بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    دانشگاه‌های استرالیا مانند یک آهنربای قوی دانشجویان بین المللی را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می‌کند. به خصوص که تحصیل در رشته حقوق در استرالیا بسیار محبوب است و می‌تواند درهای اعتبار و پیشرفت شغلی را به روی دانشجویان باز کند. دانشکده‌های حقوق در استرالیا دانش آکادمیک و مهارت‌های استدلالی و منطقی مورد نیاز برای وکالت را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند. شما برای وکیل شدن باید شرایط و الزامات تحصیلی هر یک از دانشگاه‌ها را برآورده کنید تا بتوانید وارد بازار کار این رشته هیجان انگیز شود. در این مطلب به طور کامل در مورد بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق صحبت می‌کنیم.

    برخی از دانشگاه‌های حقوق در استرالیا جزء 50 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی کیو اس (QS) در رشته حقوق قرار دارند. این موضوع نشان دهنده سطح بالای آموزشی، اساتید مجرب، تنوع در دوره‌های تحصیلی و امکاناتی است که هر موسسه آموزشی این کشور در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. در این مطلب به معرفی بهترین دانشگاه‌ها برای تحصیل در استرالیا و در رشته حقوق اشاره می‌کنیم.

    دانشگاه ملبورن

    دانشگاه ملبورن

    دانشکده حقوق دانشگاه ملبورن که با نام MLS نیز شناخته می‌شود، قدیمی‌ترین دانشکده حقوق استرالیاست. این دانشکده دوره‌های تحصیلی در مدرک لیسانس حقوق (LLB)، فوق لیسانس حقوق (LLM)، دکتری حقوق (PhD) و دکتری حرفه‌ای حقوق (JD) را اعطا می‌کند. این دوره‌های تحصیلی هم دانش تخصصی و هم تجربی دانشجویان را افزایش می‌دهد. دانشکده حقوق ملبورن نرخ اشتغال بالایی دارد، به این معنا که فارغ التحصیلان آن به سرعت جذب بازار کار می‌شوند. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه ملبورن طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    11

    هزینه‌های درخواست

    100 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 37500 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 46000 دلار استرالیا

    هزینه سالانه دکتری حقوق (JD) 42500 هزار دلار استرالیا

    دانشگاه نیو ساوت ولز

    دانشگاه نیو ساوت ولز

    دانشکده حقوق دانشگاه نیو ساوت ولز در سطح ج جهانی پیشرو است که جزء 15 دانشگاه برتر حقوق در جهان محسوب می‌شود. دوره‌های ارائه شده در رشته حقوق این دانشگاه بالاترین سطح کیفیت در تدریس را ارائه می‌دهد. با تحصیل در رشته حقوق دانشگاه نیو ساوت ولز، دانشجویان یک مدرک بین المللی معتبر دریافت می‌کنند تا بتوانند در حرفه خود به موفقیت برسند. دوره‌های تحصیلی توسط متخصصان و محققان برجسته حوزه وکالت به شما آموزش داده می‌شود. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه نیو ساوت ولز طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    13

    هزینه‌های درخواست

    125 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 12940 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 46 هزار دلار استرالیا

    دانشگاه سیدنی

    دانشگاه سیدنی

    دانشکده حقوق دانشگاه سیدنی که در سال 1855 تاسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین دانشکده‌های حقوق در استرالیاست. همچنین به عنوان یکی از بهترین دانشکده‌های حقوق استرالیا در نظر گرفته می‌شود. دانشجویان به دلیل شهرت، رتبه بین المللی، فارغ التحصیلان ممتاز، مدارک معتبر و بورسیه‌های تحصیلی جذب این دانشگاه می‌شوند. اساتید نخبه دانشکده حقوق دانشگاه سیدنی در دانشگاه‌های هاروارد، آکسفورد، کمبریج، پکن و تسینگهوا تحصیل کرده‌اند. بنابراین دانشجویان می‌توانند بالاترین کیفیت آموزشی دریافت کنند و در مقاطع تحصیلی مختلف تحصیل کنند. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه سیدنی طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    16

    هزینه‌های درخواست

    150 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 49500 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 54000 دلار استرالیا

    هزینه سالانه دکتری حقوق (JD) 51000 دلار استرالیا

    دانشگاه ملی استرالیا

    دانشگاه ملی استرالیا

    دانشگاه ملی استرالیا در کانبرا، پایتخت استرالیا قرار دارد. دوره‌های حقوق در این دانشگاه بر توسعه مهارت‌های تجزیه و تحلیل و تفکر انتقادی تمرکز دارند، زیرا وکیل موفق کسی است که بتواند استدلال منطقی داشته باشد. دانشجویان در کلاس‌های درس تحت آموزش اصولی مبتنی بر تجربه قرار می‌گیرند تا بتوانند در موقعیت‌های واقعی موفق عمل کنند. شما با مدرکی که از دانشگاه ملی استرالیا دریافت می‌کنید، به سرعت جذب بازار کار می‌شوید. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه ملی استرالیا طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    24

    هزینه‌های درخواست

    150 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 45900 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 48500 دلار استرالیا

    دانشگاه موناش

    دانشگاه موناش

    زندگی و تحصیل در دانشگاه موناش برای دانشحویان خارجی بسیار لذت بخش است و دانشگاه موناش یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت به استرالیا و تحصیل در این کشور است. تنها دانشکده حقوق در استرالیا که به دانشجویان تجربه کار واقعی را می‌دهد، دانشگاه موناش است. کار روی پرونده‌های واقعی که تحت نظارت وکلای متخصص قرار دارند، برای دانشجویان بسیار مفید خواهد بود. همچنین برخی از واحدهای درس انتخابی در رشته حقوق شامل مذاکره و حل تعارض، قانون رسانه و حقوق حیوانات هستند که مهارت دانشجویان در موقعیت‌های آینده گسترش می‌دهد. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه موناش طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    40

    هزینه‌های درخواست

    100 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 42100 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 48500 دلار استرالیا هزینه

    دانشگاه کوئینزلند

    دانشگاه کوئینزلند

    دانشگاه کوئینزلند به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با گذراندن حداقل یک ساله از دوره تحصیلی خود، برای پرونده‌های حقوقی و کار واقعی درخواست دهند. در حقیقت، رشته حقوق در این دانشگاه از ترکیب واحدهای تئوری و عملی تشکیل شده است. دانشکده حقوق دانشگاه کوئینزلند ششمین دانشکده حقوق قدیمی در استرالیاست. دانشجویان می‌توانند در مقاطع مختلف در این دانشگاه تحصیل کنند و مدرک معتبر بگیرند. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه کوئینزلند طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    53

    هزینه‌های درخواست

    150 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 46000 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 42500 دلار استرالیا

    دانشگاه صنعتی سیدنی

    دانشگاه صنعتی سیدنی

    دانشکده حقوق دانشگاه صنعتی سیدنی محیطی پویا و نوآورانه کیفیت را به دانشجویان ارائه می‌دهد. این دانشگاه همیشه در جهت ارائه آموزش در سطح جهانی عمل می‌کند تا بتواند سهمی بزرگی در پیشرفت در جامعه داشته باشد. از دوره تحصیلی حقوق در مقطع کارشناسی تا دکتری، دانشگاه سیدنی تنوع زیادی در گرایش‌ها و زیرمجموعه‌های رشته حقوق دارد. همین امر دست دانشجویان را برای انتخاب گرایش مورد نظرشان باز می‌کند. از جمله این گرایش‌ها می‌توان به حقوق جزا و جرم‌ شناسی، حقوق بین‌ الملل، قانون تجارت و غیره اشاره نمود. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه صنعتی سیدنی طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    69

    هزینه‌های درخواست

    100 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 43500 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 40000 دلار استرالیا هزینه سالانه دکتری حقوق (JD) 30000 دلار استرالیا

    دانشگاه آدلاید

    دانشگاه آدلاید

    دانشکده حقوق آدلاید واحدهای تحقیقاتی بسیار قوی برای پرورش ذهن‌های تازه و نوآور دارد. این دانشگاه بر توانمندسازی افراد برای ایجاد تغییر در جهان برای بهتر شدن زندگی تمرکز دارد. جاه طلبی چیزی است که این دانشگاه را به تلاش برای تعالی سوق می‌دهد. همین امر باعث شده است تا دانشگاه آدلاید بتواند در میان بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق قرار گیرد. دانشجویان این امکان را دارند به لطف این دانشگاه در رشته حقوق از بهترین اساتید و متخصصان در این زمینه آموزش ببینند. ویژگی‌های دانشکده حقوق دانشگاه آدلاید طبق جدول زیر است:

    رتبه در کیو اس 2023

    101 تا 150

    هزینه‌های درخواست

    110 دلار

    شهریه دوره حقوق

    هزینه سالانه کارشناسی حقوق 43500 دلار استرالیا

    هزینه سالانه کارشناسی ارشد حقوق 56000 دلار استرالیا

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    شما می‌توانید برخی از بهترین دانشگاه‌های حقوق در استرالیا را پیدا کنید. این کشور استانداردهای بین‌ المللی بسیار قوی دارد و می‌تواند بالاترین سطح آموزشی در رشته حقوق ارائه دهد. هفت دانشگاه از استرالیا در بین 100 دانشگاه برتر در رشته حقوق قرار دارند که این امر نشان دهنده اعتبار بالای این کشور در ارائه تحصیلات عالی است. با تحصیل در رشته حقوق در دانشگاه‌های برتر استرالیا، خود را برای ورود با دنیای هیجان انگیز وکالت آماده کنید. برای طرح هرگونه سوال در مورد انتخاب دوره زبان، دانشگاه یا کالج، نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته حقوق

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت