راهنمای کامل تهیه مسکن در سیدنی 2023
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    شهر سیدنی در میان مهاجرانی که به دنبال مکانی برای کار و زندگی هستند، بسیار محبوب است. استرالیا فرصت‌های شغلی عالی، آب و هوای فوق العاده و بسیاری از مزایای دیگر را ارائه می‌دهد. سیدنی مکانی است که می‌توانید فرهنگ‌های مختلف را ملاقات کنید، به اهداف شغلی خود برسید و از یک سبک زندگی شگفت انگیز لذت ببرید. با این حال انتخاب مسکن مناسب که بتواند مطابق با بودجه و نیازهای فعلی و آینده شما امری ضروری است.

    تهیه مسکن در سیدنی به عنوان یک مهاجر جدید در سیدنی ممکن است با سوالات زیادی همراه باشید. با کمی تحقیق و برنامه ریزی می‌توانید خانه مورد نظرتان را پیدا کنید و زندگی شگفت انگیز خود را در کشوری جدید سامان ببخشید. در این بررسی، راهنمای کامل تهیه مسکن در سیدنی را برای متقاضیان زندگی و مهاجرت به استرالیا ارائه می‌دهیم.

    شرایط بازار مسکن در سیدنی استرالیا

    شرایط بازار مسکن در سیدنی استرالیا

    سیدنی به یک مقصد محبوب برای مهاجرت به استرالیا تبدیل شده است و این هجوم تازه واردان بازار مسکن این شهر را تحت فشار قرار داده است. با مهاجرت بیشتر مردم به سیدنی، تقاضا برای املاک اجاره‌ای افزایش می‌یابد که منجر به کاهش نرخ جای خالی می‌شود (خانه‌های خالی). سیدنی بازار کار پر رونقی دارد و فرصت‌های زیادی در صنایعی مانند مالی، فناوری و گردشگری ارائه می‌دهد. از آنجایی که افراد بیشتری مشغول به کار می‌شوند، پیدا کردن خانه برای اجاره به دلیل افزایش تقاضا به تلاش بیشتری نیاز دارد.

    بر اساس گزارشی که اوایل امسال منتشر شد (2022)، سیدنی نه تنها گران‌ترین مکان برای خرید ملک در استرالیا است، بلکه دومین و گران‌ترین شهر برای خرید خانه در جهان نیز محسوب می‌شود. این مطالعه توسط مؤسسه اصلاحات شهری و مرکز مرزی سیاست عمومی، مقرون به صرفه بودن مسکن با درآمد متوسط را در 92 بازار اصلی مسکن در هشت کشور مختلف رتبه ‌بندی کرد. این کشورها شامل استرالیا، نیوزلند، چین، سنگاپور، ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و ایرلند بودند.

    بر اساس این نظرسنجی، سیدنی در بین 92 بازار مسکن پس از هنگ کنگ در رتبه دوم قرار گرفت. در همین حال، ملبورن به عنوان پنجمین بازار ارزان قیمت در این گزارش رتبه بندی شده است. آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که خریدارانی که برای اولین بار در استرالیا صاحب خانه شدند (خانه خرید کردند)، بیش از 10 سال در حال جمع آوری پس انداز بودند. بر اساس میانگین خانوار استرالیایی که 15 درصد از درآمد ناخالص سالانه خود را پس انداز می‌کند، تقریباً 11 سال طول می‌کشد تا برای 20 درصد سپرده گذاری در یک ملک پس انداز کنند. بنابراین، خرید خانه نسبت به اجاره دشوارتر است.

    اجاره مسکن در شهر سیدنی

    اجاره مسکن در شهر سیدنی

    بازار اجاره سیدنی در چند سال گذشته شاهد فراز و نشیب‌هایی بوده است. رونق سرمایه گذاران بین سال‌های 2013 و 2017 منجر به اوج اجاره در سال‌های بعد شد، ولی همه ‌گیری کووید-19 این روند صعودی را متوقف کرد. مهاجران شهر را ترک کردند و مردم محلی به حومه شهر گریختند و سیدنی را با املاک اجاره‌ای مازاد باقی گذاشتند. اما بازار به سرعت و کاملاً شدید، در انتهای سال 2020 و آغاز سال 2021 رشد کرد و منجر به رکورد بالای قیمت اجاره در امسال شد.

    میانگین قیمت درخواست اجاره اخیراً به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و در مقایسه با سال گذشته حدود 70 دلار استرالیا در هفته بیشتر شده است. به طور کلی می‌توان این جهش قیمتی را به ناتوانی بازار مسکن در همگامی با تقاضای رو به رشد مردم نسبت داد که می‌توان آن را در نرخ پایین خانه‌های خالی در سراسر شهر مشاهده کرد.

    هزینه اجاره مسکن در سیدنی

    بخش عمدهای از هزینه ماهانه زندگی شما شامل اجاره خواهد بود. برای یک آپارتمان یک خوابه در سیدنی حداقل 450 تا 550 دلار استرالیا در هفته هزینه کنید. آپارتمان‌های دو خوابه حداقل از حدود 650 دلار استرالیا در هفته شروع می‌شود. همه آپارتمان‌ها در سیدنی که کاملاً مبله نیستند و ممکن است یخچالُ ماشین لباسشویی و خشک کن نداشته باشند. بنابراین باید بودجه اضافه دیگری را برای خرید وسایل خانگی کنار بگذارید.

    از اواسط سال 2022، اجاره املاک در سیدنی به طور متوسط 620 دلار استرالیا برای هاوس (House) و 525 دلار استرالیا برای یونیت (Unit) در هفته هزینه داشته است، همین امر باعث شده است تا سیدنی از نظر قیمت بالای اجاره بعد از کانبرا در رتبه دوم قرار گیرد.مستاجران می‌توانند انتظار داشته باشند که بین 550 تا 700 دلار استرالیا برای هاوس و 480 تا 600 دلار استرالیا برای یونیت در هفته اجاره بپردازند.

    در ادامه نگاهی به میانگین اجاره در سیدنی در چهار سال گذشته می‌اندازیم:

    • سال 2022: هاوس 620 دلار استرالیا، یونیت 525 دلار استرالیا در هفته
    • سال 2021: هاوس 550 دلار استرالیا، یونیت 470 دلار استرالیا در هفته
    • سال 2020: هاوس 530 دلار استرالیا، یونیت 500 دلار استرالیا در هفته
    • سال 2019: هاوس 530 دلار استرالیا، یونیت 525 دلار استرالیا در هفته

    توجه: هاوس به خانه‌های حیاط‌دار مستقل گفته می‌شود، اما یونیت‌ها امکانات هاوس را دارند اما کمی جمع و جورتر و ارزان‌تر هستند.

    قوانین به اجاره مسکن در سیدنی

    قوانین به اجاره مسکن در سیدنی

    صاحبخانه‌ها در سیدنی مستاجران (مخصوصاً تازه واردان به کشور) را ملزم می‌کنند که وثیقه یا بیعانه‌ای را بپردازند. این بیعانه یک سپرده امنیتی است که توسط مرجع اوراق اجاره مسکن سیدنی یا توسط خود صاحبخانه نگهداری می‌شود. این اوراق برای پوشش هرگونه خسارت یا اجاره پرداخت نشده در پایان اجاره استفاده می‌شود. مقدار وثیقه‌ای که می‌توان شارژ کرد توسط قوانین محلی سیدنی تنظیم می‌شود و معمولاً به اندازه چهار هفته اجاره است.

    پس از پرداخت ضمانت نامه، مقامات اوراق قرضه یا صاحبخانه در سیدنی باید یک رسید و یک برگه ضمانت نامه را به مستاجر ارائه دهند که شرایط و ضوابط سپرده را به تفصیل شرح می‌دهد. ضمانت نامه فقط برای مقاصد خاصی مانند پوشش اجاره بها پرداخت نشده یا خسارات وارده به ملک قابل استفاده است و باید در پایان مدت اجاره به مستاجر مسترد شود، مشروط بر اینکه مستاجر به تعهدات خود در قرارداد اجاره عمل کند.

    ضمانت نامه تنها در صورتی می‌تواند توسط موجر مطالبه شود که وی در نتیجه اقدامات مستاجر متحمل ضرر مالی شده باشد (مانند اجاره پرداخت نشده یا خسارات وارده به ملک). اگر مالک بخواهد علیه وثیقه ادعایی داشته باشد، باید اخطاریه‌ای کتبی به مستاجر ارائه کند که در آن دلیل ادعا و مبلغ مورد مطالبه ذکر شده باشد. سپس مستاجر این فرصت را دارد که ادعای خود را به چالش بکشد.

    سپرده‌های حیوانات خانگی در سیدنی نیز رایج است. صاحبخانه‌ها همچنین مجاز به درخواست سپرده جداگانه هستند که توسط قوانین اوراق قرضه محافظت نمی‌شود و قابل استرداد نیست. به این نوع سپرده «قرضه حیوان خانگی» گفته می‌شود و به منظور پوشش هرگونه خسارت ناشی از حیوانات خانگی در ملک دریافت می‌شود. پس اگر سپرده کمی دارید، بهتر است از آوردن حیوان خانگی به ملک خودداری کنید.

    عدم پرداخت اجاره بها در سیدنی

    عدم پرداخت اجاره بها در سیدنی

    اگر پرداخت اجاره بهای خود را در سیدنی متوقف کنید، این کار می‌تواند عواقب قانونی و مالی جدی برای شما داشته باشد. در بیشتر موارد، اگر از اجاره عقب افتادید، صاحبخانه شما در سیدنی ابتدا برای شما اخطاریه‌ای برای تخلیه ارسال می‌کند که به شما چند روز معینی برای پرداخت اجاره بهای معوقه یا تخلیه ملک می‌دهد.

    اگر اجاره را پرداخت نکنید یا ملک را در بازه زمانی مشخص شده در اخطار تخلیه نکنید، صاحبخانه می‌تواند برای صدور حکم تخلیه از دادگاه سیدنی درخواست کند. اگر حکم تخلیه در دادگاه اصلی سیدنی صادر شود، صاحبخانه می‌تواند از ضابط قضایی درخواست کند تا شما را از ملک خارج کنند.

    اجاره عقب مانده همچنین می‌تواند تأثیر منفی بر رتبه اعتباری شما داشته باشد که می‌تواند اجاره یا خرید ملک در سیدنی یا جاهای دیگر در استرالیا را برای شما در آینده دشوار کند. اگر از خانه بیرون انداخته شوید، پیدا کردن مسکن جدید در سیدنی سخت‌تر می‌شود، زیرا صاحبخانه‌ها ممکن است تمایلی به اجاره به شخصی با سابقه عدم پرداخت اجاره نداشته باشند. اگر در پرداخت اجاره خود با مشکل مواجه هستید، مهم است که در اسرع وقت با صاحبخانه خود در ارتباط باشید و از دفتر مشاوره شهروندان در سیدنی کمک بگیرید.

    پیدا کردن مسکن مناسب در سیدنی

    پیدا کردن مسکن مناسب در سیدنی

    یافتن محل اقامت در سیدنی مانند بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر در سراسر جهان نیاز به بررسی‌های زیادی دارد. هنگامی که برای اولین بار وارد خاک استرالیا می‌شوید، بسته به شرایط خود ممکن است نیاز به اقامت در هاستل، هتل، خانه مشترک یا اقامتگاه کوتاه مدت داشته باشید.

    تعدادی وبسایت وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا زمانی که به دنبال خانه جدید خود هستید، مسکن موقت پیدا کنید. اگر با خانواده خود به سیدنی می‌آیید و به گزینه ارزان‌تری نیاز دارید، سایت‌هایی مانند Stayz را ببینید. برای بررسی کلی هتل‌ها و‌هاستل‌ها در سیدنی، وبسایت Sydney City Life عالی و مطمئن خواهد بود.

    هنگامی که در سیدنی هستید، ساده‌ترین راه برای یافتن مسکن جهت اجاره این است که روزنامه‌های محلی یا وبسایت‌های برخی از آژانس‌های املاک را بررسی کنید.  گام بعدی ترتیب بازدید یا حضور در خانه ملک مورد نظر است. اکثر خانه‌های اجاره‌ای در سیدنی بدون مبلمان هستند و اجازه زندگی با حیوانات خانگی را نمی‌دهند.

    همچنین باید با محله، نزدیکی به مدارس، وسایل نقلیه عمومی و سایر امکانات شهری آشنا شوید. پس از یافتن مکان مناسب، فرم درخواست را پر کنید و با مدارک مورد نیاز به مشاوران املاک ارائه دهید. هنگام امضای قرارداد، هم شما و صاحبخانه باید یک گزارش شرایط را تکمیل کنید.

    به احتمال زیاد، باید یک پرداخت تضمینی (بیعانه) انجام دهید تا نزد مرجع اوراق اجاره مسکن سپرده شود. این مبلغ پس از پایان مدت اجاره به شما بازگردانده می‌شود، مشروط بر اینکه چیزی از نظر اجاره یا تعمیر بدهکار نباشید. قرار داد را با خواندن همه مفاد امضا کنید تا زندگی خود در سیدنی شروع کرده باشید.

    محله‌های مختلف سیدنی استرالیا

    محله‌های مختلف سیدنی استرالیا

    منطقه شهری سیدنی مساحت وسیعی بالغ بر 12 هزار کیلومتر مربع را در بر می‌گیرد و بیش از پنج میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. مهاجران در تمام قسمت‌های سیدنی با 15 منطقه شهری ساکن هستند، اما اغلب در حومه‌های نزدیک به مرکز شهر زندگی می‌کنند. همچنین سیدنی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در استرالیا در کنار شهر ملبورن تلقی شده و بنابراین گزینه‌های بسیار متنوع از جمله گزینه‌های ارزان را برای اسکان ارائه می‌دهد. به طور کلی، سیدنی به چهار منطقه اصلی از جمله شمال، جنوب، غرب و شرق تقسیم می‌شود. در ادامه به محله‌های مختلف سیدنی اشاره می‌کنیم:

    شمال و جنوب

    شمال سیدنی یک منطقه گران قیمت و ثروتمند نشین محسوب می‌شود. شما می‌توانید محل اقامت با کیفیت بالا را در منطقه‌ای با تعداد زیادی مدارس خصوصی و میزان جرم و جنایت پایین، به ویژه در کنار حومه شهر و ساحل پیدا کنید. برخی از محبوب‌ترین مناطق شمال سیدنی عبارتند از:

    • Hawkesbury Blue Mountain
    • Manly
    • Newport
    • Upper North Shore
    • Lower North Shore

    محل اقامت در نزدیک به شهر به آپارتمان‌ها و خانه‌های تراس‌دار محدود می شود. خانه‌های تک خانواده در حومه بیرون شهر یافت می‌شوند. مردم این محله‌ها اغلب به خرید خانه علاقه دارند تا اجاره! مناطق جنوبی سیدنی از مرکز شهر دور هستند، اما اغلب سیستم حمل و نقل خوبی به مرکز شهر دارند. نقاط قوت مناطق جنوبی سیدنی شامل مسکن مقرون به صرفه و نزدیکی به سواحل و پارک‌های ملی شهر است. برخی از محبوب‌ترین مناطق جنوب سیدنی عبارتند از:

    • Macarthur Camden
    • Canterbury
    •  Bankstown
    • St George
    • Shuterland

    شرق و غرب

    شرق سیدنی در میان نیروهای کاری متخصص، مجرد یا زوج بسیار محبوب است. مسکن اجاره‌ای و خانه‌های مشترک در این منطقه نسبت به بقیه شهر سیدنی رایج‌تر است، اما قیمت املاک و مستغلات بسیار بالاست. با این حال، دسترسی به مرکز شهر آسان خواهد بود و مدارس دولتی و خصوصی خوبی در شرق وجود دارند. برخی از محبوب‌ترین مناطق شرق سیدنی عبارتند از:

    • Bondi
    • Coogee
    • Paddington
    • Potts Point
    • Woolloomooloo
    • Randwick
    • Sydney's Southwest

    غرب سیدنی که منطقه وسیعی را پوشش می‌دهد. چند محله بسیار معروف در غرب سیدنی با محله‌های کمتر شناخته شده در هم آمیخته شده‌اند. قیمت اجاره و خرید خانه در این ناحیه از شهر اغلب ارزان‌تر از جاهای دیگر است، اما نرخ جرم و جنایت نیز ممکن است بالاتر باشد. همچنین دسترسی به مدارس خصوصی در این منطقه محدود است. اینر وست سیدنی جایی است که بیشتر پردیس‌های دانشگاه در آن قرار دارند. بنابراین جمعیت دانشجویی در برخی از مناطق غرب بیشتر است. برخی از محبوب‌ترین مناطق غرب سیدنی عبارتند از:

    • Redfern
    • Newtown
    • Marrickville
    • Surry Hills
    • Erskineville
    • Liverpool

    توجه: ارزانترين محلهLiverpool  و گران‌ترين محله Lower North Shore است.

    اقامت موقت در سیدنی استرالیا

    اقامت موقت در سیدنی استرالیا

    یکی از اولین مواردی که هنگام جستجوی اقامت در سیدنی باید در نظر بگیرید، محل اقامت موقت (کوتاه مدت) است و بیشتر یا مناسب افراد تازه وارد بوده و یا کسانی که قصد اقامت موقت در این کشور را دارند؛ مانند کسانی که به استرالیا مهاجرت تحصیلی می‌منند. شما برای این که بتوانید شناخت بیشتری نسبت به سیدنی و مناطق مختلف شهر پیدا کنید، اقامت کوتاه مدت توصیه می‌شود. قیمت اجاره برای اقامت موقت در سیدنی بسته به موقعیت و نوع ملک می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، اما معمولاً مقرون به صرفه است و قوانین سرسختانه اجاره را نیز ندارد.

    محل اقامت مشترک یک گزینه عالی برای افرادی است که بودجه کمی دارند زیرا به شما امکان می‌دهد هزینه اجاره و قبض را با افراد دیگر تقسیم کنید. شما با تعدادی از افراد دیگر در یک آپارتمان یک یا چند خوابه زندگی می‌کنید. وبسایت‌هایی مانند Flatmate Finder و Gumtree پلتفرم‌های محبوبی برای یافتن محل اقامت مشترک هستند.

    هوم استی (HomeStay) این گزینه شامل زندگی با یک خانواده میزبان استرالیایی است. محل اقامت مشترک راه عالی برای تجربه فرهنگ استرالیا و بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی شما است. وبسایت‌هایی مانند Homestay.com و  Global Experienceمی‌توانند به شما در یافتن هوم استی کمک کنند.

    سرویس آپارتمان‌ها (Serviced Apartment) برای کسانی که حریم خصوصی بیشتری را ترجیح می‌دهند، گزینه بسیار خوبی هستند. این آپارتمان‌ها در سیدنی کاملاً مبله بوده و امکاناتی مانند آشپزخانه و خشک شویی دارند. اگر دانشجو هستید، ممکن است بتوانید از طریق دانشگاه یا کالج خود مسکن پیدا کنید. بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌ها برای دانشجویان محل اقامت در دانشگاه یا خارج از دانشگاه ارائه می‌دهند.

    خرید خانه در سیدنی استرالیا

    خرید خانه در سیدنی استرالیا

    خرید خانه ارزش تلاش را دارد زیرا بازار سیدنی در حال پیشرفت است و خرید می‌تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. همچنین خرید ملک به برنامه‌های بلندمدت شما در رابطه با اقامت در استرالیا بستگی دارد. در هر صورت، اگر تصمیم به خرید ملک در سیدنی دارید، حتماً با یک متخصص تماس بگیرید تا به شما کمک کند. یک مشاور املاک محلی با تجربه مطمئناً شما را در طول این فرآیند راهنمایی می‌کند و تمام قوانین و تعهدات را توضیح می‌دهد.

    قیمت متوسط خرید آپارتمان در مرکز شهر 2078703 دلار استرالیا است. همچنین قیمت خرید آپارتمان در خارج از مرکز 1258234 دلار استرالیا خواهد بود. توجه داشته باشید که خرید ملک در سیدنی با هزینه‌های اضافی همراه است. این کارمزدها حدود پنج درصد قیمت خانه هستند که شامل هزینه‌های قانونی، هزینه مشاور املاک، کارمزد وام، مالیات، بازرسی و هزینه‌های بیمه خواهند بود.

    هنگام خرید ملک در سیدنی به عنوان یک مهاجر جدید، مهم است مدارک شناسایی مانند پاسپورت و ویزا و همچنین مدارک مربوط به درآمد خود را آماده داشته باشید. همچنین داشتن توصیه نامه از صاحبخانه‌ها یا هم اتاقی‌های قبلی ایده خوبی است. وقتی مکانی را در سیدنی پیدا کردید که دوست دارید، مهم است که قبل از امضای قرارداد خرید، آن را به دقت بررسی کنید.

    نکات مهم در تهیه مسکن در سیدنی

    نکات مهم در تهیه مسکن در سیدنی

    دوره بسیار پیچیده و پر تلاطمی در پیش روی شماست. ترک کشور و یافتن خانه در سیدنی به عنوان یک مهاجر آسان نیست. با این حال، اگر بدانید چه می‌خواهید و در طول این فرآیند نگرشی مثبت داشته باشید، این امکان را دارید خیلی زود محل اقامت خود را پیدا کنید. در ادامه چند نکته مهم در مورد تهیه مسکن در سیدنی اشاره می‌کنیم:

    1- جستجوی خود را زود شروع کنید

    سیدنی بازار املاک و مستغلات داغی است و خانه‌ها سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید فروخته می‌شوند. ممکن است عاشق مکانی شوید و حتی قبل از اینکه برای دیدن آن به آنجا برسید، آن ملک از قبل به شخص دیگری واگذار شود. با این حال، خوب است که جستجوی خود را چند هفته قبل از رسیدن به خاک استرالیا شروع کنید تا با اطلاعات بیشتری وارد عمل شوید.

    2- مکان‌های مورد علاقه خود را بشناسید

    سیدنی مکان‌های مختلف دارد که ممکن است برای همه مناسب نباشد. مطمئن شوید که لیست خود را به چند محله خاص محدود می‌کنید. این کار باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می‌شود، زیرا دیدن تمام خانه‌های مورد علاقه‌تان برای فروش یا اجاره ممکن است کمی طول بکشد. محله‌ای را با توجه به بودجه، موقعیت اداری، نزدیکی به مدرسه، پارک‌ها و دیگر امکانات شهری انتخاب کنید.

    3- بودجه مورد نظرتان را تنظیم کنید

    گام دیگری که در وقت شما صرفه جویی می‌کند، دانستن بودجه خود قبل از شروع جستجو است. اگر مقدار بودجه خود را می‌دانید، این امکان را دارید به مکان‌هایی که متناسب با محدوده بودجه شما هستند نگاهی بیندازید. قیمت‌ها بسته به مکان، اندازه و وضعیت ملک متفاوت هستند. با این حال، باید بدانید که میانگین قیمت اجاره حدود 600 دلار در استرالیا هفته است که از میانگین ملی گران‌تر می‌باشد. همچنین، میانگین قیمت خرید ملک تقریبا 870 هزار دلار استرالیا است.

    کلام آخر

    اینکه اجاره یا خرید را انتخاب کنید بستگی به شرایط شما دارد، اما بسیاری از مردم دوست دارند قبل از خرید اجاره کنند تا بتوانند شناخت بیشتری نسبت به شهر پیدا کنند. است زندگی در نزدیکی محل کارتان راحت‌تر باشد یا ممکن است به دنبال محله‌ای باشید که به امکاناتی مانند مغازه‌ها، مدارس و حمل‌ و نقل عمومی نزدیک باشد.

    محله زندگی شما در سیدنی انتخاب می‌کنید به ترجیحات و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. همچنین به مقدار بودجه خود توجه کنید و ببینید در کدام نواحی می‌توانید خانه خوب اجاره کنید. همیشه توصیه ما به مهاجران این است که ابتدا یک اقامتگاه موقت اجاره کنند و سپس به موقع برای اجاره بلند مدت یا خرید خانه اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه مهاجرتی ادب تماس بگیرید.

    سوالات متداول راهنمای کامل تهیه مسکن در سیدنی 2023

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ