بهترین سایت‌های بورسیه تحصیلی 2024
  • نویسنده: ملیکا برزوئی
  • آموزشی

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:

    سایتهای بورسیه تحصیلی به شما کمک میکنند که بهترین گزینههای بورسیه متناسب با معدل، دانشگاه و سایر تواناییهای خود را پیدا کنید. اگرچه بسیاری از بورسیههای تحصیلی بر اساس معیارهایی مثل توانایی علمی به متقاضیان اهدا میشوند، اما معیارهای دیگری مثل عملکرد ورزشی یا هنری متقاضی نیز هنگام دریافت بورسیههای دیگر اهمیت دارد. با این وجود بورسیههایی نیز وجود دارند که بر اساس نیاز مالی به متقاضی اهدا میشود و تعداد آنها کم نیست. اما چگونه باید بورسیه متناسب با شرایط خود را پیدا کنیم؟ وب سایتهای تخصصی وجود دارند که این کار را راحتتر از همیشه کردهاند. اگر نمیدانید برای پیدا کردن بورسیه سراغ چه سایتهایی باید بروید، این مطلب از بلاگ ادب ویزا را از دست ندهید.

    بهترین سایتهای بورسیه تحصیلی برای دانشجویان

    بهترین سایت‌های بورسیه تحصیلی برای دانشجویان

    تنوع وب سایتهای بورسیه تحصیلی کم نیست، اما پیدا کردن بهترین گزینه نیاز به بررسی چندین معیار دارد. به همین دلیل ما در این مطلب فهرستی از بهترین سایتهای بورسیه تحصیلی تهیه کردهایم که بر اساس معیارهایی مثل قابلیت فیلتر سازی، کاربری ساده، برخورداری از تنوع کافی و سایر ابزارها انتخاب شدهاند.

    • سایت Scholarships.com
    • سایت Fastweb
    • سایت Scholly
    • سایت Going Merry
    • سایت College Board
    • سایت Niche
    • سایت ScholarshipOwl
    • سایت BigFuture
    • سایت Appily
    • سایت Bold.org
    • سایت Unigo

    سایت Scholarships.com

    وب سایت Scholarships.com با داشتن سادهترین نوع کاربری، فیلترهای متنوع و بیشترین تنوع بورسیه بدون شک در صدر لیست بهترین سایتهای بورسیه تحصیلی قرار میگیرد. این وب سایت بورسیهها را بر اساس معیارهایی مثل شایستگیهای علمی، هنری، ورزشی، امتیازهای نظامی، قومی و محلی و از همه مهمتر موقعیت مکانی دسته بندی میکند.

    به کمک این وب سایت شما میتوانید یک تیر و چند نشان بزنید؛ شما میتوانید بورسیههایی که واجد شرایط دریافت آنها هستند را پیدا کنید، از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کرده و برای گرفتن بورسیه درخواست دهید. این وب سایت جامع با داشتن بیش از 3.7 میلیون بورسیه به ارزش 19 میلیون دلار رکوردار معرفی بورسیه در جهان است.

    ساختن اکانت در این وب سایت ساده است و تنها کافی است آخرین سال تحصیلی، تاریخ تولد و آدرس محل زندگی خود را وارد کنید تا بتوانید به هزاران فرصت بورسیه تحصیلی دسترسی داشته باشید.

    سایت Fastweb

    وب سایت Fastweb

    وب سایت Fastweb یکی دیگر از سایتهای جستجوی بورسیه تحصیلی رایگان است که بیش از 1.5 میلیون بورسیه به ارزش 3.4 میلیارد دلار را به متقاضیان معرفی میکند. به کمک این وب سایت میتوانید انواع بورسیههای تحصیلی را بر اساس موقعیت مکانی، رشته تحصیلی، معدل و دانشگاه فیلتر کنید. به غیر از بورسیههای تحصیلی، این سایت اطلاعات دیگری مانند فرصتهای شغلی، دورههای کارآموزی، مقایسه کالجها و... را در اختیار کاربران قرار میدهد.

    ثبتنام در این سایت ساده است و با به اشتراک گذاشتن ایمیل، میتوانید از جدیدترین بورسیههای تحصیلی متناسب با شرایط خود مطلع شوید.

    سایت Scholly

    نقطه قوت سایت Scholly استفاده از هوش مصنوعی برای جستجوی بورسیه‌های متناسب با شرایط شما است. این پلتفرم به شما امکان دسترسی به بورسیههای تحصیلی را میدهد که در دیگر سایتهای بورسیه تحصیلی وجود ندارند. با ثبتنام در این سایت، هر بورسیه بر اساس رزومه تحصیلی شما رتبه بندی میشود تا بدین ترتیب سادهتر بتوانید بهترین بورسیه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

    سایت Scholly بهصورت رایگان، بورسیههای تحصیلی متنوعی را با نمایش مبلغ بورسیه، ددلاین، شرایط و... در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهد. در نهایت نیز با انتخاب بورسیهای متناسب با شرایط خود، از طریق همین سایت میتوانید برای درخواست بورسیه اقدام کنید.

    سایت Going Merry

    وب سایت Going Merry

    فرایند پیدا کردن بهترین فرصتهای بورسیه تحصیلی خسته کننده خواهد بود، اما خوشبختانه هدف سایت Going Merry ساده کردن فرایند درخواست بورسیه برای دانشجویان است. کافی است یکبار برای همیشه اطلاعات خود را در این سایت وارد کنید و سپس انواع بورسیه متناسب با شرایط خود را در این سایت ببینید.

    در سایت Going Merry میتوانید حتی بدون ثبتنام، بورسیههای تحصیلی متعددی را بیابید و فیلترهای مدنظر خود را اعمال کنید. شما حتی میتوانید اپلیکیشن Going Merry را بهصورت رایگان روی گوشی خود نصب کرده و در هر زمان و مکان به بورسیههای تحصیلی دسترسی داشته باشید. نقطه قوت این سایت، امکان ارسال همزمان چند درخواست بورسیه تحصیلی است که باعث میشود تا حد زیادی در وقت شما صرفهجویی شود.

    سایت College Board

    سایت College Board بیش از 6000 فرصت بورسیه را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهد. در این وب سایت علاوه بر بورسیههای تحصیلی میتوانید کمک هزینههای مالی، وامهای دانشجویی، وامهای بلاعوض و... را نیز جستجو کنید.

    همچنین فیلترهایی در این وب سایت وجود دارند که بهکمک آنها میتوانید رشتههای مورد علاقه، موقعیت مکانی، دانشگاه و سایر معیارهای مدنظرتون را تنظیم کرده و بورسیههای متناسب با شرایط خود را بیابید. همچنین گزینهای وجود دارد که بهکمک آن میتوان فیلتری خودکار تنظیم کرد تا به این ترتیب در وقت شما صرفهجویی شود.

    سایت Niche

    سایت جستجوی بورسیه Niche با داشتن بیشترین تنوع و دسته بندیهای مختلف به شما کمک میکند که به سادهترین شکل ممکن بورسیه متناسب با شرایط خود را انتخاب کنند. دسته بندیهای بورسیه در این سایت بر اساس ایالت، رشته تحصیلی، دستاوردهای علمی و ورزشی وجود دارد.

    نهتنها دانشآموزان، بلکه والدین هم میتوانند بر اساس تخصص‌های دانشجو، معدل، نوع دانشگاه و فاکتورهای دیگر بورسیه متناسب با شرایط دانشجو را انتخاب کنند. این وب سایت مبلغ بورسیه، ددلاین و شرایط دریافت هر نوع بورسیه را به بازدیدکنندگان نشان میدهد.

    سایت ScholarshipOwl

    این وب سایت ScholarshipOwl از دیگر سایتهای بورسیه تحصیلی است که انواع بورسیه را بر اساس مبلغ آنها، شرایط دریافت و ددلاین آنها دسته بندی میکند. با ثبتنام در این سایت و وارد کردن اطلاعات اولیه، میتوانید لیستی از بورسیههای تحصیلی متناسب با شرایط خود را بررسی کنید.

    اما خبر خوب اینجاست که این وب سایت بهصورت خودکار و دورهای، برای بورسیههای متناسب با شرایط شما درخواست ارسال میکند. به این ترتیب در وقت شما صرفهجویی میشود و میتوانید تمرکزتان را روی مقالات علمی یا فعالیتهای پژوهشی خود بگذارید.

    سایت BigFuture

    وب سایت سایت BigFuture

    از وب سایت BigFuture برای پیدا کردن بهترین فرصتهای بورسیه کالجها میتوان استفاده کرد. این وب سایت ادعا میکند که سالانه بیش از 24000 فرصت بورسیه به ارزش 1.5 میلیارد دلار در اختیار متقاضیان میگذارد.

    در صورتی که قصد دارید در کالجهای کشورهای خارجی تحصیل کنید، این وب سایت به شما اجازه میدهد که شغل یا حرفه مورد علاقه خود را وارد کرده و بر این اساس بورسیه تحصیلی پیشنهاد میدهد. با ثبتنام در سایت BigFuture میتوانید از شرایط دریافت انواع بورسیههای تحصیلی نیز مطلع شوید.

    سایت Appily

    سایت Appily که پیشتر با نام Cappex شناخته میشد، سایت بورسیه دیگری است که به دانشآموزان کمک میکند که بورسیههای تحصیلی که واجد شرایط دریافت آن هستند را بهراحتی پیدا کنند. شما میتوانید با پر کردن پرسشنامه ای کوتاه، بهترین بورسیههای تحصیی را با توجه به سال تحصیلی، معدل و شرایط مالی خود دریافت کنید.

    نقطه قوت این سایت، وجود نظرات واقعی دانشآموزان و دانشجویانی است که در مدارس یا کالجها تحصیل میکنند و موفق به دریافت بورسیه شدهاند. به کمک این نظرات میتوانید بورسیه متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

    سایت Bold.org

    سایت Bold.org یکی از سادهترین رابطهای کاربری را در بین سایتهای بورسیه تحصیلی دارد. شما میتوانید بورسیههای قرار گرفته در این وب سایت را بر اساس سطح تحصیلات، مبلغ بورسیه، ددلاین و معیارهای دیگر دسته بندی کنید. حتی این امکان وجود دارد که با انتخاب گزینه "بدون مقاله" به بورسیههایی دسترسی داشته باشید که نیازی به مقاله نداشته باشند.

    نقطه قوت این سایت، استفاده از دسته بندیهای خاصی مثل دسته بندی بورسیههای مختص زنان، بورسیههای دانشجویان پرستاری، بورسیه دانشجویان مونترال کانادا و... است. استفاده از امکانات این وب سایت رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینهای نیست.

    سایت Unigo

    سایت Unigo از جمله بهترین سایتهای بورسیه تحصیلی بهحساب میآید که بورسیههایی به ارزش 3.6 میلیون دلار را به دانشجویان واجد شرایط اهدا میکند. شما میتوانید انواع بورسیههای تحصیلی را بر اساس عملکرد علمی، ورزشی و سایر معیارهای مد نظرتان را در این سایت پیدا کنید.

    درخواست بورسیه در این سایت تنها چند دقیقه وقت شما را میگیرد و بهعنوان کاربر این و سایت میتوانید هر ماه جدیدترین فرصتهای بورسیه تحصیلی را در حساب کاربری خود مشاهده کنید.   

    سوالات متداول بهترین سایت‌های بورسیه تحصیلی 2024

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت