بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    ریاضیات به عنوان یک رشته کاربردی شناخته می‌شود، زیرا فرصت‌های زیادی را برای فارغ التحصیلان آن در بازار کار ایجاد می‌کند. دانشجویان ریاضی می‌توانند برای کار در صنایعی مانند علوم کامپیوتر، حسابداری تا بانکداری اقدام کنند. همچنین حضور ریاضیدانان در توسعه برخی از مهم‌ترین نوآوری‌های جهان مانند الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی و ایجاد وسایل نقلیه خودران ضروری هستند. برای تبدیل شدن به یک ریاضیدان می‌توانید بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی را انتخاب کنید. در این مقاله از وبسایت «ادب ویزا» به معرفی دانشگاه‌های برتر استرالیا در رشته ریاضی می‌پردازیم.

    معرفی بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی

    مدرک لیسانس ریاضی در موسسات عالمی استرالیا حدود سه سال طول می‌کشد و دانشجویان می‌توانند بعدها برای کارشناسی ارشد و دکتری نیز اقدام کنند. هر دانشگاه شرایط مخصوص به خود را پذیرش دانشجویان دارند، اما اغلب آن‌ها به مهارت زبان انگلیسی، تمکن مالی و ارائه آخرین مدرک تحصیلی نیاز خواهند داشت. با برآورده کردن شرایط و مدارک لازم می‌توانید در بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی تحصیل کنید. پس قبل شروع فرآیند تحصیل در استرالیا بهتر است با دانشگاه‌های برتر استرالیا آشنا شوید:

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه ملبورن

    دانشگاه ملبورن در رشته ریاضی رتبه 43 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. دانشکده ریاضیات و آمار دانشگاه ملبورن یک مدرسه پیشرو در زمینه ریاضیات و آمار استرالیاست. این مدرسه بالاترین کیفیت آموزشی و پژوهشی را در دوره‌های تحصیلی خود ارائه می‌دهد. دانشکده ریاضیات و آمار طیف گسترده‌ای از گرایش‌ها را به دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی ارائه می‌دهد. دانشکده ریاضیات و آمار چهار رشته زیر را به عنوان بخشی از لیسانس علوم ارائه می‌دهد:

    • ریاضیات و آمار
    • زیست شناسی محاسباتی
    • علم داده
    • فیزیک ریاضی

    دانشکده ریاضیات و آمار دانشگاه ملبورن مدرک دیپلم در علوم ریاضی را ارائه می‌دهد که همزمان با لیسانس علوم یا مدرک کارشناسی دیگر اخذ می‌شود. این مدرک معادل تحصیل در رشته ریاضی و آمار است. مدرک تحصیلی در ریاضیات و آمار می‌تواند شما را برای ورود به نیروی کار با مهارت‌های تخصصی آماده کرده یا مسیر تحقیقات را برایتان باز کند. از دوره‌های تحصیلی در مقطع ارشد می‌توان به کارشناسی ارشد ریاضیات و آمار، کارشناسی ارشد بیوانفورماتیک و کارشناسی ارشد علوم داده اشاره کرد. دوره‌های دکتری ریاضیات و آمار نیز در دانشگاه ملبورن ارائه می‌شوند.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه ملی استرالیا

    دانشگاه ملی استرالیا در رشته ریاضی رتبه 48 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی است. دانشکده علوم ریاضی در سال 1989 با هدف متحد کردن فعالیت‌های مربوط به حوزه ریاضی در سراسر دانشگاه ملی استرالیا تاسیس شد. در سال 2002 به موسسه علوم ریاضی (MSI) تغییر نام داد. این موسسه بهترین دوره‌های تحصیلی رشته ریاضیات در مقطع کارشناسی را ارائه می‌دهد و از یک برنامه تحقیقاتی گسترده در مقطع کارشناسی ارشد پشتیبانی می‌کند.

    اگر دوست دارید در حل کمی مسئله، مدل سازی ریاضی و تفکر انتقادی تسلط داشته باشید، مدرک کارشناسی علوم ریاضی برای شما مناسب است. این یک برنامه پژوهش محور برای دانشجویان استثنایی است؛ بنابراین اخذ پذیرش در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه ملی استرالیا بسیار رقابتی است. لیسانس علوم ریاضی یک مدرک سه ساله است که بر ریاضیات نظری و طیف وسیعی از زمینه‌های ریاضی کاربردی مانند مدل سازی ریاضی، مالی ریاضی، اقتصاد ریاضی، فیزیک ریاضی و زیست شناسی کمی گسترش تمرکز دارد. دانشجویان با تحصیل در این دوره می‌توانند در اداره هواشناسی، علوم زمین استرالیا، اداره سیگنال‌های استرالیا، اداره مالیات استرالیا و سایر موقعیت‌های شغلی کار کنند.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه نیو ساوت ولز

    دانشگاه نیو ساوت ولز در رشته ریاضی رتبه 48 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. این دانشگاه به همراه دانشگاه ملی استرالیا در یک رتبه مشترک قرار گرفتند و امتیاز مشابه را کسب کردند. دانشکده ریاضیات و آمار دانشگاه نیو ساوت ولز در حوزه‌های مختلفی از مسائل کاربردی و الگوریتمی گرفته تا مطالعه سوالات اساسی ریاضی و تجزیه و تحلیل آماری فعالیت می‌کند. این دانشکده طیف کاملی از دوره‌های تحصیل در رشته ریاضی و آمار را در تمام مقاطع ارائه می‌دهد. تخصص دانشکده ریاضیات و آمار دانشگاه نیو ساوت ولز در حوزه‌های گسترده‌ای از ریاضیات کاربردی، ریاضیات محض و آمار از جمله ریاضیات مالی، ریاضیات زیستی و آمار محیطی است.

    دانشکده ریاضیات و آمار دانشگاه نیو ساوت سه دپارتمان از جمله گروه ریاضیات کاربردی، گروه ریاضی محض و گروه اداره آمار دارد. شما دوره لیسانس در سال اول موضوعات اصلی ریاضی مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر خطی و ریاضیات گسسته را مطالعه خواهید کرد. اگر به تقویت مهارت‌های منطقی و تحلیلی خود در حین یادگیری در مورد آخرین پیشرفت‌های ریاضیات جدید علاقه مند هستید، ریاضیات محض انتخاب مناسبی برای شماست. شما این فرصت را خواهید داشت که مهارت‌های ریاضی خود را در یک زمینه خاص مانند تحلیل و بررسی، جبر، هندسه، توپولوژی، فیزیک ریاضی و محاسبات ریاضی در دوره‌های ارشد و دکتری توسعه دهید.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه سیدنی

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه سیدنی

    دانشگاه سیدنی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا در رشته ریاضی رتبه 70 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی است. ریاضیات از رشته‌های اصلی دانشگاه سیدنی از زمان تأسیس آن بوده است. برنامه درسی جدید این دانشگاه در رشته ریاضی تاکید زیادی بر حل مسئله و تفکر انتقادی دارد که از ویژگی‌های حیاتی فارغ التحصیلان برای ورود قوی به بازار کار هستند. چه قصد دارید در ریاضیات و آمار تحصیل کنید یا گرایش‌های مرتبط مانند علوم داده و ریاضیات مالی و آمار، مدرسه ریاضی و آمار دانشگاه سیدنی از دانشجویان در همه مقاطع تحصیلی استقبال می‌کند.

    رشته ریاضیات دانشگاه سیدنی زیربنای دوره‌های تحصیلی دیگر از جمله فناوری، تجارت، محیط زیست و مهندسی است. شما این فرصت را دارید که در دوره‌های کارآموزی شرکت کنید تا دانش تجربی به دست آورید. علاوه بر بورسیه‌های تحصیلی از طریق موسسه علوم ریاضی استرالیا به دانشجویان دانشگاه سیدنی ارائه می‌شود. همچنین می‌توانید به انجمن ریاضی دانشگاه سیدنی بپیوندید. این انجمن باشگاهی برای دانشجویانی است که علاقه‌مند به چیزهای مرتبط با ریاضیات هستند.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه موناش

    دانشگاه موناش در رشته ریاضی رتبه 86 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. مدرسه ریاضیات جزء دانشکده علوم دانشگاه موناش است. مدرسه ریاضیات طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهد که شاخه‌های مختلفی از ریاضیات مانند ریاضیات محض، ریاضیات کاربردی، آمار و فیزیک ریاضی را پوشش می‌دهد. این دوره‌ها پایه محکمی در تئوری ریاضی و کاربردهای آن در زمینه‌های مختلف برای دانش آموزان فراهم می‌کند.

    اعضای هیأت علمی مدرسه ریاضیات از افراد شناخته شده در این حوزه هستند که به طور فعال در پیشرفت دانشجویان سهم بزرگی ایفا می‌کنند. آنها اغلب با محققانی از سایر رشته‌ها و موسسات در سطح ملی و بین المللی همکاری می‌کنند. این مدرسه همچنین میزبان سمینارها، کارگاه‌ها و کنفرانس‌هاست و فرصت‌هایی را برای دانشجویان و محققان فراهم می‌کند تا با تحقیقات در حوزه ریاضی پیشرفته و شبکه‌ای با متخصصان در این زمینه همکاری کنند. به طور کلی، مدرسه ریاضیات در دانشگاه موناش به دلیل دقت آکادمیک، تحقیقات نوآورانه و تعهد به پرورش نیروهای با استعداد در ریاضیات شناخته شده است.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه کوئینزلند

    دانشگاه کوئینزلند در رشته ریاضی رتبه 140 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. دانشگاه کوئینزلند یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی است. مدرسه ریاضی و فیزیک مسئول ارائه دوره‌های آموزشی در این حوزه است. این مدرسه متعهد به تعالی در یادگیری و کشف موضوعات جدید در رشته‌های ریاضی، آمار و فیزیک است. دانشجویان از سراسر جهان به محیط دانشگاهی پر جنب و جوش دانشگاه کوئینزلند در پردیس خیره کننده سنت لوسیا جذب می‌شوند تا بتوانند با گرفتن پذیرش از این مدرسه، دوران تحصیلی خوبی داشته باشند.

    دوره‌های تحصیلی در رشته ریاضی دانشگاه کوئینزلند در همه مقاطع تحصیلی ارائه می‌شوند. همچنین دوره‌های Honours به دانشجویان کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم را در دوره کارشناسی کسب کنند. این دوره‌ها یک سال بیشتر از دوره‌های معمول هستند و چهار سال طول می‌کشند. دوره‌های تحصیلی دانشگاه کوئینزلند در رشته‌های ریاضیات کاربردی، تجزیه و تحلیل داده‌ها، فیزیک ریاضی، ریاضیات محض و آمار ارائه می‌شوند. چه در ریاضیات، آمار یا فیزیک از دانشگاه کوئینزلند مدرک بگیرید در مشاغل مختلف در سراسر جهان مشغول به کار می‌شوید.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه آدلاید

    دانشگاه آدلاید در رشته ریاضی رتبه 151 تا 200 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. دانشکده علوم کامپیوتر و ریاضی میزبان دوره‌های تحصیلی مختلف در مقاطع گوناگون است. هدف این دانشکده برای حل برخی از چالش برانگیزترین مشکلات اجتماعی به روش‌های پیشگامانه است. تحصیل رشته ریاضی دانشگاه آدلاید به طور قابل توجهی بر جامعه و زندگی بشر به روش‌های متنوع و اغلب شگفت انگیز تأثیر می‌گذارد. دوره‌های تحصیلی در ریاضیات نیز بر چنین اهدافی تمرکز دارند تا افرادی متخصص وارد حوزه‌های کاری مختلف شوند.

    تحصیل در رشته ریاضی در دانشگاه آدلاید در همه مقاطع تحصیلی ارائه می‌شود. دوره‌های لیسانس ریاضی شامل برنامه‌های تک رشته‌ای و دو رشته‌ای (مدرک دوگانه) هستند. دوره‌های دو رشته‌ای شامل لیسانس مهندسی شیمی (Honours) با لیسانس علوم ریاضی و کامپیوتر، لیسانس مهندسی عمران (Honours) لیسانس علوم ریاضی و کامپیوتر، لیسانس مهندسی برق (Honours) با لیسانس علوم ریاضی و کامپیوتر و سایر موارد هستند. در اکثر دوره‌های تحصیلی به مدل سازی ریاضی توجه زیادی می‌شود. مدل سازی ریاضی برای جمع آوری دانش در مورد اکوسیستم‌ها و زیست شناسی تکاملی استفاده می‌شود. این موضوع به بشر امکان می‌دهد همه چیز را از آب و هوا گرفته تا رفتار انسان را پیش بینی کند. دانشگاه آدلاید دانش آموزان را برای مشاغل مرتبط با رشته‌های ریاضیات کاربردی، ریاضیات محض و آمار آماده می‌کند.

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه وسترن

    تحصیل رشته ریاضی در دانشگاه وسترن

    دانشگاه وسترن در رشته ریاضی رتبه 151 تا 200 جهانی را از نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2023 به دست آورده است. ریاضیات قدرتمندترین ابزار بشریت برای درک جهان است و برای بسیاری از صنایع مانند علم، فناوری، مهندسی و مالی ضروری ضروری قلمداد می‌شود. مطالعه ریاضیات و آمار در دانشگاه وسترن شامل تجزیه و تحلیل داده‌ها، پیش بینی، تصمیم گیری و حل دقیق مسائل و در عین حال تعیین راه‌های خلاقانه برای بهبود زندگی مدرن با ابزارها و تکنیک‌های ریاضی است.

    دپارتمان ریاضی و آمار دانشگاه وسترن تنها دوره‌های معمول کارشناسی و کارشناسی Honours را ارائه می‌دهد. لیسانس ریاضیات به گونه‌ای طراحی شده است که به دانشجویان پایه‌ای محکم در مفاهیم و نظریه‌های اساسی در ریاضیات ارائه می‌دهد. همچنین دپارتمان ریاضی و آمار در زمینه‌های مختلف مانند سیستم‌های پیچیده، نظریه گروه، معادلات دیفرانسیل جزئی، ریاضیات گسسته، هندسه، مدل سازی ریاضی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و روش‌های آماری تحقیقات گسترده‌ای را انجام می‌دهد. شما می‌توانید در تحقیقات مشارکت داشته باشید و به حل مشکلات جامعه و تقویت رزومه خود کمک کنید.

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    دانش ریاضیات و پیچیدگی‌های آن تقریباً در هر شغلی مورد نیاز هستند. ریاضیات به عنوان یک رکن اساسی در درک پیچیدگی‌های جهان ما عمل می‌کند. جهان ما به طور فزاینده‌ای با استفاده از تئوری‌هایی توصیف می‌شود که مبنای ریاضی دارند یا بر اساس مجموعه‌های بزرگی از داده‌ها قابل بررسی است. برای درک و تجزیه و تحلیل موضوعات مرتبط با ریاضی، کسب مدرک دانشگاهی می‌تواند به پیشرفت افراد کمک زیادی کند.

    برای دانشجویانی که علاقه زیادی به اعداد و نظریه‌ها دارند، انتخاب دانشگاه مناسب می‌تواند تاثیر عمیقی بر مسیر تحصیلی و آینده آنها داشته باشد. بررسی بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی می‌تواند‌ تاثیر زیادی بر آینده شغلی دانشجویان داشته باشد. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته ریاضی

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت