معرفی دانشگاه باند استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    دانشگاه باند استرالیا (Bond University) یک موسسه غیرانتفاعی است که بیش از 4225 دانشجو دارد. از این تعداد 1984 دانشجوی بین المللی هستند که از بیش از 90 کشور در سراسر جهان برای تحصیلات عالی به این کشور مهاجرت می‌کنند. دوره‌های تحصیلی دانشگاه باند در سه ترم کامل در سال را شام می‌شود که ثبت نام در دوره مورد نظر در ماه‌های ژانویه، مه و سپتامبر شروع می‌شوند.

    دانشگاه باند برای دانشجویان بین المللی با توانایی علمی برجسته، مهارت‌های رهبری قوی و مشارکت جامعه، بورسیه‌ها و کمک‌های مالی را برای معافیت تا 50 درصد از شهریه ارائه می‌دهد. برای شناخت بیشتر دانشگاه باند استرالیا و اطلاع از رشته‌ها، هزینه‌های تحصیلی و غیره برای تحصیل در استرالیا، این مقاله را تا پایان بخوانید.

    مشخصات دانشگاه باند

    مشخصات دانشگاه باند

    تاریخ تأسیس

    1989

    استان، شهر

    گلد کوست، کوئینزلند

    نوع مؤسسه

    غیر انتفاعی

    تعداد کل دانشجویان (سال 2021)

    4500

    تعداد کل دانشجویان بین المللی (سال 2021)

    1900

    نرخ پذیرش

    91 درصد

    مقاطع تحصیلی

    کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا

    سایت دانشگاه

    www.bond.edu.au

     

    رتبه بندی دانشگاه باند

    رتبه بندی دانشگاه باند

    • رتبه 451 در نظام رتبه بندی کیواس 2022
    • رتبه 251 تا 300 توسط QS WUR
    • رتبه 501 تا 600 در رتبه بندی دانشگاه های جهانی 2021 توسط THE
    • رتبه 101 تا200 در رتبه بندی تاثیر سلامت و رفاه خوب 2021 توسط THE

    مقاطع تحصیلی دانشگاه باند

    مقاطع تحصیلی دانشگاه باند

    در دانشگاه باند، سیستم دانشگاهی در سه ترم در سال تقسیم می‌شود. دوره‌های تحصیلی باند با وقفه‌های کوتاه‌تر بین هر ترم زودتر از سال شروع می‌شوند، بنابراین دانشجویان می‌توانند زودتر فارغ‌ التحصیل شوند. دانشجویان بین المللی در دانشگاه باند، به عنوان شرط ویزای دانشجویی استرالیا، باید به یک بار تحصیلی تمام وقت معادل سه تا چهار درس در هر ترم متعهد شوند. میانگین کل شهریه دوره‌های برتر دانشگاه باند از 45680 تا 126240 دلار استرالیا متغیر است.

    مقطع کارشناسی

    این دانشگاه بیش از 90 رشته در مقطع کارشناسی ارائه می‌دهد. پذیرش در مقطع لیسانس در دانشگاه باند بر اساس نتایج تحصیلی دبیرستان و معیارهای زبان انگلیسی است. اگر دانشجویان شرایط ورود دانشگاهی را برآورده نمی‌کنند، می‌توانند برای برنامه بنیاد کالج دانشگاه باند، برنامه آماده سازی دیپلم یا دیپلم آموزش عالی در کالج دانشگاه باند درخواست دهند.

    مقطع کارشناسی ارشد

    بیش از 25 رشته در تحصیلات تکمیلی در دانشگاه باند وجود دارند. پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی مستلزم داشتن مدرک لیسانس از یک دانشگاه معتبر و تجربه شغلی در صنعت مربوطه است. مجموعه‌ای از دوره‌های 2 ساله کارشناسی ارشد حرفه‌ای در دانشگاه باند برای دانشجویان بین المللی علاقه مند به درخواست ویزای کار پس از تحصیل در دسترس است. تاریخ شروع ترم در دانشگاه باند در ژانویه، مه و سپتامبر است تا به دانشجویان انعطاف بیشتری را در مورد زمان شروع دوره مورد نظر ارائه دهد.

    در جدول زیر برترین دانشگاه‌های دانشگاه باند به همراه الزامات و ساختار شهریه آنها آورده شده است:

    رشته

    الزامات ورود

    شهریه (دلار استرالیا)

    لیسانس روزنامه نگاری

    اتمام تحصیلات متوسطه، نمره ATAR- 65، امتیاز OP- 15، نمره IB- 24

    126240

    لیسانس علوم زیست پزشکی

    اتمام تحصیلات متوسطه، نمره ATAR- 80، امتیاز OP- 10، نمره IB- 28

    126240

    MBA

    سه سال سابقه کار، پوشش نامه، دو LOR، مصاحبه، ریز نمرات رسمی

    68380

    کارشناسی ارشد بازرگانی در امور مالی

    سه سال سابقه کار، پوشش نامه، دو LOR، مصاحبه

    67400

    کارشناسی ارشد ارتباطات

    UG در جرم شناسی، جامعه شناسی، مطالعات حقوقی، روانشناسی، علوم انسانی/هنر یا مطالعات تجاری

    52360

    کارشناسی ارشد حقوق

    هر مدرک حقوق حرفه ای با 65٪

    45680

    کارشناسی ارشد معماری

    مدرک معادل مدرک UG استرالیا در معماری با معدل 2.0/4.0 یا 5.0/7.0، نمونه کارها، آیلتس 7.0 یا معادل آن

    90515

     

    پردیس دانشگاه باند و محل اقامت

    پردیس دانشگاه باند و محل اقامت

    پردیس دانشگاه باند دارای پنج دانشکده است که با سبک طراحی قوسی شکل توسط یک معمار ژاپنی با شهرت بین المللی طراحی شده‌اند. حدود 10 هزار متر مربع از کاشی‌های معدنی و سنگ فرش شده برای پیاده روها و معابر داخلی دانشگاه استفاده شده است.

    برج ناقوس دانشگاه در گوشه شمالی ساختمان دانشکده بازرگانی دارای 9 ناقوس برنجی است که به آنها امکان نواختن آهنگ‌ها را با یک کلید کوچک می‌دهد. اینها اولین زنگ‌هایی از نوع خود هستند که در استرالیا قرار دارند.

    اقامت در در محوطه دانشگاه

    مسکن در محوطه دانشگاه اتاق‌های یک نفره یا مشترک با تهویه مطبوع ر ارائه می‌دهد. برای دانشجویانی که در محوطه دانشگاه زندگی می‌کنند، داشتن برنامه غذاخوری اجباری است.

    اقامت در بیرون از دانشگاه

    طیف وسیعی از اقامتگاه‌های اجاره‌ای در اطراف دانشگاه برای دانشجویانی که مایل به زندگی در خارج از محوطه دانشگاه هستند، وجود دارد. گزینه‌های اقامت دانشجویی مختلف در استرالیا شامل خانه‌های مجردی یا مشترک یا آپارتمان با اجاره هفتگی بسته به تعداد اتاق خواب‌ها است.

    انواع مسکن اجاره‌ای برای خانواده‌ها و زوج‌ها در سراسر گلد کوست وجود دارند که از آپارتمان‌های کنار ساحل گرفته تا منازل خانوادگی حومه شهر در نزدیکی دانشگاه، مناطق تجاری و مراکز خرده فروشی را شامل می‌شود. محل اقامت در خانه به دانشجویان تجربه زندگی با یک خانواده در استرالیا را ارائه می‌دهد. برنامه اقامت در خانه دانشگاه باند به صورت حرفه‌ای توسط شبکه اقامتی خانگی استرالیا مدیریت می‌شود.

    فرآیند درخواست پذیرش دانشگاه باند

    فرآیند درخواست پذیرش دانشگاه باند

    متقاضیان می‌توانند برای پذیرش دانشگاه باند در ماه‌های ژانویه، می و سپتامبر اقدام کنند. تصمیم پذیرش ظرف 2 هفته پس از پایان مهلت ارسال می شود.

    مدارک پشتیبان و شرایط لازم ارسال درخواست عبارتند از:

    • فرم درخواست
    • کپی تایید شده از گواهی های دبیرستان، کالج یا دانشگاه
    • CV یا رزومه
    • ترجمه رسمی رونوشت‌ها به زبان انگلیسی
    • بیانیه سابقه کار (در صورت وجود)
    • کپی پاسپورت
    • الزامات اضافی دوره خاص
    • نمرات آزمون زبان

    الزامات زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی عبارتند از:

    • آیلتس: 7.0
    • تافل: iBT 98
    • CAE: 185
    • PTE: 65

    بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه باند

    بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه باند

    دانشگاه باند طیف وسیعی از بورسیه‌ها و کمک‌های تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند، ارائه می دهد. دولت استرالیا بورسیه تحصیلی د را برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان تامین می‌کند.

    بورسیه‌های استرالیا فرصت‌هایی را برای دانشجویان آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا فراهم می‌کند تا در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد به طور تمام وقت در استرالیا تحصیل کنند. صندوق فرصت های دانشجویی ارائه شده توسط دانشگاه باند کمک‌های مالی تا سقف 2 هزار دلار استرالیا را برای کمک به تأمین مالی تجربیات آموزشی برای دانشجویان فعلی ارائه می‌دهد.

    برخی از بورسیه‌های ارائه شده در دانشگاه باند طبق جدول زیر است:

    بورس تحصیلی

    شایستگی

    هزینه (دلار استرالیا)

    معیارهای انتخاب

    International Stand out scholarships

    کارشناسی و کارشناسی ارشد

    کاهش 25 درصدی شهریه

    دستاوردهای تحصیلی - مبنای شایستگی رقابتی

    International Leadership Scholarships

    برای همه رشته‌ها، ATAR 84.00 برای کارشناسی

    مجموعاً 10 هزار که به طور مساوی برای دو ترم اول داده می‌شود

    دستاوردهای تحصیلی - مبنای شایستگی رقابتی

    International UG Excellence Scholarships

    متقاضیان کارشناسی

    تخفیف 50 درصدی شهریه

    دستاوردهای تحصیلی - مبنای شایستگی رقابتی

    Bond Business School

    متقاضیان ارشد در زمینه علوم اکچوئری، بازرگانی و ورزش

    4200 (پرداخت در دو قسط)

    دستاوردهای تحصیلی + نیاز مالی + سابقه مشارکت جامعه

     

    فارغ التحصیلان دانشگاه باند

    فارغ التحصیلان دانشگاه باند

    این دانشگاه دارای شبکه گسترده‌ای از 28 هزار فارغ التحصیل است که نقش فعالی در زندگی در محوطه دانشگاه دارند. این شبکه به دانشجویان دانشگاه باند فرصت‌های تجربه کاری منحصر به فرد، کارآموزی و قرارگیری بالینی ارائه می‌کند.

    برخی از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه عبارتند از:

    • ویجی پاتیل: رئیس دانشگاه DY Patil، بمبئی
    • روهان تیتوس: دستیار رئیس وزارت امور خارجه، افغانستان
    • فیونا دی جونگ: رئیس برند ملی استرالیا

    فرصت‌های شغلی دانشگاه باند

    فرصت‌های شغلی دانشگاه باند

    تیم متخصصان خدمات استخدامی در دانشگاه باند به دانشجویان از اولین هفته‌های ثبت نام خود کمک می‌کند تا اهداف شغلی و راهنمایی در مورد فرآیند دریافت شغل مناسب را توسعه دهند. آنها مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و سمینارها را ارائه می‌دهند تا به دانشجویان کمک کنند فرصت‌های شغلی خوب را شناسایی کرده، رزومه کاری بنویسند و برای مصاحبه آماده شوند.

    آنها همچنین میزبان نمایشگاه سالانه کار و کارآموزی باند هستند و بیش از 50 کارفرما را برای رویدادها در طول سال دعوت کرده و فرصت‌های شغلی مختلفی را در استرالیا فراهم می‌کنند. دانشگاه تضمین می‌کند که هر دانشجوی مقطع کارشناسی از طریق بیش از 200 فعالیت از جمله کارآموزی، داوطلبی، شرکت در مسابقات جهانی و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های حرفه‌ای فوق برنامه که همه از ترم اول تحصیلی در دسترس دانشجویان هستند، قابلیت استخدام و مهارت‌های بین فردی آنها را توسعه می‌دهد.

    دانشجویان بازرگانی در دانشگاه باند از کارآفرینان و استارت آپ‌ها در سیلیکون ولی، ژاپن و تایلند یاد می‌گیرند و کارآموزان باند به شهرهای شگفت انگیز جهانی مانند واشنگتن دی سی، پاریس، لندن و نیویورک سفر می‌کنند. یک دانشجو می‌تواند با میانگین زندگی در استرالیا تا 90,800 دلار استرالیا در سال درآمد داشته باشد و حقوق او از 23 هزار تا 405 هزار دلار استرالیا در سال متغیر است.

    کار حین تحصیل در دانشگاه

    ویزای دانشجویی استرالیا به دانشجویانی که به این کشور مهاجرت تحصیلی کرده، اجازه می‌دهد تا 20 ساعت در هر هفته کار کنند. مرکز توسعه شغلی باند به دانشجویان کمک می‌کند تا در حین تحصیل در دانشگاه، کار پاره وقت در رشته یا صنعت انتخابی خود پیدا کنند. در دانشگاه باند، هیئت علمی یک رویکرد فردی را برای دانشجویان ارائه می‌کند تا به آنها کمک کند مهارت‌ها و ارزش‌هایی را بیاموزند که برای موفقیت در دنیای امروز ضروری است. همه دانشجویان دانشگاه باند به برنامه کارآفرینی بدون هزینه دسترسی دارند که محیط مشترکی را فراهم می‌کند که در آن دانشجویان می‌توانند روی یک پروژه کار کنند و آن را از ایده اولیه تا اجرا ادامه دهند.

    کلام آخر

    این دانشگاه یکی از سخاوتمندانه‌ترین برنامه‌های بورسیه استرالیا را ارائه می‌دهد که شامل طیف وسیعی از بورسیه‌های تحصیلی تمام است که در هر ترم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به باهوش‌ترین متقاضیان اعطا می‌شود. بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه باند برای پاداش و شناسایی دانشجویانی طراحی شده اند که در زمینه‌های علمی، رهبری و ورزش سرآمد بوده‌اند. برای اطلاع از نحوه مهاجرت به استرالیا و اخذ پذیرش در دانشگاه باند، با تیم پشتیبانی گوره مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول معرفی دانشگاه باند استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت