راهنمای کامل تهیه مسکن در تورنتو
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    سالانه هزاران مهاجر جدید وارد کانادا می‌شوند و به این فکر می‌کنند که آیا خرید خانه بهتر است یا اجاره! کانادا به عنوان متنوع‌ترین کشور از نظر فرهنگی در جهان شناخته می‌شود و کشوری بسیار مهمان نواز است. به عنوان فردی که قصد مهاجرت به کانادا دارد، اطلاع از شرایط بازار مسکن شهر مهمی مانند تورنتو بسیار مهم است. بدین دلیل که وقتی ویزای خود را دریافت کردید و پا به خاک کانادا گذاشتید، باید در جایی ساکن شوید. در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا در مورد تهیه مسکن در تورنتو و شرایط لازم برای خرید و اجاره منزل اطلاعات خود را کامل کنید.

    شرایط زندگی در تورنتو کانادا

    شرایط زندگی در تورنتو کانادا

    قبل از اینکه تصمیم بگیرید به شهری نقل مکان کنید، بهتر است از خود بپرسید که آیا شهر مورد نظر برای شما مناسب است یا خیر. در این میان، تورنتو یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای تازه واردان به کانادا است. این شهر ماهیت بین المللی دارد و کمتر از نیمی از ساکنانش مهاجر هستند. این بدان معناست که شما با جوامعی پررونق از همه فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف در داخل شهر آشنا می‌شوید.

    زندگی در شهر شلوغی مانند تورنتو جنبه‌های مثبت و منفی خود را دارد. تورنتو هیچ کمبودی برای خرید، غذاخوری، تفریحات شبانه، سرگرمی‌ها و موارد دیگر ندارد. همچنین شهر خوبی برای بیزینس، پیدا کردن شغل مناسب یا راه اندازی کسب و کار است. تورنتو برای افراد مجرد و خانواده‌ها به یک اندازه مفید است و زیرساخت‌های شهری و خدمت رفاهی خوبی را به ساکنانش ارائه می‌دهد. اما تورنتو برای دوستداران طبیعت بهترین انتخاب نیست.

    در حالی که تورنتو دارای پارک‌ها، مسیرها و فضاهای سبز بسیار دلپذیری است، در مقایسه با برخی از شهرهای دیگر که طبیعیتی بکر و فضای باز دل انگیزی دارد، فقیر محسوب می‌شود. افرادی هم هستند که به زندگی در محیط‌های خلوت علاقه دارند و تورنتو از این نظر نمی‌تواند گزینه خوبی باشد. اگر به فضای بیشتری برای تشکیل یک زندگی خانوادگی بزرگ نیاز دارید، به اطراف شهر نگاه کنید.

    تورنتو شهری به شدت توسعه یافته است که باعث شده مردم نزدیک به هم و در آپارتمان‌ها زندگی کنند. بدین ترتیب، مهاجران می‌توانند در تورنتو برای اجاره یا خرید مسکن در صورت داشتن اقامت دائم یا شهروندی اقدام کنند و در غیر این صورت صرفا می‌توانند مسکن را اجاره نمایند. اما باید بگوییم که این شهر برای کسانی که به دنبال خرید مسکن است مناسب نخواهد بود. بدن دلیل که تورنتو بالاترین قیمت ملک در کل کشور را دارد! بنابراین اگر بودجه کمی دارید، ممکن است شانسی برای خرید خانه نداشته باشید.

    تهیه مسکن در تورنتو برای کوتاه مدت

    تهیه مسکن در تورنتو برای کوتاه مدت

    برای بسیاری از تازه واردان، یافتن محل اقامت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید پس از ورود به کانادا انجام دهند. مسکن مناسب به شما خانواده‌تان امنیت و راحتی می‌دهد و باعث می‌شود به کارهای اصلی خود اعم از کار و تحصیل بپردازید. همچنین هزینه‌های مربوط به تهیه مسکن بخشی از هزینه‌های ماهانه شما را به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل است که در ابتدا مهم است که به بودجه خود توجه کنید و سپس به دنبال محل مناسب برای اجاره یا خرید باشید که با تصویب قانون جدید، فعلا صرفا افرادی که اقامت دائم یا شهروندی این کشور را داشته ، می‌تواند اقدام به خرید مسکن نماید.

    وقتی برای اولین بار به کانادا می‌رسید، به جایی برای اقامت و اسکان نیاز دارید. اگر نمی‌توانید به حمایت خانواده یا دوستانی که قبلاً در تورنتو زندگی می‌کنند تکیه کنید، باید به دنبال مسکن برای کوتاه مدت یا موقت باشید. محل اقامت موقت برای مدت چند هفته تا چند ماه است که در آن نیازی به امضای اجاره نامه رسمی برای تضمین مکان ندارید. به طور معمول، اقامت کوتاه مدت ارزان‌تر از اقامت در هتل است. در تورنتو و منطقه بزرگ تورنتو (GTA)، انواع مختلفی از مسکن و محل اقامت کوتاه مدت در دسترس است.

    در ادامه به برخی از انواع مختلف اقامتگاه‌های مقرون به صرفه برای اقامت موقت اشاره می‌کنیم:

    1- آپارتمان سرویس دهی شده

    یک آپارتمان سرویس دهی شده که به عنوان «هتل آپارتمان» نیز شناخته می‌شود، مانند داشتن آپارتمان شخصی است. اغلب این آپارتمان‌ها به صورت کوتاه مدت در ساختمان‌های آپارتمانی یا بخشی از یک هتل در دسترس هستند. مزیت یک آپارتمان سرویس دهی شده این است که هزینه‌هایش بسیار ارزان‌تر از اقامت در یک سوئیت هتل مشابه است.

    آپارتمان سرویس دهی شده گزینه‌های مختلفی دارد که شامل یک تا سه اتاق خوابه، آشپزخانه کاملاً مجهز، رختخواب و حوله و همچنین امکانات خشکشویی را خواهید داشت. بسته به نوع ساختمان ممکن است به امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی نیز دسترسی داشته باشید. شرکت‌های آپارتمان‌های خدماتی جداگانه را می‌توان به صورت آنلاین یا از طریق سایت‌هایی مانند Airbnb، Kayak یا Trivago جستجو کرد.

    2- محل اقامت هاستل

    اکثر مردم فکر می‌کنند هاستل‌ها فقط برای جوانان است اما اینطور نیست! Hostelling International (HI) Canada دارای 51 هاستل ساحلی به ساحل در سراسر کانادا است. این مرکز ارائه هاستل دارای چهار هاستل در انتاریو است که یکی از آنها در مرکز شهر تورنتو قرار دارد. شما می‌توانید در هر سنی از اقامت در هاستل استفاده کنید.

    اگر به عنوان زوج یا خانواده به کانادا مهاجرت می‌کنید، اغلب اتاق‌ها دو نفره یا  چهار نفره هستند. هاستل‌ها نه تنها به طور قابل توجهی ارزان‌تر از اقامت در هتل هستند بلکه اغلب در مناطق مرکزی شهر قرار دارند و شما به امکاناتی یک واحد آپارتمانی دسترسی خواهید داشت. همچنین در این مکان با افراد از کشورهای دیگر ملاقات می‌کنید.

    3- محل اقامت مشترک

    محل اقامت مشترک گزینه دیگری برای اقامت موقت است. این نوع اقامت به معنای به اشتراک گذاشتن یک آپارتمان یا خانه با دیگران است. شما به احتمال زیادی در یک اتاق از یک آپارتمان که صاحبش فردی دیگری است، اقامت می‌کنید. سایر قسمت‌های نشیمن را با آشپزخانه، اتاق نشیمن و حمام با سایر مستاجرین یا با خود صاحب ملک مشترک هستید. تبلیغات برای اقامت مشترک را می‌توان از طریق فضای آنلاین و وبسایت‌های مختلف جستجو کرد. هزینه اجاره ماهانه محل اقامت مشترک نیز بسیار پایین‌تر از هتل است و اغلب محبوب ترین روش برای مهاجران (تک نفره یا زوج) محسوب می‌شود.

    4- اقامت دانشگاه

    یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای مهاجرانی که در ماه‌های بهار و تابستان وارد کانادا می‌شوند، اقامت در دانشگاه و کالج است که عمدتا برای دانشجویانی که تحصیل در کانادا کرده، کاربرد دارد. معمولاً از ماه می تا اواسط آگوست که دانشگاه تمام می‌شود، اقامتگاه‌های دانشجویی خالی هستند. سپس افامتگاه‌ها برای دانشجویان ترم تابستان، مسافران یا سایر بازدیدکنندگان از طریق بخش مسکن دانشگاه رزرو می‌شوند. محل اقامت اغلب تمیز و مدرن است و سوئیت‌های دو یا سه خوابه با آشپزخانه و حمام در دسترس هستند. اتاق‌ها معمولا با نرخ هفتگی یا ماهانه در دسترس هستند و اکثر اقامتگاه‌ها دارای امنیت 24 ساعته هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو باید مستقیماً با دانشگاه‌ها و کالج‌های انتاریو تماس بگیرید.

    تهیه مسکن در تورنتو برای طولانی مدت

    تهیه مسکن در تورنتو برای طولانی مدت

    خارج از تورنتو، منطقه تورنتو بزرگ (GTA) به چهار شهرداری منطقه‌ای از جمله دورهام، هالتون، پیل و یورک تقسیم می‌شود. شهر تورنتو حدود 140 محله مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. شما برای انتخاب محله مناسب باید سوالات زیر را ز خود بپرسید:

    • آیا گزینه‌های حمل و نقل دارد؟ آیا می‌توانید به راحتی رانندگی یا دوچرخه ‌سواری کنید؟
    • آیا محله به امکانات رفاهی از جمله خواربار، خدمات بهداشتی، تفریحی و سایر موارد نزدیک است؟
    • آیا مناطقی برای خرید یا غذاخوری دارد؟ یا برای خانواده‌های چند نفره، مدارس و پارک‌های نزدیک به محله وجود دارد؟
    • جامعه محلی چگونه است؟ بیشتر مردمان محله از چه کشوری هستند؟ آیا آنها میزبان رویدادها یا فعالیت‌های خاصی هستند؟
    • قیمت مسکن در محله چقدر است؟ چند نفر در منطقه مستاجر هستند و چه نوع خانه‌های طرفداران بیشتری دارد؟

    با وجود بسیاری از مناطق مختلف در تورنتو، حداقل چند محله وجود دارند که مطابق با نیازهای شما هستند. قبل از خرید حتماً به این مناطق بروید و از آن دیدن کنید تا شرایط محله را بررسی کرده باشید. همچنین متوسط اجاره بها در تورنتو برای یک آپارتمان یک خوابه تقریباً 1770 دلار کانادا است. در ادامه برخی از مقرون به صرفه‌ترین محله‌ها برای اقامت طولانی مدت در تورنتو و GTA اشاره می‌کنیم:

    1- بلک کریک (Black Creek)

    • مکان: در شمال غربی مرکز شهر تورنتو در منطقه جین و فینچ واقع شده است.
    • جامعه: محله‌ای با تنوع اجتماعی با جمعیت جاماییکایی، ایتالیایی و آسیایی است.
    • چشم انداز مسکن: این محله از خانه‌های مستقل و نیمه مستقل و همچنین ساختمان‌های آپارتمانی بلند تشکیل شده است.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1630 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    2- اسکاربرو (Scarborough)

    • مکان: در شرق تورنتو واقع شده و در امتداد دریاچه انتاریو در جنوب تا مارکهام در شمال کشیده شده است.
    • جامعه: محل رودخانه روژ و بلوف اسکاربرو، همچنین منطقه تجاری اصلی در GTA با جامعه فرهنگی متنوع است.
    • چشم انداز مسکن: این محله از مسکن‌های حومه شهر و همچنین ساختمان‌های کاندومینیوم تشکیل شده است.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1700 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    3. مالتون (Malton)

    • مکان: مالتون محله‌ای در میسیساگا در منطقه پیل است و در شمال شرقی میسیساگا، نزدیک به برامپتون و فرودگاه بین المللی لستر بی پیرسون تورنتو قرار دارد.
    • جامعه: محله جوامع ایتالیایی و لهستانی و همچنین جامعه بزرگ سیک‌ها (پیروان مسلک سیک) است.
    • چشم انداز مسکن: این محله شامل بخش‌های فرعی است که عمدتاً در دهه‌های 1950 و 60 ساخته شده‌اند.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1150 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    4- تورنتو جدید (New Toronto)

    • مکان: در غرب تورنتو در جنوب اتوبیکو در دریاچه انتاریو واقع شده است.
    • جامعه: ترکیبی از فروشگاه‌های مستقل، کافه‌ها و رستوران‌ها و همچنین برخی از بهترین پارک‌ها در جنوب اتوبیکو قرار دارد. اتوبیکو محل زندگی جوامع اروپایی، جنوب آسیا و سیاه پوستان است.
    • چشم انداز مسکن: خانه‌های مجزا و جذاب ساخته شده در دهه 1920 تا 50 و همچنین خانه‌های جدیدتر و ساختمان‌های آپارتمانی تازه ساخت در این منطقه قرار دارند.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1595 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    5- ایست یورک (East York)

    • مکان: شمال شرقی پارک وی دان ولی و خیابان دانفورث است.
    • جامعه: در اصل منطقه بریتانیایی است اما در حال حاضر محل زندگی جوامعی از هند، پاکستان، جامائیکا، فیلیپین، سریلانکا و چین است.
    • چشم انداز مسکن: تعداد زیادی خانه‌های ییلاقی در این منطقه و همچنین خانه‌های یک و نیم و 2 طبقه و ساختمان‌های آپارتمانی مرتفع در این منطقه وجود دارند.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1589 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    6- داونز ویو (Downsview)

    • مکان: شمال مرکز شهر تورنتو و نزدیک به بزرگراه 401 است.
    • جامعه: داونز ویو یک جامعه بزرگ یهودی و ایتالیایی است.
    • چشم انداز مسکن: خانه‌های نیمه جدا شده در دو سطح ساخته شده در دهه‌های 1950 و 1960 همچنین ساختمان‌های آپارتمانی را شامل می‌شود.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1600 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    7. ویتبی (Whitby)

    • مکان: در شرق تورنتو در منطقه دورهام، در امتداد دریاچه انتاریو قرار دارد.
    • جامعه: هسته تاریخی مرکز شهر مملوء از فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، مناطق شمالی روستایی‌تر است. این منطقه محل زندگی جوامعی از چین، فیلیپین، کارائیب و آمریکای لاتین است.
    • چشم انداز مسکن: مسکن عمدتاً شامل بخش های فرعی است که از دهه 1990 به بعد ساخته شده اند.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1550 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    8. برامپتون (Brampton)

    • مکان: واقع در منطقه پیل، نزدیک به فرودگاه بین المللی لستر بی پیرسون تورنتو است.
    • جامعه: یکی از جوامع در حال رشد کانادا و خانه 170 فرهنگ مختلف است.
    • چشم انداز مسکن: مرکز شهر برمپتون دارای خانه‌های میراثی قدیمی است که در اواخر دهه 1800 ساخته شده‌اند. همچنین دارای خانه‌های جدیدتر و همچنین مجتمع‌های آپارتمانی است.
    • میانگین اجاره: تقریباً 1613 دلار کانادا برای یک آپارتمان یک خوابه

    نکات مهم برای تهیه مسکن ارزان قیمت در تورنتو و GTA

    نکات مهم برای تهیه مسکن ارزان قیمت در تورنتو و GTA

    یافتن مکان مناسب برای زندگی در تورنتو یک موضوع است، اقامت در یک خانه برای طولانی مدت که متناسب با بودجه شما باشد موضوع دیگری است. در ادامه به نکات مهم برای تهیه مسکن ارزان قیمت در تورنتو و GTA اشاره می‌کنیم:

    1- تهیه مسکن در اواخر پاییز یا زمستان

    ماه‌های بهار و تابستان زمان‌های خوبی برای مهاجرت به کانادا هستند. بدین دلیل که ترم‌های دانشگاه تمام می‌شوند یا خانواده‌ها می‌خواهند قبل از اینکه بچه‌ها در سپتامبر به مدرسه بروند، به دنبال پیدا کردن مسکن مناسب هستند. در بهار و تابستان رقابت بیشتری برای تهیه مسکن مناسب وجود دارد یا ممکن است گزینه‌های محدودتر ولی گران‌تر را مشاهده کنید. اگر می‌توانید، در اواخر پاییز یا در طول زمستان تا اوایل بهار که تقاضا کم است، به دنبال خانه بروید.

    2- در نظر گفتن سایر هزینه‌های مسکن

    در حالی که مسکن به طور معمول هزینه زیادی را می‌طلبد اما باید هزینه‌های دیگر مانند حمل و نقل عمومی را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر 360 دلار کانادا اضافی در هزینه حمل و نقل برای رفت و آمد به محل کار خود بپردازید، اجاره ارزان‌تر در حومه شهر تورنتو مقرون به صرفه نخواهد بود. سایر هزینه‌های ماهانه شامل خدمات آب و برق، اینترنت یا هزینه پارکینگ هستند.

    خرید مسکن در شهر تورنتو کانادا

    خرید مسکن در شهر تورنتو کانادا

    اینکه چقدر پول برای خرید ملک در تورنتو نیاز دارید، البته به نوع خانه بستگی دارد. در حال حاضر، خانه‌های مستقل در تورنتو به طور متوسط بیش از 1.8 میلیون دلار کانادا قیمت دارند. خانه‌های نیمه مستقل به طور متوسط 1431988 دلار، خانه‌های شهری 981759 دلار و کاندوها 745951 دلار قیمت دارند. در کل منطقه بزرگ تورنتو، میانگین قیمت‌ها نسبتاً پایین‌تر از شهر است.

    طبق قانون، هر خانه‌ای بالاتر از یک میلیون دلار باید حداقل 20 درصد پیش پرداخت داشته باشد. البته هنوز گزینه‌هایی برای خانه‌های زیر یک میلیون دلار در شهر وجود دارند که پیش پرداخت می‌تواند کمتر باشد. شما به درآمدی در حدود 155 هزار دلار نیاز دارید تا بتوانید یک خانه یک میلیون دلاری در تورنتو را علاوه بر پیش پرداخت خریداری کنید. به طور کلی، برای شروع کار در بازار املاک و مستغلات تورنتو به مقدار زیادی پول نیاز دارید.

    قبل از شروع فرآیند خرید خانه، باید بدانید که واقعاً به دنبال چه چیزی هستید. وقتی نوبت به گزینه‌های خرید ملک می‌رسد، تورنتو شامل آپارتمان‌ها، خانه‌های تک خانواده‌ای، مجتمع‌های آپارتمانی و سایر موارد است. شم باید خانه را با نیازها و بودجه خود مطابقت دهید. کاندوها برای افرادی که خانواده ندارند یا افرادی که نمی‌توانند خانه یک میلیون دلاری تهیه کنند، عالی هستند. همچنین برای کسانی که می‌خواهند درست در قلب شهر زندگی کنند، کاندوها مناسب خواهند بود.

    خانه‌های مستقل برای خانواده‌هایی که نیاز به فضای بیشتری نسبت به کاندو دارند بهتر است. خانه‌های مستقل می‌توانند فضای زیادی را در اختیار شما قرار دهند و برای کسانی که خانواده‌های پرجمعیت و بودجه زیادی دارند، گزینه‌ای عالی است. برای سرمایه گذاران نیز هر ملکی در منطقه از شهر تورنتو عالی است زیرا قیمت‌ها سال به سال افزایش پیدا می‌کنند. مطمئن شوید که در مورد منطقه و ملکی که خریداری می‌کنید تحقیق لازم را انجام داده‌اید تا بتوانید سرمایه گذاری مناسبی داشته باشید.

    • توجه فرمایید که مطابق با قانون جدید دولت کانادا، در حال حاضر مهاجرینی که اقامت دائم یا شهروندی این کشور را نداشته، امکان خرید خانه مسکونی در این کشور را نداشته و صرفا می‌توانند رهن و اجاره نمایند.

    گرفتن وام مسکن برای خرید ملک در تورنتو

    گرفتن وام مسکن برای خرید ملک در تورنتو

    اگر توانایی مالی برای پرداخت هزینه خانه را ندارید، به تامین مالی وام مسکن نیاز خواهید داشت. قبل از شروع فرآیند خرید باید از یک وام دهنده کانادایی یک پیش تأییدیه دریافت کنید. یکی دیگر از گزینه‌های دیگر این است که با یک کارگزار وام مسکن تماس بگیرید که می‌تواند از بین وام دهندگان متعدد، یکی را برای شما انتخاب کند و مشاوره دهد. این کار یک قدم بسیار مهم هنگام خرید خانه جدید در کانادا است.

    استانداردهای وام دهی برای مهاجران می‌توانند اغلب تغییر کنند و بسته به اینکه شما مقیم دائم یا موقت هستید و همچنین اینکه آیا سابقه اعتباری در کانادا دارید یا نه، متفاوت خواهند بود. برخلاف تصور رایج، سابقه اعتباری در کانادا برای تضمین وام مسکن الزامی نیست. به منظور تامین مالی، باید حداقل پیش پرداخت را نیز بپردازید. اگر قبلاً سابقه کار و اعتبار کانادایی داشته باشید، اغلب پیش پرداخت از 5 درصد تا 35 درصد متفاوت است. بهترین پیشنهاد این است که با یک متخصص وام مسکن در نزدیک محل زندگی خود یا کارگزار وام مسکن صحبت کنید که می‌تواند به شما کمک کند و نیازهایتان را براساس شرایط خاص شما ارزیابی کند.

    سایر هزینه‌های خرید خانه جدید در کانادا

    سایر هزینه‌های خرید خانه جدید در کانادا

    اگر پیش پرداخت شما کمتر از 20 درصد قیمت خرید خانه در کانادا باشد، تقریباً به طور قطع نیاز به دریافت بیمه وام مسکن دارید که یک تا 3 درصد دیگر به مبلغ وام مسکن شما اضافه می‌کند. این بیمه از بانک‌ها و وام دهندگان در برابر عدم پرداخت وام‌های خود توسط مالکان خانه محافظت می‌کند. همچنین به خریدارانی که برای اولین بار خانه خریداری می‌کنند در خرید ملک با پیش ‌پرداخت متوسط و دریافت نرخ بهره کمتر کمک می‌کند.

    هزینه‌های قانونی و مالیات نقل و انتقال زمین دو نمونه از مخارج پنهان هستند که باید از آنها آگاه باشید. در حالی که هزینه‌های قانونی شما به احتمال زیاد کمتر خواهند بود، باید حدود 2 هزار دلار برای آنها بودجه داشته باشید. از سوی دیگر، مالیات انتقال زمین گران‌تر خواهد بود. پس به یاد داشته باشید اگر ملکی در تورنتو خریداری می‌کنید، باید مالیات انتقال زمین استانی و همچنین مالیات انتقال زمین شهرداری را بپردازید. همچنین ایده خوبی است که کمی پول اضافی برای هزینه‌های غیرمنتظره اختصاص دهید.

    اولین چیزی که باید بدانید این است که ظرف 24 ساعت پس از توافق شفاهی برای خرید خانه، سپرده لازم است. سپرده به عنوان بیعانه عمل می‌کند که با فروشنده قابل مذاکره است. پول شما به صورت امانی نگهداری می‌شود و در زمان بسته شدن قرارداد به کل پیش پرداخت اضافه خواهد شد. سایر شرایط و مدرک نیز بسته به محله و نوع خانه در قرارداد قید می‌شوند. توصیه می‌شود از مشاوران املاک قابل اعتماد در مورد قوانین مسکن در تورنتو و مدارک لازم مشاوره بگیرید.

    کلام آخر

    تورنتو با رستوران‌های درجه یک، رویدادهای فرهنگی و شهرت جهانی به عنوان یکی از چند بهترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. بسیاری از مهاجران این شهر را به مقصد آینده خود در نظر می‌گیرند زیرا بازار کار خوبی دارد و آینده روشنی را پیشروی آنها قرار می‌دهد. اما نکته مهم در زمان مهاجرت به کانادا، پیدا کردن اقامتگاه مناسب است. یافتن مسکن مناسب در کوتاه مدت و بلندمدت اولین قدم مهم برای زندگی در کانادا است. با تحقیق در مورد بازار مسکن تورنتو، می‌توانید چشم انداز کاملی از وضعیت مسکن در این شهر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول راهنمای کامل تهیه مسکن در تورنتو

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ