مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا
  • نویسنده: نریمان پارسا
  • مهاجرت به استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    برای دریافت مشاوره رایگان جهت تحصیل در استرالیا، انتخاب دانشگاه و بررسی کلیه مدارک و توانایی فردی شما و در آخر، تشکیل یک پرونده‌ی قوی مهاجرتی در کنار تیمی مجرب از متخصصین اخذ ویزای تحصیلی با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، کافیه با ما تماس بگیرید:

    02171400111

    کشور استرالیا در سال 2022 به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت تحصیلی در جهان (3 مقصد برتر) به ویژه برای متقاضیان ایرانی و در کل کشورهای آسیایی انتخاب گردیده و اینگونه انتظار است که وضعیت ذکر شده برای سال تحصیلی 2023 نیز پابرجا باشد؛ مخصوصا که رقبای  اصلی انگلیسی زبان استرالیا مانند انگلیس، آمریکا و... به خاطر سختی‌های گاها افراطی در شرایط پذیرش، هزینه‌های بسیار گزاف و به ویژه سخت‌گیری صدور ویزا برای مردم ایران، از دید متقاضیان کمی از میدان رقابت مهاجرت تحصیلی خارج گردیده و در حال حاضر در کنار استرالیا تنها رقیب باقیمانده از نظر محبوبیت، کشور کانادا است که باقی مانده. از طرفی چون روش تحصیلی دارای سهولت و انعطاف بیشتر نسبت به دیگر روشهای مهاجرتی برای استرالیا بوده و این روش بهتر و سریع‌تر شخص متقاضی را به اقامت دائم و شهروندی رسانده، بنابراین مهاجرت تحصیلی به استرالیا در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین روش مهاجرتی به این کشور زیبا در نظر گرفته می‌شود.

    از سوی دیگر، بنا بر آنچه که از مهاجران از جمله هم‌وطنان خودمان در این کشور دیده و یا حداقل شنیده‌ایم، مردم استرالیا به عنوان یکی از پذیرا ترین مردم دنیا از نظر استقبال از مهاجران و زندگی مسالمت‌آمیز در کنار آنان انتخاب شده و استرالیا دارای رتبه‌ی جهانی بسیار بالایی در زمینه رفتار ضد نژادپرستانه را از آن خود هر ساله می‌نماید. از طرفی دیگر دولت استرالیا، افراد تاثیر مسئول و تاثیر گذار در امور اقتصادی و اشتغال و همچنین مردم این کشور، همواره حضور مهاجران در بازار کار این کشور را بر شرایط اقتصادی و همچنین جمعیتی استرالیا مثبت و سازنده ارزیابی می‌نمایند و برای همین است که سیاست‌های دولت استرالیا و نحوه عملکرد اداره مهاجرت این کشور در سالیان اخیر در راستای جذب مهاجران بیشتر بوده و در هر سال میلادی به صورت به روز رسانی‌های حتی ماهانه در زمینه اخبار مهاجرتی این کشور اعلام می‌شود که دولت استرالیا نیز، افزایش مهاجران در طول سال‌های آینده و جذب محصلان و نیروی کار مفید از هر نقطه جهان را در دستور کار خود قرار دهد. در سال جاری نیز با پیروزی حزب کارگر و انتخاب آنتونی آلبانیزی به عنوان نخست وزیر استرالیا، سایست‌های مهاجر پذیری و همچنین پرونده‌های در حال حاضر در جریان بسیار بهتر و کارآمدتر خواهد شد.

    از سوی دیگر استرالیا یکی از برترین و باثبات‌ترین اقتصادهای جهان را دارا بوده و بسیاری از شاخص‌های کیفی این کشور برای زندگی از جمله شاخص‌های توسعه انسانی در آن بسیار بالا می‌باشد. سیستم آموزشی و تحصیلی کشور استرالیا در رده‌بندی برترین نظام‌های اموزشی در کل دنیا قرار می‌گیرد. 7 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر این کشور دارای رتبه زیر 100 جهانی جهان قرار گرفته و همچنین به دلیل ساختار و پیکربندی بسیار عالی در هرم جمعیتی‌ این کشور، استرالیا خوشبختانه در دنیای امروزی از بازار کار بسیار قوی و کارآمد برخوردار می‌باشد. این دلایل و ده‌ها دلیل دیگر از این قبیل، تحصیل، سفر و مهاجرت به استرالیا را بسیار محبوب نموده است و به طور خلاصه مهاجرا به این کشور برای متقاضی یک زندگی مرفه، پیشرفته، با امنیت و آرامش بالا، برقرار بودن حقوق بشر به طور تمام و کمال، فرصت‌های زیاد برای پیشرفت در هر زمینه از جمله در زمینه کاری، تحصیلی، علمی، اهداف بزرگ شخصی و... و همه‌ی این‌ها به همراه امکان زندگی در جامعه‌ای چند فرهنگی و ده‌ها مزیت اصلی دیگر را به ارمغان خواهد آورد.

    با این‌ حال، فرآیند مهاجرت به چنین کشور پر تقاضا و محبوبی می‌تواند بسیار حساس و پیچیده باشد، به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا پرونده خود را به مشاورین مجرب بسپارند. در ادامه مطلب چندی از دلایلی را که نیاز به مشاور امور مهاجرتی در فرآیند مهاجرت به استرالیا ضروری می‌سازد، بررسی می‌کنیم.

    چرا برای مهاجرت به استرالیا انجام مشاوره ضروری است؟

    چرا برای مهاجرت به استرالیا انجام مشاوره ضروری است؟

    از جمله دلایل اصلی در راستای ضرورت انجام مشاوره تخصصی توسط افراد با تجربه پیش از اقدام و همچنین صرف وقت، هزینه و در یک کلام سپردن سرنوشت مهاجرتی‌تان به افراد دیگر، می‌توان موارد اصلی ذیل را بیان نمود:

    فرآیند دریافت ویزای استرالیا حساسیت بالایی دارد.

    هر کشوری برای صدور انواع ویزا به ویژه کشورهای محبوب برای مهاجرت مانند استرالیا، دارای حساسیت‌های خاص خود هستند که این حساسیت‌ها و جست و جو به دنبال ارجحیت‌های بالاتر در بررسی پرونده متقاضیان تاثیر مستقیم خواهد داشت. متقاضیان بدون آشنایی کامل نسبت به این پروسه به روش اقدام شخصی ممکن است هنگام ارائه مدارک خود به دانشگاه‌ها، موسسات کاریابی و در آخر و مهم‌تر از همه سفارت این کشور در کلیت و یا حتی در موارد کوچکتر مانند برخی جزئیات مربوط به مدارک مانند تمکن مالی، هویتی، تحصیلی، شغلی و... اشتباهاتی حتی جزئی را انجام داده که اگرچه ممکن است آن اشتباه در نگاه اول در برابر کلیت پرونده موردی کوچک بوده ولی باید گفت در اکثر مواقع همین اشتباه کوچک ممکن است یک موردی مهم و بزرگ به حساب آمده و از آنجایی که حرف اول و آخر و در واقع بیشترین قدرت و اختیار در دست آفیسر بررسی کننده پرونده‌ی ویزا برای تصمیم در این مورد بوده، بنابراین حتی یک اشتباه کوچک، بسته به نظر، خلق و خو و شدت حساسیت در رفتار و تصمیم به صورت کلی و یا حتی لحظه‌ای در آفیسر بررسی کننده پرونده، می‌تواند سرنوشت صدور ویزای شخص را به کل دستخوش تغییر نماید. در صورتی که مشاور امور مهاجرتی با سابقه کار درخشان و طولانی مدت در این مسیر، با کلیه مواردی که به آن‌ها اندک اشاراتی شد، آشنا خواهد بود و بنابراین به خوبی و با تسلط کامل در جریان است که که آفیسر بررسی کننده پرونده ویزا بر روی چه مواردی حساسیت بیشتر داشته و پیرامون این اطلاعات و نکات مهم کوچک و بزرگ همواره از نظر اطلاعات و دانش به روز است. بنابراین یقینا بهره ‌گیری از مشاور مهاجرتی، ریسک ریجکتی ویزا را تا حد بسیار زیادی می‌تواند کاهش دهد و در نتیجه خیال شما از وقت و هزینه‌ای که می‌گذارید بسیار راحت‌تر خواهد بود.

    • گروه مهاجرتی ادب با بیش از 10 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی، از طریق مشاوره رایگان شرایط شما را برای مهاجرت به استرالیا ارزیابی کرده و در صورت عقد قرارداد، تمامی مراحل آن از جمله اخذ ویزا را به نمایندگی از شما بر عهده خواهد گرفت.

    فرایند اپلای برای دانشگاه و ویزا هزینه‌ بر و نیازمند تخصص است.

    بسیاری از افراد متخصص و دخیل در پروسه و مسیر مهاجرت تحصیلی به استرالیا را در حال حاضر برترین، راحت ترین و سریع‌ترین روش مهاجرت به این کشور، اخذ اقامت دائم و در نهایت دستیابی به شهروندی و پاسپورت استرالیا می‌دانند؛ همانطور که موسسه ادب بارها و بارها به این مورد از جمله در همین مطلب نیز اشاره کرده است. اما یقینا برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، علاوه بر وجود حساسیت بر صدور ویزا درست مثل روش‌های دیگر مهاجرتی به این کشور و طبق آنچه که در بند ماقبل تا جای امکان تشریح گردید، حساسیت‌های خود را در زمینه ریز به ریز و جزئیات پروسه مهاجرتی خود داشته و همچنین روش تحصیلی جزء روش‌های با هزینه بیشتر به حساب می‌آید. بنابراین یکی از اولین قدم‌ها برای مهاجرت تحصیلی و مشخص کردن یک سری موارد ضروری مانند رشته، مقطع، شهر و استان و دانشگاهی استفاده از دانش و تخصص افراد مجرب و با سابقه درخشان در این زمینه می‌باشد و در غیر این صورت ممکن است که هزینه و زمان بسیاری را از دست داده و چه بسا که نتیجه‌ای دلخواه را در آخر کسب ننمایید. یک مشاور مهاجرتی مجرب با تطبیق دادن شرایط شما با شرایط حاکم و خواسته‌های خودتان، شانس شما را برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های برتر و یا حداقل ارجح استرالیا را ارزیابی نموده و بهترین گزینه‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد.

    • کلیه متقاضیان عزیز می‌توانند با مشاوره رایگان گروه مهاجرتی ادب، شرایط خود را برای پذیرش از دانشگاه‌ها و همچنین اخذ ویزای تحصیلی استرالیا ارزیابی نموده و نسبت به هزینه‌ها و شرایط کلی آگاهی پیدا نمایند. ادب ویزا با استفاده از تیمی مجرب از کارشناسان مهاجرتی، تمامی مراحل اخذ پذیرش تحصیلی را با دقتی بالا انجام داده و مسیر مهاجرتی برای متقاضیان را هموار می‌می‌سازد. همچنین پس از انجام مشاوره و بررسی اولیه، اگر مایل به تشکیل پرونده و پیش‌روی پروسه را داشته و یا حتی صرفا به دنبال اطلاعات بیشتر و تخصصی‌تر پیرامون روند مهاجرت تحصیلی هستید، می‌توانید وقت مشاوره ارشد و مشاوره تخصصی را رزرو نمایید.

    برداشت اشتباه از مهاجرپذیر بودن استرالیا و بی‌گدار به آب زدن

    از آنجا که استرالیا به عنوان کشوری مهاجرپذیر آن هم با آغوشی گرم شناخته شده و اینکه برای شخص متقاضی یک زندگی عموما مرفه و با آرامش و دارای آینده‌ای درخشان در انتظار بوده، حقیقتی غیر قابل انکار است! اما خب باید از این حقیقت بسیار زیبا و واقعی به خوبی برداشت گردد و شخص مایل به مهاجرت به این کشور درک درستی از آن داشته باشد و به طور خلاصه بداند که دسترسی به این مزایای بی‌شمار چه بهایی داشته و به چه صلاحیت‌ها و ارجحیت‌هایی در همه زمینه‌ها (علمی، تحصیلی، کاری، تمکن مالی و...) نیازمند خواهد بود. در واقع در این بخش ما بیشتر قصد داریم تا مفهوم از دید مقابل را برسانیم و آن اینکه یک رویا و صرفا یک هدف بی برنامه برای رسیدن به این کشور و مزایای بی ‌شمار آن، باعث شده تا افراد بسیار زیادی که دارای وضعیت مهاجرتی کاملا نامناسب هستند و عملا فاقد صلاحیت‌های لازم بوده، در این راه قدم برداشته و به علت راهنمای اشتباه در مسیر انتخابی، پس از تلف شدن مدت زمان و هزینه‌های نه چندان کم، در آخر به خواسته‌ و هدف خود نیز نخواهند رسید.

    برای مثال‌ ممکن است شخصی برای رسیدن به خاک استرالیا آن هم به هر قیمتی، به روش‌های بسیار نامناسبی مانند پناهندگی روی آورد و این دید را در ذهن داشته که در صورت رسیدن به خاک استرالیا و موافقت با کیس پناهندگی وی، آن شخص درست مثل یک شهروند یا فر دارای اقامت دائم کشور استرالیا، می‌تواند یک زندگی خوبی را تجربه کند! و همچنین چندین مثال دیگر مانند آنچه که اندک اشاره‌ای به آن شد و بنابراین بررسی آینده مهاجرتی شما آن هم به صورت دلسوزانه و نه صرفا برای اهدافی مانند سودجویی شخصی و صرفا قرارداد بستن با موسسه مهاجرتی مورد نظر، در این راستا بسیار مهم است که در بند بعدی در این باره بیشتر شرح داده‌ایم.

    پیروی مورد قبل، افزایش موسسات حقوقی و مهاجرتی سودجو

    از آنچه که در چندین سال اخیر و به ویژه حداقل 10 سال اخیر مهاجرت به کشور استرالیا به اوج محبوبیت و در نتیجه تقاضای زیاد برای آن رسیده، بنابراین با کمال تاسف باید گفت که افراد زیادی که بسیار هم مدعی بوده، کلاهبردار و متاسفانه معمولا هم به سختی قابل تشخیص هستند، تحت عنوان موسسات مهاجرتی، حقوقی یا افراد متخصص در زمینه امور مهاجرت، امور انجام پرونده‌ها و ویزای تحصیلی، اخذ پیشنهاد شغلی و ویزای کاری و... پدیدار شده‌اند شده‌اند و حتی در صورتی که آن شخص یا موسسه اگر مستقیما کلاهبرداری نکرده، حداقل در بهترین حالت بدین صورت بوده که آن شخص یا موسسات پروسه پرونده مهاجرتی شخص متقاضی را بدون در نظر گرفتن نفع متقاضی و بلکه صرفا برای بستن قرارداد و سودجویی شخصی خود پیش برده و بنابراین با وقت، هزینه و در یک کلام سرنوشت شخص متقاضی بازی می‌کنند.

    چه بسا حتی افراد یا موسسات زیادی بوده‌اند که با داشتن مدت زمان قابل توجهی فعالیت درخشان در این مسیر، یکدفعه به جهت مخالف برای طی کردن راه صد ساله در یک شب از نظر سود شخصی تغییر مسیر داده‌اند و با کلاهبرداری‌های کلان، دست متقاضیان بسیاری را خالی گذاشته و سپس ناپدید شده‌اند. در این مورد ما به متقاضیان پیشنهاد می‌کنیم که حداقل کاری که می‌توانند بکنند این بوده که از موسسه مورد نظر درخواست ارائه مجوزهای رسمی لازم را نمایند. (به عنوان نمونه مجوز از وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای یک موسسه فعال در زمینه مهاجرت تحصیلی). همچنین شهرت و سابقه درخشان موسسه مد نظر با کمی تحقیق از خود آن موسسه یا با مشورت با افراد دیگری که دست خالی از آن موسسه بیرون نیامده نیز تاثیر بسیار خوبی در راستای آشنایی بهتر با معتبر بودن تیم مهاجرتی مورد نظر خواهد داشت.

    کلام آخر

    کلیه متقاضیانی که قصد مهاجرت تحصیلی و تحصیل در استرالیا را دارند، می‌توانند با کارشناسان ما تماس گرفته و با بیان شرایط خود، بصورت رایگان مشاوره مهاجرت به استرالیا دریافت کرده و همچنین در صورت تمایل برای بررسی تخصصی مدارک و شرایط و ارائه مشاوره و راهکارهای تخصصی‌تر در این راستا، می‌توانید از لینک رو به رو،  وقت مشاور ارشد را رزرو نمایید : رزرو وقت مشاوره تخصصی

    تلفن تماس: 02171400111

    سوالات متداول مشاوره رایگان مهاجرت به استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (3 پاسخ)
    2021-12-09

    سلام وقتتون بخیر من ۱۹ سالمه عضو تیم ملی جوجیتسو هستم و چندین مقام بین المللی و کشوری دارم و حتی تو مسابقات جهانی هم شرکت کردم سطح زبانم هم درحد پایه خوب هستش و عموم هم تو استرالیا زندگی میکنه ایا با این شرایط میتونم به استرالیا مهاجرت کنم به عنوان ورزشکار و ورزشم رو اونجا ادامه بدم؟

    2021-12-12

    سلام. اگه کارنامه کاری ورزشیتون واقعا خوب باشه بله اتفاقا بهترین روش برای شما همین راه است.

    2021-10-01

    با سلام بنده ۲۱ سالم هست مدرک دیپلم گرافیک دارم سابقه کار ندارم میخواستم از طریق ویزای کار به عنوان یک نیروی کار شغل آزاد برای یکی از کشور های آمریکا کانادا یا استرالیا اقدام کنم میشه راهنمایی بفرمایید کدام از این کشور ها به مراتب شرایط بهتر و آسان تری برای ویزای کار دارند؟ و اینکه آیا تمکن مالی نیاز هست یا خیر؟ ممنون میشم پاسخ بدید باتشکر

    2021-10-17

    سلام سابقه کار خیلی مهم هست و چه بسا واجب! از نظر سختی هم به ترتیب کانادا - استرالیا - آمریکا از آسان به سخت

    2021-08-31

    سلام خسته نباشید برادر من ۱۰ سال هست در استرالیا اقامت دائم دارن در واقع سیتیزن استرالیا هستن میخواستم ببینم راهی من و دو فرزند و همسرم از طریق دعوتنامه ی برادرم به استرالیا مهاجرت کنیم؟ ممنون میشم از راهنماییتون

    2021-09-08

    ابتدا بهتره خودتون بصورت تکی از طریق برادرتون اقدام کرده و سپس برای همسر و فرزندانتون اقدام نمایید.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ