رفع محدودیت سفر به کانادا 2020
  • نویسنده: محمدمهدی مقیسه
  • اخبار مهاجرت

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    در کنفرانس خبری روز دوم اکتبر، مارکو مندیچیو، وزیر مهاجرت کانادا از تغییراتی در ممنوعیت‌های عبور و مرور به کانادا خبر داد. به گزارش وب سایت رسمی اداره مهاجرت، ممنوعیت‌های عبور و مرور که به دلایل شرایط ناشی از کرونا برقرار شده بود، در ماه اکتبر برای برخی از گروه‌ها برداشته می‌شود.

    بخوانید: تحصیل در کانادا

    پیش از این تنها اعضای اصلی خانواده شهروندان کانادا و یا دارندگان اقامت دائم می‌توانستند به این کشور سفر کنند، اما از تاریخ 8 ام اکتبر، اعضای خانواده درجه دو نیز می‌توانند برای بازدید از بستگان خود وارد کشور کانادا شوند. اعضای درجه دوم شامل نامزدی که بیش از یک سال از ارتباط آن‌ها می‌گذرد، فرزندان بالای 22 سال، نوه‌ها، خواهر و برادر (حتی ناتنی)، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌شود.

    بخوانید: ویزای توریستی کانادا

    همچنین دانشجویان بین‌المللی که تا به حال از طریق مجوز تحصیل آنلاین، به صورت مجازی در کلاس‌های درس حضور داشتند، از تاریخ 20 ام اکتبر می‌توانند به این کشور سفر کنند. لازم به ذکر است که دانشگاه محل تحصیل آن‌ها باید به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، مورد تایید قرار گرفته باشد.

    بخوانید: کار در کانادا

    علاوه بر آن افراد خارجی می‌توانند به دلایل دلسوزانه نیز به این کشور سفر کنند. به طور مثال افرادی که می‌خواهند در مراسم خاکسپاری آشنایان خود شرکت کرده و یا در لحظات واپسین زندگی او در کنارش باشند.

    لازم به ذکر است که تمامی افراد پس از ورود به کانادا ممکن است به مدت 14 روز در قرنطینه باقی بمانند.

    اطلاعات بیشتر در زمینه محدودیت‌های سفر به کانادا و تغییرات مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.

    بخوانید: مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا

    سوالات متداول رفع محدودیت سفر به کانادا 2020

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ