کدام ملیت‌ها قصد مهاجرت به کانادا را دارند؟
  • نویسنده: زهرا قمی
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.


    طبق گزارشی که اخیرا بر اساس جستجوهای مردم در اینترنت منتشر شده، کشور کانادا مقصد اول مردمی است که قصد مهاجرت دارند. وبسایت Remitly واژگان و عباراتی را که مردم 100 کشور مختلف جهان در رابطه با مهاجرت جستجو کرده‌اند را بررسی کرده و به چنین نتیجه‌ای رسیده است. بر اساس این گزارش، کانادا که در صدر لیست 29 کشور جهان قرار گرفته، در مقام نخست و ژاپن به عنوان مقصد ایده‌آل مردم 13 کشور جهان در مقام دوم قرار گرفته است. پس از آن به ترتیب اسپانیا، آلمان و قطر مقام سوم تا پنجم را کسب کرده و ایالات متحده آمریکا نیز در مقام نهم جای گرفته است.

    به نظر می‌رسد که نرخ پایین بیکاری و پوشش خدمات درمانی رایگان کانادا عوامل مهمی هستند که موجب شده تا این کشور به نخستین مقصد ایده‌آل مهاجرت در جهان تبدیل گردد. همچنین کانادا بر اساس شاخص صلح جهانی در مقام ششم قرار داشته و از محیطی امن و صلح‌آمیز برخوردار است.

    مردمان چه کشورهایی قصد مهاجرت به کانادا را دارند؟

    این گزارش در میان کشورهای سراسر جهان صورت گرفته و تمامی قاره‌ها را شامل می‌شود. در میان کشورهای آسیایی چهار کشور آذربایجان، هند، پاکستان و قطر بیشترین تمایل را برای مهاجرت به کانادا از خود نشان داده‌اند. جالب است بدانید که در حال حاضر تعداد مهاجران هندی در کانادا در حدی زیاد است که تقریبا یک چهارم جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

    در میان کشورهای اروپایی مقصد ایده‌آل اول آلمان و کانادا به عنوان مقصد دوم قرار دارد. مردمان کشورهای بلژیک، فرانسه، ایرلند و بریتانیا بیش از دیگر کشورهای اروپایی به مهاجرت به کانادا علاقه‌مند هستند. از طرف دیگر در میان کشورهای قاره آمریکا نیز هشت کشور آنتیگوا و باربودا، باهاماس، باربادوس، بلیز، جمهوری دامینیک، گرنادا، جامائیکا و مکزیک متمایل به مهاجرت به کانادا هستند. علاقه به مهاجرت به کانادا در میان کشورهای آفریقایی بیش از دیگر قاره‌ها به نظر می‌رسد. در این قاره مردمان 13 کشور بوتسوانا، غنا، کنیا، ماداگاسکار، موریس، نامیبیا، نیجریه، سیشل، آفریقای جنوبی، تانزانیا، تونس، زامبیا و زیمباوه بیشترین تمایل را برای مهاجرت به کانادا از خود نشان داده‌اند.

    وبسایت Remitly چگونه به چنین نتایجی دست یافته است؟

    این وبسایت از داده‌های موتور جستجوی گوگل استفاده کرده تا حجم و میزان جستجوی ماهیانه را در مورد مهاجرت در میان تمامی کشورهای جهان تحلیل کند. به طور مثال عباراتی چون «مهاجرت به ...»، «زندگی در ...»، «کار در....» و... در این پژوهش مورد بررسی قرار گرفته‌اند. لازم به ذکر است که Remitly عبارات مورد نظر خود را در تمامی زبان‌ها داده‌کاوی کرده است. در نهایت مقصد ایده‌آل مهاجرت بر اساس کشوری که بیشترین میزان جستجو را در میان مردم آن کشور داشته، انتخاب شده است.

    در حال حاضر کشور کانادا روش‌های مهاجرتی متعددی را برای متقاضیان از سراسر جهان ارائه می‌دهد، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به مهاجرت به کانادا مراجعه کنید.

     

    منبع: وبسایت خبری اداره مهاجرت کانادا

     

    سوالات متداول کدام ملیت‌ها قصد مهاجرت به کانادا را دارند؟

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ