بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل در رشته مهندسی
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • دانشگاه های کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    دلایل مختلفی وجود دارد که رشته مهندسی از محبوب‌ترین رشته‌ها در مهاجرت تحصیلی به شمار می‌رود. تنوع گرایش‌های این رشته، یادگیری مهارت‌های حل مسئله، موقعیت‌های شغلی فراوان، درآمدهای بالا و امکان اخذ بورسیه‌های متعدد از جمله دلایلی است که موجب افزایش تقاضای روزافزون تحصیل در کانادا برای این رشته می‌شود. همچنیندر سال‌های اخیر، به دلیل سیاست‌های مهاجرتی کشور کانادا از سوی دیگر شمار دانشجویان بین‌المللی علاقه‌مند به تحصیل در این کشور افزایش قابل توجهی داشته که حدود 15 درصد از این جمعیت را دانشجویان رشته‌های مهندسی تشکیل می‌دهند.

    نظام آموزشی برجسته کانادا به همراه فرصت‌های شغلی متعدد این کشور در حوزه مهندسی سالانه هزاران دانشجوی مستعد بین‌المللی را به خود جذب می‌کند. با وجود بیش از 20 دانشگاه برجسته و صد هزار شرکت مهندسی، تقاضا برای افراد متخصص در انواع شاخه‌های مهندسی در کشور کانادا همچنان بالا بوده و پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2025 همچنان به عنوان یکی از مشاغل پرتقاضای این کشور باقی بماند. مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی شیمی و مهندسی عمران از محبوب‌ترین گرایش‌های مهندسی در کانادا هستند.

    بهترین دانشگاه‌های کانادا در رشته مهندسی

    بهترین دانشگاه‌های کانادا در رشته مهندسی

    مطابق رتبه‌بندی‌‌های دانشگاهی برتر دنیا از جمله بررسی رتبه‌بندی‌های QS ،THE ،USNews و یک براند گیری دقیق از این لیست‌های معتبر توسط کارشناسان ادب ویزا، برترین دانشگاه‌های کانادا در شاخه‌های مختلف مهندسی در بالاترین رتبه‌های جهانی عبارتند از:

    دانشگاه تورنتو

    • نرخ پذیرش: 40.7% برای مهندسی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 17، ترجیحا 18
    • شهریه مهندسی: حدود 60 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی شیمی و شیمی کاربردی، مهندسی عمران و مواد معدنی، علوم و مهندسی مواد، مهندسی مکانیک و صنایع، مهندسی برق و کامپیوتر، مطالعات هوافضا، مهندسی زیست پزشکی، آموزش و مهندسی فرا رشته‌ای.

    دانشکده علوم و مهندسی کاربردی دانشگاه تورنتو به دلیل برنامه‌های مهندسی فوق العاده قوی و کم نظیر خود دارای شهرتی جهانی و در سطحی عظیم است و همچنین بهترین برنامه‌های مهندسی را در کانادا ارائه می‌دهد. دانشگاه تورنتو در رتبه 1 در کانادا و رتبه 21 جهان قرار دارد. همچنین دانشگاه تورنتو همانند دانشگاه واترلو در رتبه بندی 100 دانشگاه برتر جهان از نظر ارائه رشته‌های مهندسی قرار دارد. این رشته طیف گسترده‌ای از رشته‌های زیرشاخه‌ی خود را ارائه داده و تاکید زیادی بر تحقیق و نوآوری دارد.

    دانشگاه واترلو

    دانشگاه واترلو

    • نرخ پذیرش: 53% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 16، ترجیحا 17
    • شهریه مهندسی: 51 تا 60 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی زیست پزشکی و نرم افزار، کامپیوتر، برق، مکانیک، مکاترونیک، طراحی سیستم‌ها، معماری، شیمی، عمران، محیط زیست، زمین شناسی، مدیریت و فناوری نانو

    دانشکده مهندسی در دانشگاه واترلو یکی از بهترین آموزش‌های مهندسی در کانادا و جهان محسوب می‌شود. این دانشگاه در بین 100 دانشگاه برتر در سراسر جهان برای رشته‌های مهندسی رتبه بندی شده است. این دپارتمان به دلیل برنامه‌های آموزشی مشارکتی خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است، که مدرک‌ها را به 8 ترم تحصیلی و 6 ترم تجربی تقسیم می‌کند، که به دانشجویان تجربه کاری ارزشمند واقعی و توانایی مدیریت امور را ارائه می‌دهد. تحصیل مهندسی در دانشکده مهندسی دانشگاه واترلو در حین تحصیل تمرکز زیادی بر تحقیقات مهندسی و کارآفرینی دارد. همچنین یکی از رقابتی‌ترین برنامه‌های مهندسی برای ورود به آن، به ویژه برای برنامه مهندسی زیست پزشکی و نرم افزار برای همین دانشگاه واترلو است.

    دانشگاه بریتیش کلمبیا  (UBC)

    • نرخ پذیرش: 49% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 15
    • شهریه مهندسی: 59 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی پزشکی، مهندسی شیمی و بیولوژیکی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق فیزیک مهندسی، مهندسی محیط زیست، مهندسی زمین شناسی، مهندسی ساخت، مهندسی مواد، مهندسی مکانیک.

    دانشکده مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه بریتیش کلمبیا به طور مداوم در بین دانشکده‌های مهندسی برتر در کانادا رتبه بندی می‌شود. این دانشکده طیف متنوع و گسترده‌ای از رشته‌های مهندسی را ارائه می‌دهد و تمرکز زیادی بر پایداری و نوآوری دارد. متقاضیان برنامه مهندسی دانشگاه بریتیش کلمبیا همگی وارد یک برنامه درسی سال اول می‌شوند و این شانس را دارند که در سال دوم تحصیلی، بسته به اینکه به کدام حوزه مهندسی علاقه‌مند هستند، یک دوره متمرکز را دنبال کنند. دانشگاه بریتیش کلمبیا همچنین این یک برنامه تعاونی و کسب تجربه کاری در حین تحصیل را برای دانشجویان در این راستا دارد که می‌توانند در آن شرکت کنند.

    دانشگاه مک گیل

    • نرخ پذیرش: 47% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 17 و ترجیحا 18
    • شهریه مهندسی: 63 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی زیستی، منابع زیستی، شیمی، عمران، کامپیوتر، برق، مکانیک، مواد، معدن و مهندسی نرم افزار

    دانشگاه مک گیل یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین موسسات آموزشی در کانادا است. دانشکده مهندسی دانشگاه مک گیل برنامه‌های مهندسی متنوعی را ارائه می‌دهد و به دلیل برتری تحقیقاتی خود دارای شهرتی بزرگ و جهانی است. دانشگاه مک گیل دارای طیف وسیعی از بخش‌های مهندسی است که مهندسی بیولوژیکی، شیمیایی، عمران، کامپیوتر، برق، مواد، مکانیک، معدن، نرم افزار و مهندسی منابع زیستی را پوشش می‌دهد. همچنین همه برنامه‌های کارشناسی این دانشگاه دارای پایه ریاضی و طراحی قوی هستند.

    مک گیل همچنین مرکز نوآوری و کارآفرینی مهندسی در کانادا است که از ایده‌های کارآفرینی دانشجویان به جدیت پشتیبانی می‌کند. از زمان آغاز به کار، این مرکز با بیش از 480 شرکت در زمینه تحقیق و توسعه همکاری کرده و بیش از 100 استارت آپ را راه اندازی نموده است.

    دانشجویان همچنین می‌توانند در حین تحصیل می‌توانند به چندین تیم طراحی و پروژه بپیوندند، از جمله انجمن طراحی هوافضا، مسابقه مینی باجا، تیم راکت مک گیل و کانو بتنی. انجمن‌های مهندسی برتر دانشگاه مک گیل عبارتند از: انجمن کارشناسی مهندسی، زنان در مهندسی، مهندس کوئیر و انجمن ملی مهندسین سیاه پوست.

    دانشگاه آلبرتا

    دانشگاه آلبرتا

    • نرخ پذیرش: 58% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 17
    • شهریه مهندسی: 20 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی محیط زیست، مهندسی عمران، مهندسی مواد، مهندسی کامپیوتر، مهندسی معدن، مهندسی برق، مهندسی نفت و فیزیک مهندسی

    دانشکده مهندسی دانشگاه آلبرتا به دلیل برنامه‌های تحقیقاتی قوی و مشارکت‌های مشترک با صنایع بزرگ کشوری و جهانی شناخته شده است. دانشکده مهندسی دانشگاه آلبرتا طیف وسیعی از رشته‌های مهندسی را ارائه می‌دهد و بر یادگیری عملی تاکید فراوانی دارد. همچنین این دانشگاه یک برنامه مهندسی نفت منحصر به فرد را برای متقاضیان علاقه‌مند به کار در بخش نفت و گاز و یا انرژی ارائه می‌دهد.

    دانشگاه کلگری

    • نرخ پذیرش: 21%
    • میانگین معدل مورد نیاز: 17 و ترجیحا 18
    • شهریه مهندسی: 29 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی زیست پزشکی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی انرژی، مهندسی ژئوماتیک، مهندسی مکانیک، مهندسی نرم افزار، مهندسی سیستم‌های پایدار

    دانشکده مهندسی شولیچ در دانشگاه کلگری به دلیل فرصت‌های یادگیری تجربی و پیوندهای قوی با صنایع بزرگ و قابل توجه شناخته شده است. این دانشکده در زمینه‌های مختلف مهندسی ارائه می‌دهد و بر نوآوری و کارآفرینی تمرکز فراوانی دارد.

    مانند دانشگاه آلبرتا و بریتیش کلمبیا، در دانشگاه کلگری، قبل از انتخاب رشته خود، یک سال اول مشترک را می‌گذرانید. با این حال، دو مورد وجود دارد که واقعا این برنامه را منحصر به فرد می‌کند: اول آنکه، شما در برنامه انتخاب اول خود، قرارگیری تضمینی خواهید داشت که خود این قضیه به از بین بردن بسیاری از نکرانی‌ها کمک خواهد کرد. دوم آنکه حتی اگر شما در حال گذراندن همان دوره‌ها با صدها دانشجوی سال اول هستید، در یک «بلوک مهندسی» قرار می‌گیرید. بلوک مهندسی یک سیستم از بلوک‌های دوره‌ای از پیش برنامه ریزی شده است که در آن شما تمام کلاس‌های سال اول خود را با همان گروه از دانشجویان می‌گذرانید.

    دانشگاه کنکوردیا

    • نرخ پذیرش: 78% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 15
    • شهریه مهندسی: 29 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: هوافضا، ساختمان، عمران، کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی داده، برق، بهداشت و مهندسی زیست، مهندسی صنایع، مکانیک و نرم افزار

    دانشگاه کنکوردیا یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی انگلیسی زبان است که در شهر مونترال و در استان فرانسوی زبان کبک واقع شده است. دانشگاه کنکوردیا که در سال 1974 به دنبال ادغام کالج لویولا و دانشگاه سر جورج ویلیامز تاسیس شد، یکی از سه دانشگاه در استان کبک است که در آن انگلیسی به عنوان زبان اصلی آموزش است که دو دانشگاه دیگر، دانشگاه‌های مک گیل و بیشاپ هستند. از سال تحصیلی 2022-23، تقریبا 50 هزار دانشجو در دوره‌های دانشگاه کنکوردیا ثبت نام کرده بودند که همین قضیه این دانشگاه را به یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کانادا با بیشترین تعداد دانشجویان ثبت نامی تبدیل کرد.

    دانشگاه مک مستر

    دانشگاه مک مستر

    • میزان پذیرش: 87%
    • میانگین معدل مورد نیاز: 17
    • شهریه مهندسی: 65 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی شیمی، مهندسی شیمی و مهندسی زیستی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، فیزیک مهندسی، علوم و مهندسی مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی مکاترونیک، مهندسی نرم افزار، مهندسی و مدیریت، مهندسی و جامعه

    دانشکده مهندسی دانشگاه مک مستر به دلیل روش‌های آموزشی نوآورانه و رویکرد بین‌رشته‌ای شناخته شده است. دانشگاه مک مستر رشته‌های مهندسی وسیع و متنوعی را ارائه می‌دهد و به دلیل تحقیقات خود در زمینه مواد و ساخت دارای شهرتی منحصر به فرد است. دانشجویان ثبت نام شده باید ابتدا مهندسی I یعنی همان اولین سال پایه یادگیری خود را قبل از ورود به مطالعه تخصصی‌تر در مهندسی II و فراتر از آن، از جمله گزینه‌های یادگیری مشارکتی را تکمیل کنند.

    دانشگاه مونترال

    • نرخ پذیرش: 65% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 16
    • شهریه مهندسی: 25 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: هوافضا، زیست پزشکی، شیمی، عمران، معدن، برق، زمین شناسی، صنعتی، انفورماتیک و لجستیک، مکانیک، فیزیک مهندسی

    دانشگاه مونترال واقع در شهر مونترال استان کبک، یکی از دانشگاه‌های مهندسی بسیار پیشرو در کانادا و همچنین جهان است. این مجموعه طیف وسیعی از برنامه‌های مهندسی را ارائه می‌دهد و به دلیل تحقیقات خود در زمینه‌هایی مانند هوافضا، انرژی و توسعه پایدار، بسیار معتبر و شناخته شده است. توجه داشته باشید که زبان آموزشی این دانشگاه صرفا زبان فرانسوی است، بنابراین متقاضیانی که زبان اصلی آن‌ها فرانسوی نیست باید حداقل سطح تسلط را با ارائه مدرک زبان فرانسوی با نمره مناسب نشان دهند.

    دانشگاه وسترن

    • نرخ پذیرش: 31% برای مهندسی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 85%
    • شهریه مهندسی: 30 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی سیستم‌های هوش مصنوعی، مهندسی زیست پزشکی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی یکپارچه، مهندسی مکانیک، مهندسی سیستم‌های مکاترونیک، مهندسی نرم افزار

    دانشکده مهندسی دانشگاه وسترن طیف گسترده‌ای از برنامه‌های مهندسی را با تمرکز بر یادگیری تجربی و کارآفرینی ارائه می‌دهد. دانشگاه وسترن انتاریو با نام خلاصه شده و جدید "وسترن"، دارای ارتباطات صنعتی قوی و همکاری‌های تحقیقاتی فراوان و عظیمی است.

    این دانشگاه در زمینه علوم بهداشتی و مهندسی در کانادا پیشرو است. پروژه‌های مهندسی این دانشگاه دانشجویان را قادر می سازد تا مهارت‌های صنعتی را در همان محوطه دانشگاه به دست آورند. این دانشگاه همچنین به دانشجویان مهندسی اجازه می‌دهد تا مدرک کارشناسی ارشد را تنها در یک سال پس از اتمام دوره لیسانس خود به پایان برسانند. در مجموع 29 هزار دانشجو در این دانشگاه وجود دارد که از این تعداد بیش از 5 هزار نفر دانشجوی بین المللی هستند.

    دانشگاه کوئینز

    دانشگاه کوئینز

    • نرخ پذیرش: 42% به طور کلی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 17 و ترجیحا 18
    • شهریه مهندسی: 27 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، فیزیک مهندسی، مهندسی زمین شناسی، ریاضیات و مهندسی، مهندسی مکانیک و مواد، مهندسی معدن

    دانشکده مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه کوئینز یک آموزش مهندسی جامع با تمرکز بر یادگیری عملی و نوآوری را ارائه می‌دهد. این دانشکده انواع رشته‌های مهندسی را ارائه می‌دهد و دارای فرهنگ تحقیقاتی بسیار قوی می‌باشد.

    دانشگاه کوئینز به طور مداوم به دلیل برنامه مهندسی برتر خود برای آموزش دانشجویان در فناوری در سطح جهانی در بالاترین رتبه قرار گرفته است. دانشکده مهندسی دانشگاه کوئینز به دلیل گزینه‌ها و برنامه‌های انعطاف پذیر خود یک انتخاب عالی برای رشته‌های مهندسی است. همه دانشجویان یک سال اول مشترک با یکدیگر دارند که از دوره‌های پایه و سپس انتخاب رشته تضمینی در سال بعد از آن تشکیل شده است. همچنین گزینه‌هایDual Degree نیز برای متقاضیان وجود دارد که بدین ترتیب می‌توانند بر روی مدرک لیسانس علوم کاربردی (BASc) و همچنین مدرک هنر و علوم خود کار کنند.

    دانشگاه کارلتون

    • نرخ پذیرش: 30% برای مهندسی
    • میانگین معدل مورد نیاز: 15
    • شهریه مهندسی: 49 هزار دلار

    برنامه‌های مهندسی برتر: هوا فضا، حفاظت از معماری و پایداری، زیست پزشکی و الکتریکی، زیست پزشکی و مکانیک، عمران، ارتباطات، سیستم‌های کامپیوتری، برق، فیزیک مهندسی، محیط زیست، مکانیک، مهندسی نرم افزار، انرژی‌های پایدار و تجدیدپذیر

    دانشگاه کارلتون یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی انگلیسی زبان در پایتخت کانادا یعنی شهر اتاوا و در استان انتاریوی این کشور است. این موسسه که در سال 1942 به عنوان کالج کارلتون تاسیس شد، در ابتدا به عنوان یک کالج شبانه خصوصی و غیر مذهبی برای خدمت به کهنه سربازان بازگشته از جنگ جهانی دوم فعالیت می‌کرد که سرانجام به عنوان یک دانشگاه توسط دولت استانی در سال 1952 از طریق قانون دانشگاه کارلتون منشور شد. دانشگاه کارلتون نیز از جمله دیگر دانشگاه‌های بسیار معروف و معتبر کانادا در زمینه ارائه برنامه‌ها و دوره‌های درسی مهندسی و زیر شاخه‌های متعدد و متنوع مربوط به آن می‌باشد.

    چند دانشگاه دیگر در کنار لیست فوق در کانادا وجود دارد که برنامه‌های مهندسی سطح بالایی را ارائه می‌دهند که عبارتند از:

    • دانشگاه اتاوا
    • دانشگاه ویکتوریا
    • دانشگاه یورک
    • دانشگاه مونترال
    • دانشگاه سایمون فریزر
    • دانشگاه دالهاوزی
    • دانشگاه نیوبرانزویک
    • دانشگاه ویندزور
    • دانشگاه گوئلف
    • دانشگاه مانیتوبا
    • دانشگاه ساسکاچوان
    • دانشگاه لیکهد
    • دانشگاه فنی انتاریو

    شرایط عمومی تحصیل رشته‌های مهندسی در کانادا

    در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی در رشته‌های مهندسی و از دانشگاه‌های برتر کانادا باید گفت که لیست دقیق مدارک بنا به دانشگاه انتخابی و همچنین مقطع تحصیلی شما خواهد داشت. در واقع بین دانشگاه‌های این کشور از بابت شرایط اعطای پذیرش، یک سری شرایط عمومی و مشترک وجود دارد و یک سری شرایط اختصاصی که شرایط اختصاصی بنا به دانشگاه و مقاطع تحصیلی مختلف و همچنین زیر شاخه دقیق آن رشته‌ی مهندسی متغیر خواهد بود. در هر حال شرایط زیر برای اخذ پذیرش تحصیلی به طور عمومی تقریبا بین همه دانشگاه‌های کانادا مشترک است:

    • ارائه مدارک هویتی
    • داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در مقطع قبلی (دیپلم، کارشناسی، ارشد یا دکتری) با نمرات و معدل مناسب
    • حداقل نمره مدرک زبان معادل آیلتس 6.5 یا دیگر آزمون‌های زبان معادل آن
    • ریز نمرات و سوابق تحصیلی
    • سوابق کاری که در صورت مرتبط بودن می‌تواند شانس پذیرش را افزایش دهد.
    • انگیزه‌نامه
    • حداقل 2 الی 3 توصیه‌نامه (ارشد و دکتری)
    • مقالات پژوهشی یا پروژه‌های تحقیقاتی برای مقطع تحصیلات تکمیلی
    • و...

    هزینه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی رشته مهندسی در کانادا

    هزینه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی رشته مهندسی در کانادا

    • کارشناسی: 12000-65000 دلار
    • کارشناسی ارشد: 10000-50000 دلار
    • دکتری: 5000-2000 دلار

    توجه داشته باشید که تحصیل در دانشگاه‌های رنک بالای کانادا مثل دانشگاه تورنتو، مک گیل و بریتیش کلمبیا هزینه بیشتری به نسبت دانشگاه‌هایی با رنک پایین‌تر مانند دانشگاه کلگری یا ساسکاچوان دارد. همچنین اخذ پذیرش نیز در دانشگاه‌های مطرح این کشور به دلیل رقابت موجود بسیار سخت‌تر بوده و باید رزومه‌ای قوی داشته باشید. البته در مقاطع تحصیلات تکمیلی بورسیه‌های زیادی وجود دارد که دانشجویان می‌توانند برای آن اپلای کنند و یا حتی از استاد سوپروایزر خود تقاضای فاند کنند.

    آینده شغلی رشته‌های مهندسی در کانادا

    آینده و چشم‌انداز شغلی از ارکان اصلی انتخاب رشته و مقصد مهاجرت است. در واقع اغلب افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند، می‌کوشند تا بهترین رشته تحصیلی و همچنین بهترین کشور و مقصد ممکن را در حوزه تخصصی خود انتخاب کنند تا پس از پایان تحصیلاتشان از شانس استخدام بالایی برخوردار باشند. شاید بتوان یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت کانادا در میان دانشجویان بین‌المللی را همین نیاز فزاینده به نیروی کار متخصص و ماهر دانست. در واقع دانشجویان بین‌المللی به ویژه در گرایش‌های مهندسی می‌توانند از طریق تحصیل در کانادا ثبات شغلی خود را تضمین سازند و از درآمد خوبی برخوردار گردد. طبق آمارهای به دست آمده، درصد استخدام فارغ‌التحصیلان مهندسی در کانادا 87-89 درصد و متوسط درآمد افراد نیز در این حرفه چیزی در حدود 70 هزار دلار کانادا در سال است.

    تحصیل در رشته مهندسی در کانادا با ادب ویزا

    گروه مهاجرتی ادب با بیش از ده سال سابقه و مجوز رسمی از وزارت علوم برای اعزام دانشجو به کانادا و استرالیا، با ضمانتی قانونی پرونده مهاجرتی شما را در دست گرفته و بهترین مسیرها را متناسب با شرایط شما به شما پیشنهاد می‌دهد. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 در تماس باشید.

    سوالات متداول بهترین دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل در رشته مهندسی

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ