بهترین رشته های دانشگاه استرالیای غربی
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    یکی از 100 دانشگاه برتر جهان که به دلیل بستر تحقیقاتی قوی و کیفیت تدریس شناخته می‌شود، دانشگاه استرالیای غربی (UWA) است. این دانشگاه که در سال 1911 تاسیس شد در نظام رتبه بندی کیو اس (QS) سال 2024 رتبه 72 جهانی را کسب کرده است. دانشگاه استرالیا غربی که در میان سواحل زیبا و مناظر طبیعی در شهر پرث قرار دارد، تجربه تحصیلی و زندگی فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید، اما نمی‌دانید در چه رشته‌ای باید درس بخوانید، ما در این مقاله از وب سایت «ادب ویزا» در مورد بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی صحبت می‌کنیم.

    معرفی بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی

    معرفی بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی

    دانشگاه استرالیای غربی رشد بالایی در پذیرش دانشجویان کارشناسی در رشته‌های مهندسی، روانشناسی و هنر داشته است. دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های بهداشت، فناوری اطلاعات و آموزش بیشترین ثبت نام کنندگان را تشکیل داده‌اند. سایر دوره‌های با رشد سریع شامل کارشناسی ارشد بهداشت عمومی، دکتری بینایی سنجی، کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات، کارشناسی ارشد تحلیل تجاری و دکتری حقوق بود. با این حال، در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی صحبت خواهیم کرد:

    معماری و طراحی

    دانشگاه استرالیای غربی در بین 100 دانشگاه برتر جهان در رشته معماری و طراحی قرار دارد. دانشجویان می‌توانند از اساتید و معماران برنده جایزه و شناخته شده بین المللی بیاموزند و آموخته‌های خود را در مرکز تحقیقات طراحی شهری استرالیا آزمایش کنند. این مرکز تحقیقاتی مستقل در دانشکده طراحی دانشگاه استرالیای غربی است. دانشجویان در مورد ترسیم نقشه‌ها، مدل‌ها و نمونه‌های اولیه، تجزیه و تحلیل مشکلات طراحی و ارائه راه حل، تحلیل جنبه‌های تاریخی، نظری و اخلاقی معماری و سایر موارد آموزش می‌بینند. متقاضیان می‌توانند با مهاجرت تحصیلی به استرالیا در هر سه مقطع تحصیلی از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کنند.

    داده ‌و علوم کامپیوتر

    رشته علوم کامپیوتر و علوم داده دانشگاه استرالیا غربی توسط انجمن کامپیوتر استرالیا تایید شده است. از داده‌های تلفن همراه و محاسبات ابری تا هوش مصنوعی و توسعه نرم ‌افزار پیشرفته، رشته داده و علوم کامپیوتر به شما کمک می‌کند تا با چالش‌های فناوری روبرو شوید و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای تغییر شیوه زندگی ابداع کنید. دانشجویان در حین تحصیل با تجربه واقعی در صنعت از طریق کارآموزی آشنا می‌شوند تا فرصت‌هایی را در این زمینه به سرعت در حال گسترش به دست آورند. دوره‌های مختلفی در رشته علوم کامپیوتر و علوم داده دانشگاه استرالیا غربی شامل گواهینامه یک ساله، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند. دانشجویان می‌توانند در گرایش‌های مختلفی از جمله علوم کامپیوتر، امنیت سایبری، علم داده، هوش مصنوعی، محاسبات و علم داده و امنیت سایبری بین المللی تحصیل کنند.

    رشته‌های مهندسی

    دانشگاه استرالیای غربی با ارائه دانش و مهارت‌های عملی به دانشجویان توانسته دوره‌های تحصیلی قوی را در مهندسی ارائه دهد. رشته‌های مهندسی از جمله بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی محسوب می‌شوند. متقاضیان می‌توانند در رشته‌هایی مانند مهندسی اتوماسیون و رباتیک، مهندسی پزشکی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن و مهندسی نرم افزار پذیرش بگیرند. دوره‌های مهندسی دانشگاه استرالیای غربی با صنعت ارتباط قوی دارند تا دانشجویان را با مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار مجهز کنند. این دوره‌ها بر اساس سه اصل مهم از جمله ارتباط، یکپارچگی و تعالی ارائه می‌شوند. رشته‌های مهندسی در همه مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکتری ارائه می‌شود.

    بهداشت و علوم زیست پزشکی

    بهداشت و علوم زیست پزشکی

    دانشگاه استرالیای غربی از نظر آناتومی و فیزیولوژی پزشکی بالینی در استرالیا رتبه سه و برای آناتومی و فیزیولوژی رتبه 23 را در جهان دارد. این دانشگاه با همکاری‌های جهانی قوی، ارتباطات صنعتی و دانش پیشرفته، یک بستر علمی بسیار قوی و وسیع را برای دانشجویان پزشکی فراهم می‌کند. این دانشگاه دارای زیرساخت‌های تحقیقاتی پیشرفته از جمله پردیس‌های مختلف برای رشته‌های حوزه بهداشت، آزمایشگاه‌ها و مجموعه‌های آموزش الکترونیکی برای تشویق جهت تحقیق و آزمایش است. دانشجویان می‌توانند رشته‌هایی مانند زیست شناس مولکولی، زیست پزشکی، بیوتکنولوژی، پزشکی قانونی، ژنتیک و سم شناسی را در دانشگاه استرالیای غربی تحصیل کنند. همچنین امکان اخذ پذیرش در کلیه مقاطع تحصیلی در این موسسه وجود دارد.

    علوم انسانی و اجتماعی

    دانشگاه استرالیای غربی رتبه اول را در استرالیای برای استخدام تمام وقت برای دانشجویان کارشناسی در رشته‌های ارتباطات، رسانه و روزنامه نگاری کسب کرده است. علوم انسانی و اجتماعی از بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی محسوب می‌شود. این دانشگاه از نظر توسعه مهارت‌ها توانسته 83.6 درصد و کیفیت تدریس 87.9 درصد رضایت دانشجویان علاقه‌مند به رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی را به دست آورد. دانشجویان تحت آموزش اساتید برجسته برای یادگیری مهارت‌های ضروری مانند خلاقیت، اصالت و ابتکار، تفکر تحلیلی، حل مسائل پیچیده، تفکر انتقادی و تجزیه و تحلیل، رهبری و نفوذ اجتماعی و هوش هیجانی قرار می‌گیرند. دانشجویان می‌توانند در طیف گسترده‌ای از رشته‌ها از جمله مردم شناسی، باستان شناسی، تاریخ، زبان شناسی، موسیقی، فلسفه علوم سیاسی و روابط بین الملل و حقوق تحصیل کنند.

    علوم طبیعی و فیزیکی

    دانشگاه استرالیای غربی در بین 50 برتر جهان در رشته علوم طبیعی و فیزیکی قرار دارد. این دانشگاه دوره‌های تخصصی را در زمینه‌های مختلف مانند علوم کشاورزی، بیوتکنولوژی، علوم زمین، اکولوژی، ژنتیک، زمین شناسی، زیست شناسی دریایی، علوم مولکولی، حفاظت از حیات وحش و غیره ارائه می‌دهد. تنوع زیستی و مناظر متنوع ایالت استرالیای غربی خود به تنهایی مکان مناسبی برای کسب دانش و تجربه لازم برای حفظ تعادل در محیط طبیعی است. خواه به حفاظت از محیط زیست، بهبود مراقبت‌های بهداشتی، توسعه فناوری و مواد جدید یا رمزگشایی جهان علاقه‌مند باشید، تحصیلات در علوم طبیعی و فیزیکی، شما را برای یک شغل پربار و پردرآمد آماده می‌کند. دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در علوم طبیعی و فیزیکی در دسترس دانشجویان بین المللی قرار دارند.

    رشته روانشناسی

    دانشکده روانشناسی دانشگاه استرالیا غربی یکی از 2 دانشکده روانشناسی در استرالیاست که به خاطر ارائه آموزش بالاتر از استاندارد جهانی در نزد دانشجویان بین المللی محبوبیت بالایی دارد. روانشناسی از بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی محسوب می‌شود. روانشناسی دانشگاه استرالیای غربی یک حوزه مطالعاتی جذاب و متنوع است که تجربیات انسانی را بررسی می‌کند و به دنبال پاسخی به سوالاتی در مورد چگونگی و چرایی رفتار انسانی است. دانشکده روانشناسی دانشگاه استرالیا غربی توانسته دوره‌های قوی را در روانشناسی بیولوژیکی و علوم اعصاب شناختی، روانشناسی بالینی و عصب روانشناسی بالینی، علوم شناختی، روانشناسی رشد، روانشناسی صنعتی و سازمانی و عوامل انسانی و ادراک ارائه دهد. نرخ اشتغال فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه UWA در بازار کار استرالیا بالاست و آن‌ها به سرعت جذب مشاغل پر تفاضا می‌شوند.

    چگونه برای دانشگاه استرالیای غربی اقدام کنیم؟

    چگونه برای دانشگاه استرالیای غربی اقدام کنیم؟

    برای اخذ پذیرش از بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی باید مراحل زیر را طی کنید:

    • با تحقیق در مورد شرایط تحصیل، مدارک مورد نیاز، هزینه‌های تحصیل و بورسیه‌های موجود شروع کنید.
    • وضعیت مالی خود را ارزیابی کنید و ببینید آیا توان پرداخت شهریه دانشگاه و هزینه‌های زندگی خود را در استرالیا دارید.
    • برای دانلود فرم درخواست، وب سایت دانشگاه را بررسی کنید و شرایط لازم را مطالعه کنید
    • مدارک لازم مانند توصیه نامه، انگیزه نامه و غیره را تهیه کنید و نمرات آزمون‌های زبان از جمله آیلتس را ضمیمه اسناد خود کنید.
    • پس از تکمیل فرم درخواست و جمع آوری تمام مدارک مورد نیاز، درخواست خود را قبل از پایان مهلت از طریق پرتال دانشگاه ارسال کنید.
    • منتظر پاسخ دانشگاه باشید. اگر درخواست شما مورد قبول قرار گرفت، با داشتن نامه پذیرش تحصیلی از این دانشگاه برای ویزای تحصیلی استرالیا اقدامات لازم را انجام دهید.

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    دانشگاه استرالیا غربی با رتبه 5 ستاره برای کیفیت تدریس، یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای دوره‌های تحصیلی در طیف وسیعی از رشته‌هاست. این دانشگاه به دلیل تمرکز بر یادگیری عملی و نتایج تحقیقاتی قوی در ژورنال‌های معتبر علمی دنیا مشهور است. دانشگاه استرالیا غربی طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد از جمله هنر، تجارت، مهندسی، حقوق، پزشکی و علوم را ارائه می‌دهد. دانشجویان با انتخاب رشته مناسب از بین بهترین رشته‌های دانشگاه استرالیای غربی می‌توانند آینده خوبی را برای خود متصور شوند. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین رشته های دانشگاه استرالیای غربی

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت