تحصیل رشته حسابداری در کانادا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:

    مشاغل در امور مالی و حسابداری به دلیل حقوق بالا، ثبات شغلی و تقاضای زیاد، همیشه جزء حوزه‌های کاری هستند که دانشجویان را به تحصیل وادار می‌کند. تحصیل رشته حسابداری در کانادا از یک دانشگاه مشهور در این کشور، می‌تواند درها را به روی فرصت شغلی عالی و کسب اقامت دائم باز کند.

    تحصیل رشته حسابداری در کانادا به دانشجویان تخصص‌های زیادی ارائه می‌دهد و باعث می‌شوند تا آنها بتوانند در چندین موسسه از جمله بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و نهادهای مالی مشغول به کار شوند. تحصیل در کانادا با توجه به فرصت‌های کاری فراوان و وجود دانشگاه‌ها در سطح جهانی، بهترین فرصت برای تحصیل در رشته حسابداری است.

    اهمیت تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    اهمیت تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    طبق فهرست طبقه بندی، حسابداری و حسابرسی در گروهی قرار می‌گیرند که دارای بالاترین ظرفیت مهاجرت برای فارغ التحصیلان بین المللی هستند. سیاست‌های اولویت‌دار برای مهاجرت به کانادا عبارتند از:

    • اقتصاد: مدیریت منابع انسانی، حسابرسی، حسابداری و متخصصان امور مالی و مدیریت مالی
    • مهندسی: مهندس نرم افزار، مهندس برق، مهندس برق، مهندس فناوری اطلاعات و برنامه نویس
    • آموزش و مدیریت: مدرسان دانشگاه، اساتید، مربیان پیش دبستانی و سخنرانان
    • پزشکی و داروسازی: پرستاری، داروسازی و فیزیوتراپیست

    حقوق حسابداران حدود چهار هزار تا 88 هزار دلار است. برای پست‌های مدیریتی، حقوق از 78 هزار دلار تا 112 هزار دلار می‌باشد. کانادا به 75 هزار حسابدار دیگر نیاز دارد. بدین دلیل که جمعیت کانادا در حال پیر شدن است و تا سال 2024 حدود 45 هزار حسابدار بازنشسته خواهند بود. بنابراین تحصیل حسابداری در کانادا فرصت‌های شغلی فوق العاده‌ای به شما ارائه می‌دهند.

    حسابداران چه کارهایی انجام می‌دهند؟

    • تهیه و بررسی آمارها و صورت‌های مالی
    • برنامه ریزی و گزارش مالیاتی
    • ذخیره و نگهداری صورت‌های مالی دوره‌ای
    • بررسی کتاب‌ها و یادگیری نحوه استفاده از کتاب‌ها برای مدیریت موثر آنها
    • اطمینان برای دقت و قانونی بودن اعداد نوشته شده صورت‌های مالی
    • یافتن راه حل‌هایی برای بهینه سازی سود، افزایش درآمد و به حداقل رساندن هزینه‌ها

    دانشجویانی که در رشته حسابداری در کانادا تحصیل می‌کنند، به مهارت‌های زیر نیاز دارند:

    • مهارت‌های عددی: برای ترکیب، مقایسه و پردازش داده‌ها
    • مهارت‌های تحلیلی: برای شناسایی مشکلات موجود در سند و ارائه راه حل
    • مهارت‌های شخصیتی: دقیق، کوشا و صادق

    انواع حسابداران در کانادا

    انواع حسابداران در کانادا

    قبل از رفتن به کانادا برای تحصیل در رشته حسابداری، دانشجویان باید هدف خاصی را برای تبدیل شدن به یک حسابدار مالی دولتی یا حسابرسی تعیین کنند تا بتوانند رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب نمایند. انواع حسابداران در کانادا عبارتند از:

    حسابداران عمومی خبره (CGA)

    حسابداران عمومی خبره متخصصان حسابداری با تخصص در مالیات، امور مالی و استراتژی تجاری، مدیریت، حسابرسی و رهبری تجاری هستند. مسئولیت‌های اصلی حسابداران عمومی خبره شامل حسابرسی، مشاوره مالیاتی، حسابداری و گزارش مالی هستند. برای دریافت گواهینامه حسابداران عمومی خبره، دانشجویان ملزم به داشتن مدرک لیسانس هستند.

    در عین حال، دانشجویان باید 2 سال یا بیشتر دوره‌های مرتبط با حسابداران عمومی خبره را بگذرانند، آزمون ورودی را پشت سر بگذارند و 2 تا 3 سال تجربه تجاری در سطح مدیریت داشته باشند. این برنامه برای دانشجویانی که در حال تحصیل در رشته حسابداری در کانادا هستند، بسیار سودمند است.

    حسابدار مدیریت خبره (CMA)

    برای صدور گواهینامه حسابدار مدیریت خبره، متقاضیان باید دارای مدرک لیسانس با موضوعات و رشته‌های مرتبط مانند لیسانس بازرگانی با تجربه کاری مرتبط باشند. برای دریافت این گواهی، دانشجویان باید یک فرآیند ارزیابی دقیق 2 روزه در مورد مفاهیم مدیریت بازرگانی و حسابداری انجام دهند.

    اگر این سطح را بگذرانید، می‌توانید در یک برنامه 2 ساله شرکت کنید و با مربیگری تمرین نمایید. حسابدار مدیریت خبره شغلی است که به نفع امور داخلی یک تجارت یا شرکت می‌باشد. بنابراین، دارندگان گواهینامه حسابدار مدیریت خبره به جای انجام وظایفی مانند تهیه و ارزیابی گزارش یا حسابرسی منظم، بر یافتن مؤثرترین راه برای فعالیت شرکت برای به حداقل رساندن هزینه‌ها، افزایش درآمد و سود تمرکز خواهند کرد.

    حسابدار مدیریت خبره همچنین برای کسانی که قصد دارند حسابداری مدیریت را دنبال کنند، از جمله مشاغلی مانند مدیریت تجاری و صنعتی، مدیریت هزینه یا تحقیقات داخلی برای حمایت از مدیران تجاری در تصمیم گیری‌های تجاری مناسب است.

    حسابدار خبره (CA)

    دانشجویانی که در کانادا رشته حسابداری را تحصیل خواهند کرد، این مکان را دارند در مورد حسابدار خبره که بسیار به دانشجویان علاقه مند است، اطلاعات بیشتری کسب کنند. حسابدار خبره شغلی است که شامل وظایف یک حسابدار استاندارد مانند برنامه ریزی، مدیریت استراتژیک، آماده سازی و ممیزی مالیاتی می‌شود. برای دریافت گواهینامه، دانشجویان باید مدرک لیسانس حسابداری داشته باشند.

    علاوه بر این، شما باید 3 سال در یک شرکت حسابداری مشخص کار کنید. در نهایت، برای دریافت گواهینامه، باید یک امتحان 3 روزه بسیار سخت و چالش برانگیز را پشت سر بگذارید. مدارک حسابدار خبره در سطح بین المللی بسیار قدردانی می‌شوند. با در دست داشتن مدرک حسابدار خبره، می‌توانید در تمام محیط‌های حرفه‌ای از جمله شرکت‌ها، مشاغل، سازمان‌های سودآور و دولت‌ها کار کنید.

    حسابدار حرفه ای خبره (CPA)

    حسابدار حرفه‌ای خبره یک مدرک گواهی حسابداری مستقل است که برای دانشجویان بین المللی مناسب می‌باشد که قصد دارند حسابدار عمومی (PA) یا حسابرس شوند. یک حسابدار عمومی عمدتا خدماتی مانند صدور صورت‌های مالی برای یک شرکت، ارائه دهنده مشاوره تجاری، اظهارنامه مالیاتی و خدمات برنامه ریزی مالی شخصی را انجام می‌دهد.

    موقعیت‌های حسابدار حرفه‌ای خبره شامل حسابدار مالیاتی، حسابدار مالی، حسابدار قانونی و سایر موارد هستند. این گواهی برای اکثر مشاغل ارشد در رشته حسابداری بسیار مهم است. برای داشتن گواهی حسابدار حرفه ای خبره، باید حداقل مدرک لیسانس حسابداری (برنامه آموزش پیش نیاز CPA) و 2 سال تجربه مرتبط را داشته باشید.

    گرایش‌های تحصیلی رشته حسابداری در کانادا عبارتند از:

    • حسابداری و بیمه
    • تکنیک‌های حسابداری
    • حسابداری و حقوق و دستمزد
    • حسابداری و امور مالی
    • مطالعات اکچوئری
    • تجزیه و تحلیل کسب و کار
    • کار حسابداری حرفه ای
    • بررسی تقلب و حسابداری قانونی
    • حسابداری مالی
    • برنامه ریزی مالی
    • خدمات مالی
    • مدیریت انطباق با خدمات مالی

    تحصیل حسابداری در کانادا در حال حاضر راحت‌تر و ساده‌تر از همیشه است. شما می‌توانید با رعایت الزامات سیستم آموزشی این کشور گرایش مورد نظر خود در حسابداری را انتخاب کنید.

    مقاطع تحصیلی در رشته حسابداری در کانادا

    مقاطع تحصیلی در رشته حسابداری در کانادا

    اگر می‌خواهید حسابدار شوید، این امکان را دارید در مقاطع مختلف تحصیل کنید. مقطع تحصیلی در کانادا شامل دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، برنامه دکترا هستند. مدت زمان تحصیل کارشناسی چهار سال، ارشد 2 سال و دکتری 4 تا 5 سال است. گرایش‌های تحصیلی زیادی در زمینه حسابداری و مالی وجود دارند که از زمینه‌های اصلی در این حوزه هستند. تعدادی از این گرایش‌ها را بررسی کنید:

    1- حسابداری مدیریت

    این رشته از حسابداری دانشجویان را به جستجوی اطلاعات برای مدیریت توسعه سیستم ترغیب می‌کند. حسابداری مدیریت شامل سازماندهی، هدف گذاری، کنترل پول، مدیریت هزینه و درآمد و اندازه گیری عملکرد است.

    2- اقتصاد کلان

    اقتصاد کلان موضوع جنبه‌ای از حسابداری است که دانشجویان باید آن را یاد بگیرند. اقتصاد کلان بر تصویر بزرگ‌تر اقتصاد تمرکز دارد. بیکاری، تولید ناخالص داخلی (GDP) و تورم، برخی از جنبه‌های کلیدی در اقتصاد کلان هستند که دانشجویان آنها ران راآن یاد خواهند گرفت.

    3- مدیریت مالی

    در این جنبه از رشته حسابداری، مدیریت مالی به سازماندهی، هدایت و کنترل وجوه پولی یک شرکت می‌پردازد. دانشجویانی که در این گرایش تحصیل می‌کنند، در سازمان‌های بزرگ و کوچک مشغول به کار می‌شوند.

    5- امور مالی شرکت

    دانشجویانی که در رشته مالی شرکتی تحصیل می‌کنند، می‌دانند که این گرایش به مدیریت امور مالی و تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری اشاره دارد. این گرایش بر افزایش ارزش سهامداران از طریق فعالیت‌های مالی بلند مدت و کوتاه مدت با استفاده از روش‌های متعدد تمرکز می‌کند. امور مالی شرکتی شامل بانکداری سرمایه گذاری نیز می‌شود.

    مهارت‌های مهم برای تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    مهارت‌های مهم برای تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    برای مهاجرت تحصیلی به کانادا برای تحصیل در رشته حسابداری، داشتن مهارت‌های لازم در این رشته ضروری است. رشته حسابداری و مالی نیاز به مهارت‌های خاصی دارند که باید برای موفقیت در این صنعت آنها را در خود تقویت کنید. این مهارت‌ها عبارتند از:

    1- توجه به جزئیات

    دانشجویان باید به جزئیات توجه کنند. اگرچه این یک موضوع در ابتدا شاید خیلی اهمیت نداشته باشد اما برای شغل حسابداری بسیار مهم است. در این زمینه، اشتباه وارد کردن یک رقم معمولاً نیازمند ساعت‌ها تحقیق برای شناسایی و اصلاح است.

    2- درک عالی اعداد

    دانشجویان باید به مهارت‌های حسابداری در این زمینه توجه کنند. این مهارت به توابع اساسی ریاضی اشاره دارد که شامل درک و مدیریت محاسبات و در نتیجه تصمیم گیری صحیح است. یک حسابدار باید ارتباطات بین اعداد را تفسیر کند، اطلاعات را برنامه ریزی کرده، استدلال منطقی انجام دهد و و عملکرد داده‌ها را اندازه گیری کند.

    3- مهارت‌های سازمانی

    مهارت‌های سازمانی یکی دیگر از تخصص‌های مهم برای ارتقاء به عنوان یک حسابدار است. مهارت‌های سازمانی شامل تمرکز بر توانایی جهت گیری، اولویت بندی و توانایی چند وظیفه‌ای هستند.

    شرایط تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    شرایط تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    قبل از درخواست برای تحصیل یک دوره در حسابداری و امور مالی، باید چند حداقل شرایط ورود را بر اساس مدرک فعلی خود مشخص کنید. شرایط زیر عمومی هستند و بنابراین، برای جزئیات بیشتر باید به دانشگاه یا موسسه‌ای که برای آن درخواست می‌دهید، مراجعه نمایید.

    برخی از الزامات جدول زیر را بررسی کنید:

    صلاحیت

    الزامات

    پایه یا دیپلم

    باید تحصیلات دبیرستانی یا معادل آن را با نتایج خوب بگذراند.

    مدرک کارشناسی

    مدرک کانادایی درجه 12 مورد نیاز است.

    آیلتس 6.0

    تافل: 61

    PTE: 51

    متقاضیان آینده باید علاوه بر این، رزومه‌ای حاوی دستاوردهای درسی، هر نوع داوطلبی و تجربه کاری تهیه کنند. متقاضی همچنین باید نامه‌ای از قصد خود (LOI) تهیه کند که در آن دلایل درخواست برای دانشگاه در کانادا و چگونگی پیشرفت تحصیلی دانشجو را ذکر کند.

    مدرک کارشناسی ارشد

    مدرک کارشناسی مرتبط یا معادل آن، با میانگین سال ماقبل آخر حداقل نمره B از یک دانشگاه شناخته شده

     

    دوره‌های زیادی در زمینه حسابداری و مالی وجود دارند. با این حال، موسسات مختلف مدت زمان تحصیل خود را ارائه می‌دهند. در زیر مدت زمان کلی تحصیل برای این رشته آمده است. از طرف دیگر، می‌توانید با مؤسسه خود تماس بگیرید یا در مورد دوره در دانشگاه‌تان تحقیق کنید.

    سطح مطالعه

    مدت زمان

    پایه یا دیپلم

    دو سال (یا چهار تا شش ترم تمام وقت)

    مدرک کارشناسی

    چهار سال (ماه های ورودی: ژانویه، مه و سپتامبر) تا پنج سال (یا هشت ترم یا بیشتر تمام وقت)

    مدرک کارشناسی ارشد

    یک تا سه سال (سه تا نه ترم تمام وقت)

     

    هزینه تحصیل در رشته حسابداری در کانادا

    هزینه تحصیل در رشته حسابداری در کانادا

    وقتی صحبت از میانگین شهریه دوره‌های حسابداری و مالی می‌شود، این موضوع بسته به دوره و دانشگاه متفاوت خواهد بود. برای هزینه‌های برآورد شده به زیر مراجعه کنید:

    برنامه

    هزینه تخمینی

    پایه یا دیپلم

    19.500 دلار کانادا

    مدرک کارشناسی

    26,395 دلار کانادا

    مدرک کارشناسی ارشد

    22,442 دلار کانادا

     

    به عنوان یک دانشجو، هزینه‌های اضافی در کنار شهریه وجود دارند. هزینه‌های اقامت، غذا و سفر از جمله هزینه‌های اصلی هستند.

    فرصت‌های شغلی رشته حسابداری در کانادا

    فرصت‌های شغلی رشته حسابداری در کانادا

    چه به دنبال شغل بعدی خود باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا گزینه‌های ارزشمند و جدیدترین پوزیشن‌های شغلی را جستجو کنید. شما بعد از فارغ التحصیلی سه سال فرصت دارید در کانادا بمانید و کار پیدا کنید. فرصت‌های شغلی پیشروی شما عبارتند از:

    • کمک حسابدار
    • تحلیلگر کسب و کار
    • حسابرس داخلی
    • حساب‌های دریافتنی
    • تحلیلگر مالی
    • کارشناس حقوق و دستمزد

    بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل رشته حسابداری

    بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل رشته حسابداری

    داشتن مدرک تحصیلی از یکی از دانشگاه‌های پیشرو کانادا باعث می‌شود که نه تنها در کانادا بلکه در سراسر جهان برای فرصت‌های شغلی واجد شرایط باشید. در ادامه لیستی از هشت دانشگاه کانادایی ارائه شده‌اند که دوره‌های استثنایی را ارائه می‌دهند که در آنها می‌توانید در رشته حسابداری و امور مالی در سال 2021 تحصیل کنید:

    1- دانشگاه تورنتو

    دانشگاه تورنتو یک موسسه جهانی است که آموزش عالی را در چندین رشته ارائه می‌دهد. این دانشگاه بیش از 90 برنامه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد که یکی از رشته‌های پیشرو آن، حسابداری و امور مالی است. این موسسه بر اساس رتبه بندی کیواس سال 2021 رتبه 16 را برای اشتغال فارغ التحصیلان دارد و برای مشاغل در امور مالی، حسابداری، اقتصاد و موارد دیگر مکانی ایده آل است.

    2- دانشگاه مک گیل

    دانشگاه مک گیل واقع در مونترال، کانادا، در سال 1821 توسط پادشاه جورج چهارم تحت نظر جیمز مک گیل تأسیس شد. این دانشگاه دولتی بهترین گزینه شما برای آموزش با کیفیت است و در رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی کیواس در سال 2021 در رتبه 35 قرار دارد و بیش از رشته را ارائه می‌دهد. مک گیل که به دلیل MBA و برنامه‌هایش در امور مالی، تجزیه و تحلیل، حقوق و سایر زمینه‌ها شناخته شده است، موسسه‌ای عالی برای تحصیل در کانادا است.

    3- دانشگاه بریتیش کلمبیا

    دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) برترین موسسه آموزشی در ونکوور کانادا است. این دانشگاه دارای یک برنامه جذب نیرو است که در نظرسنجی کیواس 2021 رتبه سوم را برای استخدام فارغ التحصیلان کسب کرده بود. این دانشگاه طیف گسترده‌ای از مدارک تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس در اقتصاد بین المللی، مدیریت بازرگانی و سایر را نیز ارائه می‌دهد. با برنامه‌های مرتبط با صنعت و یک هیئت علمی با تجربه، مطمئناً پس از فارغ التحصیلی از  دانشگاه بریتیش کلمبیا، یک شغل عالی حسابداری یا مالی کسب خواهید کرد.

    4- دانشگاه یورک

    دانشگاه یورک در انتاریو، کانادا، یک مؤسسه دولتی است که در سال 1959 تأسیس شد. این مؤسسه دومین مؤسسه بزرگ در انتاریو و سومین مؤسسه بزرگ در کانادا می‌باشد که بیش از 11 دانشکده در رشته‌های مختلف دارد. این دانشگاه دارای برنامه‌های عالی حقوقی، مدیریتی و مالی است و همچنین به دلیل ارائه کمک‌های مالی خوب به دانشجویان مشهور می‌باشد. این دانشگاه به عنوان مدرسه کسب و کار شماره یک در اقتصاد در 2021 انتخاب شد.

    5- دانشگاه کوئینز

    دانشگاه کوئینز که در انتاریو، کانادا واقع شده است، در سال 1841 توسط منشور سلطنتی ملکه ویکتوریا تأسیس شد و به طور مداوم در بین دانشگاه‌های برتر کانادا ذکر شده است. این دانشگاه بیش از 150 دوره تحصیلات تکمیلی و کارشناسی را ارائه می‌دهد که رشته‌های مالی، حسابداری و مدیریت بازرگانی از محبوب‌ترین دوره‌های آن هستند. کوئینز همچنین دارای مدرسه کسب و کار اسمیت در کینگستون است که بر ارائه برنامه‌هایی در مدیریت کسب و کار متمرکز می‌باشد و شامل امور مالی، بازرگانی و حسابداری می‌شود.

    6- دانشگاه مک مستر

    دانشگاه مک مستر یک موسسه معتبر واقع در همیلتون، انتاریو و خانه بیش از 4 هزار دانشجوی بین المللی است. در سال 1887 تأسیس شد و بیش از 3 هزار برنامه با بیش از 70 مرکز تحقیقاتی و مؤسسه در کانادا را ارائه می‌دهد. دانشگاه مک مستر چندین مدرک تحصیلات تکمیلی و فوق لیسانس در اقتصاد، بازرگانی، حسابداری و مالی ارائه می‌دهد. این مدرسه بر اساس کیواس 2021 رتبه چهارم را در کانادا کسب کرد.

    7- دانشگاه مونترال

    اگر در حال کاوش در حرفه حسابداری هستید و استعداد زبان فرانسه را دارید، دانشگاه مونترال را در نظر بگیرید. این موسسه دولتی در سال 1878 در مونترال کانادا تاسیس شد و تخصص‌ها و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی را در زمینه‌های مالی، مدیریت، ریاضیات و اقتصاد ارائه می‌دهد. دانشگاه مونترال در فهرست بهترین دانشگاه‌های کانادا بر اساس رتبه بندی شانگهای در سال 2021 در رتبه 7 قرار گرفت.

    8- دانشگاه لاوال

    دانشگاه لاوال، واقع در شهر کبک، اولین دانشگاه فرانسوی زبان در آمریکای شمالی است. آن‌ها بیش از 500 برنامه با بیش از هزار دوره آنلاین ارائه می‌دهند و برای پاییز، زمستان و بهار برنامه‌های مورد نیاز خود را دارند. برای امور مالی و اقتصاد، این دانشگاه چندین برنامه آموزش از راه دور را در مورد مدیریت داده‌های مالی، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر ارائه می‌دهد که شامل کارشناسی ارشد علوم در مدیریت بازرگانی (M.Sc.) و مدرک تحصیلات تکمیلی تخصصی (DESS) هستند.

    کلام آخر

    کانادا به عنوان یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان، استاندارد زندگی بالایی را ارائه می‌دهد و برخی از بهترین سازمان‌های مالی در سراسر جهان را در خود جای داده است. علاوه بر این، شما حتی می‌توانید یک بورسیه تحصیلی جزئی یا کامل از دانشگاه یا سایر موسسات در کانادا را دریافت کنید و مطمئن شوید که تجربه یادگیری شما مانند همیشه لذت بخش است.

    بنابراین، اگر به اعداد علاقه مند هستید، حسابداری رشته‌ای است که باید برای تحصیل در کانادا به آن توجه کنید. حسابداری یک موقعیت کلیدی در هر کسب و کار یا سازمانی است. حسابداری نه تنها نقش مهمی در نظارت بر جریان نقدینگی کسب و کارها دارد بلکه در طرح‌های تجاری یا استراتژی‌های بازاریابی نیز نقش ایفا می‌کند. برای مهاجرت به کانادا و اطلاع از شرایط تحصیل در این کشور با تیم مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول تحصیل رشته حسابداری در کانادا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (7 پاسخ)
    2023-11-23

    سلام من کارشناسی حسابداری بامعدل۱۶/۳۳ ازدانشگاہ آزاد ھستم.خواستم بدونم کہ آیا می توانم از دانشگاہ ھای مطرح کانادا، پذیرش بگیرم؟و اینکہ ھزینہ اش چقدر میشہ؟ درضمن من مدرک زبان ندارم

    2023-11-25

    سلام. برای تحصیل در کانادا به مدرک زبان معادل آیلتس حداقل 6.5 نیاز دارید. بقیه شرایطی که فرمودید برای تحصیل در کانادا مناسب است. شهریه کارشناسی ارشد هم حدود 20 تا 30 هزار دلار کانادا در سال هست

    2023-10-11

    سلام من لیسانس حسابداری از دانشگاه پیام نور با معدل 14 دارم .اگر مستر معدل بالا بگیرم . میتونه جبران معدلم باشه برای پذیرش ریمستر کانادا یا راهی واسه جبرانش هست ؟

    2023-10-18

    سلام. با معدل 14 برای مقطع کارشناسی هم میتونیم به راحتی براتون اقدام کنیم، اون هم از دانشگاه های برتر این کشور که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-07

    سلام وقت بخیر،من ارشد حسابداری دارم بنظرتون میتونم برای ادامه تحصیل درمقطع دکترا مهاجرت کنم؟کدوم کشور بهتره و چقد سرمایه میخواد؟بورسیه میتونم بگیرم؟

    2023-09-09

    سلام. پیشنهاد ما تحصیل مقطع دکتری در کانادا و استرالیا هستش که سریع ترین روش هستش و برای بورسیه هم کانادا بیشترین شانس بورسیه رو برای مقطع دکتری داره و به راحتی میتونیم براتون اقدام کنیم و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-05-14

    سلام لیسانس حسابداری دارم و می خوام برای فوق لیسانس اقدام کنم.b2 فرانسه دارم.آیا علاوه بر مدارک که گفتید نیاز به gre هست یا نه؟

    2023-05-22

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-09-17

    سلام من ارشد مهندسی شیمی دارم، اما یه دوره حسابداری گذروندم و حدود ۶ ساله که کارای حسابداری انجام میدم ظاهرا برای ارشد مدرک لیسانس یا تعادلش میخوان باید چیکار کنم تا بتونم اپلای کنم؟

    2022-09-18

    سلام. دکتری یا ارشد مجدد شیمی پیشنهاد میشه و اتفاقا این رشته آینده و درآمد بسیار خوبی تو کانادا داره

    2022-08-25

    سلام عرض ادب من فوق دیپلم حسابداری از دانشگاه آزاد دارم. تصمیم مهاجرت دارم،و میخوام زبان بخونم،پیشنهاد شما برای مهاجرت به کانادا رو لطف کنین.

    2022-08-27

    سلام. با کارشناسان ما تماس گرفته تا به صورت رایگان بهتون مشاوره بدن: 02171400111

    2022-07-14

    من فوق ليسانس حسابداري از دانشگاه غير انتفاعي دارم با معدل 18 براي كار در كانادا پيش نهاد شما چيست تحصيل مجدد ؟ (اگر بله كدام سطح كارداني يا كارشناسي ) يا دوره كار آموزي ؟ من بيش از 13 سال سابقه كار حسابداري دارم

    2022-07-16

    سلام. اگه که فوق ليسانس دارید که تحصیل مجددتون میشه همون ارشد و نه کارشناسی! و در این زمینه مشاوره بشید بهتره: 02171400111

    مشاوره رایگان مهاجرت