معرفی کالج جورج براون کانادا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    کالج جورج براون با تأکید بر دوره کواپ (CO-OP) که تحصیل همراه با تضمین کار است، توانسته به یک مرکز علمی – تجربی بسیار خوب در تورنتو کانادا تبدیل شود. این کالج هر دوره تحصیلی خود براساس آنچه در صنعت تورنتو رخ می‌دهد، برنامه ریزی می‌کند. علاوه بر این که دانشجویان می‌توانند مهارت‌هایی را کسب کنند تا در بازار کار موفق شوند. محبوب‌ترین دوره‌های تحصیلی در کالج جورج براون شامل علوم کامپیوتر، مدیریت بازرگانی و بازاریابی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط پذیرش، شهریه و بورسیه کالج جورج براون جهت تحصیل در کانادا این مقاله را تا پایان بخوانید.

    مشخصات کالج جورج براون

    مشخصات کالج جورج براون

    تاریخ تأسیس

    1967

    استان، شهر

    تورنتو، کانادا

    نوع مؤسسه

    عمومی

    تعداد کل دانشجویان

    بیش از 29 هزار نفر

    تعداد کل دانشجویان بین المللی

    بیش از 4900 نفر

    نرخ پذیرش

    50 درصد

    مقاطع تحصیلی

    کارشناسی، کارشناسی ارشد، گواهینامه و دیپلم

    سایت دانشگاه

    www.georgebrown.ca

     

    دوره‌های برتر کالج جورج براون

    دوره‌های برتر کالج جورج براون

    کالج جورج براون در سال 1967 تاسیس شد. این کالج طیف گسترده‌ای از دوره‌های تحصیلی پاره وقت و تمام وقت را به همه دانشجویان خود ارائه می‌دهد. طبق رتبه بندی سالانه «Research Info»، این کالج یکی از برترین کالج‌های تحقیقاتی در کانادا است. کالج جورج براون با دانشگاه تورنتو شراکت دارد و هر سال حدود 60 میلیون دلار برای تحقیق دریافت می‌کند.

    کالج جورج براون بیش از 162 برنامه را ارائه می‌دهد که به برنامه‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، گواهینامه (Certificate) و دیپلم (Diploma) تقسیم می‌شوند. در زیر تعداد دوره‌های ارائه شده در سطوح مختلف آورده شده‌اند:

    • این کالج دوره‌هایی را از طریق مرکز هنر، طراحی و فناوری اطلاعات، تجارت، خدمات اجتماعی و دوران کودکی، فناوری‌های ساخت و ساز و مهندسی، علوم بهداشتی، مهمان نوازی و هنرهای آشپزی و مطالعات مقدماتی و لیبرال ارائه می‌دهد.
    • مدارس فناوری کامپیوتر، طراحی، انگلیسی به عنوان زبان دوم، مد و جواهرات، آموزش مهاجر و انتقالی، هنر و علوم لیبرال، رسانه و هنرهای نمایشی و آماده سازی کار تحت مرکز هنر، طراحی و فناوری قرار دارند.
    • مرکز تجارت دارای دانشکده‌های حسابداری و مالی، منابع انسانی، مدیریت و بازاریابی است. کالج برنامه‌های خود را از طریق مراکز خود به شیوه‌ای منظم تنظیم کرده است.

    رشته‌ها

    هزینه‌های سالانه

    مدیریت ساخت و ساز B.Tech 

    14776 دلار

    لیسانس تحلیل رفتار

    13642 دلار

    خدمات مالی B.Com 

    17416 دلار

    لیسانس طراحی تجربه دیجیتال

    13642 دلار

    دیپلم پیشرفته در مدیریت بازرگانی

    11392 دلار

    دیپلم پیشرفته در برنامه نویس کامپیوتر تحلیلگر

    11639 دلار

    دیپلم پیشرفته در طراحی گرافیک

    11639 دلار

    گواهی P.G در مدیریت کارآفرینی

    11610 دلار

    گواهی مدیریت بازاریابی - خدمات مالی

    11392 دلار

    دیپلم در مدیریت گردشگری و هتلداری

    11639 دلار

    دیپلم تکنسین معماری

    11639 دلار

    دیپلم تجارت

    11392 دلار

    دیپلم پیشرفته در فناوری مهندسی عمران

    11639 دلار

    دیپلم پیشرفته در مدیریت بازرگانی – مدیریت پروژه

    11639 دلار

     

    پردیس کالج جورج براون

    پردیس کالج جورج براون

    سه پردیس جورج براون به وسایل نقلیه خصوصی و عمومی قابل دسترسی هستند و به عنوان بخشی از شبکه دوچرخه سواری تورنتو توسط خطوط دوچرخه احاطه شده‌اند. این سه پردیس شامل پردیس سنت جیمز، پردیس کاسا لوما و پردیس واترفرانت هستند. پردیس اصلی کاسا لوما دارای دفاتر اداری، کلاس‌های درس، تئاتر، کافه تریا، کتابخانه، سالن بدنسازی و خدمات دانشجویی است.

    پردیس سنت جیمز دارای مرکز تجارت، طراحی هنر و فناوری اطلاعات و هنرهای آشپزی، مرکز مطالعات مقدماتی و آزاد و برخی کلاس‌های آموزشی دیگر است. مرکز علوم بهداشتی دافنه کاکول در پردیس واترفرانت میزبان دانشکده بهداشت دندان، مدیریت خدمات بهداشتی، پرستاری و دانشکده طراحی با برخی دوره‌های تحصیلی دیگر است.

    اقامتگاه کالج جورج براون

    اقامتگاه کالج جورج براون

    این کالج هیچ گونه امکانات اقامتی در محوطه دانشگاه برای دانشجویان خود ندارد! با این حال، با شرکت‌های مختلف و اقامتگاه‌های خصوصی همکاری می‌کند تا خوابگاه‌ها، اتاق خواب‌ها و آپارتمان‌های کاملاً مبله را با کلیه امکانات لازم برای دانشجویان فراهم کند. برای مثال، ساختمان مسکونی معروف به «جورج» در مرکز شهر تورنتو در میان کافه‌ها، مغازه‌ها، مراکز خرید و رستوران‌ها قرار دارد.

    ساختمان جورج در خیابان کوپریج 80 تورنتو واقع شده است و از پردیس اصلی کالج 40 دقیقه با حمل و نقل عمومی فاصله داشته و تا پردیس سنت جیمز نیز چند قدم فاصله دارد. سوئیت‌های این ساختمان کاملاً مبله با اقامتگاه‌های دو خوابه دارای حمام، یک آشپزخانه کوچک، اتصالات اینترنت و تلویزیون کابلی و خدمات نظافت دو هفته‌ای هستند.

    پذیرش کالج جورج براون

    پذیرش کالج جورج براون

    فرآیند پذیرش کالج جورج براون برای متقاضیان بین المللی ساده و آسان است. متقاضیان باید مطمئن شوند که رشته و دوره‌ای که می‌خواهند برای آن درخواست دهند را انتخاب کرده و معیارهای واجد شرایط بودن را مطابق با کشور خود قبل از شروع فرآیند درخواست بررسی کنند. پذیرش برای جلسات پاییز (سپتامبر) و زمستان (ژانویه) انجام می‌شود، متقاضیان بین المللی باید به دلیل پر شدن سریع برنامه‌ها حداقل شش ماه قبل برای آن درخواست دهند.

    • هزینه درخواست: 95 دلار آمریکا

    مدارک مورد نیاز:

    • فرم درخواست
    • ریز نمرات دانشگاهی
    • نمره مهارت زبان انگلیسی
    • بیانیه‌ای از هدف
    • گذرنامه معتبر

    الزامات زبان انگلیسی

    تمامی دانشجویان بین‌المللی که تمایل به مهاجرت تحصیلی به کانادا را داشته که زبان اول آنها انگلیسی نیست، باید قبل از درخواست برای GBC، آزمون ELP (تسلط زبان انگلیسی) را برای تحصیل در کانادا امتحان دهند. در زیر حداقل نمرات دانشجویان برای پذیرش درخواست خود توسط کالج آورده شده‌اند:

    امتحان

    امتیاز

    آیلتس

    6.5

    تافل

    84 (آنلاین)

    MELAB

    85

    PTE (Academic)

    60

    CAEL

    70 (کلی)

     

    هزینه‌های کالج جورج براون

    هزینه‌های کالج جورج براون

    دانشجویان بین المللی باید مطمئن شوند که بودجه کافی برای تامین هزینه‌های زندگی خود در کانادا را دارند. دانشجویان باید برای شهریه و سایر هزینه‌های تحصیلی، هزینه‌های اقامت و غذا پول پرداخت کنند. دانشجویان باید به هزینه‌های شخصی خود اعم از تفریح و سرگرمی نیز هزینه‌ای جداگانه در نظر بگیرند.

    هزینه‌های تحصیل

    شهریه ای که کالج جورج براون دریافت می‌کند در هر دوره و با توجه به مدت دوره متفاوت است. بنابراین، در زیر طیف کلی هزینه‌ها برای کانادایی‌ها یا دانشجویان بین المللی ارائه شده است.

    دوره های آموزشی

    مدت زمان

    هزینه‌های تحصیل (دلار کانادا)

    پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی

    2 سال

    13520

    مهندسی

    2 تا 3 سال

    13520

    هنر

    2 سال

    13520

    فیلم‌های رسانه‌ای

    2 تا 3 سال

    13520

    فناوری اطلاعات

    1 تا 3 سال

    13520 تا 20280

    مدیریت

    8 ماه تا 4 سال

    4311 الی 13520

     

    هزینه‌های زندگی

    میانگین هزینه‌های اقامت و غذا در کانادا در حدود 8890 دلار کانادا در سال است. این مقدار تخمینی بوده و بسته به سبک زندگی هر دانشجو متفاوت است.

    بورسیه‌های تحصیلی کالج جورج براون

    بورسیه‌های تحصیلی کالج جورج براون

    کالج جورج براون به دانشجویان کمک‌های مالی ارائه می‌دهد. این کالج برای دانشجویان خود بورسیه‌های زیادی دارد. کالج همراه با OSAP به دانشجویان نیازمند مالی از طریق وام (نیاز به بازپرداخت) یا گرانت (نیازی به بازپرداخت) کمک می‌کند. در برخی موارد، اگر دانشجویان نیازها را برآورده نکنند، این برنامه کمک مالی شامل شرایط غیرقابل بازپرداخت خواهد شد.

    کالج جورج براون دانشجویانی را شناسایی می‌کند که در زمینه‌های علمی و ورزشی از خود برتری نشان می‌دهند. کمک‌های مالی از نظر پولی از دانشجویان حمایت می‌کند. این کالج همچنین در مواردی که دانشجو از ضررهای مالی ناگهانی رنج می‌برد، بودجه اضطراری ارائه می‌دهد. دانشجویان باید برای این بورسیه‌ها درخواست دهند و برای واجد شرایط بودن باید در یک دوره تحصیلی تمام وقت ثبت نام کنند.

    در ادامه انواع بورسیه‌های ارائه شده توسط بورسیه‌های کالج، جوایز و بورسیه‌های انجمن دانشجویی و جوایز ورزشی ارائه شده‌اند:

    دانشجویان دیپلم و دیگر مدارک واجد شرایط دریافت بورسیه‌های زیر هستند:

    • 14 بورسیه تحصیلی به ارزش 5 هزار دلار کانادا
    • 17 بورسیه به ارزش هزار دلار کانادا در پاییز
    • 6 بورس تحصیلی در ایالات متحده به ارزش 5 هزار دلار کانادا
    • 9 بورس تحصیلی به ارزش هزار دلار کانادا برای ترم زمستان

    برای دریافت بورسیه‌های فوق یک درخواست جداگانه ارسال می‌شود و دانشجویان باید دو ترم متوالی را با حداقل معدل 3.5 در کالج قبل از درخواست گذرانده باشند.

    34 بورسیه تحصیلی 2 هزار دلار کانادا برای دانشجویان با مدرک گواهینامه وجود دارند که درخواست جداگانه‌ای لازم است و معیارهای واجد شرایط بودن باید برای آنها برآورده شوند. بورسیه‌هایی با بودجه خارجی مانند بورسیه تحصیلی Kimokran با ارزش هزار دلار کانادا بر اساس عملکرد تحصیلی و بورسیه تحصیلی Woori Education با ارزش 2 هزار دلار نیز به دانشجویان بین المللی بر اساس برتری علمی آن‌ها اعطاء می‌شوند.

    کار در حین مطالعه در کالج جورج براون

    کار در حین مطالعه در کالج جورج براون

    دانشجویان بین المللی کالج جورج براون می‌توانند در طول دوره خود به صورت پاره وقت کار کنند. آن‌ها می‌توانند تحت برنامه کار حین تحصیل در کانادا در داخل دانشگاه یا خارج از دانشگاه مشغول به کار شوند. شرایط کار حین تحصیل شامل موارد زیر است:

    در محوطه دانشگاه: دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل در موسسه حداکثر 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی و تمام وقت در تعطیلات مدرسه در محوطه دانشگاه کار کنند. دانشجویان باید شرایط زیر را رعایت نمایند:

    • تحصیل به صورت تمام وقت در یک رشته
    • داشتن مجوز تحصیلی معتبر برای تحصیل در کانادا
    • داشتن SIN (شماره بیمه اجتماعی)

    خارج از دانشگاه: دانشجویان می‌توانند در حین تحصیل در خارج از دانشگاه نیز کار کنند. دانشجویان باید تمام شرایط ذکر شده را برآورده کنند، به علاوه باید برای دریافت مدرک (دیپلم یا گواهینامه) با مدت حداقل شش ماه تحصیل کنند.

    فارغ التحصیلان کالج جورج براون

    فارغ التحصیلان کالج جورج براون

    شبکه فارغ التحصیلان جورج براون بیش از 225 هزار نیرو دارد و هر سال در حال رشد است. فارغ التحصیلان از چندین مزیت برخوردار می‌شوند. همچنین برای خدماتی مانند بیمه خانه، خودرو و بیمه عمر و سلامت به فارغ التحصیلان نرخ‌های ویژه‌ای ارائه می‌شود.

    این کالج دوره‌های آنلاین بسیار قوی را ارائه می‌دهدو این کالج متعهد به ارائه تجربیات دنیای واقعی است. بسیاری از فارغ التحصیلان، کار مجازی را با کارفرمایان در سراسر کشور با موفقیت به پایان رسانده‌اند.

    موقعیت شغلی کالج جورج براون

    میانگین دستمزد ارائه شده به فارغ التحصیلان دارای مدرک گواهینامه از کالج جورج براون حدود 45 هزار دلار در سال است. این کالج با ارائه خدمات مربوط به ایجاد رزومه، ارزیابی شغلی و جستجوی شغل در کانادا، دانشجویان را در مسیر شغلی خود راهنمایی می‌کند. کالج جورج براون در مرکز شهر تورنتو، کانادا واقع شده است.

    کلام آخر

    دانشجویان با استفاده از ارتباط بین کالج و شرکت‌ها می‌توانند به احتمال زیاد شغل مناسب خود را پیدا کنند. دانشجویان بین المللی که قصد پذیرش در کالج جورج براون را دارند باید به صورت آنلاین درخواست دهند و هزینه درخواست 95 دلار را بپردازند. دانشجویانی که در برنامه‌های تمام وقت ثبت نام کرده‌اند، واجد شرایط دریافت بورسیه‌های مختلف در کانادا هستند. دانشجویان می‌توانند تا سقف 5 هزار دلار معافیت از هزینه دریافت کنند. برای تأمین مالی دانشجویان می‌توانند هم در دانشگاه و هم در خارج از دانشگاه کار کنند. دانشجویان می‌توانند حداکثر 20 ساعت در هفته در طول سال تحصیلی مشغول به کار شوند. برای اطلاع از شرایط تحصیل و اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول معرفی کالج جورج براون کانادا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت