مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    کشور کانادا در سال 2022 میلادی به عنوان مقصد اصلی مهاجرت تحصیلی در جهان به خصوص برای ایرانیان و در کل کشورهای منطقه و آسیایی انتخاب شده و انتظار حتمی می‌رود که این وضعیت برای سال تحصیلی 2023 نیز برقرار باشد؛ به ویژه که رقیب‌های اصلی انگلیسی زبان کانادا مانند انگلیس و آمریکا، به دلیل سختی شرایط پذیرش، هزینه‌های بسیار بالا و به خصوص ویزا دهی به ایرانیان، کمی از میدان رقابت مهاجرت خارج شده و در کنار کانادا تنها رقیب در حال حاضر، استرالیا باقی مانده است. از آنجا هم که روش تحصیلی به دلیل سهولت و انعطاف بیشتر نسبت به دیگر روشهای مهاجرتی برای کانادا بهتر و سریع‌تر به اقامت دائم و شهروندی منجر شده، بنابراین مهاجرت تحصیلی به کانادا در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین روش مهاجرتی به این کشور در بین متقاضیان تلقی می‌گردد.

    بهترین فرصت برای تحصیل در کانادا و استرالیا؛ برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید: 02171400111

    راهنمای کامل تحصیل در کانادا

    از طرفی دیگر، آنچه که از افراد مهاجرت کرده به این کشور دیده و شنیده‌ایم، مردم کانادا نیز به عنوان یکی از پذیرا ترین مردم جهان در استقبال از مهاجران انتخاب شدند و این کشور رتبه‌ی 2 جهانی در رفتار ضد نژادپرستانه را دارد. از آنجایی که دولت و مردم این کشور تاثیر مهاجران را بر شرایط اقتصادی و جمعیتی کانادا مثبت ارزیابی می‌کنند، سیاست‌های این کشور در سال‌های اخیر در جهت جذب مهاجران بوده است و همه ساله در جدیدترین اخبار مهاجرتی اعلام می‌شود که دولت کانادا نیز، هدف افزایش مهاجران در طول سال‌های آینده و پذیرش بیش از 400 هزار مهاجر جدید به صورت سالانه را دارد.

    کشور کانادا یکی از باثبات‌ترین اقتصادهای جهان را دارا بوده و شاخص‌های توسعه انسانی در آن بسیار بالاست. نظام آموزشی آن در ردیف برترین‌های جهان قرار گرفته و به دلیل ساختار و پیکربندی متناسب در هرم جمعیتی‌اش، از بازار کار خوبی برخوردار است. چنین دلایلی مهاجرت به این کشور را بسیار محبوب ساخته است. در کل مهاجرت به کانادا، برای شخص یک زندگی مرفه، پیشرفته، با امنیت، آرامش، حاکم بودن حقوق بشر به صورت کامل، امکان پیشرفت در هر زمینه از جمله شغلی، تجربه زندگی‌ای زیبا در جامعه‌ای چند فرهنگی و ده‌ها مزیت اصلی دیگر را به همراه خواهد داشت.

    با این‌ حال، فرآیند مهاجرت به چنین کشور پر تقاضا و محبوبی می‌تواند بسیار حساس و پیچیده باشد، به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا پرونده خود را به مشاورین مجرب بسپارند. در ادامه مطلب چندی از دلایلی را که نیاز به مشاور امور مهاجرتی در فرآیند مهاجرت به کانادا ضروری می‌سازد، بررسی می‌کنیم.

    چرا برای مهاجرت به کانادا انجام مشاوره ضروری است؟

    چرا برای مهاجرت به کانادا انجام مشاوره ضروری است؟

    از اصلی‌ترین دلایل برای انجام مشاوره تخصصی توسط افراد مجرب قبل از اقدام و صرف وقت، هزینه و در یک کلام سپردن سرنوشت خود به دیگران، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

    فرآیند دریافت ویزا بسیار حساس است.

    هر کشوری برای صدور انواع ویزا، حساسیت‌های خاصی را دارد که در بررسی پرونده متقاضیان، آن قوانین، ضوابط و حساسیت‌ها را اعمال می‌کند. افراد عادی ممکن است در ارائه مدارک خود به کارگزاری مربوطه در کلیت و یا حتی در موارد کوچکتر مانند برخی جزئیات مربوط به مدارک مانند تمکن مالی، هویتی، تحصیلی، شغلی و... مرتکب اشتباهاتی جزئی شده که هر چند شاید منطقا آن اشتباه در برابر کلیت درستی پرونده یک مورد ناچیز باشد اما متاسفانه اینگونه بوده که حرف اول و آخر و در واقع بیشترین قدرت و اختیار در دست آفیسر بررسی کننده پرونده‌ی ویزا برای فرمان صدور یا ریجکت کردن آن ویزا می‌باشد و بنابراین حتی یک اشتباه کوچک، بسته به نظر، حساسیت، خلق و خوی کلی و حتی لحظه‌ای آفیسر، می‌تواند سرنوشت صدور ویزای شخص را کاملا تغییر دهد که در حالت ناخوشایند ماجرا، منجر به ریحکت شدن ویزای متقاضی گردد.

    مشاور امور مهاجرتی به دلیل سابقه کار چندین ساله در این حوزه، با موارد مشابهی که اندک شرحی داده شد، آشنا بوده و به خوبی می‌داند که آفیسر مهاجرتی بر روی چه مواردی حساسیت داشته و پیرامون این اطلاعات و نکات ریز همواره آپدیت و به روز از نظر دانش و معلومات است. بنابراین آن شخص با تجربه در ارائه مدارک شما به کارگزاری اداره مهاجرت کانادا دچار اشتباه نخواهد شد. به عبارت بهتر، استفاده از مشاور مهاجرتی، ریسک ریجکتی ویزا را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و فرآیند مهاجرت شما را بسیار آسان‌تر می‌‎سازد.

    • گروه مهاجرتی ادب با بیش از 10 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی، از طریق مشاوره رایگان شرایط شما را برای مهاجرت به کانادا ارزیابی کرده و در صورت عقد قرارداد، تمامی مراحل آن از جمله اخذ ویزا را به نمایندگی از شما بر عهده خواهد گرفت.

    اپلای و پذیرش تحصیلی هزینه‌ بر و نیازمند تخصص است.

    وقتی که صحبت از مهاجرت به کانادا می‌شود، بسیاری از افراد متخصص و دخیل در این مسیر، مهاجرت تحصیلی به این کشور را در حال حاضر بهترین، آسان‌ترین و بسته به طول دوره آموزشی شخص نیز اغلب سریع‌ترین روش مهاجرت به این کشور، اخذ اقامت دائم و در نهایت شهروندی می‌دانند؛ همانطور که موسسه ادب بارها و بارها به این قضیه حتی در خود همین مقاله این اشاره کرده است. اما آنچه که مسلم است، اقدام برای مهاجرت تحصیلی به کانادا، علاوه بر حساسیت بر صدور ویزا همانند دیگر روش‌ها و مطابق آن چیزی که در بند فوق تا جای امکان توضیح داده شد، حساسیت‌های دیگر خود را در زمینه مدارک و شرایط ویژه‌ی پروسه‌ی خود داشته و جزء روش‌هایی با هزینه بیشتر حساب می‌شود.

    پس یکی از اولین قدم‌ها برای مهاجرت تحصیلی، شناسایی رشته، مقطع، شهر و استان و دانشگاهی است که متقاضی شانس قبولی بسیار خوبی در آن داشته باشد. در واقع اگر بدون چنین دانشی، به صورت بی‌هدف تنها در چندین دانشگاه اپلای کنید، هزینه و زمان بسیاری را از دست داده و چه بسا که نتیجه‌ای دلخواه را در آخر کسب نخواهید نمود. مشاور مهاجرتی از طریق تطبیق شرایط شما با موارد مشابه، شانس شما را در دانشگاه‌های مختلف کانادا ارزیابی کرده و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

    • شما می‌توانید از طریق مشاوره رایگان با گروه مهاجرتی ادب ویزا، شرایط خود را برای پذیرش تحصیلی در کانادا سنجیده و نسبت به هزینه‌ها و شرایط آن آگاهی پیدا کنید. ما با استفاده از تیم مجرب کارشناسان مهاجرتی، تمامی مراحل اخذ پذیرش تحصیلی، از جمله مکاتبه با اساتید را انجام داده و مسیر مهاجرتی شما را هموار می‌سازیم. در صورت انجام مشاوره و بررسی ابتدایی، اگر مایل به تشکلیل پرونده و پیش‌روی پروسه را داشته و یا حتی صرفا به دنبال اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر پیرامون این پروسه بودید، می‌توانید وقت مشاوره ارشد و مشاوره تخصصی را رزرو نمایید.

    به اشتباه فریب مهاجرپذیر بودن کانادا را خوردن و بی‌گدار به آب زدن

    شناخت کانادا به عنوان کشوری مهاجرپذیر آن هم با آغوشی گرم و در انتظار بودن یک زندگی عموما مرفه و با آرامش و دارای آینده‌ای درخشان برای شخص یک حقیقت محض است! البته به شرطی که از این حقیقت بسیار شیرین و واقعی به درستی برداشت شود و شخص درک درستی از آن داشته باشد یعنی در کنار این مزیت، شخص این درک را هم داشته باشد که برای رسیدن به اقامت و یا حتی یک ویزای با اقامت کوتاه مدت در آن، در هر روش مهاجرتی به این کشور باید صلاحیت‌ها و ارجحیت‌های خاص خود را داشته باشد؛ به عبارتی دیگر، بیشتر مفهوم از دید مقابل را می‌خواهیم برسانیم و آن اینکه به دنبال رسیدن به این رویا، افراد زیادی که دارای وضعیت نامناسب برای مهاجرت بوده (از نظر مالی، تحصیلی، سابقه کاری، دانش زبان، علم و تخصص و...) و فاقد صلاحیت‌های لازم هستند، در این مسیر قدم برداشته و به علت راهنمای اشتباه در مسیر انتخابی، بعد از تلف شدن مدت زمان و هزینه‌هایی قابل توجه در آخر به خواسته‌ی خود نخواهند رسید. 

    یا برای مثال‌هایی دیگر باید گفت که شاید شخصی برای رسیدن به هر قیمتی به خاک این کشور، به سراغ‌های روش‌های نامناسبی مانند پناهندگی برود و با این دید، قدم در این مسیر گذاشته که با رسیدن به خاک این کشور و قبولی کیس پناهندگی وی، همانند یک شهروند یا مقیم کانادا، می‌تواند یک زندگی خوبی را تجربه کند! یا به عنوان نمونه‌ی دیگر، شخصی که در ایران یک زندگی بسیار خوب از نظر رفاه و موفقیت اقتصادی داشته ممکن است از این دیدگاه نسبت به کانادا، کل تجارت، کسب و کار، دار و ندار و به دنباله‌ی آن اعتبار و شهرت و قدرت خود در ایران را بفروشد، وطن خود، خانواده و عزیزان را ترک نماید و همان شخص با آن موقعیت بالای شغلی، اجتماعی و رفاهی در ایران، از روش سرمایه‌گذاری بتواند به استان یا شهری در کانادا برود و در آنجا بر خلاف انتظارش دار و ندار خود را سرمایه‌گذاری می‌کند.

    اما پس از طی کردن این پروسه، شخص چشم باز کند و ببیند که آن زندگی بهتر خود در ایران به زندگی در شهری کوچک، کم جمعیت و سرد و در جایی نه چندان مورد علاقه‌اش به دلیل اقدام برای مثال یک برنامه مهاجرتی سرمایه‌گذاری استانی در یک نقطه خاص در کانادا تبدیل شده است! و ده‌ها مثال دیگر مانند آنچه که گفته شد. پس بررسی آینده مهاجرتی فرد به صورت دلسوزانه و نه فقط به خاطر سودجویی شخصی و قرارداد بستن با شما و اخذ مبلغ، موردی بسیار مهم می‌باشد که در بند بعدی در این باره بیشتر توضیح داده شده است.

    پیروی مورد قبل، افزایش موسسات حقوقی و مهاجرتی سودجو

    از آنچه که در چندین سال اخیر و به ویژه 10 سال اخیر و به عنوان یک نقطه اوج، 5 الی 6 سال اخیر، مهاجرت به کانادا به بیشترین محبوبیت خود رسیده، متاسفانه افراد زیاد، مدعی و کلاهبرداری تحت عنوان موسسات مهاجرتی، موسسات حقوقی یا افراد متخصص در زمینه امور مهاجرت، امور پرونده تحصیلی، اخذ ویزای کاری و... ظاهر شده‌اند که متاسفانه در این بین افراد کلاهبردار بسیار شده و حتی اگر شخص مستقیما کلاهبرداری نکند، پروسه پرونده مهاجرتی شخص متقاضی را بدون در نظر گرفتن نفع شخص از نظر انتخاب روش مهاجرتی، صرفا برای بستن قرارداد و سودجویی شخصی خود پیش برده و بنابراین وقت، هزینه و در یک کلام سرنوشت شخص متقاضی برایشان مهم نباشد. متاسفانه از بین این تعداد بالای موسسات و افراد، این دسته‌ی ناخالص کم نبوده و از آن بدتر اینکه تشخیص آن‌ها کار راحتی نیست.

    چه بسا افراد یا موسسات زیادی که پس از سال‌ها فعالیت درخشان داشته، یکدفعه به جهت مخالف برای طی کردن راه صد ساله در یک شب از نظر سود مالی تغییر مسیر داده و با سودهایی کلان، دست متقاضیان بسیاری را خالی گذاشته و عملا ناپدید شده‌اند! و خب دلیل ظهور این موسسات یا این تغییرات در وجدان کاری مشخص است و آن اینکه وقتی آرزو و رویای هزاران هزار ایرانی برای دستیابی به حتی یک ویزای توریستی مولتی کانادا را می‌بینند و اینکه برای این مسیر حاضر هستند هر کاری کرده و بنابراین از ضعف و همچنین عدم دانش کافی بسیاری از متقاضیان در این مسیر سوء استفاده می‌نمایند.

    در این مورد حداقل کاری که متقاضی می‌تواند بکند این است که در اولویت اول، از موسسه مورد نظر بخواهد که مجوزهای رسمی لازم را به آن‌ها نشان دهد (برای مثال مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای یک موسسه فعال در زمینه مهاجرت تحصیلی) و دیگر آنکه از خود موسسه یا دیگر منابع، سابقه و میزان موفقیت آنان را در گذشته و در زمینه پرونده‌های مهاجرتی موفق، بررسی نمایند.

    کلام آخر

    کلیه متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی و تحصیل در کانادا را دارند، می‌توانند با کارشناسان ما تماس گرفته و با بیان شرایط خود، بصورت رایگان مشاوره مهاجرت به کانادا دریافت کرده و همچنین در صورت تمایل برای بررسی تخصصی مدارک و شرایط و ارائه مشاوره و راهکارهای تخصصی‌تر در این راستا، می‌توانید از لینک رو به رو،  وقت مشاور ارشد را رزرو نمایید : رزرو وقت مشاوره تخصصی

    تلفن تماس: 02171400111

    سوالات متداول مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (56 پاسخ)
    2023-12-12

    باسلام و احترام قصد اخذ ویزای توریستی کانادا و سپس تبدیل آن به ویزای کار دارم. فقط برای هماهنگی با شما یک سوال ابتدا مطرح است، دخترم نیز قصد اپلای برای کارشناسی ارشد مهندسی عمران دارد. آیا ممکن است ویزای دخترم به خاطر حضور من در کانادا ریجکت شود؟ لطفا راهنمائی فرمائید تا در صورت احتمال، ابتدا دخترم برای دانشگاه و ویزا اپلای کند. ضمنا ساکن استانبول هستیم. لطفا هزینه های اپلای ویزا را قید فرمائید. سپاسگزار

    2023-12-18

    سلام. خیلی به هم ربط نداره این دو قضیه اما برای اطمینان بیشتر، ما هم توصیه می کنیم که ابتدا دخترتان را اپلای نمایید. برای اطلاع از هزینه و سایر شرایط و جزئیات و اخذ یک مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-12-04

    سلام. من دو ماه پیش وارد کانادا شدم و ویزای توریستی خودم رو به work permit تبدیل کردم. الان متاسفانه مشکلی داخل ایران برام پیش اومده که باید برم. میخواستم بدونم آیا از کانادا خارج بشم دچار مشکلی برای ورود دوباره به کانادا نمیشم؟ ممنون میشم اگر جواب بنده رو بدین و راهنماییم کنین. ضمنا انتهای برگه اجازه کارم نوشته شده This does not authorize re-entry با تشکر

    2023-12-12

    سلام. از کانادا اجازه خروج که خواهید داشت اما لزوما اجازه ی ورود به کانادا را ممکن است نداشته باشید چون که اوپن ورک پرمیت جزء اسناد سفر نیست

    2023-08-22

    سلام خسته نباشید . ببخشید یک سوال داشتم خدمتتون . من دانشجو ترم 2 دندان دانشگاه تهرانم و ایلس 7 دارم . میخواستم بدونم من میتونم مثلا ترم ۴ یا ۵ برم کانادا ادامه درسم رو اونجا بخونم ؟ اگه نه پس چجوری دندان پزشکی کانادا تحصیل کنم؟

    2023-08-27

    سلام. شما بهتره که درستون رو کامل تموم کنین و بعد برای ادامه تحصیل اقدام کنین و یا اینکه این دو ترم رو بیخیال بشید و برای کارشناسی مجدد در کانادا با همین رشته از همین الان براتون اقدام کنیم. در این راستا برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2023-07-19

    سلام صبحتون بخیر ملک زاده هستم از کلگری بتماس میشم با معذرت یه سوالی داشتم اگر پاسخ دهید ممنون میشم یک دوستم یازده ماه پیش از طریق سازمان ملل به سفارت کانادا معرفی شده بود در همین جریان فرم بشر دوستانه استرالیا را نیز خانه پری کرده و بعداز چند انتریو ، مديكل ، بایمتریک شان اومد حالا منتظر ویزا هستن حالا بعداز یازده ماه از ایمگریشن کانادا برایشان انتریو مدیکل آمده آیا میتواند استرالیا کنسل کنند و یا در روز انتریو حقیقت را به سفارت کانادا بگویند یعنی پروسه خراب نمیشه ؟

    2023-07-23

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا است؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-06-30

    سلام من امسال دارم کنکور میدم برا دانشگاه میخواستم بدونم برای آینده که میخوام مهاجرت کنم اگه دولتی قبول شم یا اگه دانشگاه آزادم برم برای مهاجرت تحصیلی تاثیری داره چه دانشگاهی باشی؟

    2023-07-12

    سلام. خیر ملاک فقط معدل و نمرات شماست

    2023-06-25

    من به خاطر استرس محیط کاری پر استرسم، مجبورم قرص ضد استرس آسنترا روزی ۵۰ میلی گرم مصرف کنم، آیا برای دریافت ویزای مهاجرت کاری ممکن است مشکل ساز باشد؟ اگر بله، کدام کشورها؟

    2023-06-27

    سلام. خیر در این مورد مشکلی نیست.

    2023-05-24

    سلام خسته نباشید من یایه یازدهمم و معدل دهم و یازدهمم هر دو ۱۸ هست و زبانمم عالی یه با چه نمراتی میتونم بورسیه بگیرم؟

    2023-05-29

    سلام. بورسیه برای کارشناسی سخته اما برای استرالیا دستمون براتون بازتره؛ اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-04-11

    سلام من ۲۰ سالمه دیپلم کاردانش دارم و سطح زبانم در حد b2 هستش آیا با این شرایط میتونم برای تحصیل در کانادا اقدام کنم ؟

    2023-04-16

    سلام. با دیپلم دوازده ساله و آیلتس حداقل 6.5 بله میتونید. اگه هم دیپلم 11 ساله دارید میشه براتون دوره فاندیشین گرفت. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه کامل راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-04-10

    سلام ببخشید میتونم توی دبیرستان فوتوگرافیک یا حسابداری بخونم و برای دانشگاه های خارج رشته سینما درخواست بدم ؟ و مدارک تحصیلی دبیرستان چقدر تاثیر داره؟

    2023-04-16

    سلام. رشته تحصیلی مهم نیست و معدل قابل قبول و مدرک زبان با نمره خوب بگیرید کافیه

    2023-03-18

    سلام خستع نباشید من هیجدع سالمه و میخام مهاجرت کنم به کانادا اگ وقت مشاوره بگیرم بهم میگن ک چی بخونم و چیکار کنم ک از روش تحصیلی یا هرچیز دیگ بتونم مهاجرت کنم یا ن

    2023-03-25

    سلام. بله میتونید تماس بگیرید و یک وقت مشاوره ست کنین تا کامل در این مسیر کارشناسان ما راهنماییتون کنن: 02171400111

    2023-03-09

    سلام وقت بخیر یه سوالی داشتم امکانش هست برای گذروندن دوره زبان انگلیسی به کانادا و یا استرالیا بیاییم و بعد از اتمام دوره بجای ورود به دانشگاه ویزامونو به ویزای کاری تبدیل کنیم؟؟ و برای هر شغلی ممکنه؟

    2023-03-13

    سلام. این روش توصیه نمیشه و مستقیما تحصیلی اقدام کرده و از طریق ویزای تحصیلی اقامت بگیرید.

    2023-02-20

    ۱۳ سالم کلاس هفتم در مدرسه غیر دولتی فرزانگان با بهترین معلم کل کشور تحصیل می کنم و بهترین معلم ها رو دارم نمره امسالم ۲۰ بوده ، بودجه مالی هم از متوسط بالاتره ، همچنین دیپلم انگلیسی و آیلتس هم می گیرم و بعد از اون می خوام فرانسوی یاد بگیریم. خودم دوست دارم به کانادا مهاجرت کنم به یه سری دلایل شخصی چون اونجا یه...... و همچنین در هر زمانی می تونم به آمریکا به راحتی اقدام کنم، ولی میگن آلمان بهتره از همه لحاظ . من موندم به کانادا یا آلمان یا انگلستان مهاجرت کنم

    2023-02-25

    سلام. میتونیم برای کانادا براتون اقدام کنیم.

    2023-02-14

    سلام برای مقطع کارشناسی آیا امکانش هست چند ترم مثلا چند ماه یا یک سال و خورده ایشو در ایران بخونیم بعد برای ادامش بخوایم مهاجرت کنیم؟ بورسیه هم میشه گرفت؟ و در چه کشورهایی امکان پذیره؟

    2023-02-20

    سلام. شما باید مدرک آخرین مقطع تحصیلی به اتمام رسیده رو ارائه بدید، بهترین گزینه هم برای شما کانادا یا استرالیا هست، مشاوره رایگان: 02171400111

    2023-01-28

    سلام 39 ساله هستم با مدرک دیپلم ریاضی و فیزیک و شغلم فروشگاه تجهیزات پزشکی ، یکی از اقوامم که مقیم کانادا هست یک شرکت ساختمانی در ونکوور راه اندازی کرده و در حال جذب سرمایه گذار هست به من هم پیشنهاد سرمایه‌گذاری داده میخواستم ببینم که آیا میشه با سرمایه گذاری در شرکت ایشان اقامت کانادا را بگیرم یا خیر لطفاً راهنمایی کنید با تشکر

    2023-01-29

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-11-22

    سلام من قصد دارم مدرک (گواهی مهارت پیشرفته در زمینه طراحی و دوخت ؛ از بنیاد اموزش مجازی ایرانیان) رو بگیرم مدرک غیر دانشگاهی و با دوره ارزیابی کوتاه مدت ۶ماهه ولی مدرک معتبر و با قابلیت ترجمه رسمی و همچنین کاربردی برای مهاجرت ، میتونم ویزای تحصیلی امریکا رو بگیرم؟ ایا دانشگاه معتبری این مدرک رو از من قبول میکنه؟ یا فقط اموزشگاه ها و موسسه ها چنین مدرکی رو میپذیرن؟ و اگه قبول کنه امکان داره سفارت به دلیل نامعتبر بودن دانشگاه مقصد انتخابی ؛ ریجکتم کنه؟ من شنیدم سفارت فقط دانشگاه های معتبر رو میپذیره و یه سوال دیگه اینکه اگر من در حد پیشرفته طراحی و دوخت رو بلد باشم ولی هیچ مدرکی ازش نداشته باشم اونوقت چطور میتونم مهاجرت تحصیلی کنم؟؟

    2022-11-23

    سلام. تماس بگیرید تا کارشناسانمون در جهت کلیه سوالاتتون راهنماییتون کنن.

    2022-11-18

    سلام عرض می کنمو یکی از بستگان نزدیک من، پسر دائی من هستن حدود 24 یا 25 ساله که مدرک فوق لیسانس شون رو در مهندسی عمران و فوق لیسانس شاخه زلزله تمام کردن. میخواستن بدونن برای مهاجرت چطور میتونن اقدام کنن و چه گزینه هایی دارند. از طریق دانشجویی براشون خیلی پرهزینه هست و ممکنه نتونن پرداخت کنن.

    2022-11-19

    سلام. ما برای کانادا و استرالیا و آن هم صرفا از طریق تحصیلی میتونیم براشون اقدام کنیم.

    2022-10-11

    سلام وقت بخیر من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معماری و۲۴ سالمه و سال آینده فارغ‌التحصیل میشم ،با معدل نزدیک ۱۹، سوالی که داشتم اگر بخوام بورسیه پزشکی بگیرم شرایطش بورسیه چطوریه؟

    2022-10-12

    تماس بگیرید تا مشاوره بشید: 02171400111

    2022-10-03

    سلام من 27 ساله هستم. فارغ التحصیل مدیریت مالی در مقطع ارشد از دانشگاه آزاد با معدل 19، و رشته مدیریت کارآفرینی از دانشگاه سمنان با معدل 19 در مقطع کارشناسی، سه سال سابقه کار تخصصی در بازار سرمایه رو دارم و با ایلتس 7، امکان مهاجرت کاری یا تحصیلی برای کانادا رو دارم؟ و اینکه مدت زمان تقریبی برای پذیرش چقدر است؟

    2022-10-04

    سلام. ما میتونیم برای تحصیلی کانادا برای شما اقدام کنیم. واقعیت اداره مهاجرت کانادا شلوغه و تعداد پرونده‌ها بالا بنابراین نمیشه زمان دقیق گفت اما معمولا تو کمتر از 8 ماه ویزاتون میاد.

    2022-09-09

    سلام من ۲۲ سالمه فارغ التحصیل رشته علوم ازمایشگاهی ام . برای ازادشدن مدرک کارشناسیم باید ۲ سال طرح برم . میخوام برای مدرک ارشد اقدام کنم برای کانا درصورتی ک من ۱ سال دیگه ایلتسمو بگیرم و مدرکم ازاد نشده باشه برای اپلایم مشکلی بوجود میاد؟ یا با مدرک موقت هم میتونم اقدام کنم؟

    2022-09-11

    سلام. برای اپلای به اصل مدرک با همراه ریزنمرات نیاز خواهید داشت.

    2022-08-15

    سلام،یکی از همکاران من کیک ساز هستن و خیلی مهارت دارن و کارشون در تهرانه، امکان فراهم شدن و کار براشون وجود داره با مهاجرت؟

    2022-08-16

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    2022-08-11

    سلام ببخشین در کانادا امکان خواننده شدن برای ما ایرانیان وجود داره ؟ و همچنین منکمینونم با رشته تجربی (دندان پزشکی) به کانادا برم ؟

    2022-08-13

    سلام. تحصیلی اقدام کنین صد در صد. ویزای هنرمندان کانادا اصلا راحت نیست، شما باید شهرت بالایی حداقل داخل کشور داشته باشی، سطح درآمدت بالا باشه، سال‌های سابقه کارت کافی باشه و...اتفاقا رشته تحصیلی شما بهترین گزینه برای کاناداست و تو همون زمینه اقدام کنید.

    2022-08-06

    سلام بازار کار هوشبری در کانادا بهتره یا پرستاری؟

    2022-08-09

    سلام. تقاضا برای پرستار و فرصت شغلی براش بسیار بیشتر است.

    2022-07-30

    سلام من تیزهوشان قبول شدم میتونم بصورت انلاین در این مدارس تحصیل کنم(درصورتی که تابعیت ایرانی داشته باشم و در خارج از کشور باشم)

    2022-08-09

    سلام. از خود مدرسه مورد نظر استعلام بگیرید تا مطمئن باشید از قضیه

    2022-07-08

    من دو رشته غیر انتفاعی مهندسی پزشکی و آزاد گیاه پزشکی می تونم برم با کدوم میتونم راحت تر میتونم برای فوق لیسانس بورسیه فیزیوتراپی بشم

    2022-07-11

    سلام. بهتره که شرایطتون بیشتر بررسی بشه و با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-06-08

    چطوری میشه ازتون وقت مشاوره غیرحضوری گرفت؟

    2022-06-11

    سلام. از لینک زیر اقدام کرده سپس نوع مشاوره را غیر حضوری (آنلاین) انتخاب نمایید: https://b2n.ir/t02504

    2022-06-06

    سلام وقت به خیر من 20 سالمه و دانشجو رشته ی بینایی سنجی هستم، ترم 5. معدل دبیرستانم 19.78 هست اما معدل کارشناسیم تا به اینجا خوب نبوده. میخواستم ببینم راهی هست که بتونم توی همین سن مهاجرت کنم به کانادا؟ آیلتس 7 دارم

    2022-06-07

    سلام. معدل کارشناسی بالای 14 الی 15 هم برای مهاجرت کافی و خوب است.

    2022-04-11

    سلام با سپاس از شما شرایط اقدام برای استادی پرمیت ، با داشتن پذیرش تحصیلی ،از داخل کانادا ،برای افرادی که با ویزای توریستی وارد میشوند، چیست؟

    2022-04-16

    سلام. باز هم بستگی داشته اما در این حالت زمان صدور ویزا کوتاه‌تر میشه؛ به شرطی که همینک ویزای توریستی در دست داشته باشید و نه اینکه بخواید از صفر اقدام کنین که خودش کلی وقت میبره احتمالا

    2022-04-10

    سلام من از دانشگاه معتبری در کانادا پذیرش دارم ایا میتوانم با ویزای توریستی وارد بشوم واز داخل خاک کانادا درخواست استادی پرمیت بدهم لطف راهنمایی بفرمایید.

    2022-04-11

    سلام. خود ویزای توریستی پروسه نسبتا طولانی داره و برای استادی پرمیت در همینجا اقدام کنین راحت تر خواهید بود.

    2022-04-03

    سلام دندانپزشک هستم. برای پروسه استارت آپ آیا شانسی برای ما هست؟ با توجه به اینکه مدرک ما نیاز به گذروندن دوره در کانادا داره عرض میکنم.ضمنا اگه جواب مثبته، هزینه و زمان حدودی چقدر هست. مرسی

    2022-04-04

    سلام. برای کانادا صرفا در زمینه تحصیلی فعالیت داریم و بنابراین در این زمینه اطلاعات دقیق ندارم اما خب تا جایی که میدونم برای دندانپزشکان مهاجرت کاری مد نظر هست تا استارت آپ

    2022-03-29

    درود و خسته نباشید من یک گرافیست حرفه ای با تجربه کاری بالا هستم میخاستم بدونم میتونم برای اشتغال به کدوم کشور میتونم برم و چه کرهاییی رو باید انجام بدم

    2022-03-30

    سلام. این مطلب رو مطالعه نمایید: https://b2n.ir/j57825

    2022-03-27

    سلام. من 32 ساله هستم و مترجم، دوبلور و صدابردار و مدیردوبلاژم در ایران. میخواستم ببینم میتونم با ویزای هنرمندان اقدام کنم برای مهاجرت؟

    2022-03-28

    سلام. برای کشور کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی اگه اقدام کنین در صورت داشتن سابقه کار و توانایی کافی شانس خوبی خواهید داشت.

    2022-02-15

    سلام میخواستم بدونم با معافیت تحصیلی میشه برای ویزای توریستی اقدام کرد؟ و تمکن مالی برای ویزای 3ماهه یا 6 ماهه به چه صورت هست؟ و این که حداقل گردش حساب چقدر کافی هست؟

    2022-02-19

    سلام. بله اگه سابقه غیبت نداشته باشید، با گذاشتن وثیقه امکان سفر سیاحتی به مدت حداکثر 20 روز برای مشمولین در حال تحصیل وجود دارد.

    2022-02-10

    سلام، وقتتون بخیر، من رشته م فنی هست و هنرستانی هستم، میخوام برای کارشناسی ارشد برای کانادا اقدام کنم،و میخوام مقطع کاردانی و کارشناسیم رو توی دانشکده فنی بگذرونم چون سراسری ظرفیتش خیلی کم هست، و مدرک دانشکده هم ترجمه میشه هم زیر نظر علوم تحقیقات هست و مهر معتبر داره، میخواستم بدونم دانشکده فنی بهتره یا اینکه برای دانشگاه ازاد در اینده بخوام اقدام کنم احتمال پذیرش بیشتره؟

    2022-02-12

    سلام. بین این دو مورد فرق خاصی قائل نمیشن

    2022-02-02

    میخاستم لطف کنید بفرمایید. بنده میخام پذیرش یکساله موسسه کانادایی اقدام کنم و یکسال بعد تحصیل هم اجازه کار دارم، اگر تو اون یکسال کار پیدا کردم میتونم ویزام رو از تحصیلی به کاری تبدیل کنم و پی آر بگیرم، یا میشه قبل از تموم شدن تحصیل کار پیدا کنم و ویزای کاری بگیرم و از اوت دانشگاه انصراف بدم

    2022-02-05

    سلام. برای مجوز کار 8 ماه تحصیل در کانادا هم کافی هست اما از طرفی از طریق تحصیلی معمولا به عنوان ویزای کار فارغ‌التحصیلان یا همون PGWP اقدام میشه و در نتیجه توصیه میشه دوره دانشگاه رو تموم کنین و با مدرک تحصیلی اخذ شده از کانادا اقدام نمایید و اینطوری اوضاع براتون هم برای ابتدای کار (اخذ مجوز کار و بعدا اقدام برای اقامت) و هم برای آینده و میزان درآمد و رضایت شغلی و .... بهتر خواهد بود.

    2022-01-09

    سلام خسته نباشید شرایط تحصیل در دانشگاه نظامی سلطنتی کانادا چیست؟ من دانش اموز رشته علوم انسانی هستم

    2022-01-10

    سلام. شما به دیپلم 12 ساله دبیرستان و نمره آیلتس حداقل 5 احتیاج داشته اما این دانشگاه در حالت عمومی دانشجوی بین‌المللی نمیپذیره و اگر هم بپذیرد شک نکنین از ایران نخواهد پذیرفت. این دانشگاه برای تعطیم نیروهای نظامی کانادا هست و منابعی هم می گویند که شما باید یا عضو یکی از نیروهای نظامی کانادا بوده و یا همسر آن شخص عضو...

    2021-12-26

    با سلام جهت اقامت کاری کانادا برای اکسپرس اینتری ....در مورد مشاغل سطح B که میتوان مدرک فنی حرفه ای به جای مدرک فوق دیپلم ارایه داد ....من 6 سال سابقه کار دارم ...ولی الان و امسال میخام مدرک فنی حرفه ای بگیرم ..حالا سوالم اینه که تاریخ سابقه کاری من قبل از گرفتن مدرک فنی حرفه ای میباشد ...این مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    2021-12-27

    سلام. برای مهاجرت کاری کانادا در حال حاضر کار نمی کنیم

    2021-11-29

    جهت اقامت کاری؟؟ حداقل سرمایه ام 1/5ملیارد پول دارم البته با خانواده ام 2 تا پسر دارم

    2021-11-29

    سلام. در حال حاضر مهاجرت کاری به کانادا رو کار نمی کنیم

    2021-11-23

    سلام خسته نباشید من دانش اموز رشته تجربی ام و بعد دیپلم قصد مهاجرت دارم شرایط بورسیه با دیپلم چطوری

    2021-11-24

    سلام، بورسیه برای کارشناسی سخته، مگه اینکه واقعا معدل بالا و مدرک زبان با نمره بالا داشته باشید

    2021-11-20

    سلام و درود خدمت شما بنده ۲۶ سالمه و ليسانس نظارت عمران رو دارم و معدلم هم۱۷.۸۰ میباشد و مدرک آیلتس ۵ دارم ویزای تحصیلی کانادا برای بنده مقدوره

    2021-11-21

    سلام. برای تحصیل در کانادا حداقل نمره آیلتس 6 لازم هستش، مگر آنکه پذیرش مشروط بگیرید که برای اخذ مشاوره برای نحوه گرفتن پذیرش مشروط، شرایط آن و انتخاب بهترین دانشگاه برای پذیرش مشروط که شرایط راحتی برای تحصیل و دوره زبان رو براتون فراهم کنه با مشاوران ما تماس بگیرید.

    2021-10-19

    سلام خسته نباشید. ببخشید من ارشد در ایران پردیس خودگردان علم و صعنت رشته ی مهندسی پزشکی قبول شدم می خوام برای دکترا اپلای کنم. میشه با مدرک پردیس راحت برای دکترا اپلای کرد یا بهتره یه سال دیگه برای ارشد بخونم سراسری قبول شم چون هزینه ی پردیس بالاست می خواستم مطمئن شم که ارزش مدرکش مثل سراسری باشه. برای آزاد هم واحد علوم تحقیقات قبول شدم کدوم گزینه بهتره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    2021-10-26

    سلام. عموما فرق خاصی بین آزاد و سراسری قائل نیستن و نمرات مدرک تحصیلی و نمره مدرک زبان مهمه

    2021-10-17

    من ۲۷سالمه لیسانس گرافیک دارم با معدل ۱۹،و یک سال سابقه کار در شرکت بین المللی دارم.همسرم ۲۸ سالشه لیسانس نرم افزار هست و ۶سال سابقه کار سخت افزاری داره.آیلتس خودم ۶.۵ و همسرم ۵ بهترین راه مهاجرت برای کانادا چیست

    2021-10-17

    سلام. برای شرایط شما هم تحصیلی خوبه و هم کاری اما چون تحصیلی بسیار راحت تر برای ایرانیان است، ما گزینه تحصیلی رو پیشنهاد می کنیم و در حین تحصیل به همسرتون هم ویزا و هم اجازه کار تعلق خواهد گرفت

    2021-10-04

    سلام و وقت بخیر. ببخشید من هدفم این هست که برای ویزای کاری کانادا اقدام و برنامه ریزی کنم. حوزه کاریم انیمیشن، مدل سازی سه بعدی و طراحی هست. اما مشکلم اینه که مدرک لیسانسم مربوط نیست کلا و نمیخوام کارشناسی دوباره 4 سال بخونم واقعا. میخواستم بپرسم که مدرک تحصیلی مرتبط مهم هست واقعا؟ و اگر مدرک تحصیلی لازمه، من ارشد این رشته رو در ایران بگذرونم کفایت میکنه یا باید کارشناسی مرتبط باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    2021-10-17

    سلام. باید مرتبط باشه اما برای گزینه دوم (خوندن ارشدش تو ایران) نه دیگه مشکلی نخواهد بود اما سابقه کار هم مهمه برای مهاجرت کاری

    2021-09-12

    سلام .من کارشناس با مدرک علوم ازمایشگاهی با ۵ سال سابقه کار در ازمایشگاه دارم و همسرم ۵ سال سابقه در مکانیک ماشین الات سنگین راه سازی البته مدرک همسرم دیپلم هست.۳۲ ساله هستیم برای مهاجرت چ اقداماتی باید انجام بدیم؟؟

    2021-09-13

    سلام. مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری و برنامه اسکیلد ورکر پیشنهاد میشه

    2021-09-10

    با سلام. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد محیط زیست هستم و با مادرم تنها زندگی می کنم و میخوام برای تحصیل در مقطع دکتری در کانادا اقدام کنم. این رو میدونم ضمن تحصیل می تونم با استفاده از ویزای توریستی مادرم رو هم کنار خودم داشته باشم و اخیرا شنیدم که اعتبار این ویزا 10 ساله شده و هر سری که مادرم وارد خاک کانادا بشه تا 2 سال میتونه بمونه. این رو هم میدونم که اگر بعد از فارغ التحصیلی بمدت 1 سال کار کنم خودم میتونم اقامت دائم بگیرم. ولی چطوری میتونم برای مادرم اقامت دائم بگیرم. آیا وقتی ویزای 10 ساله توریستی میدن صرفا برای زمان تحصیل حساب مبشه یا پس از اتمام تحصیل هم خانواده میتونه با استفاده از همین ویزا کنار من قرار داشته باشه و برای اخذ اقامت دائم ایشون چه کار باید انجام بدم؟

    2021-09-13

    سلام. اگه خودتون اقامت کانادا رو اخذ کنین می تونین برای پدر مادر همسر فرزندان خردسال و برخی از حتی فامیل های دیگر اقدام کنید و نیازی نیست که مادرتون 10 سال با ویزای توریستی رفت و آمد داشته باشه

    2021-08-27

    سلام،من دندانپزشک فارغ التحصیل از دانشگاه تهران هستم و تمایل به کار به عنوان بهداشت کار دهان و دندان در کانادا واخذ اقامت دارم،همسرم فوق لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر و هردو حدود ده سال سابقه کاری در ایران داریم،یک فرزند یکساله داریم،چه اقداماتی باید انجام بدیم

    2021-09-08

    سلام. از طریق برنامه های مهاجرتی استانی استان های مختلف کانادا و کسب امتیازات لازم امکان مهاجرت خودتون و همسرتون با توجه به شرایط تحصیلی و کاریتون فراهم است که البته سن و سطح زبان رو اعلام نکردین که اونا هم خیلی مهم هستن

    2021-08-19

    با سلام ، 35 ساله ، کارشناسی الکترونیک با 10 سال سابقه بیمه و عضو نظام مهندسی هستم و همسرم کارشناسی مامایی با 10 سال سابقه بیمه و یک فرزند .آیا امکان مهاجرت به صورت کاری به کانادا است؟ از نظر شما چه پروسه ای با توجه به شرایط من مناسب هست؟

    2021-09-13

    سلام، از طریق سیستم اکسپرس اینتری و برنامه های استانی برای خودتون و همسرتون اقدام کنید و سطح زبان هر دو بخصوص شخص اقدام کننده بهتره که بالا باشه و ضمن اینکه در این سیستم بخشی از امتیازات همسرتون هم با امتیاز شما جمع زده میشه

    2021-08-16

    با سلام، من با توجه به شرایطم درخواست مشاوره دارم برای انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی به کانادا: 43 ساله ، متاهل، دارای 2 فرزند 10 و 3 ساله، کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از پلی تکنیک تهران، 17 سال سابقه کار و بیمه عمدتا در صنایع خودرو و قطعات خودرو (سمتهای مدیر کیفیت/ مهندسی / پروژه ، مدیر عامل و در حال حاضر معاونت اجرایی شرکت)، همسرم 42 ساله کارشناسی مهندسی صنایع غذایی با 15 سال سابقه کار و بیمه (سمت مدیر کنترل کیفیت و مسئول فنی خط تولید چیپس)، مدرک زبان خودم آیلتس جنرال 6.5 ، مدرک زبان همسرم ندارد ولی در حد آیلتس 4.5 الی 5 میباشد. چون امتیاز اسکیل ورکر فدرال را ندارم، میخواستم بدونم آیا مسیرهای زیر برای من مناسب است یا خیر: 1. مهاجرتی استان ساسکاچوان چون در لیست مشاغل مورد نیاز آن هستم (یعنی اول پروفایل اکسپرس اینتری باز کنم و سپس علاقه مندی به برنامه استانی ساسکاچوان) 2. ثبت شرکت در کانادا و بعد از یکسال از فعالیت شرکت با استخدام یکنفر کانادایی، ارسال جاب آفر از آنجا به خودم 3. تحصیلی برای خودم مثلا برای دوره MBA دو ساله همچنین سوال بنده بابت مدرک تحصیلی اینست که آیا ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت خارجه و ریز نمرات کفایت میکند یا حتما نیاز به تائیدیه مثلا WES کانادا نیز میباشد. اگر بله، چطور باید اقدام کرد؟ با تشکر و سپاس مهدی انتظاری - 00.05.25

    2021-10-26

    سلام. در حال حاضر مهاجرت کاری کانادا رو کار نمی کنیم

    2021-08-05

    سلام . وقتتون بخیر. من 27 ساله ، فارغ التحصیل ارشد مدیریت صنعتی هستم و سابقه ی بیمه ی تامین اجتماعی 13 ماه به عنوان کارشناس مالی دارم. ولی جمعا سابقه ی کاری بدون بیمه و با بیمه 3 سال دارم که میتونم از شرکت مربوطه نامه بگیرم. مدرک زبان هم نمره 6 آیلتس رو تا 3 ماه آینده میگیرم. اگر بخوام به صورت کاری به کانادا مهاجرت کنم ، از نظر شما چه پروسه ای با توجه به شرایط من مناسب هست؟ آیا این امکان وجود داره که به صورت توریستی در کانادا کار کنم و در انتها با دریافت جاب آفر از شرکتی در کانادا ویزای مذکور رو به ویزای کاری تغییر بدم؟ متشکرم

    2021-10-26

    سلام. بله از طریق راه دومی هم که فرمودید امکانش هست اما برنامه های استانی کانادا و اکسپرس اینتری خودشون پروسه نه چندان پیچیده ایی دارن و نیازی نیست حتما ویزا توریستی بگیرید و تو خاک کانادا جاب آفر بگیرید

    2021-07-30

    سلام و درود. من 23 سالمه، کارشناسی نرم افزار دارم، حدود 4 سال هم سابقه کار در بازار مرتبط به کارم (در حال حاضر توسعه دهنده وب سایت هستم.) مایل به مهاجرت تحصیلی هم نیستم چون هدفم تحصیل نیست. شما بعنوان کسی که با این پروسه های حساس اشنایی دارید چه راهی رو به من پیشنهاد میدید؟ (من تقریبا هیچ اطلاعی در مورد مهاجرت ندارم.)

    2021-10-26

    سلام. در حال حاضر مهاجرت کاری رو کار نمی کنیم اما در برنامه های استانی کانادا که تقریبا همشون شغل مورد نظر رو ناز دارن شرکت کنید

    2021-07-25

    سلام خسته نباشید من همسرم ۳۷ سال کارشناسی معدن و ارشد فراوری مواد معدنی ۱۲ سال سابقه کاری مرتبط کارخانه کک سازی وزبان انگلیسی تافل و خودمم کارشناسی جهانگردی و مدرک فنی ارایشگاه و تاتو رو هم دارم و دو فروزند ۱ و ۶ ساله داریم کدوم راه مهاجرتی رو برای ما پیشنهاد میدین

    2021-10-26

    سلام. مهاجرت کاری و اینکه همسرتون که شرایط بهتری دارن اقدام کرده و سپس ایشون برای شما و فرزندان اقدام کنن

    2021-07-21

    سلام وقت بخیر من ۲۲ سالمه و دختر هستم شرایط مهاجرت و تمکن مالی کامل رو دارم راهی هست بتونم بدون اجازه ی والدینم برای مهاجرت و خروج از کشور اقدام کنم

    2021-10-26

    سلام. خیر حتما نیاز به اجازه پدر دارید

    2021-06-04

    سلام وقتتون بخیر -من ۳۰ ساله ارشد شیمی تجزیه و سه سال به بالا سابقه کار در ازمایشگاه غذا و کار با دستگاه هایی مثل Gc/mass & Hplc Atomic و چند دستگاه دیگه و کار در قسمت شیمی ازمایشگاه ایا میتونم برای کار در کانادا اقدام کنم البته یک ضعفم هم دارم مسلط نبود به زبان

    2021-06-08

    با سلام بله میشه- ولی بهتره بقیه شرایط شما هم بررسی بشه

    2021-06-02

    بنده 38 سال دارای مدرک کارشناسی کامپوتر و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری با 14 سال سابقه کار مرتبط در شرکت های برند معتبر و همسرم دارای مدرک کارشناسی ایمنی صنعتی و کارشناسی ارشد و رزومه کاری در حوزه ایمنی و بهداشت با 35 سال سن. زبان انگلیسی در سطح خوب و مکالمه نسبتا مناسب . نقدینگی کل حدود 2میلیارد و نیم ( شامل منزل و ... ) . دارای یک فرزند 11 ماهه . بهترین روش اقدام برای ما از کدام مسیر است؟ آیا ادامه تحصیل محدودیت سنی دارد؟

    2021-06-08

    ظاهرا بهتره در حوزه مدیریت پروژه یا یکی از گزایشهای MBA براتون اقدام بشه. ولی باز هم بهتره که بررسی بشه شرایطتون

    2021-06-01

    سلام وقت بخیر ما از طریق همسرم برای کانادا بصورت تحصیلی داریم اقدام میکنیم. میخواستم بدونم که ساپورتر مالی من میتونه پدرم باشه؟ یا باید حتماً از بستگان درجه یک خود همسرم (شخص اصلی) باشه؟؟ ممنون

    2021-06-08

    صد در صد پدرتونم می تونه باشه

    2021-04-25

    سلام ۳۷ سالمه..مربی امادگی جسمانی و قهرمانی کشوری زیر مجموعه رشته های رزمی رو چندین سال قبل داشتم.سابقه مربی بدنسازی ام تقریبا ۱۵ سال هست.لیسانس دبیری علوم.دارم همسرم ۱۷ ساله کارمند موسسه مالی اعتباری و پسرم ۷ ساله.بهترین روش برای مهاجرت چیه برامون

    2021-06-13

    بهترین روش مهاجرت برای شما از طریق کاری هستش. ولی برای همسرتون ممکنه موقعیت های کاری بیشتری باشه. همچنین از طریق تحصیل فرزندتون هم می تونین اقدام کنید

    2021-04-02

    سلام خسته نباشید. من 33 سالم هست آیلتس 7.5 دارم و به مدت سه سال در رشته فناوری اطلاعات در دانشگاه علمی کاربردی پودمانی مشغول به تحصیل بودم در مقطع کارشناسی. همزمان هم در یک شرکت مشغول به کار برنامه نویسی بودم. لازم به ذکره که دانشگاه رو فقط پنجشنبه و جمعه میرفتم و 5 روز باقی مونده هفته رو روزانه 8 ساعت کار میکردم. یعنی 40 ساعت در هفته که فول تایم هست. سوالم اینه که الان میتونم بدون دردسر برای اسکیلد ورکر کانادا اقدام کنم یا آفیسر به این همزمانی تحصیل و کارم ایراد میگیره؟ راهی هست که اثبات کنم تحصیلم و شغلم لزوما همزمان نبودن؟

    2021-04-05

    میتونید یه نامه بگیرید که کلاساتون پنج شنبه و جمعه بوده بهتره برای ارشد اقدام کنید که شانستون بالاتره همچنین برای اطلاعات کامل تر با مشاورینمون رایگان ارتباط بگیرید

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ