بهترین رشته های دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) یک دانشگاه دولتی در استرالیا است که اکثریت کلاس‌هایش را در بزرگترین پردیس خود در حومه کنزینگتون شهر سیدنی دایر می‌کند. دانشگاه نیو ساوت ولز در رتبه بندی جهانی کیواس (QS) سال 2024 توانسته رتبه 19 جهانی را کسب کند. کیفیت بالای آموزش، درصد بالای استخدام بعد از فارغ التحصیلی و امکانات رفاهی مختلف را باید از ویژگی‌های اصلی این دانشگاه دانست. دانشجویان می‌توانند با بررسی بهترین رشته‌های دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا از این موسسه مدرک معتبر بگیرند. در این مقاله از وبسایت «ادب ویزا» در مورد رشته‌های برتر دانشگاه نیو ساوت ولز صحبت می‌کنیم.

    1- رشته مهندسی معدن

    1- رشته مهندسی معدن

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 4 رشته مهندسی معدن را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. مهندسی معدن به مطالعه بازیابی، پردازش، بازاریابی و مدیریت مالی ایمن، اقتصادی و زیست ‌محیطی منابع معدنی می‌پردازد. همچنین این رشته در مورد استخراج مواد معدنی طبیعی از زمین و پردازش آن مواد معدنی به اشکال کاربر پسندتر با حداقل اثرات زیست محیطی نیز دانشجویان را آمزوش خواهد داد. همچنین دانشجویان می‌توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته مهندسی معدن تحصیل کنند.

    مدرک مهندسی معدن دانشگاه نیو ساوت ولز توسط موسسه معدن و متالورژی استرالیا و نهادهای حرفه‌ای مربوطه در ایالات متحده آمریکا، بریتانیا و سایر کشورهای خارج از کشور تایید شده است. فرصت‌های شغلی فارغ التحصیلان رشته مهندسی معدن شامل مدیر معدن، برنامه ریز معدن، مشاور مدیریت، مدیر عملیات، مدیر خدمات فنی، محقق، تحلیلگر و مشاور سرمایه گذاری، مدیر کل، مدیر اجرایی، بازرس معدن، بازرس دولتی، مشاور، ارائه دهنده خدمات، سرپرست تولید، مهندس فرآوری مواد معدنی هستند.

    2- رشته حقوق

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 13 رشته حقوق را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. رشته حقوق از بهترین رشته‌های دانشگاه نیو ساوت ولز است. تحصیل در حقوق می‌تواند شما را برای یک حرفه هیجان انگیز و با ارزش برای حل مشکلات امروز جهان آماده کند. دانشجویان بسته به سابقه تحصیلی خود می‌توانند یکی از دو مسیر از جمله لیسانس حقوق (LLB) و دکتر حقوقی (JD) را انتخاب کنند. شما با انتخاب هر یک از این دو مدرک پایه‌های دانش حقوقی مورد نیاز برای پذیرش به عنوان یک وکیل در دادگاه‌های عالی ایالت‌ها و مناطق استرالیا را کسب خواهید کرد.

    دوره‌های حقوق شامل حقوق اداری، آیین دادرسی مدنی، حقوق شرکت، قانون اساسی، قراردادها، قانون و آیین دادرسی کیفری، عدالت و امانت، شواهد، اخلاق و رفتار حرفه‌ای، حقوق مالکیت و تخلفات می‌شود. شما همچنین مهارت‌های حرفه‌ای و عملی مهم را که برای وکیل شدن ضروری هستند، یاد خواهید گرفت. فرصت‌های کارآموزی با پشتیبانی منابع، کارگاه‌ها و هیئت شغلی توسط دانشکده حقوق دانشگاه نیو ساوت ولز ارائه می‌شوند تا دانشجویان تجربه واقعی کسب کنند.

    3- رشته مهندسی عمران

    3- رشته مهندسی عمران

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 16 رشته مهندسی عمران را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. مهندسی عمران شامل طراحی، ساخت و مدیریت زیرساخت‌های مدرن است. جاده‌ها، راه آهن‌ها، تونل‌ها، ساختمان‌ها، پل‌ها، فرودگاه‌ها، معادن، سدها، بنادر، سیستم‌های آبرسانی و فاضلاب توسط مهندسان عمران شکل گرفته‌اند. شما در این دانشگاه به عنوان یک مهندس عمران مهارت‌های خود را ریاضیات، مکانیک، فیزیک و حل خلاقانه مسائل، مدیریت و نگهداری سازه‌ها افزایش خواهید داد. امکان تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

    تحصیلات شما شامل مهندسی سازه، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی حمل و نقل و مهندسی آب و همچنین ساخت و ساز و مدیریت هستند. هدف دوره‌های مهندسی عمران الهام بخشیدن به دانشجویان برای تبدیل شدن به متخصصانی است که شهرها را مطابق با دانش اصولی توسعه دهند. مهندسین عمران که از دانشگاه نیو ساوت ولز فارغ التحصیل شده‌اند، این امکان را دارند در شرکت‌های مشاوره تخصصی، شرکت‌های ساختمانی، شرکت‌های عمومی بزرگ، سازمان‌های دولتی که تاسیسات عمومی، مدیریت و نگهداری می‌کنند و مشاوره‌های مالی و مدیریتی مشغول به کار شوند.

    4- رشته روانشناسی

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 25 رشته روانشناسی را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. رشته روانشناسی از بهترین رشته‌های دانشگاه نیو ساوت ولز است. این رشته همچنین یکی از جالب‌ترین و چالش برانگیزترین حوزه‌های تحقیقات علمی است که تقاضای زیادی در بازار کار دارد. این رشته علم رفتار و فرآیندهای ذهنی را بررسی می‌کند و درک درستی از مغز، فرآیندهای شناختی و تصمیم گیری و سلامت روان در اختیار شما قرار می‌دهد. دوره‌های آموزشی رشته روانشناسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شوند.

    گرایش‌های ارائه شده در دوره روانشناسی شامل حافظه، یادگیری، شناخت، ادراک، علوم اعصاب، روانشناسی رشد، روانشناسی قانونی، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی غیر طبیعی و سایر موارد هستند. پس از اتمام این مدرک، می‌توانید وارد نیروی کار استرالیا شوید یا با گذراندن یک مدرک کارشناسی ارشد دو ساله در روانشناسی صلاحیت لازم را پیدا کنید. برای کسانی که مایل به کار به عنوان یک روانشناس حرفه‌ای هستند، زمینه‌های کاری معمول شامل بالینی، سازمانی، پزشکی قانونی، مشاوره و روانشناسی آموزشی هستند.

    5- رشته حسابداری

    5- رشته حسابداری

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 21 رشته حسابداری را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. حسابداری چیزی بیش از اعداد، حسابرسی و بودجه بندی است. مطالعه حسابداری ترکیبی از مهارت‌های فنی، تحلیلی، مشاوره‌ای و رهبری است. وقتی رشته حسابداری دانشگاه نیو ساوت ولز را انتخاب می‌کنید، در مورد اندازه گیری، برآورد و گزارش ارزش تجاری و استفاده از فناوری مالی آموزش می‌بینید. دوره‌های تحصیل حسابداری متمرکز بر شغل است که با فرصتی برای کسب تجربه کاری همراه خواهد بود.

    تقاضای زیادی برای فارغ التحصیلان رشته حسابداری دانشگاه نیو ساوت ولز وجود دارند، به ویژه در خدمات مالی، بیمه و صنعت بازنشستگی که بازار کار پرتقاضایی دارد. به عنوان یک فارغ التحصیل رشته حسابداری و مالی می‌‌توانید در قامت یک تحلیلگر اکچوئری، مشاور، مدیر دارایی، تحلیلگر اعتبار، تحلیلگر پیش بینی، تحلیلگر بیمه، افسر ارزیابی ریسک، تحلیلگر تحقیقات آماری، مشاور بازنشستگی یا تحلیلگر مدیریت ثروت کار کنید.

    6- رشته زمین شناسی

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 38 رشته زمین شناسی را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. رشته زمین شناسی از بهترین رشته‌های دانشگاه نیو ساوت ولز است. متخصصان زمین شناسی ماهیت و تکامل ساختار سیاره ما را مطالعه می‌کنند و همه چیز را از کریستال‌ها و فسیل‌های طبیعی گرفته تا نیروهای قدرتمندی که زمین لرزه‌ها و آتشفشان‌ها را به حرکت در می‌آورند پوشش می‌دهند. این رشته به طور فزاینده‌ای از بهره برداری از منابع به سمت مسائل حول محور پایداری حرکت می‌کند.

    علوم زمین در نیو ساوت ولز شامل زمین شناسی محیطی، ژئوشیمی، ژئوفیزیک، هیدروژئولوژی و آلودگی آب‌های زیرزمینی، اکتشافات و منابع معدنی و نفت، دیرینه شناسی، سنجش از دور و بسیاری موارد دیگر است. کار میدانی در مناطق مختلف نیو ساوت ولز بخش اساسی علم زمین است. مشاغل زیادی از جمله حسابدار، تحلیلگر کسب و کار، تحلیلگر مالی، مشاور مدیریتی، کارشناس مالیات و حسابدار مالیاتی و سایر موارد در دسترس فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی قرار می‌گیرد.

    7- رشته اقتصاد

    7- رشته اقتصاد

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 42 رشته اقتصاد را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. اقتصاد یک علم اجتماعی تاثیرگذار است که رفتار و تصمیم‌گیری انسان را با تمرکز بر نقش‌های ایفای انگیزه‌ها، محدودیت‌های منابع، قوانین، آداب و رسوم و نهادها بررسی می‌کند. هنگامی که در مقطع لیسانس اقتصاد در نیو ساوت ولز تحصیل می‌کنید، نحوه تعامل تصمیمات موسسات و افراد برای تعیین نتایج برای اقتصاد و جامعه را بررسی خواهید کرد.

    از طریق مدرک اقتصاد مهارت‌های تحلیلی قوی کسب خواهید کرد که در طیف متنوعی از مشاغل ارزشمند هستند. علاوه بر مسائل اقتصادی سنتی‌تر مانند بیکاری، مالیات و سیاست تجاری، علم اقتصاد به شما امکان می‌دهد چالش‌های انسانی مانند نابرابری، تغییرات آب و هوا، فساد، دو قطبی شدن سیاسی و موانع آموزش و مراقبت‌های بهداشتی را درک کرده و به آن‌ها رسیدگی کنید. موقعیت‌های شغلی فارغ التحصیلان می‌توانند شامل تحلیلگر بازرگانی، پیش‌بینی اقتصادی، اقتصاددان فارغ التحصیل، مشاور مدیریت، مشاور سیاست گذاری، تحلیلگر آماری و مشاور بازنشستگی باشند.

    8- رشته ژئوفیزیک

    دانشگاه نیو ساوت ولز توانسته رتبه جهانی 39 رشته اقتصاد را در رتبه بندی کیواس (QS) سال تحصیلی جاری دریافت کند. رشته ژئوفیزیک از بهترین رشته‌های دانشگاه نیو ساوت ولز است. این دوره تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌شود. هدف از دوره ژئوفیزیک ارائه مهارت‌ها و تئوری‌های لازم برای انجام اندازه‌گیری‌های ژئوفیزیکی هوا، آب، پوشش گیاهی، خاک و سنگ است. این مهارت‌ها اغلب در محیط‌های تحقیقاتی و مشاوره‌ای در هیدرولوژی، هیدروژئولوژی، اقلیم شناسی و علوم محیطی مورد نیاز است.

    با توجه به اینکه تمدن‌های مدرن در معرض خطر رویدادهای ژئوفیزیک طبیعی قرار دارند، ژئوفیزیکدانان محیطی برای رسیدگی به عوامل اجتماعی-اقتصادی و محیطی تقاضای زیادی دارند. شما تئوری پشت روش‌های مختلف ژئوفیزیک محیطی را مطالعه خواهید کرد و تجربه عملی با تکنیک‌های ژئوفیزیکی که شامل پردازش و تجزیه و تحلیل داده‌هاست، به دست خواهید آورد. با کسی مهارت‌های لازم در تجزیه و تحلیل، آمار، داده‌ها، حل مسئله و ارتباطات می‌توانید در بخش خصوصی، موسسات مالی و ادارات دولتی مشغول به کار شوید.

    از دیگر رشته‌های برتر دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • مهندسی نفت
    • علوم محیطی
    • علوم زمین و دریایی
    • علم مواد
    • معماری
    • مهندسی برق و الکترونیک
    • مطالعات بازرگانی و مدیریت
    • ریاضیات
    • مهندسی مکانیک، هوانوردی و ساخت

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    دانشگاه نیو ساوت ولز در لیست 20 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. این موسسه علمی مشهور توانسته مهارت، تجربه و دانش لازم به دانشجویان برای موفقیت در بازار کار امروز ارائه دهد. دانشگاه نیو ساوت ولز یک نیروگاه آموزشی و تحقیقاتی پیشرو در جهان است که به شکل دادن آینده فارغ التحصیلان کمک زیادی می‌کند. این دانشگاه تضمین می‌کند که دانشجویان برای کشف پتانسیل کامل خود، یک آموزش قوی و متمرکز بر شغل دریافت می‌کنند. دانشجویان با تحصیل در بهترین رشته‌های دانشگاه نیو ساوت ولز می‌توانند برای بازار کار استرالیا و اقامت دائم این کشور اقدام کنند. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین رشته های دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت