تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به قبرس

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    قبرس شمالی یک مقصد توریستی مهم با هتل‌ها و استراحتگاه‌های لوکس در سطح جهانی است که به دانشجویان و فارغ التحصیلان فرصت‌های آموزشی هیجان انگیز را در این صنعت ارائه می‌دهد. تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی می‌تواند به شما کمک کند تا در بخش‌های مربوط به اصول تجاری هتل، برگزاری رویدادها، مدیریت منابع انسانی و همچنین برنامه ریزی مقصد و توسعه پایدار دانش عمیقی کسب کنید.

    مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی می‌تواند نقطه عطفی در زندگی شما باشد زیرا این کشور اهمیت زیادی برای توریست قائل است. بنابراین سطح آموزشی در دانشگاه‌های قبرس شمالی در رشته هتلداری بسیار بالاست. در این بررسی به طور کامل در مورد تحصیل در قبرس و در رشته هتلداری صحبت می‌کنیم.

    رشته هتلداری چیست؟

    رشته هتلداری چیست؟

    مدیریت هتلداری صرفاً یک موقعیت مدیریتی در یک کسب و کار مربوط به هتلداری است. کسی که در این رشته تحصیل کرده است، به عنوان مدیر هتلداری شناخته می‌شود و مسئولیت نظارت بر سایر کارکنان و اطمینان از اجرای روان کارها را بر عهده دارد. به عبارتی، مدیریت هتلداری بر توسعه استراتژی‌های تجاری برای صنعت گردشگری تمرکز دارد.

    دانشجویان هتلداری یاد خواهند گرفت که چگونه غذای با کیفیت، محل اقامت خوب و فعالیت‌های سرگرم کننده را مدیریت کنند تا رضایت مشتری را به دست آورند. تحصیل در رشته هتلداری برای دانشجویانی مناسب است که از سفر لذت می‌برند و به دنبال شغلی پویا با تعاملات انسانی قوی هستند. پس اگر به فکر تبدیل شدن به یک مدیر هتلداری هستید، باید به دنبال بهترین شرایط آموزشی در این زمینه خاص باشید.

    بسیاری از دانشگاه‌های قبرس شمالی می‌توانند بالاترین سطح تحصیلات را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه دهند. آموزش مناسب شانس شما را برای به دست آوردن شغل بهتر در رشته هتلداری افزایش می‌دهد. ناگفته نماند، رشته هتلداری همیشه مورد تقاضا است و امنیت شغلی بالایی دارد.

    بهترین دانشگاه‌های قبرس شمالی برای تحصیل در رشته هتلداری

    بهترین دانشگاه‌های قبرس شمالی برای تحصیل در رشته هتلداری

    در ادامه می‌توانید با محبوب‌ترین دانشگاه‌ها و برنامه‌های تحصیلی در رشته هتلداری آشنا شوید:

    دانشگاه خاور نزدیک

    دانشگاه خاور نزدیک یک موسسه بسیار رقابتی با امکانات پیشرفته است که آموزش را با استانداردهای بسیار بالا و یکی از مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها در اروپا ارائه می‌دهد. در این دانشگاه، تمام دانشجویان بین المللی رشته هتلداری در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند از شهریه ثابت و بورسیه تحصیلی بهره مند شوند.

    دانشگاه مدیترانه شرقی

    به عنوان یکی از دانشگاه‌های پیشرو در قبرس شمالی، دانشگاه مدیترانه شرقی توانسته فرصت‌های متعددی را برای دانشجویان آینده‌نگر خود ارائه دهد. هدف این دانشگاه ارائه دانش و امکانات آموزشی سطح بالا برای افراد از همه پیشینه‌ها و قومیت‌ها است. در این دانشگاه نیز به دانشجویان رشته هتلداری تا حدود 50 درصد از کل شهریه، بورسیه اعطا می‌شود.

    دانشگاه آمریکایی قبرس

    دانشگاه آمریکایی قبرس (AUC) در سال 2014 در پایتخت قبرس شمالی یعنی نیکوزیا تاسیس شد. این دانشگاه بخشی از دانشگاه آمریکایی گیرنه است. هدف این دانشگاه ایجاد یک محیط آموزشی عالی است تا دانشجویان بتوانند به یادگیری عمیق روی بیاورند و چشم انداز شغلی خود را بهبود دهند. دانشگاه آمریکایی قبرس یک محیط آموزشی مدرن و فنی را با فضایی تاریخی و فرهنگی پایتخت ترکیب کرده است.

    دانشگاه گیرنه قبرس

    دانشگاه گیرنه یک موسسه آموزش عالی خصوصی غیرانتفاعی است که در سال 2013 تاسیس شده است. این دانشگاه با زیرساخت‌های کاملاً مجهز خود توانسته مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را با هدف کمک به بهبود کیفیت آموزش و تبدیل شدن به یک مؤسسه برجسته ارائه دهد. این مؤسسات انواع و اقسام بورسیه‌های تحصیلی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد.

    محبوب‌ترین دوره‌های تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی

    محبوب‌ترین دوره‌های تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی

    محبوب‌ترین گرایش‌های تحصیلی در رشته هتلداری در میان دانشجویان بین المللی که به قبرس مهاجرت تحصیلی می‌کنند به شرح زیر هستند:

    • مدیریت گردشگری: این دوره با هدف تجهیز دانشجویان برای مشاغل مختلف تجاری و ارائه مزیت ویژه جهت ورود به تجارت مسافرتی، گردشگری و هتل ارائه می‌شود.
    • مدیریت گردشگری، اوقات فراغت و رویدادها: این دوره به منظور ارائه درک اساسی و گسترده از پیچیدگی‌های صنعت گردشگری، اوقات فراغت و رویدادها به دانشجویان ارائه می‌شود.
    • گردشگری و هتلداری: این دوره آموزشی کلیه نیازهای صنعت گردشگری را برآورده می‌کند. هدف دوره این است که دانشجویان را برای موقعیت‌های مدیریتی و دانشگاهی در آینده شغلی خود آماده کند.
    • مدیریت هتل: دانشجویانی که در این برنامه ثبت نام می‌کنند، لیسانس هنر در مدیریت هتل دریافت خواهند کرد. این برنامه برای کمک به دانشجویان در آماده سازی خود برای ورود به یک شغل ارزشمند در مدیریت عملیات هتلداری است.
    • مدیریت سفر و گردشگری: دانشجویانی که در این دوره ثبت نام می‌کنند، لیسانس هنر در مدیریت سفر و گردشگری دریافت خواهد کرد. این دوره تحصیلی به دنبال آماده سازی دانشجویان برای موقعیت‌های مدیریتی در صنعت سفر و گردشگری است.

    مدارک مورد نیاز برای پذیرش رشته هتلداری در قبرس شمالی

    مدارک مورد نیاز برای پذیرش رشته هتلداری در قبرس شمالی

    هنگام درخواست پذیرش برای تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کنید و لیستی از مدارک لازم را مستقیماً از دانشگاه درخواست کنید زیرا ممکن است اسناد مورد نیاز برای هر دانشگاه متفاوت از دیگر باشد. مدارک ضروری اغلب عبارتند از:

    • ترجمه رسمی مدرک تحصیلی قبلی
    • ریز نمرات مدرک تحصیلی قبلی
    • رزومه تحصیلی
    • طرح پیشنهادی تحقیق (MA, PhD)
    • مدرک برای اثبات زبان (تافل یا آیلتس)
    • فرم درخواست آنلاین
    • انگیزه نامه
    • گواهی پزشکی
    • گذرنامه معتبر
    • هزینه درخواست
    • بیمه سلامت و زندگی
    • ویزای دانشجویی

    هزینه تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی

    هزینه تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی

    شهریه سالانه برای همه دانشجویان بین المللی که در دوره‌های کارشناسی 4 ساله در دانشگاه‌های قبرس شمالی تحصیل می‌کنند از 4500 تا 6000 یورو در هر سال تحصیلی متغیر است. شهریه مقطع کارشناسی ارشد معمولاً 6500 یورو برای کل دوره (2 ساله) و شهریه برنامه‌های دکتری برای کل دوره (3 تا 4) 8 هزار یورو است. برای اطلاعات از جزئیات شهریه باید به وبسایت دانشگاه مورد درخواست خود رجوع کنید یا از مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب مشاوره بگیرید.

    بورسیه تحصیلی رشته هتلداری در قبرس شمالی

    بورسیه تحصیلی رشته هتلداری در قبرس شمالی

    تمامی دانشجویان بین المللی که در یکی از برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های قبرس شمالی در رشته هتلداری پذیرفته شده و ثبت نام کرده‌اند، برای تمام مدت تحصیل از دانشگاه خود 50 درصد کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند. دانشگاه‌های قبرس شمالی این بورسیه را برای تقویت شهرت بین المللی خود و کمک به دانشجویان برای برآورده ساختن هزینه‌های تحصیلی ارائه می‌دهند. علاوه بر این، دانشگاه‌های قبرس هر ساله به دانشجویان مستعد خود یک بورسیه تحصیلی رقابتی بین 75 درصد تا 100 درصد از معافیت‌های شهریه را ارائه خواهد داد.

    کلام آخر

    تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی در عین حال که ارزان قیمت است، مدرک معتبری را نیز به شما ارائه می‌دهد. شما در سطح بالایی آموزش می بینید و می‌توانید چشم انداز شغلی خود را روشن‌تر ببینید. به ویژه برای علاقه مندان به رشته هتلداری، تحصیل در قبرس شمالی می‌تواند مزیت ورود به بازار کار ترکیه را نیز فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی قبرس شمالی و سایر موارد با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول تحصیل رشته هتلداری در قبرس شمالی

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت