بهترین رشته های دانشگاه آدلاید استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    دانشگاه آدلاید که در سال 1874 میلادی تاسیس شد، بیش از 30 هزار نفر دانشجو و 3 هزار کارمند دارد که همگی بر پیشرفت و تعالی دانشگاه کمک می‌کنند. این دانشگاه در رتبه 89 جهانی در رنکینگ کیو اس (QS) 2024 قرار دارد. دانشگاه آدلاید اولین موسسه علمی در استرالیا بود که دانشجویان خانم را پذیرش کرد. همچنین این دانشگاه اولین دانشگاهی بود که رشته بازرگانی و موسیقی را در استرالیا ارائه داد. رشته‌های متنوعی در این دانشگاه ارائه می‌شوند و دانشجویان می‌توانند بسته به علاقه و نیازهای بازار کار، رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند. با این حال، در این مقاله از وبسایت «ادب ویزا» در مورد بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیا صحبت می‌کنیم.

    معرفی بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیا

    دانشگاه آدلاید طیف گسترده‌ای از رشته‌های تحصیلی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می‌دهد. تنوع رشته‌ها بالاست و دانشجویان می‌توانند از بین مهندسی، پزشکی، کسب و کار، علوم انسانی و هنر در رشته انتخابی خود پذیرش بگیرند. نرخ پذیرش این دانشگاه 75 درصد است، به این معنا که تعداد زیادی از دانشجویان می‌توانند با برآورده کردن شرایط اولیه در دانشگاه آدلاید ثبت نام کنند. با این حال، در ادامه به معرفی بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیا می‌پردازیم:

    رشته دندانپزشکی

    رشته دندانپزشکی دانشگاه آدلاید رتبه یک استرالیا و رتبه 30 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. متقاضیانی که به رشته دندانپزشکی علاقه دارند، بهتر است دانشگاه آدلاید را انتخاب که در استرالیا بهترین موسسه محسوب می‌شود. دوره پنج ساله لیسانس جراحی دندان این دانشگاه از همان روزهای اولیه تجربیات بالینی را ارائه می‌دهد. دانشجویان می‌توانند در بیمارستان‌های مستقر در شهر و کلینیک‌های دندانپزشکی تجربیات واقعی کسب کنند.

    دانشجویان انواع درمان‌های دندانپزشکی از جمله درمان‌های ترمیمی پیچیده تا درمان‌های مبتنی بر پیشگیری را یاد می‌گیرند. همچنین به تجهیزات آزمایشگاهی در کلینیک شبیه سازی دندانپزشکی دسترسی دارید. فناوری‌های نوظهور مانند درمان با لیزر و پروتزهای دندانی با چاپ سه بعدی در این دوره مورد بحث قرار می‌گیرند. فارغ التحصیلان بهداشت دهان و دندان دانشگاه آدلاید حقوق خوبی دریافت می‌کنند و تقاضای بالایی دارند و انتظار می‌رود که آینده شغلی خوبی داشته باشند.

    رشته مهندسی عمران

    رشته مهندسی عمران دانشگاه آدلاید رتبه 8 استرالیا و رتبه 51 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. مهندسان عمران زیرساخت‌هایی را که زیربنای زندگی مدرن هستند را طراحی می‌کنند. آن‌ها مطمئن می‌شوند که پل‌ها، جاده‌ها، تونل‌ها، راه‌ آهن‌ها، سدها، فرودگاه‌ها و کانال‌های آبی نیازهای جامعه را به شیوه‌ای پایدار برآورده می‌کنند. برای تبدیل شدن به مهندسان واجد شرایط بهتر است در دوره‌های لیسانس، فوق لیسانس و دکتری دانشگاه آدلاید پذیرش بگیرید.

    رشته مهندسی عمران از بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیاست. لیسانس مهندسی عمران دانشگاه آدلاید محبوبیت زیادی دارد. دانشجویان در این دوره با مباحثی مانند طراحی سازه و مکانیک و فناوری‌های جدید آشنا می‌شوند. همچنین این امکان را دارند در گرایش‌هایی مانند مدیریت ساخت و ساز، سیستم‌های دفاعی، مهندسی محیط زیست، مهندسی ژئوتکنیک، انرژی تجدید پذیر، فناوری‌های هوشمند، مهندسی سازه، مهندسی سیستم‌های آب و سایر موارد در مقاطع بالاتر تحصیل کنند. شما با دریافت پذیرش از دانشگاه آدلاید می‌توانید برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید.

    رشته زمین شناسی

    رشته زمین شناسی دانشگاه آدلاید رتبه 9 استرالیا و رتبه 51 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. این رشته در دانشگاه آدلاید بر مطالعه سیاره زمین تمرکز دارد. زمین شناسی می‌تواند پیش بینی‌های آینده تغییرات آب و هوایی، خطرات زلزله و آتشفشان و منابع ناشناخته انرژی را ارائه دهد. در حالی که فرآیندهای زمین شناسی ممکن است آهسته حرکت کنند، زمین شناسی حوزه‌ای از علم است که به سرعت در حال تغییر است. دانشگاه آدلاید در خط مقدم این تغییرات قرار دارد و به دانشجویان جدیدترین فناوری‌های را آموزش می‌دهد.

    دانشجویان نه تنها مباحث تئوری را به صورت عمیق یاد می‌گیرند، بلکه در سفرهای میدانی در جزیره فلوریو، رشته کوه‌های فلیندرز شرکت خواهند داشت. آن‌ها همچنین فرصت کاوش در سرزمین عجایب زمین شناسی عمان را کسب می‌کنند؛ بنابراین مباحث تئوری در کنار واحدهای درسی عملی ارائه می‌شوند تا دانشجویان درک کاملی از فرآیندهای زمین شناسی داشته باشند. متقاضیان می‌توانند برای دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی از دانشگاه آدلاید پذیرش بگیرند.

    رشته پزشکی

    رشته زمین شناسی دانشگاه آدلاید رتبه 69 استرالیا و رتبه 135 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. دانشکده پزشکی آدلاید بزرگترین دانشکده این موسسه محسوب می‌شود که یک محیط تحقیقاتی و آموزشی ابتکاری و مشارکتی تاسیس شده است همچنین شعبات دیگری از این دانشکده در ساختمان علوم پزشکی و بهداشت آدلاید در رویال آدلاید، لیل مک اوین و سایر مناطق در شهر آدلاید وجود دارند. دانشجویان با یادگیری مبتنی بر کار عملی، تجربه بالینی و فرصت‌های یادگیری حرفه‌ای را فرا خواهند گرفت.

    دانشجویان در دانشکده پزشکی آدلاید می‌توانند از بین رشته‌های مختلف در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری یکی را انتخاب کنند. اگر می‌خواهید حرفه‌ای را در پزشکی دنبال کنید، لیسانس مطالعات پزشکی و دکتری پزشکی گزینه خوبی است. اگر به سلامت انسان علاقه‌مند هستید اما هنوز مطمئن نیستید که دقیقا به چه تخصصی علاقه دارید، لیسانس بهداشت و علوم پزشکی دانشگاه آدلاید را در نظر بگیرید. این مدرک انعطاف پذیر می‌تواند متناسب با علایق و آرزوهای شغلی شما باشد. به طور کلی، دانشجویان می‌توانند در طیف وسیعی از رشته‌ها و تخصص‌ها در پزشکی دانشگاه آدلاید پذیرش بگیرند.

    رشته حقوق

    رشته حقوق از بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیا است. رشته حقوق دانشگاه آدلاید رتبه 9 استرالیا و رتبه 101 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. دانشکده حقوق آدلاید متعهد به آماده سازی دانشجویان برای آینده است تا آن‌ها بتوانند با چالش‌ها مقابله کنند. این دانشکده که بهترین دانشکده حقوق استرالیای جنوبی است، یک پایه علمی محکم را به دانشجویان ارائه می‌دهد. لیسانس حقوق چهار ساله دانشگاه آدلاید به موضوعاتی در حوزه مفاهیم حقوقی، فرآیندها و روش‌های حقوق عمومی، حقوق مدنی و قانون شناسی می‌پردازد.

    کسب مهارت‌های لازم برای وکالت از جمله استدلال اخلاقی، تجزیه و تحلیل مبتنی بر سیاست و مهارت‌های سخنوری در دوره‌های حقوق آدلاید ارائه می‌شوند. همچنین دوره‌های کارآموزی در زمینه‌هایی مانند حقوق عمومی و حقوق بشر در موقعیت‌های واقعی به دانشجویان ارائه می‌شوند. امکان تحصیل در مقاطع بالاتر در گرایش‌های مختلف نیز وجود دارد. با دریافت مدرک حقوق از دانشگاه آدلاید می‌توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و نه تنها در استرالیا و بلکه در کشورهای دیگر نیز کار پیدا کنید.

    رشته حسابداری و مالی

    رشته حسابداری و مالی دانشگاه آدلاید رتبه 11 استرالیا و رتبه 101 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. رشد اشتغال برای اکثر مشاغل حسابداری و مالی به طور گسترده در افزایش است. دانشگاه آدلاید با درک این موضوع توانسته دوره‌های آموزشی قوی را در مقاطع تحصیلی مختلف به دانشجویان ارائه دهد. دانشجویان با ایجاد پرتفوی سرمایه گذاری، تست استرس عملکرد بازار و نحوه عملکرد بازارهای مالی و حسابداری آشنا خواهند شد.

    دانشجویان با تجربه و اعتماد به نفسی که کسب می‌کنند، این امکان را دارند در موقعیت‌های شغلی مختلف موفق عمل کنند. دانشجویان همچنین این فرصت را خواهند داشت که مهارت‌های جدید خود را در پروژه‌ سازی جدید در برنامه eChallenge و انکوباتورهای تجاری ThincLab تقویت کنند. همچنین دانشجویان این شانس را نیز خواهند داشت که از طریق کارآموزی در صنعت، تجربه ا ‌ارزش دنیای واقعی را به دست آورید. امکان تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر و گرایش مختلف در رشته حسابداری و مالی در دانشگاه آدلاید وجود دارد.

    رشته مهندسی کامپیوتر

    رشته مهندسی کامپیوتر از بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیا است. رشته حسابداری و مالی دانشگاه آدلاید رتبه 7 استرالیا و رتبه 113 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. دانشکده کامپیوتر و علوم ریاضی دانشگاه آدلاید برای حل برخی از چالش برانگیزترین مشکلات حوزه فناوری به روش‌های پیشگامانه فعالیت می‌کنند. لیسانس علوم کامپیوتر دانشگاه آدلاید دوره‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در خود جای داده است که در هیچ جای دیگر در استرالیای جنوبی ارائه نمی‌شود.

    در این دوره دانشجویان تکنیک‌های پیشرفته تجزیه و تحلیل داده‌ها مانند یادگیری ماشینی برای مجموعه بزرگی از داده‌ها استفاده می‌کنند. طراحی، ساخت و مطالعه سیستم‌های نرم افزاری توزیع شده در مقیاس بزرگ از جمله محیط‌های موازی، موبایل و مبتنی بر ابر نیز در این دوره‌های ارائه می‌شوند. دانشجویان همچنین می‌توانند در مقاطع تحصیلی بالاتر در گرایش‌های هوش مصنوعی، علوم کامپیوتر، امنیت سایبری، علم داده و سیستم‌های توزیع شبکه تحصیلات خود را ادامه دهند.

    رشته مهندسی برق

    رشته مهندسی برق دانشگاه آدلاید رتبه 10 استرالیا و رتبه 151 جهانی در نظام رتبه بندی کیو اس 2023 است. دانشگاه آدلاید از طریق ارائه برنامه‌های تحقیقاتی در مهندسی برق و الکترونیک در خط مقدم تغییرات تکنولوژیکی قرار دارد. دانشجویان با اخذ پذیرش از این دانشگاه می‌توانند در رشته مهندسی برق و الکترونیک تحصیل کنند و در علوم فیزیکی کاربردی، فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی دانش لازم را کسب کنند. دانشگاه آدلاید متعهد به حل مشکلات دنیای واقعی از طریق تحقیقات بنیادی و کاربردی است.

    دوره‌های ارائه شده به موضوعاتی مانند مواد، دستگاه‌ها، نانومقیاس و سیستم‌های مهندسی کوانتومی برای تولید، دستکاری و تشخیص سیگنال‌های الکترونیکی، فوتونیک و الکترومغناطیسی می‌پردازند. همچنین دستگاه‌های کاشتنی، سیستم‌های دیجیتال، یادگیری ماشینی، طراحی فناوری کامپیوتر و تعامل بین انسان و رایانه در این دوره‌های ارائه می‌شوند؛ بنابراین دانشجویان هر آنچه به یک دوره آموزشی قوی نیاز دارند در دانشگاه آدلاید آموزش خواهند دید.

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    ما در این مقاله بهترین رشته‌های دانشگاه آدلاید استرالیا را معرفی کردیم، اکنون بهتر می‌توانید در انتخاب رشته مورد علاقه خود تصمیم بگیرید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که دانشگاه آدلاید در رشته‌هایی مانند مهندسی شیمی، مهندسی معدن، ریاضیات، پرستاری، داروسازی و دامپزشکی نیز در بین 15 دانشگاه برتر استرالیا قرار دارد. با تحصیل در هر رشته‌ای در این دانشگاه می‌توانید آینده خوبی را برای خود متصور شوید. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین رشته های دانشگاه آدلاید استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت