تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به آمریکا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    تصمیم گیری برای تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا می‌تواند یک تصمیم مهم در زندگی هم برای والدین و هم برای فرزندان آنها باشد. با توجه به آنچه گفته شد، مهم است که هرکسی که قصد تحصیل این مدارس را دارد از همه چیز آگاه باشد و مطمئن شود که مزایای آن را در نظر می‌گیرد.

    از ویژگی‌های قابل توجه یک مدرسه شبانه روزی خوب، توانایی مدرسه برای ایجاد مکانی آرامش بخش و حمایتی است. مدارس شبانه روزی یک همکاری منحصر به فرد بین مدرسه، والدین و کودک ایجاد می‌کنند که هدفشان ترتیب دانش آموزان برای موفقیت در زندگی است. در این بررسی به طور کامل در مورد تحصیل در آمریکا و در مدارس شبانه روزی این کشور صحبت می‌کنیم.

    مدرسه شبانه روزی چیست؟

    مدرسه شبانه روزی چیست؟

    ساده‌ترین تعریف مدرسه شبانه روزی این است که دانش آموزان به جای خانه در خوابگاه مدرسه زندگی می‌کنند و درس می‌خوانند. علاوه بر تدریس، به دانش آموزان اتاق و غذا ارائه می‌شود. اما مدارس شبانه روزی می‌توانند خدمات بیشتری به دانش آموزان و خانواده‌های آنها ارائه دهند.

    به طور سنتی مدارس شبانه روزی بر اساس اندازه کوچک کلاس‌ها، عملکرد بالا و تنوع فرهنگی، آموزش ارائه می‌کنند. برخی از مدارس همچنین محیط‌های آموزشی منحصر به فردی را ارائه می‌دهند که می‌توانند به افزایش مهارت‌های علمی و اجتماعی دانش آموزان کمک شایانی کنند.

    مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

    مزایای تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

    اگر به تحصیل در یک مدرسه شبانه روزی در آمریکا فکر می‌کنید، بهتر است به مزایای آن به شرح زیر توجه کنید:

    • آموزش بین المللی: در یک مدرسه شبانه روزی است که فرزند شما محیط متنوعی را تجربه خواهد کرد. فرزند شما در کنار دانش آموزان دیگر و معلمان با پیشینه‌های مذهبی مختلف، قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف تجربه کسب می‌کند.
    • استانداردهای تحصیلی بالا: آموزش شبانه روزی با آموزش روزانه بسیار متفاوت است. نقطه قوت مدارس شبانه روزی توانایی آنها در طراحی و اجرای برنامه‌هایی است که دانش آموزان را به چالش می‌کشد و به آنها انگیزه می‌دهد.
    • فعالیت‌های فوق برنامه: به طور سنتی، فعالیت‌های مربوط به سرگمی‌ها و اوقات فراغت یکی از ویژگی‌های مهم مدارس شبانه روزی است و جامعه قوی‌تری را در بین دانش آموزان ایجاد می‌کنند.
    • رشد شخصیت: از آنجایی که مدارس شبانه روزی می‌توانند دور از خانه یا حتی در کشور دیگری باشند، اغلب برای فرزند حضور در این مدارس دشوار است. با این حال، فرزند شما به محیط جدید عادت می‌کند و دوستان جدیدی در مدرسه پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، استقلال بیشتری بدست می‌آورد و روی پای خود می‌ایستد.
    • آماده شدن برای دانشگاه: بسیاری از مدارس شبانه روزی پیوندهای عالی با دانشگاه‌های برتر مانند MIT و استنفورد و غیره دارند و دوره‌های پیشرفته‌ای را برای کمک به دانش آموزان برای انتخاب شغل مناسب پس از فارغ التحصیلی ارائه می‌دهند.
    • دوستی مادام العمر: دوستی که از مدرسه شبانه روزی شروع شد بسیار قوی است. احساس با هم بودن از زندگی مشترک، مراقبت و حمایت از دیگران و گذراندن اوقات فراغت به عنوان یک خانواده ناشی می‌شود. برخی از قوی‌ترین دوستی‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که دانش آموزان در مدرسه شبانه روزی هستند.

    هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

    هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

    هزینه‌ها ممکن است بسته به شهر، امکانات مدرسه، برنامه‌های ارائه شده و تعداد اساتید و کارکنان مورد نیاز برای حمایت از دانش آموز متفاوت باشند. والدین به طور کلی می‌توانند انتظار داشته باشند که هزینه سالانه آموزش مدارس شبانه روزی آمریکا بین 10 هزار تا 35 هزار دلار آمریکا باشد. اگرچه بورسیه تحصیلی و کمک‌های مالی اغلب به افرادی که واجد شرایط هستند ارائه می‌شوند.

    حتی برخی از مدارس شبانه روزی تا زمانی که دانش آموزان شرایط شهریه تعیین شده توسط مدرسه را نداشته باشند، به آنها شهریه رایگان می‌دهند. مهم است که به یاد داشته باشید که شهریه کمتر ممکن است بیشترین سود مالی را به همراه نداشته باشد زیرا برخی از مدارس هزینه‌های اتاق، غذا یا سایر هزینه‌ها را در شهریه خود لحاظ نمی‌کنند. حتماً تمام هزینه‌های مربوط به حضور در هر مدرسه شبانه روزی را مورد تحقیق و بررسی قرار دهید.

    بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا

    بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا

    در ادامه به بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا اشاره می‌کنیم:

    آکادمی فیلیپس

    کالج فیلیپس یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در ایالات متحده است که در سال 1778 تأسیس شد. همچنین این مدرسه به نام آندوور نیز شناخته می‌شود. این مدرسه یک دبیرستان مستقل و مختلط با دید گسترده و برتری علمی است. این دبیرستان آماده دیدار و ادغام افکار و علایق و وسعت بخشیدن به افق برخی از دانش آموزان مستعد جهان است. این مدرسه دارای سنت و اخلاق غنی است که به دانش آموز اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن پیشرفت کند. با توجه این مدرسه طیف گسترده‌ای از عمق و فعالیت و فرصتی برای خصوصی ماندن ارائه می‌دهد. بیش از 300 دوره و بیش از 150 تحصیل انتخابی و مستقل در خارج از کشور در مدرسه ارائه می‌شوند، بنابراین فرصت‌های موجود برای رشد دانش آموزان نامحدود هستند.

    مدرسه هاتچکیس

    مدرسه هاتچکیس

    چه اتفاقی میفتد وقتی 623 دانش آموز از سراسر جهان را جمع آوری می‌کنید تا بهترین مدرسه شبانه روزی باشید؟ نکته مهم در مورد این مدرسه این است که مدرسه چقدر فراگیر است، دانش آموزان نه تنها در کلاس درس با یکدیگر و از یکدیگر یاد می‌گیرند بلکه آنها تمایل دارند هر کدام در اوقات فراغت خود راه‌های زندگی را بیاموزند. در کلاس‌های درس، ساختمان‌های مسکونی و زمین‌های ورزشی، هیئت علمی مدرسه یک سیستم پشتیبانی آگاهانه و منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد که دانش‌آموزان را به دقت راهنمایی می‌کند تا از نظر فکری، اجتماعی و عاطفی رشد کنند. در هاتچکیس، 96 درصد از دانش آموزان در محوطه دانشگاه زندگی می‌کنند، زندگی روزمره خود را با هم می‌گذرانند، نقاط قوت، توانایی‌ها و دیدگاه‌های خود را گرد هم می‌آورند و به منحصر به فرد بودن یکدیگر احترام می‌گذارند.

    مدرسه گروتن

    گروتن که در یک پردیس زیبا با کمتر از یک ساعت رانندگی از بوستون واقع شده است، فرصت‌های عالی را برای 380 دانش آموز در کلاس‌های 8 تا 12 ارائه می‌دهد. فراگیرترین مدرسه از نظر اقتصادی و اجتماعی در آمریکا محسوب می‌شود. گروتن با سنت برتری علمی و تعهد قوی به رفاه دیگران، یکی از بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا است که دانش آموزان را تشویق می‌کند تا سنت مدرسه در خدمت به کشور و جهان را ادامه دهند. دانش ‌آموزان گروتن با دنبال کردن علایق خود برای موفقیت بیشتر تلاش می‌کنند.

    مدرسه فیلیپس اکستر

    مدرسه فیلیپس اکستر

    آکادمی فیلیپس اکستر یک مدرسه شبانه روزی خصوصی پیشرو مستقر در اکستر، نیوهمپشایر است. این مدرسه دارای 1085 دانش آموز در کلاس‌های 9 تا 12 و نسبت دانش آموز به دانش آموز 5: 1 است. هزینه تحصیل برای بالاترین درجه ارائه شده 49880 دلار می‌باشد. گزارش شده است که 100 درصد از دانش آموزان مدرسه پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان برای تحصیل در یک دانشگاه معتبر چهار ساله پذیرش می‌شوند.

    مدرسه لارنس ویل

    لارنس ویل از طریق فراهم کردن امکانات شبانه روزی، جامعه متنوعی از جوانان مستعد را به چالش می‌کشد که متعهد به زندگی با یادگیری قوی، صداقت و هدف هستند. ماموریت این مدرسه شبانه روزی در ایالات متحده الهام بخشیدن به دانش آموزان و جستجوی بهترین‌ها برای هر آنها است.

    مدرسه سنت پل

    مدرسه سنت پل

    مدرسه سنت پل یکی از بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا است که در سال 1856 تأسیس شد، مدرسه سنت پل یک مدرسه شبانه روزی بسیار آکادمیک و 100 درصد آموزشی است که در 2 هزار هکتار از جنگل‌های تاریخی در نیوهمپشایر، 68 مایلی از بوستون واقع شده است. 535 دانش آموز این مدرسه از امکانات پیشرفته‌ای مانند مرکز ریاضی و علوم لیندزی، یک مرکز ورزشی و تفریحی با مساحت 95 هزار فوت مربع، یک قایق‌ خانه  Crumpackers، دو پیست روی یخ، زمین‌های سرپوشیده اسکواش و تنیس، زمین‌های ورزشی برخوردار خواهند شد.

    مدرسه نوبل و گریناف

    مدرسه نوبل و گریناف (نوبلز) یک مدرسه خصوصی است که در ددهام، ماساچوست واقع شده است. این مدرسه یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در ایالات متحده است که پذیرای دانش آموزان روزانه در کلاس‌های 7 تا 12 است. این موسسه دانشگاهی همچنین برای دانش آموزان پایه‌های 9 تا 12 خوابگاه ارائه می‌دهد. دانش آموزان تحقیقات چالش برانگیز را با دوره‌های روزانه هیجان انگیز و فعالیت‌های اوقات فراغت ترکیب می‌کنند. دبیرستان بر یادگیری تجربی و اجتماعی تاکید دارد. نزدیکی مدرسه به جامعه موجب فروتنی، شوخ طبعی، صداقت، احترام و همکاری می‌شود.

    کالج دیرفیلد

    کالج دیرفیلد

    دیرفیلد یکی از بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا است. دیرفیلد به عنوان بخشی از یک برنامه درسی در حال تحول، ابزارها و تخصص را برای تشویق کنجکاوی و کارآفرینی در میان بدنه دانش ‌آموزان متنوع فراهم می‌کند. حمایت و همکاری سایر محققان استقامت و عزم دانش آموزان را تقویت می‌کند زیرا آنها با یکدیگر برای کشف برخی از مبرم‌ترین مشکلات جهان کار می‌کنند. برنامه‌های دیرفیلد با تعداد زیادی از فعالیت‌ها، کلوپ‌ها، سخنرانان مهمان، سفرهای جهانی و رویدادهای اجتماعی تکمیل می‌شوند که همگی برای پشتیبانی از یک تجربه دانشجویی سخت ‌گیرانه، مشارکتی، سخت ‌کوش و لذت ‌بخش طراحی شده‌اند و در کل این مدرسه یکی از گزینه‌های برتر برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا می‌باشد.

    مدرسه چفیه لومیس

    ماموریت چفیه لومیس الهام بخشیدن به همه دانش آموزان برای تلاش برای بهترین و خیر عمومی است. با ترکیب یک برنامه تحصیلی دقیق با برنامه‌های ورزشی، هنری و آموزشی عالی، معلمان مجرب بر آموزش دانش آموزان به شهروندان موثر و متعهد متمرکز شده‌اند. مدرسه می‌داند که دانش آموزان دنیا را جای بهتری می‌سازند، آنها مشکلات بزرگ و کوچک را حل می‌کنند و اکنون این کار را انجام می‌دهند. آنها فرصت و ابزار را در اختیار شما قرار می‌دهند.

    آکادمی میلتون

    آکادمی میلتون

    میلتون یک مدرسه آمادگی مستقل، مدرسه شبانه روزی و مدرسه روزانه برای کلاس‌های 9 تا12 است. اکنون در قرن سوم از زمان تأسیس، میلتون یک مدرسه شبانه روزی در ایالات متحده است که متعهد به توسعه متفکران با اعتماد به نفس، خلاق و مستقل است. مدرسه در محیطی صمیمی و دوستانه قرار دارد که ساختاری برای مطالعه در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و از ریسک پذیری حمایت می‌کند. معلمان فرصت‌هایی را برای رشد معنوی و شخصی در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند. دانش آموزان زمینه‌های جدید مورد علاقه خود را کشف می‌کنند و از نقاط قوت خود استفاده می‌کنند. پردیس میلتون با مساحت 130 هکتار، واقع در 13 مایلی جنوب بوستون، ساختمان‌هایی با علوم پیشرفته و امکانات هنری را در کنار هم قرار داده است.

    مدرسه کیت

    این مدرسه بیش از 100 سال است که وجود دارد، آنها در کسب و کار ترکیب بهترین سنت‌های ساحل شرقی با انرژی و نوآوری ساحل غربی برای کودکان با انگیزه و مستقل بوده‌اند، کودکانی که با بزرگسالانی که به خود و مطالعاتشان اعتقاد دارند احساس راحتی می‌کنند. این دبیرستان شبانه روزی در ایالات متحده، سایر فعالیت‌های فوق برنامه را ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وبسایت رسمی مراجعه کرده و اطلاعات بیشتر و مراحل درخواست را بیابید.

    مدرسه کرنبروک

    مدرسه کرنبروک

    برای چندین نسل، کرنبروک تفکر خلاق و انتقادی دانش آموزان را پرورش داده و آنها را برای موفقیت در مدرسه رویایی خود و فراتر از آن آماده کرده است. جای تعجب نیست که بسیاری از فارغ التحصیلان کرنبروک را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و خوشبختی خود در زندگی می‌دانند و اینکه بسیاری از آنها دنیا را به طرق مختلف تغییر داده‌اند.

    مدرسه میدلسکس

    در حومه کنکورد، ماساچوست، پردیس وسیع میدلسکس، یک دبیرستان مستقل برای دانش آموزان شبانه روزی و دانش آموزان تمام وقت در کلاس‌های 9 تا 12 وجود دارد. خانه‌هایی که در محوطه دانشگاه می‌بینید متعلق به کارکنانی هستند که دوره‌های تحصیلی را تدریس می‌کنند و متعهد به پرورش نوجوانان سالم و اخلاقی هستند. در میدلسکس، مکانی پر از فرصت‌ها، چالش‌ها و دوستی‌ها، مکانی برای یافتن اشتیاق، استعداد و خودتان خواهید یافت.

    مدرسه تاچر

    مدرسه تاچر

    تاچر یک مدرسه شبانه روزی در ایالات متحده آمریکا که در سال 1889 در یک مزرعه مرکبات در دامنه کوه‌های توپاتوپا در اوجای، کالیفرنیا تأسیس شد. تاچر مدرسه‌ای پرماجرا است که هر دانش آموز جدی دوست دارد در آن شرکت کند. دانش آموزان این مدرسه با ترکیبی روبرو هستند که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند پیدا کنند: معلمان سخت ‌گیر، چالش‌های چالش برانگیز در شخصیت ‌سازی و فرهنگ اجتماعی سالم و معتبری که دائماً از آنها حمایت می‌کند. تاچر مدرسه‌ای است که در آن جوانان جاه طلب آماده رویارویی با چالش‌های دنیای مدرن هستند.

    مدرسه بین المللی ریاضی و علوم پرینستون

    مدرسه بین المللی ریاضی و علوم پرینستون یک مدرسه خصوصی پیشرو و یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در ایالات متحده است که در پرینستون، نیوجرسی واقع شده است. این مدرسه آموزش با کیفیتی ارائه می‌دهد و دارای 120 دانش آموز در کلاس‌های 9 تا 12 و نسبت دانش آموز به معلم 5: 1 است. بالاترین شهریه ارائه شده 61500 دلار است. اگر از این مدرسه فارغ التحصیل شوید، 100 درصد شانس ورود به دانشگاه یا کالج را دارید زیرا این رکورد در مدرسه حفظ شده است.

    مدرسه سنت مارک

    مدرسه سنت مارک

    مدرسه سنت مارک یک مدرسه شبانه روزی خصوصی مسیحی است. این مدرسه شامل 371 دانش آموز در کلاس‌های 9 تا 12 است و مدرسه محیط آموزشی مناسبی را برای دانش آموزان فراهم می‌کند زیرا نسبت دانش آموز به معلم 4:1 است. بالاترین شهریه ارائه شده 65460 دلار می‌باشد. 99 درصد دانش آموزانی که از این مدرسه فارغ التحصیل می‌شوند پس از فارغ التحصیلی وارد کالج یا دانشگاه می‌شوند.

    کالج لیک فارست

    لیک فارست یکی از بهترین مدارس شبانه روزی آمریکا است. این مدرسه دانش آموزانی را جذب می‌کند که به دنبال یادگیری و تجربه بین فردی غنی و باارزش هستند. فرهنگ تعهد لیک فارست در هر جنبه از محیط زندگی پر جنب و جوش ما منعکس شده است. هم دانش آموزانی که به ‌عنوان دانش آموز روزانه و هم آنهایی که به‌ صورت شبانه‌ روزی شرکت می‌کنند، این فرصت را دارند که با ذهنی باز و کنجکاو به چالش‌های جدید نزدیک شوند و اعتماد به ‌نفس خود را برای ترک منطقه امنشان تقویت کنند. تجربه انقلابی مدرسه شبانه روزی لیک فارست با فعالیت‌های آکادمیک پیچیده، ارزش‌های غرب میانه و چشم انداز جهانی همراه است.

    مدرسه سنت اندرو

    مدرسه سنت اندرو

    مدرسه سنت اندرو یکی از بهترین مدارس شبانه روزی در ایالات متحده است، این یک مدرسه شبانه روزی خصوصی مسیحی در میدتاون، دلاور می‌باشد. مدرسه با 310 دانش آموز در کلاس‌های 9 تا 12 و نسبت دانش آموز به معلم 6:1 محیط آموزشی خوبی را فراهم می‌کند. بالاترین شهریه ارائه شده 85 هزار دلار است. پس از فارغ التحصیلی از این مدرسه، ورود شما به کالج تضمین شده است زیرا این مدرسه دارای کد 100 درصد فارغ التحصیلانی است که پس از فارغ التحصیلی وارد یک کالج چهار ساله می‌شوند.

    لیست دیگر بهترین مدارس شبانه روزی در ایالات متحده عبارتند از:

    • مدرسه پدی
    • آکادمی مرسرزبورگ
    • مدرسه سنت آلبانز
    • مدرسه‌هاکلی
    • مدارس میراث آمریکایی، پردیس بروارد
    • مدارس وب
    • مدرسه تفت
    • مدارس میراث آمریکایی، پردیس پالم بیچ
    • مدرسه اسقفی سنت استفان
    • مدرسه توماس جفرسون

    کلام آخر

    به طور کلی، والدین و دانش آموزان می‌پذیرند که مزایای کلی که می‌توان از حضور در یک مدرسه شبانه ‌روزی دریافت کرد، بسیار بیشتر از تمام هزینه‌هایی است که باید پرداخت می‌کرد.ند دانش ‌آموزان در یک محیط چند فرهنگی غوطه‌ور می‌شوند، روابط نزدیک و محبت ‌آمیز با خانواده‌های خود خواهند داشت و ارتباطات جدید و ارزشمندی با مربیان و همسالان برقرار می‌نمایند. با فرصت به دست آوردن تخصص آکادمیک، تشویق تفکر انتقادی و مستقل، بهبود رشد شخصیت و بهبود نظم و انضباط، نشان دهنده مزایای حضور در مدارس شبانه روزی آمریکا است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول تحصیل در مدارس شبانه روزی آمریکا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (1 پاسخ)
    2023-04-05

    سلام شهریه های اعلامی برای یک سال است؟

    2023-04-09

    سلام. اقدام اصلی ما کانادا و استرالیا هستش و بنابراین اطلاع دقیق ندارم...

    مشاوره رایگان مهاجرت