بهترین کشورها برای مهاجرت کاری گرافیست‌ها
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • مهاجرت کاری

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    رشته طراحی و گرافیک در دنیای امروز تبدیل به یکی از پرمتقاضی‌ترین رشته‌های در جهان شده است که در بسیاری از امور کارایی دارد؛ از سرگرمی و ساخت بازی کامپیوتری، فیلم، انیمیشن و ویدیوهای تجاری گرفته تا پیاده‌سازی حالت شبیه‌سازی در انواع حوزه کاری از جمله معماری، صنعت خودرو، پزشکی، ساخت و توسعه تکنولوژی‌های کامپیوتری و... حال در این راستا سوالی که در ذهن متقاضیان مهاجرت کاری با حرفه گرافیست پیش می‌آید این است که کدام مقاصد بهترین گزینه برای مهاجرت کاری گرافیست‌ها است؟ در این مطلب ما 10 مقصد به عنوان بهترین کشورها برای مهاجرت کاری گرافیست‌ها انتخاب نموده‌ایم و در این راستا وجود فرصت‌های شغلی در کشور مقصد + میانگین حقوق بالا را بطور همزمان در نظر گرفته‌ایم. توجه فرمایید که متوسط حقوق‌های ذکر شده بعد از کسر مالیات محاسبه شده و همچنین ارقام را به عنوان حقوق متوسط در نظر بگیرید و به عبارتی شخصی با میزان تحصیلات بالاتر، سابقه کار بیشتر، مهارت‌های بالاتر و وجود فرصت شغلی بهتر می‌تواند درآمدی معادل بیشتر از 50 الی 60 درصد و حتی مواقعی بیش از 80 درصد از درآمد‌های ذکر شده را داشته باشد؛ با وبلاگ ادب ویزا همراه باشید.

    استرالیا

    • متوسط حقوق: 54 هزار دلار در سال

    استرالیا

    استرالیا اگرچه یکی از گرانترین کشورهای جهان از نظر هزینه‌های زندگی بوده اما از طرفی جز یکی از کشورها با بیشترین میزان دستمزد نیز می‌باشد. بسیاری از کسانی که تحصیل در استرالیا کرده، پس از اتمام درس به دنبال یافتن شغل در این کشور هستند و بسیاری از مهاجران از کشورهای در حال توسعه، کسب درآمد به درآمد استرالیا و خرج آن در کشور مبدا را انجام می‌دهند. رشته گرافیک شاید جز 10 شغل پردرآمد یا پرتقاضا در استرالیا نباشد اما همانند مابقی کشورهای پیشرفته، حضور و نیاز پررنگ این رشته و نیاز به نیروی کار متخصص گرافیست در حوزه‌های مختلف مانند صنعت، امور تجاری و سرگرمی، تحقیقات و شبیه‌سازی و... واضح است. یک گرافیست با درآمد مذکور در استرالیا می‌تواند یک زندگی بسیار خوب و نرمالی را تجربه نماید.

    آمریکا

    • متوسط حقوق: 53 هزار دلار در سال

    آمریکا

    آمریکا که از آن به عنوان سرزمین فرصت‌ها یاد می‌گردد، تقریبا در هر زمینه و حوزه صنعتی و تجاری در جهان پیشگام است. اگر از توضیحات گزاف پیرامون کارایی، فرصت‌های شغلی و رفاه زندگی یک گرافیست در آمریکا در زمینه صنعتی، تجاری و علمی بگذریم، باید گفت که کشور آمریکا سرزمین مادری برای چند رسانه‌ایی و مالتی مدیا به حساب می‌آید. گسترش عظیم صنعت فیلم‌سازی و هالیوود، بازی‌های کامپیوتری، موسیقی، تبلیغات تجاری، طراحی صحنه، ساخت انیمیشن، ساخت و طراحی لوگو و طراحی برای برندها و حتی اشخاص خوداشتغالی مانند اینفیلوئنسرها، یوتیوبرها و... شما را با حرفه گرافیک هرگز در آمریکا نه تنها بیکار نگه نداشته، بلکه یک فرصت عالی برای کسب درآمد به میزان بالا و وجود تقاضا برای این حرفه بدون نیاز به رقابت و سختی برای بدست آوردن شغل به عنوان گرافیست را فراهم می‌کند.

    سوئیس

    • متوسط حقوق: 51 هزار دلار در سال

    سوئیس

    کشور سوئیس به کشوری دارای فرصت‌های شغلی خوب با درآمد بالا مشهور است. اگرچه شاید مالیات 40 درصدی از درآمد در این کشور کمی به حال شهروندان این کشور به خصوص افراد با مشاغل کم درآمد نرخ مطلوبی نباشد اما با وجود فرصت‌های شغلی پر درآمد برای افراد متخصص از جمله گرافیست‌ها، شما از حقوق و مزایای شغلی و همچنین فرصت‌های متعدد شغلی بسیار خوبی بهره‌مند خواهید بود و در صورتی که از نظر سابقه کاری، میزان تحصیلات و میزان مهارت در سطح بالاتری باشید، فرصت کسب درآمد حداقل 50 تا حتی 70 درصد بیشتر از درآمد ذکر شده را به عنوان گرافیست خواهید داشت.

    کانادا

    • متوسط حقوق: 49 هزار دلار در سال

    کانادا

    کشور کانادا که در سالیان اخیر تبدیل به گزینه اول برای مهاجرت به خصوص برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به خصوص از کشورهای در حال توسعه شده، در همین زمان حاضر هم تعداد زیادی مهاجر را در خود جای داده است و این روند مهاجرپذیری نه تنها به روال قبل و حتی بلکه با ایجاد فرصت‌های بیشتری برای مهاجرت به این کشور ادامه دارد. چرا که مطالعات گسترده در سال‌های اخیر در کانادا نشان داده که حضور نیروی کار مهاجر همواره به نفع صنعت و اقتصاد این کشور بوده است و همواره برای مهاجران متخصص فرصت‌های شغلی خوبی در این کشور فراهم است که از جمله این فرصت‌ها، اشتغال در حوزه گرافیک و طراحی است که در شهرهای بزرگ این کشور مانند مونترال، ونکوور و به خصوص تورنتو بسیار دارای تجارتی پر رونق می‌باشد. بهترین روش مهاجرت به کانادا برای گرافیست‌ها در حال حاضر، مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا می‌باشد. متوسط درآمد برای گرافیست در شهر تورنتو می‌تواند از سالیانه 51 هزار دلار در سال هم بیشتر باشد.

    آلمان

    • متوسط حقوق: 48 هزار و 500 دلار در سال

    آلمان

    کشور آلمان که بیشترین شهرت آن، صنعتی بودن آن است یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت کاری در جهان می‌باشد. چرا که صنعت بسیار قوی این کشور و از طرفی آسان بودن دریافت ویزای کاری آلمان به نسبت برخی دیگر از کشورها مانند آمریکا باعث شده که آلمان به مقصد کاری رویایی برای مهاجران حتی آن‌هایی که تحصیلات دانشگاهی ندارند مبدل گردد. حال اگر شما دارای یک تخصص به خصوص تخصصی محبوب و پرطرفدار مانند یک گرافیست باشید، شک نکنید که آلمان را می‌توانید به عنوان مقصدی برای کار در این زمینه در لیست اولویت‌های خود داشته باشید. متوسط درآمد مذکور برای شهرهایی مانند برلین و مونیخ می‌تواند به بالای 50 هزار دلار در سال هم برسد.

    انگلیس

    • متوسط حقوق: 48 هزار دلار در سال

    انگلیس

    انگلیس صنعتی‌ترین کشور انگلیسی زبان در قاره اروپا است و در رتبه دوم بعد از کشور آلمان قرار دارد. انگلیس که بسیاری آن را نسخه قاره اروپایی از کشور آمریکا در نظر می‌گیرند، در زمینه متوسط درآمد بالا و فرصت‌های شغلی عالی و پیشرفت‌های صنعتی کم نظیر آن، موقعیت را برای کلیه متخصصین از جمله متخصصین گرافیک برای یک زندگی شغلی مطلوب و درآمد خوب فراهم ساخته است. متوسط حقوق ذکر شده در شهر لندن می‌تواند به بیش از 50 هزار دلار در سال نیز برسد. انگلیس نیز مانند آمریکا نه تنها در بخش صنعتی و علمی بلکه در بخش تجاری و بخش سرگرمی مانند محتواهای چندرسانه‌ایی بسیار پر قدرت عمل می‌کند و در این کشور همواره موقعیت شغلی خوب برای گرافیست‌ها مهیا می‌باشد.

    نروژ

    • متوسط حقوق: 47 هزار دلار در سال

    نروژ

    کشور نروژ با تولید ناخالصی سالیانه 403 میلیارد دلار، در جایگاه خوبی در قاره اروپا در زمینه پیشرفت صنعتی قرار دارد. اگرچه نروژ شاید چندان مقصد اصلی و اولویت برای تحصیل و یا کار برای مهاجرین از کشورهای در حال توسعه نباشد اما بدانید که این کشور درهای خود را همواره به روی نیروهای متخصص از جمله گرافیست‌های دارای مهارت بالا باز گذاشته است. کشورهای نروژ و سوئد به دلیل ساختار کلی‌ای که دارند، از نظر هم سرمایهگذاری و هم نیروی کار با مهارت بالا، بیشتر مهاجرین را جذب خود می‌نماید و نیروهای عادی کار و کارمندهای سطح متوسط یا متوسط به بالا عموم مردم این کشورها را در بر می‌گیرند.

    دانمارک

    • متوسط حقوق: 46 هزار دلار در سال

    دانمارک

    کشور دانمارک که در سال جاری در جایگاه دوم شادترین کشورهای جهان پس از فنلاند قرار گرفته یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در صنعت و اقتصاد می‌باشد. این کشور که توانسته بهتر از قبل در دو سال اخیر روی پای خود بایستد، میزان نرخ بیکاری را از عددی قریب به 6 درصد با پشت سر گذاشتن دوران همه‌گیری به رقم 3.8 درصد رسانده که درصد بسیار عالی در نرخ بیکاری می‌باشد. شاید اخذ اقامت دانمارک و مهاجرت به این کشور از سوی مردم کشورهای در حال توسعه آنقدر هم راحت نبوده و در نتیجه چندان گزینه‌ایی در اولویت نباشد اما یک گرافیست که می‌خواهد 10 کشور برتر برای این تخصص را بررسی و انتخاب نماید، در صورت وجود فرصت برای مهاجرت خوب است که دانمارک را هم در ذهن خود داشته باشد.

    نیوزلند

    • متوسط حقوق: 45 هزار دلار در سال

    نیوزلند

    کشور نیوزلند که در جوار استرالیا قرار گرفته، در چند دهه و به خصوص سالیان اخیر بسیار در زمینه تحصیلات و اشتغال و گسترش صنعت، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و رشته‌ی گرافیک جزء یکی از تخصص‌های پرتقاضا با درآمد خوب در این کشور محسوب می‌گردد. ضمن آنکه کشور نیوزلند تبدیل به یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل و کار در میان مهاجران به خصوص مهاجران از کشورهای در حال توسعه شده، باید گفت که در این کشور تناسب بین درآمد و مخارج بسیار مطلوب است؛ بدین صورت که درصد بسیار کمتری از درآمد را به نسبت دیگر کشورهای پیشرفته مانند استرالیا، آمریکا، انگلیس، آلمان، کانادا و... شما نیاز دارید تا خرج مایحتاج اصلی خود نمایید و یک گرافیست با حقوق سالیانه مذکور می‌تواند تجربه کاری و زندگی بسیار خوبی را در کشور نیوزلند تجربه نماید.

    ایرلند

    • متوسط حقوق: 41 هزار دلار در سال

    ایرلند

    ایرلند در چندین سال اخیر بستر بسیار خوبی را برای اقتصاد و بازار کار در این کشور فراهم ساخته است. اخیرا هنگامی که بسیاری از مقاصد برتر برای تخصص و رشته‌های گوناگون و محبوب را جست و جو می‌کنیم نام کشور ایرلند را از نظر فرصت‌های شغلی و درآمد بالا در قسمت‌های بالای اکثر این لیست‌ها مشاهده می‌شود. در این رابطه، ایرلند در لیست بهترین مقاصد برای گرافیست‌ها در 10 رتبه نخست قرار گرفته است و متوسط درآمد مذکور در پایتخت آن یعنی دوبلین می‌تواند به نزدیک 44 هزار دلار در سال هم برسد.

    سوالات متداول بهترین کشورها برای مهاجرت کاری گرافیست‌ها

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (3 پاسخ)
    2023-12-10

    سلام و درود. من گرافیست هستم و 30سال دارم. میخواستم برای کار در کشور آلمان اقدام کنم میشه راهنمایی کنید. سپاس.

    2023-12-12

    سلام. متاسفانه در این زمینه اطلاع دقیقی ندارم و موسسه صرفا در زمینه ویزای تحصیلی کانادا، استرالیا، قبرس و... فعالیت داره

    2023-10-21

    سلام من ۲۲سالمه و گرافیستم میتونین راهنماییم کنین که چجوری میتونم از طریق تحصیل و هم کار مهاجرت کنم

    2023-10-22

    سلام. برای کشورهای سطح بالا ویزای کار بسیار سخت و رقابتیه و عملا برای ایرانیان پروسه سختیه اما برای تحصیل، مسیرتون خیلی راحت تر خواهد بود. ما میتونیم برای رشتتون برای کانادا یا استرالیا اقدام کنیم که در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-08-13

    من طراح ، تصویرساز و صفحه آرا و ناظر فنی چاپ هستم . میشه راهنماییم بفرمایید چطور میتونم سفارش کار از خارج ایران داشته باشم ؟ بصورت پروژه ای .... چون شنیدم کار هنری طراحی در خارج از ایران خیلی گران هست... من میتونم با قیمت بهتری کارهای برون مرزی رو انجام بدم .... ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.... 09123388618

    2022-08-14

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    مشاوره رایگان مهاجرت