بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    انتخاب بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت گامی مهم در مسیر رسیدن به یک حوزه کاری پر تقاضاست. استرالیا نه تنها آب و هوای خوبی دارد، بلکه به دلیل اقتصاد قوی و ارائه فرصت‌های شغلی متنوع، یک بازار کار عالی در زمینه‌های مالی، بازرگانی و صنعتی دارد. اکثر دانشگاه‌های استرالیا توانسته‌اند در رشته مدیریت وارد رنکینگ‌های جهانی شوند. این امر نشان دهنده وجود یک سیستم آموزشی قوی، ارائه امکانات پیشرفته و درصد بالای اشتغال بعد از تحصیل است. پس اگر می‌خواهید دانشگاه‌های برتر استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت را بشناسید، این مقاله از وبسایت «ادب ویزا» تا پایان بخوانید.

    1- دانشگاه ملبورن

    1- دانشگاه ملبورن

    دانشگاه ملبورن از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت است. این دانشگاه یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در شهر ملبورن استرالیاست. مدرسه کسب و کار این دانشگاه محل اصلی ارائه دوره‌های آموزشی در رشته مدیریت است. حوزه‌های مدیریت دانشگاه ملبورن شامل اقتصاد، امور مالی، منابع انسانی و علوم اکچوئری هستند. لیسانس بازرگانی در مقطع کارشناسی می‌تواند‌ گزینه خوبی برای ایجاد یک پایه تحصیلی قوی باشد.

    دانشجویان در مقطع لیسانس می‌توانند بین شش رشته بر اساس علایق خود یکی را انتخاب کنند. این رشته‌ها شامل حسابداری، مطالعات اکچوئری، اقتصاد، امور مالی، مدیریت و بازاریابی هستند. دانشجویان همچنین می‌توانند دو رشته را انتخاب کنند و هر یک از این دو تخصص را در یک دوره تحصیلی با عنوان مدرک دوگانه با هم بخوانند.

    2- دانشگاه موناش

    دانشگاه موناش در سال 1958 تاسیس شد و بزرگترین دانشگاه استرالیا از نظر تعداد دانشجو است. این دانشگاه یکی از اعضای گروه هشت است. گروه هشت سازمانی از دانشگاه‌های تحقیقاتی پیشرو در استرالیاست. دانشکده بازرگانی موناش شامل هفت بخش و چهار مرکز تحقیقاتی بین رشته‌ای است.

    دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دوره‌های کوتاه، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان در دسترس هستند. باشگاه‌های دانشجویی مرتبط با مدرسه بازرگانی شامل انجمن دانشجویان تجارت و بازرگانی، انجمن محاسبات و تجارت و بسیاری موارد دیگر هستند. مدرسه بازرگانی موناش برای تسهیل تبادلات دانشجویی و مشارکت‌های تحقیقاتی با سایر مدارس بازرگانی در سراسر جهان ارتباط دارند

    3- دانشگاه ملی استرالیا

    3- دانشگاه ملی استرالیا

    دانشگاه ملی استرالیا (ANU) یک دانشگاه تحقیقاتی است که در پایتخت استرالیا یعنی شهر کانبرا قرار دارد. کالج تجارت و اقتصاد دانشگاه ملی استرالیا دوره‌های خود را در چهار دانشکده تحقیقاتی از جمله حسابداری، اقتصاد، امور مالی، مطالعات اکچوئری و آمار و مدیریت ارائه می‌دهد. دانشجویان می‌توانند در باشگاه‌ها و برنامه‌های فوق برنامه شرکت کنند تا با سایر دانشجویان ارتباط برقرار کرده و در مورد راه‌ اندازی کسب و کار خود مشاوره دریافت کنند. یکی از این برنامه‌ها دوره مربوط به «مدیریت و کسب و کار جهانی» است که به دانشجویان کمک می‌کند تا شیوه‌های جهانی و فرهنگی در کسب و کارها را درک کنند. این دوره شامل بازدید از یک یا چند کشور به مدت حداکثر 11 روز است. برنامه کارآموزی دانشگاه ملی استرالیا دانشجویان را قادر می‌سازد تا در معرض فرصت‌های شغلی قرار گیرند.

    4- دانشگاه سیدنی

    دانشگاه سیدنی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت است. دانشگاه بازرگانی دانشگاه سیدنی در سال 2011 تاسیس شد. این دانشکده موضوعاتی مانند حسابداری، تجزیه و تحلیل کسب و کار، قانون تجارت، امور مالی و بازاریابی را ارائه می‌دهد. دانشگاه بازرگانی دانشگاه سیدنی دوره‌هایی را در تمام مقاطع از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مدیریت و تجارت ارائه می‌دهد.

    دانشکده کسب و کار دانشگاه سیدنی مجموعه‌ای از مجلات دانشگاهی از جمله تاریخچه کسب و کار، بررسی تجارت در استرالیا و مجله بین المللی مدیریت اطلاعات را منتشر می‌کند تا به دانشجویان دیدگاه واضحی در رویدادهای تجاری و مدیریتی تاریخ گذشته، حال و آینده ارائه دهد. دانشگاه سیدنی همچنین از موسساتی است که به دانشجویان در ارائه فرصت‌های شغلی کمک زیادی می‌کند.

    5- دانشگاه کوئینزلند

    5- دانشگاه کوئینزلند

    دانشگاه کوئینزلند یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در بریزبن، مرکز ایالت کوئینزلند قرار دارد. مدرسه کسب و کار دانشگاه کوئینزلند دوره‌های مختلف از جمله حسابداری، سیستم‌های اطلاعات کسب و کار، امور مالی، مدیریت، بازاریابی، استراتژی و گردشگری را ارائه می‌دهد. مدرسه کسب و کار این دانشگاه خانه آکادمی‌هایی معروفی مانند آکادمی‌های استارتاپ و کارآفرینی اجتماعی است.

    کارآفرینی اجتماعی مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره را فراهم می‌کند تا دانشجویان بتوانند ایده‌های تجاری خود را ارائه دهند. دوره لیسانس مدیریت که در مقطع کارشناسی در دسترس است به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا پایه قوی در حوزه‌های مدیریتی، مالی و تجاری به دست آورند.

    6- دانشگاه آدلاید

    دانشگاه آدلاید از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت است. دانشکده کسب و کار دانشگاه آدلاید فرصت‌هایی را برای دانشجویانی فراهم می‌کند که مشتاق خلاقیت، تحول و رهبری در حوزه‌های تجاری و کسب و کار هستند. طیف وسیعی از مدارک مرتبط با رشته مدیریت در این دانشکده ارائه می‌شود که به دانشجویان کمک می‌کند تا مسیر شغلی خود را با موفقیت انتخاب کنند.

    برنامه‌های تحقیقاتی درجه یک متوعی در دانشگاه آدلاید هستند که زمینه‌های حسابداری، کارآفرینی، مالی و بانکی، مدیریت و بازاریابی را پوشش می‌دهند. برنامه‌های تمام وقت در دانشکده بازرگانی آدلاید 18 ماه طول می‌کشند، در حالی که دوره پاره وقت 36 ماه را پوشش می‌دهد. بزرگترین صنایعی که فارغ التحصیلان دانشگاه آدلاید را استخدام می‌کنند، شامل مراقبت‌های بهداشتی، خدمات اجتماعی و بخش‌های تولید هستند.

    7- دانشگاه مک کواری

    7- دانشگاه مک کواری

    دانشکده مدیریت دانشگاه مک کواری یکی از مدارس تجاری پیشرو در استرالیاست که در سیدنی استرالیا قرار دارد که دوره‌های تمام وقت و پاره وقت در رشته‌های مدیریتی را ارائه نموده و تخصص در کارآفرینی، استراتژی و لجستیک، مدیریت عملیات و سایر موارد را ارائه می‌دهد. مدت زمان دوره‌های تمام وقت 24 ماه هستند و تمام واحدهای درسی به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند.

    دوره‌های پاره وقت در این دانشگاه 48 ماه طول می‌کشند. همچنین دوره‌های مدیریت دانشگاه مک کواری یادگیری عملی و تفکر پیشرفته را به صورت چند رشته‌ای ارائه می‌دهند. این دوره‌ها برای پرورش نسل جدیدی از متخصصان برای مقابله با چالش‌های حال و آینده در دنیای پویای تجاری امروز طراحی شده‌اند. محیط یادگیری در دانشگاه مک کواری تحول آفرین است و دانشجویان را برای رویارویی با مسائل واقعی دنیای تجارت آماده می‌کند.

    8- دانشگاه نیو ساوت ولز

    دانشکده مدیریت دانشگاه نیو ساوت ولز تخصص و پشتوانه‌های آکادمیک را با کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های مربیگری شغلی ارائه می‌دهد. برنامه‌ای که با نام مجموعه «ملاقات با مدیران اجرایی» شناخته می‌شود به دانشجویان مقطع ارشد در رشته مدیریت کمک می‌کند تا آموزش‌های تئوری را با مسائل دنیای واقعی تطبیق دهند.

    دانشجویان همچنین می‌توانند برای یک برنامه تبادل بین المللی در یکی از مدارس همکار در آمریکای شمالی، آسیا یا اروپا درخواست دهند. دوره ارشد مدیریت دانشگاه نیو ساوت ولز از 9 ماژول اصلی تشکیل شده است که در فضای دو ترمی تکمیل می‌شوند. تمرکز این دوره بر اخلاق تجاری و موضوعاتی است که برای رشد کسب و کار مورد نیاز هستند. گرایش‌های مربوط به رشته مدیریت شامل کارآفرینی و نوآوری، امور مالی شرکت، تجزیه و تحلیل داده‌ها و مدل سازی آماری، مدیریت بازاریابی، اقتصاد و حسابداری هستند.

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت طیف وسیعی از تجربیات صنعتی را ارائه می‌دهند تا مطمئن شوند که دانشجویان می‌توانند دنیای تجارت و کسب و کار را متحول کنند. دانشجویان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از مطالعات تجاری در دانشگاه‌ها و کالج‌های متعددی که بسیاری از آن‌ها در میان بهترین‌های جهان هستند، رشته و گرایش مورد نظر خود را در حوزه مدیریت انتخاب کنند.

    چه دانشجوی مقطع کارشناسی باشید که اولین قدم‌های خود را برای ورود به تحصیلات عالی می‌گذرانید و چه فردی باشد که به دنبال مهارت‌هایی برای پیشرفت شغلی خود هستید، گزینه‌های هیجان انگیزی پیش روی شما هستند. تمام دوره‌های کسب و کار در استرالیا در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده‌اند و مدارک مربوط به رشته مدیریت و تجارت تمرکز زیادی بر نیازهای بازار کار دارند. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته مدیریت

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت