معرفی شهر بوستون آمریکا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به آمریکا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    قبل از نقل مکان به شهر بوستون آمریکا می‌تواند یک تجربه جدید برای زندگی در محیطی باشد که در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگ، اقتصاد، هزینه های زندگی و غیره تفاوت فاحشی در فضای زندگی فعلی آدم دارد. زندگی در بوستون می‌تواند بیرون از تصور شما باشد. در این شهر نسبتا کوچک شما با بهترین موزه‌های آمریکا، دانشگاه‌ها، تئاترها و غذاخوری‌های لذیذ آشنا می‌شوید و این امکان را دارید تا در شهری مدرن و با امکانات رفاهی خوب زندگی کنید. پس اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید و می‌خواهید در یکی از بهترین شهرهای این کشور زندگی و کار کنید، این مقاله را تا پایان بخوانید.

    بهترین فرصت برای تحصیل در کانادا و استرالیا؛ برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 02171400111

    راهنمای کامل تحصیل در کانادا

    سبک زندگی در شهر بوستون

    سبک زندگی در شهر بوستون

    در سال 1630، استعمارگران پیوریتن از انگلستان، بوستون در ماساچوست را تأسیس کردند. امروزه زندگی در بوستون یک تجربه زندگی باورنکردنی است. از تنوع مردم، فرصت‌های خرید، موزه‌هایی در سطح جهانی، سرگرمی‌های بی‌شمار و فرهنگ غذایی فوق العاده، این شهر یک تجربه واقعاً درجه یک و به یاد ماندنی را در ذهن شما ثبت می‌کند. بوستون به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند همه چیزهای مربوط به استاندارد شهری را به دست آورید اما به اندازه‌ای کوچک است که می‌توانید در آن قدم بزنید.

    بوستون نمایش در تأسیس ایالات متحده نقش مهم داشته است و به این کشور جهت دیده شدن و پیشرفت کمک زیادی کرده است. از بنای یادبود بانکر هیل، بندر بوستون و کلیسای قدیمی شمالی که در آن پل ریور به هموطنان خود هشدار داد که بریتانیایی‌ها در حال آمدن هستند، مکان‌های تاریخی و موزه‌هایی که ریشه‌های تاریخ آمریکا را جشن می‌گیرند در اعماق این شهر کاشته شده‌اند.

    طرفداران بیسبال از سال 1912 به پارک فن‌ وی، قدیمی‌ترین و کوچک‌ترین پارک آمریکا که هنوز در لیگ برتر بیسبال از آن استفاده می‌شود، هجوم آورده‌اند تا رد ساکس محبوب خود را تشویق کنند. بوستون همچنین زادگاه برخی از گروه‌های بزرگ موسیقی و تئاتر از جمله گروه Aerosmith، Blue Man Group و بسیاری دیگر است. موسیقی و تئاتر عمیقاً در فرهنگ بوستون ریشه دوانده‌اند.

    بوستون که به خاطر غذاهای دریایی سرخ شده و خوراک صدفش معروف است، همچنین میزبان بسیاری از رستوران‌های چشمگیر و زیباست. علاقه مند به فرهنگ غذا همچنین به محله‌های فرهنگی این شهر مانند محله چینی‌های بوستون و North End (یک محله سنتی ایتالیایی) می‌روند تا بهترین دستورهای غذا را در کل ایالات متحده پیدا کنند.

    آب و هوای شهر بوستون

    آب و هوای شهر بوستون

    آب و هوای بوستون می‌تواند به اندازه ساکنان آن متنوع باشد. چند سال پیش، برف‌های زمستانی در بوستو، به ارتفاع بیش از 2 متر روی هم انباشته شدند. اما از ژوئیه تا سپتامبر هوا می‌تواند بسیار گرم و مرطوب باشد. به طور کلی، آب و هوای بوستون همیشه متغیر و غیر قابل پیش بینی است. به طور کلی، تابستان‌ها مرطوب و آفتابی هستند و میانگین حداکثر روز در ماه جولای ۲۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. ماه‌های زمستان یخبندان، مرطوب هستند و بارش برف رایج است. در نهایت، نقل مکان به بوستون برای کسانی که به دنبال زندگی در مرکز علم، فناوری و صنعت آمریکا هستند ایده آل است. با وجود تمام نوآوری‌های خود، بوستون شهری عالی برای تشکیل خانواده است.

    هزینه زندگی در بوستون

    هزینه زندگی در بوستون

    هزینه زندگی در بوستون، 48 درصد بالاتر از میانگین ملی است و میانگین هزینه خانواده چهار نفره ماهیانه بدون احتساب رهن یا اجاره 3850 دلار است، در رتبه 22 از 460 شهر در سراسر جهان، هزینه زندگی بوستون تا زمانی که خارج از مرکز شهر باشید، به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد (تا 50 درصد). با این حال، شاخص هزینه زندگی برای بوستون 17.23 درصد کمتر از نیویورک است.

    مانند هر منطقه بزرگ شهری، تحقیق و شناخت محله‌های بوستون مهم است. از زیبایی‌های بیکن هیل تا دشت جامائیکا، بوستون ارزش این را دارد که بدانید کدام منطقه از این شهر به بهترین وجه با سبک زندگی و اهداف شما سازگار است. از میان محله‌های متعدد بوستون، هر کدام از محله‌ها دارای هزینه زندگی، امنیت و فرصت‌های شغلی متفاوتی هستند.

    ایمنی و مراقبت‌های بهداشتی در بوستون

    ایمنی و مراقبت‌های بهداشتی در بوستون

    بوستون با داشتن برخی از بهترین پزشکان و امکانات پزشکی در کشور، مکانی عالی برای دریافت درمان‌های با کیفیت است. ایالت ماساچوست به عنوان یک رهبر در مراقبت‌های بهداشتی کشور شناخته می‌شود و به عنوان سومین کشور سالم (پس از ‌هاوایی و ورمونت) شناخته می‌شود.

    98 درصد از ساکنان ماساچوست، بیش از هر ایالت دیگر در این کشور، تحت پوشش بیمه درمانی هستند. بوستون به ویژه در مقایسه با شهرهای دیگر در رده خود بسیار امن است. این بدان معنا نیست که در بوستون جرمی وجود ندارد اما جرایم جدی بسیار کم هستند. همچنین، بوستون یکی از کارآمدترین ادارات پلیس را در بین شهرهای ایالات متحده دارد.

    کار و اقتصاد در شهر بوستون

    کار و اقتصاد در شهر بوستون

    بوستون به عنوان بزرگترین شهر در نیوانگلند شناخته می‌شود که به خاطر اهمیت اقتصادی و فرهنگی‌اش در کل آمریکا شهری مشهور است. اقتصاد بوستون با داشتن شهرت بسیار به عنوان یک مرکز فکری و پزشکی، تا حد زیادی از امکانات آموزشی و تحقیقاتی پیشرفته آن، از جمله بیش از 100 کالج و دانشگاه در منطقه بزرگ بوستون، ناشی شده است.

    اقتصاد بوستون از سال 2009 با رشد متوسط ​​2.9 درصدی در سال، به طور مداوم رشد قوی از خود نشان داده است. تا آوریل 2019، نرخ بیکاری این شهر 2.2 درصد بود که بسیار پایین‌تر از سطح ایالتی و ملی باقی مانده است. نرخ مالیات بر فروش در بوستون 7 درصد است که کمتر از میانگین ایالات متحده 7.3 درصد می‌باشد.

    بوستون یکی از بهترین مکان‌ها برای انجام تجارت در ایالات متحده محسوب می‌شود. این شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن شغل در آمریکاست. مجموع مشاغل حقوق و دستمزدی و غیر حقوقی از سال 2017 در حال افزایش بوده‌اند و به بالاترین میزان خود از سال 1969 رسیده‌اند. رشد شغلی نشان می‌دهد که شهر تا سال 2026 بین 107 هزار تا 150 هزار شغل ایجاد خواهد کرد. صنایع اصلی بوستون شامل شامل امور مالی، تحقیقات فناوری، گردشگری، پزشکی، آموزش عالی، انتشارات و بسیاری موارد دیگر هستند.

    آموزش و تحصیل در شهر بوستون

    آموزش و تحصیل در شهر بوستون

    اگر هدف تحصیل در آمریکا را داشته و از طرفی به دنبال بهترین ایالت در کشور برای فرستادن فرزندان خود به دبیرستان یا یک کالج معتبر هستید، بوستون شهری عالی است. یک مطالعه در سال 2019 توسط US News and World Report نشان داد که 48.8 درصد از مدارس این ایالت در میان 25 درصد برتر در سراسر کشور قرار دارد و ماساچوست را به بالاترین رتبه برای دبیرستان‌ها در ایالات متحده تبدیل می‌کند. 38 از مدارس ایالتی این شهر جزء 5 درصد برترین مدارس آمریکا قرار گرفته‌اند. بوستون همچنین مرکزی برای آموزش عالی است و دارای دانشگاه معتبر هاروارد، نورث ایسترن و مؤسسه معروف فناوری ماساچوست (MIT) است.

    حمل و نقل در شهر بوستون

    حمل و نقل در شهر بوستون

    بوستون برای پیاده روی عالی است اما بسیاری از خیابان‌ها به اندازه کافی عریض نیستند که بتوانند نیازهای ترافیک و پارکینگ یک شهر مدرن را برآورده کنند. مکان‌های مخصوص پارک از 2 تا 3.75 دلار در ساعت هزینه دارند اما پیدا کردن آن دشوار است. مجوزهای پارکینگ مسکونی در خیابان رایگان هستند اما محدودیت‌های خود را دارند. هزینه پارکینگ ماهانه گاراژ از 135 تا 530 دلار بسته به محله متغیر است. اگرچه گران است اما با سایر شهرهای بزرگ قابل مقایسه است و کمی مقرون به صرفه‌تر از پارکینگ در شهر نیویورک می‌باشد.

     در سال گذشته، قیمت گاز در بوستون نزدیک به میانگین ملی کاهش یافته است. اما وقتی نوبت به بیمه خودرو می‌رسد، رانندگان بوستون هزینه کمتری می‌پردازند (859 دلار در سال، در مقابل 1427 دلار برای بقیه کشور) مردم بوستون می‌توانند با استفاده از متروی «T»، متروی محبوب شهر و اولین متروی کشور در هزینه خود صرفه‌ جویی کنند. مترو بخشی از اداره حمل و نقل خلیج ماساچوست است که اتوبوس، واگن برقی، قطار شهری و کشتی را نیز اداره می‌کند.

    کرایه اتوبوس با کارت ترانزیت 1.70 دلار است و بلیط مترو یک طرفه 2.40 دلار خواهد بود. بلیط‌های قطار شهری از 2.40 دلار شروع می‌شوند و بسته به مقصد تا 13.25 دلار افزایش می‌یابند. با 90 دلار، مسافران می‌توانند یک مجوز ماهانه دریافت کنند که در همه اشکال حمل ‌و نقل عمومی، از جمله سفرهای راه ‌آهن مرکزی، مناسب است.

    سیستم حمل و نقل عمومی بوستون به خصوص وقتی صحبت از دسترسی و راحتی باشد، یکی از بهترین‌ها در کشور است. در مقایسه با سیستم‌های حمل‌ و نقل شلوغ، گذرنامه جامع بوستون (در همه اشکال حمل ‌و نقل عمومی خوب)، با قیمت 90 دلار در ماه مقرون به صرفه‌تر از سانفرانسیسکو با 98 دلار و واشنگتن دی سی با 121 دلار است.

    میانگین درآمد مردم در بوستون

    میانگین درآمد مردم در بوستون

    بوستون مکان خوبی برای پیدا کردن کار است. حداقل دستمزد در شهر 12.75 دلار است که به طور قابل توجهی بالاتر از حداقل 7.25 دلار در سراسر کشور است. برای همه کارگران در منطقه شهری بوستون، متوسط ​​دستمزد ساعتی 32.39 دلار است که 30 درصد بیشتر از میانگین دستمزد سراسری 24.98 دلار است. میانگین حقوق در بوستون 77 هزار دلار در سال است. این رقم بسیار نزدیک به متوسط ​​حقوق شهر نیویورک 76 هزار دلار است.

    با توجه به هزینه زندگی پایین بوستون، این بدان معناست که قدرت خرید بیشتری خواهید داشت. سانفرانسیسکو تنها شهر ایالات متحده است که بیشترین حقوق را پرداخت می‌کند و میانگین حقوق آن 97 هزار دلار است. با بازار کار پررونق و جمعیت با تحصیلات بالا، جذابیت بوستون سال به سال افزایش می‌یابد و قیمت آن نیز مطابق با آن افزایش خواهد یافت. اگر قصد مهاجرت به بوستون، مطمئن شوید که هزینه زندگی شهر را با بودجه خود تطبیق داده‌اید.

    کلام آخر

    مراقبت‌های بهداشتی در سطح جهانی، تعهد به هنر، آموزش عالی و تاریخ غنی، بوستون هر آنچه که در یک شهر می‌خواهید را ارائه می‌دهد. با زندگی در بوستون، هرگز چیزی که شما را مشغول کند را از دست نمی‌دهید. پس می‌توانید برای مهاجرت به آمریکا و زندگی در بوستون و اطلاع از نحوه اخذ ویزای آمریکا با گروه مهاجرتی ادب تماس حاصل فرمایید.

    سوالات متداول معرفی شهر بوستون آمریکا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ