بهترین شهرهای استان انتاریو کانادا برای زندگی
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به کانادا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    کانادا به دلیل زیبایی و چشم اندازهای خیره کننده، حیات وحش متنوع، چند فرهنگی بودن و وجود بهترین شهرهای برای زندگی مشهور است. در میان استان‌های کانادا، انتاریو مدتهاست که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرانی است که به دنبال اقامت در خارج از کشور هستند. بدین دلیل که این استان فرصت‌های خوبی را برای زندگی و پیدا کردن شغل ارائه می‌دهد. اگر به فکر مهاجرت به کانادا هستید و می‌خواهید در انتاریو زندگی کنید، ما در این بررسی به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید با بهترین شهرهای استان انتاریو کانادا برای زندگی و مهاجرت به کانادا آشنا شوید.

    13 تا از بهترین شهرهای استان انتاریو کانادا برای زندگی

    13 تا از بهترین شهرهای استان انتاریو کانادا برای زندگی

    انتاریو یک انتخاب محبوب هم برای کانادایی‌ها و هم برای تازه واردان است. دلایل متعددی برای نقل مکان به انتاریو وجود دارند که اغلب شامل موقعیت‌های شغلی خوب، فرصت‌های تحصیلی در برخی از بهترین دانشگاه‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌ کننده در فضای باز هستند. در حالی که این استان از کانادا دارای شهرهای بزرگ و کوچک خوبی است اما مکان‌های نیز دارد که شاید برای زندگی هم چندان گزینه مناسبی نباشند. در ادامه به 13 تا از بهترین شهرهای استان انتاریو کانادا برای زندگی اشاره می‌کنیم.

    1- اتاوا

    اتاوا پایتخت کانادا است و یکی از بهترین شهرها برای زندگی در انتاریو است. ساختمان‌ها و موزه‌های اتاوا نشان می‌دهند که این استان یک تاریخچه غنی دارد. با این حال، این شهر دارای برخی از مکان‌های عالی مانند پارلمان هیل و معماری ویکتوریایی است. اتاوا از یک آب و هوای دلپذیر در طول روز بهره می‌برد. این شهر محیط طبیعی زیبایی دارد که برای پیاده روی و اسکیت عالی است. اتاوا به دلیل زمستان طولانی، گزینه خوبی برای تفریحات شبانه نیست!

    مهمترین جنبه اتاوا این است که امنیت شهر بالاست اما این شهر به خاطر داشتن خدمات مراقبت‌های بهداشتی مناسب، هزینه‌های مقرون به صرفه زندگی، فرصت‌های شغلی شگفت انگیز، نرخ جرم و جنایت پایین و محیطی بسیار امن و ایده آل برای ایجاد و تشکیل خانواده وجود دارند.

    2- تورنتو

    2- تورنتو

    تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است و 7 طیف متنوعی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را دارد. همچنین تورنتو یک شهر دانشجویی محسوب می‌شود. این شهر که در لبه شمال غربی دریاچه انتاریو قرار دارد، بیشترین جمعیت را در کانادا دارد و اغلب به عنوان نیویورک کانادا شناخته می‌شود. جمعیت این شهر بیش از 2.9 میلیون نفر است.

    تورنتو یکی از بهترین و ایده آل‌ترین شهرهای انتاریو برای کسانی است که به دنبال آرامش هستند. موقعیت این شهر فوق العاده است و مناظر چندفرهنگی آن خیره کننده هستند. موزه، گالری‌های هنری، پارک‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، رستوران‌های متنوع، کلوپ‌های شبانه و سایر موارد در شهر وجود دارند.

    تورنتو تقریباً هر آنچه که از نظر تجاری، فرهنگی و تفریحی ساکنانش نیاز دارند را فراهم می‌کند. اگر از زندگی با افراد از نژادهای مختلف لذت می‌برید، این شهر مکان مناسبی برای شماست. اقتصاد تورنتو بسیار با ثبات است و همین امر باعث شده تا به مکانی مناسب برای تجارت تبدیل شود. همچنین تورنتو میزبان بهترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در این استان بوده و در نتیجه گزینه ارجحی برای تحصیل در کانادا به حساب می‌آید.

    3- اوکویل

    اوکویل به عنوان بهترین مکان برای زندگی در کانادا در سال 2018 انتخاب شد. اوکویل به دلیل خدمات مرتبط با آموزش، ایمنی، بهداشت و اقتصاد یکی از بهترین شهرها برای زندگی در انتاریو است. اوکویل در دریاچه انتاریو بین تورنتو و همیلتون، بخشی از منطقه تورنتو بزرگ است که یکی از پرجمعیت‌ترین مناطق کانادا است. این شهر بالاترین میانگین قیمت خانه در انتاریو را دارد.

    نکته جالب در مورد اوکویل این است که می‌توانید به بازار کار در تورنتو دسترسی داشته باشید و در موقعیت شغلی مورد نظر خود مشغول به کار شوید. همچنین این شهر به خاطر جمعیت و فعالیت‌های ورزشی که شامل هاکی، قایق رانی، اسکیت، چوگان، فوتبال و بسیاری دیگر می‌شود، شهرت دارد. اوکویل همچنین به خاطر زیبایی، پاکیزگی و امنیت نیز معروف است.

    اگر بچه دارید، این شهر چندین پارک و مناطق تفریحی سرسبز را در خود جای داده است. زمین گلف بسیار معروف Glen Abbey در اوکویل واقع شده است و به بیش از 20 زمین گلف دیگر مجاور در دسترس است. این شهر یک مکان عالی برای تشکیل خانواده یا بازنشستگی است. شایان ذکر است که اوکویل مکان مناسبی برای زندگی دائمی نیست اما بهترین مکان در انتاریو برای شروع یک حرفه خاص است.

    4- کینگستون

    4- کینگستون

    کینگستون اولین مرکز استان‌های متحد در انتاریوی کانادا است. کینگستون به عنوان شهر سنگ آهک شناخته می‌شود و در انتهای شرقی دریاچه انتاریو قرار دارد. این شهر تقریباً در نیمه راه بین تورنتو، انتاریو، مونترال و کبک قرار دارد. کینگستون یک مرکز آموزشی و پزشکی منطقه‌ای است که دو دانشگاه بزرگ، یک دانشکده حرفه‌ای و سه بیمارستان بزرگ دارد. این شهر دارای پارک‌ها و مناطق تفریحی متعدد و همچنین مدارس عالی، امکانات ورزشی و فضاهای سبز است. علاوه بر این، رستوران‌های خوبی نیز دارد.

    اگر از بیرون بودن در تابستان لذت می‌برید، کینگستون مناظر خیره کننده‌ را به شما ارائه می‌دهد. این شهر نه تنها برای خانواده‌ها یا بازنشستگان مناسب است بلکه برای کسانی که در صنعت پزشکی کار می‌کنند نیز عالی خواهد بود زیرا چندین کلینیک در این منطقه وجود دارند که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. همچنین این شهر یک سبک زندگی ایده آل را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، کینگستون یکی از شهرهای آرام استان انتاریو است.

    5- واترلو

    واترلو بسیار نزدیک به تورنتو است که به همین خاطر گزینه‌ای عالی برای کسانی است که می‌خواهند در نزدیکی شهر زندگی کنند. زمستان‌های این شهر نسبت به اتاوا سخت‌تر است و حمل‌ و نقل محدود می‌باشد، اما این شهر همچنان دارای دو دانشگاه برتر برای دانشجویان داخلی و بین المللی است. واترلو بدون شک یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در انتاریو است زیرا استاندارد بالایی برای زندگی دارد.

    واترلو همچنین دارای موزه‌های مختلف، بازار معروف سنت جیکوبز کشاورزان، پارک تپه‌ای و پارک آبی برای کاوش است. واترلو شهری در جنوب انتاریو است که به دلیل وجود دانشگاه ترلو از جمعیت دانشجویی قابل توجهی برخوردار است و تقریباً 25 درصد از مهاجران را در خود جای داده است. واترلو با مرکز فناوری و نوآوری رو به رشد، موسسات آموزشی برتر و پارک‌های تجاری، ترکیبی منحصر به فرد از زندگی شهری و زندگی روستایی را ارائه می‌دهد.

     واترلو به دلیل زادگاه برند «بلک بری» معروف است که راه را برای بخش پر رونق بیش از 1570 کسب و کار مرتبط با فناوری هموار کرد. این شهر هم در زمینه تولید و هم در حوزه فناوری در حال رشد می‌باشد و فرصت‌های شغلی فراوانی را ارائه می‌دهد. زندگی در واترلو به این معناست که شما حقوق متوسطی را دریافت می‌کنید اما پول خود را کمتر خرج خواهید کرد. همین امر به شما امکان می‌دهد برای بازنشستگی پس انداز کنید.

    6- ثاندر بی

    6- ثاندر بی

    این شهر در کنار رودخانه‌ای در شمال غربی انتاریو در امتداد دریاچه عظیم سوپریور واقع شده است. ثاندر بی شهری با بیشترین آفتاب در تمام شرق کانادا است. جمعیت خلیج ثانندر تقریباً 110.150 نفر است. امکانات رفاهی زیادی مانند فرودگاه دارد و به دیگر شهرهای بزرگ کانادا مانند تورنتو و وینیپگ نزدیک است.

    ثاندر بی به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای اقامت در انتاریو تبدیل شده است زیرا فرصت‌های شغلی عالی و هزینه‌های زندگی بسیار پایین‌تری را نسبت به کل استان ارائه می‌دهد. ثاندر بی دارای هنر و فرهنگ ورزشی پر رونق است و همچنین بهشتی برای علاقه مندان به فضای باز می‌باشد. در نتیجه، فعالیت‌های متعددی مانند مسیرهای گسترده پیاده روی در فضای باز در دسترس ساکنان هستند. اگر حس ماجراجویی دارید، این شهر می‌تواند برای شما مناسب باشد.

    7- استراتفورد

    استراتفورد در رودخانه آون به دلیل ارتباطات هنری خود مشهور است. همچنین این شهر سرزمین مادری «جاستین بیبر» خواننده بین المللی پاپ کانادایی است. استراتفورد تقریباً 32700 نفر جمعیت دارد. نرخ جرم و جنایت به طور قابل توجهی کاهش یافته است و این شهر را به یکی از بهترین مکان‌ها برای زندگی در انتاریو، کانادا تبدیل کرده است. این شهر همچنین به دلیل میزبانی از جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف در طول سال مشهور است.

    هر سال، انواع نمایشنامه‌های شکسپیر به عنوان بخشی از جشنواره سالانه استراتفورد به نمایش گذاشته می‌شود. رویدادهای دیگری مانند مسابقات ورزشی مانند بازی‌ های‌هاکی، فوتبال و شطرنج در دو استادیوم بزرگ برگزار می‌شوند. بیش از 115 هکتار زمین بازی وجود دارند و شهر دارای 60 هکتار فضای طبیعی است. پارک ساحلی برای ورزش، پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری یا پیک نیک بسیار ایده آل است.

    8- برلینگتون

    8- برلینگتون

    برلینگتون بین همیلتون و اوکویل در نزدیکی دریاچه انتاریو واقع شده است. بسیاری از بهترین مکان‌ها برای زندگی در منطقه برلینگتون، انتاریو وجود دارند که دارای موقعیت مکانی خوب و مناظر طبیعی زیبا هستند. این شهر زندگی شهری و خانوادگی را در هم آمیخته است. مرکز شهر دارای یک محیط شلوغ با انواع مشاغل محلی، رستوران‌ها، پارک‌ها و رویدادهای فرهنگی و همچنین مکان‌های باغی مانند مرکز باغ بروک سوییس است که از سال 1980 باز می‌باشد و بیش از 50 هکتار گل و درخت دارد.

    مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری باشکوه در صخره بلند نیاگارا در دسترس هستند. برلینگتون مسکن مقرون به صرفه‌ای دارد که بسیاری از مردم به آن عادت دارند. برلینگتون هم برای اجاره کنندگان و هم برای صاحبان خانه که به دنبال بازگشت سرمایه خود در املاک و مستغلات هستند، جذاب است. سرزندگی این جامعه همراه با جمعیت آن افزایش یافته است و اکنون یکی از جذاب‌ترین مکان‌های انتاریو برای زندگی یا بازدید است. برلینگتون در کانادا، شهری در حال رشد است که کسب و کارها را از سراسر کشور و جهان جذب خود می‌کند.

    9- بری (Barrie)

    بری تنها یک ساعت در شمال تورنتو و جنوب کوه بلو قرار دارد. کو بلو تنها استراحتگاه کوهستانی و آبگرم در سراسر سال در انتاریو است که اسکی، گلف، اسپا و غذاخوری ارائه می‌دهد. بری در سواحل خلیج کمپنفلت، بازوی غربی دریاچه سیمکو واقع شده است. این شهر همه چیزهایی که برای داشتن یک زندگی شاد و کامل نیاز دارید را در خود جای داده است.

    چندین رستوران لذیذ، کافه و کلوپ شبانه را می‌توانید در مرکز شهر بری و در خیابان دانلوپ پیدا کنید. اگر ترجیح می‌دهید خرید کنید، بوتیک‌های زیبا و مغازه‌های محلی متعددی برای انتخاب وجود دارند. بری یک زندگی شهری آرام را در اطراف دریاچه زیبای سیمکو فراهم می‌کند اما در عین حال نیز به تورنتو نزدیک است. بری ویژگی‌های زیادی برای ارائه به علاقه مندان فضای باز دارد. طبیعت، ورزش و فعالیت‌های زیادی در این شهر وجود دارد که در تمام طول سال اجرا می‌شوند.

    10- کوبورگ

    10- کوبورگ

    کوبورگ شهری نسبتاً کوچک در سواحل دریاچه انتاریو است. این شهر یک مکان فوق العاده دیگر در انتاریو است که شما و خانواده‌تان می‌توانید در آن زندگی کنید. از کوبورگ تا تورنتو یک مسیر رفت و آمد بسیار خوب وجود دارد که توسط سیستم حمل و نقل عمومی ارائه می‌شود. این شهر نزدیک به تورنتو است و ساکنانش می‌توانند به راحتی با ماشین یا وسایل حمل و نقل عمومی به تورنتو رفت و آمد کنند.

    کوبورگ حس یک شهر کوچک را دارد. این شهر حدود 26 هزار نفر جمعیت دارد و فرصت‌های زیادی را برای کسانی که به دنبال پیشرفت شغلی یا زندگی فعال‌تر هستند، فراهم می‌کند. هزینه زندگی در این شهر نسبتاً پایین است. میزان جرم و جنایت نسبت به میانگین استانی کم است و بیکاری تحت کنترل کامل دولت قرار دارد.

    11- بریسبریج

    بریسبریج یک شهر کوچک در جامعه موسکوکای انتاریو است که در نزدیکی سواحل دریاچه جوزف قرار دارد. این شهر کوچک دوست‌داشتنی بسیاری از فعالیت‌های فضای باز مانند قایق رانی و کایاک سواری در دریاچه جوزف را ارائه می‌دهد و مدت‌هاست که به عنوان یک شهرستان برای بسیاری از ساکنان انتاریو در نظر گرفته می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند طبیعت وحشی کانادا را کاوش کنند، مسیرهای کوهستانی جنگل وحشی نیز در نزدیکی بریسبریج است. این شهر در اطراف آبشار باشکوه رودخانه موسکوکا است.

    بریسبریج شهری امن با نرخ بیکاری 3 درصد است. قیمت اجاره 16593 یا بیشتر است و هزینه زندگی پایین در شهر می‌باشد. بریسبریج یک شهر دوست داشتنی در انتاریو است که در اطراف یک آبشار بر روی رودخانه موسکوکا ساخته شده است. این شهر یک فضای آرامش بخش طبیعی را به ساکنانش پیشکش می‌کند و از شلوغی زندگی در شهرهای بزرگ دور می‌ماند.

    12- گوئلف

    12- گوئلف

    گوئلف شهری در استان انتاریو کانادا است و در جنوب غربی انتاریو قرار دارد. گوئلف به «شهر سلطنتی» معروف است. این شهر پنجمین شهر بزرگ کانادا است که  بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد. گوئلف در شرق کیچنر و غرب مرکز شهر تورنتو واقع شده است. گوئلف اکنون یک مرکز تولیدی و آموزشی با جامعه فعال کشاورزی است. پوشاک، سیگار و ترانسفورماتور برقی از جمله محصولات متعدد شهر هستند. اکثر مردم این منطقه را به دلیل هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه و بیکاری کم انتخاب می‌کنند. شهر گوئلف از جمله شهرهای محبوب برای مهاجرت تحصیلی و زندگی دانشجویی می‌باشد.

    13- سنت کاترینز

    در منطقه نیاگارا در کانادا، سنت کاترینز ششمین منطقه شهری بزرگ و پرجمعیت‌ترین منطقه شهری استان انتاریو است. سنت کاترینز بر روی یکی از ستون فقرات اصلی مخابراتی که کانادا و ایالات متحده را به هم متصل می‌کند، قرار دارد. طولانی‌ترین و قدیمی‌ترین مسیر کانادا و میراث جهانی یونسکو، مسیر بروس است.

    اگر می‌خواهید گلف بازی کنید، سنت کاترینز مکانی عالی است. این شهر با موقعیت استراتژیک خوب، فرصت‌های تفریحی متعدد و مناظر طبیعی شگفت انگیز و زیبا توانسته نظر مهاجران را به خود جلب کند. این یک شهر مرفه با ترکیبی ایده آل از زندگی شهری و فضای سبز است.

    کلام آخر

    انتاریو که بیش از 14 میلیون نفر زندگی می‌کند، یکی از گران‌ترین استان‌ها برای زندگی در کانادا است. اما این استان به دلیل کیفیت بالای زندگی خود شناخته می‌شود. اگر به فکر مهاجرت به انتاریو هستید، باید شهرهایی را در نظر بگیرید که با بودجه و سبک زندگی شما مطابقت دارند. اگر می‌خواهید خانواده‌ای تشکیل دهید، مکان‌های کوچکتر ممکن است برای شما مفید باشد. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید در مرکز شلوغ شهر با فرصت‌های فراوان شغلی و تفریحی زندگی کنید، تورنتو بهترین مکان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول بهترین شهرهای استان انتاریو کانادا برای زندگی

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت