راهنمای بردن حیوانات خانگی به کانادا و استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • آموزشی

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:

    بسیاری از خانواده‌هایی که به فکر سفر یا مهاجرت به کانادا و استرالیا هستند، ممکن است سوال کنند که: «آیا می‌توانیم حیوانات خانگیمان را به همراه خود به کشور مقصد بیاوریم؟» در حالی که الزامات و محدودیت‌های خاصی برای افرادی وجود دارند که با حیوانات خانگی خود مهاجرت می‌کنند اما بردن حیوانات خانگی به کانادا و استرالیا با رعایت قوانین امکان پذیر است. در این بررسی ما شرایط بردن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه به کانادا و سپس استرالیا را شرح می‌دهیم.

    شرایط بردن حیوانات خانگی به کانادا

    شرایط بردن حیوانات خانگی به کانادا

    وقتی حیوان خانگی خود را به کانادا می‌آورید، از نظر فنی قوانین ورود حیوانات به کانادا هستید. کلیه ورود و خروج حیوانات به کانادا توسط آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA)  تنظیم می‌شوند. الزامات و محدودیت‌های دقیق بسته به نوع حیوان، گونه، کشور مبدا، وضعیت سلامتی و هدف از ورود متفاوت هستند، بنابراین افراد تازه وارد باید حتماً قبل از سفر به کانادا، وبسایت  CFIAرا بررسی کنند.

    الزامات ورود حیوانات خانگی با توجه به عوامل ذکر شده در بالا متفاوت هستند. برای برخی از صاحبان حیوانات خانگی ممکن است لازم باشد مجوزی را دریافت کنند که به آنها اجازه می‌دهد تا حیوان خانگی خود را به کانادا بیاورند. حتی ممکن است نیاز به گواهی دامپزشکی داشته باشند که نشان دهد حیوان خانگی آنها بیماری ندارد. در برخی موارد، حیوانات خانگی قبل از اجازه ورود به کانادا، توسط ماموران CFIA برای دوره‌های خاصی در قرنطینه نگهداری می‌شوند.

    اما خبر خوب آن است که برای مهاجرت به کانادا با سگ و یا گربه، نه نیاز به مجوز داشته و نه نیاز به نصب میکروچیپ بر روی حیوان دارید و تنها ارائه گواهی دامپزشکی یا گواهی واکسیناسیون کافیست که در ادامه در این باره بیشتر صحبت خواهیم نمود.

    سگ خود را به کانادا بیاورید

    سگ خود را به کانادا بیاورید

    در حالی که محدودیت‌هایی برای ورود سگ وجود دارند اما تا زمانی که سگ شما سالم و بیماری ندارد، این امکان را دارید سگ خود را به کانادا بیاورید تا زمانی که مراحل مناسب را طی کنید.

    ورود شخصی در مقابل تجاری

    اولین قدم برای ورود سگ به کانادا، تعیین اینکه آیا سگ برای استفاده شخصی یا تجاری وارد شده است.

    • ورود شخصی: ورود یک سگ بدون در نظر گرفتن سن که شخصاً توسط یک ساکن کانادا به عنوان حیوان خانگی شناخته می‌شود یا به عنوان سگ سرویس (کمکی) که توسط شخصی که سگ به او اختصاص داده شده همراهی می‌شود.
    • ورود تجاری: ورود سگ برای فروش، فرزند خواندگی، پرورش، نمایش، نمایشگاه، تحقیقات علمی یا سازمان‌های حمایت از حیوانات است.

    اکثر حیوانات خانگی به عنوان ورود شخصی طبقه بندی می‌شوند اما اگر سگی را برای فروش به کشور می‌آورید، سگ به عنوان ورود تجاری واجد شرایط است و در صورت مسن‌تر بودن به مجوز نیاز دارد. درخواست برای مجوزها باید 30 روز قبل از سفر ارسال شود. مجوزها در وبسایت CFIA قابل دسترسی است.

    الزامات واکسیناسیون‌ هاری

    بزرگترین نگرانی بهداشتی و ایمنی در ورود سگ، انتقال بیماری هاری است. به همین دلیل، همه افرادی که سگ‌های خانگی خود را به کانادا می‌آورند، باید آماده باشند تا ثابت کنند سگ آن‌ها عاری از این بیماری است. دو روش زیر برای صاحبان سگ وجود دارند:

    • گواهی واکسیناسیون هاری: صاحب سگ می‌تواند از دامپزشک خود گواهی دریافت کند که نشان دهد سگ شخص واکسن هاری را دریافت کرده است. شرایط دقیق این گواهی در وب سایت CFIA ذکر شده است. پاسپورت اتحادیه اروپا برای حیوانات خانگی یک جایگزین قابل قبول است تا زمانی که تمام اطلاعات مورد نیاز گنجانده شوند.
    • گواهی دامپزشکی: افرادی که شگ‌هایی را از کشورهای عاری از هاری می‌آورند، می‌توانند گواهی دامپزشکی دریافت کنند که نشان می‌دهد حیوان خانگی از کشوری که در آن هاری رخ نداده است، ظرف شش ماه قبل از سفر به کانادا وارد شده است.

    اگر سگی مطابق با الزامات ورود گواهینامه نداشته باشد، صاحب آن باید با هزینه شخصی‌اش، سگ را در یک بازه زمانی مشخص با واکسن هاری واکسینه کند و سوابق واکسیناسیون را به دفتر CFIA ارائه دهد. هزینه دستور واکسیناسیون و صدور و تایید نامه‌ی آن نزدیک به 60 دلار بوده و هزینه خود واکسن هاری هم 7 تا 20 دلار می‌باشد. در کل در نظر داشته باشید که:

    • گواهی واکسن باید شامل تاریخ، نوع و شماره سریال واکسن و مدت زمان مصونیت باشد. واکسن هم باید در 12 ماه اخیر زده شده باشد.
    • گواهی دامپزشک باید شامل ویژگی‌های کامل (جنسیت، نژاد، وزن، رنگ و...) باشد و همچنین نشان دهنده زندگی در کشور مبدا و عدم ابتلا به بیماری هاری در طی 6 ماه اخیر برای هر 2 مورد ذکر شده باشد.
    • گواهی دامپزشکی و واکسن هاری باید از سوی مقامات ذیصلاح تو مقصد به تایید برسه که عمدتا منظور همان آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) هست و اگه مراحل بالا به درستی طی بشه، معمولا این اجازه‌نامه هم صادر می‌شود.

    مدارک و بازرسی مورد نیاز برای سگ‌ها

    همه سگ‌هایی که وارد کانادا می‌شوند، بسته به سن سگ، نیاز به اثبات تمام واکسن‌های لازم دارند. سگی که در زمان ورود کمتر از 3 ماه سن داشته باشد، نیازی به واکسیناسیون‌ هاری ندارد. بیشتر سگ‌های وارد شده به کانادا توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) که در هر بندر ورودی کانادا (POE) نمایندگی دارد، مورد بازرسی قرار می‌گیرند. همچنین در شرایط خاص، سگ‌ها ممکن است نیاز به بازرسی توسط یک عامل CFIA داشته باشند.

    صاحبان سگ باید از سیستم مرجع خودکار ورود CFIA (AIRS) برای تعیین اینکه آیا سگ آنها به بازرسی CFIA نیاز دارد یا خیر استفاده کنند و بر اساس آن برنامه ریزی نمایند. بازرسی   CBSAبرای حیوانات 30 دلار + مالیات برای اولین حیوان در یک محموله، به علاوه 5 دلار اضافی + مالیات برای هر حیوان اضافی است. اگر سگی الزامات ورود کانادا برای گواهی هاری را برآورده نکند، مشمول هزینه‌های اضافی می‌شود و باید ظرف دو هفته پس از ورود، واکسیناسیون علیه هاری را با هزینه انجام دهد.

    کانادا برای سگ‌هایی که به عنوان حیوان خانگی شخصی وارد می‌شوند، نیازی به ریزتراشه یا شناسه خالکوبی ندارد. با این حال، سگ‌های زیر 8 ماه که تحت دسته تجاری وارد می‌شوند، باید با ریزتراشه الکترونیکی شناسایی شوند. اگر با هواپیما به کانادا سفر می‌کنید، صاحبان حیوانات خانگی باید تمامی مدارک را با شرکت هواپیمایی خود چک کنند زیرا بسیاری از خطوط هوایی به اسناد اضافی و محدودیت‌های سفر برای سگ‌ها نیاز دارند.

    گربه خود را به کانادا بیاورید

    گربه خود را به کانادا بیاورید

    کانادا محدودیت‌ها و الزاماتی برای همتایان گربه سانان دارد اما تا زمانی که مراحل لازم را دنبال کنید، برای آوردن گربه خود به کانادا مشکلی ندارید.

    الزامات واکسیناسیون‌ هاری

    بزرگترین نگرانی بهداشتی و ایمنی در ورود گربه، انتقال بیماری هاری است. به همین دلیل، همه افرادی که گربه‌های خانگی خود را به کانادا می‌آورند، باید آماده باشند تا ثابت کنند گربه آنها عاری از این بیماری است. دو روش زیر برای صاحبان گربه وجود دارند:

    • گواهی واکسیناسیون هاری: صاحب گربه می‌تواند از دامپزشک خود گواهی دریافت کند که نشان دهد گربه او واکسن هاری را دریافت کرده است. شرایط دقیق این گواهی در وب سایت CFIA ذکر شده است. پاسپورت اتحادیه اروپا برای حیوانات خانگی یک جایگزین قابل قبول است تا زمانی که تمام اطلاعات مورد نیاز گنجانده شوند.
    • گواهی دامپزشکی: افرادی که گربه‌هایی را از کشورهای عاری از هاری می‌آورند، می‌توانند گواهی دامپزشکی دریافت کنند که نشان می‌دهد حیوان خانگی از کشوری که در آن هاری رخ نداده است، ظرف شش ماه قبل از سفر به کانادا وارد شده است.

    اگر گربه‌ای مطابق با الزامات ورود گواهینامه نداشته باشد، صاحب آن باید با هزینه شخصی‌اش، گربه را در یک بازه زمانی مشخص با واکسن هاری واکسینه کند و سوابق واکسیناسیون را به دفتر CFIA ارائه دهد. هزینه دستور واکسیناسیون و صدور و تایید نامه‌ی آن نزدیک به 60 دلار بوده و هزینه خود واکسن هاری هم 7 تا 20 دلار می‌باشد. در کل توجه داشته باشید که:

    • گواهی واکسن باید شامل تاریخ، نوع و شماره سریال واکسن و مدت زمان مصونیت باشد. واکسن هم باید در 12 ماه اخیر زده شده باشد.
    • گواهی دامپزشک باید شامل ویژگی‌های کامل (جنسیت، نژاد، وزن، رنگ و...) باشد و همچنین نشان دهنده زندگی در کشور مبدا و عدم ابتلا به بیماری هاری در طی 6 ماه اخیر برای هر 2 مورد ذکر شده باشد.
    • گواهی دامپزشکی و واکسن هاری باید از سوی مقامات ذیصلاح تو مقصد به تایید برسه که عمدتا منظور همان آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) هست و اگه مراحل بالا به درستی طی بشه، معمولا این اجازه‌نامه هم صادر می‌شود.

    مدارک و بازرسی مورد نیاز برای گربه‌ها

    گربه‌های کمتر از 3 ماه از محدودیت ورود معاف هستند اما همه گربه‌های بزرگتر از 3 ماه مشمول الزامات ورود خواهند بود. گربه‌ها هنگام ورود به کانادا نیازی به قرنطینه و گواهی سلامت یا مجوز ورود ندارند. تنها سند مورد نیاز برای گربه‌های خانگی، اقدام پیشگیرانه در مورد بیماری هاری است. گربه‌ها باید مدارکی داشته باشند که نشان دهد آنها عاری از هاری هستند و به درستی واکسینه شده‌اند یا از کشورهای عاری از‌ هاری می‌باشند. البته گربه‌ها هم همانند سگ‌ها در صورتی که با اهداف تجاری مانند فروش، نمایش، انجام تحقیقات و... آورده شوند نیز مجددا الزام اخذ مجوز تا 30 روز قبل از سقر و همچنین نصب میکروچیپ یا ریز تراشه را خواهند داشت.

    بیشتر گربه‌هایی که به کانادا وارد می‌شوند توسط آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) که در هر بندر ورودی کانادا (POE) نمایندگی دارد، مورد بازرسی قرار می‌گیرند. لازم نیست قبل از سفر با گربه به ماموران مرزی اطلاع داده شود زیرا همیشه یک نماینده مجاز برای انجام چنین بازرسی وجود خواهد داشت. بازرسی CBSA برای حیوانات 30 دلار + مالیات برای اولین حیوان در یک محموله، به اضافه 5 دلار + مالیات اضافی برای هر حیوان اضافی است.

    اگر گربه‌ای الزامات ورود کانادا را برای گواهینامه هاری برآورده نکند، مشمول هزینه‌های اضافی می‌شود و باید ظرف دو هفته پس از ورود، واکسیناسیون علیه هاری را با هزینه مالک انجام دهد. کانادا برای گربه‌های خانگی نیازی به ریزتراشه یا شناسه خالکوبی ندارد.

    اگر با هواپیما به کانادا سفر می‌کنید، صاحبان حیوانات خانگی باید با شرکت هواپیمایی خود مدارک را چک کنند زیرا بسیاری از خطوط هوایی به مدارک اضافی و محدودیت‌های سفر برای گربه‌ها نیاز دارند.  اگر یک گربه اهلی نباشد، تحت شرایط متفاوتی قرار خواهد گرفت. صاحبان گربه‌های غیر خانگی باید با سیستم مرجع خودکار ورود CFIA (AIRS) برای تعیین الزامات ورود مشورت کنند.

    غذای حیوان

    به دلیل حساسیت بالای دولت کانادا به مواد غذایی و مخصوصا از نوع غذای حیوانات، مواد غذایی حیوان، باید از نظر نوع، برند و مجوز بهداشت مورد تایید خاک کشور کانادا باشد. پیروی این مورد، از آنجا که اغلب برندهای آمریکایی یا اروپایی مورد تایید هستند، پس بهتر است نسبت به تهیه غذا در خود کانادا اقدام کنیند. این غذاها حتی توی فرودگاه‌ها هم موجود هستند و پس هیچ جای نگرانی نیست. در طول کل سفر، استقرار حیوان در قفس مخصوص و استاندارد، الزامی بوده و حتما آب و غذای کافی در طول سفر همراه باشد.

    ورود دیگر حیوانات به کانادا

    توجه داشته باشید که بردن همه‌ی حیوانات به کانادا امکانپذیر نیست! این مورد رو می‌توان از سایت CFIA یا همون آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا با جست و جوی نام حیوان مورد نظر دریافت. سگ و گربه برای اهداف تجاری و همچنین حیوانات دیگر از جمله پرندگان، به غیر از مدارک پزشکی لازم، نیاز به اخذ مجوز و نصب میکروچیپ نیز خواهند داشت که این مجوز باید حداقل 30 روز قبل از سفر به کانادا صادر شود و همچنین قرنطینه حداقل 4 تا حتی حداقل 45 روز نیز الزامی خواهد بود اما مدت زمان متداول قرنطینه 30 روز هست. از طرفی هزینه ورود پرنده به کانادا 35 دلار بوده و مابقی حیوانات مجاز به ورود به کانادا نیز رنج قیمت حدودی 30 تا 50 دلار را خواهند داشت. هزینه قرنطینه هم حدودا 100 تا 150 دلار خواهد شد. این اجازه‌ی ورود حیوان به کانادا یا قرنطینه‌ی آن، بیشتر ناشی از این بوده که آیا حیوان مورد نظر برای محیط زیست کانادا خطر دارد؟ و اگر هم خطر ندارد، هنگام قرنطینه با توجه به کشور مبدا و بنابراین نوع بیماری‌های احتمالی برای آن حیوان، باید از نظر سلامت، عدم بیماری و عدم خطر اطمینان حاصل گردد.

    شرایط بردن حیوانات خانگی به استرالیا

    شرایط بردن حیوانات خانگی به استرالیا

    استرالیا به عنوان یک کشور جزیره‌ای با اکوسیستم شکننده خاص خود، قوانین بسیار سختگیرانه‌ای در مورد ورود حیوانات خانگی دارد و مهاجرت به استرالیا در عصر معاصر، رویای بسیاری از سراسر جهان می‌باشد. خبر خوب این است که آوردن گربه و سگ شما امری ساده است، فقط باید از قوانین آگاه باشید. ورود حیوانات توسط دپارتمان کشاورزی و منابع آب استرالیا کنترل می‌شود. وبسایت این سازمان دارای اطلاعات دقیق و راهنمای گام به گام است تا مطمئن شوید تمام مراحل ورود حیوان خانگی خود را با موفقیت انجام داده‌اید.

    گربه خود را به استرالیا بیاورید

    گربه خود را به استرالیا بیاورید

    اگر می‌خواهید گربه خود را به استرالیا بیاورید، بدون توجه به اینکه چه اتفاقی میفتد، باید 10 روز را در قرنطینه بگذرانید. هر حیوان خانگی که بدون مجوز وارد می‌شود را می‌توان برای مدت طولانی‌تری نگه داشت و تحت آزمایش‌های اضافی قرار داد. از شما انتظار می‌رود هزینه‌های مربوط به نگهداری را بپردازید.

    برای ورود موفقیت آمیز گربه خود به استرالیا باید 15 مرحله را طی کنید و باید اطمینان حاصل نمایید که تمام فعالیت‌های مربوط به دامپزشکی توسط دامپزشک مورد تایید دولت و تمام آزمایشات توسط یک آزمایشگاه به رسمیت شناخته شده توسط دولت بریتانیا انجام می‌شوند. مطمئن شوید که این فرآیند را زود شروع کرده‌اید زیرا برای تکمیل تمام آزمایشات و تاییدیه‌هایی، به حداقل چند هفته نیاز دارید، به خصوص به این دلیل که حداقل 180 روز پس از آزمایش خون موفقیت آمیز هاری نمی‌توانید با گربه خود سفر کنید.

    فرآیند ورود گربه استرالیا

    در مرحله اول، گربه شما باید میکروچیپ شود، با دستگاهی که بتواند توسط  Avid، Trovan، Destron  یا سایر خواننده‌های سازگار با ISO خوانده شود. گربه شما باید با هر بار مراجعه به دامپزشک اسکن شده و نتایج آن ثبت شوند، فقط برای اینکه تمام مدارک کنترل گردند. مرحله بعدی این است که به گربه خود واکسن هاری بزنید و سپس سه تا چهار هفته قبل از بازگشت به نزد دامپزشک برای نمونه خون و آزمایش توسط یک آزمایشگاه تایید شده صبر کنید.

    سپس این نتایج تا دو سال معتبر خواهند بود اما قبل از اینکه آن را به استرالیا صادر کنید، باید حداقل 180 روز پس از آزمایش رضایت بخش صبر کنید. پس از اینکه یک دامپزشک مورد تایید دولت بیانیه آزمایش هاری را امضا کرد، باید برای مجوز ورود خود، حداقل 42 روز قبل از تاریخ سفر، درخواست دهید. سپس این مجوز تا 12 ماه معتبر خواهد بود.

    هنگام رزرو پرواز برای گربه خود، توجه داشته باشید که باید به فرودگاه ملبورن برسد زیرا در اینجاست که گربه شما حداقل به مدت 10 روز در قرنطینه پس از ورود نگهداری می‌شود. وزارت کشاورزی استرالیا همچنین توصیه می‌کند که گربه شما واکسنی دریافت می‌کند که از آنتریت گربه (همچنین به عنوان پانلوکوپنی گربه یا دیستمپر گربه شناخته می‌شود)، رینوتراکئیت و کلسی ویروس محافظت می‌کند و برای کل دوره قرنطینه پس از ورود معتبر است.

    نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، درمان انگل است. دو درمان باید حداقل به فاصله 14 روز و ظرف 45 روز قبل از تاریخ ورود انجام شوند. درمان دوم باید ظرف پنج روز قبل از تاریخ ورود اجرا شود. یک چک نهایی دامپزشکی و گواهی سلامت نیز باید در عرض پنج روز پس از سفر صادر شود. باید مطمئن شوید که حیوان خانگی شما در جعبه مورد تایید انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی (IATA) برای گربه‌ها سفر خواهد کرد.

    در زیر خلاصه‌ای از فرآیند ورود گربه استرالیا آورده شده است:

    • مطمئن شوید که گربه شما میکروچیپ شده است.
    • واکسیناسیون و آزمایش هاری حداقل 180 روز قبل از صادرات انجام شوند.
    • درخواست مجوز ورود حداقل 42 روز قبل از صادرات (معتبر تا 12 ماه).
    • مقدمات قرنطینه را فراهم کنید. حیوان خانگی شما باید به فرودگاه ملبورن برسد.
    • طبق توصیه وزارت کشاورزی، حیوان خانگی خود را در برابر آنتریت گربه واکسینه کنید.
    • حیوان خانگی خود را برای انگل‌های مختلف درمان کنید.
    • چک نهایی و گواهی سلامت باید ظرف 5 روز از سفر صادر شوند.
    • مطمئن شوید که حیوان خانگی شما در جعبه مورد تایید IATA سفر خواهد کرد.

    سگ خود را به استرالیا بیاورید

    سگ خود را به استرالیا بیاورید

    ورود سگ بسیار مشابه با روندی است که دولت استرالیا برای گربه‌ها بیان کرده است. سگ شما باید به ملبورن پرواز کند زیرا باید حداقل 10 روز را در مرکز قرنطینه میکلهام بگذراند. همچنین به مجوز ورود نیاز خواهید داشت. بدون مجوز ممکن است با پرداخت هزینه برای نگهداری سگ خود برای مدت طولانی‌تر و مشروط به آزمایشات اضافی مواجه شوید.

    از شما انتظار می‌رود که فقط از دامپزشکان و آزمایشگاه‌های مورد تایید دولت برای تمام مراحل تکمیل شده قبل از حمل و نقل سگ خود استفاده کنید. مطمئن شوید که لیست سگ‌هایی که اجازه ورود به کشور را ندارند را بررسی کنید. این سگ‌ها شامل پیت بول تریر آمریکایی، دوگو آرژانتینی و سگ گرگ چکسلواکی هستند.

    بسیاری از افرادی که حیوان خانگی دارند، درصدد این هستند که بتوانند به همراه سگ یا گربه خود به کانادا و استرالیا مهاجرت کنند. بردن حیوانات خانگی به این دو کشور تحت قوانین خاصی انجام می‌شود و مهم است که شما قوانین را به درستی مطالعه کنید. اگر برای کانادا یا استرالیا در زمینه مهاجرت تحصیلی سوالی دارید و می‌خواهید اطلاعات کسب نمایید، با تیم مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول راهنمای بردن حیوانات خانگی به کانادا و استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (5 پاسخ)
    2023-04-08

    دخترم بسیاروابسه س به عروس هلندیش، درمورد امکان بردن عروس هلندی و تمام هزینه های بردنش به کانادا راهنمایی میخوام ممنونم

    2023-04-09

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2023-03-01

    سلام وقتتون بخیر ببخشید چندتا سوال داشتم میشه کل مقدار هذینه ی سگ رو برای بردن به کانادا با ویزای تحصیلی بگید و اینکه هذینه هاش در سال ممکنه چند دلار بشه رو هم بگین (ممنون میشم زود پاسخ بدین)

    2023-03-04

    سلام. هزینه ها برای بردن حیوانات به کانادا یا استرالیا توضیح داده شده در مطلب اما اگه منظورتون دیگر هزینه ها مانند واکسن و گواهی سلامت و... هستش اینها رو باید از افراد فعال در این حوزه کاری بپرسید.

    2022-10-27

    سلام. من بخوام گربه ام که نژاد پرشین کلاسیک هست با خودم کانادا ببرم امکانش هست. محدودیتی داره؟

    2022-11-02

    در مطلب توضیح داده شده

    2022-10-21

    سلام ممنون از مقاله خوبتون . من میخوام گربه م همراه م به کانادا بیاد . پرواز بسیار طولانی خواهد بود و طی این زمان زیاد برای توالت کردن گربه م خیلی نگرانم آیا راه حلی هست ؟ میتونیم باکس خاک مجزا با خودمون ببریم داخل کابین ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    2022-10-23

    سلام. این موارد رو با ایرلانی که میخواهید باهاش پرواز کنید جویا بشید.

    2022-05-28

    سلام آیا میشه ۱۰ تا خرگوش رو به کانادا برد لطفا سریعتر بگین

    2022-05-28

    سلام. با رعایت قوانین مذکور در مقاله و همچنین اگر هر 10 مورد صرفا برای شخص شما بوده و برای قصد دیگری مانند تجارت و... نباشد، محدودیتی در تعداد وجود ندارد.

    مشاوره رایگان مهاجرت