بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی در جهان
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • مهاجرت تحصیلی

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    هر متقاضی که خواهان ادامه تحصیل در خارج از کشور و در یک مقصد محبوب تحصیلی باشد، می‌تواند با کمی جست و جوی ساده از منابع معتبر مهاجرتی و تحصیلی، رشته‌های پر تقاضا و آینده‌دار برای مهاجرت تحصیلی به آن کشور را پیدا کند. اما اگر که هنوز مقصد خود برای آینده‌ی تحصیلی، شغلی و در کل مهاجرتی خود را پیدا نکرده و یا در هر حال به دنبال لیستی از رشته‌هایی هستید که برای مهاجرت تحصیلی به هر کشوری در جهان به ویژه مقاصد محبوب مهاجرتی، تحصیلی و کشورهای پیشرفته دارای تقاضا و آینده خوب باشد و همچنین شانس بالایی برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی داشته باشند، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین رشته‌ها برای مهاجرت تحصیلی در جهان بپردازیم.

    رشته‌های مهندسی

    رشته‌های مهندسی

    رشته و تخصص‌های مهندسی مربوط به ده‌ها و چه بسا صدها رشته و تخصص اصلی و زیرشاخه‌های آن‌ها می‌شود و همانطور که یقینا همگی مطلع هستید، رشته مهندسی و زیر شاخه‌های آن از جمله رشته‌های بسیار پر تقاضا در جهان هستند. دوره‌های مهندسی به دلایل واضح همیشه در سراسر جهان مورد تقاضا بوده است. مهندسی با طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی در زمینه‌های مختلف همراه است. شما می‌توانید برای شروع دوره دانشگاهی خود و یا پس از فارغ التحصیلی در دوره تحصیلی فعلی می‌توانید یکی از شاخه‌های مهندسی را دنبال نمایید که پر طرفدارترین مشاغل و رشته‌های مهندسی عبارتند از:

    • مهندسی مکانیک
    • مهندسی برق
    • مهندسی کامپیوتر و نرم افزار
    • مهندسی عمران
    • مهندسی پزشکی
    • مهندسی هوافضا
    • مهندسی محیط زیست
    • مهندسی شیمی
    • مهندسی نفت
    • و...

    علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

    علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات

    باید گفت که دلایل بسیار زیادی وجود دارد که علوم کامپیوتر و تخصص فناوری اطلاعات (IT) یکی از بهترین رشته‌ها و تخصص‌ها برای تحصیل در خارج از کشور در مقاطع دانشگاهی می‌باشد. با پیشرفت‌های روز افزون تکنولوژی و وجود و حضور پر رنگ آن به عنوان نقش مهم و چه بسا نقش اصلی و اساسی در هر شغل و حرفه، کلیه کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته شاهد رشد بی حد و حصری در این 2 رشته بوده است و بنابراین فرصت‌های شغلی بسیار خوب و پردرآمدی در هر نقطه از نقاط جهان به ویژه در کشورهای توسعه یافته برای تحصیل و اشتغال در این 2 رشته وجود دارد. در شاخه علوم کامپیوتر باید گفت که رشته‌های مربوط به کدنویسی، برنامه نویسی و طراحی نرم افزار دارای آینده شغلی و تحصیلی بسیار درخشانی می‌باشد.

    فناوری اطلاعات و صنعت IT سریعترین صنعت در حال رشد در تقریبا همه جای دنیا است و دامنه شغلی آن بسیار گسترده و بدون محدودیت می‌باشد. یک برنامه تحصیلات تکمیلی در IT که عمدتا رشته‌های مربوط به نرم افزار و شبکه را پوشش داده، می‌تواند یک انتخاب عالی و بسیار هوشمندانه برای آینده تحصیلی و شغلی فرد باشد. بنابراین از مشاهده علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات در این لیست اصلا جای تعجب وجود ندارد. زیرا در عمل باید گفت که هیچ صنعتی وجود ندارد که از فناوری‌های دیجیتال استفاده نکرده یا حداقل تحت تاثیر آن قرار نگیرد. علوم کامپیوتر بر برنامه نویسی و نرم افزار تمرکز دارد، در حالی که فناوری اطلاعات در مورد حفظ سیستم‌های کامپیوتری و ایجاد شبکه‌ها و پایگاههای داده متمرکز است. تحصیل در کانادا، آمریکا، آلمان، انگلیس، استرالیا، فرانسه، سوئیس، اسپانیا، هلند، دانمارک، چین و... از جمله بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در این رشته هستند.

    پزشکی و پرستاری

    پزشکی و پرستاری

    وجود کادر پزشکی و پرستاران در هر کشوری در دنیا حیاتی است. به ویژه که این احتیاج و ضرورت بیش از هر وقت دیگر، در دوران همه گیری کرونا به همه‌ی کشورها ثابت شده بود. بنابراین رشته‌های پزشکی و پرستاری برای تحصیل همواره یک دوره مورد تقاضا برای تحصیل در خارج از کشور است و از طرف دیگر افزایش پیشرفت‌های پزشکی به صورت چشمگیر منجر به ایجاد دامنه وسیع‌تری از فرصت‌های تحصیلی و همچنین فرصت‌های شغلی در بخش پزشکی شده است. حال بسته به محل تحصیل خود و کشور مقصد، اغلب می‌توانید متوجه شوید که تحصیل رشته‌ی پزشکی در خارج از کشور عموما رشته گرانی برای تحصیل است اما به همان میزان هم آینده شغلی خوب و پر درآمدی داشته و پس منطقی است بگوییم که پزشکی و رشته‌های مربوط به بهداشت و درمان یکی از بهترین دور‌ه‌ها برای تحصیل در خارج از کشور به حساب می‌آید.

    حقوق و وکالت

    حقوق و وکالت

    رشته‌های پیرامون حقوق و همچنین وکالت که می‌توان گفت مشهورترین شاخه در رشته‌های حقوقی بوده (و رشته حقوق هم خود زیر مجموعه رشته‌های علوم انسانی بوده) نیز در هر کشوری، از جمله رشته‌های پر تقاضا و همچنین پر درآمد به حساب می‌آید. در این زمینه باید گفت که تخصص‌های خاص و متنوعی در زمینه و تخصص پیرامون حقوق در سال‌های اخیر، رشد زیاد و قابل توجهی را تجربه کرده است.

    از سوی دیگر نیز با افزایش تکنولوژی و دنیای کامپیوتر به صورت روز افزون و به پشتوانه‌ی آن با افزایش حملات و جرایم سایبری، حقوق سایبری به ویژه برای شرکت‌ها و افراد حقوقی و همچنین اشخاص مهم در هر صنف و زمینه، تبدیل به یکی از تخصص‌های حقوقی بسیار پر تقاضا در کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای پیشرفته شده است. واقعیت این است که در دنیای مدرن که حاکمیت قانون، یک هنجار است، پس همیشه و همواره زمینه‌ای برای متخصصان حقوقی وجود دارد که می‌توانند به هدایت این دنیای پیچیده و کمک به رسیدن افراد به حق خود کمک کنند. ناگفته نماند که این میدان تخصصی و شغلی، چالش‌های باورنکردنی و منحصر به فردی را برای شخص متقاضی همراه دارد. پس با توجه به این دلایل و با در نظر گرفتن دیگر موارد، رشته و تخصص و همچنین مشاغل پیرامون حقوق بدون شک یکی از بهترین دوره‌های تحصیلی در خارج از کشور به حساب می‌آیند.

    مدیریت و کسب و کار

    مدیریت و کسب و کار

    با داشتن علاقه به رشته‌های مدیریتی و قصد مهاجرت تحصیلی برای تحصیل در این رشته‌ها، باید گفت که دیگر مهم نیست که کجا می روید و مقصدتان کجاست؛ چرا که شما با داشتن مدرک‌های پیرامون مشاغل مدیریتی و به ویژه رشته‌ی بسیار مشهور، محبوب و پولسازی به نام MBA می‌توانید مجموعه‌ای از فرصت‌های شغلی را در تقریبا هر نقطه از جهان را پیش روی خود ببیند و با تحصیل در این رشته آینده‌ی بسیار درخشانی را برای خود رقم بزنید. همانطور که گفتیم، یکی از محبوب ترین مدارک تجاری و مدیریتی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی یا همان MBA می‌باشد. مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مدیریتی و رشته MBA توسط بیش از 60 درصد از دانشگاه‌ها و کالج‌های مقاصد محبوب تحصیلی ارائه می‌شود و اگر هم که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارید، بدانید که شما راحت‌تر به نسبت مقطع کارشناسی در این رشته به پذیرش و ویزای تحصیلی کشور مقصد دست خواهید یافت.

    معماری

    معماری

    معماری که عمدتا به دو شاخه معماری داخلی و معماری خارجی تقسیم‌بندی شده، دارای طیف وسیعی از انواع تخصص و برنامه‌های درسی متنوع می‌باشد. تحصیل در استرالیا، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، کانادا ژاپن، آلمان، چین و هلند از جمله بهترین کشورها برای تحصیل در رشته‌ معماری هستند. معماری در واقع یکی دیگر از رشته‌هایی است که نیاز به زمان و فداکاری داشته و از رشته‌های سخت برای تحصیل به حساب می‌آید، اما زمانی که شما در این رشته فارغ التحصیل می‌شوید و وارد بازار کار می‌شوید، پاداش دوران تحصیل خود را در هر زمینه‌ای خواهید دید. معماران، طراحان داخلی و برنامه ریزان شهری همیشه مورد نیاز توسعه دهندگان املاک و مستغلات و مقامات محلی در هر کشوری به ویژه کشورهای بزرگ و پیشرفته هستند.

    دیجیتال مارکتینگ

    دیجیتال مارکتینگ

    بازاریابی دیجیتال یکی از جوان ترین و سریع ترین صنایع در حال رشد در کل دنیا می‌باشد. در چند دهه‌ی اخیر این تخصص نظر اغلب کسب و کارهای بزرگ و کوچک را در همه‌ی حوزه‌ها و زمینه‌های کاری به خود جلب کرده و هدف اصلی علم دیجیتال مارکتینگ توسعه کسب و کار در فضای دیجیتالی و همچنین ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان و در نتیجه افزایش فروش است. اگر در این مسیر قدم درست برداشته و برنامه مناسبی را انتخاب کنید، بدانید که حرفه و اشتغال در بازاریابی دیجیتال بسیار سودآور است. با توجه به رشد روز افزون رشته دیجیتال مارکتینگ، بسیاری از دانشگاه‌های برتر دنیا دوره‌های بازاریابی دیجیتال خاصی را مانند:

    • کارشناسی ارشد دیجیتال مارکتینگ
    • کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال جهانی
    • کارشناسی ارشد مدیریت بین الملل (با گرایش دیجیتال مارکتینگ)

    ارائه می‌دهند. اگر که شما هم می‌خواهید تحصیلات تکمیلی خود در این رشته را در خارج از کشور دنبال کنید اما نگران این هستید که چگونه شروع کنید، از بابت آینده درخشان تحصیلی و شغلی برای این رشته جای نگرانی نیست و در صورت داشتن شرایط اولیه، پرونده تحصیلی خود را هر چه زودتر بهتر است که به جریان بندازید.

    طراحی و دیزاین

    طراحی و دیزاین

    طراحی و دیزاین یک اصطلاح کلی برای رشته‌هایی است که شامل برنامه‌های تخصصی متنوع و در این حد باید گفت که با داشتن بیش از 2500 برنامه و رشته‌ی تحصیلی در دل خود (مانند طراحی گرافیک، طراحی داخلی، طراحی لباس و فشن، طراحی صنعتی و...) می‌باشد. شما به عنوان متقاضی تحصیل در این رشته صرف نظر از برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید، باید بدانید که مدرک طراحی قطعا موفقیت شما را به همراه خواهد داشت. مشاغل پیرامون طراحی هم دارای تنوع زیادی بوده و هم دارای درآمد و دستمزدهای بسیار بالایی هستند. اکثر دانشجویان برای تحصیل طراحی در کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، کانادا و استرالیا، انگلیس، آلمان، سوئد، دانمارک و... به تحصیل مشغول می‌شوند.

    روانشناسی، جامعه شناسی

    روانشناسی، جامعه شناسی

    بسیاری از دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور به برخی از رشته‌های پر طرفدار زیر شاخه علوم انسانی مانند روانشناسی، جامعه شناسی، آموزش و... در جهت اخذ مدرک تحصیلی بسیار علاقه مند هستند. یکی از دلایل اصلی از این سطح از استقبال و محبوبیت این است که این مدارک تحصیلی اغلب پیش شرطی برای داشتن گواهینامه حرفه‌ای و کاری در سطح بین المللی است. مدرک روانشناسی و جامعه شناسی، تفکر انتقادی و همچنین توانایی‌های تحلیلی در فرد و جامعه را به خوبی تنظیم می‌کنند و اگر شما هم بخواهید به عنوان یک روانشناس یا جامعه شناس در کشوری تحصیل کرده و پس از تحصیل شروع به کار کنید، استعدادهای شما ممکن است در زمینه‌‍‌های مختلف دیگری مانند روانشناسی تجارت، مددکاری اجتماعی و روانشناسی تحقیقات بازار نیز مورد استفاده قرار گیرد.

    حسابداری

    حسابداری

    اگر می خواهید موقعیت شغلی خود را به عنوان یک حسابدار و یا حسابرس برای خود تضمین نمایید، پس بدانید که مدرک حسابداری همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. در دنیای امروز اصلا جای تعجب نیست که رشته‌ی حسابداری تبدیل به یکی از با ثبات‌ترین و با ارزش‌ترین مشاغل در همه‌ی مقاصد محبوب تحصیلی و کاری گردد که شما در صورت علاقه به ارقام و ریاضیات و آمار در کنار آن می‌توانید در این رشته‌ی با آینده‌ی درخشان، تحصیل نمایید؛ زیرا وجود حسابداران ماهر برای هر شرکت و کسب و کاری ضروری و حیاتی است؛ حال آن شرکت یا کسب و کار، یک کسب و کار حتی کوچک باشد. وقتی صحبت از رشته، تخصص و مشاغل پیرامون حسابداری می‌شود، مطالعه جریان پول هم در این میان بسیار مهم خواهد بود. در این دوره‌ی تحصیلی، تراکنش‌های مالی نیز مورد تجزیه و تحلیل، پردازش و اندازه گیری توسط متخصصین در این رشته قرار می‌گیرند. در واقع افرادی که روحیه تحلیلگری را در خود دیده و از سوی دیگر شیفته اعداد، ارقام و ریاضیات بوده، بهتر است مسیر شغلی حسابداری را در نظر بگیرند.

    سوالات متداول بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی در جهان

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (22 پاسخ)
    2024-02-16

    سلام وقت بخیر ببخشید من مدرک کارشناسی سینما و کارگردانی دارم و برادرم هم رشتش گفتار درمانی هست از این دو رشته به خصوص کارگردانی شانس مهارت دارند ؟؟

    2024-02-20

    سلام. اگه که به صورت تحصیلی مخصوصا برای کانادا و استرالیا اقدام کنین بله به راحتی پذیرش شده و به ویزای کار و موقعیت های شغلی خوب خواهید رسید.

    2024-02-08

    سلام خسته نباشید از رشته انسانی میشه تربیت بدنی خوند؟ و اینکه برای مهاجرت خوبه یا نه

    2024-02-12

    سلام. بله اما توصیه میکنم بیزحمت تماس بگیرید تا شرایطتون رایگان ارزیابی بشه و در این مورد اطلاعات کامل رو دریافت کنین: 02171400111

    2024-01-11

    سلام با چه رشته ای میتونم به کره جنوبی مهاجرت کنم؟

    2024-01-13

    سلام. ما فقط برای کانادا و استرالیا اقدام داریم و بنابراین فک نکنم بتونم در این زمینه راهنمایی دقیقی رو ارائه بدم...

    2023-12-30

    سلام ایا رشته فیزیک (علوم پایه) برای مهاجرت خوبه؟؟و کدوم کشورها بهتر پذیرش میکنن وبازار کار خوبی دارن؟

    2024-01-06

    سلام. بله برای مقاصد برتر تحصیلی نه تنها رشته فوق العاده عالی هستش بلکه بازار کار خوب و فرصت های مطالعاتی بسیار گسترده و متنوعی رو داره و پیشنهاد ما برای این رشته کشورهای کانادا و استرالیا هستش و توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این راستا با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-11-25

    سلام.رشته مهندسی مکانیک یا برق در هر دانشگاه دولتی باشه بورسیه میشه یا فقط صنعتی شریف و امیر کبیر و اینه که این رشته ها بیشتر تو چه کشورای بورسیه میشن

    2023-11-27

    سلام. برای چه کشوری می‌فرمایید؟ اگه که منظورتون استرالیاست که بیشتر اولویتش برای دانشگاه تهران و امیرکیبر هستش...

    2023-11-01

    سلام با رشته معماری هم میشه مهاجرت کرد؟

    2023-11-11

    سلام. بله میتونیم براتون به راحتی از بهترین دانشگاه ها و مناسب با شرایط شما از جمله شرایط مالیتون اقدام کنیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-10-13

    کدوم رشته برای مهاجرت به کشوره ایتالیا پیشنهاد میکنید؟

    2023-10-18

    سلام. فعالیت ما صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا است.

    2023-10-05

    سلام من کارشناسی رشته زبان روسی رو از دانشگاه دولتی دارم قصد رفتن به رشته روانشناسی برلی ارشد رو دارم میخاستم بدوم اگر تغییر رشته در ارشد بدم شانس اپلای تحصیلی ام پایین میاد یا نه

    2023-10-08

    سلام. تقریبا قوانین همه ی کشورها برای مهاجرت تحصیلی اینه که رشته انتخابی باید با رشته‌ی مقطع قبلی مرتبط باشه

    2023-09-30

    لطفا در مورد اپلای با رشته حقوق(وکالت) یه توضیح مبسوط بدین چون اطلاعات در موردش کمه!

    2023-10-08

    سلام. میتونین با کارشناسان ما تماس بگیرین تا از مشاوره رایگان مجموعه بهره مند شده و اطلاعات کامل در این زمینه رو دریافت کنین: 02171400111

    2023-09-25

    سلام وقتتون بخیر من سال اخر مهندسی منابع طبیعی دانشگاه تهران هستم و برای مقطع ارشد میخوام اپلای کنم کدام کشور ها بورسیه و فاند میدن و بازارکار خوبی دارن؟

    2023-09-30

    سلام. ما برای کانادا، استرالیا و قبرس شمالی اقدام داریم که قبرس بهترین و راحت ترین شرایط رو برای بورسیه داره. ما با بورسیه تضمینی 50 درصد براتون اقدام کرده و بسته به شرایطتون بورسیه بیشتر تا حتی فول فاند هم میتونیم براتون بگیریم؛ در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-23

    سلام.وقتتون بخیر. من کارشناسی روانشناسی دارم.برای مهاجرت از طریقه مهاجرت تحصیلی برای مقطع ارشدرشته ی خودم اقدام کنم بهتره ؟یا مهاجرت کاری؟و اینکه کدوم کشور ها برای رشتم مناسبتره؟امکانه تغییر رشته در مقطع ارشد که شانسه بیشتری برای مهاجرت داشته باشه هست یاخیر؟ ممنون از راهنماییتون.

    2023-09-25

    سلام. اقدام از روش تحصیلی در رشته‌ای که تحصیل کردید بهترین گزینه هستش و بهترین کشورهای پیشنهادی هم کانادا و استرالیا هستش که به راحتی میتونیم براتون اقدام کنیم، در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-19

    سلام بین رشته های روانشناسی و علوم آزمایشگاهی و میکروبیولوژی به ترتیب کدام برای مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان مناسب هست و این که شنیدم تغییر رشته در مقطع کارشناسی ارشد شانس رو کم می‌کنه یعنی اگر لیسانس میکروبیولوژی داشته باشم و فوق لیسانس علوم آزمایشگاهی قبول بشم و بگیرم شانسم برای اپلای کم میشه چه کار کنم شانسم کم نشه و در آخر بین مدرک دانشگاه آزاد و سراسری چقدر تفاوت هست این دانشگاه های انگلیس مدارک دانشگاه آزاد رو قبول ندارن درسته ؟؟

    2023-09-25

    سلام. مدرک آزاد و سراسری فرقی نداری. تغییر رشته در صورتی که رشته با رشته ی انتخابی قبلی مرتبط باشه مشکلی نداره. هر 3 رشته ذکر شده هم خوبه و برای بازار کارشون هم بسته به مهارت و زیرشاخه تحصیلی هرکدوم داره. در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-09-13

    سلام وقتتون بخیر رشته بیوتکنولوژی یا میکروبیولوژی و رشته های زیست شناسی شانس مهاجرتشون چقدره

    2023-09-13

    سلام. برای کانادا و استرالیا عالی هست این رشته و به راحتی میتونیم براتون اقدام کنیم که در این راستا و برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-27

    سلام وقت بخیر رشته من علوم انسانی هستش و خیلی از جا ها به من میگن که شاخه حقوق بدرد مهاجرت نمیخوره و قانون هر کشوری با مال کشور دیگری فرق میکند بنابراین آیا میتوان از طریق علوم اقتصادی مهاجرت کرد ؟

    2023-09-02

    سلام. اتفاقا رشته‌های حقوقی هم بسیار عالی هستند و ما میتونیم براتون با بهترین شرایط برای کانادا و استرالیا اقدام کنیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-26

    سلام وقت بخیرمن رشته تحصیلیم کامیپوتر کارو دانش بوده و سه سالم تموم شده و الان داخل دانشگاه ادامه تحصیل میدم و تازه شروع ترم دومم نرم افزار کامپیوتر هستم چگونه میتونم مهاجرت کنم و ایا من میتونم مهاجرت کنم و اگ میتونم ب چه چیز هایی احتیاج دارم لطفا درست توضیح بدید که ب چقدر پول هم احتیاج دارم که از کشور برای تحصیل خارج شم واسم خیلی مهمه و حتی میخاستم رشتمو عوض کنم و موسیقی بخونم باید چکار کنم؟

    2023-08-27

    سلام. فعالیت ما صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا هستش و میتونید کارشناسی رو مجدد شروع کنین و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-15

    کدام رشته برای مهاجرت بهتره و راحت تر هست

    2023-08-19

    سلام. رشته های جز شاخه های پزشکی، مهندسی، حقوق و مدیریت به نسبت راحت تر هستن

    2023-08-05

    سلام چند سوال براي من پيش امده 1/لطفا در مورد رشته گرافيك بفرماييد مهاجرت امكان پذير است؟ چ.ن در رشته هاي بررسي شده مقاله به ان اشاره نكرده ايد. 2/كلا رشته هاي هنري براي مهاجرت چه وضعي دارد؟ 3/ امكان مهاجرت با ديپلم به چه نحو است؟ با تشكر

    2023-08-07

    سلام. جواب اول اینکه اشاره کردیم در پاراگراف مربوط به "طراحی و دیزاین"، جواب دوم اینکه رشته هنری بسته به خود شاخه اصلیش داره اما درباره گرافیک اگه می‌پرسید بسیار خوبه و آینده دار و ما با مدرک دیپلم به راحتی می‌تونیم از کانادا یا استرالیا براتون اقدام کنیم؛ در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-08-03

    برای مهاجرت تحصیلی حتما نیاز به زبان قوی هست ؟

    2023-08-07

    سلام. آیلتس حداقل 6.5 یا معادل آن برای دیگر مدارک زبان قابل قبول برای مهاجرت تحصیلی نیاز است

    2023-07-28

    سلام وقتتون بخیر بنظر شما رشته پرستاری برای مهاجرت انتخاب خوبی هست یا خیر؟ لطف میکنید راهنمایی کنید

    2023-08-02

    سلام. بله یکی از بهترین رشته ها به خصوص برای کانادا و استرالیا هست که میتونیم براتون به راحتی اقدام کنیم و البته مهاجرت از طریق تحصیل برای ایرانیان امکانپذیر است. در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-04-20

    سلام ببخشید رشته مدیریت مالی چقدر درآمد دارد؟ کدام کشور ها برای این رشته بهتر است ؟ آیا اگر ریاضیم متوسط رو به پایین باشه میتونم برم این رشته ؟ آیا ارزش داره این رشته من تمام درس هام خوبه به جز ریاضی که معدلی بین ۱۶و ۱۵ دارم لطفاً پاسخ دهید کامل ممنون

    2023-04-24

    سلام. تحصیل در کانادا و استرالیا رو ما براتون پیشنهاد می کنیم که تو جفتشون و به خصوص استرالیا درآمد بسیار بالایی داره، برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-03-07

    سلام من کلاس یازدهم رشته کامپیوتر کارودانش هستم نمراتم تعریفی ندارد میتوانم بعد از گذراندن دوسال کاردانی با نمرات بهتر درخواست بورسیه در کشور امریکا را بکنم؟ یا نه نمرات دوران دبیرستان مهم است

    2023-03-13

    سلام. در کل بورسیه آمریکا برای مقطع کارشناسی سخت است و باید نمرات بالا و نمره زبان بسیار خوب داشته باشید

    2023-03-07

    جالبه که رشته های علوم پایه پزشکی مثل سلولی و مولکولی، ژنتیک، میکروبیولوژی و ... که چندین ب ابر پزشکی بورسیه و ... دارن تو این مقاله نیومده، و البته بازار هدف بزرگتری هم برای مجموعه هایی مثل شما داره تا این رشته ها.

    2023-03-13

    سلام. موضوع مقاله بورسیه نیست و منظور از رشته پزشکی کلیه شاخه های پزشکی هست

    مشاوره رایگان مهاجرت