بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • مهاجرت کاری

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    برای دریافت مشاوره رایگان جهت تحصیل در کانادا و استرالیا و انتخاب دانشگاه، بررسی کلیه مدارک و توانایی فردی شما و در آخر، تشکیل یک پرونده‌ی قوی مهاجرتی در کنار تیمی مجرب از متخصصین اخذ ویزای تحصیلی با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، کافیست با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    از حدود 200 میلیون مهاجر که در کشورها و شهرهای مختلف جهان سکونت داشته و قریب به اتفاق به کار و تخصصی مشغول هستند، تعداد قابل توجهی از آن‌ها در صنعت بهداشت و درمان به ویژه در صنعت بسیار مهمی به نام داروسازی اشتغال دارند. هر ساله هم افراد قابل توجهی برای مهاجرت تحصیلی و کاری برای تحصیل یا اشتغال در رشته و صنعت داروسازی در یک مقصد محبوب و با کیفیت برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی یا کاری اقدام کرده یا می‌خواهند در این مسیر اقدام کنند. اما سوالی که در ذهن متقاضیان مهاجرت در تخصص داروسازی پیش می‌آید، این است که بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان کدام‌ها هستند؟ طبیعتا جواب این سوال را با یک کلمه نمی‌توان داد. در این راستا باید معیارهای بسیاری در نظر گرفته شود. از جمله کیفیت زندگی در کشور مقصد، وضعیت صدور ویزا و اخذ اقامت برای ایرانیان، هزینه‌های تحصیل، هزینه‌های زندگی در کشور مقصد، وضعیت اشتغال و اقتصاد آن کشور و ده‌ها ملاک و معیار اصلی دیگر. ما در این مقاله پیرامون کشورهایی که بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان به حساب آمده و بالاترین تقاضا را برای رشته داروسازی دارند صحبت خواهیم کرد؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

    کانادا

    کانادا

    • متوسط حقوق ​​داروساز: 100 هزار دلار کانادا در سال

    علاوه بر آنکه تحصیل در کانادا در رشته داروسازی یکی از هوشمندانه‌ترین گزینه‌های مهاجرتی تلقی شده، باید گفت که متوسط​​ نرخ حقوق ساعتی برای داروسازان در کانادا تا به 50 دلار در ساعت هم می‌رسد. متوسط حقوق یک ​​داروساز در کانادا بین 90 تا 100 هزار دلار کانادا در سال می‌باشد که این حقوق بسیار خوب و بالا، یک حقوق و رقم میانگین و متوسط است و متخصصان با تخصص و سابقه کار بهتر و همچنین افراد شاغل در شهرهایی مانند تورنتو و ونکوور می‌توانند حقوق‌ها و درآمدهای بسیار بالاتر از رقم متوسط ذکر شده را نیز داشته باشند. در کانادا حقوق و مزایای شاغلان در صنعت داروسازی مستقیما به تخصص فرد بستگی دارد. به عبارت دیگر  تفاوت واضح و قابل توجهی در حقوق داروسازان با تجربه یا کم تجربه با افراد مجرب و حرفه‌ای اعمال می‌شود.

    همچنین یک حقیقت جالب دیگری که وجود داشته، این است که بیشتر داروسازان کانادایی به محض کسب بیش از 10 سال تجربه، از نظر سمت شغلی به سرعت به پوزیشن‌های شغلی رده بالاتر جذب می‌شوند. از نظر کیفیت خدمات و تقاضای شغلی، کانادا همیشه با کمبود داروساز مواجه است. همچنین مسلما و قطعا فرصت‌های شغلی و حقوق و مزایا برای افرادی که تحصیل در کانادا کرده و از یکی از دانشگاه‌های معتبر این کشور در رشته داروسازی فارغ‌التحصیل می‌شوند، بسیار بیشتر و بهتر خواهد بود. در واقع فرصت تحصیل در کانادا به عنوان بهترین و راحت‌ترین فرصت مهاجرتی موجود حال حاضر به این کشور رویایی را هرگز نباید از دست داد. متقاضیان ایرانی ه بهتر است دلخوش به ویزای کاری مستقیم به ویژه در رشته‌های در حیطه بهداشت و درمان نباشند و تا وقتی که اداره مهاجرت این کشور، به این سادگی چنین فرصت عالی را برای مهاجرت تحصیلی به کانادا برای ایرانیان فراهم کرده را از دست ندهند.

    ایالات متحده

    ایالات متحده

    • متوسط​​ حقوق داروساز: 130 هزار دلار در سال

    آمریکا بهشت متخصصان داروسازی و متقاضیان تحصیل در این رشته‌ی تحصیلی است. چرا که اولا نه تنها بزرگترین صنعت دارو و داروسازی جهان (و همچنین نرخ مصرف کننده و دارنده تقاضا) را کشور آمریکا داشته و در این صنعت بسیار پیشرفته و بزرگ بوده، بلکه بیشترین میزان درآمد در جهان برای متخصصین داروسازی در این کشور است. چرا که متوسط حقوق یک ​​داروساز در آمریکا برابر 130 هزار دلار آمریکا در سال می‌باشد که این حقوق بسیار خوب، تازه یک عدد و رقم میانگین و متوسط است. این یعنی وجود بهترین فرصت‌های شغلی برای داروسازان هم از بابت وجود شغل و هم از بابت حقوق، مزایا و درآمد سالانه. آمریکا در یک کلام کشوریست با بالاترین حقوق که بهترین شرایط شغلی موجود را برای داروسازان فراهم کرده است.

    از طرف دیگر نیز با گسترش بسیار سریع و وسیع صنعت داروسازی در آمریکا و در نقطه مقابل تداوم کمبود داروسازان در آمریکا به دلیل رشد سریع صنایع بهداشتی و دارویی، پیر شدن جمعیت و همچنین افزایش تعداد داروسازانی که تصمیم به بازنشستگی گرفته، این نیاز و به موجب آن این حقوق و مزایا برای داروسازان بیشتر شده است. البته باید گفت که از آنجا که داروسازان حرفه‌ای در آمریکا بیشتر مورد تقاضا هستند، حقوق و دستمزد در سال‌های اخیر با افزایش پاداش سالیانه از مقدار متوسط 116000 دلار به رقم فعلی یعنی به 130 الی 140 هزار دلار آمریکا افزایش یافته است و این کشور از بابت پرداخت این حقوق، نیروی کار حرفه‌ای و مطمئن می‌خواهد. بنابراین در آمریکا نیز همانند استرالیا و کانادا، تحصیل در یکی از دانشگاه‌های معتبر این کشور و اخذ مدرک تحصیلیی و فارغ‌التحصیلی در خاک آمریکا، اعتبار بسیار بیشتری را در زمینه اخذ ویزای کاری و سهولت دریافت اقامت دائم و گرین کارت به همراه خواهد داشت.

    استرالیا

    استرالیا

    • متوسط حقوق ​​داروساز: 90 هزار دلار استرالیا در سال

    استرالیا در دو مورد شهرت دارد؛ یکی کیفیت بسیار بالای نظام آموزشی آن در سطح جهان از جمله در رشته‌های پزشکی و رشته‌های مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مورد دیگر شهرت در داشتن فرصت‌های شغلی عالی و درآمدهای بسیار بالا از جمله در رشته و تخصص داروسازی. بنابراین در این راستا تحصیل در استرالیا و سپس اخذ ویزای کار و اقامت این کشور از طریق ویزای کار پس از تحصیل به عنوان ارجح‌ترین روش توصیه می‌شود. دستمزد ​​داروسازان در استرالیا برابر با 42 الی 49 دلار استرالیا در ساعت می‌باشد. متوسط حقوق یک ​​داروساز در استرالیا برابر 90 هزار دلار استرالیا در سال می‌باشد که این یک رقم میانگین است.

    مسلما حقوق در شهرهایی مانند سیدنی و ملبورن و همچنین برای افراد با تخصص و سابقه کار بالاتر بسیار بیشتر هم می‌تواند باشد. کیفیت خدمات و گستردگی صنعت داروسازی و همچنین وجود تقاضای مصرف کننده در استرالیا، باعث شده که این کشور تبدیل به یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی داروسازان شود. استرالیا همچنین یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل رشته داروسازی است. برای مثال دانشگاه موناش این کشور که جزء 100 دانشگاه برتر جهان است، در سال گذشته میلادی رتبه 1 جهانی را در رشته‌ی داروسازی داشته است.

    آلمان

    آلمان

    • متوسط حقوق ​​داروساز: 50 هزار دلار در سال

    در آلمان، یک داروساز به طور متوسط ​​حدود 46 هزار یورو (50 هزار دلار) در سال حقوق می گیرد. در حالی که قابل توجه است که طبق گزارش PayScale، زنان در آلمان حدود 55 درصد از نیروی کار داروسازان کشور را تشکیل می دهند. یکی دیگر از زمینه‌های مورد علاقه برای داروسازان در این کشور، شرایط، مزایا و رضایت شغلی بسیار خوب در این کشور در صنعت داروسازی می‌باشد. در یک کلام آلمان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای کار برای داروسازان و همچنین تحصیل در رشته‌ی داروسازی می‌باشد. از طرفی با توجه به دسترسی داروسازان به امکانات پزشکی پیشرفته، محیط کار با بالاترین استانداردها و همچنین توجه تمام و کمال به سلامت کارکنان، رشته داروسازی فوق العاده قابل احترام است.

    یک نکته جالب که پیرامون صنعت داروسازی در آلمان وجود داشته این است که داروسازان در آلمان فقط مجاز به داشتن حداکثر 3 مکان برای امور صنعتی و تجاری خود هستند. بنابراین در آلمان هیچ داروخانه زنجیره‌ای بزرگی مانند ایالات متحده یا انگلستان وجود ندارد. اکثر داروخانه‌ها در آلمان در تعطیلات و همچنین عصرها، بعد از ظهرهای شنبه‌ها و یکشنبه‌ها و تعطیل هستند که یکی دیگر از مواردی که توجه داروسازان را به آلمان جلب کرده، ساعات کاری مناسب و بسیار خوب و همچنین مرخصی‌های قابل توجه برای متخصصین در این حیطه شغلی می‌باشد.

    سوئیس

    سوئیس

    • متوسط ​​حقوق داروساز: 105 هزار دلار در سال

    سوئیس به عنوان یکی از کشورهای با بهترین شرایط کاری و به داشتن حقوق‌ها و درآمدهای بالا شناخته شده است؛ از جمله در صنعت و تخصص داروسازی. در کل سیستم شغلی این کشور یک شرایط کاری بسیار قوی، پایدار و مساعد را برای نیروهای کار خود در حیطه و تخصص پزشکی و حرفه‌های مرتبط با آن در زمینه مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند. کار در سوئیس به عنوان یک داروساز واجد داشتن یک تجربه و تخصص بالا و قابل توجهی می‌باشد. چرا که این بازار کاری بسیار جذاب و با درآمدها و ارقام رویایی، دارای رقابت بسیار بالایی برای ورود است. به بیان راحت‌تر، ویزای کاری سوئیس به ویژه برای ایرانیان دارای رقابت بسیار بالایی است و بنابراین مسلما مهاجرت تحصیلی به سوئیس شانس بالاتری را برای ویزای کاری پس از تحصیل و همچنین اخذ اقامت دائم فراهم خواهد نمود.

    کارکنان در حوزه بهداشت و درمان و داروسازان در سوئیس دستمزد بسیار خوب و بالایی را دریافت می‌کنند و با توجه به قدرت و وضعیت اقتصادی بسیار مناسب و عالی این کشور، حقوق و درآمدها دارای ارزش بسیار بالا و ستایش برانگیزی است. یک داروساز در سوئیس به طور متوسط ​​حدود 83 هزار تا 147 هزار دلار در سال حقوق می‌گیرد. اگرچه که داروسازان در سوئیس هنوز به اندازه ایالت متحده حقوق بالا دریافت نکرده اما در این راستا در رتبه دوم قرار دارند. اکثر داروسازان در سوئیس در حال حاضر 1 تا 4 سال تجربه کاری دارند. این در حالیست که تنها 4 درصد از داروسازان 20 سال یا بیشتر تجربه کاری دارند.

    سوئیس اغلب به عنوان کشوری با بالاترین کیفیت زندگی بر اساس داشتن امتیازهای برتر در شاخص‌هایی مانند مراقبت‌های بهداشتی، امنیت، حقوق بشر، ترافیک و آلودگی دارای شهرت جهانی است. سایت نامبئو در سال 2015 سوئیس را به عنوان کشوری با بالاترین کیفیت زندگی و پس از آن دانمارک و آلمان رتبه بندی کرد. سوئیس یکی از بهترین کشورها برای داروسازان است. داروساز بودن و در کل اشتغال در هر حیطه‌ای در سوئیس همیشه یک تجربه بسیار سودمند و رضایت بخش بوده است.

    انگلستان

    انگلستان

    • متوسط​​ حقوق داروساز: 66 هزار دلار در سال

    انگلستان یکی از دیگر بهترین کشورها برای متخصصین در صنعت داروسازی است. زیرا جدای از شرایط کاری بسیار مساعد و محیطی عالی که برای متخصصین در این کشور فراهم  شده، درآمد و حقوق داروسازان در آن نیز بالا بوده و همچنین نکته‌ی بسیار جالب این است که قانون به افراد حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا داروخانه‌های خصوصی خود را باز کرده و اداره کنند. همچنین، طبق برآورد PayScale، یک داروساز در انگلستان دارای میانگین حقوق در حدود 65 هزار دلار در سال می‌باشد. همچنین بر اساس تغییرات اقتصادی در چند سال گذشته و تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های اقتصاد دانان، انتظار می‌رود که این متوسط حقوق برای داروسازان به سمت افزایش مایل شود. 

    بر اساس گزارش ONS، برای متخصصین با زمینه تخصص و سابقه کار بیشتر، بالاترین دستمزد داروسازان در بریتانیا در سال 2014 تا عدد 205 هزار دلار در سال هم رسیده بود؛ در حالی که حقوق نخست وزیر این کشور 218 هزار دلار بوده است. در واقع یکی از پردرآمدترین کشورها برای داروسازان، انگلستان است. زیرا انتظار می‌رود که یک داروساز حداقل 55 هزار دلار یا بیشتر در سال حقوق دریافت کند. به نظر می‌رسد انگلستان یکی از بهترین کشورها برای داروسازان باشد زیرا قانون این کشور به پزشکان این اجازه را می‌دهد داروخانه های خصوصی خود را باز کرده و مدیریت کنند. جدا از شرایط کاری و فضای عالی برای داروسازان، انگلستان فضای خوبی برای سایر کارمندان در هر حیطه کاری را نیز فراهم می‌نماید.

    ایسلند

    ایسلند

    • متوسط ​​حقوق داروساز: 106 هزار دلار در سال

    ایسلند طی سال‌ها به‌طور بی‌وقفه در مقیاس مطلوب‌ترین مقاصد کاری، تحصیلی و در کل برای زندگی با سرعتی بالا صعود کرده است و تا 98 درصد از افراد مشغول در صنعت خدمات این کشور به زبان انگلیسی مسلط هستند. یکی از دلایل بالا بودن دستمزد در این کشور از جمله برای داروسازان این است که ایسلند کشوری کوچک با جمعیتی بسیار کم است که جمعا کمتر از 100 داروخانه در ایسلند وجود دارد که اکثر آن‌ها توسط تعداد محدودی از داروسازان و پزشکان مدیریت می‌گردد. اما با این حال، داروسازی فقط محدود به کار در داروخانه نشده و این را باید گفت که در یک منطقه سردسیر و در کشوری ایسلند، اتفاقا داروساز بودن یک فرصت شغلی بسیار عالی است. 

    در واقع ایسلند یکی از بهترین کشورها برای کار به عنوان یک داروساز است. زیرا شرایط کاری خوبی با تجهیزات پزشکی سازگار با محیط زیست و با تکنولوژی مدرن پیشرفته و به روز را فراهم کرده است. میانگین حقوق سالانه یک داروساز در ایسلند حدود 106 هزار دلار تخمین زده می‌شود. البته باید گفت که در این کشور پرسنل کمتری برای اداره موسسات و صنایع مربوط به داروسازی وجود دارد و بنابراین رقابت هم در این حیطه شغلی در این کشور وجود دارد.

    دانمارک

    دانمارک

    • متوسط حقوق سنگاپور: 40 هزار دلار در سال

    صنعت مراقبت‌های بهداشتی در دانمارک به ارائه خدمات گسترده‌ی خود با تخصصی بسیار بالا و با کیفیت در سطح جهان بسیار اهمیت می‌دهد. همچنین صنعت مراقبت‌های بهداشتی در دانمارک دارای ساختار سازمان یافته‌ای در کلیه محیط‌های کاری است که بر رفتار و روش‌های استخدام پزشکان بر پایه یک نظم و قانونی به نفع متخصصین در این حوزه و در کل در زمینه مراقبت‌های بهداشتی حاکم است. دانمارک یکی از پردرآمدترین کشورها برای داروسازان است و یک داروساز معمولی در هر ماه 35200 کرون دانمارک درآمد دارد.

    سیستم کاری در حیطه بهداشت و درمان در دانمارک به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا انرژی کارگران را حفظ کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا خود را وقف تک تک بیماران کنند. همچنین سقف ساعات کاری کارکنان بهداشت و درمان در این کشور 11 ساعت در روز است که این قانون در جهت سلامت جسم و روان کارکنان در این حیطه وضع شده است. همچنین دانمارک از جمله کشورهایی است که بهترین تعادل بین درآمد و هزینه‌های زندگی را دارد و بنابراین حقوق 40 هزار دلار در سال در این کشور برای داروساز به نسبت هزینه‌های زندگی در این کشور یک حقوق و درآمدی بسیار خوب است.

    نروژ

    نروژ

    • متوسط ​​حقوق داروساز: 56 هزار دلار در سال

    یکی از بهترین کشورهای دنیا برای کار و همچنین شروع یا ادامه تحصیل به عنوان یک داروساز حرفه‌ای، کشور نروژ می‌باشد. داروساز بودن در نروژ از بابت حقوق و مزایا، امکانات و سلامت محیط کاری، کیفیت فضای اشتغال، رضایت و امنیت شغلی و... می‌تواند بسیار رضایت بخش باشد. طبق مطالعات انجام شده، حقوق سالانه یک داروساز در نروژ در حدود 660 هزار NOK (کرون نروژ) است که معادل 56 هزار دلار در سال می‌گردد. این پرداخت یک عدد و رقم متوسط و برای دستمزد سالانه یک داروساز معمولی است که ممکن است مسکن، حمل و نقل و مزایای دیگر را نیز پوشش دهد. دستمزد داروساز اغلب با توجه به سطح تخصص و مهارت، جنسیت یا حتی منطقه فرد ممکن است متفاوت است. داروسازان با مدرک لیسانس 524576 کرون و مدرک کارشناسی ارشد 590071 کرون دریافت می کنند، در حالی که کسانی که چندین سال تجربه دارند سالانه 777000 کرون نروژ (72 هزار دلار در سال) را دریافت می‌کنند.

    سوئد

    سوئد

    • متوسط​​ حقوق داروساز: 70 هزار دلار در سال

    متوسط ​​دستمزد داروساز در سوئد 34 دلار در ساعت، 5842 دلار در ماه و 70 هزار دلار در سال می‌باشد. یکی از مزایای اصلی مهاجرت داروسازان به سوئد این است که مالیات بر درآمد در این کشور نسبتا پایین است و مالیات بر درآمد در این کشور فقط 24٪ می‌باشد. با این حال، یادگیری زبان سوئدی برای شما به عنوان یک داروساز الزامی است. تخمین زده می شود که یادگیری زبان سوئدی تقریباً 575 تا 600 ساعت کلاس برای دستیابی به سطح مهارت خوب در زبان این کشور طول می‌کشد.

    سوئد کشوری است که برای صنعت سلامت خود بسیار ارزش بالاییی قائل است و از بابت کیفیت و رضایت شغلی، حقوق و درآمد و مزایا، نظام شغلی این کشور و کیفیت زندگی در آن در بهترین جایگاه قرار دارد. پس درست است که بگوییم سوئد یکی از بهترین کشورها برای کار به عنوان یک داروساز در دنیاست. علاوه بر این، سوئد یکی از کشورهایی است که کمترین میزان جرم و جنایت را در جهان دارد. اکنون، ساختار مالیات در سوئد به طرز قابل توجهی پایین است، که نیروهای متخصص از جمله داروسازان را تشویق به مهاجرت کاری به این کشور می‌کند و به آن‌ها اجازه می دهد بخش بیشتری از درآمد خود را حفظ کنند. از هر منظر، سوئد یکی از پردرآمدترین کشورها برای داروسازان است؛ یک داروساز در سوئد به طور متوسط ​​سالانه حدود 70465 دلار حقوق دریافت می‌کند و این مقدار، رقم بسیار خوبی است.

    نیوزیلند

    نیوزیلند

    • متوسط ​​حقوق داروساز: 61 هزار دلار در سال

    شغل داروسازی در نیوزیلند تقاضای زیادی دارد و تعداد افراد شاغل در این بخش هر ساله افزایش می‌یابد. به همین دلیل، نیوزیلند می‌تواند در لیست بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان باشد. تقاضا برای داروسازان به دلیل سالخوردگی جمعیت نیوزیلند و تعداد داروسازان فعلی که به زودی بازنشسته می‌شوند، همچنان ادامه دارد. جای خالی در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های عمومی در این کشور به وفور احساس می‌شود. نیوزلند همسایه استرالیاست که در آب‌های اقیانوس آرام و در قاره اقیانوسیه قرار داشته و یکی دیگر از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت کاری و تحصیلی در زمینه و تخصص داروسازی است.

    نیوزلند نیز همچون استرالیا سالیانه لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می‌کند که همه ساله نیاز به مشاغل در حیطه بهداشت و درمان از جمله رشته و تخصص داروسازی به وضوح قابل مشاهده است. نیوزلند یکی از بهترین کشورها از نظر استانداردهای زندگی، آزادی‌های مدنی، ثبات اقتصادی و سیستم آموزشی است، به همین دلیل مهاجرت کاری و همچنین مهاجرت تحصیلی به نیوزلند می‌تواند شروع پروسه اخذ اقامت دائم این کشور و شروع یک زندگی عالی در یکی از با کیفیت ترین کشورهای جهان با طبیعت و جغرافیایی بی نظیر باشد.

    کلام آخر

    برخی از کشورها برای اینکه به عنوان داروساز فعالیت کنند، باید در برخی از امتحانات شرکت کنند تا صلاحیت خود را ثابت کنند. پس از تکمیل سایر مدارک ممکن است برای اینکه تجربه داروسازان محک بخورد، ملزم به گذراندن یک دوره آموزش کنند. داروسازان باید توجه داشته باشند که بعضی از کشورها مانند آمریکا، متقاضیان را ملزم به شرکت در یک امتحان انگلیسی می‌کنند، حتی اگر متقاضیان به انگلیسی مسلط باشند. مقام مسئول در کشور میزبان توضیح می‌دهد که چه مدارکی برای کار مورد نیاز است. برای تحصیل در کانادا و تحصیل در استرالیا و طرح هرگونه سوال در مورد انتخاب دانشگاه یا کالج، نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین کشورها برای مهاجرت کاری داروسازان

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (4 پاسخ)
    2024-01-20

    سلام. من 17 ساله هستم و 1403 کنکور پزشکی میدم، هدفم داروسازیه عمم دانمارک زندگی می کنه و داروسازه. الان دارم فک می کنم همین الان به نوعی برم دانمارک و اونجا داروسازی بخونم سوالم اینه: وقتی کسی مدرک داروسازی داره از دانشگاه دواتی، هزینه آزراسازی مدرکش برای مهاجرت قدره؟ هرجا میخونم راجع به مهاجرت تحصیلی نوشاه، ولی من هدغم اینه فارغ التحصیل شم و برای کار مهاجرت دائم کنم و نه تحصیلی و اگر نشئدنیه (یا خیلی سخته) همین الان یجوری برم ئانمارک و همون جا دانشگاه برم خواهش می کنم راهنماییم کنید

    2024-01-21

    سلام. مبلغ آزادسازی مدارک پزشکی دانشگاه‌های سراسری 300 میلیون هست و اگه که هنوز تحصیل در دانشگاه رو شروع نکردید، پیشنهاد می کنیم برای مقطع کارشناسی اقدام کنین و اگه الان اقدام کنین خیلی بهتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در این راستا و ارزیابی رایگان شرایط خود با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-09-05

    سلام امکانش نیست همون ترمای اول جایی برای ادامه تحصیل پذیرش شد؟ با توجه به تاپ بودن دانشگاه و بالا بودن نمره

    2022-09-11

    سلام. بله

    2022-08-08

    سلام . میشه در حین تحصیل دارو سازی در ایران برای ادامه تحصیل به کانادا یا امریکا اقدام کرد؟؟

    2022-08-09

    سلام. بهتره مدرک تحصیلیتون رو اخذ کنین و بعد با مدرک و معدل خوب برای ادامه تحصیل اقدام کنین.

    2022-07-26

    سلام خسته نباشید،من ترم پنج رشته داروسازی هستم و نمرات خوبی دارم و میخواهم تخصص داروسازی بالینی بگیرم،آیا میتوانم پس از اتمام درسم با ارائه نمره آیلتس و مدارکم ویزای کار در یکی از کشور های اروپایی بگیرم یا مهاجرت تحصیلی بهتر و تضمین شده تر است؟اگر میشود راهنمایی کنید ممنون

    2022-07-27

    سلام. صد در صد روش تحصیلی تضمین شده و ضمن اینکه روش کاری علاوه بر اینکه خیلی سخت شده، واقعا مشخص نیست و هر قانونی هر موقعی میتونه براش تغییر کنه و بنابراین اقدام تحصیلی اکیدا پیشنهاد میشه...

    مشاوره رایگان مهاجرت