راهنمای کامل تهیه مسکن در ونکوور 2023
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    ونکوور در چشم اندازی زیبا و در امتداد سواحل غربی کانادا قرار دارد. این شهر آب و هوایی گرم، مردمانی دوستانه و فرصت‌های زیادی برای زندگی ارائه می‌دهد. در کنار همه مزایایی که شما با مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا، مهاجرت کاری و... بدست آورده و مقصد نهایی‌تان برای اسکان و اقامت به زندگی در ونکوور ختم شده، سفر ماجراجویانه شما با انتخاب مسکن در این شهر شروع خواهد شد. بدین معنا که باید از قبل از پا گذاشتن به خاک کانادا، در مورد محله‌های ونکوور، انواع مسکن و شرایط اجاره و خرید خانه اطلاعات خود را کامل کنید. 

    آب و هوای ونکوور نسبت به مرکز کانادا معتدل است. در بین شهرهای بزرگ کانادا، زمستان‌های ونکوور گرم‌تر از مناطق دیگر کانادا است. کوه‌های اطراف شهر از ورود هوای سرد جلوگیری می‌کنند و از طرفی، اقیانوس آرام باعث حفظ گرمای هوا می‌شود. همین امر باعث شده است تا زمستان در ونکوور قابل تحمل باشد. ونکوور به طور متوسط 11 روز در سال بارش برف دارد که همین مقدار برای لذت بردن شما از هوای برفی کفایت می‌کند. وقتی تابستان فرا می‌رسد، هوا خشک، آفتابی و گرم است و مردم از حضور در بیرون از خانه لذت بسیار می‌برند. ونکوور همچنین یکی از پر رونق‌ترین اقتصادهای کانادا را دارد. با داشتن بزرگترین مرکز صنعتی و اقتصاد متنوع، پیدا کردن شغل در این شهر دشوار نیست. ونکوور با فضای سبز فراوان، مدارس خوب و فرصت کافی برای فعالیت در فضای باز، مکانی عالی برای تشکیل خانواده است.

    ونکوور دارای سیستم حمل و نقل عمومی گسترده‌ای است، بنابراین رفت و آمد در شهر آسان می‌باشد. اگر در محله‌ای زندگی می‌کنید که دسترسی ترانزیت خوبی دارد، ممکن است حتی نیازی به ماشین نداشته باشید. ونکوور شهری بسیار متنوع است و مردم از سرتاسر جهان آن را خانه خود می‌دانند. این تنوع یکی از چیزهایی است که ونکوور را به مکانی پر جنب و جوش و هیجان انگیز برای زندگی تبدیل می‌کند. اگر به دنبال شهری هستید که همه چیز را داشته باشد، ونکوور باید در صدر لیست شما باشد. ما در این مطلب، راهنمای کامل تهیه مسکن در ونکوور را ارائه می‌دهیم.  

    بازار مسکن در ونکوور

    بازار مسکن در ونکوور

    ونکوور یکی از گران‌ترین شهرهای آمریکای شمالی است. این شهر بعد از تورنتو، دومین شهر گران برای خرید و اجاره خانه در کانادا است. در حالی که تازه واردان به سبک زندگی در مرکز شهر تمایل پیدا می‌کنند، اما هزینه‌های اجاره و خرید خانه در ونکوور هر سال نسبت به سال قبل افزایش پیدا می‌کنند. زندگی در حومه شهر اغلب ارزان‌تر از مرکز شهر است.

    مسکن در ونکوور به شکل متراکم و فشرده است زیرا شهر از نظر جغرافیایی توسط دریا و کوه محدود شده است. این امر توسعه در منطقه و به طور بالقوه گزینه‌های اجاره شما را محدود می‌کند. ونکوور مجموعه‌ای از آپارتمان‌های مختلف را در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها ارائه می‌دهد. هر چه منطقه زیباتر باشد، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید،.

    یک آپارتمان در یک منطقه گران قیمت تقریباً 2400 دلار کانادا در ماه هزینه اجاره خواهد داشت. همان آپارتمان در یک منطقه ارزان قیمت حدود 1800 دلار کانادا در ماه برای شما هزینه دارد. اگر می‌خواهید مقداری پول پس انداز کنید، آپارتمان‌های استودیویی یا همان سوئیت‌ها را بررسی کنید که ارزان‌تر هستند.

    آپارتمان‌های استودیویی در یک منطقه مرفه، 1600 دلار در ماه برای شما هزینه دارد. در یک منطقه ارزان‌تر، هزینه اجاره آپارتمان‌های استودیویی به 1100 دلار در ماه می‌رسد. که بسیار معقول‌تر است. خدمات اولیه شما تقریباً 100 دلار هزینه دارد که شامل گرمایش، برق و گاز می‌شود. هزینه قبض اینترنت حدود 60 دلار در ماه خواهد بود. تلفن همراه شما حدود 55 دلار در ماه هزینه خواهد داشت. در مجموع، حداقل هزینه‌های مسکن شما تقریباً 1400 دلار در ماه برآورد می‌شود.

    محله‌های معروف در ونکوور

    محله‌های معروف در ونکوور

    با وجود حدود 70 محله در ونکوور، ما مطمئن هستیم که محله‌ای را پیدا خواهید کرد که با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد. شما با شناخت محله های معروف ونکوور می‌توانید فرآیند تهیه مسکن در این شهر را برای خود راحت‌تر کنید:

    مرکز شهر (Downtown)

    در حالی که مرکز شهر ونکوور بسیار کوچک است، اما مملوء از آپارتمان‌های کوچک در ساختمان‌های بلند مرتبه است. در گوشه بندر کوست کوآل (Coast Coal)، افرادی مانند بازنشستگان، مهاجران و مدیران شرکت‌ها زندگی می‌کنند. مرکز شهر دقیقاً در نزدیکی بندر قرار دارد و باعث شده تا این پارادوکس در عین زیبایی، منجر به افزایش قیمت‌ها در این منطقه شود.

    در محله ییل تاون (Yaletown) در مرکز شهر ونکوور، تعداد زیادی واحد برای اجاره پیدا خواهید کرد. در محله دانشجویان زیادی در آپارتمان‌های دنج زندگی می‌کنند. سپس محله چینی‌ها وجود دارد که احتمالاً ارزان‌ترین مکان برای اجاره در این منطقه است.

    وست اند (West End)

    درست در کنار مرکز شهر ونکوور، انواع مختلفی از آپارتمان‌های اجاره‌ای را در محله وست اند خواهید دید. قیمت اجاره در این محله ارزان‌تر از مرکز شهر است. همچنین مراکز خرید اصلی ونکوور در این محله واقع شده‌اند.

    صدها رستوران فوق العاده نیز وست اند وجود دارند که می‌توانید منوی غذایی آنها را امتحان کنید. بنابراین اگر می‌خواهید در این محله زندگی کنید، کمی بودجه برای نوش جان کردن انواع غذای کنار بگذارید. اگر می‌خواهید در شهر با خودروی شخصی رانندگی کنید، وست اند خیلی ایده آل نیست زیرا پارکینگ در این محله بسیار محدود است.

    کریسدیل (Kerrisdale)

    تنها 20 دقیقه از مرکز شهر ونکوور، محله کریسدیل قرار دارد. مرکز خرید اصلی این محله به عنوان «Village» شناخته می‌شود که 200 تجربه خرید منحصر به فرد را در امتداد خیابان‌های آرام با ردیف‌های زیبای درختان ارائه می‌دهد. در نزدیکی این منطقه، خانه‌های قدیمی‌تر، ساختمان‌های تازه ساخت، آپارتمان‌های بلند و همچنین آپارتمان‌های کم ارتفاع را خواهید دید. معماری خانه‌ها در کریسدیل بسیار دیدنی است و زندگی در هر آپارتمان در این منطقه ارزش صرف هزینه را دارد.

    انواع مسکن در ونکوور

    انواع مسکن در ونکوور

    تنوع در انواع خانه می‌تواند برای هر فردی مفید باشد زیرا گزینه‌های مختلفی را در اختیار و قرار می‌دهد. آنچه در نهایت انتخاب خواهید کرد اغلب به مکان، نیازها و بودجه شما بستگی دارد. در ادامه به انواع مسکن در ونکوور اشاره می‌کنیم:

    خانه‌های مستقل

    خانه‌های مستقل یکی از محبوب‌ترین انواع خانه‌ها در ونکوور کانادا هستند، زیرا مستقل بوده و هیچ دیوار مشترکی با خانه‌های دیگر ندارد. علاوه بر این، اکثر خانه‌های مستقل دارای حیاط جلویی و حیاط خلوت هستند، بنابراین برای خانواده‌هایی که به دنبال فضای باز بیشتری نیاز دارند، گزینه عالی خواهد بود.

    خانه‌های مستقل گران‌ترین نوع مسکن در ونکوور هستند. در حالی که داشتن یک خانه مستقل به شما حریم خصوصی و فضای بیشتری می‌دهد، اما اجاره و خرید آن نیز بالاست. علاوه بر این، شما مسئول نگهداری کل خانه هستید. همچنین این منازل معمولاً مالیات بر دارایی بیشتری نسبت به سایر خانه‌ها پرداخت می‌کنید زیرا مالیات‌ها بر اساس ارزش دارایی تعیین می‌شود.

    خانه‌های نیمه مستقل

    خانه‌های نیمه مستقل در ونکوور در اندازه‌های مختلف وجود دارند، اما همه آنها از طریق دیواری با خانه کناری مشترک است. خانه‌های نیمه مستقل ممکن است عناصر مشترک دیگری مانند حصار یا راهرو داشته باشند.

    خانه‌های نیمه مستقل معمولاً ارزان‌تر از خانه‌های مستقل هستند، اما شما بخشی از حریم خصوصی خود را برای این هزینه کمتر رها می‌کنید. اگر سازه به خوبی ساخته شده باشد، ممکن است هرگز صدای همسایه خود را نشنوید. از سوی دیگر، ممکن است همسایه‌ای داشته باشید که همیشه سر و صدا می‌کند!

    خانه‌های شهری

    خانه‌های شهری

    خانه‌های شهری ردیفی از خانه‌ها هستند که در آن هر واحد دیوارهای مشترکی در دو طرف با همسایگان خود دارد. گفته می‌شود، واحدهای انتهایی تنها یک دیوار مشترک دارند، بنابراین شبیه به یک خانه نیمه مستقل هستند. خانه‌های شهری معمولا ارزان‌تر از خانه‌های مستقل و نیمه مستقل هستند.

    این روزها خانه‌های شهری لوکس زیادی در ونکوور دیده می‌شوند که می‌توانند هزینه زیادی را به گردن شما بیندازند. برخی از صاحبان خانه‌های شهری دارای حیاط خلوت خصوصی هستند، در حالی که برخی دیگر در سطح زمین یا پشت بام پاسیو دارند. همچنین هر مالک مسئول نگهداری از اموال شخصی خود است.

    کاندومینیوم‌ها

    کاندومینیوم یا به اختصار کاندو، ساختمان‌های بزرگی هستند که واحدهای زیادی دارند. هر واحد دارای یک مالک جداگانه است، اما شاید عناصر مشترک زیادی مانند لابی، مرکز تناسب اندام، گاراژ پارکینگ، استخر، حیاط و غیره داشته باشند. یک شرکت کاندو (که در برخی استان‌ها سندیکا نیز نامیده می‌شود) برای حفظ مقررات جهت استفاده از همه عناصر مشترک مورد نیاز است. این کاندومینیوم‌ها برای کسانی که به تازگی مهاجرت به کانادا کرده هم از نظر هزینه و هم از نظر جو همسایگی در آن‌ها ،بسیار محبوب هستند.

    شرکت تضمین می‌کند که ساختمان در حال اجرا و در حد بودجه است. آنها همچنین توصیه‌هایی را در مورد تعمیرات و انتخاب پیمانکاران ارائه می‌دهند. به عنوان یک ساکن، می‌توانید به تصمیمات شرکت کاندو رأی دهید. برای کمک به پرداخت تمام امکانات رفاهی استاندارد و تعمیر و نگهداری ساختمان، هر یک از ساکنان هزینه‌های کاندو را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنند.

    خانه‌های شهری کاندو

    خانه‌های مسکونی کاندو شبیه خانه‌های شهری سنتی هستند، اما یک شرکت کاندو مالکیت و نگهداری هر عنصر خارجی مانند حیاط، پارکینگ و امکانات مشترک را دارد. ساکنان هزینه‌های نگهداری ماهیانه را پرداخت می‌کنند که به سمت امکانات رفاهی و محوطه سازی می‌رود.

    خانه‌های مسکونی کاندو نیز می‌توانند ظاهر متفاوتی نسبت به خانه‌های شهری سنتی داشته باشند. بسیاری از خانه‌های مسکونی کاندو روی هم قرار گرفته‌اند، بنابراین ممکن است همسایه‌ای در بالا یا پایین خود داشته باشید. اکثر خانه‌های کاندو هنوز هم فضای خصوصی در فضای باز مانند پاسیو، بالکن یا پشت بام را ارائه می‌دهند.

    خانه‌های ییلاقی

    خانه‌های ییلاقی

    خانه‌های ییلاقی نوعی خانه مستقل هستند. آنها معمولاً حداقل پله‌ها را دارند و بیشتر قسمت‌های نشیمن و خواب در یک طبقه واحد واقع شده‌اند. برخی از خانه‌های ییلاقی یک پله دارند که به یک اتاق خواب اضافی منتهی می‌شود.

    بسیاری از خانه‌های ییلاقی دارای یک زیرزمین نیز هستند که صاحبان خانه آن را به یک فضای قابل استفاده بازسازی کرده‌اند. خانه‌های ییلاقی سبکی قدیمی‌تری از خانه دارند که دیگر چندان ساخته نمی‌شوند، زیرا خانه‌های دو طبقه اکنون توسط سازندگان ترجیح داده می‌شوند.

    اسپلیت لول

    به ندرت می‌توان خانه‌های اسپلیت لول را دید، اما هنوز هم در میان برخی از مردم محبوب هستند. این نوع خانه به طور معمول دارای چندین سطح یا طبقه است. در بیشتر موارد، سطح اصلی دارای مناطق نشیمن مشترک مانند آشپزخانه و اتاق نشیمن است. سطح بالا دارای اتاق خواب است، در حالی که سطح پایین معمولاً به عنوان یک اتاق خانوادگی استفاده می‌شود. خانه‌های اسپلیت لول دارای طرح ‌بندی‌های مختلفی هستند، اما رایج‌ترین آن‌ا تقسیم ‌بندی جانبی و پشتی است.

    دوبلکس، تریبلکس، فوربلکس

    دوبلکس، تریبلکس و فوربلکس به ترتیب شامل دو، سه و چهار خانه هستند. هر واحد ورودی جداگانه خود را خواهد داشت و خانه ممکن است چندین طبقه داشته باشد. این نوع خانه‌ها در کانادا معمولاً یک مالک دارند و واحدهای اضافی اجاره داده می‌شوند.

    گاهی اوقات ممکن است مالکان مختلفی صاحب واحد جداگانه باشند. بسته به نحوه چیدمان خانه‌ها، ممکن است برخی از عناصر مشترک مانند پارکینگ و حیاط در این منازل وجود داشته باشد. اگرچه هنوز هم می‌توانید این واحدهای مسکونی را در بسیاری از شهرها پیدا کنید، به ندرت می‌توان آنها را به عنوان ساختمان‌های جدید مشاهده کرد.

    اقامت موقت در ونکوور

    اقامت موقت در ونکوور

    قبل از اینکه به یک محله خاص در ونکوور بروید، ایده خوبی است که مکانی را برای اجاره موقت جهت چند هفته اول خود بعد از ورود به کانادا رزرو کنید. این کار به شما امکان می‌دهد که از محله‌های مختلف ونکوور بازدید کنید و بهترین تصمیم را باری اقامت دائم خود بگیرید.

    اقامت موقت در ونکوور معمولاً شامل هتل‌ها، متل‌ها، خانه‌های مشترک، خانه‌های دانشجویی و خوابگاه‌ها هستند. خانه‌های مشترک که در آن یک اتاق به فرد اجاره داده می‌شود، به دلیل ارزان بودن محبوبیت زیادی دارد. نرخ اقامت موقت در ونکوور از 140 دلار کانادا در هر شب شروع می‌شود. هزینه اقامت در خانه‌های مشترک اغلب زیر هزار دلار کانادا در ماه است.

    اجاره مسکن در ونکوور

    اجاره مسکن در ونکوور

    از آنجایی که افراد تازه وارد معمولاً چند سال طول می‌کشد تا برای پیش‌ پرداخت برای خرید خانه پس ‌انداز کنند، اکثر مردم وقتی برای اولین بار به کانادا می‌رسند، خانه مورد نظر خود را اجاره می‌کنند. بسته به بودجه، تعداد نفرات و محله‌ای که می‌خواهید در آن زندگی کنید، این امکان را دارید بین انواع مختلف مسکن مانند آپارتمان، کاندو، خانه شهری، خانه‌های نیمه مستقل و مستقل یکی را انتخاب کنید.

    ونکوور یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا برای اجاره مسکن است. از مارس 2022، متوسط اجاره ماهانه برای یک واحد یک خوابه در ونکوور بزرگ 2239 دلار کانادا است و برای یک واحد دو خوابه، شما حدود 3050 دلار کانادا در ماه هزینه پرداخت خواهید کرد. آپارتمان‌ها در ونکوور معمولاً ارزان‌تر از سایر گزینه‌های اجاره‌ای هستند، با میانگین اجاره ماهانه حدود 1795 دلار کانادا برای یک واحد یک خوابه و 1957 دلار کانادا برای یک واحد دو خوابه قیمت گذاری می‌شوند.

    هزینه‌های اجاره مسکن در سایر نواحی شهر ونکوور به غیر ونکوور بزرگ نسبتاً کمتر است. در خارج از مرکز شهر و در منطقه مترو ونکوور، متوسط اجاره ماهانه یک آپارتمان دو خوابه حدود 2498 دلار کانادا است که به طور قابل توجهی بیشتر از میانگین ملی 1771 دلار کانادا است.

    اجاره خانه به عنوان یک تازه وارد می‌تواند مشکل باشد زیرا بسیاری از صاحبخانه‌ها از مستاجران می‌خواهند قبل از امضای اجاره نامه یک نامه استخدامی یا سابقه اعتباری کانادایی داشته باشند. با این حال، راه‌ حل‌هایی برای این الزامات وجود دارند. حتماً با یک مشاور املاک صحبت کنید، زیرا آنها می‌توانند به شما در پیدا کردن خانه و مقررات حاکم برای بازار مسکن اجاره ونکوور کمک زیادی کنند.

    نکات مهم برای اجاره مسکن در ونکوور

    نکات مهم برای اجاره مسکن در ونکوور

    • شماره تلفن کانادایی، شماره بیمه اجتماعی (SIN)، مدارک شناسایی و پاسپورت خود را آماده کنید. بیشتر صاحبخانه‌ها احتمالاً قبل از امضای قرارداد اجاره، مدرکی دال بر قابلیت اعتماد به شما درخواست می‌کنند. این مدرک اغلب توسط کارفرمای شما در کانادا ارائه می‌شود.
    • سپرده یا بیعانه معمولاً اجاره نیم ماه است. این مبلغ را صاحب خانه بابت حسن استفاده  از منزل دریافت می‌کند. بدین معنا که اگر شما وسیله‌ای از خانه را خراب کنید، صاحب خانه می‌توانید از هزینه بیعانه برای تعمیر آن وسیله بردارد.
    • سعی کنید بازدید از منازل را در مجاورت یکدیگر ترتیب دهید. رفت و برگشت در مناطق مختلف شهر می‌تواند خسته کننده باشد. هر چه انتخاب‌های شما نزدیک‌تر باشند، زمان کمتری را تلف می‌کنید.
    • بدون مشاهده کامل مکان، پول را تحویل ندهید! متأسفانه، برخی از وبسایت‌های آنلاین اقامتگاه ونکوور ممکن است جعلی باشند یا عکس‌ها قدیمی داشته باشند. به خاطر داشته باشید که صاحبخانه‌ها معمولاً پول نقد نمی‌خواهند.
    • از حقوق و مسئولیت‌های خود به عنوان مستاجر آگاه باشید. وقتی در حال مشاهده مکان هستید از پرسیدن سوال دریغ نکنید تا مطمئن شوید که همه چیز را می‌دانید.

    خرید خانه در ونکوور

    خرید خانه در ونکوور

    مقرون به صرفه بودن مسکن یک نگرانی بزرگ ونکوور است، به طوری که بسیاری از مردم تصمیم می‌گیرند در مناطق حومه شهر مانند کوکیتلام، ساری و ریچموند زندگی کنند و در صورت لزوم برای کار به ونکوور رفت و آمد می‌کنند. اما در دهه گذشته، با ادامه افزایش قیمت مسکن، مردم حتی بیشتر به سمت شرق حرکت کرده‌اند یا خانه‌های کوچکتر و چند خانواری را به جای خانه‌های تک واحدی انتخاب می‌کنند.

    به طور کلی، عوامل موثر در قیمت خانه عبارتند از:

    • نوع خانه
    • محله
    • شرایط بازار
    • عرضه و تقاضا

    در حالی که افراد تازه وارد معمولاً برای راحتی بیشتر و آشنایی به سبک زندگی کانادایی می‌خواهند در مرکز شهر زندگی کنند، باید از پس قیمت خرید خانه برآیند. هر چه به سمت شرق می‌روید، قیمت خرید مسکن کمتر می‌شوند. طبق گفته Royal LePage، متوسط هزینه خرید خانه در ونکوور 1253300 دلار کانادا است. این نسبت به سال گذشته 17.1 درصد افزایش داشته است. قیمت متوسط برای یک خانه تک خانواده 1707900 دلار کانادا است. قیمت متوسط برای خرید کاندو 717200 دلار کانادا خواهد بود.

    برای خرید خانه، با یک مشاور املاک در منطقه تماس بگیرید که شما را در فرآیند خرید خانه راهنمایی می‌کند. همچنین ایده خوبی است که با مؤسسه مالی خود یا یک کارگزار وام مسکن صحبت کنید تا تعیین کنید چقدر از وام مسکن می‌توانید بپردازید. با در نظر گرفتن این عدد، زمانی که شروع به جستجوی خانه می‌کنید، محدوده قیمتی هدف را خواهید داشت. خرید خانه ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین اگر فوراً چیزی را پیدا نکردید ناامید نشوید و به پیدا کردن خانه ادامه دهید.

    نکات مهم در خرید مسکن در ونکوور

    نکات مهم در خرید مسکن در ونکوور

    • مکان در هنگام خرید خانه امری کلیدی است. ونکوور شهری بزرگ و متنوع است، بنابراین در نظر داشته باشید که در چه محله‌ای می‌خواهید زندگی کنید. هر محله ویژگی‌ها، امکانات و قیمت خاص خود را دارد. تحقیقات خود را انجام دهید تا بهترین گزینه را برای خود و خانواده‌تان پیدا کنید.
    • بازار مسکن در ونکوور بسیار رقابتی است، بنابراین مهم خواهد بود که قبل از شروع جستجوی خود آماده باشید. بودجه خود را تنظیم کنید و به محض اینکه ملک مناسب را پیدا کردید، آماده ارائه پیشنهاد باشید.
    • به دلیل ماهیت رقابتی بازار، قیمت خانه‌ها در ونکوور از بالاترین قیمت‌ها در کل کشور است. داشتن بودجه و انتظارات واقع بینانه هنگام جستجوی خانه بسیار مهم است.
    • تعداد خانه‌های موجود برای فروش در ونکوور کم هستند که می‌تواند فرآیند جستجو را چالش برانگیز کند. صبور باشید و زمانی که ملکی را پیدا کردید که نیازهای شما را برآورده می‌کند، پیشنهاد را سریع ارائه دهید.
    • در سال‌های اخیر، کاندوها به طور فزاینده‌ای در ونکوور محبوب شده‌اند، زیرا گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری را ارائه می‌کنند. اگر قصد دارید یک کاندو داشته باشید، حتماً در مورد ساختمان و امکانات آن تحقیق کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کند.

    کلام آخر

    ونکوور آب و هوای معتدلی دارد که این یکی از دلایل محبوبیت این شهر برای زندگی است. در ونکوور می‌توانید از هر چهار فصل لذت ببرید، اما زمستان‌ها در مقایسه با سایر نقاط کشور نسبتاً معتدل هستند. ونکوور از نظر پیدا کردن شغل، موقعیت های زیادی را پیش پای شما قرار می‌دهد. برای حمل و نقل مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید به سرعت از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروید.

    اکثر تازه واردانی که به ونکوور نقل مکان می‌کنند، برای چند هفته اول اقامت موقت خود را در کانادا رزرو می‌کنند. این کار به شما زمان می‌دهد تا منطقه را کاوش کنید و به دنبال گزینه‌های مسکن طولانی مدت باشید. به طور کلی، جایی که برای زندگی انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی بر بودجه شما خواهد داشت.

    وقتی محله‌ای را در نظر می‌گیرید، به امکانات موجود در منطقه نگاه کنید. به عنوان مثال، مدارس، فروشگاه مواد غذایی و مراقبت‌های پزشکی چقدر به هم نزدیک هستند؟ رفت و آمد به محل کار چقدر طول می‌کشد؟ آیا حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است؟ هزینه املاک و مستغلات و ارزشی که یک محله به خانواده شما ارائه می‌دهد را در نظر بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت تحصیلی به کانادا با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید: 02171400111

    سوالات متداول راهنمای کامل تهیه مسکن در ونکوور 2023

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت