تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا می‌تواند به شما کمک کند تا در این عرصه هنری مدرک معتبر دریافت کنید تا بتوانید در فرصت‌های شغلی مختلف مشغول به کار شوید. استرالیا برخی از بهترین مدارس و دانشگاه های فیلمسازی و تئاتر را در سطح جهانی دارد که بالاترین خدمات آموزشی و رفاهی را به دانشجویان از اقصی نقاط دنیا ارائه می‌دهد. یقینا تحصیل در رشته تئاتر و سینما بسیار جذاب خواهد بود، زیرا شما شروع به ساخت فیلم کوتاه خواهید کرد و در تئاترهای دانشگاهی و مبتدی شرکت می‌کنید. پس اگر قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا را دارید، در این بررسی با شما در مورد شرایط، مدارک، دانشگاه‌ها و هزینه تحصیل در استرالیا برای رشته تئاتر و سینما صحبت می‌کنیم.

    اهمیت تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    اهمیت تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    دلایل زیادی وجود دارند که چرا دانشجویان بین المللی علاقه مند به تحصیل در استرالیا هستند. استرالیا به دلیل سیستم آموزشی قوی، محیط دوستانه و استاندارد بالای زندگی در سطح جهانی شناخته می‌شود. به همین دلیل است که استرالیا یک کشور رویایی برای علاقه مندان به هنر است، زیرا می‌توانند مهارت‌های خود را در یک محیط چند فرهنگی گسترش دهند. اکوسیستم آموزشی در استرالیا به دنبال ذهن‌های نوآور است تا بتواند وسعت دید بشری را در حوزه‌های هنری مانند سینما و تئاتر گسترش دهد.

    فرد می‌تواند در حین تحصیل در استرالیا کار کند. به ویژه کار حین تحصیل برای دانشجویان رشته‌های هنری می‌تواند به معنای داشتن یک آینده درخشان باشد. استرالیا همچنین استاندارد بالایی از زندگی را برای دانشجویان داخلی و خارجی فراهم می‌کند؛ بدین معنا که هر دانشجوی خارجی می‌تواند مانند استرالیایی‌ها از تمامی امکانات شهری و رفاهی برخوردار شود. مهمتر از همه، فارغ التحصیلان می‌توانند با به دست آوردن شغل برای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند. با این کار می‌توان در این کشور زندگی و کار کرد و تشکیل خانواده داد.

    شرایط تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    شرایط تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    اخذ ویزای دانشجویی برای دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در استرالیا ضروری است. برای داشتن ویزا باید شرایط و معیارهای لازم را برآورده کنید. شرایط تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا عبارتند از:

    • نامه الکترونیکی پذیرش یا ثبت نام از موسسه آموزشی
    • پاسپورت معتبر و عکس مخصوص پاسپورت
    • گواهی پرداخت هزینه درخواست ویزا
    • یک سند بیانیه ورود موقت واقعی GTE
    • مدرکی مستند از سابقه کاری و تحصیلی
    • اثبات تسلط به زبان انگلیسی (ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل یا PTE)
    • اثبات وجوه کافی برای پوشش تمام هزینه‌ها از جمله شهریه، زندگی، هزینه‌های سفر و غیره
    • یک مدرک مستند از بیمه نامه درمانی
    • یک بیانیه هدف یا انگیزه نامه (SOP)

    بنابراین، با انجام مراحل لازم و بررسی تمام جزئیات مورد نیاز برای درخواست، می‌توان برای ویزای تحصیلی استرالیا از طریق وبسایت رسمی دانشگاه مورد نظر خود اقدام کرد.

    هزینه تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    هزینه تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    رشته تحصیلی

    دانشگاه

    مدت زمان دوره

    شهریه سالانه (دلار استرالیا)

    لیسانس تئاتر (بازیگری)

    دانشگاه کوئینزلند جنوبی

    3 سال

    26880

    لیسانس هنرهای خلاق (بازیگری)

    JMS آکادمی

    2 سال

    36300

    فوق لیسانس تئاتر (کارگردانی)

    دانشگاه ملبورن

    2 سال

    36128

    لیسانس تولید فیلم و رسانه

    دانشگاه گریفیث

    3 سال

    32500

    لیسانس هنرهای تصویری

    دانشگاه کرتین

    2 سال

    31500

    لیسانس هنر

    دانشگاه نیو ساوت ولز

    3 سال

    39368

    لیسانس هنر

    دانشگاه آدلاید

    3 سال

    36000

    بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته تئاتر و سینما

    بهترین دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل رشته تئاتر و سینما

    در ادامه به بهترین مدارس و دانشگاه‌های استرالیا برای تحصیل در رشته تئاتر و سینما اشاره می‌کنیم:

    مدرسه تلویزیون و رادیو فیلم استرالیا (AFTRS)

    مدرسه تلویزیون و رادیو فیلم استرالیا که در سال 1972 تاسیس شده، یک موسسه پیشرو هنری در استرالیا است. این مدرسه به طور مرتب در لیست سالانه هالیوود ریپورتر برای معرفی موسسات برتر فیلم سازی در سراسر جهان قرار می‌گیرد. بسیاری از فارغ التحصیلان این مدرسه توانسته‌اند برنده جوایز اسکار، گلدن گلوب، امی، BAFTA و AACTA شوند. شرایط تحصیل در این مدرسه عبارتند از:

    • مدت زمان تحصیل: سه سال، تمام وقت
    • مکان: سیدنی، نیو ساوت ولز

    مدرسه فیلم گریفیث (GFS)

    مدرسه فیلم گریفیث که در سال 2004 تأسیس شد، موسسه برتر دیگری است دانشجویان را برای حوزه فیلم سازی آماده می‌کند. دانشجویان انتخاباتی می‌توانند در زمینه‌های ویرایش، تولید، فیلمبرداری، کارگردانی و طراحی تولید در این مدرسه آموزش ببینند. این مدرسه در مرکز فیلم و تلویزیون پر رونق کوئینزلند واقع شده است و دانشجویان از تعامل با هنرمندان معروف از سراسر کشور و جهان بهره‌مند خواهند شد. شرایط تحصیل در این مدرسه عبارتند از:

    • مدت زمان: سه سال تمام وقت یا شش سال پاره وقت
    • مکان: بریزبن، کوئینزلند

    دانشکده فیلم و تلویزیون سوئینبرن (SSFT)

    دانشکده فیلم و تلویزیون سوئینبرن که در سال 1966 توسط هانتر تاد، بنیانگذار جشنواره بین المللی فیلم WorldFest-Houston تاسیس شد. همه دانشجویان در یک برنامه یادگیری یکپارچه قوی شرکت می‌کنند. این برنامه می‌تواند یک پروژه حرفه‌ای، کارآموزی یا پروژه مرتبط با صنعت فیلم سازی در دنیای واقعی باشد. مدارک SSFT توسط دانشگاه فناوری سوئنبرن معتبر شناخته می‌شود. شرایط تحصیل در این مدرسه عبارتند از:

    • مدت زمان: سه سال به صورت تمام وقت یا شش سال پاره وقت
    • مکان: ملبورن، ویک

    دانشگاه فناوری سیدنی (UTS)

    دانشگاه فناوری سیدنی (UTS)

    دانشگاه فناوری سیدنی که در سال 1986 تأسیس شد، از جمله بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا می‌باشد که به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند خود را به عنوان استعدادهای درخشان به صنعت فیلم سازی معرفی کنند. دانشجویان همچنین قادر به اضافه کردن یک رشته دوم به مدرک اصلی خود از جمله روزنامه نگاری، نویسندگی، رسانه‌های دیجیتال و اجتماعی، ارتباطات استراتژیک یا علوم اجتماعی و سیاسی هستند. شرایط تحصیل در این مدرسه عبارتند از:

    • مدت زمان: سه سال، تمام وقت
    • مکان: سیدنی، نیو ساوت ولز

    کالج هنر ویکتوریا (VCA)

    کالج هنر ویکتوریا در سال 1966 تأسیس شد. چندی از فارغ التحصیلان این موسسه در جشنواره بین المللی فیلم برلین، جشنواره فیلم کن و اسکار موفق به کسب جوایز شدند. دانشجویان می‌توانند ضمن تکمیل مدرک کارشناسی خود، در زمینه‌هایی مانند انیمیشن، مستندسازی، روایت‌گری، تولید و فیلمنامه نویسی تحصیل کنند. مدارک کالج VCA از طرف دانشگاه ملبورن معتبر است. شرایط تحصیل در این مدرسه عبارتند از:

    • مدت زمان: سه سال، تمام وقت
    • مکان: ملبورن، ویک

    آکادمی اسکرین وی ای (WASA)

    آکادمی اسکرین وی ای که در سال 2005 تأسیس شد، «آموزش متمرکز بر تولید» را ارائه می‌دهد که بر رخدادهای مهم صنعت فیلم سازی در دنیای واقعی تمرکز دارد. این آکادمی با به اشتراک گذاشتن مفاد درسی خود با آکادمی هنرهای نمایشی استرالیا غربی (WAAPA)، همکاری‌های با برخی از بهترین استعدادهای بازیگری استرالیا تشویق می‌کند. مدارک واسا توسط دانشگاه ادیث کوان (ECU) معتبر شناخته می‌شوند. شرایط تحصیل در این مدرسه عبارتند از:

    • مدت زمان: سه سال معادل تمام وقت یا پاره وقت
    • مکان: پرت، استرالیای جنوبی

    کار حین تحصیل تئاتر و سینما در استرالیا

    کار حین تحصیل تئاتر و سینما در استرالیا

    ویزای دانشجویی استرالیا دارای مزایای زیادی است که به دانشجویان اجازه می‌دهد همزمان تحصیل و کار کنند. پس از ثبت نام در یک موسسه آموزشی در استرالیا، یک دانشجوی خارجی می‌تواند در تمام مدت دوره تحصیلی خود به صورت پاره وقت کار کند. دانشجو این امکان را دارد که در هر دو هفته، 40 ساعت و در تعطیلات بیش از 40 ساعت کار کند. استرالیا کشور بسیار خوبی برای کشف فرصت‌های کاری هیجان انگیز در حین تحصیل دارد. معیارهای حداقل دستمزد برای کار در استرالیا از بابت میزان حقوق دریافتی و رضایت شغلی بسیار عالی است.

    تحصیل در استرالیا با ادب ویزا

    تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا بسیار هیجان انگیز خواهد بود، زیرا این کشور یک بستر عالی برای آموزش در سطح جهانی با امکانات شهری پیشرفته را ارائه می‌دهد. استرالیا برای علاقه مندان به هنر و سینما می‌تواند پلی برای رسیدن به آرزوهایشان باشد. این کشور فضای بازی برای ارائه ایده‌های جدید و به شما کمک می‌کند تا در زندگی کاری خود موفق شوید. برای کسب اطلاعت بیشتر با مشاوران ما از طریق شماره 02171400111 برای طرح هرگونه سوال تماس بگیرید.

    سوالات متداول تحصیل رشته تئاتر و سینما در استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (2 پاسخ)
    2023-04-04

    سلام و وقت بخیر شانس گرفتن ویزا برای تحصیل مقطع لیسانس این رشته، چقدر است؟شدنی است؟

    2023-04-09

    سلام. بله معدل مناسب و مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 داشته باشید به راحتی ما میتونیم براتون اپلای کنیم، برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-04-01

    من همسرم کارشناس بیهوشی و ۹سال سابقه کار و ۳۴سال سن و یه فرزند ۴ساله میتونه اقامت کاری نیوزیلند بگیره؟یا کشور دیگه؟

    2023-04-03

    سلام. ما فقط تحصیلی اقدام داریم و با توجه به شرایط همسر، پیشنهاد ما تحصیل در استرالیا یا کانادا هستش و البته نیوزلند هم خوبه و میتونیم براتون اقدام کنیم، اینطوری شما هم به عنوان همراه امکان کار تمام وقت رو خواهید داشت.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ