مجوز کار پس از اتمام تحصیل در کانادا (PGWP)
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    کشور کانادا دارای اقتصادی در حال رشد است که میلیون‌ها نفر را هر سال به خود برای سفر و مهاجرت جذب می‌کند. تجربه‌ی تحصیل در کانادا به جرئت می‌توان گفت که زندگی یک دانشجو را متحول می‌کند، زیرا این کشور یکی از بالاترین سطح درآمد و فرصت‌های شغلی درخشان را ارائه می‌دهد. کانادا در فهرست برترین کشورهایی است که از نیروهای کار ماهر استقبال می‌کنند. به همین دلیل، اشتغال پس از تحصیل در کانادا برای دانشجویان وجود دارد.

    کانادا فرصت‌های شغلی فوق العاده‌ای را به متخصصان و فارغ التحصیلان ارائه می‌دهد. این کشور سالانه حداقل 400 هزار دانشجوی بین‌المللی پذیرفته و همچنین حداقل از 300 هزار نفر هر ساله برای درخواست مجوز کار دعوت می‌کند. این مجوز به شما اجازه می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی در کانادا کار کنید و پس از یک دوره مشخص برای اقامت دائم اقدام کنید و از طیف وسیع‌تری از مزایا بهره مند شوید. پس اگر می‌خواهید در مورد کار بعد از تحصیل در کانادا اطلاعات خود را کامل کنید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

    شرایط اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    شرایط اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    اول از همه باید ببینید که می‌توانید بعد از فارغ التحصیلی در کانادا بمانید یا خیر. برای اقامت پس از تحصیل در کانادا، دو معیار برای واجد شرایط بودن وجود دارند که باید رعایت شوند. دانشجو باید از کالج یا دانشگاهی فارغ التحصیل شود که DLI (موسسه آموزشی تعیین شده) است تا بتوانید برای اقامت و مجوز کار بعد از تحصیل اقدام کند.

    دوره‌های تحصیلی برای اخذ مدرک دیپلم می‌تواند دو تا سه سال باشد. مدرک لیسانس در کانادا معمولا چهار ساله است. اقامت در کانادا پس از دریافت دیپلم به اندازه طول مدت تحصیل است. اگر دو سال درس بخوانید و مدرک دیپلم اخذ نمایید، پس می‌توانید در کانادا بعد از تحصیل به مدت دو سال بمانید و کار پیدا کنید. یا مثلا برای مدرک لیسانس چهار ساله، شما می‌توانید سه سال در کانادا بمانید.

    پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نیز گزینه اقامت در کانادا وجود دارد. اکثر دوره‌های کارشناسی ارشد در کانادا یک تا دو سال هستند. اگر برای دوره یک ساله درخواست دهید، واجد شرایط اقامت یک ساله و اگر برای دوره دو ساله کارشناسی ارشد در کانادا هستید، مدت اقامت سه سال خواهد بود.

    مجوز کار پس از تحصیل یکی از بهترین موقعیت‌هایی است که توسط دولت کانادا به دانشجویان بین المللی ارائه می‌شود، زیرا فرصتی بی‌نظیر پیدا کردن کار و ارائه درخواست جهت اقامت دائم پس از مدتی کار است. دانشجویان بین المللی این امکان را دارند به محض دریافت مجوز کار شروع به کار نمایند. برای دریافت مجوز کار باید مدرکی دال بر اشتغال ارائه کنید. شما باید نامه پیشنهاد شغلی کارفرمای خود یا سندی معادل آن را داشته باشید.

    مزایای اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    مزایای اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    تعداد زیادی از دانشگاه‌های کانادا از نظر قابلیت استخدام فارغ التحصیلان جهانی رتبه بسیار بالایی دارند و این تعجب آور نیست. سیستم آموزش عالی کانادا با صنعت رابطه قوی دارد. به همین دلیل، کار حین تحصیل یا بعد از تحصیل اهمیت زیادی برای جامعه علمی کانادا دارد. طبیعتا با توجه به کیفیت بالای علمی فارغ التحصیلان، کانادا می‌خواهد استعدادهای درخشان خود را حفظ کند. به همین دلیل است که گرفتن ویزای کار پس از تحصیل برای کانادا یک مسیر قابل دسترس و راحت برای فارغ التحصیلان خارجی است.

    کانادا دارای اقتصاد پر رونق و بسیار پیشرفته است و در همه حوزه‌ها بازار کار قوی دارد. کار در کانادا به شما این فرصت را می‌دهد که در یک کشور امن، زیبا و دوستانه با استانداردهای بالای زندگی مشغول به کار شوید. دریافت ویزای کار پس از تحصیل نیز فرصت‌هایی را برای اقامت دائم در کانادا فراهم می‌کند. درحقیقت، بسیاری از دانشجویان به لطف سیاست‌های مهاجرتی انعطاف پذیر کانادا، قصد دارند در این کشور مستقر شوند. این کشور مکانیسم‌هایی دارد که استعدادهای درخشان را بلافاصله پس از ترک تحصیل وارد نیروی کار خود می‌کند و این کار به نوبه خود می‌تواند راه را برای اقامت دائم کانادا هموار سازد.

    معیارهای کلی اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    معیارهای کلی اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    در ادامه برخی از دستورالعمل‌های کلی برای واجد شرایط بودن جهت کار در کانادا بعد از تحصیل آورده شده است:

    • متعهد شوید که پس از انقضای مجوز از کشور خارج می‌شوید (مگر آنکه تا آن موقع درخواست اقامت دائم داده باشید).
    • برای اقامت در کانادا باید تمکن مالی داشته باشید. وضعیت مالی شما باید برای پوشش هزینه‌های سفر، هزینه‌های روزانه و مراقبت‌های از خانواده‌تان کافی باشد.
    • داشتن پیشینه پاک و نشان دادن اینکه هیچ تهدیدی برای کشور ندارید الزامی است.
    • ممکن است برای دریافت مجوز کار از شما خواسته شود آزمایش‌های پزشکی انجام دهید تا سلامت شما تایید شود.
    • برخی از مشاغل غیرقانونی تلقی می‌شوند. شما باید اعلام کنید که قصد ندارید در فعالیت‌هایی که توسط دولت غیرقانونی تلقی می‌شوند شرکت کنید.
    • افسران مهاجرت ممکن است تمام مدارک رسمی شما را درخواست کنند. از شما انتظار می‌رود با افسران مهاجرت همکاری کنید.

    مدارک لازم برای کار بعد از تحصیل در کانادا

    مدارک لازم برای کار بعد از تحصیل در کانادا

    در ادامه لیستی از مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز کار در کانادا آمده است:

    • پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ ورود به کانادا
    • دو عکس جدید در اندازه پاسپورت
    • کلیه گواهی‌های مربوط به مدارک تحصیلی
    • گواهی تجربیات کاری و سایر گواهینامه‌های آموزش حرفه‌ای در صورت وجو.
    • مدارکی مبنی بر تمکن مالی کافی برای حفظ اقامت شما در کشور
    • گزارش‌های پزشکی به دست آمده از موسسات پزشکی ثبت شده
    • رسید پرداخت هزینه‌های مربوطه

    انواع مجوز کار برای اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    انواع مجوز کار برای اشتغال پس از تحصیل در کانادا

    برای کار بعد از تحصیل در کانادا باید انواع مجوزهای ارائه شده را بررسی کنید. پس اجازه دهید در ادامه به انواع مجوز کار برای اشتغال پس از تحصیل اشاره کنیم:

    مجوز کار آزاد

    مجوز کار آزاد (Open Work Permit) به شما امکان می‌دهد برای هر کارفرمایی در کشور کار کنید و لازم نیست هنگام درخواست به پیشنهاد شغلی اشاره نمایید. از آنجایی این مجوز به هیچ نوع شغل یا موقعیت خاصی اختصاص ندارد، نیازی به ارائه مجوز LMIA یا مدارکی از یک کارفرما ندارید. این کار به شما امکان می‌دهد تا شغل مورد خود را در هر زمانی که در کشور هستید، تغییر دهید و در شغل دیگری مشغول به کار شوید. LMIA یکی از مجوزهای لازم برای کار در کانادا است که توسط کارفرمای کانادایی اخذ می‌شود.

    مجوز کار کارفرمای ویژه

    مجوز کار کارفرمای ویژه (Employer Specific Work Permit) به افرادی اعطا می‌شود که متقاضی کار، تحت نظارت و اتسخدام یک کارفرمای خاص هستند. این موضوع معمولاً در صورتی صدق می‌کند که از کشور خود یا در حین تحصیل در یک دانشگاه کانادایی شغلی را پیدا کرده باشید. دانشجویان باید ویزای دانشجویی را به ویزای کاری تبدیل کنند یا به طور کلی برای مجوز جدید اقدام نمایند. این نوع مجوز کار مستلزم آن است که در تمام مدت اقامت خود در کشور تحت نظر کارفرمای مشخص شده به کار بمانید.

    تفاوت بین مجوز کار آزاد و مجوز کار کارفرمای ویژه

    مجوز کار کارفرمای ویژه نشان دهنده کارفرمایی است که برای آن کار خواهید کرد. در مورد مجوز کار آزاد، شرایط و عوامل خاصی وجود دارند که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

    • ماهیت کار و موقعیت شغلی
    • مکان‌های خاص برای کار کردن
    • مدت زمانی مشخص برای کار کردن

    در صورتی که ویزاهای زیر را داشته باشید، این امکان را دارید که برای مجوز کار آزاد درخواست دهید:

    • مجوز کار پس از فارغ التحصیلی
    • مجوز برنامه جهانی جوانان
    • مجوز کار موقت برای همسران
    • مجوز برنامه آزمایشی مهاجرت همسران حوزه آتلانتیک
    • مجوز کار آزاد منظم
    • مجوز کار آزاد BOWP

    فرآیند دریافت مجوز کار پس از تحصیل در کانادا

    فرآیند دریافت مجوز کار پس از تحصیل در کانادا

    در راستای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و مجوز کار بعد آن بدانید که مدت مجوز کار پس از تحصیل (PQWP) بر اساس مدت تحصیل شما در یک دانشگاه معتبر کانادایی است. با این حال، اگر گذرنامه شما قبل از مجوز کار، مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) منقضی شود، مجوز کار جدید پس از فارغ التحصیلی صادر می‌شود که با تاریخ انقضای پاسپورت شما مطابقت دارد. فرآیند دریافت مدت مجوز کار پس از تحصیل عبارتند از:

    • فرم درخواست برای تغییر شرایط یا تمدید اقامت خود در کانادا را حداقل 30 روز قبل از انقضای مجوز کار فعلی خود پر کنید.
    • قبل از درخواست برای PGWP جدید، برای پاسپورت جدید خود اقدام کنید.
    • شما می‌توانید برای مجوز کار از داخل و خارج از کانادا اقدام کنید.
    • شما باید هزینه‌های مجوز کار 150 دلار کانادا و هزینه دارنده مجوز کار آزاد 100 دلار کانادا را بپردازید.

    به خاطر داشته باشید که مجوز کار شما یک سند مسافرتی نیست. بنابراین، اگر برای یک PGWP  جدید درخواست می‌کنید، به ویزای اقامت موقت (برای افرادی که به ویزا نیاز دارند) یا مجوز سفر الکترونیکی (برای افرادی که معاف از ویزا هستند) نیاز دارید.

    برای واجد شرایط بودن برای PGWP در کانادا باید معیارهای زیر را برآورده کنید:

    • شما باید حداقل هشت ماه تحصیل را پشت سر گذاشته باشید.
    • شما باید پس از 180 روز پس از تکمیل مدرک برای مجوز اقدام کنید.
    • شما باید مدرک تحصیلی خود را داشته باشید (به همراه ریز نمرات آموزشی).
    • هنگام درخواست مجوز باید ویزای دانشجویی معتبر داشته باشید.

    فرآیند دریافت مجوز اشتغال پس از تحصیل در کانادا بسته به شرایط دانشجویان ممکن متفاوت باشد. بنابراین در ادامه به شرایط متفاوت دانشجویان برای دریافت مجوز کار اشاره می‌کنیم:

    1- فارغ التحصیلان داخل کانادا

    اگر فارغ التحصیلی خود را در کانادا به پایان رسانده‌اید، در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانید برای PGWP درخواست دهید:

    • مجوز تحصیل شما در 180 روز گذشته معتبر بوده است.
    • شما سابقه بازدید از کانادا دارید.
    • شما قبلاً درخواستی برای تمدید مجوز تحصیل خود قبل از پایان اعتبار آن ارسال کرده‌اید و هیچ پاسخی در مورد درخواست خود دریافت نکرده‌اید.
    • شما درخواستی برای تغییر وضعیت ارسال کردید و هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.
    • شما یک دوره تحصیلی را از یک موسسه آموزشی تعیین شده به پایان رسانده‌اید.
    • شما در طول هر ترم تحصیلی خود ویزای دانشجویی تمام وقت در کانادا دریافت کرده‌اید.

    همچنین شما باید از یکی از موسسات زیر فارغ التحصیل شده‌اید:

    1. موسسه عمومی که پس از دوره متوسطه مانند یک کالج، موسسه فنی، دانشگاه یا کالج اجتماعی در کبک را شامل شود.
    2. یک موسسه خصوصی در مقطع ارشد در کبک که از قوانینی مشابه با موسسات دولتی پیروی می‌کند.
    3. یک موسسه خصوصی یا دولتی در مقطع ارشد در کبک که برنامه‌های واجد شرایط 900 ساعت یا بیشتر را ارائه می‌دهد.
    4. یک موسسه معتبر کانادایی که مجاز به ارائه مدرک بر اساس قوانین استانی است.

    2- فارغ التحصیلان خارج از کانادا

    اگرچه می‌توانید بدون مجوز تحصیلی در خارج از کانادا به صورت آنلاین تحصیل کنید، اما برای درخواست PGWP باید مجوز تحصیلی داشته باشید. سپس باید شرایط زیر را برای مجوز کار برآورده کنید:

    • شما در دوره تحصیلی ثبت نام کرده‌اید که تا ماه مارس همان سال ادامه داشت.
    • اگر برنامه شما بین بهار سال جاری و تابستان سال بعد شروع شده یا در شرف شروع است.
    • شما قبلاً مجوز تحصیل داشتید یا برای مجوز تحصیل تأیید شده‌اید.
    • قبل از شروع برنامه تحصیلی خود برای مجوز تحصیلی درخواست داده‌اید.
    • یک دوره تحصیلی را در یک موسسه آموزشی مشخص به پایان رسانده‌اید.

    3- موارد خاص دریافت PGWP

    اگر به هر یک از گروه‌های زیر تعلق دارید، ممکن است واجد شرایط PGWP باشید:

    • تمام شدن زودهنگام تحصیل: اگر برنامه تحصیلی خود را در زمان کمتری نسبت به مدت زمان عادی به پایان برسانید، ممکن است واجد شرایط مجوز کار باشید که برای کل مدت برنامه شما معتبر است. به عنوان مثال، اگر یک برنامه یک ساله را در 9 ماه به پایان برسانید، ممکن است یک مجوز کار معتبر برای یک سال دریافت کنید.
    • آموزش از راه دور: در دوران کووید 19، دانشجویان اجازه داشتند تا 31 آگوست 2022، صد درصد از دروس خود را به صورت آنلاین از خارج از کانادا مطالعه کنند. اگر شما در کانادا نیستید و به دلیل بیماری همه گیر کووید-19 قادر به ادامه تحصیل در دانشگاه نبودید اما همچنان در کلاس‌های آنلاین شرکت می‌کنید، می‌توانید برای مجوز کار اقدام کنید.

    ویزای کار پس از تحصیل برای دانشجویان در کانادا

    ویزای کار پس از تحصیل برای دانشجویان در کانادا

    هنگامی که در ترم آخر برنامه تحصیلی خود هستید، باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید در کانادا کار کنید و پس از فارغ التحصیلی در این کشور زندگی نمایید. اگر می‌خواهید بعد از تحصیل در کانادا کار کنید باید ویزای دانشجویی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید. مجوز کار بعد از تحصیل یا PGWP به شما این امکان را می‌دهد در هر زمینه یا با هر کارفرمایی کار کنید.

    مجوز کار بعد از تحصیل اولین قدم برای پیشرفت به دریافت اقامت دائم یا شهروندی کانادا است. بدون مجوز کار بعد از تحصیل، شما مجبور خواهید شد پس از اتمام ویزای دانشجویی خود به کشورتان بازگردید. دریافت ویزای کاری از ایران می‌تواند دشوارتر باشد و زمان زیادی را از شما بگیرد، بنابراین توصیه می‌کنیم در زمانی که در کانادا هستید، برای مجوز کار اقدام کنید.

    قبل از درخواست برای PGWP، باید از دانشگاه خود نامه تکمیلی (گواهی پایان تحصیل) دریافت کنید، مبنی بر اینکه دوره تحصیلی خود را تکمیل کرده‌اید. روند درخواست تکمیل نامه از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. در حالی که برخی از دانشگاه‌ها از شما می‌خواهند که درخواست دریافت نامه را از طریق ایمیل ارسال کنید، اما دانشگاه‌های دیگر پس از پایان دوره تحصیلی شما به صورت خودکار، نامه تکمیلی مورد نظر را ارائه می‌دهند.

    کار در حین درخواست برای اخذ مجوز کار بعد از تحصیل

    کار در حین درخواست برای اخذ مجوز کار بعد از تحصیل

    اگر بتوانید شرایط زیر را برآورده کنید، شما مجاز به کار تمام وقت در هنگام ارسال درخواست خود برای PGWP هستید:

    • شما برنامه تحصیلی خود را تکمیل کرده‌اید.
    • واجد شرایط کار در خارج از دانشگاه بدون مجوز هستید.
    • در طول تحصیل بیش از 20 ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار نکردید. (قانون قدیم و تا اطلاع ثانوی اجازه کار تمام وقت برای دانشجویان ممکن است)

    گواهی پایان تحصیل نشان می‌دهد که شما برنامه تحصیلی خود را تکمیل کرده‌اید. مجوز تحصیل شما پس از 180 روز پس از دریافت نامه تکمیل، دیگر معتبر نمی‌ماند. بنابراین، برای دریافت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باید ظرف 180 روز پس از در دسترس قرار گرفتن نامه تکمیل، درخواست خود را ارائه دهید. مجوز تحصیل شما باید در این بازه زمانی معتبر بوده باشد. اگر نتوانید ظرف 180 روز برای مجوز کار اقدام کنید، باید کارهای زیر را انجام دهید:

    • وضعیت خود را به یک بازدید کننده (ویزای توریستی) تغییر دهید و از طریق دفتر ویزا در کانادا درخواست دهید.
    • کانادا را ترک کنید و برای PGWP از خارج از کانادا درخواست دهید.

    دریافت مجوز کار بعد از تحصیل برای وابستگان

    دریافت مجوز کار بعد از تحصیل برای وابستگان

    تنها راهی که وابستگان می‌توانند در کانادا PGWP دریافت کنند، پس از ورود آنها به کشور است. اگر بالای 18 سال در کانادا اقامت دارید، می‌توانید از اعضای خانواده، والدین، همسر و فرزندان خود حمایت مالی کنید. ویزای همراه به شما این امکان را می‌دهد که افراد تحت تکفل خود را به کانادا بیاورید. پس از ورود به کشور و دریافت مجوزهای مربوطه، آنها می‌توانند به صورت تمام وقت در کانادا کار و تحصیل کنند. شما می‌توانید تحت ویزای همراه کانادا حامی وابستگان خود به شرح باشید:

    • همسر یا شریک زندگی
    • کودکان وابسته زیر 21 سال
    • والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ وابسته پس از اخذ اقامت دائم

    چه کسی واجد شرایط مجوز کار بعد از تحصیل نیست؟

    چه کسی واجد شرایط مجوز کار بعد از تحصیل نیست؟

    اگر در راستای مهاجرت تحصیلی به کانادا شرایط زیر را داشته باشید، واجد شرایط دریافت مجوز اشتغال پس از تحصیل در کانادا نخواهید بود:

    • مجوز تحصیلی داشته باشید که بیش از 180 روز قبل از درخواست مجوز کار شما منقضی شده است.
    • در حال تحصیل در یک دوره زبان انگلیسی یا فرانسوی به عنوان زبان دوم هستید.
    • یکی از دریافت کنندگان بورسیه دولتی کانادا هستید.
    • یک شرکت کننده در برنامه تبادل دانش پژوهان کانادا و چین هستید.
    • یکی از شرکت کنندگان برنامه کمک هزینه تحصیلی سازمان آمریکا (OAS) هستند.
    • بخش بزرگی از یک برنامه را از طریق آموزش از راه دور به پایان رسانده‌اید، به عنوان مثال دوره‌های آموزش الکترونیکی و آنلاین (این برنامه شامل دانشجویانی که تحت تاثیر محدودیت‌های کووید-19 قرار گرفته‌اند نمی‌شود).

    یافتن کار در کانادا به عنوان فارغ التحصیل

    یافتن کار در کانادا به عنوان فارغ التحصیل

    وقتی از دانشگاهی در کانادا فارغ التحصیل می‌شوید، تخصص و مهارت‌های زیادی را دارید که به خوبی پاسخگوی نیازهای بازار کار خواهد بود. موقعیت‌های کاری و کارآموزی که در برنامه‌های درسی شما گنجانده شده‌اند به شما امکان می‌دهند تا یادگیری عملی را تجربه کنید. این مکمل چیزهایی است که در کلاس‌های درس می‌آموزید. به علاوه، کار در حین تحصیل به ایجاد ارتباطات حرفه‌ای شما با شرکت‌ها و آدم‌ها نیز کمک می‌کند. فارغ التحصیلانی که برای کارآموزی وارد شرکت‌ها شده‌اند، بعد از مدتی به طور تمام وقت در آن شرکت‌ها مشغول به کار شدند.

    مجوز تحصیل شما ممکن است واجد شرایط کار پاره وقت در کانادا به عنوان دانشجو باشد ککه در حال حاضر تا اطلاع ثانوی امکان کار برای دانشجویان به صورت تمام وقت وجود دارد. بنابراین در کنار تجربه کاری مرتبط با دوره، ممکن است بتوانید هر هفته تا 40 ساعت در دانشگاه و خارج از دانشگاه کار کنید. کارفرمایان همیشه برای افرادی که قبلاً تجربه کاری داشته‌اند، ارزش بیشتری قائل هستند. برای مثال، اگر برای ویزای کار پس از تحصیل در کانادا درخواست می‌دهید، تجربه کاری در زمان تحصیل به استخدام شما کمک می‌کند.

    اگر هم تجربه شما کاملاً با حوزه کاری که در آن درخواست می‌کنید متفاوت باشد، احتمالاً هنوز دارای ویژگی‌ها و مهارت‌هایی دارید که کارفرمایان برای آن ارزش قائل خواهند بود. دستاوردها، مهارت‌ها یا تجربه‌ای که توانایی‌های فنی و اخلاق کاری شما را به نمایش می‌گذارند، چیزی که کارفرمایان دوست دارند. پس برای یافت کار مناسب بعد از تحصیل باید رزومه کاری خوبی تهیه کنید. مشخصات فردی، علائق، مهارت‌ها و تجربه‌های شما باید در رزومه قید شوند. خود را برای مصاحبه آماده کنید و اعتماد به نفس بالای خود را نشان دهد.

    کلام آخر

    اگر دانشجویی هستید که به دنبال کار و زندگی در کانادا پس از فارغ التحصیلی می‌باشید، باید بدانید که کانادا یک مقصد تحصیلی بسیار محبوب در خارج از کشور است. کانادا با داشتن بهترین دانشگاه‌های جهان، دوره‌هایی تحصیلی قوی و کیفیت بالای زندگی، مقصدی رویایی برای مهاجرت است. شما بعد از تحصیل می‌توانید در این کشور بمانید و کار کنید. اگر هم می‌خواهید اقامت دائم کانادا را بگیرید، این امکان را دارید با برآورده کردن شرایط لازم، در هر نقطه از کانادا زندگی، تحصیل و کار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما در گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول مجوز کار پس از اتمام تحصیل در کانادا (PGWP)

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت