درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

    مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

    نیوزلند را می‌توان یکی از بهترین کشورها برای سرمایه‌ گذاری دانست. ثبات اقتصادی، جمعیت کم، کیفیت بالای استانداردهای زندگی و فرصت‌های شغلی متنوع همگی از دلایلی هستند که سرمایه‌ گذاری در این کشور را مطلوب می‌سازند. برای مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه‌ گذاری روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شویم.

    مختصر اطلاعات کلیدی نیوزلند

    • نام رسمی: قلمرو همسود نیوزلند
    • پایتخت: ولینگتون
    • حکومت: حکومت متمرکز نظام پارلمانی پادشاهی مشروطه
    • واحد پول: دلار نیوزلند (NZD)
    • زبان رسمی: انگلیسی
    • مساحت کل کشور: 268 هزار کیلومتر مربع (رتبه 76 جهانی)
    • تعداد استان: 16 منطقه (استان) و 50 شهرستان
    • جمعیت: 5.23 میلیون نفر
    • بزرگترین شهر: اوکلند
    • معروف ترین شهرها: اوکلند، ولینگتون، کریس چرچ، کوئینز تاون، تائورانگا و...
    • شرایط آب و هوایی: معتدل مایل به خنک، مرطوب و بارانی (متوسط دمای تابستان بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد و در زمستان بین 10 الی 15)
    • میزان تولید ناخالصی: 212 میلیارد دلار مطابق آخرین آمار (رتبه 52)
    • تعداد دانشگاه‌های معتبر: 8
    • متوسط سرانه خالص: 50 هزار دلار نیوزلند در سال
    • وضعیت آزادی، حقوق بشر و رضایت مردمی: از میان 195 کشور جهان دارای آمار و ارقام، رتبه 2 در دموکراسی، رتبه 4 در آزادی بیان و رتبه 9 در شادی مردم

    ویزای اقامت از طریق سرمایه‌ گذاری نوع 1

    ویزای اقامت از طریق سرمایه‌ گذاری نوع 1

    این نوع ویزا مناسب کسانی است که می‌خواهند مبلغ حداقل 10 میلیون دلار نیوزلند را در بازه زمانی سه ساله (و یا بیشتر) در کشور نیوزلند سرمایه‌ گذاری کنند. این ویزا به همراه اقامت دائم بوده و دارندگان می‌توانند برای همیشه ساکن کشور نیوزلند شوند. متقاضیان باید در هر یک از دو سال آخر، به مدت 44 روز داخل کشور نیوزلند اقامت داشته باشند. علاوه بر آن، متقاضیان مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند می‌توانند اعضای خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 24 سال) را در درخواست ویزای خود ثبت کرده و در طول مدت اقامتشان در نیوزلند به تحصیل، کار و زندگی بپردازند.

    ویزای اقامت از طریق سرمایه‌ گذاری نوع 2

    این ویزا مناسب افرادی است که حداقل 3 سال سابقه کار تجاری داشته و قصد دارند حداقل مبلغ 3 میلیون دلار در نیوزلند سرمایه‌ گذاری کنند. متقاضیان مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند از این روش، باید کمتر از 65 سال سن داشته و سرمایه‌ گذاری خود را به مدت 4 سال باقی نگه دارند. علاقه‌مندان باید ابتدا EOI خود را ثبت کرده و سپس از طریق سیستم امتیازدهی نیوزلند، هر دو هفته یکبار برخی از افراد انتخاب شده و از آن‌ها درخواست می‌شود تا مدارک خود را در عرض 4 ماه برای اداره مهاجرت ارسال کنند.

    سیستم امتیازدهی ویزای سرمایه گذاری نوع 2

    شما می‌توانید امتیاز خود را بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه کنید:

    سابقه کاری

    امتیاز

    3 سال

    9

    4 سال

    12

    5 سال

    15

    6 سال

    18

    7 سال

    21

    8 سال

    24

    9 سال

    27

    10 سال

    30

    11 سال

    33

    12 سال

    36

    13 سال

    39

    14 سال

    42

    15 سال و بیشتر

    45

     

    میزان سرمایه‌ گذاری

    امتیاز

    میزان سرمایه‌ گذاری

    امتیاز

    3 میلیون

    10

    6.5 میلیون

    80

    3.25 میلیون

    15

    6.75

    85

    3.5

    20

    7

    90

    3.75

    25

    7.25

    95

    4

    30

    7.5

    100

    4.25

    35

    7.75

    105

    4.5

    40

    8

    110

    4.75

    45

    8.25

    115

    5

    50

    8.5

    120

    5.25

    55

    8.75

    125

    5.5

    60

    9

    130

    5.75

    65

    9.25

    135

    6

    70

    9.5

    140

    6.25

    75

    9.75

    145

     

    نمره کل آیلتس

    امتیاز

    3 تا کمتر از 4

    1

    4 تا کمتر از 5

    4

    5+

    10

    6+

    13

    7+

    17

    8+

    20

     

    سن

    امتیاز

    کمتر از 30

    20

    30-39

    15

    40-49

    10

    50-59

    5

    60-65

    .

     

    • 20 امتیاز در صورت سرمایه‌ گذاری حداقل 750 هزار دلار در سرمایه‌ گذاری رشد در نظر گرفته می‌شود.

    ویزای کارآفرینی نیوزلند

    ویزای کارآفرینی نیوزلند

    افرادی که سابقه کار چندین ساله در زمینه‌های تجارت و کسب و کار را دارند، می‌توانند به منظور راه‌اندازی کسب و کار خود و یا خرید شرکتی موجود برای اخذ این ویزا درخواست دهند. این روش راهی مطمئن برای مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند و رسیدن به اقامت دائم این کشور است. متقاضیان باید حداقل مبلغ 100 هزار دلار نیوزلند در کسب و کار مورد نظر سرمایه‌ گذاری کرده و یا پتانسیل خلاقیت و نوآوری زیادی داشته باشند. متقاضیان باید حداقل 120 امتیاز برای دریافت این ویزا به دست بیاورند و طرحی تجاری (business plan) را برای کسب و کار خود ارائه دهند. مدت اعتبار ویزای کارآفرینی 3 سال است؛ در یک سال اول باید استارت آپ خود را راه‌اندازی کرده و سپس در طول 2 سال بعدی باید نشان دهید که استارت آپ شما تثبیت و تبدیل به یک بیزینس شده است. امکان همراهی اعضای خانواده همچون همسر و فرزندان زیر 19 سال در این روش مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند وجود دارد. همچنین شما می‌توانید این ویزا را برای سه سال دیگر تمدید کنید و یا در صورت موفقیت در دوره اول، برای اقامت دائم درخواست دهید. افرادی که میزان سرمایه‌ گذاری آن‌ها 500 هزار دلار بوده و توانسته‌اند تا 3 شغل جدید در نیوزلند ایجاد کنند، می‌توانند در پایان سال دوم برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

    ویزای کاری تاثیرگذاری جهانی

    این نوع ویزا به کارآفرینانی اختصاص دارد که توسط Edmund Hillary Fellowship دعوت شده تا در برنامه‌ای سه ساله به عنوان کارآفرینی خلاق و یا سرمایه‌گذار شرکت کنند. متقاضیان مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند از این طریق پس از دعوت باید 36000 دلار نیوزلند برای پرداخت هزینه‌های سال اول زندگی خود به همراه داشته باشند. حداکثر مدت سکونت داخل نیوزلند در صورت دارا بودن این ویزا 36 ماه بوده و پس از 30 ماه، علاقه‌مندان می‌توانند برای برای اقامت دائم اقدام کنند. امکان تحصیل، کار و همراه بردن اعضای خانواده با این ویزا میسر است.

    شرایط سرمایه‌ گذاری قابل قبول در نیوزلند

    شرایط سرمایه‌ گذاری قابل قبول در نیوزلند

    پس از تایید درخواست ویزا، متقاضیان به مدت 12 ماه فرصت دارند تا سرمایه‌های خود را در کشور نیوزلند سرمایه‌ گذاری کنند. سرمایه‌ گذاری‌های قابل قبول به منظور مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند شامل موارد زیر است:

    کمپانی‌های داخل نیوزلند که مالک آن‌ها شرکتی خارجی است.

    در این روش تمامی سهام مالکیت کمپانی متعلق به شرکتی خارجی باشد. متقاضیان باید پیش از سرمایه‌ گذاری اطلاعات کاملی در مورد کمپانی مورد نظر، حوزه کاری آن، کاربرد سرمایه متقاضی و نحوه انتقال سرمایه ارائه دهند. قانونی بودن فعالیت کمپانی داخل نیوزلند و استفاده از سرمایه به روشی صحیح از شرایط لازم این نوع سرمایه‌ گذاری است. همچنین نحوه عمل باید به صورت سرمایه‌ گذاری در سهام کمپانی باشد.

    توسعه املاک مسکونی

    توسعه املاک مسکونی از دیگر روش‌های قابل قبول مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند است. البته این سرمایه‌ گذاری باید برای خرید ملکی جدید باشد و شامل بازسازی یا تعمیرات ساختمان‌های قدیمی نمی‌شود. بدین منظور سرمایه‌گذاران باید مجوزهای لازم برای توسعه منطقه مسکونی را داشته و با هدف سود تجاری آن را انجام دهند (نه به منظور زندگی شخصی). پیش از سرمایه‌ گذاری، متقاضیان باید طرح تجاری خود را برای پروژه توسعه منطقه مسکونی، قرارداد با پیمانکار، مجوزهای مقامات محلی، زمان‌بندی پرداخت سرمایه (اگر در چند مرحله پرداخت می‌شود) و تایم‌ لاین تکمیل پروژه را ارائه دهند. توجه داشته باشید که هزینه دریافت مجوزهای لازم به عنوان بخشی از سرمایه‌ گذاری محسوب نمی‌شود.

    املاک تجاری

    سرمایه‌ گذاری در املاک تجاری هنگامی قابل قبول محسوب می‌شود که ملک مورد نظر مسکونی نبوده و برای اهداف محلی استفاده نگردد. متقاضیان باید قصد استفاده تجاری با قابلیت بازگشت سرمایه به بازار را داشته باشند. همچنین این املاک نباید بدون قصد توسعه برای زمانی در آینده در نظر گرفته شده باشند. هیچ کدام از اعضای خانواده سرمایه‌گذار و یا خود او نیز حق سکونت در آن را نخواهند داشت. اگر این سرمایه‌ گذاری در املاکی جدید است، داشتن مجوز مقامات محلی الزامی است. البته متقاضیان مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند می‌توانند به منظور توسعه تجاری زمینی خالی را نیز خریداری کنند.

    سرمایه‌ گذاری بشر دوستانه

    کمک‌های بشردوستانه می‌توانند حدود 15% از سرمایه‌ گذاری شما را در بر بگیرند. این روش باید از طریق یک خیریه ثبت‌شده در نیوزلند و یا سازمانی غیرانتفاعی مورد تایید در این کشور صورت بگیرد.

    سرمایه‌ گذاری رشد

    هدف از سرمایه‌ گذاری رشد، افزایش سرمایه یک سرمایه‌گذار است، بدین منظور اغلب در بازارهایی صورت می‌گیرد که احتمال رشد بالایی دارند. این نوع مهاجرت سرمایه‌ گذاری به نیوزلند شامل اوراق قرضه یا کمک‌های بشر دوستانه نمی‌شود. متقاضیان می‌توانند هنگام درخواست ویزا ذکر کنند که می‌خواهند از این طریق در کشور نیوزلند سرمایه‌ گذاری کنند. بدین ترتیب مبلغ سرمایه‌ گذاری و مدت زمان آن تغییر می‌یابد. به طور مثال در نوع ویزای سرمایه‌ گذاری نوع 1، متقاضیان کافیست معادل 2.5 میلیون دلار سرمایه‌ گذاری کرده و به مدت 88 روز در طول 4 سال داخل این کشور اقامت داشته باشند. و یا در ویزای سرمایه‌ گذاری نوع 2 می‌توانند مبلغ 750 هزار دلار سرمایه‌ گذاری کرده و به مدت 438 روز در طول مدت 4 سال داخل این کشور اقامت کنند.

    دریافت مشاوره از گروه مهاجرتی ادب

    گروه مهاجرتی ادب ویزا با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه فعالیت مهاجرتی و اعزام دانشجو به ثمر رساندن پرونده‌های مهاجرت تحصیلی و همچنین فعالیت در این زمینه به صورت تخصصی و با داشتن یک تیم از کارشناسان تخصصی برای مشخص سازی مسیر مهاجرتی شما و همچنین یک کادر مجرب اجرایی جهت اجرای پرونده، در زمینه مهاجرت تحصیلی به کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند فعالیت دارد که باید گفت فعالیت تخصصی و تمرکز بیشتر مجموعه مهاجرت و اخذ ویزا در زمینه تحصیل در کانادا و تحصیل در استرالیا است. برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره مقاصد ذکر شده در زمینه مهاجرت تحصیلی و اخذ مشاوره رایگان، رزرو وقت مشاوره تخصصی یا اقدام برای تشکیل یک پرونده قوی مهاجرتی می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید: 0217140011

    به اشتراک بگذارید

    سوالات متداول مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند

    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (3 پاسخ)
    2023-02-04

    سلام و عرض ادب ببخشید میخواستم بدانم با خرید اپارتمان تا حد حد 500 هزار دلار میتوان در نیوزلند اقامت گرفت

    2023-02-06

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-05-23

    با سلام اگه سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری رو تو نیوزلند انچام بدیم،سالانه سودی از این سرمایه گذاری دریافت میکنیم یا صرفا باید تو حساب شرکت یا دولت باشه؟

    2022-05-23

    سلام. اقدام ما برای نیوزلند صرفا تحصیلی است و بنابراین در این راستا اطلاعات دقیقی ندارم

    2021-07-09

    سلام من 28 سابقه کاری مدیریتی دارم وهم اکنون هم کارخانه تولیدی دارم. در نطر دارم به نیوزلند مهاجرت کنم با خانواده.از طریق سرمایه گذاری لطفا راهنمایی فرمایید. سرمایه موجود حدود 12 میلیارد

    2021-09-26

    سلام. در حال حاضر مهاجرت کاری به نیوزلند رو کار نمی کنیم

    جهت نمایش پاسخ های بیشتر کلیک کنید

    موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ