مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان
  • نویسنده: زهرا قمی
  • مدرک زبان

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    برای دریافت مشاوره رایگان جهت تحصیل در کانادا و استرالیا و انتخاب دانشگاه، بررسی کلیه مدارک و توانایی فردی شما و در آخر، تشکیل یک پرونده‌ی قوی مهاجرتی در کنار تیمی مجرب از متخصصین اخذ ویزای تحصیلی با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، کافیست با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    داشتن مدرک زبان انگلیسی در اغلب کشورهای جهان یکی از پیش شرط‌های اصلی مهاجرت تحصیلی است. شما با ارائه این مدرک سطح دانش زبان انگلیسی خود را به دانشگاه مقصد نشان داده و خود را به عنوان یک کاندیدای موفق معرفی می‌کنید. با این حال برای بسیاری از افراد، شرکت در آزمون‌های زبان مانند تافل و آیلتس بسیار سخت بوده و نمی‌توانند نمره مورد نظر را در آن کسب کنند. کم نیستند افرادی که به دلیل ترس از شرکت در آزمون‌های زبان، از مهاجرت تحصیلی صرف نظر می‌کنند.

    اما در حقیقت برخی از کشورهای جهان هستند که به متقاضیان اجازه می‌دهند بدون داشتن مدرک زبان آغاز به تحصیل کنند. برای پذیرش در دانشگاه‌های این کشورها نیازی به ارائه مدرک تافل یا آیلتس نیست، بلکه شما با داشتن دانشی متوسط در زبان مقصد می‌توانید در آزمون وروردی دانشگاه شرکت کرده و در صورت نیاز مدتی را در کلاس‌های آمادگی زبان آن شرکت کنید. در ادامه با مشهورترین کشورهایی که برای تحصیل در آن‌ها نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید، آشنا شوید.

    بهترین فرصت برای تحصیل در کانادا و استرالیا؛ برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 02171400111

    راهنمای کامل تحصیل در کانادا

    1- تحصیل بدون مدرک زبان در قبرس شمالی

    کشور قبرس یکی از ساده‌ترین مقصدهای مهاجرت تحصیلی برای ما ایرانیان است. شما برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور نه تنها نیازی به ارائه هیچ مدرک زبانی ندارید، بلکه از آنجایی که سفر به قبرس شمالی برای ایرانیان بدون ویزا امکان‌پذیر است، از فرآیند پیچیده و حساس اخذ ویزا نیز معاف خواهید بود. دانشگاه مدیترانه شرقی بهترین دانشگاه قبرس شمالی بوده که مورد تایید وزارت علوم ایران نیز هست و در طیف وسیعی از رشته‌ها و مقاطع تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

    پس از اخذ پذیرش در این دانشگاه، شما باید در آزمون ورودی زبان انگلیسی آن شرکت کرده و متناسب با سطح خود در کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی شرکت کنید. موسسه مهاجرتی ادب به عنوان نماینده رسمی دانشگاه مدیترانه شرقی، می‌تواند برای متقاضیان تحصیل در این کشور در کمترین زمان پذیرش تحصیلی همراه با بورسیه‌های 50 و 75 درصدی دریافت کند. هزینه تحصیل در قبرس شمالی به طور متوسط برابر با سالیانه 4 هزار دلار بوده و هزینه‌های ماهیانه زندگی نیز 300-600 دلار است.

    2- تحصیل بدون مدرک زبان در فرانسه

    اگرچه تحصیل بدون مدرک زبان در بسیاری از کشورهای جهان امکان‌پذیر است، اما عموما ریسک ویزا را با خود به همراه می‌آورد. فرانسه یکی از کشورهایی است که حتی بدون داشتن مدرک زبان نیز ویزای تحصیلی را صادر می‌کند. باید توجه داشت که تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی و یا دوره‌هایی که به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، نیازمند ارائه مدرک تافل یا آیلتس است.

    اما اگر شما به زبان فرانسوی علاقه‌مند هستید و تا حدودی با آن آشنا می‌باشید، می‌توانید از طریق تقویت دیگر موارد رزومه خود مانند معدل و ریزنمرات بالا، از یکی از دانشگاه‌های دولتی فرانسه برای مقطع کارشناسی پذیرش گرفته و پس از گذراندن یک سال در کالج زبان فرانسوی، تحصیل خود را به صورت رایگان آغاز کنید. هزینه کالج‌های زبان در این کشور 2-6 هزار یورو در سال بوده و هزینه زندگی در این کشور این ماهیانه 500-700 یورو است.

    3- تحصیل بدون مدرک زبان در اتریش

    اتریش یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند در آن بدون داشتن مدرک زبان پذیرش تحصیلی بگیرند. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های اتریش بدون مدرک زبان می‌توانید برای برنامه‌های آلمانی زبان و انگلیسی زبان اپلای کرده و پذیرش مشروط دریافت کنید. بدین معنا که تا زمانی که سطح زبان شما به قدر کافی پیشرفت نکرده و نمره مورد نظر را کسب نکرده باشید، امکان آغاز تحصیل خود در دانشگاه را ندارید. کالج‌های زبان انگلیسی و آلمانی در اتریش، این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهند تا مدت زمانی را به یادگیری زبان مورد نظر بپردازید. هزینه شرکت در این دوره‌ها برای هر ترم 400-600 یورو بوده و هزینه ماهیانه زندگی در اتریش نیز برابر با ماهیانه 400 یورو است. توجه داشته باشید که تحصیل به زبان آلمانی و داشتن مدرک B1 آلمانی در کشور اتریش کاملا رایگان بوده و دانشجویان می‌توانند بدون پرداخت شهریه به تحصیل بپردازند.

    4- تحصیل بدون مدرک زبان در اسپانیا

    اسپانیا یکی از ارزان‌ترین مقصدهای مهاجرت تحصیلی در اروپا است. بزرگ‌ترین مزیت تحصیل در اسپانیا این است که برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های آن الزامی به ارائه مدرک زبان ندارید، هرچند در این صورت باید از رزومه خوبی برخوردار باشید. علاقه‌مندان تحصیل در اسپانیا که امکان ارائه مدرک زبان انگلیسی یا اسپانیایی را ندارند، می‌توانند در دوره‌های آمادگی زبان یا کالج‌های زبان اسپانیا شرکت کرده و پس از کسب نمره مورد نظر در آزمون سلکتیوداد، تحصیل خود را در دانشگاه آغاز کنند. هزینه تحصیل در اسپانیا 2-6 هزار یورو در سال بوده و هزینه زندگی نیز 800 تا 1000 یورو در ماه است.

    5- تحصیل بدون مدرک زبان در چین

    کشور چین در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان به لحاظ اقتصادی شده است. دولت چین از طریق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آموزشی، علمی، تکنولوژی، فنی و اقتصادی موفق شده تا ساختارهای اساسی کشور را بهبود بخشیده و به سرعت تبدیل به یکی از غول‌های اقتصادی جهان گردد. حوزه آموزش عالی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت چین در دستیابی به توسعه‌ای پایدار و حقیقی است، به همین منظور سطح علمی دانشگاه‌ها افزایش قابل توجهی یافته و حتی انواع بورسیه‌های تحصیلی به دانشجویان بین‌المللی علاقه‌مند به تحصیل در این کشور ارائه می‌گردد.

    با این حال ارائه مدرک زبان برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های چین اجباری نبوده، هرچند برای دریافت بورسیه دولتی ضروری است. متقاضیان می‌توانند از طریق اخذ پذیرش مشروط، در دوره‌های آمادگی زبان انگلیسی یا چینی شرکت کرده و پس از رسیدن به سطح مطلوب در زبان، تحصیل خود را آغاز کنند. هزینه تحصیل در چین برابر با سالیانه 3-7 هزار دلار بوده و هزینه زندگی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

    سوالات متداول مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (22 پاسخ)
    2024-01-09

    سلام وقتتون بخیر من دیپلم تجربی دارم البته در حال حاضر در حال تحصیل در مقطع کارشناسی معماری هستم امکانش هست بتونم ویزای تحصیلی برای خوندن کارشناسی در کشور فرانسه بگیرم؟ ینی با مدرک دیپلمم برای کارشناسی اپلای کنم (تو رشته های تجربی)

    2024-01-13

    سلام. بله میتونید البته موسسه فقط برای کانادا و استرالیا اقدام داره...

    2023-09-21

    سلام وقتتون بخیر من دانشجوی مقطع کارشناسی مهندسی متالورژی هستم زبان هم در حد صحبت عامیانه تسلط دارم اما مدرکی ندارم . میخواستم بدونم یزای مهاجرت به قبرس شمالی چه شرابط دیگه ای نیاز هست ترجیح م این هستش که مهاجرت تحصیلی نگیرم .

    2023-09-25

    سلام. ما فقط برای تحصیل اقدام داریم که برای تحصیل به مدرک زبان احتیاج نخواهید داشت. در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-01

    سلام من ٣١ سالم و دانشجوي دكتراي حقوق هستم ولي مايل به ادامه تحصيلاتم در ايران نيستم و ٨ سال سابقه كار مرتبط دارم يا امكان تحصيل رايگان به فرانسه براي من با اين شرايط هست؟

    2023-09-02

    سلام. فعالیت ما صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا هستش و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-08

    سلام من کارشناس معماری دارم معدلم ۱۸ مدرک زبان ندارم چطور میتونم اقدام به مهاجرت کنم ؟

    2023-08-13

    سلام. ما میتونیم برای تحصیل در کانادا یا استرالیا به راحتی براتون اقدام کنیم که بعد از 1 الی 2سال از تحصیل میتونین اقامت دائم بگیرید. در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-02

    درود بر شما من لیسانس مهندسی نرم افزار با معدل ۱۵.۶۹ از دانشگاه دولتی دارم سطح زبانم تقریبا متوسطه ولی آزمون آیلتس شرکت نکردم. علاوه بر این مدرک دستیاری دندانپزشکی از جهاد دانشگاهی دانشگاه تهرانم دارم بهترین و سریع ترین راه برام به کدوم کشوره؟ ممنون

    2023-08-02

    سلام. بهترین و سریع ترین راه برای شما ادامه تحصیل در کانادا و استرالیا هست که ما میتونیم از الان براتون پذیرش بگیریم و تا زمان صدور ویزاتون در اون چن ماه فاصله فرصت خواهید داشت که مدرک آیلتس خود را اخذ نمایید، در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-06

    سلام وقت بخیر با مدرک کارشناسی مکانیک بدون مدرک زبان میتونیم برای قبرس اقدام کنیم یا آیلتس ۶.۵ باید داشته باشیم

    2023-07-12

    سلام. برای قبرس شمالی بله میشه بدون مدرک زبان اقدام کرد و ما میتونیم براتون بورسیه تضمینی حداقل 50 درصد هم بگیریم؛ برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-01

    با سلام و وقت بخیر؛ بنده در هنرستان تحصیل کردم(معدل دیپلم:۱۹/۶۷)، کاردانی در دانشگاه دولتی خوندن و رتبه کنکورم ۱۸۳ کشور و ۱ منطقه شدم(معدل کاردانی:۱۹/۸۶)، مدرک زبان ندارم . آشنا از کانادا دارم که دعوت نامه هم بهم بدن. میتونم دانشگاه کانادا تحصیل کنم؟

    2023-07-12

    سلام. برای تحصیل در کانادا حتما به مدرک تحصیلی نیاز خواهید داشت.

    2023-06-25

    کدوم کشور برای مهاحرت اسانتر است

    2023-06-27

    سلام. برای تحصیل و در کشورهای کانادا و استرالیا ما اقدام داریم که در صورت داشتن مدرک زبان و تمکن مالی کافی به راحتی میتونیم براتون اقدام کنیم، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-06-21

    سلام من دانش آموز هستم میتونم بدون مدرک زبان در کانادا تحصیل و زندگی کنم

    2023-06-27

    سلام. برای مقطع مدرسه به جز یکی دو سال سال آخر بله میتونین بدون مدرک زبان پذیرش بگیرید (و برای مدارسی هم شاید برای همان یکی دو سال آخر هم مدرک زبان نخواد) و پس از اتمام مدرسه برای دانشگاه اقدام کنین و با پایان تحصیل و اخذ مجوز کار، اقامت دائم این کشور رو اخذ نمایید؛ برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-06-13

    سلام .وقت بخیر.من ۳۷سالمه ودیپلم تربیت بدنی دارم میخوام واسه ادامه تحصیل به خارج سفر کنم واینکه زبانم حدود۳۰درصد بلدم.میخوام بدونم بدون بلدبودن زبان به کدام کشور میشه رفت وچقدزمامی طول میکشه وکجامیشه ممنون

    2023-06-27

    سلام. شرایط شما بیشتر برای کشورهایی نظیر قبرس شمالی بهتر و سازگارتر هستش اگه که بخواید برای تحصیلی اقدام کنین، برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-06-09

    باسلام؛ من دانشجوی مقطع دکتری تخصصی مدیریت منابع انسانی در دانشگاه آزاد رودهن تهران هستم... و مدرک کارشناسی ارشدم مدیریت توسعه منابع انسانی و کارشناسی ام مدیریت دولتی... کارت معافیت کفالت را سال 1393 دریافت نموده و دارای پاسپورت هستم... سن ام 27 ساله و مدرک زبان ندارم... مجرد بوده و هزینه مالی بسیاری هم نداشته و بیکارم... میخواستم واسه کار اگه بخوام اقدام کنم و بعداً تابعیت و اقامت یه کشور خارجی رو بگیرم و برای همیشه از ایران برم.... شما چه پیشنهاد و راهنمایی میفرمایید...

    2023-06-11

    سلام. میتونیم برای دکتری مجدد برای کشورهای کانادا یا استرالیا براتون اقدام کنیم؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-06-05

    سلام،من فوق دیپلم مکانیک دارم،زبان در حد خیلی کم، خواستم بدونم میشه در اتریش یا قبرس معادل سازی کنم و در رشته ی پرستاری ادامه تحصیل بدم؟ آیا امکانش هست که در آن کشور زبان را یاد بگیرم و بعد تحصیل کنم؟ آیا امکان کار کردن همزمان با تحصیل وجود داره؟

    2023-06-07

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است .

    2023-05-11

    سلام میخواستم بدونم اگه مدرک زبان نداشته باشم میتونم مهاجرت تحصیلی کنم؟ میشه بعد از مهاجرت کالج رفت و مدرک زبان گرفت؟

    2023-05-22

    سلام. خیر باید با مدرک زبان اقدام کنین یا نهایت مثل استرالیا اینطور باشه که تا موقع صدور ویزا برای اخذ مدرک زبان فرصت داشته باشید.

    2023-03-30

    سلام وقت بخیر من مدرک کارشناسی ارشد عمران دارم، آیا کشوری هست که بدون برای مقطع دکتری بدون مدرک زبان برم؟

    2023-04-03

    سلام. قبرس شمالی مدرک زبان نمیخواد

    2023-01-01

    سلام خسته نباشید من سال آخر هستم میخواستم ببینم حداقل معدل دیپلم برای دانشگاه های قبرس شمالی چیست و من سطح زبانم بالاست اما آیلتس ندارم چقدر شانس تحصیل دارم

    2023-01-03

    سلام. دیگه حداقل معدل 12 رو بهتره داشته باشید. مدرک زبان الزامی نیست اما بسیار کمک میکنه برای شانس پذیرش و همچنین تعلق بورسیه به شما و ما میتونیم براتون با بورسیه حداقل 50 درصدی تضمینی اقدام کنیم و برای اطلاعات بیشتر با کاشناسان ما تماس گرفته تا راهنماییتون کنن: 02171400111

    2022-11-20

    سلام من کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی _علوم دامی دارم، قصد دارم مقطع دکترا رو توی کانادا یا استرالیا بخونم ولی مدرک زبان ندارم،بدون مدرک زبان امکان مهاجرت تحصیلی هست؟ کدوم کشورها مدرک زبان نمیخوان؟

    2022-11-20

    خیر نمیشه. قبرس شمالی بدون مدرک زبان الان بهترین گزینه هست

    2022-11-15

    سلام من کارشناسی ارشد علوم سیاسی دارم و سالهاست دراین حوزه فعالیت دارم و حتی مقالات بسیاری به انگلیسی و فارسی دارم من انگلیس رو در حد متوسط به بالا بدم و نمره 4.5 ایلتس هم دارم. ایا می توانم برای دوره دکترا اقدام کنم؟ وکجا می تونم پذیرش بگیرم؟ ممنون

    2022-11-16

    سلام. آیلتس حداقل 6.5 بگیرید که بتونید به کشور خوبی مهاجرت تحصیلی کنین و بهترین گزینه براتون کانادا و استرالیاست.

    2022-10-25

    من لیسانس مترجمی زبان دارم ایا میتونم بدون مدرک زبان برم کانادا و کالج زبان برم و اونجا مدرک بگیرم

    2022-11-02

    بهتره مدرک زبان بگیرید و با مدرک زبان مستقیما اقدام کنین

    2022-09-10

    عرض ادب و احترام ، من دانشجوی ترم آخر دکتری دانشگاه فردوسی مشهد هستم. شاید دو ماه دیگر از رساله ام دفاع کنم. مدرک زبان telp دانشگاه فردوسی را دارم. خواستم بپرسم که آیا امکان ویزای تحصیلی در مقطع دکتری و یا آموزش زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های اتریش ، فرانسه ، اسپانیا وغیره را دارد یا خیر ؟ همسرم نیز فوق لیسانس ژنتیک از دانشگاه اصفهان دارند. برای ایشان آیا امکان ویزای تحصیلی هست یا خیر ؟ ممنون از لطف و محبت شما.

    2022-09-11

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-08-22

    سلام من لیسانس مهندسی صنایع شیمیایی دارم دارای کارت پایان خدمت و مسلط به زبان ترکی انگلیسی هم در حد حرف زدن بلدم سه سال به اعنوان qc سابقه کار دارم علاقه مند در تحصیل در کشور فنلاند یا استرالیا هستم چطوری می تونم اقدام کنم ؟ اگر بشه با ویزا کار هم بشه می خواهم برم

    2022-08-24

    سلام. ما میتونیم براتون ویزای تحصیلی استرالیا رو اقدام کنیم و برای اطلاع بیشتر تماس بگیرید: 02171400111

    2022-03-24

    با سلام من کارشناسی زیست شناسی وارشدمیکروبیولوژی پزشکی دارم باگواهی هایی مثل کشت سلول،الکتروفورز،pcrو... زبان قبلارفتم ولی مدرک ندارم واسه دکترای باکتری شناسی پزشکی میخونم مهاجرت کنم؟؟،بدون مدرک لطفاراهنمایی کنید.

    2022-03-26

    سلام. برای کشورهای حوزه کاری ما بدون مدرک زبان فقط قبرس رو میتونید اقدام کنید. در هر حالت هم حتی اگه بهترین دانشگاه تو بهترین کشور دنیا هم بگه که مدرک زبان ضروری نیست، خودتون لازمتون خواهد شد و بدون اون برای تحصیل، زندگی و معاشرت با دیگران به مشکل میخورید...

    2021-08-24

    من نه زبان ترکی بلدم نه انگلیسی خواستم بدون بازم میتونم در دانشگاه ترکیه تحصیل کنم با اخذ دیپلم مجدد

    2021-09-13

    به هر حال یکی از این زبان هارو باید بلد باشید

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ