بهترین موارد برای خود اشتغالی و کار خانگی در استرالیا
  • نویسنده: کیوان کاری
  • مهاجرت به استرالیا

درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

آنچه در این مقاله می خوانید:
    اطلاعیه اداره مهاجرت (آپدیت دی 1402): بر طبق آخرین اخبار اداره مهاجرت کانادا، اجازه کار تمام وقت دانشجویی تا آوریل سال 2024 برای کلیه دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در کانادا تمدید شد. جهت اطلاع از آخرین شرایط مهاجرت با شماره 02171400111 تماس بگیرید.

    خود اشتغالی و بیزینس های خانگی در استرالیا مورد توجه همه مردم قرار دارد زیرا مزایای زیادی را برای خانواده‌ها به همراه دارد. شروع کسب و کار خانگی ممکن است در ابتدا ناشدنی به نظر برسد اما عملاً به مانند یک استارت‌آپ که در آینده رشد خواهد کرد، بیزینس خانگی شما هم شاید روزی پروبال بگیرد و این امر برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا اتفاق افتاده است.. پس در شروع بهتر است موقعیت خود اشتغالی را جستجو کنید تا ببینید کدام یک از بیزینس‌ها می‌توانند متناسب با شرایط شما باشند. در این راهنما، برخی از بهترین موارد برای خود اشتغالی و بیزینس های خانگی در استرالیا را معرفی می‌کنیم.

    1- فروش آنلاین

    کسب و کار خرده فروشی، اکنون با افزایش تقاضا برای فروش آنلاین تغییر کرده است. بسیاری از وب سایت‌های فروشگاهی محصولات خود به صورت آنلاین در اختیار خریداران قرار می‌دهند. پیش‌بینی می‌شود که درآمد صنعت خرید آنلاین در استرالیا در سال جاری 35.3 درصد افزایش یابد زیرا شرکت‌هایی که تا دیروز سخت وارد فضای آنلاین می‌شدند، اکنون فعالیت‌های خود را در این فضا آغاز کرده‌اند. شما نیز می‌توانید اگر محصولی در خانه درست می‌کنید، آن را در وبسایت فروشگاهی خود به فروش برسانید.

    2- تدریس خصوصی

    2- تدریس خصوصی

    تدریس خصوصی، یک ایده کسب و کار خانگی آسان در استرالیا است. مدرک تدریس یا هر آموزش تخصصی، شرط لازم برای مدرس بودن نیست. برای شروع، آگاهی از موضوع خاص با توانایی توضیح واضح کافی است. روش‌های مختلفی برای تدریس خصوصی وجود دارند، این امکان را دارید تا به دانش‌ آموزان دبستانی تدریس کنید یا کلاس‌های گروهی و انفرادی در خانه راه اندازی کنید که با استفاده از کنفرانس ویدیویی آنلاین انجام می‌شوند. هر موضوعی که در آن تخصص دارید را می‌توانید تدریس کنید.

    3- عکاسی کردن

    شما به راحتی می‌توانید مهارت‌های عکاسی خود را به منع درآمدی خوبی تبدیل کنید. در زیر چند راه برای کسب درآمد خوب از مهارت عکاسی آورده شده‌اند:

    • عکس‌ها و ویدیوهای استوک خود را به صورت آنلاین بفروشید.
    • عکس‌های خود را چاپ کنید و آنها را از طریق فروشگاه‌های گالری بفروشید.
    • عکس‌های خود را در رویدادهای گالری شهر خود بفروشید.
    • عکس‌های خود را به مجلات بفروشید.
    • وب سایت خود را بسازید و عکس‌های خود را بارگذاری کنید و بفروشید.
    • خدمات عکاسی از رویداد (مانند مراسم عروسی) را ارائه دهید.
    • تخصص عکاسی را به دیگران آموزش دهید.
    • فروش تجهیزات عکاسی را در وبسایت شروع کنید.

    4- پخت و پز خانگی خانگی

    4- پخت و پز خانگی خانگی

    اگر از پخت و پز لذت می‌برید، راه اندازی یک نانوایی خانه یک ایده بیزینسی خوب است. می‌توانید کیک، کلوچه، کروسان، طومار، دانمارکی، اسکون، رول سوسیس و سایر محصولات نانوایی درست کنید. اگر خلاق هستید، می‌توانید فکر کنید و محصولات نوآورانه مختص خود را اختراع کنید شما همچنین می‌توانید با فروشگاه‌های محلی همکاری کنید تا محصولاتی را برای فروش در نظر بگیرید. پس اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار مواد غذایی خانگی در استرالیا هستید، باید الزامات ایمنی مواد غذایی را رعایت کنید.

    5- برنامه‌ریزی رویداد

    در صورت داشتن مهارت‌های سازماندهی، ارتباطات، امور چند وظیفه‌ای و مذاکره خوب را دارید، این امکان برای شما وجود دارد که در حوزه برنامه ریزی رویداد (مراسم عروسی، نامزدی و غیره) مشغول به کار شوید. می‌توانید با کارهای داوطلبانه برای دوستان خود شروع کرده تا رزومه خوبی برای خود دست و پا کنید. هرچه بیشتر برای رویدادها برنامه ریزی کنید، تجربه بیشتری کسب خواهید کرد و پایگاه مشتری خوبی برای رویدادهای آینده خواهید داشت.

    6- فریلنسینگ آنلاین

    6- فریلنسینگ آنلاین

    فریلنسرها می‌توانند برای خودشان کار کرده و زمانشان را با تعهدات دیگر مدیریت کنند. فریلنسرها از نظر شرکت‌ها کارمند محسوب نشده و عملاً پیمانکار هستند. فریلنسینگ آنلاین، یک تجارت رو به رشد در دنیای امروز است. شما استقلال، آزادی، انعطاف پذیری در محل زندگی و کنترل حجم انبوهی از کارها را خواهید داشت. کار فریلنسری می‌تواند تولید محتوا (مقاله، طراحی گرافیک، تولید ویدئو و غیره) برای وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی باشد. این شغل در بین دانشجویانی که برای تحصیل در استرالیا به این کشور آمده‌اند بسیار محبوب است.

    7- نقاشی کردن

    اگر هنرمند هستید و توانایی کشیدن نقاشی‌های زیبا را دارید، این کار بهترین ایده برای بیزینس خانگی است. این امکان را دارید تا از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن نقاشی‌های خود با مخاطبان هدف استفاده کنید. همچنین می‌توانید آموزش دروس نقاشی خود را به دیگران به عنوان درآمد جانبی در نظر بگیرید. درحقیقت، استرالیا یکی از کشورهای پیشرو در برپایی گالری آنلاین است.

    8- انتشار کتاب

    8- انتشار کتاب

    اگر نویسنده‌ای خلاق و با دانشی هستید، انتشار کتاب یکی از بهترین ایده‌ها برای کسب و کار خانگی با درآمد جانبی است. برای نوشتن و انتشار کتاب باید زمان و هزینه کم خود را صرف کنید. انتشار آنلاین کتاب نیز در دسترس شما هستند و می‌توانید کتاب های خود را در قالب PDF به فروش برسانید. اگر بتوانید به نویسنده بزرگی تبدیل شوید، درآمد بسیار خوبی کسب خواهید کرد.

    9- مربی ورزشی

    اگر اهل ورزش هستید، آموزش و مربیگری انتخابی عالی است. مربیان با به اشتراک گذاشتن تخصص خود با ورزشکاران درآمد خوبی کسب می‌کنند. اکثر مربیان برای اینکه یک مربی حرفه‌ای تلقی شوند، باید مدرک لیسانس داشته باشند. موضوعات آموزشی زیادی برای یادگیری به عنوان مربی ورزشی وجود دارند که شامل علوم ورزشی، فیزیولوژی، تغذیه، تربیت بدنی یا پزشکی ورزشی است. با توجه به آمار، متوسط ​​حقوق یک مربی 33.68 دلار در ساعت در استرالیا است.

    10- مراقب کودک و سالمند

    10- مراقب کودک و سالمند

    شغل پرستاری برای افرادی که خوش قلب و دارای مهارت‌های صبر خوب هستند، مناسب می‌باشد. افراد می‌توانند در خانه خود از کودکان، افراد مسن، افراد ناتوان و بیماران و کسانی که به حمایت نیاز دارند، مراقبت کنند. بسیاری از خانواده‌های استرالیایی فرزندان خود را پیش زنان و مردان خانه‌دار می‌گذارند. با این کار، می‌توانید هم به امور خانگی خود برسید و هم کسب درآمد کنید.

    11- مراقب حیوانات خانگی

    اگر عاشق حیوانات خانگی هستید به راحتی می‌توانید این تجارت را انجام دهید. پرستاران حیوانات خانگی، در زمانی که صاحبان آنها در تعطیلات هستند، مراقبت روزانه از حیوانات خانگی را انجام می‌دهند. اکثر افراد ترجیح می‌دهند که مراقبین در خانه خودشان بمانند تا حیوانات خانگی بتوانند در فضایی آشنا زندگی کنند. پذیرش چنین درخواستی به شما بستگی دارد و ممکن است برای شما مناسب باشد که حیوانات به خانه شما بیایند.

    12- خدمات پذیرایی

    12- خدمات پذیرایی

    اگر بتوانید خوب آشپزی کنید و از آشپزی لذت ببرید، همکاری با خدمات پذیرایی یکی از بهترین ایده‌ها برای بیزینس خانگی است. مردم بیشتر از خدمات پذیرایی برای رویدادهای اجتماعی خود استفاده می‌کنند (مهمانی یا دورهمی دوستانه یا شغلی). کیفیت غذا می‌تواند به موفقیت رویداد شما کمک زیادی کند، بنابراین سرمایه گذاری در یک شرکت پذیرایی، بهترین راه برای کسب درآمد خانگی است.

    13- حسابداری و خدمات صورتحساب

    اکثر شرکت‌ها تمایل دارند خدمات حسابداری و صورتحساب خود را در حال حاضر به اشخاص ثالث برون سپاری کنند. این یک ایده تجاری خوب برای محیط خانه خواهد بود. شما می‌توانید با ارائه این خدمات برای شرکت‌هایی که می‌خواهند امور حسابدار خود را برون سپاری کنند، بیزینس خانگی خود را راه اندازی کنید. با ایجاد یک وبسایت یا حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی، از کسب و کارها بخواهید امور حسابداری خودشان را به شما واگذار کنند.

    14- توسعه نرم افزار

    توسعه نرم افزار، یک تجارت بسیار سودآوری است. اگر دانش برنامه نویسی داشته باشید، راه اندازی این بیزینس خانگی آسان خواهد بود. در غیر این صورت، به راحتی می‌توانید دوره‌های آموزشی را از سایت‌های مختلف به صورت رایگان و با هزینه کمت دریافت کنید. این مدل کسب و کار نیاز به مهارت‌های تخصصی دارد اما در بلند مدت درآمدزایی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. دانشجویانی که به استرالیا مهاجرت تحصیلی نموده و در این زمینه تخصص دارند، معمولا نسبت به دیگر دانشجویان دارای حقوق بالاتری در شغل دانشجویی خود هستند.

    نکات مهم در راه اندازی بیزینس خانگی در استرالیا

    نکات مهم در راه اندازی بیزینس خانگی در استرالیا

    اگر فکر خوداشتغالی و راه اندازی یک کسب و کار خانگی را دارید، قبل از شروع هر کاری باید به نکات مهم در این زمینه توجه کنید:

    • ایده سازی: در راه اندازی هر کسب و کاری، ایده مهم ترین جنبه آن است. با این حال، شما باید ایده خود را با توجه به مهارت، اشتیاق و ظرفیت سرمایه گذاری خود نهایی کنید.
    • مهارت: مهارت یکی دیگر از مهم‌ترین جنبه‌های شروع یک تجارت خانگی برای یک مبتدی است. شما باید مشخص کنید که چه مهارتی برای راه اندازی کسب و کار خود دارید. اگر قبلاً آن مهارت را داشته‌اید، این خوب است. در غیر این صورت، باید آموزش ببینید.
    • هدف تجاری: به عنوان یک کارآفرین استارتاپی، باید تصور روشنی از دلیل شروع کسب و کار خانگی خود داشته باشید. برای این کار باید به بازار و شرایط اقتصادی نگاه کنید.
    • طرح کسب و کار: تهیه طرح کسب و کار یکی از مهم ترین اقدامات در راه اندازی کسب و کار است. علاوه بر این، طرح کسب و کار شما باید شامل برنامه مالی و بازاریابی نیز باشد.
    • ثبت کسب و کار: وقتی طرح کسب و کار شما آماده شد، باید بیزینس خود را ثبت کنید. در استرالیا، چهار نوع اصلی ساختار تجاری برای ثبت وجود دارند که شامل تاجر انحصاری، شراکتی، تراست و شرکت‌ها هستند.
    • ثبت برند: صرف نظر از اینکه می‌خواهید یک کسب و کار تولیدی، خدماتی یا خرده فروشی راه اندازی کنید، باید یک برند داشته باشید. علاوه بر این، شما باید نام برند را نیز ثبت کنید تا بتوانید فعالیت قانونی داشته باشید.
    • ایجاد وبسایت: در ایجاد یک وبسایت تجاری، ابتدا باید یک نام دامنه رزرو کنید. اساسا، یک نام دامنه به شما یک هویت می‌بخشد.
    • مسائل مالیاتی: در نهایت، شما باید بدهی‌های مالیاتی آینده کسب و کار خود را شناسایی کنید. درواقع، مالیات‌هایی که باید پرداخت کنید، به نوع کسب و کارتان بستگی دارند. بنابراین، توصیه می‌شود که قبل از شروع کار، با یک مشاور مالیاتی صحبت کنید.

    بهترین شهرهای استرالیا برای راه اندازی بیزینس خانگی

    بهترین شهرهای استرالیا برای راه اندازی بیزینس خانگی

    طبق نظرسنجی اخیر بانک جهانی، استرالیا یکی از بهترین مکان‌های جهان برای شروع و راه ‌اندازی کسب ‌و کارهای خانگی است. این کشور از نظر خوداشتغالی اکنون در رتبه چهاردهم در جهان قرار دارد. لیستی از بهترین شهرهای استرالیا برای راه اندازی بیزینس در زیر آورده شده‌اند:

    • ملبورن
    • سیدنی
    • آدلاید
    • بریزبن
    • پرت
    • ویکتوریا
    • نیوکاسل
    • لانستون
    • تاونسویل
    • هوبارت
    • کانبرا
    • ولونگونگ
    • پورتلند

    کلام آخر

    شایان ذکر است که حدود 98 درصد از کل مشاغل یا کوچک یا خانوادگی هستند. اطلاعات آماری حاکی از آن است که استرالیا یکی از بهترین مکان‌های روی زمین برای شروع و راه ‌اندازی یک بیزینس خانگ است. شما با مهاجرت با استرالیا این امکان را دارید تا در کنار کار تمام وقت خود، یک شغل نیمه وقت خانگی نیز داشته باشید. چه بسا شغل خانگی شما به کار اصلی‌تان تبدیل شد و درآمد هنگفتی را برایتان به ارمغان آورد.

    سوالات متداول بهترین موارد برای خود اشتغالی و کار خانگی در استرالیا

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (1 پاسخ)
    2023-04-03

    سلام من تا چندماه ديگه باخانوادم به بريزبن مهاجرت ميكنيم من براي داشتن يه بيزينس خونگي مثل درست كردن فينگر فود و آس مهارت دارم خواستم ببينم چجوري ميتونم شروع كنم بايديه جايي اعلام كنم يا اگه بخوام يه جاي كوچيك اجاره كنم چجوري بايداقدام كنم

    2023-04-03

    سلام. زمینه فعالیت ما صرفا مهاجرت تحصیلی برای کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند است.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ