راحت ترین دانشگاه های آمریکا برای پذیرش دانشجویان بین المللی 2023
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به آمریکا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    هر ساله میلیون‌ها جوان در جستجوی زندگی بهتر به ایالات متحده می‌آیند. بسیاری از آنها سعی می‌کنند از طریق ثبت نام در یک دانشگاه دولتی، جایی که هزینه‌های تحصیل بسیار مقرون به صرفه‌تر است، برای تحصیل در آمریکا به این کشور عزیمت کنند. همچنین، بسیاری از دانشجویان بین‌المللی به راحت ترین دانشگاه‌های آمریکا برای اخذ پذیرش فکر می کنند. درصد بالای پذیرش یک دانشگاه در آمریکا به معنای این است که موسسه مورد نظر راحت ترین شرایط برای جذب دانشجو دارد. به دلیل اهمیت بالای این موضوع ما در این بررسی به دانشگاه‌هایی از آمریکا اشاره می کنیم که شرایط پذیرش راحتی دارند.

    بهترین فرصت برای تحصیل در کانادا و استرالیا؛ برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 02171400111

    راهنمای کامل تحصیل در کانادا

    دانشگاه می‌سی سی پی جنوبی (98 درصد میانگین پذیرش)

    انتخاب برتر ما برای یک دانشگاه آمریکایی با بالاترین میزان پذیرش، دانشگاه می سی سی پی جنوبی است. این موسسه از سال 1910 آموزش عالی پایدار و مقرون به صرفه را برای دانشجویان ارائه می‌دهد. اکنون، این دانشگاه کمتر از 12 هزار دانشجوی تمام وقت دارد که در بیش از 180 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند. هزینه تحصیل برای ساکنان می‌سی سی پی، 8500 دلار در سال است، در حالی که شهریه برای دانشجویان خارج از ایالت و دانشجویان بین‌المللی تنها 10500 دلار در سال می‌باشد.

    این هزینه‌های تحصیلی بسیار مقرون به صرفه هستند اما هنوز هم، بیش از 70 درصد از تمام دانشجویان دوره کارشناسی، نوعی کمک مالی دریافت می‌کنند. محبوب‌ترین رشته‌های کارشناسی در دانشگاه می‌سی سی پی جنوبی شامل روانشناسی عمومی، حرکت شناسی و علوم ورزشی و آموزش و تدریس ابتدایی است. نسبت دانشجو به استاد در این مدرسه، 17 به یک است که این برای دانشگاه‌های سطح دوم بسیار خوب است. اگر 40 دلار برای پرداخت هزینه درخواست داشته باشید و مدارکی دال بر موفقیت آمیز بودن تحصیلات متوسطه از خود نشان دهید، شانس شما برای پذیرش در دانشگاه می‌سی سی پی جنوبی بسیار خوب خواهد بود.

    دانشگاه کنتاکی غربی (95 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه کنتاکی غربی

    این دانشگاه قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین دانشگاه در ایالت کنتاکی است که ریشه آن به سال 1906 باز می‌گردد. این دانشگاه از سال 1922 به افراد جوان و جاه طلب از غرب کنتاکی، مدارک چهار ساله اعطا کرده است. با وجود اینکه یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا با بالاترین نرخ پذیرش است که آموزش عالی برای دانشجویان خود را فراهم می‌کند. با توجه به سازماندهی دانشگاه کنتاکی غربی، این موسسه در حال حاضر به پنج کالج تقسیم شده است. کالج‌هایی که بیشترین تعداد درخواست را از دانشجویان آینده در مقطع کارشناسی دریافت می‌کنند، کالج آموزش و علوم رفتاری، کالج بهداشت و خدمات انسانی و دانشکده علوم و مهندسی هستند.

    بدیهی است که تمرکز دانشگاهی به طور مساوی بین علوم انسانی، پزشکی و علوم توزیع شده است. آخرین آمار نشان می‌دهند که این دانشگاه هر ساله کمی بیش از 17500 ثبت نام در مقطع کارشناسی دارد. در مقایسه با دانشگاه می سی سی پی، شکاف هزینه‌ای بین داوطلبان مقطع کارشناسی داخلی و خارج از ایالت کمی بیشتر است. شهریه این دانشگاه 26500 دلار است. هزینه درخواست 45 دلاری کاملاً مقرون به صرفه است و آخرین مهلت برای ثبت درخواست 1 آگوست است. حتی اگر توانایی پرداخت شهریه خارج از ایالت را ندارید، باید به خاطر داشته باشید که بیش از 60 درصد از دانشجویان سال اول دانشگاه کنتاکی غربی، واجد شرایط دریافت نوعی کمک مالی هستند.

    دانشگاه نوتردام دو نامور (94 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه نوتردام دو نامور سومین موسسه در لیست دانشگاه‌های ما در ایالات متحده با نرخ پذیرش بالا است. این موسسه یک دانشگاه خصوصی کاتولیک در بلمونت، کالیفرنیا است. این دانشگاه در سال 1851 تأسیس شد و در حال حاضر دارای سه دانشکده اصلی از جمله هنر و علوم، دانشکده تجارت و مدیریت، و مدرسه آموزش و رهبری است. نوتردام دو نامور یکی از معدود دانشگاه‌ها در ایالات متحده است که برنامه‌های لیسانس شبانه را برای بزرگسالان شاغل و همچنین طیف گسترده‌ای از برنامه‌های فارغ ‌التحصیلی و کارشناسی آنلاین را ارائه می‌دهد.

    از رشته‌های کارشناسی تمام وقت این دانشگاه می توان به روانشناسی عمومی، مدیریت و تجارت اشاره کرد. متوسط ​​شهریه دانشگاه نوتردام دو نامور در مقطع کارشناسی 35 هزار دلار است که در مقایسه با دو دانشگاه می سی سی پی و کنتاکی، گران تر است. اما خبر خوب این است که بیش از 80 درصد از کل دانشجویان سال اول، واجد شرایط دریافت نوعی حمایت مالی هستند. هزینه درخواست برای این مدرسه 50 دلار است و باید نمرات SAT یا ACT خود را تا 1 آگوست ارسال کنید. با میانگین قبولی 94 درصدی، در واقع سخت تر است که در دانشگاه نوتردام دی نامور پذیرش نشوید!

    دانشگاه آلاباما در بیرمنگام (92 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه آلاباما در بیرمنگام

    دانشگاه آلاباما در بیرمنگام که در سال 1969 تأسیس شد، در حال حاضر حدود 14 هزار دانشجوی کارشناسی و کمی بیش از 8 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد دارد. پردیس اصلی این موسسه در قلب بیرمنگام و پرجمعیتترین شهر آلاباما است. این دانشگاه در ایالات متحده آمریکا با نرخ پذیرش بالا، 55 رشته کارشناسی، 5 رشته کارشناسی ارشد و 39 رشته دکتری را ارائه می‌دهد.  یک واقعیت عجیب در مورد این دانشگاه، این است که در واقع بزرگ‌ترین کارفرما در کل ایالت آلاباما است که 23 هزار شغل ایجاد می‌کند.

    با این حال، دانشگاه آلاباما در خارج از آمریکا بسیار محبوب نیست و تنها شش درصد از کل دانشجویان خارج از ایالات متحده جذب این موسسه می شوند. متوسط ​​هزینه تحصیل برای دانشجویان مقطع کارشناسی از ایالت آلاباما، کمی بیش از 10 هزار دلار در سال است، در حالی که ساکنان خارج از ایالت بیش از 24500 دلار در سال پرداخت می‌کنند. محبو‌ب‌ترین رشته‌های لیسانس شامل علوم زیستی و زیست پزشکی و خدمات بهداشتی هستند. هزینه درخواست برای این دانشگاه فقط 30 دلار است و آخرین مهلت ارسال نمرات SAT یا ACT شما 1 ژوئن است.

    دانشگاه شمال کلرادو (89 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه شمال کلرادو یک موسسه دولتی در گریلی، کلرادو است که ریشه‌های علمی آن به سال 1889 بازمی‌گردد. در حال حاضر، این دانشگاه یک مرکز آموزش عالی نسبتاً کوچک است که در مجموع بیش از 12 هزار دانشجو در ثبت ‌نام می‌کنند. از این تعداد حدود 10 هزار نفر در مقطع کارشناسی هستند و بقیه در برخی از برنامه‌های کارشناسی ارشد دانشگاه ثبت نام کرده‌اند. این دانشگاه در پنج کالج بزرگ سازماندهی شده است که محبوب‌ترین آنها کالج هنرهای نمایشی و تجسمی، کالج تجارت مونفورت و کالج آموزش و علوم رفتاری هستند.

    نسبت دانشجو به استاد در این دانشگاه 18 به 1 است که برای یک دانشگاه درجه دوم بد نیست. با کمال تعجب، نرخ فارغ التحصیلی چهار ساله دانشگاه شمالی کلرادو، کمی کمتر از 30 درصد است. با نگاهی به متوسط ​​شهریه‌های مقطع کارشناسی، این هزینه‌ها برای ساکنان کلرادو حدود 9500 دلار در سال و برای دانشجویان خارج از ایالت، کمی بیش از 21 هزار دلار است. تعداد دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه شمالی کلرادو، برای آخرین دوره پذیرش فقط 359 نفر هستند. اگر دوست دارید یکی از این دانشجویان این دانشگاه باشید، به خاطر داشته که آخرین مهلت درخواست تا 1 آگوست است. هزینه درخواست 45 دلار است.

    دانشگاه ایالتی موری (87 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه ایالتی موری

    دانشگاه ایالتی موری که یک موسسه دولتی کوچک در موری، کنتاکی است. آخرین ثبت نامی این دانشگاه، حدود 9500 دانشجو بود. از این تعداد، بیش از 8 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و بقیه در یکی از برنامه‌های تحصیلات تکمیلی این موسسه ثبت نام کرده‌اند. این دانشگاه علاوه بر پردیس اصلی در شهرستان کالووی، دارای بخش‌های آکادمیک در هندرسون، پادوکا و مدیسونویل نیز است.

    دانشگاه ایالتی موری که در سال 1922 تأسیس شد و اکنون دوازدهمین دانشگاه برتر منطقه‌ای در جنوب ایالات متحده است که بیش از شصت رشته لیسانس و بیش از 40 رشته کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهد. در آخرین دوره پذیرش، این دانشگاه بیش از هزار دانشجوی بین‌المللی از 66 کشور مختلف را جذب کرده و یکی از گزینه‌های خوب برای مهاجرت تحصیلی است. متوسط ​​هزینه تحصیل برای ساکنان کنتاکی کمی بیش از 9 هزار دلار در سال است، در حالی که دانشجویان بین‌المللی باید حدود 24500 دلار در سال پرداخت ‌کنند. هزینه درخواست 40 دلار است و آخرین مهلت ارسال نمرات ACT یا SAT به موری 17 آگوست است.

    دانشگاه آبرن (84 درصد میانگین پذیرش)

    هفتمین انتخاب ما در دانشگاه‌های ایالات متحده با بالاترین نرخ پذیرش، دانشگاه آبرن است. این موسهه در مجموع بیش از 30 هزار دانشجو دارد و حدود 23 هزار نفر از آنها، دانشجویان تمام وقت در مقطع کارشناسی هستند. آبرن 115 امین دانشگاه برتر در ایالات متحده است. این موسسه یک دانشگاه درج دوم و تا حدی گران است که با متوسط ​​شهریه دوره کارشناسی برای دانشجویان داخلی 11200 دلار و برای دانشجویان خارج از ایالت 30500 در سال، از متقاضیان پذیرایی می کند.

    جالب اینجاست که آبرن یکی از اولین مدارس عالی در آمریکا است که به دانشجویان خود یک برنامه دو ساله کارشناسی ارشد در طراحی داخلی ارائه می دهد. رشته‌های محبوب مقطع کارشناسی شامل علوم زیستی و زیست پزشکی، روزنامه نگاری و بازاریابی هستند. اگر مایل به ثبت نام در این دانشگاه هستید، در نظر داشته باشید که نرخ قبولی به طور متوسط ​​84 درصد و آخرین مهلت ارسال مقالات شما 1 ژوئن است. هزینه درخواست 50 دلار غیرقابل استرداد است و امتیازات SAT یا ACT متقاضی باید تا 1 فوریه ارسال شوند.

    دانشگاه دولتی سونوما (82 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه دولتی سونوما

    در رتبه هشتم لیست ما، دانشگاهی واقع در ایالت طلایی کالیفرنیا قرار دارد. وقتی در مورد کالیفرنیا صحبت می‌کنیم، باید در نظر داشته باشیم که این همان ایالتی است که هالیوود در آن قرار دارد و جوانان معمولاً یک سال از زندگی خود را برای زندگی و تحصیل در آنجا اختصاص می‌دهند. دانشگاه ایالتی سونوما با نام کالج ایالتی سونوما در سال 1960 فعالیت خود را آغاز کرد. تمرکز آکادمیک در دانشگاه ایالتی سونوما، به طور مساوی بین هنر و علوم انسانی، تجارت و اقتصاد و البته برنامه نمادین ایالت کالیفرنیا و مدیریت تقسیم می‌شود.

    این دانشگاه اکنون کمی بیش از 9 هزار دانشجو دارد و حدود 8 هزار نفر از آنها در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند. با متوسط ​​نرخ پذیرش بالای 82 درصد برای دانشگاه‌های ایالات متحده، اخذ پذیرش در دانشگاه ایالتی سونوما نباید چندان دشوار باشد. برای یک موسسه مستقر در کالیفرنیا، این دانشگاه به طرز شگفت انگیزی ارزان است. متوسط ​​شهریه دوره کارشناسی برای دانشجویان داخل ایالت زیر 8 هزار دلار در سال و برای دانشجویان بین‌المللی کمتر از 20 هزار دلار در سال است.

    دانشگاه ایالتی هندرسون (80 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه ایالتی هندرسون در سال 1890 با نام کالج متدیست آرکادلفیا تأسیس شد. این موسسه در سال 1904 نامش به هندرسون تغییر کرد. امروزه، این موسسه تنها نماینده ایالت آرکانزاس در شورای دانشکده‌های هنرهای آزاد عمومی است. این دانشگاه با نرخ‌های بالای پذیرش، در مجموع کمتر از 4 هزار دانشجو را جذب می کند. از این تعداد حدود 3600 دانشجو در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند.

    محبوب‌ترین رشته‌ها در این دانشگاه شامل کسب و کار، روانشناسی و مطالعات عمومی هستند. این دانشگاه بسیار مقرون به صرفه نیز هست. متوسط ​​شهریه برای دانشجویان مقطع کارشناسی از آرکانزاس، تنها 8500 دلار در سال است، در حالی که هزینه تحصیل برای دانشجویان خارج از ایالت حدود 10 هزار دلار در سال می‌باشد. اگر قصد دارید برای دانشگاه ایالتی هندرسون درخواست دهید، لطفاً به خاطر داشته باشید که آخرین مهلت درخواست به پایان رسیده است، در حالی که نمرات  ACT یا SAT  تا 1 آگوست پذیرفته می‌شوند.

    دانشگاه‌هاوایی در هیلو (78 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه‌هاوایی در هیلو

    دانشگاه‌هاوایی در هیلو، یکی از اعضای سیستم آموزش عالی هاوایی است. این دانشگاه در سال 1941 به عنوان کالج هاوایی تأسیس شد و تا سال 1947 بود که این دانشگاه نام فعلی خود را اخذ کرد. دانشگاه‌هاوایی در هیلو، از سال 1970 به دانشجویان خود برنامه‌های 4 ساله ارائه می‌دهد. با حدود 3 هزار دانشجو، این دانشگاه یک موسسه نسبتاً کوچک در جزیره اصلی هاوایی است.

    دانشجویان در 33 دوره کارشناسی و سه دوره کارشناسی ارشد دانشگاه‌هاوایی تحصیل می‌کنند. دانشجویان خارجی نیز برای ادامه تحصیل در شناسی دریایی، آتشفشان شناسی و ستاره شناسی به این دانشگاه می‌آیند. یکی از محبوب‌ترین رشته‌های کارشناسی ارشد این دانشگاه، در زبان و ادبیات هاوایی است. این موسسع یکی از متنوع‌ترین دانشگاه‌های ایالات متحده از نظر قومیتی است. هزینه تحصیل برای دانشجویان هاوایی حدود 10500 دلار در سال است، در حالی که سایر دانشجویان حدود 20 هزار دلار در سال پرداخت می‌کنند.

    دانشگاه کنکوردیا شیکاگو (75 درصد میانگین پذیرش)

    جایگاه یازدهم در لیست ما برای نماینده شیکاگو، یکی از نمادین‌ترین شهرهای ایالات متحده آمریکا است. این دانشگاه در سال 1864 تأسیس شد، بنابراین یک ارائه دهنده آموزش عالی با سنت‌های طولانی است. دانشگاه کنکوردیا شیکاگو نسبتاً کوچک است و در حدود 1500 دانشجو دارد. این مدرسه وابستگی مذهبی شدیدی به کلیسای لوتری سینود میسوری دارد.

    تعجب آور است که بیشتر رشته‌های این دانشگاه بر عقاید مذهبی متمرکز هستند اما برخی از رشته‌ها در حوزه هنرهای لیبرال نیز در این موسسه وجود دارند. برخلاف بسیاری از دانشگاه‌هایی که در بالا بررسی شدند، این دانشگاه نسبتاً گران است، متوسط ​​شهریه آن برای دانشجویان مقطع کارشناسی حدود 32 هزار دلار در سال است. در نهایت، این دانشگاه دارای نسبت دانشجو به هیئت علمی عالی فقط 10 به 1 است، به این معنی که کیفیت آموزشی که هر دانشجو در کنکوردیا دریافت می‌کند، بسیار بالاست و بسیاری که برای تحصیل در این دانشگاه مهاجرت به آمریکا کرده‌اند، از سیستم آموزشی آن بسیار راضی هستند.

    دانشگاه آیداهو (73 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه آیداهو

    این موسسه آموزشی دولتی است در سال 1889 در آیداهو تأسیس شد. امروزه، دانشگاه آیداهو در مجموع 10 کالج دارد که محبوب‌‌ترین آنها کالج کشاورزی و علوم زیستی، کالج حقوق و کالج ادبیات، هنر و علوم اجتماعی است. این دانشگاه با نرخ پذیرش بالا، در مجموع حدود 11500 دانشجو داشته و بیش از 10 هزار نفر در پردیس اصلی تحصیل می‌کنند.

    یکی از عجیب‌‌ترین رشته‌های کارشناسی ارشد که این دانشگاه ارائه می‌کند، فرهنگ معاصر روسیه است. در حالی که دو تا از محبوب‌‌ترین رشته‌های کارشناسی، مهندسی مکانیک و امور مالی عمومی هستند. همچنین، تنها یک سوم کل دانشجویان سال اول، موفق به گذراندن چهار سال تحصیل در دانشگاه آیداهو می‌شوند. نسبت دانشجو به استاد در این دانشگاه، 14 به 1 است که این برای یک دانشگاه دولتی بسیار خوب است.

    دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو (70 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو که در سال 1899 تأسیس شد، اکنون یک دانشگاه بزرگ درجه دوم با بیش از 29 هزار دانشجو است. تحصیل در این دانشگاه نسبتاً ارزان است. متوسط ​​شهریه آن برای دانشجویان مقطع کارشناسی داخلی، کمی بیش از 7 هزار دلار در سال است، در حالی که دانشجویان بین‌المللی کمی بیش از 19 هزار دلار در سال پرداخت می‌کنند. دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو، هشتاد و دومین مدرسه عالی مهندسی در ایالات متحده آمریکا است.

    اگر می‌خواهید به جامعه دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه بپیوندید، لطفاً توجه داشته باشید که آخرین مهلت درخواست 30 نوامبر است. هزینه درخواست 55 دلار است که غیر قابل استرداد می‌باشد. همچنین باید نمرات SAT یا ACT خود را تا 23 ژانویه ارسال کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم، نه تنها دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو انتخابی است بلکه برنامه‌های آن برای دانشجویان مقطع کارشناسی نیز بسیار چالش برانگیز می‌باشند. در واقع، تنها 18 درصد از کل دانشجویان سال اول موفق به گذراندن دوره کامل چهار ساله تحصیلی می‌شوند.

    دانشگاه دریک (69 درصد میانگین پذیرش)

    دانشگاه دریک

    این دانشگاه خصوصی در سال 1881 در آیووا تاسیس شد. دانشگاه دریک اکنون سومین موسسه برتر در غرب میانه آمریکا و دومین کالج برتر برای جانبازان در این کشور است. دانشگاه دریک، یک مرکز آموزش عالی نسبتاً کوچک با بیش از 5 هزار دانشجو است. محبوب‌ترین دانشکده‌های این دانشگاه شامل روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی، دانشکده حقوق و دانشکده بازرگانی و مدیریت دولتی هستند.

    تحقیقات ما نشان داده‌اند که دانشگاه دریک یکی از قوی‌ترین رشته‌های کارشناسی روزنامه نگاری را در ایالات متحده را دارد. با نسبت دانشجو به استاد 12 به 1، این دانشگاه در یک سطح فوق ‌العاده بالایی از آموزش فارغ التحصیلان و تحصیلات تکمیلی قرار دارد. با این حال، متوسط ​​شهریه برای دانشجویان مقطع کارشناسی بیش از 40 هزار دلار در سال است که گران محسوب می‌شود.

    دانشگاه مرکزی شمال (65 درصد میانگین پذیرش)

    در حالی که اکثر دانشگاه‌های با پذیرش بالا دولتی هستند و معمولاً در نام خود حاوی ایالت می‌باشند، آخرین کاندیدای ما در لیست دانشگاه‌هایی با بالاترین نرخ پذیرش در ایالات متحده، یک موسسه خصوصی است که در سال 1930 تأسیس شده است. اکثر رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی بر روی تاریخ و توسعه مسیحیت در طول اعصار متمرکز شده‌اند. اکثر فارغ التحصیلان این دانشگاه، برای دفاتر وزارتی آموزش دیده‌اند.

    بنابراین تعجب آور نیست که دانشگاه مرکزی شمالی در مجموع بیش از 900 دانشجو در سال ثبت نام نمی‌کند. علاوه بر این، تنها یک چهارم از این دانشجویان، پس از چهار سال آموزش دقیق علمی موفق به کسب مدرک می‌شوند. در نهایت، این نیز یک مدرسه عالی نسبتاً گرانی است که متوسط ​​شهریه آن در مقطع کارشناسی بیش از 24 هزار دلار در سال است. با نرخ پذیرش 65 درصدی، این انتخابی ترین دانشگاه ایالات متحده با بالاترین نرخ پذیرش است.

    سوالات متداول راحت ترین دانشگاه های آمریکا برای پذیرش دانشجویان بین المللی 2023

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (2 پاسخ)
    2023-08-19

    دخترم دیپلم رشته تجربی با معدل ۱۹.۵۸ هست مدال نقره ی المپیاد سلول بنیادی داره متولد اسفند ۱۳۸۳ در کنکور امسال رشته تجربی رتبه ۲۱۰۰ و در کنکور زبان رتبه ی ۶۶ رو کسب کرده .برادرم دانشجوی بورسیه دکترای کامپیوتر در دنتون (دالاس _تگزاس ) است می خواهم بدونم چطور ممکنه برای رشته داروسازی تو این دانشگاه براش پذیرش یا بورسیه بگیرم

    2023-08-27

    سلام. فعالیت ما صرفا در زمینه مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا و استرالیا هستش و در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-09-10

    برای ثبت نام دررشته زبان دریکی ازدانشگاههای آمریکا

    2022-09-11

    تماس بگیرید: 02171400111

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ