بریتیش کلمبیا از 373 نفر در قرعه کشی‌های جدید PNP دعوت می‌کند
  • نویسنده: کیوان کاری
  • اخبار مهاجرت

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    بریتیش کلمبیا در دو قرعه کشی برنامه نامزدهای استانی (PNP) که در 8 ژوئن 2021 برگزار شد، از 373 نامزد مهاجرت دعوت کرد.

    مهاجرت به کانادا 

    قبل از میلاد مسیح و از ماه فوریه در دو مرحله دعوت نامه جداگانه تحت برنامه PNP انجام شد. یک قرعه کشی کلی و دوم قرعه کشی با هدف مدیران خرده فروشی و عمده فروشی تجارت و همچنین مدیران رستوران‌ها و خدمات غذایی برگزار شد. تعداد زیادی از افراد با سیستم ثبت نام مهاجرت بر مبنای مهارت BC PNP در این دو قرعه کشی ثبت کردند. این استان به دنبال تعادل بخشیدن به نیازها در همه بخشه‌ای بازار کار استان است.

    نامزدهای برنامه مهاجرت بر مبنای مهارت (SI)، اکسپرس انتری BC (EEBC) و برنامه نامزدهای استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) دعوتنامه‌های قرعه کشی عمومی را دریافت کردند.

    دعوت نامه‌ها از زیر شاخه‌های نیروهای ماهر مهاجرتی (Skilled Worker)، فارغ التحصیلان بین المللی (International Graduate) و همچنین گروه نیروهای نیمه متخصص و مبتدی (Entry Level and Semi-Skilled) از زیر جریان‌های SI و EEBC صادر شده است.

    حداقل امتیازات بین 76 و 93 امتیاز بود. در مجموع 323 نامزد دعوت شدند.

    قرعه کشی جداگانه‌ای نیز در گروه‌های SI و EEBC انجام شد و کاندیداهایی را هدف گرفت که مشاغل آنها تحت مدیران تجارت خرده فروشی و عمده فروشی (NOC 0621) و مدیران رستوران و خدمات غذایی (NOC 0631) بودند. قرعه کشی منجر به انتخاب 50 نفر با نمره 110 شد.

    امسال، بریتیش کلمبیا در مجموع 5249 دعوت نامه از طریق جریان‌های مختلف BC PNP صادر کرده است.

    BC PNP چیست؟

    هدف BC PNP جذب نیروهای خارجی است که تقاضای زیادی در استان دارند و مایل به اقامت دائم کانادا هستند.

    BC PNP دارای دو جریان مهاجرت بر مبنای مهارت (SI) و اکسپرس انتری BC (EEBC) است که هر دو به زیر مجموعه‌های خود تقسیم می‌شوند. این جریان‌ها تحت سیستم ثبت مهاجرت مهارت‌ها (Skills Immigration Registration System) انجام می‌شوند. برای برای درخواست از طریق سیستم ثبت مهاجرت مهارت‌ها ابتدا لازم است یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از انجام این کار، براساس عواملی مانند تحصیلات، سابقه کار و مهارت‌های زبانی به شما نمره داده می‌شود.

    تا هنگامی که بریتیش کلمبیا یکی از قرعه کشی‌های منظم خود را انجام دهد، نامزدها با بالاترین امتیاز از هر زیر گروه دعوت می‌شوندتا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

    در صورت دریافت دعوتنامه، از تاریخ دعوت نامه 30 روز فرصت دارید تا یک برنامه کامل را از طریق سیستم آنلاین BC PNP ارسال کنید.

    به محض ارسال بسته کامل برنامه BC PNP، تقریباً طی دو تا سه ماه از تصمیم استان مطلع می‌شوید. اگر نامزدی موفقیت آمیز باشد، شما واجد شرایط درخواست مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) برای وضعیت اقامت دائم تحت کلاس نامزدهای استانی می‌شوید.

    نامزدی از تاریخ تأیید تقریباً شش ماه اعتبار دارد.

    به عنوان یک نامزد استانی، شما ممکن است 600 امتیاز اضافی سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت کنید. بنابراین امتیاز کافی برای دریافت دعوتنامه برای اقدام (Invitation to Apply) در طول قرعه کشی اکسپرس انتری بعدی را دارید.

    منبع: اداره مهاجرت کانادا

    سوالات متداول بریتیش کلمبیا از 373 نفر در قرعه کشی‌های جدید PNP دعوت می‌کند

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت