برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا کانادا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    استان مانیتوبا که بین استان‌های انتاریو و ساسکاچوان در کانادا واقع شده است، از بسیاری جهات دروازه ورود به غرب کانادا است. مانیتوبا اولین استانی بود که برنامه نامزدهای استانی (PNP) را تحت عنوان برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا را در سال 1998 راه اندازی کرد. این استان به عنوان یک استان کوچک با تعداد کمی از مهاجران، به برنامه نامزدهای استانی نیاز داشت تا خود را به عنوان مقصد انتخابی برای نیروهای کار واجد شرایط معرفی کند.

    از آن زمان تا کنون، مانیتوبا یک رزومه موفق را در زمینه مهاجرت متخصصان به استان برای خود ایجاد کرده است. به لطف برنامه نامزدهای استانی مانیتوبا، مهاجرت نقش مهمی در جمعیت، نیروی کار و رشد اقتصادی مانیتوبا داشته است و امروزه این استان یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای مهاجرت به کانادا می‌باشد. در این بررسی به تفصیل در مورد برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا صحبت می‌کنیم.

    مروری برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا

    مروری برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا

    برنامه نامزد استانی مانیتوبا (MPNP) اولین برنامه نامزدهای استانی در کانادا بود. این برنامه در سال 1998 به یک برنامه مهاجرت دائمی تبدیل شد. این برنامه برای کمک به رشد اقتصاد استان از طریق مهاجرت، بر اساس نیازهای اقتصادی و بازار کار استان راه اندازی شد. در سال اول، برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا از 418 مهاجر جدید استقبال کرد. امروزه این استان بیش از 40 هزار مهاجر جدید را از طریق این برنامه در سال معرفی می‌کند.

    مانیتوبا با برنامه مهاجرتی خود بسیار موفق عمل کرده است. بدون وجود این برنامه، تولید ناخالص داخلی مانیتوبا تا 30 درصد کمتر می‌شد. داشتن یک دوست یا خویشاوند در مانیتوبا، به شما کمک می‌کند تا از طریق برنامه نامزد استانی مانیتوبا به کانادا مهاجرت کنید.

    علاوه بر این، بیش از 90 درصد از نامزدهای استانی در سال اول خود شغل پیدا می‌کنند. نرخ ماندگاری استان بالاست و تقریباً 90 درصد از مهاجران، این استان را برای زندگی و کار انتخاب می‌کنند. برخی از جریان‌های مهاجرتی استان، برنامه‌های پایه (Base Streams) و برخی دیگر برنامه‌های برتر (Enhanced Streams) هستند.

    برنامه‌های برتر به این معنی هستند که برنامه با «سیستم اکسپرس اینتری» هماهنگ است. اکسپرس اینتری سیستمی است که دولت فدرال برای مدیریت درخواست‌های اقامت دائم از طریق سه برنامه اصلی مهاجرت طبقه اقتصادی کشور استفاده می‌کند. سیستم اکسپرس انتری، بر اساس سیستم رتبه بندی جامع (CRS) به داوطلب امتیاز می‌دهد. از کاندیداهای بالاترین رتبه دعوت می‌شود تا برای اقامت دائم اقدام کنند.

    اگر از یک برنامه استانی برتر (Enhanced Streams) نامزد شوید ، 600 امتیاز CRS اضافی دریافت خواهید کرد که این عملاً دریافت دعوت نامه برای درخواست (ITA) برای اقامت دائم را تضمین می‌کند. مهاجران همچنین نامزدی خود را از طریق نمایه اکسپرس انتری خود دریافت می‌کنند. برنامه‌های پایه جریان‌هایی هستند که با سیستم‌های اکسپرس اینتری همسو نیستند. متقاضیانی که نامزد استانی می‌شوند، باید مستقیماً به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) درخواست دهند.

    انواع برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا

    انواع برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا

    اگر می‌خواهید به مانیتوبا مهاجرت کنید، پنج گزینه برای انتخاب دارید:

    نیروی کار ماهر در مانیتوبا استریم (Skilled Worker in Manitoba Stream): این برنامه برای نیروهای کار موقت خارجی واجد شرایط و فارغ التحصیلان دانشجوی بین‌المللی است که در حال حاضر در مانیتوبا مشغول به کار هستند و به آنها یک کار دائمی و تمام وقت با یک کارفرمای مانیتوبا پیشنهاد شده است.

    نیروی کار ماهر در خارج از کشور (Skilled Worker Overseas Stream): این برنامه برای نیروهای کار واجد شرایطی می‌باشد که ممکن است خارج از کانادا باشند اما می‌توانند ارتباط قوی با استان از خود نشان دهند. یک نیروی کار ماهر که قبلاً در کانادا است نیز واجد شرایط برای این دسته از متقاضیان باشد.

    برنامه سرمایه گذار کسب و کار مانیتوبا (Manitoba Business Investor Stream): این برنامه برای متقاضیانی است که به دنبال ایجاد کسب و کار در مانیتوبا هستند.

    برنامه آموزش بین‌المللی (International Education Stream): جریان آموزش بین‌المللی برای فارغ التحصیلان بین‌المللی است که از یک دانشگاه مانیتو فارغ التحصیل شده‌اند و می‌خواهند به طور دائم در مانیتوبا بمانند.

    ابتکارات مهاجرت از طریق شهر موردن (Morden Community Driven Initiative): این برنامه برای جوشکاران، نجارها، آشپزها و لوله کش‌هایی است که می‌خواهند در شهر روستایی موردن مستقر شوند.

    نیروی کار ماهر در مانیتوبا استریم

    نیروی کار ماهر در مانیتوبا استریم

    نیروی کار ماهر در مانیتوبا استریم از دو مسیر تشکیل شده است:

    1- مسیر تجربه کاری منیتوبا

    این مسیر برای افرادی است که در حال حاضر با مجوز کار موقت در مانیتوبا کار می‌کنند. این مسیر شامل نیروهای کار موقت و فارغ التحصیلان بین‌المللی موسسات فوق متوسطه کانادا می‌شود.

    2- مسیر استخدام مستقیم کارفرما

    برای واجد شرایط بودن برای این مسیر، باید با یک نماینده از برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا و یک کارفرمای مانیتوبا مصاحبه کنید. این مصاحبه‌ها در خارج از کانادا انجام می‌شوند. قبل از درخواست از طریق این مسیر، باید یک دعوت نامه برای درخواست دریافت کنید.

    • هزینه درخواست: 500 دلار کانادا
    • زمان پردازش: 6 ماه

    حداقل الزامات:

    1. باید یک نیروهای کار خارجی موقت یا یک دانشجوی بین‌المللی فارغ‌التحصیل که برای تحصیل در کانادا به این کشور آمده، باشد.
    2. باید دارای مجوز کار معتبر یا مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشد.
    3. باید یک پیشنهاد شغلی دائمی و تمام وقت از کارفرمای فعلی خود در مانیتوبا داشته باشند.
    4. باید حداقل شش ماه مداوم برای کارفرمای فعلی خود کار کرده باشند.
    5. باید تمام صلاحیت‌های مورد نیاز برای این موقعیت، از جمله آموزش و هر گونه مجوز یا گواهینامه مورد نیاز را داشته باشند.
    6. برای انجام وظایف شرح شغل خود باید مهارت انگلیسی یا فرانسوی را از خود نشان دهند.
    7. باید قصد و توانایی زندگی و کار در مانیتوبا به عنوان مقیم دائم داشته باشند.
    8. باید پول کافی داشته باشد (20 هزار دلار کانادا برای متقاضی اصلی و 2 هزار دلار کانادا برای هر یک از افراد وابسته در برنامه).
    9. کارفرمای شما باید یک تجارت تجاری ثبت شده داشته باشد که حداقل به مدت سه سال فعالیت دارد.
    10. شرایط کاری شما باید مطابق با کانادایی‌ها یا مقیم دائم باشد.

    نحوه ارائه درخواست

    ابتدا باید یک ابراز علاقه (EOI) ارسال کنید. این بدان معناست که شما باید یک سری سوالات را به صورت آنلاین تکمیل کنید. بر اساس پاسخ‌هایی که می‌دهید، نمره دریافت خواهید کرد. سپس از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، می‌توان برای ارسال درخواست MPNP دعوت نمود. در صورت موفقیت، یک نامزدی استانی از مانیتوبا دریافت خواهید کرد.

    سپس می‌توانید از این نامزدی برای درخواست مستقیم به دولت فدرال کانادا برای ویزای اقامت دائم برای خود و خانواده‌تان استفاده کنید. اگر برای مسیر استخدام مستقیم به کارفرمای مانیتوبا درخواست می‌دهید، در خارج از کانادا توسط نماینده برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا با شما مصاحبه خواهد شد. همچنین با یک کارفرمای واجد شرایط مانیتوبا مصاحبه خواهید کرد. این قبل از دریافت دعوت نامه برای درخواست، اتفاق می‌افتد.

    نکته: برای هر دو مسیر نیاز به جاب آفر (پیشنهاد شغلی) است.

    نیروی کار ماهر در خارج از کشور

    نیروی کار ماهر در خارج از کشور

    نیروی متخصص در خارج از کشور از دو مسیر تشکیل شده است:

    1- مسیر اکسپرس اینتری مانیتوبا

    این مسیر برای افرادی است که نمایه اکسپرس اینتری فعالی دارند و تحت یک جریان MPNP دیگر واجد شرایط هستند. این افراد همچنین باید در شغلی که در لیست مشاغل مورد تقاضای مانیتوبا ذکر شده است، تجربه داشته و ارتباط قوی با مانیتوبا داشته باشند.

    2- مسیر سرمایه انسانی

    این مسیر برای نیروهای کار ماهر خارجی با تجربه در شغلی است که در فهرست مشاغل مورد تقاضا مانیتوبا ذکر شده‌اند.

    • هزینه درخواست: 500 دلار کانادا
    • زمان پردازش: 6 ماه

    حداقل الزامات:

    • باید حداقل نمره 60 از 100 در شبکه ارزیابی امتیاز داشته باشد.
    • باید از طریق حمایت دوستان یا خانواده ساکن در استان، سابقه کار قبلی یا تحصیلات در استان به مانیتوبا متصل باشد یا از MPNP برای درخواست دعوت شود. بسته به نوع اتصال شما الزامات اضافی وجود دارند.
    • باید حداقل شش ماه تجربه در یک شغل مورد تقاضا را داشته باشد.
    • باید یک برنامه شغلی کاملی ارائه دهید.
    • باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

    نحوه ارائه درخواست

    ابتدا باید یک ابراز علاقه (EOI) ارسال کنید. این بدان معناست که شما باید یک سری سوالات را به صورت آنلاین تکمیل کنید. بر اساس پاسخ‌هایی که می‌دهید، نمره دریافت خواهید کرد. سپس از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، می‌توان برای ارسال درخواست MPNP دعوت نمود.

    در صورت موفقیت، یک نامزدی استانی از مانیتوبا دریافت خواهید کرد. سپس می‌توانید از این نامزدی برای درخواست مستقیم به دولت فدرال کانادا برای ویزای اقامت دائم برای خود و خانواده ‌تان استفاده کنید. اگر کاندید اکسپرس اینتری هستید، این امکان را دارید این کار را از طریق سیستم اکسپرس انتری انجام دهید.

    برنامه سرمایه گذاری و کسب و کار مانیتوبا

    برنامه سرمایه گذاری و کسب و کار مانیتوبا

    اگر می‌خواهید به مانیتوبا مهاجرت و در آنجا تجارت کنید، دو راه وجود دارد:

    1- مسیر سرمایه گذاران مزرعه

    این مسیر برای افرادی است که تجربه کسب و کار در مزرعه را دارند و می‌خواهند به مانیتوبا مهاجرت کنند تا بتوانند مزرعه‌ای را در آنجا تاسیس و راه اندازی نمایند.

    مدارک مورد نیاز:

    • باید حداقل سه سال سابقه مدیریت بازرگانی مزرعه یا مالکیت و بهره برداری مزرعه را داشته باشید.
    • باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی مسلط باشید.
    • باید حداقل 300 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری کنید.
    • باید قصد ایجاد تجارت کشاورزی در روستایی مانیتوبا را داشته باشید.
    • باید یک طرح کسب و کار مزرعه ارائه دهید.
    • باید یک بازدید تحقیقاتی تجاری در مزرعه انجام دهید.
    • باید قصد زندگی در مزرعه و مشارکت در مدیریت تجارت مزرعه را داشته باشید.
    • دارایی خالص باید حداقل 500 هزار دلار کانادا باشد.

    2- مسیر کارآفرینی

    مسیر کارآفرینی به استان اجازه می‌دهد تا صاحبان مشاغل خارجی واجد شرایط را برای نقل مکان به مانیتوبا استخدام و معرفی کند. آنها باید قصد و توانایی ایجاد یا خرید یک تجارت جدید یا مالکیت مشترک یک تجارت موجود را داشته باشند. متقاضیان باید این کار را در دو سال اول پس از ورود به مانیتوبا با مجوز کار موقت انجام دهند.

    مدارک مورد نیاز:

    • باید سه سال تجربه به عنوان یک صاحب کسب و کار فعال یا مدیریت ارشد در یک کسب و کار موفق در پنج سال گذشته داشته باشید.
    • باید حداقل زبان مورد نیاز CLB 5 را برآورده کنید.
    • باید حداقل مدرک معادل مدرک دبیرستان کانادا را داشته باشد.
    • اگر کسب و کار شما در منطقه پایتخت منیتوبا (منطقه وینیپگ) است، باید حداقل 250 هزار دلار کانادا سرمایه گذاری کنید یا اگر کسب و کار خارج از منطقه پایتخت منیتوبا است، حداقل سرمایه گذاری 150 هزار دلار کانادا را انجام دهید.
    • کسب و کار باید حداقل یک شغل برای یک شهروند کانادایی یا یک مقیم دائم در منیتوبا ایجاد کنید.
    • باید یک طرح کسب و کار ارسال کنید.
    • باید حداکثر یک سال قبل از ارسال EOI یک بازدید تحقیقاتی تجاری انجام دهید.
    • پس از تأیید درخواست، باید یک توافقنامه عملکرد تجاری را امضا کنید.
    • دارایی خالص باید حداقل 500 هزار دلار کانادا باشد.

    هزینه درخواست: 2500 دلار کانادا

    زمان پردازش: 6 ماه

    نحوه ارائه درخواست مسیر سرمایه گذاری مزرعه

    نحوه ارائه درخواست مسیر سرمایه گذاری مزرعه

    نامزدهای مسیر سرمایه گذار مزرعه، باید حداکثر یک سال قبل از شروع فرآیند، یک بازدید تحقیقاتی در مزرعه در مانیتوبا انجام دهند. مرحله بعدی تکمیل دستورالعمل‌های علاقه (خودارزیابی وضعیت آنها) و فرم‌های مفهوم تجارت مزرعه و سپس ارسال آنهاست. همچنین در صورت نیاز باید کد رفتار نمایندگان مهاجرت را ارسال کنید.

    اگر توصیه نامه جهت تقاضا (LAA) دریافت کردید، این امکان را دارید درخواستی برای مسیر سرمایه گذار مزرعه ارسال کنید. ممکن است شما به مصاحبه‌ای با نماینده MPNP دعوت شوید. در صورت تایید، یک قرارداد سپرده (قرارداد) دریافت خواهید کرد که باید آن را امضا کرده و مبلغ 75 هزار دلار کانادا را واریز کنید. پس از دریافت نامزدی، می‌توانید مستقیماً برای اقامت دائم به دولت فدرال کانادا درخواست دهید.

    نحوه ارائه درخواست مسیر کارآفرینی

    ابتدا مشخص کنید که واجد شرایط هستید یا خیر! سپس باید در مورد مفهوم کسب و کار تحقیق کنید. مانیتوبا را بررسی کنید و فرم مفهوم کسب و کار را آماده کنید. مرحله بعدی ارسال یک ابراز علاقه (EOI) و همچنین فرم مفهوم کسب و کار، فرم خود ارزیابی و یک کد رفتار برای نمایندگان مهاجرت (در صورت نیاز) است. اگر حداقل معیارها را داشته باشید و مفهوم تجاری شما تأیید شود، یک توصیه نامه جهت تقاضا (LAA)  دریافت خواهید کرد. سپس باید یک درخواست کامل به MPNP ارسال کنید و ممکن است برای مصاحبه حضوری نیز دعوت شوید.

    اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد، از شما خواسته می‌شود که یک توافقنامه عملکرد تجاری (BPA) را امضا کنید. این یک قرارداد قراردادی بین شما و MPNP است. پس از آن، باید به مانیتوبا بیایید، کسب و کار خود را اداره کنید و به ‌روزرسانی‌های منظم در مورد عملکرد کسب و کار را ارائه دهید. هنگامی که شرایط و ضوابط BPA را رعایت کردید، یک نامزدی استانی برای اقامت دائم دریافت خواهید کرد. سپس می‌توانید از این نامزدی برای درخواست مستقیم به دولت فدرال کانادا برای ویزای اقامت دائم برای خود و خانواده‌‌تان استفاده کنید.

    برنامه آموزش بین‌المللی

    برنامه آموزش بین‌المللی

    برنامه آموزش بین‌المللی (IES)، برای فارغ التحصیلان مانیتوبا که به این کشور مهاجرت تحصیلی کرده و نیازهای صنعت را برآورده می‌کنند. این برنامه راه‌های سریع‌‌تری برای اقامت دائم ارائه می‌کند. این جریان دارای سه مسیر زیر است:

    1- مسیر اشتغال شغلی

    مسیر اشتغال شغلی، برای فارغ التحصیلان پس از متوسطه است که دارای شغل طولانی مدت در مانیتوبا در یک شغل مورد تقاضا هستند. در این مسیر نیاز به جاب آفر است.

    مدارک مورد نیاز:

    • باید در سه سال گذشته فارغ التحصیل شده باشید.
    • باید حداقل زبان مورد نیاز CLB 7 را برآورده کنید.
    • باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت داشته باشید که حداقل یک سال از یک کارفرمای فعلی واجد شرایط در یک شغل مورد تقاضا باشد.
    • باید پول کافی برای یک دوره شش ماهه داشته باشید یا در یک موقعیت طولانی مدت تمام وقت در منیتوبا استخدام شوید.
    • در زمان درخواست باید در منیتوبا زندگی کنید.

    2- مسیر کارآموزی فارغ التحصیلان

    مسیر کارآموزی فارغ التحصیلان، برای فارغ التحصیلان بین‌المللی کارشناسی ارشد و دکترا است که دوره کارآموزی «Accelerate»، «Elevate» و «Mitacs» که با دولت مانیتوبا برای کمک به ارائه دوره‌های کارآموزی به فارغ التحصیلان بین‌المللی شریک است، می‌گذرانند.

    مدارک مورد نیاز:

    • باید دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا از منیتوبا در سه سال گذشته باشید.
    • باید حداقل زبان مورد نیاز CLB 7 را برآورده کنید.
    • باید دوره کارآموزی را در یک شرکت صنعتی و تحقیقاتی واجد شرایط در مانیتوبا گذرانده باشید.
    • باید برای یک دوره شش ماهه پول کافی داشته باشید یا در یک موقعیت طولانی مدت تمام وقت در مانیتوبا استخدام شوید.
    • در زمان درخواست باید در منیتوبا زندگی کنید.

    3- مسیر کارآفرینی دانشجویی بین‌المللی

    مسیر کارآفرین دانشجویی بین‌المللی، برای 20 فارغ ‌التحصیل بین‌المللی از یک مؤسسه آموزشی مانیتوبا این فرصت را فراهم می‌کند تا در مانیتوبا کارآفرین شوند. آنها باید قبل از نامزد شدن برای اقامت دائم، شرایط یک توافقنامه عملکرد تجاری را داشته باشند.

    مدارک مورد نیاز:

    • باید یک طرح کسب و کار ارسال کنید.
    • باید کسب و کار را به صورت روزانه در منیتوبا به مدت حداقل 6 ماه قبل از نامزد شدن اداره کنید.
    • باید حداقل 51 درصد از کسب و کار را در اختیار داشته باشید.
    • باید الزامات زبان CLB 7 را برآورده کنید.
    • باید یک برنامه تحصیلی تمام وقت پس از متوسطه را در منیتوبا که حداقل 2 سال طول می کشد، تکمیل کنید.
    • باید بین 21 تا 35 سال سن داشته باشید.
    • باید پول کافی برای یک دوره شش ماهه داشته باشید.
    • باید دارای مجوز کار باز معتبر مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) باشید.
    • باید از زمان فارغ التحصیلی در منیتوبا زندگی کرده باشید.
    • باید قصد ادامه زندگی در مانیتوبا را داشته باشید.
    • پس از تایید درخواست، باید یک توافقنامه عملکرد تجاری را امضا کنید.

    هزینه درخواست:

    • مسیر اشتغال شغلی: 500 دلار کانادا
    • مسیر کارآموزی فارغ التحصیلان: 500 دلار کانادا
    • مسیر کارآفرین دانشجویی بین‌المللی: 2500 دلار کانادا

    زمان پردازش: 6 ماه

    نحوه ارائه درخواست

    ابتدا باید یک ابراز علاقه (EOI) ارسال کنید. این بدان معناست که شما باید یک سری سوالات را به صورت آنلاین تکمیل نمایید. بر اساس پاسخ‌هایی که می‌دهید، نمره دریافت خواهید کرد. سپس از کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، می‌توان برای ارسال درخواست MPNP دعوت نمود. در صورت موفقیت، یک نامزدی استانی از مانیتوبا دریافت خواهید کرد. سپس می‌توانید از این نامزدی برای درخواست مستقیم به دولت فدرال کانادا برای ویزای اقامت دائم برای خود و خانواده ‌تان استفاده کنید.

    ابتکارات مهاجرت از طریق شهر موردن

    ابتکارات مهاجرت از طریق شهر موردن

    موردن، شهری در 112 کیلومتری جنوب غربی وینیپگ است. این شهر به طور فعال به دنبال مهاجران جدید در مشاغل خاصی است که نیازهای بازار کار شهر را برآورده می‌کنند. کسانی که در این طرح موفق شوند، ساکنان دائم کانادا خواهند شد. برای واجد شرایط بودن، باید شرایط سن، تحصیلات، زبان و تجربه کاری را دارا بوده و نباید با هیچ بخش دیگری از کانادا ارتباط داشته باشید. علاوه بر این، شما باید قصد زندگی در موردن و پول کافی برای اقامت را داشته باشید.

    کلام آخر

    برای مهاجرت به کانادا می‌توانید از طریق برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا (MPNP) اقدام کنید. این برنامه چهار جریان را در اختیار شما قرار می‌دهد. این امکان را دارید تا جریان مورد نظر را با نیازهای خود تطبیق دهید. این برنامه هر ساله متقاضیان زیادی وارد استان مانیتوبا می‌کند و شرایط زندگی و کاری خوبی را در اختیار آنها قرار می‌دهد. اگر در مورد برنامه نامزدی استان مانیتوبا سوال دارید یا قصد مهاجرت به کانادا فکرتان را مشغول کرده است، با تیم مشاوران گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول برنامه مهاجرتی استان مانیتوبا کانادا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ