درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

    فرم ارزیابی اخذ ویزای کاری

    در طول سال‌های اخیر بسیاری از مردم جهان به دنبال کار در کشوری فرای مرزهای کشور خودشان هستند. امروزه اولین لازمه‌ی سفر و اقامت در اکثر کشورهای دنیا ویزای آن کشور می‌باشد که یکی از جذاب ترین انواع ویزاها، ویزای کار می‌باشد. ویزای کار در بسیاری از جوامع امروزی طرفداران خاص خود را دارد. البته ناگفته نماند که کشورهایی همچون آلمان، کانادا، آمریکا، نیوزلند و... نیز با کمبود نیروی کار ماهر بین‌المللی مواجه هستند و به دنبال استخدام نیروی کار مجرب هستند. در ایران نیز بسیاری از هموطنان ما نیز به دلایل مختلفی مانند شرایط اقتصادی، فراهم نبودن بستر فعالیت برخی مشاغل، پیدا نکردن شغلی مرتبط با رشته تحصیلی و... به دنبال پیدا کردن فرصت شغلی در سایر کشورها هستند.

    برای اخذ ویزای کار مسیرهای زیادی وجود دارد اما تشخیص اینکه چه روشی متناسب با شرایط متقاضی است، کار دشواریست! بنابراین به متقاضیان ویزای کاری توصیه می‌شود قبل از اقدام به اخذ ویزا حتما با موسسات ارائه دهنده خدمات ویزا در تماس باشند. چرا که مشاوران با تجربه موسسات مهاجرتی با توجه شرایط متقاضی اعم از سوابق شغلی و تحصیلی، محدوده سنی و... بهترین موقعیت شغلی و بهترین کشور را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند. برای افزایش سرعت روند پیشرفت پرونده ویزای کاری متقاضی، فرمی بنام فرم ارزیابی اخذ ویزای کار به متقاضیان ارائه می‌شود.

    برای بررسی و ارزیابی اخذ ویزای کار روی فرم ارزیابی اخذ ویزا کلیک کنید.

    برای اخذ ویزای کار در برخی کشورها سلامت روحی و جسمانی متقاضی در کنار مسائل اصلی دیگر مانند مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کار و... در اولویت قرار دارد و ممکن است تست‌هایی برای اطلاع از وضعیت روحی و جسمی متقاضی انجام شود. اصولا ویزای کار به فردی تعلق می‌گیرد که شغلی مناسب در کشور مورد نظر بدست آورده باشد. بنابراین اگر فردی درخواست اخذ ویزای کاری دارد می‌بایست به دنبال فرصت شغلی مناسب در کشور مقصد باشد.

    همانطور که گفته شد برخی از کشورهای صنعتی و پیشرفته مانند آلمان، استرالیا، کانادا و... منابع طبیعی و صنعت پویایی دارند و در عین حال نیازمند نیروی خبره و مجرب بین‌المللی نیز هستند. در کشورهایی از قبیل کشورهای نام برده شانس پیدا کردن شغل مناسب در کمترین زمان ممکن بیشتر است. همانطور که گفته شد اخذ ویزای کار روش‌های متعددی دارد. ما در ادامه به دو روش متداول اخذ ویزای کاری اشاره می‌کنیم.

    یکی از روش های پیدا کردن شغل برای متقاضیان آن است که وی به دنبال فرصت شغلی باشد که در کشور مقصد علیرغم آگهی کردن فرصت شغلی، نیروی کار بومی برای آن پیدا نشده باشد. روشی دیگری که در بین متقاضیان بسیار محبوب است، به این صورت است که به متقاضی 6 ماه اقامت موقت در کشور مقصد داده می‌شود. این بازه زمانی شش ماهه فرصتی است تا متقاضی بتواند فرصت شغلی مناسبی برای خود پیدا کند. اگر متقاضی در طول این بازه زمانی شغل مورد نظر خود را پیدا کند ویزای کاری به او تعلق می‌گیرد، اما اگر متقاضی موفق به پیدا کردن شغل نشد می‌بایست به کشور خود بازگردد و اقامت بیش از شش ماه او غیرقانونی می‌باشد.

    برای بررسی و ارزیابی اخذ ویزای کار روی فرم ارزیابی اخذ ویزا کلیک کنید.

    به اشتراک بگذارید

    سوالات متداول فرم ارزیابی اخذ ویزای کاری

    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (3 پاسخ)
    2021-12-05

    با سلام و وقت بخیر من و همسرم قصد مهاجرت کاری به کشور کانادا یا هر کشورهایی مثل استرالیا را داریم. رشته بنده مهندسی مواد گرایش سرامیک هست و ارشد دارم و 2 سال سابقه کار مرتبط دارم. همسرم هم کارشناسی فلسفه دارند و یکسال سابقه تدریس. من 26 ساله هستم و همسرم 23 ساله هست. میخواستم ببینم اپلای کاری در کشور کانادا به چه صورت هست و شانس ما برای موفقیت چقدره؟

    2021-12-06

    سلام. در جایی دیگر هم فرمودید که آیلتس 6.5 هم دارید و اگه از طریق برنامه‌های استانی و اکسپرس اینتری اقدام کنین شانس خوبی دارید و اگه همسرتون هم مدرک زبان با نمره خوب داشته باشه رو امتیازات شما هم تاثیر خواهد داشت.

    2021-08-21

    با سلام و احترام. من و همسرم قصد اقامت جهت کار و تحصیل در کانادا و یا کشوری که شما پیشنهاد میدید هستیم. من 40 سالمه و همسرم 34 سالشونه. من دارای 2 مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی بهداشت محیط و مهندسی محیط زیست هستم و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی (13 سال سابقه) و خانومم دارای مدرک کارشناسی مامایی هستند (دارای سابقه 10 سال سابقه در بیمارستان). همچنین دارای یک فرزند پسر 5 ساله ام. میخواستم جهت اقامت هم کاری و هم ادامه تحصیل در رشته مرتبطم در مقطع دکترا اقدام کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید.

    2021-09-11

    سلام. در حال حاضر فقط برای تحصیلی اقدام می کنیم - کانادا و آلمان و استرالیا پیشنهاد میشه - رشته کارشناسیتون برای استرالیا خیلی مناسبه اما کانادا برای مهاجرت کاری شرایط راحت تری داره

    2021-08-02

    جهت ویزای کاری یا تحصیلی دنتال هایجنیست چه مدارکی و شرایطی لازم است بهترین کشور برای مهاجرت کاری یا تحصیلی دنتال هایجنیست ،کدام کشور است؟

    2021-09-13

    سلام. استرالیا، دانمارک و آمریکا 3 کشور برتر برای دنتال هایجنیست ها هستن و ما برای تحصیلی استرالیا و آمریکا در این راستا در حال حاضر اقدام می کنیم

    جهت نمایش پاسخ های بیشتر کلیک کنید

    موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ