بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته پرستاری
  • نویسنده: کیوان کاری
  • دانشگاه های استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    تصمیم به تحصیل در رشته پرستاری در خارج از کشور بسیار هیجان انگیز است، اما آیا فکر کرده‌اید کدام کشور برای شما مناسب‌تر است؟ استرالیا در میان بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در رشته پرستاری قرار دارد. دانشگاه‌های استرالیا به دلیل کیفیت بالایی آموزشی، امکانات رفاهی گسترده و ایجاد بستری عالی برای تجربه عملی، شهرت جهانی دارند.

    دانشجویان متقاضی رشته پرستاری می‌توانند بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته پرستاری را انتخاب کنند تا چشم انداز شغلی خود را در آینده گسترش دهند. پس اگر قصد تحصیل در استرالیا را دارید و می‌خواهید در رشته پرستاری درس بخوانید، ما در این بررسی به شما برترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته پرستاری را معرفی می‌کنیم.

    دانشگاه سیدنی

    دانشگاه سیدنی

    دانشگاه سیدنی هر ساله در بین 3 دانشگاه برتر استرالیا قرار می‌گیرد. این دانشگاه از نظر نظام رتبه بندی کیو اس (QS) 2023 در رشته پرستاری، رتبه 13 جهانی را به خود اختصاص داده است. در حقیقت، دانشگاه سیدنی یکی از موسسات برتر در استرالیا و در سطح جهان در نظر گرفته می‌شود. این دانشگاه پردیس‌های متعددی در سیدنی دارد که به دانشجویان پرستاری امکانات درجه یک را ارائه می‌دهد. دوره‌های پرستاری در این دانشگاه با هدف آماده سازی دانشجویان برای حرفه پرستاری با آموزش‌های اجرایی برگزار می‌شود. دوره‌های برتر پرستاری در دانشگاه سیدنی عبارتند از:

    • لیسانس پرستاری (Honours)
    • لیسانس پرستاری
    • کارشناسی ارشد پرستاری

    به عنوان یک دانشجوی پرستاری در دانشگاه سیدنی به مرکز تحقیقاتی بی‌نظیر این موسسه دسترسی خواهید داشت. این مرکز وظیفه انجام تحقیقات علمی در حوزه پرستاری را دارد. هدف این دانشگاه پرورش پرستارانی است که بتوانند به بیماران بالاترین خدمات درمانی را ارائه دهند و در حوزه تخصصی خود سرآمد جامعه باشند.

    دانشگاه موناش

    دانشگاه موناش

    اگر متقاضی تحصیل در رشته پرستاری هستید، دانشگاه موناش گزینه خوبی برای شما خواهد بود. موناش در رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی کیو اس 2023 در رتبه 15 جهانی در رشته پرستاری قرار دارد. دانشکده پرستاری و مامایی موناش 2 دوره مختلف در مقطع کارشناسی که را ارائه می‌دهد. این دانشکده مکانی عالی را برای رشد و یادگیری پرستاران آینده است. همچنین دوره‌های محبوب پرستاری دانشگاه موناش عبارتند از:

    • لیسانس پرستاری
    • لیسانس پرستاری و مامایی (Honours)
    • کارشناس ارشد پرستاری
    • کارشناس ارشد مامایی پیشرفته
    • کارشناسی ارشد پرستاری بالینی پیشرفته

    این دانشگاه با بیش از 30 هزار دانشجوی بین المللی یکی از بالاترین میزان پذیرش دانشجو را در کل استرالیا دارد. دانشجویان در سراسر جهان موناش را به عنوان مکانی عالی برای تحصیل در رشته پرستاری و دریافت مدرک معتبر می‌دانند.

    دانشگاه ملبورن

    دانشگاه ملبورن

    شهر ملبورن در جنوب غربی استرالیا میزبان دانشگاه ملبورن است. این موسسه در رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی کیو اس 2023 در جایگاه 15 بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته پرستاری قرار دارد. ویژگی که دانشگاه ملبورن را منحصر به فرد می‌کند، ارتباط آن با بیمارستان‌ها و موسسات تحقیقاتی در سراسر استرالیا است که به دانشجویان اجازه می‌دهد تا در اولین سال تحصیلی خود در تجربه عملی کسب کنند. برخی از دوره‌های محبوب در رشته پرستاری در دانشگاه ملبورن عبارتند از:

    • گواهینامه در رشته پرستاری سرطان
    • گواهینامه در رشته سونوگرافی بالینی
    • گواهینامه در رشته پرستاری در مراقبت‌های اورژانسی
    • دیپلم پرستاری بهداشت روان
    • کارشناسی ارشد پرستاری پیشرفته

    بسیاری از فارغ التحصیلان رشته پرستاری از دانشگاه ملبورن در نهایت در یکی از بیمارستان‌های شریک این دانشگاه مانند بیمارستان رویال زنان و بیمارستان منطقه‌ای لاتروب کار می‌کنند. بنابراین فارغ التحصیلان دانشگاه ملبورن به سرعت جذب بازار کار می‌شوند.

    دانشگاه فناوری سیدنی

    دانشگاه فناوری سیدنی

    دانشگاه فناوری سیدنی که در قلب شهر سیدنی واقع شده است، فقط چند دقیقه با ساحل فاصله دارد. بنابراین دانشجویان در محیط بسیار مطلوبی تحصیل می‌کنند و مهارت‌های خود را توسعه می‌دهند. دانشگاه فناوری سیدنی توانسته رتبه 20 جهانی در رنکینگ کیو اس 2023 را در رشته پرستاری به دست آورد. دوره‌های پرستاری در این دانشگاه در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می‌شوند که حوزه‌های مختلف از جمله پرستاری سلامت روان، مراقبت تسکینی، پرستاری کودکان و پرستاری مراقبت‌های ویژه را تشکیل می‌دهند.

    دانشجویان مقطع کارشناسی می‌توانند از بین چهار رشته مختلف پرستاری یکی را انتخاب کنند. برای دانشجویان متقاضی کارشناسی ارشد، 13 دوره در دسترس هستند. برخی از دوره‌های موجود در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری عبارتند از:

    • کارشناسی ارشد پرستاری پیشرفته
    • گواهینامه در رشته پرستاری پیشرفته (فقط آنلاین)
    • گواهینامه در آموزش پرستاری (فقط آنلاین)

    دانشگاه فناوری سیدنی دوره‌هایی را در مامایی، مراقبت‌های تسکینی، بهداشت عمومی و مدیریت خدمات بهداشتی نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، دانشگاه فناوری سیدنی با سازمان بهداشت جهانی، دانشگاه جان‌ هاپکینز و کینگز کالج لندن مشارکت دارد.

    دانشگاه گریفیث

    دانشگاه گریفیث

    دانشگاه گریفیث که از جمله دیگر دانشگاه‌های عالی برای مهاجرت به استرالیا در جهت تحصیل بوده، در رشته پرستاری و مامایی نیز در در این کشور رتبه بالایی دارد. این دانشگاه همچنین در رتبه بندی کیو اس 2023 در رشته پرستاری، موفق به کسب رتبه 23 گردید. دانشگاه گریفیث به دلیل تجربه عالی در درک نیازهای دانشجویان شناخته شده است. تحقیقات انجام شده در این دانشگاه، اطلاعات جدیدی را از مسائل و درمان‌های مرتبط با سلامت در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد. دانشگاه گریفیث دوره‌هایی را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب مدرک کارشناسی ارشد در پرستاری پیشرفته، مدرک با صلاحیت بالاتر را به دست آورید.

    دانشگاه صنعتی کوئینزلند

    دانشگاه صنعتی کوئینزلند

    با هدف ایجاد تعادل بین مطالعات تئوری و عملی، دانشگاه صنعتی کوئینزلند شما را برای یک حرفه بسیار رقابتی در پرستاری آماده می‌کند این دانشگاه به دانشجویان مقطع کارشناسی این امکان را می‌دهد که پس از فارغ التحصیلی با مدرک لیسانس، برای پیشرفت بیشتر دانش خود در این زمینه، یک دوره کارشناسی ارشد را نیز بگذرانند. اگر قبلا در رشته‌ای غیر از پرستاری مدرک گرفته‌اید (اما مرتبط به بهداشت و سلامت)، این امکان را دارید برای یک دوره ارشد پرستاری درخواست دهید. شما می‌توانید این دوره را در مدت 2 سال بگذرانید و 800 ساعت تمرین بالینی مورد نیاز را تکمیل کنید. کلاس‌های این دوره عمدتا حوزه‌های آناتومی، فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی را پوشش می‌دهد. رتبه این دانشگاه در رنکینگ کیو اس 2023 در رشته پرستاری برابر با 30 است.

    دانشگاه دیکین

    دانشگاه دیکین

    دانشگاه دیکین در میان یک درصد از بهترین دانشگاه‌های جهان قرار دارد و در کیو اس 2023 در رشته پرستاری رتبه 32 را کسب کرده است. مهارت‌های ارتباطی، دانش مراقبت‌های بهداشتی و مراقبت از بیمار تنها چند ویژگی هستند که دانشجویان پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی پرستاری از این دانشگاه خواهند داشت. دیکین یک مدرک لیسانس دوگانه با عنوان «لیسانس پرستاری و لیسانس مامایی» در یک دوره تحصیلی واحد ارائه می‌دهد. این مدرک دوگانه می‌تواند تا حد زیادی برای آینده دانشجویان مفید باشد. کلاس‌های آموزشی شامل سمینارها، کارگاه‌ها و رویدادهای اجتماعی است که در آن بحث‌های مشارکتی بین اساتید و دانشجویان انجام می‌شود.

    دانشگاه کوئینزلند

    دانشگاه کوئینزلند

    دوره لیسانس پرستاری در دانشگاه کوئینزلند بر اساس عملکرد دانشجویان، بیماران و مشاوره با کارشناسان این صنعت تدوین می‌شوند. دانشجویان در ابتدا ملزم به شرکت در دوره‌های عملی خواهند بود که شما را برای کارد آینده آماده می‌کند. مشارکت دانشگاه کوئینزلند با بیمارستان پرنسس الکساندرا، نقش مهمی در تجربه عملی دانشجویان دارد. سیستم آموزشی این دانشگاه مبتنی بر رویکردهای عملی است. برای واجد شرایط بودن برای برنامه کارشناسی ارشد پرستاری، باید مدرک لیسانس خود را در دوره‌های مرتبط با زیست شناسی، شیمی یا فیزیک اخذ کرده باشید. دانشگاه کوئینزلند همچنین رتبه 33 جهانی در رشته پرستاری از کیو اس سال جاری را به دست آورده است.

    دانشگاه کاتولیک استرالیا

    دانشگاه کاتولیک استرالیا

    دانشگاه کاتولیک استرالیا بیشترین تعداد پرستاران فارغ التحصیل در استرالیا را دارد. دوره کارشناسی پرستاری این دانشگاه ترکیبی از دو روش یادگیری علمی و عملی است. این دوره به دانشجویان امکان می‌دهد که در هر ترم، در طول دوره سه ساله کارشناسی پرستاری در در بخش‌های بالینی شرکت کنند. اگر می‌خواهید مدرک دوم بگیرید، چند گزینه وجود دارد. قابل توجه‌ترین رشته‌های دوگانه که می توانید در آن ثبت نام کنید، پیراپزشکی یا مدیریت بازرگانی است. برای پذیرش در دانشگاه کاتولیک استرالیا جهت دوره لیسانس پرستاری، باید مدرکی مبنی بر تسلط به زبان انگلیسی و همچنین یک فرم درخواست کتبی حاوی 300 کلمه یا بیشتر ارائه دهید. همچنین دانشگاه کاتولیک استرالیا رتبه 43 جهانی در رنکینگ کیو اس 2023 را کسب کرده است.

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    استرالیا یک مقصد عالی برای دانشجویان بین المللی است. این موضوع به ویژه برای کسانی که به دنبال تحصیل در رشته پرستاری هستند نیز صادق است. انتخاب بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته پرستاری می‌تواند آینده شغلی شما تضمین کند. چهار دانشگاه استرالیا در لیست 20 دانشگاه برتر جهان در رشته پرستاری قرار دارند. بنابراین می‌توان این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی بسیار عالی برای متقاضیان رشته پرستاری در نظر گرفت. برای طرح هرگونه سوال در مورد نحوه مهاجرت، دریافت ویزا و سایر موارد با مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب از طریق شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل رشته پرستاری

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت