معرفی دانشگاه نوتردام استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    نوتردام یک دانشگاه خصوصی کاتولیک است که هم سنت مدرن دانشگاهی استرالیا و هم سنت‌های قدیمی و معتبر دانشگاه‌های کاتولیک در اروپا و آمریکای شمالی را پذیرفته است. تمرکز دانشگاه بر آموزش و پرورش جوانان برای ورود به حرفه‌های اصلی در حوزه‌های پزشکی، حقوق، معلمی، پرستاری، حسابداری و مالی، فیزیوتراپی، مشاوره و علوم بهداشتی است.

    دانشگاه نوتردام نقش ویژه‌ای در آموزش و خدمت به مردم بومی شمال استرالیا بر عهده دارد. این دانشگاه رتبه 5 ستاره را در کیفیت تدریس، مهارت‌های عمومی، رضایت کلی فارغ التحصیلان، دریافت شغل تمام وقت و حقوق اولیه فارغ التحصیلان دریافت کرده است. پس اگر قصد تحصیل در استرالیا را دارید، در این بررسی به طور کامل در مورد شرایط تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا صحبت می‌کنیم.

    مشخصات دانشگاه نوتردام استرالیا

    مشخصات دانشگاه نوتردام استرالیا

    تاریخ تأسیس

    1989

    استان، شهر

    فریمنتل، بروم، سیدنی

    نوع مؤسسه

    خصوصی، کاتولیک، پژوهشی

    تعداد کل دانشجویان

    12 هزار

    تعداد کل دانشجویان بین المللی

    1140

    نرخ پذیرش

    19 درصد

    مقاطع تحصیلی

    کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

    سایت دانشگاه

    www.notredame.edu.au

    درباره دانشگاه نوتردام استرالیا

    درباره دانشگاه نوتردام استرالیا

    دانشگاه نوتردام یک دانشگاه خصوصی کاتولیک مستقر در فریمنتل در استرالیای غربی است که در سال 1989 توسط کشیش «دیوید تی لینک» تاسیس شد. این دانشگاه بر ایمان و ارزش‌های کاتولیک تاکید می‌کند. از زمان تاسیس، نوتردام به یک رهبر در آموزش عالی تبدیل شده است و در حال حاضر بیش از 12 هزار دانشجو در سه پردیس این دانشگاه در فریمنتل، بروم و سیدنی ثبت نام کرده‌اند.

    نوتردام از ساحل غربی استرالیا در شهر زیبا و تاریخی فریمنتل تا شهر شمال غربی بروم و در سراسر قاره تا قلب سیدنی امتداد یافته است. این موسسه از سنت‌های باستانی و معتبر دانشگاه‌های کاتولیک در اروپا، آمریکای شمالی و 2 هزار سال سنت فکری کاتولیک استقبال می‌کند. همچنین نوتردام از همه دانشجویان با هر دین یا اصالتی استقبال خواهد کرد. دانشگاه نوتردام استرالیا همچنین یکی از بالاترین نرخ‌های اشتغال فارغ التحصیلان را در استرالیا دارد که برابر با 79.6 درصد است.

    دانشگاه نوتردام استرالیا بیش از 12 هزار دانشجو ثبت نام کرده‌اند و طیف گسترده‌ای از دوره‌های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می‌دهد. هر پردیس دانشگاه نوتردام به امکانات کتابخانه‌ای و خدمات پشتیبانی دانشجویی شامل مشاوره، خدمات اجتماعی و فرصت‌های تحصیل در خارج از کشور مجهز شده است. نوتردام چندین مشارکت بین المللی با مدارس متعددی در آمریکای شمالی، آسیا و اروپا دارد. از این طریق دانشجویان می‌توانند برای یک یا چند ترم در خارج از کشور به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی خود تحصیل کنند.

    دلایل تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا

    دلایل تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا

    آموزش عالی در نوتردام دانشجویان را برای یک زندگی غنی، رضایت بخش و شگفت برانگیز آماده کند. دانشگاه نوتردام سنت‌ها و ارزش‌های خود را با آموزش در سطح بالا، ارائه انواع بورسیه تحصیلی، مواجه با چالش‌های دنیای مدرن، خدمت به خیر عمومی و کمک به همه دانشجویان برای دستیابی به برتری علمی به کار می‌گیرد. این دانشگاه به دانشجویان خود دانش نظری و مهارت‌های حرفه‌ای را ارائه می‌دهد تا آنها را قادر سازد تا 3 هدف زیر را برآورده کنند:

    • توانایی بالقوه خود را درک کنند.
    • ارتباط متقابلی را با همه افراد ایجاد کنند.
    • از طریق مشارکت فعال و تامل به جامعه خدمت کنند.

    از مزایای تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دارای اعتبار بین المللی: مدرک این دانشگاه از نظر بین المللی بسیار معتبر است و در سطح جهانی قابل قبول می‌باشد. بنابراین شانس به رسمیت شناختن دوره کارآموزی و اشتغال پس از فارغ التحصیلی بالاست.
    • زیرساخت‌های مدرن: پردیس‌های دانشگاه نوتردام به سبک و طراحی مدرن با زیرساخت‌ها و امکانات قرن بیست و یکم ساخته شده است. دانشجویان می‌توانند در یک محیط آموزشی سالم که توسط موسسه ارائه می‌شود، تحصیل کنند.
    • محیط تحصیلی بین المللی: دانشگاه نوتردام استرالیا یک محیط نژادی کاملا متنوع، دوستانه و متحد (دانشجویان بیش از 50 کشور) را ارائه می‌دهد. از این رو دانشجویان جدید می‌توانند به راحتی جذب شوند و احساس کنند که در خانه خود هستند.
    • اساتید با تجربه و شایسته: این موسسه دارای گروه متنوعی از اساتید با تجربه و شایسته است که سابقه کار با سازمان‌های بین المللی معتبر در سراسر جهان را دارند.

    رتبه دانشگاه نوتردام استرالیا در سال 2022

    دانشگاه نوتردام استرالیا یکی از برترین دانشگاه‌های خصوصی در استرالیا است. این موسسه در رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی کیواس (QS) در سال 2023 در رتبه بین 1201 تا 1400 قرار دارد. همچنین رتبه دانشگاه در رنکینگ  USNewsبرابر با 1434 است.

    شرایط تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا

    شرایط تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا

    آخرین مهلت درخواست برای پذیرش در دانشگاه نوتردام نوامبر تا ژانویه خواهد بود. دانشگاه به دانشجویان توصیه می‌کند که حداقل پنج ماه قبل از پایان مهلت درخواست خود را ارسال کنند تا به دانشگاه اجازه دهد تا مدارک را ارزیابی و تکمیل کند. دوره‌های کارشناسی ارشد در نوتردام به ویژه پرستاری، پزشکی، حقوق و الهیات تقاضای زیادی دارند و پیشنهاد می‌شود هرچه زودتر برای این دوره‌ها اقدام شود.

    دانشکده‌های نوتردام عبارتند از:

    • دانشکده معماری
    • دانشکده هنر و ادبیات
    • کالج بازرگانی مندوزا
    • دانشکده مهندسی
    • دانشکده حقوق
    • دانشکده علوم

    الزامات زبان انگلیسی

    دانشجویانی که در دانشگاه نوتردام استرالیا به زبان انگلیسی تحصیل می‌کنند باید یکی از این شرایط زبان انگلیسی را داشته باشند:

    • حداقل نمره آیلتس برای لیسانس: 7
    • حداقل نمره تافل برای لیسانس: 94 الی 101
    • حداقل نمره آیلتس برای کارشناسی ارشد: 7.5
    • حداقل نمره تافل برای کارشناسی ارشد: 102

    آزمون‌های ورود به دانشگاه

    ارائه نمرات SAT یا ACT برای پذیرش در دانشگاه نوتردام الزامی نیست. اگر نمرات آزمون را ارسال کنید، همراه با درخواست شما در نظر گرفته می‌شود، اما اجباری نیستند. 40 درصد از دانشجویان نمرات SAT و 60 درصد نمرات ACT را برای پذیرش برای سال تحصیلی 2021/2022 ارسال کردند.

    دانشگاه نوتردام معمولاً ترجیح می‌دهد متقاضیان جزء 5 درصد برتر شرکت‌کنندگان در آزمون SAT باشند. این مدرسه به طور مداوم نمرات ترکیبی SAT را تا 1400 در مقیاس 1600 کاهش می‌دهد که کمتر از آن باید پذیرش در نظر گرفته شود. ما تخمین می‌زنیم که برخی از دانشجویان می‌توانند با SAT تا 1320 پذیرفته شوند. 40 درصد از متقاضیان نمرات SAT را به مدرسه ارسال می‌کنند.

    داده‌ها نشان می‌دهند که نوتردام به طور منظم دانشجویان باACT  حدود 32 بالاتر را می‌پذیرد. متقاضیان موفق معمولا نمرات ACT را در 3 درصد برتر در سطح ملی ارسال می‌کنند. ما تخمین می‌زنیم که این دانشگاه حداقل نمرات ترکیبی ACT را در برخی موارد حدود 30 می‌پذیرد. 60 درصد از متقاضیان هم نمرات ACT را به دانشگاه نوتردام ارسال می‌کنند.

    محل اقامت دانشگاه نوتردام استرالیا

    محل اقامت دانشگاه نوتردام استرالیا

    دانشگاه نوتردام طیف وسیعی از گزینه‌های اقامتی را برای دانشجویان ارائه می‌دهد که این خدمات از دغدغه‌های اصلی کسانی است که به استرالیا، مهاجرت تحصیلی می‌کنند. محل اقامت در پردیس در پردیس‌های فریمنتل، سیدنی و بروم در دسترس است، در حالی که خوابگاه دانشجویی در نزدیکی پردیس سیدنی موجود می‌باشد. در ادامه درباره گزینه‌های اقامت در پردیس محلی و اقامت در خارج از دانشگاه صحبت می‌کنیم:

    اقامت در سیدنی

    پردیس سیدنی در دو مکان واقع شده است که شامل برادوی که دانشکده‌های هنر و علوم، تجارت، آموزش، حقوق و فلسفه و الهیات را در خود جای داده است و بخش دارلینگهرست  دانشکده‌های پزشکی و پرستاری را شامل می‌شود. این دانشگاه خدمات اطلاعات خوابگاهی را به دانشجویانی که به دنبال محل اقامت خارج از دانشگاه هستند ارائه می‌دهد.

    اقامت در بروم

    پردیس توسط ساواناهای طبیعی و باغ‌های استوایی احاطه شده است و تنها 10 دقیقه پیاده تا مرکز خرید بروم و 20 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. دهکده شامل یک خوابگاه است که می‌تواند 28 نفر و 9 خانه مستقل را در خود جای دهد. هر خانه شامل پنج اتاق خواب یک نفره با حمام اختصاصی و مناطق مطالعه است.

    دانشجویان از آشپزخانه‌های مشترک، سالن‌های استراحت و قسمت‌های غذاخوری لذت خواهند برد. امکانات روستا شامل وای فای رایگان، آشپزخانه عمومی، امکانات باربیکیو، میزهای بیلیارد، زمین بسکتبال، اتاق تلویزیون، خشک‌شویی و پارکینگ خارج از خیابان است. دانشجویان سایر موسسات عالی و کسانی که در دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها، جلسات یا استراحتگاه‌ها شرکت می‌کنند نیز می‌توانند برای اقامت پردیس درخواست دهند.

    اقامت در فریمنتل

    اقامتگاه‌های دانشجویی پردیس فریمنتل جامعه‌ای امن و مثبت است که به شما کمک می‌کند در تمام جنبه‌های زندگی خود رشد و توسعه پیدا کنید. فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها، سواحل و امکانات ورزشی در فاصله چند قدمی اقامتگاه قرار دارند و حتی با وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترس هستند.

    محل اقامت خارج از دانشگاه

    افسر پشتیبانی دانشجو می‌تواند در یافتن مسکن برای نیازهای شما کمک کند، خواه این مسکن می‌خواهد کوتاه مدت یا بلند مدت باشد.

    هزینه تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا

    هزینه تحصیل در دانشگاه نوتردام استرالیا

    • شهریه کارشناسی: شهریه لیسانس در دانشگاه نوتردام استرالیا از 3985 دلار تا 14630 دلار استرالیا در سال برای دانشجویان داخلی و از 29000 دلار تا 38200 دلار استرالیا در سال برای دانشجویان بین المللی است.
    • شهریه کارشناسی ارشد: شهریه کارشناسی ارشد در دانشگاه نوتردام استرالیا از 21200 دلار تا 36900 دلار استرالیا در سال برای دانشجویان داخلی و از 30500 دلار تا 45700 دلار استرالیا در سال برای دانشجویان بین المللی است.

    دوره تحصیلی

    مدت دوره

    هزینه (دلار استرالیا)

    MBA  

    21 ماه  تا 2 سال

    50326 تا 77400

    مهندسی

    1 سال تا 4 سال

    49450 تا 49686

    مدیریت

    1 سال تا 4 سال

    49685 تا 59214

    بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه نوتردام استرالیا

    بورسیه‌های تحصیلی دانشگاه نوتردام استرالیا

    بورسیه‌های جدید فرصت و شایستگی به ارزش 20 هزار دلار برای دانشجویانی که برنامه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در سال 2023 شروع می‌کنند ارائه می‌شوند:

    • بورسیه شایستگی نوتردام
    • بورسیه شایستگی تحصیلات تکمیلی نوتردام
    • بورسیه فرصت نوتردام
    • بورسیه فرصت‌های تحصیلات تکمیلی نوتردام

    بورسیه تحصیلی اغلب کمک مالی است که دانشجویان را قادر می‌سازد بدون استرس اضافی ناشی از هزینه‌های روزانه زندگی، تحصیلات خود را شروع یا ادامه دهند. این می‌تواند به معنای خرید غذا، پرداخت اجاره، حمل و نقل و قبوض خانه، تربیت فرزندان به عنوان والدین مجرد، خانواده‌ای با یک درآمد، بیکار شدن یا مراقبت از عزیزان بیمار باشد. بورسیه‌های تحصیلی نوتردام همچنین به دانشجویانی که شایستگی تحصیلی بالایی دارند، در نظر گرفته می‌شود. هدف نهایی تشویق دانشجویان ممتاز برای تلاش و موفقیت بیشتر است. بورسیه‌ها با ارائه کمک‌های ضروری در مواقعی که بیشتر مورد نیاز هستند، زندگی دانشجو را تغییر می‌دهند.

    کلام آخر

    دانشگاه نوتردام یک موسسه خصوصی و کاتولیک در استرالیاست. این موسسه دارای پردیس‌هایی در فریمانتل، بروم و سیدنی می‌باشد. این دانشگاه همچنین دارای یک جامعه آکادمیک باز و متنوع است که پذیرای افراد با فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف خواهد بود. نوتردام متعهد است از طریق یک تجربه مطالعه کامل، بهترین‌ شرایط تحصیل و زندگی را برای دانشجویان به ارمغان بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت به استرالیا با گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول معرفی دانشگاه نوتردام استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    مشاوره رایگان مهاجرت