درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

    این روزها اعتماد کردن به شرکت‌ها و موسسات مهاجرتی بسیار سخت شده و افراد نمی‌توانند موسسات معتبر را از غیرمجاز تشخیص دهند. یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توان کلاه‌برداران را شناسایی و از آن‌ها دوری کرد، بررسی مجوز فعالیت آن موسسه است.

    در ایران موسسات مهاجرتی و اعزام دانشجو از طرف اداره اعزام دانشجو وزارت علوم مجوز فعالیت دریافت می‌کنند. متقاضیان برای جلوگیری از مواجهه با ضرر و زیان‌های مالی و غیرمالی بهتر است تنها به موسساتی اعتماد کنند که دارای مجوز رسمی وزارت علوم هستند.

    گروه مهاجرتی ادب با نام شرکت آراد دانان برنا یکی از موسسات مهاجرتی است که به طور قانونی و با مجوز رسمی وزارت علوم به شماره 49549/1/42 در ایران فعالیت می‌کند.

    لینک مستقیم از وبسایت وزارت علوم شامل لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور که مورد تایید این وزارت هستند

    به اشتراک بگذارید
    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (2 پاسخ)
    2022-03-11

    سلام وقت بخیر . میخواستم بدونم کدوم کشور ها برای تخصص دندان پزشکی مورد تایید ایران هست؟

    2022-03-12

    سلام. مهم بیشتر دانشگاه مقصد هست. یه کشور ممکنه از 10 دانشگاهش مثلا فقط 5 تاش مورد تایید وزارت علوم باشه

    2021-08-09

    سلام وقت بخیر شما از وکیل مهاجرت مورد تایید کانادا استفاده می فرمایید؟ در صورت مثبت بودن لطفا نام ایشون رو اعلام بفرمایید همچنین خدمات مربوط به مهاجرت تحصیلی را بفرمایید و هزینه های مربوطه چگونه محاسبه میگردد

    2021-09-13

    سلام. درصورت تمایل تماس بگیرید تا کارشناسان ما در همه این موارد کامل بهتون توضیح دهند

    جهت نمایش پاسخ های بیشتر کلیک کنید

    موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ