چگونه بورسیه تحصیلی بگیریم؟
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • بورسیه های تحصیلی

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    برای دریافت مشاوره رایگان جهت تحصیل در کانادا و استرالیا و انتخاب دانشگاه، بررسی کلیه مدارک و توانایی فردی شما و در آخر، تشکیل یک پرونده‌ی قوی مهاجرتی در کنار تیمی مجرب از متخصصین اخذ ویزای تحصیلی با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، کافیست با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    بیشتر افرادی که قصد اپلای و مهاجرت تحصیلی دارند، می‌خواهند که در هزینه‌های تحصیل خود صرفه‌جویی کنند که برای  مسیر تحصیلی اولین چیزی که به ذهن هر کسی خطور کرده، بورسیه و کمک‌های مالی تحصیلی می‌باشد. با بالا رفتن اختلاف نرخ ارز ملی با ارزهای بین‌المللی در مقاصد محبوب تحصیلی و از طرف دیگر علاوه بر خرج‌های زندگی در کشور مقصد، ارزان نبودن اکثر مقاصد محبوب برای تحصیل، بر شمار افرادی که نمی‌توانند از پس هزینه‌های تحصیل و زندگی در خارج از ایران بر بیایند افزوده می‌شود؛ تا جایی که برخی افراد حتی از رویای مهاجرت تحصیلی دست می‌کشند.

    یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های تحصیل استفاده از بورسیه‌های متنوع و مختلف تحصیلی و همچنین کمک‌ هزینه‌های تحصیلی در شکل و قالب‌های دیگر (مانند وام دانشجویی و...) است. اما باید گفت که دریافت بورسیه در هر کشور، مقطع و رشته تحصیلی فرآیند ساده‌ای نداشته و در واقع به دلیل وجود فضای رقابتی در آن، بدست آوردن آن نیازمند صلاحیت و شایستگی‌ای قابل توجهی است. حال با این مختصر شرح، یک شخص متقاضی چطور می‌تواند متوجه شود که شانس دریافت بورسیه یا کمک هزینه تحصیلی را دارد و چگونه باید برای دریافت انواع بورسیه‌ها (فول فاند یا کمک هزینه / دولتی، دانشگاهی، از سوی موسسات خیریه‌ و...) اقدام کرد؟ در ادامه با انواع بورسیه و کمک هزینه‌های تحصیل و روش‌های دریافت آن‌ها آشنا شوید.

    • بهترین فرصت برای بورسیه تحصیلی کانادا، استرالیا، آمریکا، نیوزلند و قبرس در سال 2023؛ برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 02171400111

    انواع کمک هزینه تحصیلی

    انواع کمک هزینه تحصیلی

    کمک هزینه‌های تحصیلی می‌توانند به اشکال مختلفی وجود داشته باشند که هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی را در بر می‌گیرد. مشهورترین آن‌ها عبارتند از:

    بورسیه (Scholarship)

    بورسیه یا اسکالرشیپ نوعی کمک هزینه تحصیلی است که از طرف دانشگاه، دولت یا موسسه‌ای خصوصی به دانشجویانی که رزومه تحصیلی بسیار خوبی داشته باشند، اعطا می‌شود. اسکالرشیپ دانشجویان را ملزم به بازپرداخت وجه اعطاء شده نمی‌کند. هزینه‌هایی که تحت پوشش بورسیه تحصیلی قرار می‌گیرند شامل شهریه تحصیلی و بسته به نوع بورسیه حتی شامل هزینه‌های حمل و نقل یا سفر، اقامت، هزینه کتاب و غیره هستند. افراد بسیاری که برای تحصیل در کانادا، تحصیل در استرالیا، آمریکا و... اقدام می‌کنند، به دلیل شهریه‌های قابل توجه این کشورها به دنبال بورسیه‌ها هستند. این نوع بورسیه می‌تواند به دو شکل کلی ارائه شود:

    • بورسیه جزئی (Partial scholarship): تنها بخشی از هزینه‌های شما را در بر می‌گیرد. ممکن است به صورت یک مبلغ ثابت در هر ترم به شما اختصاص یافته و یا به عنوان تخفیفی در شهریه در نظر گرفته شود. این نوع بورسیه بسیار رایج و متنوع است و دانشجویان می‌توانند در طول تحصیل خود از آن‌ها استفاده کنند.

    • بورسیه کامل (Full Scholarship): در این شکل بورسیه که به آن بورسیه فول فاند هم گفته می‌شود که دریافت آن بسیار سخت و رقابتی است، علاوه بر شهریه، مبلغی نیز ممکن است به عنوان هزینه‌های زندگی به شما پرداخت شود. برای دریافت فول اسکالرشیپ داشتن یک رزومه تحصیلی و پژوهشی قوی از الزامات اساسی است.

    فاند (Fund)

    فاند اصطلاحی است که بیشتر در مقاطع تحصیلات تکمیلی کاربرد داشته و منظور هزینه‌ای است که استاد، دانشگاه یا موسسه پژوهشی به عنوان کمک هزینه تحصیل به دانشجو اعطا می‌کند. اگرچه دانشجوها می‌توانند برای پرداخت هزینه‌های زندگی خود نیز در این خصوص درخواست فاند دهند، اما رایج‌ترین نوع آن که به عنوان فول فاند شهرت داشته، بدین صورت بوده که دانشجویان دکتری یا ارشد تحقیقاتی برای آن درخواست می‌دهند. فول فاند یا پوشش کامل هزینه در این حالت بر اساس رزومه تحقیقاتی دانشجو تعلق گرفته و در واقع به عنوان دستمزدی است که دانشجو در مقطع دکتری در ازای کار به عنوان دستیار استاد Teacher Assistant دریافت می‌کند. دانشجوی فول فاند از شهریه معاف بوده و هزینه‌های زندگی خود را نیز می‌تواند با مبلغی که دریافت می‌کند، پرداخت کند.

    فلوشیپ (Fellowship)

    فلوشیپ شباهت زیادی به فاند دارد. در واقع فلوشیپ معمولاً برای دانشجویان فارغ التحصیلی ارائه می‌شود که مایل به کسب مدارک و تجربیات بیشتری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند. این کمک هزینه تحصیلی به متقاضیان اجازه می‌دهد تا کار تحقیقاتی را بدون پرداخت هزینه شخصی دنبال کنند. فلوشیپ یک تفاوت اصلی با فاند داشته و آن اینکه به عنوان کمک هزینه تحقیقاتی به دانشجویان تعلق می‌گیرد. دانشجویانی که در حال تحصیل ارشد تحقیقاتی و دکتری هستند، می‌توانند برای فلوشیپ اقدام کنند. مبلغ فلوشیپ نیز همانند فاند ممکن است شهریه و حتی هزینه‌های زندگی فردی دانشجو را نیز در بر بگیرد. دانشجوهای دکتری اغلب به عنوان دستیار پژوهشی Research Assistant اپلای می‌کنند تا واجد شرایط دریافت فلوشیپ شوند.

    گرنت (Grants)

    گرنت نوعی فاند است که اغلب توسط دولت یا سازمان‌های غیرانتفاعی به دانشجویان نیازمند کمک‌های مالی برای هزینه‌های تحصیل تعلق می‌گیرد و هدف از آن کمک به تحصیل دانشجویانی است که در وضعیت مالی مناسبی قرار ندارند. دانشجویان بین‌المللی می‌توانند برای دریافت انواع گرنت‌های دولتی و غیردولتی درخواست دهند. جهت آگهی از وجود موقعیت برای اخذ گرنت و میزان مباغ در نظر گرفته شده باید گفت که عموما اطلاع‌ رسانی گرنت‌ها در سایت خود دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد. حالت دیگری برای گرنت وجود دارد که برای پروژه‌های تحقیقاتی بوده و بدین صورت که یک فرد یا تیم تحقیقاتی برای به انجام رساندن پروژه خود نیازمند منابع مالی است. در نتیجه از دولت یا موسسات مالی دیگر درخواست می‌کند تا یک گرنت پژوهشی به طرح آن‌ها اختصاص دهند و این نوع گرنت در واقع زیر دسته‌ای از فاند (که در بند‌های قبل شرح داده شده) می‌باشد.

    وام (Loan)

    آخرین گزینه برای دانشجویان بین‌المللی دریافت وام است. وام را به عنوان آخرین گزینه معرفی کرده چرا که یک تفاوت عمده با کلیه کمک هزینه‌های مشروح تا به اینجای مقاله داشته و آن اینکه دانشجویان می‌توانند از طریق موسسات یا بانک‌ها برای پرداخت شهریه‌ خود، وام دریافت کرده و بعد به صورت قسطی آن را بعدا باز پرداخت کنند؛ به عبارتی بر خلاف دیگر گزینه‌های ذکر شده، مبلغ وام دانشجویی بعدا باید برگردانده شود؛ البته مزیت آن این بوده که بازپرداخت به صورت قسطی و با نرخ بهره پایین برای دانشجویان می‌باشد. از آنجایی که دریافت وام فرآیند پیچیده‌تری داشته، حتما قبل از مهاجرت، اطلاعات کافی را در مورد اخذ وام دانشجویی در کشور مقصد خود کسب کنید. معمولا دانشجویان برای دریافت وام از بانک نیاز به داشتن کارت اعتباری بانکی و یا داشتن یک شغل ثابت دارند.

    شرایط اخذ بورسیه تحصیلی چیست؟

    شرایط اخذ بورسیه تحصیلی چیست؟

    از بین موارد بالا مفهوم بورسیه تحصیلی بیشتر در ذهن متقاضیان مهاجرت تحصیلی برای تحصیل در استرالیا یا تحصیل در کانادا، آمریکا و... جا افتاده و آشنا است. چرا که روند روتینی دارد و آن اینکه شما با برآورد یکسری الزامات مشخص و تعریف شده، می‌توانید از دریافت بورسیه‌های تحصیلی بهره‌مند شوید که این دریافت بورسیه بسته به رشته، دانشگاه، مقطع تحصیلی و میزان رقابت برای آن ممکن است سخت یا آسان باشد. اما در حالت کلی اعطای بورسیه تحصیلی در اولویت اول برای مقطع دکتری بوده و بعد از آن به شکل رقابتی تر برای مقطع کارشناسی ارشد نیز ارائه می‌گردد. اما بورسیه‌های ارائه شده برای مقطع کارشناسی در اکثر مقاصد محبوب مهاجرت تحصیلی بسیار محدود ارائه شده و بنابراین اخذ آن حتی با داشتن شرایط و صلاحیت‌های لازم بسیار سخت‌تر و رقابتی‌تر از دیگر مقاطع تحصیلی خواهد بود؛ چه بسا که در برخی دانشگاه‌ها و عملا برای این مقطع بودجه خاصی برای بورسیه در نظر نمی‌گیرند.

    از آنجایی که گزینه‌های اعطای بورسیه در دانشگاه‌ها و موسسات محدود است، برای دریافت بورسیه‌های تحصیلی رقابت قابل توجهی وجود دارد. ممکن است برای بورسیه مورد نظر شما هزاران نفر به طور همزمان درخواست داده باشند و در نهایت تنها شمار محدودی از بهترین دانشجویان واجد شرایط دریافت آن بورسیه مد نظر شوند. در نتیجه برای دریافت بورسیه باید تا می‌توانید رزومه تحصیلی خود را تقویت کنید که در مقایسه با دیگر کاندیداها، امتیاز قابل توجهی کسب کرده و شانس خود را بالاتر ببرید. راه‌هایی که می‌توانید از آن طریق شانس دریافت بورسیه خود را افزایش دهید عبارتند از:

    1- نمرات و معدل بالای تحصیلی در مقاطع قبلی

    یکی از مدارک اصلی، ملاک و مورد نیاز برای دریافت پذیرش تحصیلی و همچنین بورسیه تحصیلی، ارائه اصل مدرک تحصیلی مقطع قبلی به همراه ریز نمرات شما است. در واقع پس از تسلیم اصل مدرک تحصیلی همراه با ریزنمرات، دانشگاه و کمیته پذیرش تحصیلی آن دانشگاه با مشاهده و بررسی نمرات شما می‌تواند سطح دانش و معلومات و همچنین در کل توانایی‌های عملی شما را تخمین زده و بر این اساس نسبت به توانایی‌های علمی شما ارزیابی‌های لازم را انجام دهد. پس در نتیجه نمرات شما علاوه بر اخذ پذیرش، برای دریافت فاند و بورسیه تحصیلی از جمله بورسیه‌ها تحصیلی فول فاند بسیار تاثیرگذار هستند. زیرا دانشگاه‌ها بورسیه‌های خود را بر اساس سوابق تحصیلی شما اعطا کرده و یکی از مهمترین سوابق تحصیلی شما، معدل و ریزنمرات مدرک تحصیلی شما است. پس جدای از معدل کل مدرک تحصیلی، ریز نمرات هم مهم هستند و به ویژه نمرات دروس مرتبط به رشته تحصیلی انتخابی و رشته تحصیلی مقطع قبلی.

    2- نمره بالای مدرک زبان

    تسلط به زبان کشور مقصد و داشتن مدرک زبان رسمی کشور مقصد با نمرات بالا از دیگر شرایط الزامی مهاجرت تحصیلی است، اما برای پذیرش در دانشگاه‌ها تنها کافیست که نمره زبان شما با حداقل‌های اعلام شده توسط آن دانشگاه برابر باشد. اما هنگامی که بحث دریافت بورسیه تحصیلی در میان باشد، بهتر است تا حد امکان نمره زبانتان از سطح درخواستی دانشگاه بالاتر باشد. به طور مثال اگر برای پذیرش در دانشگاهی نیاز به کسب حداقل نمره آیلتس 6.5 در آیلتس باشد، شما با ارائه حداقل نمره آیلتس 7، 8 و یا حتی بیشتر شانس دریافت بورسیه خود را افزایش خواهید داد. دانش زبان به عنوان یکی از مهارت‌های پایه و عمومی در مهاجرت تحصیلی، اهمیت زیادی در پرونده پذیرش شما دارد و هر چقدر تسلط شما به زبان کشور مقصد بیشتر باشد، دانشگاه شما را به عنوان یک کاندیدای با صلاحیت‌‌های بالاتر در نظر می‌گیرد.

    3- مقالات منتشر شده ISI

    تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیازمند داشتن حداقل 2 مقاله ISI می‌باشد. داشتن این مقالات در واقع نشان دهنده دانش زمینه‌ای شما در زمینه روش‌های تحقیق و انجام پژوهش‌های علمی توسط شما است. برای آنکه بتوانید از استاد سوپروایزر خود فاند دریافت کنید و یا از بورسیه‌های دانشگاهی استفاده کنید، بهتر است که سابقه انجام کار پژوهشی داشته باشید. این سابقه می‌تواند به شکل تجربه دستیاری پژوهشی یا کار در پروژه‌های تحقیقاتی باشد. اما رایج‌ترین شکل آن داشتن مقالات منتشر شده ISI است. مقالات کنفرانسی و داخلی نیز می‌تواند به تقویت رزومه شده کمک کنند اما اعتبار مقالات ISI طبیعتا بیشتر بوده و به همین دلیل شانس بهتری برای اخذ فاند یا بورسیه را خواهید داشت. البته در نظر داشته باشید که اگر مقاله‌ها، تحقیقات و هرگونه دستاورد علمی و تحقیقاتی دیگری به جز مقاله ISI هم داشته باشید نیز در این راستا قطعا تاثیرگذار خواهد بود اما ملاک اصلی، همان ارائه مقالات بین‌المللی معتبر ISI می‌باشد.

    4- کسب نمره بالا در آزمون‌های ورودی دانشگاه

    یکسری آزمون‌های ورودی دانشگاه از جمله آزمون‌های GRE / PCAT / Casper / GMAT و همچنین برخی آزمون‌های خاص و ویژه یکسری رشته‌های تحصیلی خاص (مانند آزمون ورودی پزشکی، دندانپزشکی، حقوق، مدیریت و...)، از جمله آزمون‌هایی غالبا لازم و اجباری برای دوره‌های کارشناسی ارشد یا دکتری برای تعداد قابل توجهی از رشته‌ها و دانشگاه‌های مطرح جهان هستند. شما به عنوان یک متقاضی برای اخذ بورسیه تحصیلی در هر مقصد تحصیلی محبوب در جهان از جمله برای تحصیل در استرالیا، آمریکا، کانادا، انگلیس و... می‌بایست در این آزمون‌ها نمره بالایی بدست آورید و مهمتر از همه اینکه اگر این آزمون از طرف دانشگاه مد نظر اجبار نباشد، حتما توجه داشته باشید که شما باز به صورت داوطلبانه در آن آزمون‌(ها) شرکت کرده و نمره بالا، عالی‌ و قابل توجهی را کسب کنید. در این حالت شانس‌ اخذ بورسیه تحصیلی برای شما از جمله برای بورسیه از نوع کامل و فول فاند به طرز قابل توجهی بالا رود.

    • آزمون GRE آزمونی برای سنجش مهارت‌های ادراکی و تحصیلی شخص و عموما در 3 زمینه ریاضیات و محاسبات، ادراک مفاهیم و مقاله‌نویسی است
    • آزمون GMAT برای رشته‌های مدیریتی و کسب و کار است.
    • آزمون PCAT آزمونی با 232 سوال چند گزینه‌ایی به علاوه یک متنی نگارش (مانند انگیزه و اهداف شما، تجربیات‌‌تان در زمینه مورد نظر و...) است.
    • آزمون casper یک آزمون 90 دقیقه‌ای متشکل از 12 بخش است که 8 بخش آن شفاهی و 4 بخش دیگز هم کتبی است. این آزمون برای سنجش قضاوت و نگرش شما در وضعیت‌های مختلف طراحی شده است که شامل سوالاتی برای موقعیت‌های فرضی و همچنین موقعیت‌های واقع‌گرایانه پیرامون موارد عمومی و تخصصی مانند رشته تحصیلی مد نظر شما می‌باشد.

    عموما شرکت در حداقل یک الی دو تا از این آزمون‌ها برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای اخذ بورسیه تاثیر لازم خود را نشان خواهد داد و همچنین کسب نمره‌ی کامل یا حداقل نزدیک به کامل در این آزمون‌ها برای اخذ بورسیه فول فاند نیز بسیار موثر خواهد بود.

    5- دستاوردهای ورزشی، فرهنگی، علمی و...

    هر موردی که بتواند به عنوان دستاورد علمی، فرهنگی، ورزشی و... شما در سطح بین المللی و حتی کشوری تلقی شود، مانند ثبت اختراع، کسب رتبه در جشنواره‌ها و المپیادهای بین‌المللی و کشوری، چاپ کتاب، مقالات و مجلات، برگزاری نمایشگاه‌های هنری مانند گالری نقاشی و...، بدست آوردن مقام، رکورد و مدال در فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی و دستاوردهای دیگر از این قبیل نیز تاثیر به سزایی در شانس شما برای اخذ بورسیه تحصیلی در هر مقصد تحصیلی مد نظر دارد. چرا که وجود چنین دستاوردها و افتخارات در رزومه شخص باعث شده که او به عنوان شخصی دارای صلاحیت‌های خاص و بالا و همچنین بهره‌مند از استعداد‌های بیشتر شناخته شود. بنابراین در این حالت دانشگاه‌ها تمایل بیشتری برای سرمایه‌گذاری روی این افراد و آموزش آن‌ها دارند و برای این امر حاضر به اعطای بورسیه‌های بسیار خوب با پوشش اکثر هزینه‌های فرد و یا حتی بورسیه‌های فول فاند خواهند شد.

    6- سابقه کاری و یا پژوهشی درخشان

    لازم به ذکر است که بسته به رشته تحصیلی ویا دانشگاه انتخابی، باید گفت که ممکن است از سوی بسیاری از دانشگاه‌ها در کشورهای مختلف، در مقطع دکتری و حتی گاها در مقطع ارشد (مانند رشته MBA در مقطع ارشد) به طور پیش‌فرض و اجبار از شما مدارک مربوط به سوابق کاری و یا حداقل سوابق پژوهشی در زمینه‌ی مد نظر و یا دوره‌های کارآموزی در جهت اطمینان از آشنایی شما با محیط کار مربوط به رشته تحصیلی مورد نظر شما را خواهند خواست. اما اگر این موارد به عنوان اجبار و جزء الزامات از طرف دانشگاه برای رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر شما هم نباشد، داشتن و ارائه آن‌ها برای اخذ بورسیه تحصیلی تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به عبارتی اگر شما دارای سابقه کاری و پژوهشی درخشان و قابل توجهی باشید، یقینا از مزایا و شانس بیشتر و قابل توجهی برای اخذ انواع بورسیه تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی بهره‌مند خواهید بود.

    همچنین در زمینه تجربیات تحقیقاتی و پژوهشی این نکته را بهتر است که در نظر داشته باشید که برای اکثر مقاصد تحصیلی دنیا به ویژه مقاصد صنعتی و پیشرفته، شما برای تقاضای بورسیه تحصیلی اگر در زمینه‌های STEM (که منظور از آن چهار زمینه اصلی تحقیقاتی پیرامون علوم (Science)، تکنولوژی (Technology)، مهندسی (Engineering) و ریاضیات (Mathematics) سابقه پژوهش، تحقیقات، کار و تخصص داشته باشید از اهمیت به سزا و بیشتری برخوردار خواهید شد. داشتن یک تجربه تحقیقاتی در قالب پروژه، اثر منتشر شده، مقاله و مجله چاپی و... باعث افزایش قابل توجه احتمال پذیرش درخواست بورسیه شما از دانشگاه و موسسه آموزشی مورد نظر می‌شود.

    7- خدمات اجتماعی

    از جمله دیگر مواردی که می‌تواند در اخذ فاند و بورسیه‌های تحصیلی تاثیرگذار باشد، شرکت در برنامه‌ها و رویدادهای خدمات اجتماعی به صورت داوطلبانه می‌باشد که این قضیه می‌تواند برتری، صلاحیت، ارجحیت و برتری شخصیت شما را از بعد دیگری نیز نمایان کند و بنابراین از صلاحیت‌های بیشتری برای اخذ انواع بورسیه تحصیلی در کشور و دانشگاه مقصد بهره‌مند خواهید بود.

    چه زمانی برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام کنیم؟

    چه زمانی برای دریافت بورسیه تحصیلی اقدام کنیم؟

    هر کدام از بورسیه‌های تحصیلی دانشگاهی، دولتی یا سازمانی شرایط خاصی برای اپلای دارند، در نتیجه ددلاین‌های متفاوتی را ممکن است ارائه دهند. اغلب بورسیه‌های دانشگاهی فرم اپلای مجزایی نداشته و دانشجویان همزمان برای آن‌ها درخواست می‌دهند. اما برای بورسیه‌های دولتی و سازمانی باید ابتدا از طریق سایت آن سازمان نسبت به زمان ثبت‌نام و نحوه آن اطلاع پیدا کنید تا ددلاین اصلی را از دست ندهید. از آنجایی که اخذ پذیرش تحصیلی مقدم بر اخذ بورسیه است، بهتر است برای ورودی سپتامبر، تا آخر دسامبر ماه گذشته ثبت‌نام خود را نهایی کرده و آن را به روزهای آخر موکول نکنید. زیرا ممکن است فرصت دریافت بورسیه تحصیلی را از دست داده و یا به ددلاین نهایی آن نرسید.

    برای اخذ فاندهای اساتید، حتما در هنگام مکاتبه با اساتید به حوزه‌ها و علایق پژوهشی وی نیز دقت کرده و در ایمیل‌های خود به آن‌ها اشاره کنید تا استاد مورد نظر نسبت به علاقه و آگاهی شما در این حوزه مطلع شود. سعی کنید اساتیدی را انتخاب کنید که حوزه پژوهشی آن‌ها با شما همسو و نزدیک بوده و می‌توانید از سوابق تحقیقاتی خود به عنوان یک امتیاز برای دریافت فاند استفاده کنید. بهترین زمان برای شروع مکاتبه با اساتید از سپتامبر و اکتبر سال گذشته است، در این صورت شما زمان کافی برای ارتباط گرفتن با استاد و آماده‌ شدن برای اپلای در دانشگاه مقصد را خواهید داشت.

    دریافت بورسیه بدون داشتن رزومه تحصیلی قوی

    دریافت بورسیه بدون داشتن رزومه تحصیلی قوی

    اخذ بورسیه تحصیلی در هنگام اپلای فرآیندی سخت و پیچیده است که تنها بهترین افراد موفق به دریافت آن می‌شوند. اما راهکارهایی نیز وجود دارد که اگر یک رزومه متوسط دارید، همچنان بتوانید برای بورسیه در دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنید. بسیاری از دانشگاه‌ها به دانشجویانی ممتاز خود بورسیه‌های جزئی یا حتی تخفیف کامل شهریه اعطا می‌کنند. پس در صورتی که امکان اخذ بورسیه را در ابتدای اپلای خود ندارید، می‌توانید پس از یک ترم یا یک سال تحصیل در دانشگاه مورد نظر و کسب نمرات عالی و ممتاز واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی شوید.

    همین قضیه درباره مقطع کارشناسی که بورسیه‌های محدود و کمتری داشته نیز صدق می‌نماید و دانشجو پس از گذشت یک ترم یا یک سال از تحصیل خود با نشان دادن صلاحیت‌های تحصیلی خود برای گرفتن کمک هزینه‌های تحصیلی اقدام نمایید. دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع ارشد تحقیقاتی و دکتری نیز می‌توانند پس از آغاز تحصیلات خود، از طریق ارتباط با اساتید و شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی آن‌ها به عنوان فلوشیپ در دانشگاه مشغول شده و بابت آن حقوق دریافت کنند.

    سوالات متداول چگونه بورسیه تحصیلی بگیریم؟

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (264 پاسخ)
    2024-04-19

    سلام وقت بخیر من دانش آموز سال دهم رشته ی انسانی هستم میخواستم بدون دانشگاه های آمریکا بورسیه برای رشته ی زبان هم دارند؟ منظورم این هست که بعد از کنکور و رتبه ی دو رقمی در کنکور زبان هست و شرایط چطور هست باید معدل کدوم سال دبیرستانم بیشتر باشه بعد برای اینکه شانسم در بورسیه شدن بیشتر بشه باید چکارکنم؟

    2024-04-20

    سلام . بله بورسیه در دسترس خواهد بود و طبیعتا معدل یک الی دو سال آخر مهم تر خواهد بود و پیشنهاد اکید داشتن نمره زبان بسیار خوب در این راستا است.

    2024-04-16

    از دانشگاه آزاد برای رشته‌ی ادبیات و زبان انگلیسی می‌شه بورسیه گرفت؟

    2024-04-20

    سلام. بله امکانش هست و کافیه شرایط و صلاحیت های لازم برای دریافت بورسیه رو داشته باشین

    2024-04-12

    سلام وقتتون بخیر آیا امکانش وجود داره با مدرک دانشگاه آزاد هم اقدام کرد و بورسیه ی کامل شد؟ برای مقطع کارشناسی ارشد؟

    2024-04-20

    سلام. بله به نوع دانشگاه ربط خاصی نداره و فقط کافیه شرایط و صلاحیت های اخذ بورسیه رو داشته باشین.

    2024-04-12

    سلام خسته نباشید بنده پایه هشتمم معدل هام عالیه و می خوام برم ریاضی. زبانم خیلی خوبه و تجربه زندگی در استرالیا رو داشتم ولی تابعیت ندارم.خواستم بگم می تونم برای دبیرستان بورسیه بشم یا فقط دانشگاه ساپورت میشه؟و اگر بورسیه بشم مکانی که قراره زندگی کنم رو خودم باید جور کنم؟و من برای دانشگاه شرایط پرداخت شهریه ندارم پس می تونم قبل دانشگاه بورسه بشم و شرایطش چیه؟.ممنونم

    2024-04-20

    سلام. برای شرایطی که گفتین + محلی برای زندگی، مدارس شبانه روزی استرالیا بهترین گزینه برای شما هستند. بورسیه هم شرایط خاص خودش رو داره و بهتره که تماس بگرینی تا کارشناسان یه ارزیابی کلی بکنن شرایط شما رو: 02171400111

    2024-03-26

    سلام خسته نباشید. من الان کلاس نهمم ، معدل هفتمم۱۹.۷۱ و معدل هشتمم ۱۹.۷۹ و نهمم ترم اول ۲۰ شدم. و رشته ای که می‌خوام انتخاب کنم ریاضی فیزیک هستش. میخواستم بدونم اینکه سه سال دبیرستان رو تو چه مدرسه ای بخونی برای بورسیه مهمه یانه؟ بورسیه برای کشور آمریکا

    2024-04-06

    سلام. ملاک اصلی معدل، ریزنمرات و دانش زبان شماست وگرنه که ایران مدرسه اونطوری مطرح در سطح جهانی نداره که بخواد فرقی هم داشته باشه....

    2024-03-25

    سلام من ترم ۴ رشته گیاهان دارویی هستم زبانم زیاد خوب نیست در حد معمولی. نمراتم هم خوبه ایا امکان اینکه بتونم بورسیه بگیرم هست؟و به کدوم کشورا

    2024-04-06

    سلام. زبانتون هم باید خوب باشه و در راستای بورسیه برای کشورهای خوب، کشورهای اروپایی راحت تر هستن مثل ایتالیا، هلند و... اما پیشنهاد ما برای ایرانیان و آینده کاری و اقامتیشون کانادا و استرالیاست و با داشتن مستر راحت تر بورسیه میدن این دو کشور

    2024-03-18

    سلام من کلاس هشتم‌ام و تقریبا جواب همه سوالام رو فهمیدم به جز اینکه برای اخذ بورسیه باید حتما بریم دانشگاه یا قبل از دانشگاه یا کنکور میشه درخواست بورسیه داد؟

    2024-03-24

    سلام. ما براتون به هنگام اپلای یعنی قبل رفتن به دانشگاه برای بورسیه اقدام خواهیم کرد که برای اطلاعات کامل و ارزیابی رایگان شرایطتان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2024-03-14

    من کلاس نهم هستم و تمام معدل هام 20 هستن خیلی به بورسیه احتیاج دارم تصمیم دارم به رشته it برم وضع مالیم هم خیلی خوب نیست و نمیتونم باهاتون تماس بگیرم ولی می‌خوام بدونم باید جایی آزمون بدم یا کار انجام بدم لطفاً کمک کنید من باید به آرزوهام برسم و میرسم

    2024-03-24

    سلام. برای دریافت برای اطلاعات کامل و ارزیابی رایگان شرایطتان برای اخذ بورسیه و دیگر موارد با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2024-03-07

    سلام من دهم رشته فنی حرفه ای کامپیوتر هستم میخواستم بگم من مدرک زبان ندارم باید زود شروع کنم نمره پارسالم ۱۷.۹۵ بود شانش بورسیه شدن دارم؟

    2024-03-24

    سلام. برای استرالیا بدون مدرک زبان هم می‌تونیم براتون اقدام داشته باشیم و برای اطلاع بیشتر، ارزیابی رایگان شرایط برای بورسیه و دیگر موارد با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2024-03-07

    سلام احترامات من مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده کشاورزی تربیت مدرس رشته ترویج و آموزش هستم؟ چگونه میتوانم بورسیه مقطع phdرا از یکی دانشگاه های کشورنیوزلند بدست بیارم میشه لطف کرده در مورد مشاوره لازم را ارائه بفرماید یا سایت یکی از دانشگاه های معتبررا برایم معرفی نماید ممنون خواهم شد.

    2024-03-24

    سلام. متاسفانه برای اتباع اقدام نداریم مگر آنکه دارای پاسپورت/مدرک تحصیلی از ایران باشید و حداقل هم 2 میلیارد هم تمکن مالی داشته باشید.

    2024-03-02

    سلام وقت بخیر من دانش آموز یازدهم تجربی هستم و معدل سال دهمم ۱۸/۶۰ بوده و سال دیگه شاید ایلتس گرفتم ببخشید من برای بورسیه شدن کی باید اقدام کنم شرایطش چیه میشن اصلا؟اوضاع مالی هم زیاد خوب نیست چیکارا باید بکنم تا امکان بورسیه شدن بیشتر بشه؟

    2024-03-06

    سلام. ما برای ویزای تحصیلی کانادا و استرالیا اقدام داریم و پیشنهاد اکیدمون هم این کشورهاست اما برای قبرس میتونیم به صورت تضمینی براتون بورسیه بگیریم و نظر زمانی، همزمان با اپلای دانشگاه براتون درخواست بورسیه خواهیم داد که برای اطلاعات بیشتر در این راستا و ارزیابی رایگان شرایط خود با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2024-03-02

    سلام خدمت شما . کلاس نهم هستم ۱۵ سالمه و می خوام پذیرش کانادا رو بگیرم. انگلیسی ام در سطح C1 هست و در کنارش آلمانی می خونم . وضع مالیم هم متوسط هست . آیا امکان پذیره ؟

    2024-03-06

    سلام. بله هم میتونیم برای مقاطع مدرسه یعنی همین دو سه سال آخر مونده براتون اقدام کنیم و هم برای دانشگاه‌های این کشور که برای اطلاعات بیشتر در این راستا و ارزیابی رایگان شرایط خود با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2024-03-02

    سلام من الان پایه یازدهم هستم و در مدارس تیزهوشان درس میخونم معدلم همه پایه ها بالای ۱۹ هست و زبانم خوبه و درکنار اون در رشته فیزیک مطالب دانشگاهی رو مطالعه داشتم و چند مقاله هم نوشتم میخواستم بدونم با این شرایط میتونم بورسیه کدام کشور هارو بگیرم تا در یک دانشگاه معتبر درس بخونم.

    2024-03-06

    سلام. ما میتونیم برای کانادا و استرالیا براتون اقدام کنیم اما خب شانس بورسیه مخصوصا از نوع فول فاند برای کشورهای اروپایی بیشتر است اما باز همچنان توصیه ما کانادا و استرالیا خواهد بود و نمره زبان آیلتلس بالای 7 یا 7.5 هم در این راستا پیشنهاد میشه.

    2024-02-19

    سلام به شما بنده یازدهم در رشتسلام به شما بنده یازدهم در ه ریاضی هستم و چند وقتیه به فک مهاجرتم اقوام خیلی نزدیک در خارج ندارم و زبان قوی ای هم ندارم (در سطح عادی) ولی نمراتم بالاست از کلاس هفتم تا الان نمرات کلم همش بالای ۱۹و ۱۹/۵ هست میخواستم بپرسم چه کشوری برم بهتره و چه جوری اقدام کنم؟ و تازه شوع به یاد گیری زبان روسی کردم

    2024-02-20

    سلام. ما میتونیم برای کاناداو استرالیا براتون اقدام کنیم که برای اطلاعات بیشتر در این راستا و ارزیابی رایگان شرایط خود با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2024-02-19

    سلام وقتتون بخیر من پشت کنکوری تجربی هستم و ۱۹ سالمه و معدلم کل سال دوازدهم هم ۱۹.۲۸ هست و وضع مالی خیلی خوبی نداریم ولی واقعا میخوام از ایران برم تحمل ندارم دیگه چطور میتونم بورس بگیرم ؟ بورس گرفتن تو پزشکی راحت تره یا کامپیوتر

    2024-02-20

    سلام. بورس کانادا و استرالیا برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتی هست و توصیه میشه مدرک زبان معادل آیلتس حداقل 7 یا 7.5 بگیرید تا شانس بهتری داشته باشید. بورسیه کارشناسی برای کشورهای اروپایی باز راحت تر است

    2024-02-05

    سلام و درود خدمت شما، بنده یازدهم هستم رشته انسانی در سمپاد و زبانم خوبه و تا سال دیگه سعی میکنم آیلتس رو بگیرم؛ من در آمریکا به دلیل حضور عده‌ای از فامیل مشکلی بابت سکونت و هزینه های اسکان ندارم، حضور در سمپاد و معدل بالای اکنون و احتمالی آینده چه شانسی در گرفتن بورسیه برای صرف تحصیل دارم؟ آیا وامی داده میشه که بعد اجازه کار در اون کشور مهلت پرداخت آغاز بشه؟ با تشکر

    2024-02-07

    سلام. بله بورسیه های تحصیلی در مقطع کارشناسی شانس بالاتری در آمریکا دارن منتهی شانس بورسیه فول فاند به نسبت کمتره. همچنین امکان اخذ وام های دانشجویی هم وجود دارد.

    2024-01-29

    میتوانم با شما مستقیم در ارتباط شوم

    2024-02-07

    سلام. میتونید در زمینه اپلای تحصیلی با کارشناسان ما مستقیم ارتباط گرفته و شرایطتون رو به صورت رایگان ارزیابی کنین: 02171400111

    2024-01-25

    سلام من رشته کامپیوتر طراحی وب هستم و نمرهام همه 19هستش با تموم شدن دوازدهم میتونم بورسیه فول فاند بگیریم

    2024-01-28

    سلام. برای کانادا و استرالیا که ما اقدام داریم کمی بعیده اما برای کشورهای اروپایی به نسبت شانس بالاتری خواهید داشت.

    2024-01-15

    سلام وقت بخیر من کلاس هشتم هستم در سال هفتم معدلم پایین شد امسال هم فکر نکنم معدل خوبی بگیرم اگر در سال های آینده معدلم ۱۹ به بالا شد میتونم بورسیه چین رو بگیرم ؟؟؟ من زبان انگلیسیم عالیه اگر مدرک زبان چینی و انگلیسی بگیرم میتونم بورسیه بشم خیلی به فکر بورسیه هستم

    2024-01-21

    سلام. ملاک معدل کل دوره و به ویژه یکی دو سال آخر بیشتر ملاکه و در صورتی که معدلتون چندان خوب نشد، سعی کنین با نمره زبان خیلی بالا این قضیه رو جبران کنین.

    2024-01-05

    سلام و درود وقتتون بخیر دانش اموز پایه یازدهم رشته انسانی هستم سال دهم تغییر رشته دادم به انسانی و نمرات خوبی کسب نکردم به دلایلی و اگر امسال و سال آینده رو نمرات فوق العاده ای رو کسب کنم و رتبه ی خوبی رو بیاریم و در کنار اینها زبانم مقدار قابل قبولی خوبه و تلاش کنم تا سال آینده سطحمو ارتقا بدم و نمره آیلتس عالی ای هم کسب کنم شانسی دارم واسه بورسیه استرالیا ؟ + تو این زمان سعی کنم ب نوعی رزومه نوشتن مقاله و … ک بار علمی داشته باشه و … هم اضافه کنم.

    2024-01-06

    سلام. حتما معدل بالا + مدرک زبان با نمره بالا (حداقل آیلتس 7 یا حتی 8) دریافت کنین تا شانستون در این راستا بیشتر باشه چون اگه بورسیه فول فاند در استرالیا بخواید در مقطع کارشناسی شانس کمتر و رقابت بسیار بالایی داره...

    2024-01-04

    سلام یه سوال داشتم ایا باید بورسیه رو پس بدیم؟ یعنی اگر دوهزاریورو بورسیه بشیم باید اون دو هزار یورو رو پس بدیم؟یا اگر دوسال بورسیه باشیم باید ددسال توی اون‌کشور کار کنیم؟

    2024-01-06

    سلام. خیر بورسیه رو نیازی نیست پس بدید. اون وام دانشجویی هست که باید پس بدید

    2023-12-31

    سلام من دهم انسانی هستم من نمره زبانم 20من میتونم بورسیه بگیرم؟

    2024-01-06

    سلام. باید مدرک زبان با نمره آیلتس حداقل 7 یا هشت هم بگیرید تا شانس بهتری داشته باشید برای مقاصد انگلیسی زبان و در کل بورسیه فول فاند برای کانادا و استرالیا در مقطع تحصیلی لیسنانس شانس کمتره اما باز بهتره شرایطتون بیشتر بررسی شه و بنابراین توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این راستا با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-12-20

    سلام خسته نباشید! من کلاس یازده انسانیم... تا تموم شدن مدرسه ایلتس و مدرک زبان آلمانی b1 or b2رو بگیرم میشه برسیه آلمان اقدام کرد فول فاند)... و ایا هزینه ی خود سفر رو هم پوشش میده فول فاند....

    2023-12-25

    سلام. تحصیل رایگان در آلمان بیشتر همون شامل شهریه هست و نه هزینه های سفر و زندگی در آلمان. مگر آنکه شرایط بسیار عالی برای اخذ این نوع بورسیه داشته باشید، از جمله مدرک زبان با نمره بسیار خوب که میشه سطح C1 یا C2

    2023-12-18

    سلام بنده دوازدهم هستم و زیاد به نمرات دهم و یازدهم اهمیت نمی دادم چون تاثیری تو کنکور نداشتن و خوب نمرات زیاد خوبی نیستن ایا میشه با دو ترم گرفتن نمرات خوب بورسیه پزشکی رو گرفت؟ و اگه اره چه کشور هایی؟

    2023-12-25

    سلام. برای بورسیه مخصوصا از نوع فول فاند در مقطع کارشناسی به مراتب شانس کمتری خواهید داشت، مگر آنکه برای مقاصد اروپایی اقدام کنین اما پیشنهاد اکید ما کانادا و استرالیا هستش. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-12-16

    سلام من امسال الان کلاس نهم و میخوام برای سال بعد دهم رشته انسانی بخونم و و ۱۵ سال سن دارم معدل زبانم هم بالای ۱۸ هس توی ۳ سال راهنمایی در چه صورتی میتونم بورسیه فول فاند بگیرم

    2023-12-18

    سلام. بسته داره برای چه کشوری اقدام میکنین اگه که برای کانادا و استرالیا قصد اقدام دارید، در این کشورها معمولا بورسیه های فول فاند به سختی برای مقطع کارشناسی ارائه میشن و اگه که اصرارتون به اخذ بورسیه باشه، پیشنهاد ما کشورهای اروپایی هستند که معمولا به صورت پیشفرض تحصیل رایگان رو به دانشجویان بین المللی نیز ارائه می‌دهند.

    2023-12-15

    سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم میشه با رشته الکتروتکنیک (برق صنعتی) فنی ،برای بورسیه اقدام کنم تا سال بعد هم مقطع کاردانیم تموم میشه و یک سوال دیگه اینکه چه کشور هایی برای این رشته بیشتر مناسب هست ممنون از شما

    2023-12-18

    سلام. بهترین گزینه ها برای تحصیل ایرانیان به توصیه اکید ما کانادا و استرالیا هستش اما اگر اصرار اصلیتون روی قضیه بورسیه هستش کشورهای اروپایی مناسب تر هستند؛ برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-12-12

    سلام به همه من اهل افغانیستان هستم حلا من صنف دهم استم دوره لیسه ایا بورسیه برای دوره لیسه در افغانستان موجود است یا خیر؟

    2023-12-18

    سلام. موسسه متاسفانه برای اتباع اقدامی نداره...

    2023-12-08

    میخوام در مورد دانشگاه دولتی و بورسیه در کشور استرالیا بدونم

    2023-12-12

    سلام. در صورت تمایل میتونین برای یک مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و شرایطتون رو بفرمایید تا به طور دقیق راهنمایی بشید، تلفن تماس: 02171400111

    2023-12-08

    سلام من یک افغانستانی استم و اینجه قسمی است که دوازده سال مکتب باید بخوانی بعدا میتانی بری دانشگاه من دوازده سال مکتب خواندم و از ۱۰۰٪ من ۸۹٪ درجه نمراتم است حالا سوال مه این بود که ما چگونه در این بورسیه ها ثبت نام کنیم و آیا من با این فیصدی شانسی دارم برای بورسیه انگلستان و چطور ثبت نام کنم ممنون

    2023-12-12

    سلام. موسسه متاسفانه برای اتباع اقدام ندارد...

    2023-12-07

    سلام خسته نباشید ، من یازدهم رشته انسانی هستم و قصد داشتم برای رشته حقوق اقدام کنم اما بخاطر وضع مالی کم نیاز به بورسیه دارم ، مدرک زبان هم دارم معدلمم بالای ۱۹.۵ هست ولی نمیدونم باید چیکار کنم؟

    2023-12-12

    سلام. ما می‌تونیم برای کانادا و استرالیا براتون اقدام کنیم و البته در نظر داشته باشید که معمولا بورسیه از نوع فول فاند برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتی هست و در هر صورت یک مشاوره اولیه رایگان رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-12-03

    سلام وعرض خسته نباشید من دوازدهم رشته الکترونیک هستم و معدل پارسالم ۱۸ شد .میخواستم بدونم بعد از گرفتن دیپلم چطوری باید اقدام کرد برای گرفتن بورسیه تحصیلی وکدام راه بهتر است؟

    2023-12-05

    سلام. برای بورسیه بهتره معدل و نمره مدرک زبان بالایی داشته باشید و همچنین دیگر دستاوردهای تحصیلی و علمی بالایی داشته باشید، نمره بالایی در آزمون های ورودی دانشگاه اخذ نمایید و... البته برای کانادا و استرالیا اخذ بورسیه از نوع فول فاند برای مقطع کارشناسی شانس کمتری داره...

    2023-12-01

    من می‌خواهم درس های خود را ادامه دهم

    2023-12-03

    سلام. در صورتی که اتباع نیستید، در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-11-23

    سلام وقتتون بخیر من امسال دوزادهم ریاضی هستم و معدل دوسال پیشم ۱۹.۵ بوده میخواستم بدونم برای بورسیه ی فول فاند چ رشته هایی رو بهتر بورسیه میکنن؟و اینکه اصلا جوری باید درخواست بدیم؟ممنون

    2023-11-25

    سلام. برای کانادا و استرالیا که ما اقدام داریم، شانس بورسیه فول فاند در مقطع کارشناسی پایین است و مگر اینکه از کشورهای اروپایی اقدام کنین...رشته های مهندسی از جمله رشته هایی با شانس بورسیه بیشتر هستند

    2023-11-12

    سلام وقت بخیر بنده امسال تازه کلاس دهمم و نمره ۳ سال راهنماییم ۲۰ شد... زبانم توی سطح پیشرفته هستم و میخوام مدرک آیلتس یا تافل رو بگیرم.. شرایط مالی مناسبی ندارم می‌خواستم بدونم شرایط بورسیه توی استرلیا و کانادا چی هستش و اینکه اصلا شانسشو دارم؟

    2023-11-13

    سلام. واقعیت برای مقطع کارشناسی اخذ بورسیه کامل (فول فاند) واسه هر دو کشور نامبرده سخته، اما بورسیه های غیر فول فاند بله در دسترس هستند...

    2023-11-03

    من پذیرش کاندیشنال رو از دانشگاهی در هلند دریافت کردم، خواستم بدونم جهت درخواست کمک هزینه تحصیلی، باید ویزای تحصیلی رو هم ارائه بدم؟ یعنی اول برای وقت سفارت اقدام کنم و بعد درخواست کمک هزینه بدم؟ سپاسگزارم

    2023-11-11

    سلام. خیر لزوما به ویزا وابسته نیست و شما میتونید در هنگام یا پس از اخذ پذیرش تحصیلی براش درخواست بدید

    2023-11-03

    سلام من 16 ساله و دهم انسانی هستم. من خودم تحقیق کردم و می خواستم بدونم بدون کنکور و فقط با ( دیپلم انسانی و مدرک زبانی آیلتس ) اما هر دو با نمره خوب، می تونم بورسیه ی اروپا بگیرم؟

    2023-11-11

    سلام. بله میتونید و اروپا به مراتب راحت‌تر بورسیه میده...

    2023-10-31

    سلام وقت بخیرر..من پشت کنکوری تجربی‌ام میخوام برای بورسیه اقدام کنم شرایط مالی خوبی نداریم میشه لطفاً راهنمایی کنید

    2023-11-01

    سلام. ما برای کانادا و استرالیا می تونیم براتون اقدام کنیم و اگرچه که شانس اخذ بورسیه برای مقطع کارشناسی مخصوصا از نوع فول فاند به نسبت دیگر مقاطع تحصیلی کمتر است اما باز بهتره که شرایطتون رو بیشتر بررسی کنیم تا یک راهنمایی قطعی رو خدمتتون ارائه دهیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-10-29

    سلام من کلاس دوازدهم تجربی هستم و دارم کلاس زبانم رو هم ادامه میدم چجوری میتونم ثبت نام کنم و بورسیه بدم ؟

    2023-11-01

    سلام. بسته به کشور مقصدتون هم داره اما در کل شانس بورسیه برای مقطع کارشناسی مخصوصا از نوع فول فاند به نسبت دیگر مقاطع تحصیلی کمتر است و ما هم صرفا برای کانادا و استرالیا اقدام داریم. شما به محض اخذ مدرک دیپلم و زبان میتونین برای اخذ پذیرش همزمان با بورسیه تحصیلی اقدام کنین

    2023-10-29

    سلام من دوازدهمم رشته ریاضی فیزیک دانش آموز سمپاد هستم و امید زیادی به رتبه تک رقمی کنکور و قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر شریف دارم بنظرتون برای بورسیه فول فاند در انگلیس یا آمریکا شانسی دارم؟و اینکه چه زمانی میتونم برای بورسیه اقدام کنم (چه مدتی باید توی ایران دانشگاه برم)

    2023-11-01

    سلام. شما همین الان هم میتونین برای بورسیه اقدام کنین با ارائه معدل و نمرات بالا و همچنین مدرک زبان با نمره بالا و دیگر دستاوردهای علمی و تخصصی موثر. البته این هم در نظر داشته باشید که شانس بورسیه برای مقطع کارشناسی مخصوصا از نوع فول فاند به نسبت دیگر مقاطع تحصیلی کمتر است

    2023-10-21

    سلام من فوق لیسانس مترجمی زبان دارم با معدل بالای ۱۸ میخواستم برای دکترا مترجمی بورسیه تحصیلی بگیرم .این به چه صورت است؟ و چطور باید اقدام کنم

    2023-10-22

    سلام. در صورتی که نامه تاییدیه از سمت استاد داشته باشید، ما میتونیم براتون در مقطع دکتری اقدام کنیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-10-15

    سلام من امسال دوازدهم میخونم و رشته ام تجربی هست و رشته بازیگری رو دوست دارم میخوام برم کره جنوبی بازیگر بشم سوالی داشتم که آیا میتونیم با داشتن بورسیه بریم خارج بجای ادامه تحصیل بریم کار پیدا کنیم یعنی(بجاش من برم تست بازیگری بدم قبول شدم دیگه درس نخونم )میشه؟

    2023-10-18

    سلام. فعالیت ما صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا است.

    2023-10-14

    سلام وقتتون بخیر من امسال کلاس نهم و زبانم خوبه نمره هام بالای 18 هست می‌خوام رشته ریاضی فیزیک برم خواستم بدونم درچه شرایطی میتونم بورسیه فول فاند بشم ؟

    2023-10-18

    سلام. عوامل زیادی دخیل هستن اما اصل، همون معدل بالا و مدرک زبان با نمره بالاست. از طرفی شانس اخذ بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی برای کشورهایی مثل کانادا، استرالیا، آمریکا و... پایین هست...

    2023-10-11

    با سلام.وقتتون بخیر. من لیسانس صنایع غذایی از دانشگاه آزاد رو دارم.میخواستم بدونم میتونم برای بورسیه اقدام کنم.نمراتم هم همه بالای 18 است.

    2023-10-18

    سلام. به مدرک زبان با نمره بالا هم نیاز خواهید داشت و دیگر عوامل که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-10-11

    سلام وقتتون بخیر من 28 سالمه و ترم 4 ارشد شیمی دارویی هستم معدلم بالاست ،برای کانادا و بصورت فول فاند میخوام اقدام کنم و زبانم هم سطحش بالاست و بزودی برای آیلتس اقدام میکنم ، ایا شانسی برای فول فاند دارم ؟و چه کارهای دیگه ای باید انجام بدم؟

    2023-10-18

    سلام. مقاله آموزشی و جامع درباره بورسیه تحصیلی کانادا رو پیشنهاد می کنم مطالعه کنین که تو اون کلیه عواملی که به این امر کمک میکنه ذکر شده: https://adabvisa.com/%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7

    2023-10-06

    سلام وقتتون بخیر من امسال کنکور داشتم و رتبم ۲ هزار شد و برای انتخاب رشته دانشگاه فردوسی رو انتخاب کردن و انروز که جواب ها اومد هیچی قبول نشده بودم اگر بخوام از ایران برم و بتونم بورسیه بگیرم (وضع مالی چندان خوبی ندارم) باید چیکار کنم؟دوباره کنکور بدم یا نه؟خیلی گیج و ناراحتم و واقعا به کمکتون نیاز دارم

    2023-10-08

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی تو کانادا و استرالیا که براش اقدام داریم سخت و رقابتیه اما برای قبرس به راحتی میتونیم براتون با بورسیه تضمینی اقدام کنیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-30

    سلام من امسال کلاس نهمم خواستم بدونم اگه بخوام برای دانشگاه درخواست بدم نمره زبان و معدلم چقدر باید باشه که بتونم بورسیه فول فاند بگیرم.

    2023-10-08

    سلام. بهتره بالای 18 باشه و آیلتس هم 7 یا 8 به بالا و در کل بورسیه فول فاند کانادا و استرالیا برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتیه...

    2023-09-25

    سلام، وقت بخیر، من کارشناسی طراحی لباس دارم، معدل کارشناسیم 18.60،سوزندوزی روی لباس رو به شکل های امروزی و پیشرفته واردم و ایده های زیادی در زمینه طراحی لباس دارم، زبانم فعلا خوب نیست، خواستم بدونم مقاله ای ازش صحبت می‌کنید باید در زمینه کار خودمون باشه؟ و اینکه کشورهای مورد نظر شما جایی برای رشته های ما دارند یا نه؟

    2023-09-25

    سلام. بله مقاله و سابقه کار باید مرتبط با رشته تحصیلی باشه

    2023-09-23

    سلام من‌کلاس نهم هستم و میخوام رشته موسیقی رو انتخاب کنم معدل کل سال هام بالای ۱۸ بوده میتونم واسه دانشگاه درخواست بورسیه بدم؟؟ یا حتما باید کارشناسی ارشد داشته باشم؟؟ راهی هست بعد از دبیرستان درخواست بورسیه بدم؟؟

    2023-09-25

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت و بسیار رقابتی هتسش و شانستون برای ارشد بیشتره

    2023-09-20

    سلام خسته نباشید یک سوال داشتم من دهم هست رشته حسابداری میخوام دانشگاهم کامپیوتر بزنم بعد برای بورسیه تحصیلی میتونم گروهی بورسیه بگیریم ؟؟؟

    2023-09-25

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت و بسیار رقابتی هست باید شرایط بسیار عالی و ویژه‌ای داشته باشید.

    2023-09-16

    سلام خسته نباشيد ، من امسال سال اخر دبيرستان هستم رشته فتوگرافيك ، خودم نقاش هستم و تا يك ماه ديگه مدرك فني حرفه اي نقاشيم اماده ميشه ، تقريبا رزومه قوي دارم ، تا حالا دو تا نمايشگاه ، يكي گروهي و يكي تكي داشتم ، ميخواستم بدونم ميتونم بورسيه فول فاند بگيرم

    2023-09-19

    سلام. به معدل بسیار بالا و نمره مدرک زبان بسیار بالا و خوب هم نیاز خواهید داشت و ضمن اینکه عمدتا اخذ بورسیه تحصیلی در اکثر مقاصد تحصیلی محبوب برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتی هست.

    2023-09-09

    برای بورسیه فول فاند حتما معدل درنظر گرفته میشه منظورم معدل سه سال هستش

    2023-09-13

    سلام. معدل کل دیپلم مد نظر هست و تمرکز بیشتر روی معدل یک الی دو سال آخر است.

    2023-09-09

    سلام من 18سالمه وامسال سال اخر دبیرستان در رشته تجبری هستم میخواستم بدونم برای گرفتن فول فاند دندانپزشکی کانادا آزمونی وجود نداره؟

    2023-09-13

    سلام. بله آزمون وجود داره از جمله آزمون DAT که آزمون ورودی ویژه رشته دندان پزشکی هستش. در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-07

    سلام من امسال میخام برم کلاس دهم و سوال داشتم که میتونم از الان بورسیه برای کشور هایی مثل کانادا یا استرالیا بشم؟ معدل تحصیلی تا سال نهمم هم بالا ۱۹ بوده

    2023-09-09

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی بسیار سخت و رقابتی هست و باید شرایط بسیار برتر و عالی داشته باشید، حداقلش اینکه در کنار معدل خوبتون، مدرک زبان با نمره بالا هم ارائه بدید. ترجیحا آیلتس 8 یا بیشتر

    2023-08-26

    سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه رشته طراحی لباس و معدل سال دهم و یازدهمم بالای نوزده و نیم است امسال سال دوازدهم رو شروع میکنم و همچنین آیلتس هفت و نیم دارم و جدا از مدرسه مدرک طراحی لباس هم دارم آیا امکان دارد که بورسیه بشم؟

    2023-08-27

    سلام. برای کارشناسی شانس بورسیه کمه اما باید شرایطتون بیشتر بررسی شه که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-26

    سلام . دندانپزشکی کردستان میخونم . آیتلس 9/5 دارم . کل دبیرستان معدلم بالای 19 بود . می خواستم بدونم چه هزینه هایی رو دانشگاه به عهده میگیره ؟

    2023-08-27

    سلام. برای کارشناسی شانس بورسیه کمه اما باید شرایطتون بیشتر بررسی شه که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-24

    سلام وقتتون بخیر من تجربی یازدهم هستم معدل دهمم ۱۹.۵۰ ، زبانم خوبه میخواستم ببینم برای بورسیه کانادا و استرالیا البته ترجیحا استرالیا و دانشگاه مک کواری شانسی دارم؟

    2023-08-27

    سلام. شانس که دارید اما کم هست و بهتره که شرایطتون بیشتر بررسی شه که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-21

    سلام وقت بخیر من الان در حال انتخاب رشته هستم برای دانشگاه بنظرتون برای امریکا رشته هوبری کشش بیشتری داره یا شیمی محض راجب اینکه حین خوندن کارشناسی یا بعد تموم کردن دوره کارشناسی میشه بورسیه دریافت کرد و هم از نظر اینده شغلی

    2023-08-27

    سلام. فعالیت ما صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا هستش و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-20

    سلام من دانش اموز سال دهم هستم معدلم شد ۱۸.۶۰ رشته تجربی برای بورسیه به کانادا یا استرالیا چه رتبه ای باید تو کنکور بیارم یا باید چ کار هایی کنم؟ ممنون از شما

    2023-08-27

    سلام. بورسیه برای کارشناسی سخت هست اما باز شرایطتون باید بیشتر بررسی شه و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-19

    سلام من ۱۶ سالم هستم ، دارم میرم یازدهم و رشته تجربی هستم. معدل کلاس دهم ۱۹.۹۵ شدم . کلاس زبان میرم و نمره ۲۰ شده. کلاس بدمینتون و دفاع شخصی رفتم و الان مشغول خواندن زبان روسی هستم میخواستم بدونم با این شرایط میتوانم بورسیه استرالیا را بگیرم ؟

    2023-08-27

    سلام. بورسیه برای کارشناسی سخت هست اما در صورتی که ما بتونیم براتون اقدام کنیم، احتمالا بتونیم یه بورسیه 40 هزار دلاری حداقل براتون بگیریم که شرایطتون باید بیشتر بررسی شه و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-19

    سلام. من 16 سالمه رشته تجربی الف هستم با معدل نهم 19.864 .خیلی درباره بورسیه تحقیق میکنم و خواستم یکم راهنماییم کنید برای تلاش جدی چه کار هایی باید بکنیم اصلا با وجود این همه متقاضی شانسی داریم؟؟

    2023-08-19

    سلام. بسته به کشور داره اما بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتی تره به خصوص برای حوزه کاری ما یعنی کانادا و استرالیا اما با داشتن صلاحیت‌های بالا شدنیه...

    2023-08-18

    سلام.وقت بخیر من ۲۱سالمه دبیرستان تجربی خوندم . دانشجوی ترم پنج رشته بیوتکنولوژی هستم .زبانم در حد متوسط .( ۴ترم ۷۱واحد پاس کردم با معدل ۱۶/۵ )شانس گرفتن بورسیه تو کشور کانادا یا استرالیا رو دارم ؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

    2023-08-19

    سلام. معدل رو اگه میتونین به بالای 17 رسونده و همچنین دانش انگلیسی در حد آیلتس حداقل 7 یا بیشتر و اینطوری شانس خیلی خوبی خواهید داشت.

    2023-08-15

    سلام من دانش آموز پایه دهم به یازدهم هستم رشته تجربی چند سال کلاس زبان انگلیسی رفتم تسط دارم نمرات کلاس هفتم تا ۹ بالای ۱۸ بودا کلاس دهم ۱۸و۵۰ گرفتم میخواستم ببینم از الان میشه بورسیه شد

    2023-08-19

    سلام. بورسیه سخت و رقابتیه برای کارشناسی مگر اینکه از استرالیا براتون اقدام کنیم که فول فاند نخواهد بود. پیشنهاد ما اقدام برای سال 11 یا 12 هستش، در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-15

    سلام من توی دبیرستان تیز هوشان سال دهم درس می خونم . معدل پارسالم 20 شده و کانون زبان تموم کردم. حدود دو ساله دارم زبان فرانسه کلاس می رم. آیا امکان بورسیه از یک دانشگاه معتبر دارم؟

    2023-08-19

    سلام. فعالیت ما در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا هستش که میتونیم براتون اقدام کنیم و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-11

    سلام من 32سالمه و معدل دیپلمم 16/5 هست رشته ریاضی. کارشناسی مهندسی صنایع دارم ک البته معدلم پایین هست. میخاستم ببینم برای بورسیه تحصیلی برای مقطع کارشناسی آیا سن ملاک هست؟؟ کلا من شانسی برای بورسیه تحصیلی دارن یا خیر

    2023-08-13

    سلام. در نگاه اول شاید شرایط چندان عالی برای بورسیه نداشته باشید اما باز راه حال هایی مانند مدرک زبان با نمره بالا هست برای بورسیه و همچنین نیاز به بررسی بیشتر شرایطتون وجود داره که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-06

    سلام وقتتون بخیر من میخوام توی دبیرستان رشته گرافیک برم ونمرات راهنماییم هم هفتم 19.29 هشتم19.60و نهم19.50 بوده شما میتونید بگید که برای رشته کارشناسی بورسیه تحصیلی بگیرم چه کار ها و اقداماتی باید انجام بدم؟ممنون

    2023-08-07

    سلام. ما برای کانادا و استرالیا میتونیم براتون اقدام کنیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-06

    سلام وقتتون بخیر ببخشید برای بورسیه دانشگاه سلطنتی لندن توی رشته گرافیک میتونیم برای لیسانس هم بورسیه بگیرم یا فقط برای فوق لیسانس و دکتراست؟

    2023-08-07

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا است.

    2023-07-31

    سلام خسته نباشید برای بورسیه تحصیلی من معدلم هر دوسال یازدهم و دهم ۱۵ بوده و سال دوازدهم ۱۹ هستش و مدرک آیلتس ۷ دارم میخواستم بپرسم میشه بورسیه گرفت با این معدل؟ و اینکه رشتم انسانی هستش

    2023-08-02

    سلام. در کل بورسیه برای کارشناسی سخت و رقابتی هست و معدل کل شما بهتره که بالای 18 باشه برای شانس بهتر در این رقابت بالا

    2023-07-28

    سلام. من انصرافی رشته پزشکی هستم و الان بازیگری ازاد میخونم. فعلا در اواسط کارشناسی معدل ۱۹/۷۰ دارم. معدل دیپلمم ۱۹ و ایلتس ۷/۵ دارم. سرتیفیکیت دانشگاه واترلو کانادا در رشته ریاضیات دارم. نوازنده و تکنسین داروخانه و ورزشکار هستم. امکان ادامه تحصیل به صورت بورسیه رو در چه کشورهایی رو دارم؟

    2023-08-02

    سلام. ما برای کانادا و استرالیا میتونیم با بورسیه براتون اقدام کنیم، در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-24

    برا بورسیه حداقل معدل دیپلم و کلاس دوازدهم باید چقد باشه.؟

    2023-08-02

    سلام. معدل بالای 18 و مدرک آیلتس بالای 8 شانس بیشتری داره

    2023-07-22

    سلام من به دلیل یه سری مشکلات معدل دیبلمم را 15 شدم میخواستم بدونم همچنان با این معدل میتونم بورسیه بگیرم یا نه؟ و اینکه ایا ازمونی دارد که دور از سوابق تحصیلیم بتونم باهاش بورسیه بگیرم؟

    2023-07-23

    سلام. برای استرالیا میتونیم براتون به احتمال خوب بورسیه بگیریم؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-07-21

    سلام. دانشجوی سال دوم رشته جنین شناسی هستم در مقطع دکتری. قصد دارم برای گرفتن بورسیه تحصیلی اقدام کنم. اما نمی دانم از چه طریق باید اقدام کنم. مقاله بین المللی و isi در حال حاضر ندارم. البته مشغول به نوشتن آن هستم. مدرک آیلتس آکادمیک 7 دارم. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    2023-07-23

    سلام. ما میتونم براتون تشکیل پرونده بدیم و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-19

    سلام ببخشید من دانشجوی سال چهارم دکتری دامپزشکی هستم..میخواستم بدونم بعد از اتمام مدرک دکتری دامپزشکی اگه بخام بورسیه تحصیلی بشم باید چه رشته ای رو بعنوان phd بخونم؟اصلا با این مدرک میشه بورسیه تحصیلی گرفت؟

    2023-07-23

    سلام. باید شرایطتون خیلی بهتر و بیشتر بررسی شه و برای مشاوره اولیه و رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-16

    سلام من دیپلم انسانی با معدل ۱۸ و خورده‌ای دارم. میتونم برای بورسیه‌ی کارشناسی اقدام کنم؟

    2023-07-23

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتی هست اما برای استرالیا به واسطه نمایندگی از یک دانشگاه برتر این کشور میتونیم براتون با بورسیه اقدام کنیم؛ اطلاعات بیشت و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-07-09

    سلام وقت بخیر من دیپلم تجربی با معدل ۱۹ دارم. دیپلم زبان و آیلتس ۸ هم دارم. و همچنین icdl کامپیوتر(این مدرک چقدر تاثیر داره؟) شانسم برای بلند چقدره؟ و چطور میتونم رزومم رو قوی تر کنم؟

    2023-07-12

    سلام. ما میتونیم بنا به شرایط شما با بهترین شرایط برای کانادا و استرالیا اقدام کنیم؛ برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-03

    سلام خسته نباشید من تازه در رشته کامپیوتر دانشگاه شریف قبول شدم و نمرات دبیرستان دوره دومم ۱۸ به بالا بود و دوره اول هم ۱۹ ونیم به بالا بوده و آیلتس ۸.۵ دارم من میتونم برای بورسیه کشور کره جنوبی یا ایتالیا اقدام کنم؟ شانس پذیرشم چقدره؟

    2023-07-12

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است و با توجه به شرایط به شما هم توصیه می کنیم که در حال حاضر برای کانادا یا استرالیا اقدام نمایید.

    2023-06-28

    سلام من دوازدهم تجربی هستم معدل دیپلمم19بوده و1مقاله درisiدارم و آیلس رو8 گرفتم ،میتونم برای کانادا یا روسیه بورسیه بگیرم؟

    2023-07-12

    سلام. برای روسیه که اقدام نداریم و برای کانادا میتونیم براتون اقدام کنیم اما شانس بورسیه برای مقطع کارشناسی کم هست که برای تصمیم گیری دقیق تر بهتره که مشاوره بشید و برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-06-18

    سلام در رشته هنر میشه بورسیه برای دانشگاه گرفت ؟ و اینکه بورسیه فقط هزینه تحصیله؟یعنی باید هزینه پاسپورتو ویزا و..رو خودمون بدیم؟

    2023-06-27

    سلام. بله برای هر رشته‌ای میشه و بسته به نوع بورسیه بله میتونه نه فقط هزینه های تحصیل بلکه هزینه های زندگی، رفت و آمد و سفر و... را هم پوشش بده

    2023-06-16

    برای بدست آوردن بورسیه تحصیلی به مقاله یا پژوهشی احتایج دارم

    2023-06-27

    سلام. بله به چند مقاله معتبر و بسیار قوی احتیاج خواهید داشت.

    2023-06-12

    وقت بخیر ، بورسیه در چه مقطع هایی امکان داره و اینکه رتبه کنکور مهم هستش؟

    2023-06-27

    سلام. بهترین مقطع برای اخذ بورسیه در هر کشوری مقطع دکتری هستش و برای کارشناسی ارشد هم خوبه اما سخت تر و رقابتی تر میشه به نسبت مقطع دکتری. اما برای مقطع کارشناسی بسته به مقصد عموما اخذ بورسیه سخت و بسیار کم هست.

    2023-06-10

    سلام خسته نباشید.من 19 سالمه و همین تیرماه کنکور میدم ولی قصد دارم در خارج از کشور ادامه تحصیل بدم.از نظر شما با معدل دیپلم 19 و آیلتس 7-8 در کدوم کشور شانس بیشتری برای بورس در رشته دندون پزشکی تا نهایت سال آینده (2024)دارم؟

    2023-06-11

    سلام. فول فاند برای مقطع کارشناسی شانس پایینی داره اما ما برای کانادا و استرالیا میتونیم براتون اقدام کنیم؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-06-09

    آدینه تون بخیر.من 19 سلام سالمه و همین تیرماه کنکور میدم ولی قصد دارم در خارج از کشور ادامه تحصیل بدم.از نظر شما با معدل دیپلم 18.60 و آیلتس 7-8 در کدوم کشور شانس بیشتری برای بورس فول فاند در رشته دندون پزشکی تا نهایت سال آینده (2024)دارم؟

    2023-06-11

    سلام. فول فاند برای مقطع کارشناسی شانس پایینی داره اما ما برای کانادا و استرالیا میتونیم براتون اقدام کنیم؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-06-08

    سلام بنده کارشناسی طراحی لباس با معدل ۱۶/۹۹از دانشگاه دولتی دارم ومعلم رسمی آموزش وپرورش با ۱۶سال سابقه تدریس هستم میخواستم بپرسم برای رشته طراحی لباس کدوم کشورها بیشتر بورسیه میگیرن ؟واینکه شانسی برای بورسیه تحصیلی دارم؟

    2023-06-11

    سلام. سابقه کار باید مرتبط با رشته تحصیلی باشه وگرنه که برای پذیرش ساده هم حتی شاید به چالش بخورید تا چه برسه به بورسیه...

    2023-06-03

    سلام وقتتون بخیر من ۱۸ ساله هستم و دیپلم رشته انیمیشن هستم با معدل بالا و دیپلم زبان انگلیسی و ایلتس ۸ هم دارم ،و همچنین مقام و سرتیفیکیت های داخلی و خارجی در کشور ها و نمایشگاه ها و مسابقات مختلف…و همچنین مدارک فنی حرفه ای یه مدت هم تدریس کردم و درحال ساخت و برنامه نویسی یه گیم هستم میخواستم بدونم که با ارائه اون گیم در صورتی که قبول بشه…بدون کنکور ؛ میتونم بورسیه رو بگیریم ممنونم از شما

    2023-06-07

    سلام. بله شرایطتون برای اخذ بورسیه بسیار مساعد و عالی هست البته شانس اخذ بورسیه هم به همون نسبت برای مقطع کارشناسی سخت تره

    2023-05-29

    سلام ببخشید یه سوال داشتم برای بورسیه کارشناسی معدل دوازدهم رو بررسی میکنند یا دهم و یازدهم هم مهمه؟؟

    2023-06-07

    سلام. در کل نمرات سه سال آخر مهمه اما معدل سال دوازدهم مهمتره

    2023-05-20

    سلام خدمت شما دوست عزیز من از طریق یکی از اشنایانم که در امریکا هستن و با کمک ایشون رزومه تحصیلی و مدارک هویتی م رو برای دانشگاه های مختلفی ارسال کردم تا اینکه به تازگی از دانشگاه میشیگان برام نامه تبریک اومده و در اون گفته شده که من بعنوان دریافت کننده ی بورس توسط کمیته ارزیابی شون انتخاب شده م و ویژگی های تحصیلی منو برتر دونسته و در اخر ازم خواسته در ایمیل های بعدی فرم ها ی پیشنهاد بورس را کامل کنم و براشون بفرستم . میخواستم بدونم چنین نامه ای نشونه ی خوبی هست آیا این دانشگاه منو پذیرفته ؟ و اینکه بعد از پذیرش بورس من میتونم برای ویزا اقدام کنم ؟

    2023-05-22

    سلام. در صورت داشتن نامه پذیرش از دانشگاهی معتبر بله میتونید برای ویزاتون اقدام کنین.

    2023-05-18

    ببخشید من اگر بخوام برای رشته ی دندون پزشکی بورسیه بشم باید چه کارهایی انجام بدم بعد نیاز به کنکور داره رشته پزشکی برای بورسیه؟

    2023-05-22

    سلام. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این خصوص با کارشناسان ما در تماس باشید تا شرایط رو کامل بهتون توضیح بدن: 021714000111

    2023-05-18

    سلام خسته نباشید من دیپلم تجربی دارم میخواستم رشته ی مهندسی پزشکی بخونم می‌خوام بدونم اگر دانشگاه آزاد یا پیام نور ثبت‌نام کنم میتونم بعد از گذشت چند وقت از طریق معدل های خوبم بورسیه بگیرم؟ و لطفاً راهنمایی کنید برای شرایط بورسیه

    2023-05-22

    سلام. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این خصوص با کارشناسان ما در تماس باشید تا شرایط رو کامل بهتون توضیح بدن: 021714000111

    2023-05-07

    سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه پایه دهم انسانی معدل هام خوبن و زبان انگلیسی advance میخونم بعد از مدت کوتاهی قراره مدرک IELTS بگیرم و همچنین مدرک icdl کامپیوتر دارم قصدم مهاجرت به کره جنوبی و یا کانادا هست برای دانشگاه میخوام روی زمینه های اقتصاد و یا زبان تحصیل کنم میخوام بدونم برای قبولی در دانشگاه مد نظر و یا کلا برا بورسیه نیاز به خوندن و یا تحصیل موضوع خاصی هست ؟؟صد البته که نمیان از کتاب و موضوعات ما امتحان بگیرن . از کجا باید شروع کنم؟ امکان قبولیم چقدر میتونه باشه ؟ اصلا نمیدونم چه اقداماتی باید بکنم خواهشا راهنمایی کنین ممنون

    2023-05-09

    سلام. ما میتونیم برای کانادا براتون اقدام کنیم. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-05-03

    سلام می خواستم بپرسم میشه برای شروع دانشگاه با معدل 19.94و مدرک زبان برای رشته پزشکی در کانادا بورسیه گرفت

    2023-05-09

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت و رقابتی هست اما غیر ممکن هم نیست و در زمینه‌هایی هم دستمون بازه و میتونیم براتون با بورسیه اقدام کنیم، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-30

    سلام من دوازدهم تجربی هستم نمرات و معدلم خوب بوده معمولا بالای ۱۹و۱۹.۵ اگه آیلتس ۷یا ۸بگیرم بنظرتون امکان بورسیه فول فاند دارم؟ به آلمان،آمریکا یا استرالیا

    2023-05-09

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی بسیار سخت و رقابتی هست اما برای استرالیا دستمون براتون بیشتر بازه، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-28

    سلام‌‌من‌یازدهم‌تجربی‌دبیرستان‌نمونه‌دولتی‌هستم میخواستم‌بدونم‌با‌معدل‌‌ونمره‌آیلتس‌بالا‌‌و‌داشتن‌مدرک‌ بین‌المللی‌کامپیوتر‌چقدر‌شانس‌بورسیه‌دارم؟ و اینکه‌‌اگه‌بورسیه‌بشم‌‌بازم‌برای‌شروع‌مهاجرت‌از‌طریق‌ویزای ‌تحصیلی‌چقدر‌نیاز‌ب‌سرمایه‌دارم و‌با‌این‌شرایط‌کدوم‌کشور‌رو‌برای‌وارد‌شدن‌ب‌رشته‌پزشکی‌ قانونی‌پیشنهاد‌میکنید!؟ ممنون‌از‌شما

    2023-05-09

    سلام. برای پاسخ به همه سوالاتتون تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-26

    سلام من دهم تجربی هستم می خوام تغییر رشته بدم و برم ریاضی معدلم هم ۱۹.۵ به بالاس زبانم خوبه دارم قوی می‌کنم که برای آیلتس اقدام کنم اگه تا قبل از کنکور نمره ۷ به بالا ایلتس بگیرم و با فرض اینکه رتبه کنکورم هم خوب بشه می تونم برای بورسیه تحصیلی اقدام کنم؟ این هم بگم چون از نظر مالی توان زیادی ندارم میخوام اول به یه کشور ارزون تر یا راحت تر برم برای تحصیل در رشته دیتا ساینس و مقصد نهاییم هم امریکاس به نظرتون شانسی دارم؟ اصلا میشه از همون اول برای امریکا اقدام کنم؟

    2023-05-09

    سلام. بله میتونید و برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-21

    سلام وقت بخیر من چندسال پیش از طرف مدرسه یه آزمونی شرکت کردم وقتی قبول شدم تماس گرفتن که اگه یه آزمون دیگه شرکت کنم بورسیه کانادا رو میگیرم اما پدرم بخاطر سن کمم اجازه نداد حتی آزمون رو بدم چندبار هم تماس گرفتن اما پدرم راضی تشد سوالم اینه میتونم از این طریق بورس کانادا رو بگیرم یا دوباره آزمون بدم از طریق این

    2023-04-24

    سلام. باید پیگیری کنین که اگه هنوز اعتبار داره که با همین آزمون اقدام کنین وگرنه که باید دوباره آزمون بدید

    2023-04-16

    سلام من پایه ی نهم میباشم ونمیره ی هفتمم 19.93 بود هشتم 19.50 الانم 19.67 بورسیه میشم واسه دبیرستان چکارای لازمه

    2023-04-24

    سلام. اگه اتباع هستید که متاسفانه برا اتباع اقدام نداریم.

    2023-04-15

    سلام من ۱۴ سالمه و کلاس نهم هستم.(جهش زدم)زبان انگلیسیم را دارم تمام میکنم و می‌خواهم زبان فرانسوی را یاد بگیرم.در مسابقات طراحی و بدمينتون هم شرکت کردم و کارنامه کلاس هشتم ۲۰ و کارنامه کلاس هفتم ۱۹.۸۶ شده با این شرایط میتونم بورسیه بگیرم؟

    2023-04-16

    سلام. بسته به کشور مقصد و دانشگاه داره اما عموما بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت تره

    2023-04-15

    سلام وقتتون بخیر، من دانشجوی ترم دو رشته ی امار کاربردی دانشگاه گلستانم ترم اول معدلم 12.25 شده بود و ایلس 7.5 دارم و به زبان پایتون مسلطم میخاستم بدونم امکان مهاجرت برای تورنتو کانادا یا آمریکا برای من هست و چیکار باید انجام بدم؟ چجوری از استاد پروژه بگیرم و مقاله بنویسم

    2023-04-16

    سلام. تحصیلی میتونیم براتون اقدام کنیم، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-13

    سلام روزتون بخیر یادهم تجربی هستم و سال دیگه کنکور دارم و سمپاد هم درس میخونم معدل ام هم ۱۸.۵ تا ۱۹ بوده در دبیرستام سطح زبانم هم خوب هستش و مدرک داخلی دارم ولی برای ایلتس اقدام نکردم هنوز میخواستم بدونم برای مهاجرت تحصیلی رشته پزشکی چقدر شانس دارم و چجوری میتونم رزومه ام رو قوی بکنم برای فاند گرفتن؟

    2023-04-16

    سلام. آیلتس 8 یا بیشتر پیشنهاد میشه برای بورسیه پزشکی، البته ما با شرایط راحت تر با بورسیه از استرالیا میتونیم براتون اقدام کتنیم، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-10

    سلام من دانشجوی ترم ۷ نرم‌افزار هستم معدلم ۱۹.۵ هست و آیلتسم ۸ هست ای میتوانم برای بورسیه کانادا اقدام کنم

    2023-04-16

    سلام. بله و البته بستگی به نحوه پیش بردن پروندتون توسط تیم اجرایی داره که ما میتونیم با بورسیه براتون اقدام کنیم. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-09

    سلام من فارق التحصیل کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد تهران مرکز هستم و 26 سال دارم از نظر مالی آه در بساط ندارم امکان گرفتن بورس دارم اگه داذم از چه طریق

    2023-04-16

    سلام. تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-07

    روز به خیر خسته نباشید. متوجه شدم که کانادا برای کارشناسی خیلی بورسیه نمیده، اما غیرممکن هم نیست. سوال من اینه که اگر با دیپلم تجربی معدل 18 و خوردی مدرسه سمپاد بخوایم برای رشته ای غیر از تجربی اقدام کنیم، راهی پیش روی ما هست؟ اگر نیست، آیا پذیرفته شدن در کنکور اون رشته دیگه برای بورسیه کارشناسی تاثیری داره؟ یا اگر با سوابق تحصیلی وارد دانشگاه اون رشته دیگه بشیم و چند ترم داخل ایران با نمره خوب پاس کنیم، شانسی هست که بشه برای ادامه کارشناسی اون رشته در خارج بورسیه گرفت؟

    2023-04-09

    سلام. برای اطلاعات کامل و پاسخ به همه سوالاتتون با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-04-04

    سلام من کلاس نهم هستم سال بعد می خوام هنرستان کامپیوتر بخونم دارم برنامه نویسی زبان پایتون یاد می گیرم زبان انگلیسیم عالیه در حد ۸ هست و زبان آلمانی هم دارم یاد می گیرم عمه ام استرالیاست می تونم با دیپلم هنرستان برای دانشگاه رشته برنامه نویسی بورسیه بگیرم از آلمان یا استرالیا؟ زودتر از،دیپلم هم میتونم اقدام کنم ؟

    2023-04-09

    سلام. با مدرک زبان نمره بالا و مقالات ISI معتبر میتونید بحث معدل رو جبران کنین و البته مهمتر از همه نحوه پیش بردن پرونده توسط تیم اجرایی که برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-04-03

    سلام وقتتون بخیر من سال یازدهم تجربی هستم همونطور که خبر دارین چند سال آنلاین درس خوندیم و شرایط خیلی خوبی برای دانش آموزان ایرانی مخصوصاً مدارس دولتی نبوده و سوالم اینه که ریز نمرات اهمیت خیلی زیادی داره ؟ حتی با اینکه سال یازدهم و دوازدهم رو خیلی خوب بدی

    2023-04-09

    سلام. شما دو سال آخر رو که فرصت دارید اتفاقا بهترین موقعیت هست که جبران کنین چون معدل سال های آخر رو بیشتر ملاک قرار میدن

    2023-04-03

    سلام وقتتون بخیر . من 5 ساله که فارغ التحصیل شدم از رشته کامپیوتر اما معدل بالایی ندارم متاسفانه بنظرتون به بورسیه تحصیلی شدن فکر کنم یا چون معدلم پاینه برام مقدور نیست ؟

    2023-04-09

    سلام. با مدرک زبان نمره بالا و مقالات ISI معتبر میتونید بحث معدل رو جبران کنین و البته مهمتر از همه نحوه پیش بردن پرونده توسط تیم اجرایی که برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-04-02

    سلام من دوازدهمم و معدلم همه ۱۸.۵۰ اینا بوده تافل هم گرفتم شدم ۷رشتمم تحربیه میخواستم‌ببینم‌میتونم با این شرایط بورسیه بگیرم؟ پزشکی

    2023-04-03

    سلام. شرایطتون برای بورسیه خوبه اما اخذ بورسیه برای مقطع کارشناسی کمی سخت و رقابتی هستش مگر اینکه بخوایم براتون از استرالیا اقدام کنیم که 40 هزار دلار بورسیه خواهید گرفت.

    2023-03-31

    سلام وقت بخیر ۱۷ سالمه امسال کنکور دارم رشته انسانی معدلم خوبه مدرک زبان ندارم امسال اقدام میکنم باید چه دانشگاهی قبول بشم که بورسیه داشته باشه ،یا بدون رفتن به دانشگاه با دیپلم هم میشه بورسیه کانادا بشم؟

    2023-04-03

    سلام. بدون مدرک زبان اصلا پذیرش ساده هم نمیتونین بگیرین و برای بورسیه به آیلتس حداقل 7 نیاز دارید.

    2023-03-31

    سلام من دوازدهم تجربی هستم و درسم متوسط هست و امسال کنکور دارم مدرک زبان آموزشگاه خصوصی ۱۰۰ دارم ولی آزمون مدارک آیلس و تافل ندارم میخواستم بدونم برای بورسیه دانشگاه هاروارد باید اول کنکور بدم رشته دانشگاهی ام تو ایران انتخاب بشه بعد بورسیه بشم یا نه باید برای آرش بورسیه بگیرم؟؟! سطح علمی خوبی هم دارم اختراع ،و پژوهش های زیادی کردم

    2023-04-03

    سلام. بورسیه برای هاروارد در مقطع کارشناسی شانس بسیار پایینی داره و باید بهترین حالت ممکن یعنی بالاترین معدل و نمره مدرک زبان تافل یا آیلتس و دیگر دستاوردهای علمی رو داشته باشید.

    2023-03-28

    سلام ، خسته نباشید برای دبیرستان دوره ی دوم میتوانم بورسیه بگیرم با معدل ۲۰ و نمره خیلی عالی زبان

    2023-03-29

    سلام. بورسیه برای مقطع دبیرستان شانس کمی داره ولی در صورت تمایل به بررسی بیشتر و دقیق تر شرایطتون، با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-03-28

    سلام سال 1391 فارغ التحصیل کارشناسی ارشد عمران گرایش سازه از دانشگاه دولتی (روزانه) با معدل حدود 18.50 هستم مدرک زبان ندارم سن 35 سن متاهل شاغل اداری هستم و سابقه تدریس دارم با داشتن چه شرایطی امکان فول فاند دارم؟ همچنین در چه کشورهایی؟ با تشکر

    2023-03-29

    سلام. برای بورسیه قطعا به مدرک زبان با نمره بالا احتیاج دارید و در صورت تمایل به بررسی بیشتر و دقیق تر شرایطتون، با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-03-25

    واسه دهم تجربی هم میشه بورسیه گرفت یا فقط واسه دانشگاهه

    2023-03-29

    سلام. بورسیه برای مقاطع مدرسه شانس بسیار کمتری داره و سخت تر هست

    2023-03-23

    سلام من تازه فارغ‌التحصیل شده ام و می‌خواهم در جنوبی یا کانادا ادامه تحصیل بدم آیا بورسیه خوبی برایم مد نظر دارید در ضمن زبان انگلیسی ام هم خوب است اما مدرک آیلتس یا تافل ندارم

    2023-03-25

    سلام. برای بورسیه باید مدرک زبان اونم با نمره بالا حتما داشته باشید

    2023-03-23

    سلام وقت بخیر، من پایه دهم رشته طراحی و دوخت لباس هستم، نمرات خوبی دارم و همیشه بالای ۱۸ بوده، سطح زبان انگلیسیم خیلی خوب نیست ولی دارم روش کار میکنم و اینکه میخواستم بدونم چه کارهایی لازمه انجام بدم تا بتونم تقاضای بورسیه بدم؟

    2023-03-25

    سلام. قطعا که باید زبانتون خیلی خوب باشه و دیگر شرایط که برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-03-14

    ببخشید یعنی حتی برای قبرس شمالی هم نمیشه با ایلس 6.5 فول فاند گرفت

    2023-03-25

    سلام. با معدل خوب و آیلتس 6.5 شانس فول فاند قبرس شمالی بسیار بالاتر هست.

    2023-03-13

    سلام من دانشجوی ترم ۷رشته فیزیک از دانشگاه دولتی هستم. میخوام ارشد بورسیه بگیرم و شروع کنم زبان بخونم و سعی میکنم نمره آیلتس همون ۷یا۸باشه و معدل کل هم تا این پایه ۱۴وتیم هست من میخوام اگ بشه ک آلمان یا کانادا درس بخونم میشه بگین شانس قبولی دارم یا نه و راهنمایی کنید که چیکار کنم ممنون میشم

    2023-03-25

    سلام. برای کانادا می تونیم براتون اقدام کنیم، اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-03-13

    سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه اگر بتونم پزشکی تهران قبول شم و نمره آیلتس خوبی بگیرم چقدر شانس دارم برای مهاجرت؟نمره دبیرستانم هم خوب نیست سال آخر

    2023-03-13

    سلام. تماس بگیرید تا کارشناسان وضعیت شما رو دقیق تر بررسی کنن: 02171400111

    2023-03-10

    سلام وقتتون بخیر . من فارغ‌التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی هستم با معدل کارشناسی ۱۷ . به زودی هم آزمون آیلتس شرکت میکنم و هدفم نمره ۷/۵ به بالا و یا ۸ هست. قرار هست چند کار ترجمه هم انجام بدم و سابقه تدریس هم دارم. میخواستم بدونم میتونم برای کارشناسی ارشد در زیرشاخه های زبان انگلیسی برای کشور های آمریکا ، استرالیا ، کانادا و یا انگلستان اپلای کنم؟ ممنونم

    2023-03-13

    سلام. بله در این صورت شرایطتون عالی خواهد بود؛ حتی برای بورسیه، در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با همکاران ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-03-08

    سلام خسته نباشید من ترم 3 مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شیراز هستم معدل دیپلمم 17.2 هست و معدل دانشگاه(کارشناسی) رو هم اگه بتونم با معدل 17.5 بگیرم و ایلتس 6.5 دارم میتونم از کشور های کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند فول فاند بگیرم ممنون از پاسخگویی خوبتون.

    2023-03-13

    سلام. به شرایط بهتر نیاز دارید مثلا آیلتس حداقل 7 یا هفت و نیم

    2023-03-05

    سلام خسته نباشید من رشته ام مدیرت مالی ترم سه هستم میخواستم بدونم من که توی دبیرستان معدلم ۱۷ بوده شانسی برای بورسیه در کشور کره دارم و چه چیز هایی حتما لازمه برای اینکار ؟

    2023-03-13

    سلام. شما تا وقتی که معافیت تحصیلی دارید امکان سفر یا اقدام برای تحصیل را خواهید داشت

    2023-03-03

    سلام خسته نباشید من کلاس دهم ریاضی هستم و تا الان معدلم بالای ۱۹.۷ بوده خواستم بدونم میتونم با گرفتن نمره آیلتس ۶ یا ۷ بورسیه دانشگاه کانادا یا استرالیا رو داشته باشم؟

    2023-03-04

    سلام. با آیلتس 6 حتی پذیرش هم بهتون نمیدن مگر مشروط. برای بورسیه هم بهتره آیلتس 7 یا بیشتر باشه یا حداقل دیگه همون ملاک کف یعنی 6.5 باشه

    2023-03-03

    سلام من معدلای دبیرستانم خیلی بالا نبودن رشتمم علوم انسانی هست الان میخوام ادامه تحصیل بدم ، اگه معدلای دانشگاهم بالا باشن شانس گرفتن بورس دارم یا نه؟ و اینکه چه رشته ای بخونم بهتره

    2023-03-04

    سلام. بله و اتفاقا شانس بورسیه برای مقاطع کارشناسی به بالا بیشتره.

    2023-03-02

    سلام خسته نباشید.رشته ی تجربی پایه ی یازدهم هستم مدرک زبان آیتلسم رو هم به زودی میگیرم آیا شانسی دارم برای بورسیه یا خیر

    2023-03-04

    سلام. برای استرالیا احتمالا بتونیم براتون بورسیه بگیریم که شرایطتون باید بیشتر بررسی بشه: 02171400111

    2023-03-02

    سلام خسته نباشید من ترم اول دانشکده دکتری هستم. چطور میتونم اقدام به اخذ بورسیه کنم مدرک آیتلس رو گرفتم

    2023-03-04

    سلام. میخواهید برای شروع مجدد دکتری اقدام کنید؟ در این صورت تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنن و در غیر این صورت از خود دانشگاهی که شروع به تحصیل کردید پیگیر باشید.

    2023-02-28

    سلام وقت بخیر اینکه میگن معدل باید بالا باشه منظورش همین معدل کارنامه دوازدهم یا دبیرستانه؟ یا اینکه منظورش کارنامه معدل دانشگاه هستش مثلا رشته اقتصاد فلان ترم معدل خوب بگیرم اون در نظر می گیرن؟ این مورد برام مبهمه و همچنین میشه اصل کار های برای گرفتن بورسیه کشور های اروپایی توضیح بدین در ضمن من معلولم یعنی فقط گوش مشکل دارم که ناشنوا هستم و از سمعک استفاده می کنم

    2023-03-04

    سلام. ما کانادا و استرالیا رو میتونیم براتون اقدام کنیم و با یه معدل متوسط به بالا هم می‌تونیم براتون پذیرش بگیریم. برای هر مقطع هم معدل کلیه مدارک تحصیلی قبلی مد نظر خواهد بود اما مقطع آخر بیشتر اهمیت داره.

    2023-02-28

    سلام من ترم دوم مهندسی کامپیوتر در دانشگاه تبریز هستم معدل دیپلم 17.5 هست اگه بتونم کارشناسی رو هم با معدل 17-18 به پایان برسانم زبانم هم خوب هست در حد 6.5 یا نهایت 7 ایلس رو میتونم بگیرم چقدر شانس برای دانشگاه های کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند دارم کدام کشور شانس بیشری دارم و چند در صد شانس دارم مرسی

    2023-03-04

    سلام. با شرایطی که فرمودید به راحتی میتونیم برای کانادا و استرالیا براتون اقدام کنیم.

    2023-02-26

    سلام من دهم تربیت بدنی هستم من می‌خواهم در آمریکا یا کانادا یا آلمان یا انگلیس و... بورسه داشته باشم من ۱۰ ساله فوتبال بازی میکنم و فوتسال من ۴ تا کارت کشوری فوتسال دارم و دو تا کارت کشوری فوتبال دارم و در کیک بوکسینگ هم مقام قهرمانی استانی دارم آیا از دانشگاه آزاد هم می‌توان بورسیه شد یا فقط از دانشگاه های دولتی می‌توان بورسیه شد من می‌توانم بورسیه شوم ممنون میشم بگین

    2023-03-04

    سلام. دانشگاه فرقی نداره - به معدل بالا و نمره بالای مدرک زبان بالا هم نیاز دارید و اونوقت مواردی که فرمودید هم تو اخذ بورسیه تاثیر خواهد گذاشت (هرچند که ملاک اصلی دستاوردهای بین‌المللی است اما باز تاثیر خواهد داشت)

    2023-02-23

    سلام من پایه دهم تجربی هستم معدلم بالای ۱۹/۵ بوده زبانم متوسطه ک دارم تقویتش میکنم فقط دو سه بار در ازمون سمپاد رتبه دو رقمی کشوری اوردم خواستم بپرسم تا دوازدهم چکار باید بکنم تا بتونم بورسیه بگیرم؟ و امکانش هس برای رشته رباتیک بورسیه بگیرم؟

    2023-02-25

    سلام. برای کارشناسی شانس بورسیه کمه اما از استرالیا میتونیم براتون بورسیه بگیریم و در کل بهتره مشاوره بشید تا بهتر بشه نظر داد: 02171400111

    2023-02-20

    میشه الان اقدام کرد با اون شرایطی که بهتون گفتم ؟

    2023-02-25

    ما میتونیم برای کانادا یا استرالیا براتون اقدام کنیم.

    2023-02-17

    سلام من 17 سالم هست و معدل دهم تا دوازدهم بالای 19 بوده و رشته ام تجربی هست و یک مقاله داخلی دارم که به پنج زبان زنده دنیا ترجمه شده و چند مقام استانی دارم میخواستم بدونم آیا با این رزومه میشه برای قبرس شمالی فول فاند گرفت یا خیر؟

    2023-02-20

    سلام. بله اگه براتون اقدام کنیم شانس بسیار خوبی خواهید داشت، اطلاعت بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-02-16

    سلام خسته نباشید پایه نهم هستم . من دو بار مقام در قرآن آوردم و ۳بار در المپیاد ریاضی پیپر آمریکا رتبه آوردم ودر سطحزبان متوسطی هستم و در المپیاد درس میخونم و تا الان همه ی معدل های من بالای ۱۸ بوده آست آیا شانسی دارم؟

    2023-02-20

    سلام. بله شانستون خوب خواهد بود.

    2023-02-13

    اگه دیپلم انسانی داشته باشیم میتونیم بورسیه واسه یک رشته دیگه بگیریم ؟

    2023-02-20

    سلام. رشته باید مرتبط باشد. برای استرالیا میتونیم براتون بورسیه بگیریم.

    2023-02-08

    سلام وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم من امسال کنکور دارم رشته انسانی خواستم بدونم برای بورسیه تحصیلی باید توی دانشگاه چه رشته ای انتخاب کنم ؟ و چیکار کنم ؟ معدلم هم ۲۰ هست

    2023-02-13

    سلام. معدلتون که خیلی خوبه و با داشتن مدرک زبان با نمره بالا شاید شانس دریافت بورسیه یا فاند رو داشته باشید اما عموما دریافت بورسیه برای مقطع کارشناسی محدودتر است.

    2023-02-02

    سلام دانشجوی کارشناسی معماری ترم ۳هستم تا اینجا معدلم ۱۸و خوردیه برای ارشد میتونم بورسیه(فول فاند)کانادا شم؟البته زبانم خیلی خوب نیست

    2023-02-06

    سلام. مدرک زبان با نمره خوب بگیرید که شانس بورسیه داشته باشید.

    2023-02-01

    سلام میخواستم بدونم نمره و معدل دانشگاه مهمه یا مدرسه و اینکه کدوم مهم تره؟! من تمام سال های مدرسم معدلو نمراتم بالای 18 بوده ولی سال اخر درسای اصلی اکثرا 17.18 و معدل سال اخر نهایی شد 17 شانسم چطوره؟! مهندسی حرفه ای کامپیوتر قبول شدم ... نمرات سال اخرم فقط نهایی رو خراب 17.18شده استرس ب دلم انداخته که شاید همون شانسمو خیلی بیاره پایین نظرتون چیه.. و اینکه میگین کارشناسی شانس کمه منظورتون اینه مدرک کارشناسی ک داریم شانسش کمه یا کسی ک میخواد برای شروع کارشناسی برای خارج اقدام کنه...

    2023-02-06

    سلام. نمره مقاطع قبلی هم در نظر گرفته میشه اما نمره آخرین مدرک تحصیلی بیشتر ملاک هست.

    2023-02-01

    سلام من معدلم بالا18هست مدرک فوق دیپلممرشته اچ اسی ایhseچگونه میتونم اقدام کنم

    2023-02-06

    سلام. ما براتون می‌تونیم به راحتی در کمترین زمان از کانادا و استرالیا پذیرش بگیریم. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-01-28

    من کلاس هفتم هستم تو فرزانگان بهم بورسیه تعلق میگیره؟

    2023-01-29

    سلام. معدل و نمره مدرک زبان ملاکه و بدونید که شانس خوب برای بورسیه مقطع دکتری و ارشد هستش بیشتر...

    2023-01-28

    ببخشید من کلاس هشتم هستم یعنی در راهنمایی هم بورسیهل تعلق میگیره؟؟؟

    2023-01-29

    سلام. خیر و حتی برای کارشناسی هم شانس کمه. شانس خوب برای بورسیه مقطع دکتری و ارشد هستش بیشتر...

    2023-01-27

    سلام ترم 3 کارشناسی رشته علوم دامی هستم و زبان انگلیسی‌م قویه. میخواستم بدونم چقدر شانس برای گرفتن بورسیه تحصیلی استرالیا یا نیوزیلند دارم؟

    2023-01-29

    سلام. با معدل و نمره زبان بالا شانس خوبی خواهید داشت.

    2023-01-26

    سلام وقت بخیر. من ۱۸ سالمه و تا الان نمرات متوسطه اولم بالای ۱۹/۵ و نمرات دهم و یازدهمم بالای ۱۹ بوده. با مدرک زبان بین ۶ تا ۷ و رشته مشاوره میشه برای نیوزلند اقدام کرد؟

    2023-01-29

    سلام. بله می‌تونید و البته استرالیا و کانادا به مراتب بسیار بهتر خواهد بود برای کیس شما. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-01-24

    سلام وقت بخیر . من 18 سالمه و دیپلم تجربی با معدل بالای 19 دارم و زبانمم در حد خوب هستش اگر ایلتسم رو با نمره ی بالا بگیرم امکان بورسیه کامل تحصیلی برای رشته های پزشکی و پیرا پزشکی رو در چه کشور هایی دارم و درصد کدومش برای پذیرش بالا تره؟

    2023-01-25

    سلام. ما برای کانادا و استرالیا فعالیت داریم و اخذ بورسیه فول فاند برای مقطع کارشناسی شانس کم تری داره. اما در صورت تمایل تماس بگیرید تا شرایطتون بیشتر بررسی بشه: 02171400111

    2023-01-20

    انگلیسی رو هم کامل هستم مطمئن هستم در کنکور رتبه خوبی هم میارم. آیا شانسی دارم برای بورسیه تحصیلی دانشگاه های آمریکا مثل هاروارد استنفورد و...... باید چه کاری انجام بدم چه مدارکی لازمه داشته باشم هزینه اش چقدره چون اونقدری وضعیت مالیم خوب نیست میشه با هزینه اندک بورسیه تحصیلی کامل گرفت لطفا راهنماییم کنید برای من خیلی مهمه ممنون

    2023-01-21

    سلام. برای مقطع کارشناسی اخذ بورسیه شانس کمی داره اما با معدل بالا و نمره زبان بالا شانستون بهتر خواهد بود.

    2023-01-19

    میشه در مورد آیلتس عمومی و آکادمی توضیح بدید

    2023-01-21

    به طور خلاصه، آیلتس آکادمیک برای تحصیل بوده اما جنرال برای مهاجرت از دیگر روش ها

    2023-01-19

    سلام خسته نباشید . ببخشید فرق ایتلس با تافل چیه؟

    2023-01-21

    سلام. در این مقاله کامل شرح داده شده است: https://adabvisa.com/وبلاگ/مقایسه-کامل-آزمون-آیلتس-با-تافل

    2023-01-19

    سلام مهمه برای بورسیه که از چه دانشگاه و شهری باشیم؟

    2023-01-21

    از نظر مبداء می فرمایید؟ خیر مهم نیست اما دانشگاه مقصد بله مهم است

    2023-01-16

    سلام وقت بخیر خسته نباشید شرایط بورسیه چجوریه بورسیه کره جنوبی یا کشور چین چطوریه؟

    2023-01-17

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2023-01-16

    سلام من دانشجوی لیسانس ترم یک it هستم معدلمم بالای ۱۷ هستش زبانم در حد متوسطه هیچ شانسی برای بورسیه کامل کارشناسی ارشد یا دکترا دارم؟

    2023-01-17

    مدرک زبان با نمره آیلتس بالای 7 بگیرید اونوقت شانس بیشتری خواهید داشت به ویژه برای مقطع دکتری

    2023-01-15

    سلام من 17 سالمه رشته تجربی با معدل 19.43 سال یازدهم ولی مدرک زبان ندارم میشه راهنمایی کنید چه مدرک زبانی برای کشور امریکا یا استرالیا بهتر میتونم بورسیه دولتی بگیرم؟

    2023-01-16

    سلام. آیلتس بالای7 یا 7.5 یا تافل بالای 100

    2023-01-12

    سلام منم 15 سالمه و هشتمم معدل هام تا الان ۲۰ بودن همش و رتبه ۲ المپیاد ریاضی دارم ، میخواستم بدونم میتونم برای کانادا بورسیه بگیرم؟ و چه کار هوایی باید انجام بدم برای گرفتن بورسیه؟

    2023-01-14

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی تو کانادا خیلی محدود ارائه میشه اما خب ارائه مدرک دیپلم با معدل بالای 18 و مدرک زبان آیلتس با نمره بالای 7 شانس خوبی رو براتون فراهم خواهد کرد.

    2023-01-07

    تاثیر دانشگاه که توش درس میخونیم بیشتره یا نمراتی که در اون دانشگاه میگیریم؟

    2023-01-08

    سلام. قطعا و صرفا نمرات ملاکه و نوع دانشگاه (آزاد، سراسری و...) فرقی نداره

    2023-01-06

    سلام من دهم انسانی هستم معدل دوره اولم(هفتم ،هشتم،نهم)زیر ۱۹نبوده آزمون هایی هم که تا حالا برای زبان دادم میانگین۸۵%به بالا بوده میخواستم بدونم شانسی برای بورسیه توی کانادا یا آمریکا دارم برای بعد از دیپلم؟

    2023-01-08

    سلام. برای مقطع کارشناسی بورسیه‌های محدودی ارائه شده و معمولا به ویژه برای این دو کشور شانس چندان خوبی نیست

    2023-01-06

    با درود دوست عزیز من ۱۸ ساله هستم سطح زبانم بالاست با مدرک دیپلم رشته تجربی با معدل بالا. و اینکه رتبه کنکورم دورقمی هستش آیا امکان بورسیه به یکی از این کشور هارو دارم با این شرایط ؟

    2023-01-08

    سلام. براتون می‌تونیم از استرالیا بورسیه سالانه 10 هزار دلاری بگییم؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-01-05

    سلام من ۱۵ سالمه الان رشته تجربی هستم.معدلم ۲۰ هستش زبان رو از ۴ سالگی شروع کردم حدودا ۱ سال و نیم پیش تموم شد و کاملا تسلط دارم.خواستم بدونم که بعد از گرفتن دیپلم برای گرفتن بورسیه کامل آمریکا چیکار باید بکنم

    2023-01-08

    سلام. مدارکتون رو که ارائه بدید برای بورسیه براتون اقدام خواهیم کرد.

    2023-01-04

    سلام من دانشجوی کاردانی کامپیوترم ترم دوم هستم معدلم بالای ۱۴ هستش معدل دیپلم هم ۱۵ به بالا زبانم خیلی خوبه میشه بورسیه بگیرم

    2023-01-08

    سلام. شانستون به ویژه با توجه به مقطعتون معمولی و چه بسا کمه، مگه اینکه برای ارشد بخواید

    2023-01-03

    سلام روز بخیر من رشته ریاضی هستم و معدل ۳ سال متوسطه اولم ۲۰ بوده، من برای بورسیه ایتالیا رشته معماری چطوری میتونم اقدام کنم و چطور ممکنه شانس پذیرش رو بالا ببرم؟

    2023-01-08

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2023-01-01

    سلام من ترم ۴ حسابداری هستم ۲۰ سالمه.متاهلم و به خاطر شرایط بارداری و مشکلاتی ک داشتم ۳ ترم اولو خوب نخوندم و نمره بالایی نگرفتم.ولی این ترم کله نمراتم بالاست. میخواستم ببینم میتونم برای کارشناسی اقدام کنم و بورسیه بگیرم؟

    2023-01-03

    سلام. در این حالت برای شروع مجدد کارشناسی ملاک معدل و نمرات دیپلم شما و مدرک زبان شما خواهد بود.

    2022-12-30

    سلام .من ۱۷ سالمه و امسال دیپلم تجربی میگیرم می‌خوام برای بورسیه به کشور قبرس شمالی اقدام کنم ولی سطح زبانم خوب نیست ، من میتونم برای پزشکی اقدام کنم و امکان پذیرشم هست؟

    2023-01-01

    سلام. بله امکان پذیرش دارید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-12-29

    سلام من دانش آموز دهم ریاضی فیزیک هستم سال هفتم با معدل 19/67 هشتم 18/33 و نهم 18/86 میخواستم بدونم در چه شرایطی میتونم برای سال بعد برای بورسیه تحصیلی کانادا درخواست کنم؟

    2023-01-01

    سلام. اخذ بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت و بسیار کم ارائه میشه تو کانادا. نمره زبان بالای 7 بگیید تا شانس برای فاند داشته باشید.

    2022-12-27

    سلام من کارشناسی فوریت های پزشکی دارم با معدل بالای 17میتونم برای بورسیه تحصیلی اقدام کنم

    2023-01-01

    سلام. برای بورسیه ملاک های متعدد دیگری هم مد نظر هست برای اطلاع بیشتر و مشاوره رایگان تماس بگیرید: 02171400111

    2022-12-23

    سلام من 16سالمه و کلاس یازدهم رشته تجربی هستم تاحالا معدلم زیر 19نیومده و چند مقام استانی و یک ثبت اختراع دارم و سطح زیانم هم عالیه میخواستم بدونم میشه برای قبرس شمالی در رشته پزشکی درخواست بورسیه کامل داد یا نه و کدام کشور بورسیه کامل برای رشته پزشکی میدن

    2022-12-24

    سلام. بله برای همون قبرس شانس بالایی برای اخذ بورسیه کامل دارید

    2022-12-22

    سلام من 16 سالمه معدل تمام سال های تحصیلیم از 19 پایین تر نبودن و همچنین اینکه فعالیت های پژوهش سرا ها و خوارزمی ها رو هم شرکت می کردم چون معلما میگفتن تاثیر دارن می خواستم بدونم چه بورسیه ای میشه گرفت ؟

    2022-12-24

    سلام. معیارهای دیگری نیز برای دریافت بورسیه دخیل هستند.

    2022-12-22

    سلام من 15سالم هست و معدلم بالای 19 و در رشته تجربی در حال تحصیل هستم و کلاس یازدهم هستم و چند رتبه استانی دارم و زبانم هم بهترین سطح ممکن هستم اگر بعد از دریافت دیپلم برای رشته پزشکی درخواست بورسیه برای یکی از کشور ها کنم مثل قبرس و کانادا و........ میتونم بورسیه کامل بگیرم یا خیر و یک ثبت اختراع هم دارم.

    2022-12-24

    سلام. برای قبرس بله صد در صد اما برای کانادا سخت و رقابتی خواهد بود در این مقطع

    2022-12-22

    سلام من17سالمه ورشته گرافیک خوندم ومعدل سه سال دبیرستانم بالای19بوده برای کنکور چه رتبه بیارم که دربورسیه شانس بیشتری داشته باشه؟

    2022-12-24

    سلام. رتبه کنکور برای بورسیه تاثیر ندارد

    2022-12-19

    سلام من ۱۶ سالمه و معدل ۹ بالای ۱۷ و دهمم ۱۸ و خورده ای شد رشتم بسته بندیه یکی از زیر شاخه های گرافیک زبانم هم نسبتن خوبه نمرم از ۱۰۰ توی ی امتحان ۸۰ و خورده ای شد میخواستم بگم برای دانشگاه چه بورسیه ای میشه گرفت؟

    2022-12-20

    سلام. آیلتس بالای 7 بگیرید اما شانس بورسیه برای مقطع کارشناسی کمتر هستش

    2022-12-19

    زمینه فعالیتتون برای مهاجرت تحصیلی هلند هم هست؟

    2022-12-20

    سلام. خیر عمدتا کانادا و استرالیا و همچنین آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند

    2022-12-18

    سلام بنده متولد ۱۳۷۹ هستم و دیپلم ریاضی با معدل ۱۴.۳۱ و سیکل با معدل ۱۸.۵۱ و مدرک زبان Elementary دارم و اکنون دانشجوی سال اول مهندسی کامپیوتر موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی گرگان و زبان آموز ترم Pre_intermediate هستم. اسفند ۹۷ هم مقام اول پویانمایی استان گلستان و سال ۹۶ هم مقام اول در اخلاق (به خاطر نمره بالای انضباط نسبت به همکلاسی هایم) رو از دبیرستان پسرانه شاهد گرگان کسب کردم. میخواستم بدونم که اکنون با این وضعیت به کجا میتونم اپلای کنم و آیا میتونم ۴ سال دیگر با مدرک موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی چگونه و به کجا می توانم اپلای کنم

    2022-12-20

    سلام. شما با دیپلم فعلی هم میتونین اپلای کنین. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید: 02171400111

    2022-12-17

    سلام بنده سه مدرک کارشناسی،کارشناسی ارشد شیمی و کارشناس حقوق دارم علاوه بر این معدل کارشناسی ارشد 16 با استاد راهنمام مقاله ISI هم دارم آیا امکان داره بورسیه بگیرم جهت بورسیه هم چه زمانی باید ثبت نام کنم باتشکر

    2022-12-18

    سلام. شرایط دیگری هم برای بورسیه ملاک هستش و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-12-15

    سلام من دانش آموز پایه نهم با معدل بین ۱۸ تا ۱۸.۵ هستم چگونه میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم

    2022-12-17

    سلام. برای مقطع کارشناسی اخذ بورسیه سخته. نمره مدرک زبان بسیار بالا بگیرید تا شانس بیشتری داشته باشید.

    2022-12-03

    سلام من لیسانس حسابداری با معدل 17 دارم ایا با مقاله isi و مدرک زبان بالا شانس بورسیه برای ارشد رو دارم؟؟

    2022-12-04

    سلام. بله شانس بسیار خوبی دارید البته باید هوشمندانه و با برنامه براتون اقدام شه تا این شانس براتون بیشتر بشه

    2022-12-03

    سلام 24سالمه،بامدرک دیپلم خواستم ببینم برا دریافت بورسیه رایگان درخارج ازکشور چه کاری باید انجام بدم چه مدرکی بگیرم و چه آزمونی شرکت کنم ودر کدام کشور شانس قبولیم بیشتره؟

    2022-12-04

    سلام. تماس بگیرید و مشاوره بشید تا شرایطتون بیشتر بررسی بشه چون با توجه به خلاصه شرایطی که فرمودید شانس کمی دارید مگه اینکه برای قبرس براتون اقدام کنیم.

    2022-11-21

    سلام من 18 سالمه و رشته زبان و ادبیات فرانسه توی دانشگاه شیراز میخونم میخواستم بدونم اگه معدل و نمرات دانشگاهم بالای 17 باشه آیا امکان اپلای تحصیلی برای دانشگاه های فرانسه در مقطع کارشناسی رو دارم؟ میتونم بورسیه بگیرم؟

    2022-11-22

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-11-21

    سلام وقت بخیر، من 33 سالمه، ارشد معماری خوندم با معادل 17، دانشگاه ازاد خوندم.. و مقطع کارشناسی رو توی علمی کاربردی، که سطح بالایی هم نداشت با معدل 17/5 الان برا دکترا میخوام بورسیه بگیرم.. اگه زبان رو با نمره خوب قبول شم، چقدرشانس دارم؟

    2022-11-22

    سلام. ملاک‌های اصلی همون معدل و نمره مدرک زبانه و برای مقطع دکتری هم بیشترین شانس برای اخذ بورسیه وجود داره

    2022-11-15

    سلام..من دانشجوی کارشناسی شیمی کاربردی هستم. میگن شانس این رشته توی پذیرش خوبه ولی کدوم کشورها امکات گرفتن بورسیه برام بیشتره؟ با آیلتس ۶.۵ و معدل بالای ۱۷؟

    2022-11-16

    سلام. ما میتونیم براتون از استرالیا با بورسیه اقدام کنیم

    2022-11-11

    سلام من ۱۸سالمه میخوام کنکور بدم و نمرات همبشه بالای ۱۹نیم زوده و زبانم مدرک دارم و چهار سال کلاس رفتمو عالی هستم تو چند مسابقه هم بود و از کلاس نهم تیزهوشان خوندم چقدر شانس دارم دانشگاه المان بورسیه بشم

    2022-11-12

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-11-11

    می خواستم بپرسم اگر من برای دبیرستان در مدارس تیزهوشان قبول شده باشم ، وقتی کنکور دادم دانشگاه های خوب مثل شریف و امیرکبیر قبول بشم ، با اینکه مدرک دیپلم دارم می تونم بورسیه بشم؟

    2022-11-12

    شانس کمتری برای مقطع کارشناسی هست اما با شرایط علمی بسیار بالا بله امکانش هست

    2022-11-07

    سلام، ۱۴ سالمه میتونم برای بورسیه تحصیلی قبرس اقدام کنم؟؟؟ کلاس دهم (یک سال جهشی خوندم) اگه ایلتس بگیرم میشه بورسیه ۱٠٠٪ قبرس یا جای دیگرو بگیرم یا نه؟

    2022-11-08

    سلام. برای کارشناسی بله با مدرک زبان و معدل خوب شانس خوبی خواهید داشت در این راستا

    2022-11-06

    سلام وقت بخیر من دانشجوی کارشناسیم معدلم بالای ۱۷ و رتبه ۲ هستم میتونم برای ارشد بورسیه بگیرم؟

    2022-11-07

    با مدرک زبان نمره بالا بله شانس خوبی دارید

    2022-11-04

    سلام من معدل کارشناسی ارشد نرم افزارم 16 و خورده ای هست . میخوام برای مقطع دکترا درس بخونم میشه بورسیه بگیرم؟

    2022-11-05

    اگر هم مدرک زبان با نمره خوب داشته باشید هم بله شانس بسیار خوبی خواهید داشت و ما به راحتی میتونیم براتون اقدام کنیم: 02171400111

    2022-10-25

    سلام من ۱۸ و کلاس دوازدهم رشته انسانیم سال دهم و نصف سال یازدهم رو مجازی خوندیم و متاسفانه نمره آن چنان خوبی رو نگرفتم ولی امسال ک دوازدهم هستم و اگر نمره خوبی بگیرم شانسی برای بورسیه دارم زبان انگلیسیمم خوبه حتی

    2022-11-02

    معدل و نمره زبان باید بسیار بالا باشه و شانس بورسیه برای مقطع کارشناسی بسیار کمتر از مقاطع بالاتر هستش

    2022-10-23

    سلام وقتتون بخیر من ۱۷ سالمه و امسال ششمین سال و اخرین سال دبیرستانم رو توی مدارس استعدادهای درخشان و رشته تجربی میگذرونم زبانم هم تا حد قابل قبولی خوبه و مدرک ttc دارم ضمنا قبلا هم عضو ریاضی دانان جوانان بودم و مدرکی بهم دادن از خود CEMC که از کانادا اومده با این شرایط و امکان اینکه بتونم رتبه خوب کنکور و نمره آیلتس بگیرم ، بنظرتون اگه بعد کنکور برای بورسیه اقدام کنم شانس پذیرشم بیشتره یا اینکه بمونم برای مقاطع بالاتر دانشگاهی؟ و اینکه توی کودوم یک از کشور های نیوزیلند و یا کانادا میتونم راحت تر پذیرش بشم؟

    2022-11-02

    تماس بگیرید تا کارشناسان در راستای همه سوالاتتون راهنماییتون کنن: 02171400111

    2022-10-21

    وقتتون بخیر من 18 ساله هستم در دوره دبیرستان نمرات خوبی نداشتم ولی به صورت خود اموزی و علاقه در رشته موسیقی اهنگ سازی . تنظیم . میکسینگ و مسترینگ و دی جی میپردازم و زبان نسبتا خوبی دارم همچنین قصد دانش بیشتر بطور کامل در زبان دارم با توجهی که به ژانر های موسیقی حال حاظرم دارم مثل موسیقی EDM و زیر شاخه های موسیقی House دارم همانند دی جی هایی مثل martin garrix . Alan walker. Avicii .dubvision . Third party و غیره دوست دارم فعالیتم رو اغاز کنم و این موسیقی ها در کشور های مثل سوئد. هلند. و سایرین رایج میباشد آیا من با چه شرایطی میتوانم بورسیه کامل در خصوص رشته موسیقی اهنگسازی . در این کشور ها بگیرم؟

    2022-10-23

    سلام. خیر و مگر اینکه کار موسیقیتون در سطح جهانی یا حداقل کشوری قابل توجه بوده باشه و بعد تازه این به عنوان یکی از معیارهای کمک کننده برای اخذ بورسیه هست و ملاک اصلی همان مدارک و سوابق تحصیلی هستش

    2022-10-19

    سلام من ۱۸ سالمه و دارم لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شیراز رو میگیرم،دبیرستان کلا ۶ سالش رو تیزهوشان بودم در واقع مدارس استعداد های درخشان... ،اگه تافل بگیرم به نظرتون بهترین کشور برای بورسیه کدومه و اینکه ایا با تافل گرفتن و سوابق تحصیلی تمومه یا باید مقاله بدم ؟

    2022-10-23

    سلام. در صورت محیا بودن شرایط ما کانادا یا استرالیا رو پیشنهاد می کنیم.

    2022-10-10

    سلام خسته نباشید . من رشته حسابداریم نمراتمم همیشه بالای 19بوده زبانمم عالیه ب نظرتون گرفتن بورسیه کدوم کشور برای رشته من بهتره؟

    2022-10-12

    سلام. برای کانادا و استرالیا میتونیم براتون اقدام کنیم.

    2022-10-09

    سلام وقتتون بخیر . من 21 سالمه و دانشجوی علوم سیاسی هستم ،دبیرستان معدل زیر 19 نداشتم و دانشگاه هم معدلم زیر ۱۷ نبوده . به زبان انگلیسی هم مسلط هستم . شانسی برای بورسیه دارم ؟

    2022-10-12

    سلام. بله

    2022-10-04

    سلام من الکتروتکنیک دارم می خوانم اگه نمراتم رو با نمره های بالا پاس کنم و زبانم یاد بگیرم بورسیه کدوم دانشگاه خارجی رو می تونم بگیرم

    2022-10-08

    سلام. به غیر از نمرات، بسیاری از مسائل دیگه مثل سطح زبان، مقطع تحصیلی، مقالات بین‌المللی و... دخیل هستن که هرچی شرایط شما بهتر باشه اونوقت تقریبا هر دانشگاه معتبری برنامه بورسیه برای دانشجویان بین‌المللی در نظر داره

    2022-10-02

    سلام، ۱۴ سالمه کلاس دهم هستم یک سال رو جهشی خوندم و معدل هام همه بالای ۱۹/۵٠ زبانم هم خوبه اگه برای ازمون تافل یا آیلتس ازمون بدم میتونم نمره بالایی رو بگیرم میشه بگید با این شرایط میتونم بورسیه تحصیلی قبرس و یا کانادا رو بگیرم یا نه؟

    2022-10-04

    سلام. بله برای هر دو میتونید و به خصوص برای قبرس

    2022-10-02

    سلام من 17 سالمه برای کنکور میخونم اگر رتبه زیر 500 بیارم چقدر شانس برای بورسیه دارم و اینکه مدرک کانون زبان رو دارم و میخوام برای آیلتس اقدام کنم

    2022-10-03

    سلام. شانستون بیشتر میشه و البته زبانی که گفتید رو هم بسیار با نمره بالا سعی کنین بدست بیارید.

    2022-10-01

    سلام من امسال باید برم دانشگاه و رشته ی حقوق در دانشگاه پیام نور قبول شدم. برای این رشته و دانشگاه هیچ شانسی برای مهاجرت هست؟ و گرفتن بورسیه در چه مقطعی برای رشته ی من بهتره؟

    2022-10-03

    سلام. به دانشگاه ارتباطی نداره فقط حقوق اسلامی نباشه رشتتون که خیلی کشورها قبول ندارن و اینکه ملاک اصلی، معدل و مدرک زبان هست تا دانشگاه. برای بورسیه هم اولویت با مقطع دکتری بوده و بعد کارشناسی ارشد

    2022-09-23

    سلام معدل کارشناسیم در رشته کامپیوتر ۱۷ و ۹۳ هست سالهاست زبان میخونم و مدرک زبان از زبانکده هم دارم مدارک متفرقه ی دیگه ای هم دارم که ربطی به رشتم نداره مثلا مدرک تکنسین داروخانه یا همون داروشناسی مدرک کمک های اولیه وامداد و حوادث میخواستم ببینم چقدر شانس دارم برای بورسیه ارشد

    2022-09-26

    سلام. مدرک زبان با نمره آیلتس بالای 7 بگیرید اونوقت شانس بسیار خوبی خواهید داشت.

    2022-09-17

    سلام من رشتم معماری و دارم الان میخوام برای کارشناسی بخونم و برای ارشد میخوام بورس بشم معدل فوقمم 19؟؟

    2022-09-18

    سلام. مدرک زبان با نمره بالا هم بگیرید شانستون خوب میشه در این زمینه

    2022-09-17

    دختری, [۱۷/۰۹/۲۰۲۲ ۱۱:۱۳ ق.ظ] سلام وقتتون بخیر من۲۱ سالمه و ترم۳ رشته مهندسی پزشکی هستم و نمیخوام برای مقطع کارشناسی ارشد ایران بمونم و معدلم تو دبیرستان زیر۱۹ نیومده و تو دانشگاهم هر سه ترم معدلم الف بوده و بالای۱۷ بوده حتی این ترم معدل۱۹/۸۰ گرفتم و قصد دارم دوره های مخصوص رشتم ک برای مهندسی پزشکی هست هم شرکت کنم و مدرک فنی حرفه ای بگیرم زبان هم دارم میخونم و قصد گرفتن ایلس دارم فک کنم۷ بتونم بگیرم میخواستم بدونم با این برنامه ای ک چیدم امکان بورسیه دارم؟ قصد دارم در طول تحصیل در ایران تمام معدلام بالا باشه و نمراتم خوب باشه بنظرتون کافیه ک نمرات و ریز نمراتم عالی باشه و زبانم نمره خوبی بگیرم و چند تا مدرک فنی حرفه ای مربوط به رشتم داشته باشم!

    2022-09-18

    سلام. با این شرایط شانس بسیار بالایی برای بورسیه شدن رو دارید

    2022-09-14

    سلام وقتتون بخیر من 18 سالمه و سال بعد قراره برم دانشگاه و در کنکور دی ماه هم شرکت میکنم و مدرک زبانم رو هم بزودی خواهم گرفت. همینطور در مسابقاتی مثل لیگ علمی پایا و خوارزمی هم شرکت کردم و میدونم که امسال رتبه خوبی برای سه رشته اصلی تجربی میارم خواستم بپرسم با این شرایط چقدر شانس بورسیه شدن در دانشگاه های کانادا رو دارم؟ میخوام برای سال بعد پاییز 2023 تلاشمو برای گرفتن بورسیه بکنم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    2022-09-18

    سلام. دستاوردهای ورزشی تاثیر بسیار خوبی داره و مدرک زبان با نمره حداقل آیلتس 7 و چه بسا 8 بگیرید و اینطوری شانس بسیار خوبی خواهید داشت.

    2022-09-11

    سلام من مدرک مقدماتی,پیشرفته و حرفه ای از کلاس طراحی دارم به نظرتون این مدرک هایی که دارم شانسم رو برای بورسیه شدن بالا میبره???

    2022-09-12

    سلام. برای شانس بورسیه مواردی از این قبیل کمک کننده خواهند بود.

    2022-09-10

    سلام برای گرفتن بورسیه کره حداقل معدل باید چند باشه؟

    2022-09-11

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-09-10

    سلام من ۱۵ سالمه معدل کل هفتم هشتم نهم ۱۹.۷۲ ۱۹.۵۸ ۱۹.۹۳ هست نمونه دولتی هم قبول شدم برای متوسطه ی دوم میخوام تا یکسال یا دوسال اینده زبان کاملا قوی و مدرکش رو هم بگیرم رشته ریاضی هم درس میخوانم چگونه میتوانم بوریه بگیرم ؟لطفا هدایتم کنید ممنون

    2022-09-11

    سلام. با کارشناسان ما تماس گرفته تا کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2022-08-31

    سلام کارشناسی مواد و متالورژی دارم با معدل ۱۸ و نیم ۲۳ سالمه یک مقاله isi هم دارم شانسم رو چطور امتحان کنم برای بورسیه

    2022-09-03

    سلام. اگه مدرک زبان با نمره بالا هم بگیرید شانس خوبی برای بورسیه خواهید داشت.

    2022-08-25

    سلام وقتتون بخير من ١٥ سالم هست و ميخوام كه بورسيه بگيرم معدل سال هاي هفتم هشتم و نهم رير ١٩.٥٠ نبوده و اينكه مدرك زبانم رو حدودا يه دو سال ديگه ميگيرم امكانش هست كه به من بورسيه بدن ؟

    2022-08-27

    سلام. بله اما شانس کمتری نسبت به مقاطع ارشد و دکتری دارد.

    2022-08-12

    سلام وقت بخیر من 20 سالمه و امسال تازه میخوام برم دانشگاه 14 15 حکم قهرمانی رشته رزمی استانی و بیشتر کشوری رو دارم و از 8 سالگی کلاس زبان میرم فقط هنوز مدرک تافل و ایتلس رو حقیقتا وقت نکردم برم بگیرم و نمره های دبیرستانمم زیاد جالب نیس الان اگه بخوام برای بورسیه اقدام کنم شانس قبولی دارم؟ یا اگه مدرک ارشد رو داشته باشم با نمره های بالای 17 در دانشگاه اینبار شانس قبولیم چجوری میشه؟

    2022-08-13

    سلام. اون سناریو ارشد با معدل بالای 17 طبیعتا جوابگو‌ تر هستش چون که برای بورسیه از اولویت‌های اصلی معدل و ریزنمرات هستش و همچنین ارشد راحت تر بورسیه بهش تعلق میگیره و کارشناسی برعکس سخت تر تعلق میگیره.

    2022-08-12

    سلام خسته نباشید من 43سالمه،متاهل هستم و دانشجوی انصرافی دکتری مهندسی شیمی دانشگاه علوم تحقیقات به خاطر هزینه های زیاد نتونستم وارد این مقطع بشم ،معدل کارشناسی ارشدم 17/52و چند مقاله داخلی و بین لمللی هم دارم ، مدرک شرکت در استارت آپ و چند مدرک آموزشی در حوضه ی تحصیلی خودم هم دارم ،فقط مدرک زبان ندارم با گرفتن مدرک زبان امیدی برای گرفتن بورسیه در مقطع دکتری در کشور کانادا برای من وجود داره یا به خاطر سنم امیدی برای گرفتن بورسیه نیست؟ سپاسگزارم .

    2022-08-13

    سلام. مدرک زبان با نمره خوب که بگیرید بله برای مقطع دکتری بورسیه به راحتی داده میشه. منتهی سنتون بالاس برای مقطع اما هم حساسیت کمتره رو این مقطع و همم بسته به گپ تحصیلیتون هم داره و...پیشنهاد میشه با مشاوران برای اطلاعات دقیق در ارتبطات باشید: 02171400111

    2022-08-09

    سلام من معدل دیپلمم در رشته ریاضی ۱۹.۶۰ هست میتونم برای کارشناسی در کشور کانادا بورسیه شم ؟ دوره متوسطه دوم هم مدرسه نمونه دولتی خوندم و مدرک زبان هم میخوام بگیرم چون زبانم خوبه میدونم نمره خوبی بیارم میتونم کانادا بورسیه شم؟

    2022-08-09

    سلام. شانسش رو دارید منتهی شانس کمتر به نسبت مقطع ارشد یا دکتری

    2022-08-08

    سلام وقتتون بخیر من مدرک کارشناسی ارشد با مدل ۱۸.۲۸ دارم و ۳٠ سال سن دارم چطوری میتونم اقدام کنم برای بورسیه تحصیلی آیا محدودیت سنی هم داره؟ . با تشکر

    2022-08-09

    سلام. به مدرک زبان با نمره بالا احتیاج داشته و همچنین دیگر سوابق و دستاوردهای تحصیلیتون هم نیاز به بررسی هست و بهتره با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید: 02171400111

    2022-08-03

    من ۱۵ سالمه و میخوام برای تحصیل زیر ۱۸ به کانادا برم به نظرتون کم خرج ترین روش برای من چیه

    2022-08-09

    سلام. جز اخذ پذیرش در مدارس راه دیگه‌ای نیست

    2022-08-01

    سلام من 15 سالمه و سال معدل سال هفتم 19/57 هشتم 19/79 و نهم 20 هستش و تراز برتر دبیرستان نمونه شدم و تیزهوشان درس میخونم و تو 18 سالگی میتونم مدرک زین ممبری را به عنوان یه مربی بین المللی رقص بگیرم و تقریباً به زبان مسلط هستم آیا میتونم تا قبل از کنکور بورسیه تحصیلی کانادا را بگیرم

    2022-08-09

    سلام. کارشناسی به نسبت دیگر مقاطع تحصیلی کمترین شانس برای بورسیه رو داره اما از طرفی هم شرایط شما خوبه و پس شانس خواهید داشت.

    2022-07-27

    سلام من دانشجوی کارشناسی رشته فیزیک هستم با معدل ۱۷ میشه راحتترین بورسیه برا ارشد رو معرفی کنید .

    2022-08-09

    سلام. معدلتون خوبه اما مدرک زبان با نمره خوب و دیگر شرایط تو رزومه تحصیلی هم ملاکه، کارشناسان ما دقیق راهنماییتون خواهند کرد: 02171400111

    2022-07-25

    سلام من ۱۹ سالمه معدل نهایی ام در رشته علوم تجربی ۱۹/۶۰ شد آیا میتونم بورسه بگیرم

    2022-07-27

    سلام. با مدرک زبان با نمره بالا بله میتونید و شانستون خیلی بالاتر میره

    2022-07-23

    با سلام رجائی هستم ترم آخر ارشد ادبیات نمایشی (فیلمنامه نویسی) با معدل بالای 18 و نویسنده دو کتاب روانشناسی موفقیت و فیلمنامه انیمیشن، انتخاب به عنوان 10 مستند ساز برتر کشوری در جشنواره بسیج و بسیار خلاق در سناریو نویسی و داستان نویسی هدف من بورسیه شدن در یک کشور اروپایی یا آمریکاست و می خوام به عنوان نویسنده انیمیشن در شرکت پیکسار وارد بشم لطفا راهنمایی کنید

    2022-07-25

    سلام. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنن: 02171400111

    2022-07-18

    سلام خسته نباشید من امسال میرم دهم و رشته تصویرسازی رو انتخاب کردم.. درمورد اینکه چجوری میتونم برای دانشگاه بورسیه بگیرم یه توضیح کوتاه میدین؟؟

    2022-07-25

    سلام. با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنن: 02171400111

    2022-07-17

    من میخواستم بورسیه دکترای معماری بگیرم چیکاربایدکنم و کدوم کشور برای تحصیل خوبه و ازنظر موقعیت شغلی و پیشرفت خوبه و ارزان؟

    2022-07-25

    سلام. برای مقطع دکتری کانادا پیشنهاد میشه، هم ارزان هست برای این مقطع و هم راحت بورسیه تعلق میگیره برای دکتری

    2022-07-07

    سلام خسته نباشید ببخشید من میخوام بورسیه فول فاند ترکیه رو بگیرم امسال میرم دهم و معل هفتمم۱۸ هشتم۱۸نهم۱۷ بورسیه ترکیه کی باید اقدام کنم؟؟؟

    2022-07-11

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-07-06

    سلام من ۲۳ سالمه و معدل کارشناسیم رشته آیتی ۱۸/۷۶ هست میخواستم بدونم اگر زبان هم نمره ۸ بگیرم میتونم بورسیه بگیرم ؟؟؟

    2022-07-11

    سلام. بله در این صورت شرایط براتون برای اخذ بورسیه خیلی راحت‌تر میشه

    2022-07-05

    سلام من الان میخوام انتخاب رشته کنم به نظرتون با کدوم رشته میتونیم بورسیه تحصیلی گرفت ؟

    2022-07-06

    سلام. بیشتر به صلاحیت‌هاتون بستگی داره و رشته انتخابی بسته به مقصد و دانشگاهتون داره که در این حالت بهتره با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-06-29

    سلام وقتتون بخیر خواستم بدونم اینکه مدرک کارشناسی رو از چه دانشگاهی تو ایران بگیریم تاثیری در امتیاز برای بورسیه شدن داره یا نه؟

    2022-06-29

    سلام. معدل بیشتر مد نظر هست و وگرنه که صرفا شاید به سه چهارتا دانشگاه تاپ ایران یکم اهمیت بیشتری بدن

    2022-06-28

    سلام من ۱۷ سالمه و دارنده ی مدال نقره المپیاد ریاضی هستم... در یکی از محروم ترین مناطق ایران در حال تحصیل هستم و رتبه کنکور من قطعا دو رقمی خواهد شد و اینکه متاسفانه رشتم تجربیه! در صورتی که زبان بخونم قطعا نمره بالایی در آزمون ها کسب میکنم فقط نمی‌دونم که به طور قطع امکان بورسیه برای کسی مثل من هست؟ با توجه به اینکه دانشجو پزشکی دانشگاه تهران خواهم بود ولی مدال نقره المپیاد ریاضی رو دارم!!! هیچ هزینه ای نمیتونم بکنم متاسفانه... از طریق نوشتن مقاله خوب میتونم بورسیه کامل بشم؟ به نظرتون من کلا باید چیکار کنم؟

    2022-06-28

    سلام. ببینید در این موارد هیچوقت بهتره چیزی رو تضمینی در نظر نگیرید و به ویژه برای مقطع کارشناسی که اخذ بورسیه در آن سخت‌تر از دیگر مقاطع دانشگاهی بوده اما شرایط شما برای اخذ بورسیه بسیار خوب هست و میشه گفت شانس بسیار خوبی رو دارید.

    2022-06-28

    سلام من ۱۶ سالمه دهم هستم میخوام واسه دانشگاه بورسیه فول بگیرم هفتم معدلم ۱۹ و ۱۸ بود هشتم ۱۷ و ۱۷ نهم۱۶ و ۱۵ دهم هنوز نمرم رو نمیدونم اما تلاشم رو میکنم سه سال متوسطه دوم رو بهترین نمره رو بگیرم من چی شانسی دارم یا ن

    2022-06-28

    سلام. شانسش رو در کنار الزاماتی دیگر از جمله نمره‌ی بالا تو مدرک زبان دارید اما اختصاص بورسیه اونم از نوع فول فاند برای مقطع کارشناسی دارای کمترین شانس نسبت به دیگر مقاطع دانشگاهی می‌باشد.

    2022-06-21

    سلام من ۱۶ سالمه من از پایه هفتم تا پایه نهم نمراتم پایین ۱۹ نبوده انگلیسیم هم خوبه به نظرتون اگه با همین روش پیش برم میتونم بورسیه کانادا رو بگیرم

    2022-06-22

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی تو کانادا سخت هست و شاید فاند کمک هزینه بتونید بگیرید، یا اینکه پس از اشتغال به تحصیل برای ترم های بعد اقدام کنین.

    2022-06-16

    سلام و عرض ادب بنده فاطمه طاهری هستم ۱۳ سالمه و معلما بهم گفتن برای اخذ بورسیه اقدام کنم توی المپیاد ریاضی رتبه اول رو بدست آوردم حافظ کل قرآن هستم و مدرک معتبر تافل دارم تا به حال نشده ۱۹ بگیرم و همیشه ۲۰ بودم در سال ۱۳۹۹ به عنوان نخبه ازم تقدیر شد و عنوان نخبه کوچولوی روستا رو دارم آیا میتونم بورس تحصیلی برای کانادا یا فرانسه بگیرم؟

    2022-06-18

    سلام. بله امکانش هست و البته اخذ بورسیه برای مقاطع زیر کارشناسی ارشد سخت تر هست اما برای شرایط شما امکان دارد. البته حافظ قرآن بودن برای کشورهای غربی امتیاز نیست!!!

    2022-06-13

    سلام وقتتون بخیر.من 17سالمه و پایه دهم هستم ‌ از پایه هفتم تا الان در مدارس تیزهوشان هستم.نمراتم تا الان هیچ وقت زیر 19.91نبوده.زبان انگلیسی هم سطح بالایی دارم و تا یک سال دیگه مدارک تافل و آیتلس هم میگیرم. در المپیاد های علمی زیست شناسی قبول شدم. در حیطه ورزشی هم 12سال تکواندو کار کردم و مدال دارم.بنظرتون میتونم بورسیه تحصیلی یا هرچیز دیگه ای بگیرم؟

    2022-06-14

    سلام. بله امکانش رو دارید و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-06-11

    سلام. برای دوره ی متوسطه ی اول میشه بورسیه گرفت؟و برای دریافت بورسیه حتما باید در مدارس تیزهوشان تحصیل کرد؟معدل بالا تنها برای گرفتن بورسیه کافیه یا حتما گواهی بین المللی هم باید باشه؟

    2022-06-12

    سلام. تماس بگیرید تا مشاوران به سوالاتتون پاسخ بدن: 02171400111

    2022-06-09

    سلام من 16سالمه نهم هستم معدلم تا هشتم از 19کمتر نبود ولی امسال 18 و خورده ای اومد کلا نمرات زبانم خوب بوده زبان ترکی استانبولی هم خیلی خوب بلدم فقط نوشتنم یکم ایراد داره به کلاس های زبانم امسال میرم و چگونه ادامه بدم یا بخونم یا چیکار کنم که بعداز کنکور بورسیه برا نروژ قبول بشم

    2022-06-11

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-06-02

    سلام من دیپلم فنی رشته طراحی دوخت دارم معدل کلم ۱۹.۳۴ هست. ۱۹ سالمه و مدرک تی تی سی یا همون تدریس زبان انگلیسی رو دارم تا سال دیگه احتمالا آزمون ایلس رو هم بدم نمره ۸ مد نظرم هست میخواستم برای دانشگاه های مد ایتالیا اقدام کنم میتونین راهنماییم کنین کدوم دانشگاه های مد تو این کشور بورسیه میکنن؟ و اینکه شانس من چقدره؟

    2022-06-06

    سلام. در زمینه کشور ایتالیا فعالیت نداریم و بنابراین در این مورد اطلاعات دقیقی ندارم

    2022-06-01

    سلام من 14 سالمه و همه نمراتم بالای 19 هستن. میخواستم بدونم برای گرفتن بورسیه از کی باید اقدام کرد؟؟

    2022-06-06

    سلام. با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-05-30

    سلام وقت بخیر.من۱۴ سالمه و مهر امسال میرم پایه هشتم.و در حال حاضر توی مدرسه تیزهوشان درس میخونم و معدلام پایین ۱۸ تاکنون نبوده.شنیدم یکسری از دوستام با همین سن بورسیه گرفتن و ب کانادا رفتن.زبانمم خوبه.منم میتونم بورسیه بگیرم؟میشه راهنمایی کنین؟

    2022-06-06

    سلام. بله شانسش رو دارید. با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-05-19

    سلام و درود عرض خسته نباشید من ۱۷ سالمه خواستم ببینم یا نمره آیلس ۷ یا ۷.۵ و رتبه کنکور بین ۲ تا هزار ولی نمره متوسط مدرسه (بین ۱۴ تا ۱۷) با بودجه ۳۰ هزار دلار میشع برای بورسیه اقدام کرد

    2022-05-21

    سلام. 14 تا 17 بسیار تفاوت هست اما برای بورسیه معدل بالای 15 الی 16 هم مناسب است و هرچند با معدل 14 هم باز امیدتون رو از دست ندید و شاید بتونید حداقل بورسیه کمک هزینه بگیرید.

    2022-05-12

    سلام من ۱۴ سالمه و کمترین معدلم ۱۸.۶۸ بوده و زبان انگلیسیمم خوبه میخواستم ببینم میتونم برای سال دهم بورسیه درخواست بدم یا نه؟

    2022-05-14

    سلام. اخذ بورسیه برای مقاطع پیش از دانشگاه بسیار سخت و نادر است.

    2022-05-11

    تحصیل رایگان در کانادا

    2022-05-14

    سوالی دارید بفرمایید

    2022-05-09

    گفتین شانس بورسیه رو دارم اما تو کدوم کشور ؟ من هدفم کشور کره جنوبیه بنظرتون برای اونجا شانسی دارم ؟

    2022-05-09

    ما فقط برای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند اقدام داریم.

    2022-05-08

    سلام من ۲۲ سالمه دیپلم طراحی دوخت داشتم اما چون علاقه نداشتم و به دلایل خانوادگی ادامه ندادم تا امسال که تغییر رشته دادم به تجربی دان دو کونگ فو دارم با مدرک و مدرک رنگ روغن از فرانسه سال اول دبیرستان رو چون تطبیق زدن برام نمراتم زیاد خوب نبوده اگه دوسال بعد دبیرستان رو با معدل بالای ۱۸ بیارم بنظرتون شانسی دارم برا بورسیه؟

    2022-05-09

    سلام. بله این شانس رو خواهید داشت و همچنین مدرک زبان با نمره‌ی بالا هم اخذ کنین

    2022-04-26

    سلام مرسی از پاسخ تون ، رشته ای که تحصیل میخوام بکنم توی تیزهوشان تجربی عه ولی اگر قبول نشم ، باید برم رشته انسانی یا تجربی توی مدرسه نمونه دولتی ، شغل مورد نظرم توی تجربی ، روانپزشکی هست و در انسانی روانشناسی متاسفانه وکالت اولین ایده ی من بود ولی با توجه به قانون های این کشور و اون کشور مورد نظر قادر به مهاجرت نیستم اگر با قانون ایران برم جلو ... ولی خوشبختانه یه فامیل نزدیک در پرث ، استرالیا دارم که اگه رزومه قوی ای باشه میتونم از طریق دعوت نامه وارد اون کشور بشم ...اگر بشه بگید که در استرالیا چه کارهایی تاپ هستند که اون کشور مستقیم قبول شون میکنه ؟

    2022-04-27

    اگه برای تحصیلی استرالیا میخواهید اقدام کنین با کارشناسان ما برای ارزیابی بیشتر شرایطتان در تماس باشید: 02171400111

    2022-04-25

    سلام من ۱۵ سالم هست ، خیلی به کشور های اروپایی علاقه دارم ۵ سال هست که کلاس زبان میرم و فکر کنم تا کنکور تموم میکنم زبان رو و آیلتس رو میگیرم در تلاشم که تیزهوشان قبول شم و نمره ام در طی سال اخیر ۱۹.۵۰ کمتر نبوده به نظرتون توی دانشگاه سقف رتبه ای که میتونم کسب کنم و به درد بورسیه بخوره چند میتونه باشه ؟ بعد من زیاد مدال ورزشی ندارم درواقع اصلا ندارم یه مدرک برنامه های ۷گانه رو دارم فقط و حرفه ای بلد نیستم ولی تو تابستون قصد دارم که برنامه نویسی رو یاد بگیرم اگه بشه یکم راهنمایی کنید که چه کارهایی بکنم تا رزومه کامل و خوبی داشته باشم به غیر از ابحاث درسی ....

    2022-04-26

    سلام. شانس خوبی دارید برای بورسیه و همون سرتیفیکیت مهارت 7 گانه هم خودش یه امتیاز هست و حتما هم نباید که مدال ورزشی و مقام و اینا داشته باشید اما برای مثال در زمینه رشته تحصیلی فعلیتون یا رشته‌ایی که قصد تحصیل در آن را دارید، پژوهش و تحقیقات خوبی انجام بدید و در قالب مقاله و... ارائه دهید.

    2022-04-15

    سلام من قرآن رو کامل حفظم و ۷ بار رتبه ی اول در شهرستان کیار رو بدست آوردم و ۶ بار مقام اول در استان چهارمحال و بختیاری دارای مدرک معتبر زبان انگلیسی و فرانسه هستم و در کنکور سراسری رتبه ی ۲۳۰ رو کسب کردم چطور برای پزشکی چطور می تونم برای بورسیه اقدام کنم البته ۷ سال در مدرسه فرزانگان(تیزهوشان) دولتی درس خوندم

    2022-04-16

    سلام. بورسیه معیارهای زیادی داره و مطالعه این مطلب پیشنهاد میشه: https://b2n.ir/s94274 و در صورت تمایل به مشاوره رایگان و راهنمایی دقیق‌تر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111 مورد اول هم بعیده به عنوان دستاورد علمی و فرهنگی تو کانادا حساب بشه...

    2022-04-15

    سلام من سارا گلپایگانی هستم از کلاس هشتم تا الان که دوازدهم هستم نمره هام زیر ۱۹ نشده رتبه ام توی کنکور سراسری تجربی ۱۹۰ شد و دانشکده پزشکی قبول شدم مدرک معتبر زبان انگلیسی دارم تقریبا کانادایی هم بلدم یک بار به کشور استرالیا سفر کردم و تقریبا با زبانشون آشنا ام و چطور می تونم درخواست بورسیه بدم؟

    2022-04-16

    سلام. بورسیه معیارهای زیادی داره و مطالعه این مطلب پیشنهاد میشه: https://b2n.ir/s94274 و در صورت تمایل به مشاوره رایگان و راهنمایی دقیق‌تر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-04-11

    سلام من ۱۶ سالمه وکلاس دهم هستم معدل کلاس نهم ۲۰ بود میخوام رشته مهندسی کامپیوتر بخونم آیا از الان میتونم بورسیه کامل تحصیلی در کاناداویا یکی از کشورهای اروپایی را بگیرم؟ چه شرایطی لازم هست برای گرفتن بورسیه؟ ممنون میشم پاسخ بدین.

    2022-04-16

    سلام. بورسیه برای مقطع کارشناسی سخت‌تر گیر میاد اما شدنیه، برای راهنمایی کامل و شرایط مورد نیاز این مطلب رو مطالعه فرمایید: https://b2n.ir/s94274

    2022-04-11

    سلام وقتتون بخیر من دختر ۲۴ ساله ای دارم که رشته مترجمی زبان مقطع کارشناسی را تموم کرده و دان ۳ تکواندو هم داره الان میخاد بورسیه تحصیلی از یه کشور دیگه بگیره ایا برای این رشته در کشورهای دیگه بورسیه هست؟ واگه نیست باید چکار انجام بده تا بورسیه بگیره؟

    2022-04-16

    سلام. حتما باید وجود داشته باشه و بورسیه از نظر تاریخ، میزان مبلغ، رشته‌های شامل شده و مقاطع تحصیلی، کشور مبداء متقاضی و... چیز ثابتی نیست و برای هر ترم می‌بایست جست و جو کنید که ببینید برای این رشته چه بورسیه‌هایی و توسط چه دانشگاه‌هایی ارائه میشه...

    2022-04-10

    سلام وقتتون بخیر من دوازدهم هستم و امسال کنکور ۱۴۰۱ دارم‌ رشته ام تجربی هست. کارنامه ام هم نمره ام بالای ۱۸ هستش. میخواستم بدونم من میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم؟ چه کشوری بهتر هست برای ادامه تحصیل با مخارج کمتر؟! و اینکه چه نوع اقامتی باید داشته باشیم که از نظر شغلی محدود نباشیم؟ یعنی شنیدم اگر اقامت کشوریو بگیری مثلا تحصیلی و شغلی، فقط همون شغل رو میتونی انجام بدی. من نویسندگی هم میکنم، و میخواستم وارد بازیگری هم بشم و درمورد فیزیک و فلسفه و نجوم هم مطالعه و تحقیق داشته باشم ، چه نوع اقامت و کشوری خوبه که محدودیتی نداشته باشه برام؟ من اگر پزشکی قبول بشم کدوم کشور خوبه؟ و از کدوم ترم باید اقدام کنم؟ از بین اینها کدوم بهتره برای بورسیه؟ رشته ژنتیک / پرستاری/پزشکی/...../.؟؟؟؟ ممنونم که وقت میزارید و پاسخ گو هستید.

    2022-04-11

    سلام. برای تحصیل ارزان کشور قبرس پیشنهاد میشه و در غیر این صورت کانادا یا استرالیا پیشنهاد میشه که با مدرک زبان با نمره‌ بالا شانس بورسیه حداقل از نوع کمک هزینه را خواهید داشت. درباره حرفه جانبی در کنار پزشکی هم که فرمودید پس بهتره حتما به یه کشور پیشرفته مثل کانادا یا استرالیا بروید تا برای این فعالیت‌هاتون ارزش قائل بشن و در مورد رشته‌ی انتخابی برای بورسیه هم بسته به دانشگاه یا زمان اقدام باید ببینید برای کدومش بورسیه‌ی بیشتری ارائه شده...

    2022-04-07

    سلام من امسال کنکور دارم میخواستم بدونم اگه از رشته پزشکی یا دندان قبول شم از کدوم ترم میتونم بورسیه از یه کشور دیگه بگیرمو برم زبان ترکیم خوبه انگلیسی هم در حدی هست که بتونم تو روزمره گلیممو از آب بکشم بیرون با این شرایط کدوم نوع بورسیه و کدوم کشور واسه من بهتره؟

    2022-04-09

    سلام. اگه که معدلتون خوبه به نظرم زبانتون رو هم قوی کنین و برای کانادا اقدام کنین، چرا که کشور زیاد هست اما به نظر شخصی اگه فرد برای مهاجرت میخواد اقدام کنه پس بهتره بهترین گزینه رو برای تحصیل و همچنین برای ادامه‌ی اقامت و در واقع زندگی و ورود به اشتغال و... انتخاب کنه

    2022-03-31

    سلام خسته نباشید من دانشجوی ترم ۲ مدیریت بازرگانی هستم معدل ترم اولم نزیک ۱۶ بود به نظرتون با این معدل میتونم بورسیه بگیرم ؟ و اگه میشه چه کشور هایی رو پیشنهاد میکنید ؟

    2022-04-03

    سلام. شما به غیر از معدل به چندین معیار علمی دیگه برای بورسیه احتیاج خواهید داشت و پیشنهاد ما کانادا و استرالیا هستش؛ برای اطلاع کامل از شرایط و بررسی اولیه و مشاوره رایگان در این راستا با کارشناسان ما تماس بگیرید: 02171400111

    2022-03-29

    سلام من ۱۵ سالمه و می خواست در رشته ی پزشکی یا مهندس آی تی درس بخونم. نمرمم تقریبا 2۰ آیا می توتم بورسیه بگیرم .دوست دارم داخل یه کشور بورسیه بگیرم که هزینه هاش کم باشه و کشوری پیشرفته ای باشه

    2022-03-30

    سلام. بورسیه ها بیشتر برای مقطع دکتری یا ارشد هستند و برای مقطع کارشناسی به خیلی صلاحیت‌های علمی بالای دیگر به غیر از صرفا معدل نیاز دارید. برای شهریه پایین و یا تحصیل رایگان کشورهای اروپایی زیادی هستند؛ مانند آلمان که رایگان هست و یا ایتالیا که کم هزینه و اخذ پذیرش راحت تری هم دارد. اما باز اگه چالش‌های بیشتری سر راهتون هست قبرس که خود کشوری پیشرفته و بسیار خوب برای زندگی و تحصیل به حساب اومده به شدت پیشنهاد میشه؛ به راحتی با معدلی که گفتید بورسیه خواهید شد، بسیار ارزان بوده و داشتن مدرک زبان اجباری نیست.

    2022-03-23

    سلام من دانشجوی پزشکی هستم و اینکه تابستونها زبان کانادایی تدریس میکنم و زبان کره ای چینی و انگلیسی هم بلدم ربته ام توی کنکور ۲۷۰ شد و معدلم ۱۹ شد میتونم بورسیه دریافت کنم؟؟

    2022-03-26

    سلام. برای بورسیه کانادا، مدرک زبان انگلیسی و/یا فرانسوی با نمره بالا و چندین عامل دیگه هم دخیل هستند که در مطلب توضیح داده شده...

    2022-03-23

    سلام من درسم عالیه می خوام بدونم چطوری میتونم بورس تحصیلی بگیرم

    2022-03-26

    سلام. فاکتورهای زیادی دخیل هستند در این امر که در همین مطلبی که زیرش کامنت گذاشتید کامل توضیح داده شده...

    2022-03-21

    سلام من ۱۸ سالمه رشته ی ریاضی فیزیک میخونم و هدفم خوندن رشته ی پزشکی ورزشیه .. ۱۵ تا حکم قهرمانی مدرسه و شهرستان و کشور دارم تو جشنواره های زیادی شرکت کردم مثل خوارزمی و رباعیات خیام و ... اینا زبانم خوبه و میتونم نمره بالای ۷.۵ بگیرم اما معدلم چندان جالب نیس ینی همش بالای ۱۵ من درسخون نیستم زیاد اخه یعنی اگر بخونم نمره های خیلی خوبی میگیرم ... اگه یه انگیزه نامه قوی بنویسم و یه مقاله بین المللی خوب بنویسم و تاییده بشه و با وجود حکم های قهرمانیم و اینا و نمره خوب زبان و معدل متوسط شانس قبولیم چقده و چ جاهایی میتونم برم بین پزشکی و ورزشی و مربیگری مرددم چون تو همه ی ورزشا استعداد دارم و تو چند تا از لیگ های کشور بودم

    2022-03-26

    سلام. شما به راحتی میتونید (به شرط اخذ مدرک زبان با نمره ایی که گفتید) از کانادا یا استرالیا که بهترین کیس ها هم هستند پذیرش بگیرید و حتی شانس گرفتن فاند را هم دارید و در صورت تمایل به مشاوره کامل و یا تشکیل یک پرونده قوی مهاجرت تحصیلی، با کارشناسان ما در تماس باشید.

    2022-02-27

    سلام وقتتون بخیر ببخشبد من ۱۸ سالمه امسال کنکور ۱۴۰۰ رو دادم و رتبم ۴۹۶۰ شد و معدل دیپلمم ۱۷ و نیم و معدل کل دوازدهمم رو ۱۹ شدم ، و الان دانشجو حقوق دانشگاه پیام نور مشهد هستم ک با سوابقم قبول شدم ،میخواستم بدونم میشه بورسیه بگیرم؟

    2022-02-28

    سلام. برای مقطع کارشناسی شرایط سخت تر هست اما شدنش که میشه و میتونید در این راستا از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید: 02171400111

    2022-02-26

    ببخشید من می‌خوام برای تحصیل توی مقطع کارشناسی ارشد برم کره آیا الزامیه که مدرک آیلتس و تافل داشته باشم درصورتی که مدرک تاپیک زبان کره ای رو دارم؟!

    2022-02-27

    سلام. از اونجا که برای کشور کره اقدام نمی کنیم بنابراین اطلاع دقیقی از این مسئله ندارم...

    2022-02-25

    باسلام ،من رشته تحصیلیم مکانیک خودرو هستش، از هنرستان وارد این رشته شدم، فعلا دانشجو ترم دومی هستم، معدل ترم اولم نزدیکا 17 شد (کاردانی هستم) میخواستم بدونم بورسیه کدوم کشور میتونم بگیرم و کجا واسم بهتره با این رشته. و اینکه آیا بهتر نیست تا کارشناسی رو اینجا بگذرونم واسه ارشد بورسیه بشم؟

    2022-02-26

    سلام. شانس اخذ بورسیه بیشتر برای مقطع دکتری هست و برای ارشد نیاز به صلاحیت های بسیار بالایی دارید، پس نه تنها باید کارشناسی رو تموم کرده بلکه معدل، نمره زبان و دیگر دستاوردهای تحصیلی بالایی را بدست آورید.

    2022-02-22

    سلام من دانشجوی ترم دو مهندسی پزشکی هستم و معدلم بالای ۱۶/۵ هستش و دارم روی زبانم کار میکنم،میتونم بورسیه کانادا رو بگیرم؟

    2022-02-23

    سلام. معدلتون که خوبه اما در این راستا نمره زبان بالا و چندی فاکتور دیگه بسیار حائز اهمیت هستش؛ پیشنهاد میشه این مقاله رو کامل مطالعه فرمایید: https://b2n.ir/s94274

    2022-02-21

    سلام دانشجوی ترم ۷ بیوتکنولوژی هستم و می‌خوام درخواست بورسیه به کانادا رو بدم . ولی زیاد درمورد شرایطش نمی‌دونم و اینکه معدلم هم ۱۷ هست . میشه کمک کنید ؟!

    2022-02-21

    سلام. توصیه میکنیم این مقاله در وبسایت رو مطالعه نمایید: https://b2n.ir/s94274 و باز اگر سوالی بود و یا مایل به تشکیل یک پرونده مهاجرتی قوی هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید: 02171400111

    2022-02-20

    سلام . وقتتون بخیر . من ۱۶ سالمه و کلاس دهم هستم ،رشته ی علوم تجربی. معدلم هم بالای ۱۹ . مدرک زبان هم دارم . می خواستم بدونم آیا می شه قبل از کنکور و ورود به دانشگاه بورسیه ی تحصیلی گرفت . و چجوری باید قبل از ورود به دانشگاه بورسیه بگیرم تا بتونم توی کشور دیگه در دانشگاه پزشکی بخونم .

    2022-02-21

    سلام. بسته به کشور مقصد داره و برای مثال کانادا یا استرالیا نیازی به کنکور نداره و البته مقطع کارشناسی شانس بسیار کمتری برای اخذ بورسیه داره اما باز لازم هست که شرایطتون کامل مشخص بشه تا این شانس بیشتر بررسی شه که میتونین با کارشناسان ما تماس گرفته تا بهتر بتونید تصمیم بگیرید: 02171400111

    2022-02-20

    با سلام ببخشید من دانشجوی ترم 2 معماری هستم معدل ترم یکم شد 16.76 میخواستم ببینم میتونم درخواست بدم برای بورسیه و اینکه کدوم کشور برام مناسب تره و اینکه چقدر ممکنه که بورسیه منو قبول کنن؟

    2022-02-21

    سلام. پیشنهاد ما کانادا و استرالیا هست اما اگه که مقطع کارشناسی هستید، برای اخذ بورسیه شانس بسیار کمتری برای این مقطع وجود داره؛ مگه اینکه بخواهید مثلا برای تحصیل در قبرس اقدام کنین که ما به راحتی براتون بورسیه خواهیم گرفت

    2022-02-16

    سلام دانشجوی ترم4 رشته مدیریت بازرگانی هستم، دانشگاهم توی شهرستان گناباد خراسان رضویه. میخواستم که برای بورسیه کارشناسی ارشد اقدام کنم. میخوام بدونم تا زمانی که تحصیلات کارشناسی من تموم بشه، چکار هایی باید برای مهاجرتم انجام بدم. و همچنین چکار هایی برای گرفتن بورسیه باید انجام بدم، و چه مواردی در رزومه من باید باشه و در اخر اینکه برای مدیریت بازرگانی چه کشوری برای مهاجرت تحصیلی و ادامه زندگی مناسبه. ممنون از پاسخگوییتون

    2022-02-19

    سلام. پیشنهاد ما کشور کانادا و یا استرالیا برای شما هست. برای بورسیه هم صرفا چند مورد نمیشه نام برد و پیشنهاد میکنم مقاله زیر رو مطالعه کنین کامل توضیح داده شده که چه مواردی روی شانس اخذ بورسیه تاثیر خواهد داشت: https://b2n.ir/s94274

    2022-02-13

    برای گرفتن اسکالرشیپ از دانشگاه های اروپا باید اعلام کنم که قصد ماندن و کار در کشورهای OECD دارم یا خیر؟؟

    2022-02-14

    سلام. بورسیه صرفا برای زمان تحصیلتون هست و اگر هم درباره چشم اندازهاتون از آینده پرسش میشه لزومی نداره حتما کشور خاصی رو برای آینده کاری و حرفه ایی اعلام کنین

    2022-02-10

    سلام. آیا رتبه کنکور و دانشگاهی که داخل ایران در آن تحصیل میکنیم تاثیری در بورسیه شدن داره یا نه؟

    2022-02-12

    بستگی به کشور مد نظر داره اما برای حوزه کاری ما برای مثال کانادا اگه تاثیر مستقیم نداشته باشه، مطمئنا بی تاثیر نخواهد بود و رتبه بالای کنکور و ارائه مدرکش خودش یه دستاورد علمی حساب میشه و مسئولان آکادمیک دانشگاه هم به دنبال چنین دستاوردهایی هستند.

    2022-02-09

    سلام من دانشجوی خط و سازه هستم میخواستم بدونم چطور میشه بورسیه بگیرم و اینکه بهتره واسه مهاجرت به چه کشوری اقدام کنم مقطع کارشناسی دانشگاه اصفهان واسه کارشناسی ارشد میتونم یا دکترا

    2022-02-12

    سلام. برای رشتتون کانادا پیشنهاد میشه و برای بورسیه هم به طور کلی داشتن معدل بالای 16 الی 17 و نمره آیلتس حداقل 7 و ارائه توصیه‌نامه از اساتید، ارائه پایان نامه و مقالات پژوهشی معتبر و انگیزه‌نامه قوی از جمله شرایط عمومی برای اخذ بورسیه تحصیلی کانادا هستند.

    2022-02-06

    سلام ایا اگر بورسیه بشیم باز هم به ارایه تمکن مالی نیاز هست؟(کانادا مخصوصا)

    2022-02-07

    سلام. اگه قبل از اخذ ویزای تحصیلی، با بورسیه پذیرش تحصیلی بگیرید، مبلغ بورسیه لحاظ شده و به اندازه مبلغ بورسیه از میزان تمکن لازم کم خواهد شد؛ وگرنه اگه بورسیه برای مثال هزینه‌های زندگی دانشجو رو پوشش نده خب مسلما مدارک تمکن مالی لازم برای زندگی در کانادا به ازای هر سال رو باید ارائه بدید...

    2022-01-31

    سلام خسته نباشین.من ترم دوم ارشد شیمی دارویی هستم برای دکترا میخاستم بورس بشم به نظرتون کدوم کشور میتونم بورس بشم راحت البته برای داروسازی میخام برای کشور دیگه اقدام کنم ،زبانم دارم تقویت میکنم معدلمم تا الان خیلی خوب بوده ولی فعلا رزومه و مقاله ای ندارم

    2022-02-01

    سلام. به معدل و نمره زبان بالا نیاز دارید. در راستا سوالتون کانادا پیشنهاد میشه

    2022-01-30

    سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوالی داشتم اگه کشوری کسی را بورسیه کامل کنه از فرد بورسیه شده تعهد اقامت برای همیشه در آن کشور را ازش می گیرند یا بستگی به انتخاب خود فرد داره؟

    2022-01-31

    سلام. اصلا همچنین تعهدی چه برای ماندن اجباری یا بالعکس چه برای بازگشت اجباری به وطن برای بورسیه وجود نداره.

    2022-01-30

    گفتن که مدرکشون قابل ترجمه هست و با آکادمی های بین المللی معتبر INOCERT کانادا و ACS آمریکا به عنوان پارتنر آموزشی در ایران همکاری میکنن اسم موسسه خانه صنعت ومعدن هست

    2022-01-30

    کم همچین موردی پیش میاد و این رو باید مستقیما با دانشگاه مد نظر مکاتبه کنید و بپرسید.

    2022-01-26

    سلام برای درخواست بورسیه تحصیلی در دانشگاه پلی تکنیک میلان در رشته طراحی مد حتما باید دانشجو این رشته باشبم و لیسانس دریافتی باید از دانشگاه باشه؟امکانش هست با مدرک بین المللی که اموزشگاه و موسسات ازاد ارائه میدن درخواست بدیم برای ارشد؟

    2022-01-29

    سلام. عنوان دقیق مدرکتون و موسسه ایی که ازش مدرک گرفتین چیه؟

    2022-01-24

    سلام برای رشته باستان شناسی چجوریه بورسیش؟ کشوری که دوست دارم فقط امریکاس فقط زیاد پول ندارم البته امریکاهم برای باستان شناسی بهترینه

    2022-01-24

    سلام. باید به سراغ کشورهای رفته که به این معقوله بسیار اهمیت میدهند، مانند ایتالیا و...

    2022-01-21

    سلام من دانشجوی رشته فلسفه هستم مدرک زبان فرانسوی هم دارم میخواستم برای کارشناسی ارشد رشته فلسفه غرب بخونم در کشور فرانسه. میخواستم بدونم که چه‌قدر شانس قبولی بورسیه کامل دارم و اینکه چه زمانی و چطور باید اقدام کنم؟؟

    2022-01-22

    سلام. مهاجرت تحصیلی به فرانسه رو انجام نمیدیم اما در وهله اول مسلما به نمرات و معدل بسیار عالی و مدرک زبان با نمره بسیار بالا و همچنین کارهای پژوهشی و تحقیقاتی ارزشمند پیرامون رشتتون از جمله معیارهای اصلی برای بورسیه شدن هستن.

    2022-01-15

    سلام وقت بخیر پسر من دهم ریاضی سمپاد درس میخونه ، آیا شرایط خاصی برای بچه های تیزهوشان وجود داره و آیا میتونه برای لیسانس بورسیه بشه؟

    2022-01-16

    سلام. برای مقطع لیسانس بسته به کشور مورد نظر اخذ بورسیه میتونه سخت باشه و بنابراین حتما باید معدل و نمره مدرک زبان فرزند بسیار بالا باشد و اینطوری شانس بورسیه خواهد داشت.

    2022-01-12

    سلام من دانشجوی رشته ادبیات انگلیسی هستم و دو سال دیگه لیسانسم رو میگیرم و در حال حاضر مشغول خوندن برای hsk هستم و میخواستم بدونم شرایط من برای بورسیه کشور چین چطوری هست ایا حدا از hsk5 نیاز به ایلتس هم دارم چون میخوام ارشد ادبیات انگلیسی بخونم

    2022-01-15

    سلام. موسسه پیرامون کشور چین هیچ فعالیتی نداشته و بنابراین درباره آن اطلاعی ندارم...

    2022-01-11

    سلام خسته نباشید. من در سال دهم رشته گرافیک تحصیل میکنم. همچنین نمرات سال های گذشته من 19.5 به بالا بودند. در مورد زبان هم کلاس میرم و در آینده حتما در آزمون IELTS شرکت میکنم.. میخواستم بپرسم شرایط من برای بورسیه به چه شکل هست و بهتره که در چه مقطعی و برای کدوم کشور برای اخذ بورسیه اقدام کنم؟ ممنون

    2022-01-12

    سلام. مقاصد برتر تحصیلی مانند کانادا، استرالیا، آمریکا، انگلیس، آلمان و... برای کارشناسی سخت بورسیه میدن، بهترین مقطع برای بورسیه دکتری و بهترین کشور هم در این راستا کانادا هست.

    2021-12-27

    سلام من 12 سالمه و مدرسه فرزانگان هستم مدیر مدرسه بهم گفت که تا چند سال دیگه بورسیه تحصیلی میشی میخواستم بدونم امکانش هست من امسال بورسیه بگیرم چند درصد امکانش هست ؟

    2021-12-27

    سلام. برای چه کشوری میفرمایید؟ میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید، شرایط خودتون، مقصدتون، رشته تحصیلی مورد نظر و سایر موارد رو بیان کرده تا مشاوره و راهنمایی بشین

    2021-12-15

    سلام وقت بخیر دانشجوی ترم دو مهندسی شیمی هستم و قصد گرفتن بورس دارم و هنوز برای ایلتس اقدام نکردم ولی به راحتی می تونم نمره بالای 7 بگیرم می خواستم راهنماییم کنین که چه کشوری و در چه مرحله ای بهتر هستش؟و اقدامات ادرای که باید انجام بدم چیاست؟

    2021-12-15

    سلام. برای قبرس شمالی که بسیار راحت میشه فول فاند یا 75 درصد بورسیه بگیرید اما برای کشورهای بهتر مثل کانادا و استرالیا که بصورت مستقیم اقدام می کنیم لازم هست تا با کارشناسان ما تماس بگیرید و شرایطتان را بیشتر بگید تا کامل راهنمایی بشید.

    2021-11-21

    سلام من دانشجوی سال آخر زبان انگلیسی هستم و معدلم هم بالای 17 هست، آیا میتونم برای بورسیه تحصیلی اقدام کنم،

    2021-11-21

    سلام. مدرک زبان با نمره بالا بگیرید و اونوقت برای بورسیه کارشناسی ارشد شانستون خوب خواهد بود. البته منظور ما کانادا و استرالیا بوده اما کشورهایی مثل انگلیس و آمریکا سخت تر بورسیه می‌دهند.

    2021-10-07

    سلام ٫ من سال دهم ۱۸/۵ یازدهم ۱۹/۵ و دوازدهم ۱۸/۶۰ شدم و مدرک زبان از یک کانون زبان معتبر دارم (IELTS نیست ) . الانم در رشته شیمی کاربردی دانشگاه یزد درس میخونم . میخام بدونم میتونم برای کارشناسی ارشد ب روسیه برم یا خیر ؟ اگه روسیه نمیپذیره چ کشورهایی داراری اعتبار تحصیلی هستن ؟ ممنون

    2021-10-17

    سلام. ما برای روسیه اقدام نمیکنیم و برای دانشگاه های معتبر هم معدل کارشناسی خوب و مدرک زبان معتبر و مقبول در دانشگاه های دنیا مثل آیلتس یا تافل مورد نیازه

    2021-09-08

    سلام خیلی مچکرم مطالب خیلی مفید و عالی بودند. یک سوال داشتم من ۱۴ سالم و به از بچگی کلاس زبان رفتم و اخر امسال زبانم تمام میشه و تا تا حدود عالی به زبان انگلیسی هم مسلط هستم.در کار های پژوهشی علمی هم کار میکنم و میخواستم بدونم میشه در سن پایین هم بورسیه تحصیلی میشه گرفت یا حتما باید دیپلم داشته باشیم؟؟؟

    2021-09-08

    خیر معممولا ممکن نیست و نهایتا کمک هزینه های کمی تعلق خواهد گرفت و پیشنهاد میشه برای مقطع کارشناسی یا بالاتر برای بورسیه اقدام نمایید.

    2021-09-08

    سلام خیلی مچکرم مطالب خیلی مفید و عالی بودند. یک سوال داشتم من ۱۴ سالم و به از بچگی کلاس زبان رفتم و اخر امسال زبانم تمام میشه و تا تا حدود عالی به زبان انگلیسی هم مسلط هستم.در کار های پژوهشی علمی هم کار میکنم و میخواستم بدونم میشه در سن پایین هم بورسیه تحصیلی میشه گرفت یا حتما باید دیپلم داشته باشیم؟؟؟

    2021-09-13

    شما برای چه کشوری اقدام میخواهید بکنید؟ بطور عمومی می تونم پاسخ منفی بدم و برای بورسیه تحصیلی در کشورهای پیشرفته مانند کانادا، استرالیا، انگلیس، آمریکا و... بهتره در مقاطع ارشد یا دکتری اقدام نمایید. اما برای مثال برای قبرس می تونیم در همین مقطع فعلیتون بورسیه بین 50 تا 75 درصدی رو بگیریم....برای راهنمایی بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید.

    مشاوره رایگان مهاجرت