درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

    فرم ارزیابی اخذ ویزای سرمایه گذاری

    اخذ ویزای سرمایه گذاری برای افرادی مقدور است که در آن کشور از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و سایر روش‌ها اقدام به سرمایه گذاری کرده باشد و در ازای آن حق اقامت و در نهایت شهروندی در آن کشور را دریافت نماید.

    بسیاری از کشورها جهت توسعه اقتصادی، افزایش سرمایه، بهبود و رونق کسب و کار، کاهش نرخ بیکاری و... از سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی استقبال می‌کنند. از طرفی برخی از این کشورها که اقتصاد پر رونق و بازار بسیار فعال و پویا دارند، برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بسیار جذاب هستند. به طوری که اگر کارآفرینی در این کشورها اقدام به اشتغال‌زایی نماید. پس از مدتی قطعا با افزایش سود سرمایه خود روبرو خواهد شد (اما تقریبا در تمامی کشورها و تحت این برنامه، معمولا ممکن است به شخص سود حاصل از سرمایه‌گذاری تا زمان اخذ اقامت داده نشود). کما اینکه علاوه بر سرمایه گذاری در آن کشور و سودآوری، امکان اخذ ویزای آن کشور و شاید پس از چندی اقامت دائم آن کشور را بدست آورد.

    قوانین مهاجرتی از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری در هر کشوری متفاوت است. پر طرفدار ترین کشورها برای مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری بیشتر کشورهای اسپانیا، پرتغال، جمهوری مالت، ترکیه، قبرس، اتریش، انگلستان، آمریکا، کانادا، بلغارستان، یونان، اوکراین و... هستند. بسیاری از کشورهای نام برده در سال 2006 با پیروی از قوانین کشور آمریکا برای مهاجرت سرمایه گذاری (EB-5) اقدام به اجرای قانون اعطای ویزای سرمایه گذاری در کشور خود نمودند.

    از مزایای ویزای سرمایه‌ گذاری آن است که اولا در اکثر کشورها فرد با اخذ ویزای سرمایه گذاری می‌تواند به همراه خانواده‌ی خود به آن کشور سفر کنند، ثانیا نیازی به ارائه مدارک تحصیلی و حتی مدرک زبان نمی‌باشد و در نهایت ویزای فرد ظرف مدت کوتاهی (در اکثر کشورها زیر شش ماه) صادر شده، بین 1 تا 3 سال اقامت دائم و در نهایت بین 5 تا 7 سال شهروندی آن کشور به فرد تعلق خواهد گرفت.

    حداقل نرخ سرمایه گذاری در کشورهای بزرگ جهان طبق آخرین به روز رسانی شرح زیر است:

    • آمریکا با حداقل سرمایه 1 میلیون و 800 هزار دلار (یا 900 هزار دلار برای مناطق محروم و کم امکانات)
    • کانادا با حداقل سرمایه 350 هزار دلار کانادا
    • استرالیا با حداقل سرمایه یک و نیم میلیون دلار استرالیا
    • انگلستان با حداقل سرمایه دو میلیون پوند
    • (خرید ملک) ترکیه: 250 هزار دلار
    • (خرید ملک) یونان: 250 هزار دلار
    • (خرید ملک) اسپانیا: 600 هزار یورو
    • (خرید ملک) پرتغال: 500 و 300 هزار یورو برای مناطق محروم و کم امکانات و کم جمعیت

    برای بررسی فرم ارزیابی اخذ ویزای سرمایه گذاری روی فرم ارزیابی اخذ ویزا کلیک کنید.

    به اشتراک بگذارید

    سوالات متداول فرم ارزیابی اخذ ویزای سرمایه گذاری

    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (0 پاسخ)
    جهت نمایش پاسخ های بیشتر کلیک کنید

    موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.

    مشاوره رایگان مهاجرت