درخواست مشاوره رایگان مهاجرت

جهت دریافت آنی مشاوره رایگان مهاجرت می توانید در ساعات کاری مجموعه با ما تماس بگیرید. در غیر این صورت اطلاعات خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت مشاورین ادب ویزا با شما تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می خوانید:

    فرم ارزیابی اخذ ویزای تحصیلی

    اگر شما هم قصد ادامه تحصیل در کشورهای خارجی را داشته باشید حتما واژه‌ی ویزای تحصیلی به گوشتان آشناست. ویزای تحصیلی نوعی از ویزا می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد طی مدتی محدود، در کشور مورد نظرتان اقامت داشته و مشغول به تحصیل در یکی از مراکز آموزشی آن کشور شوید. در این مدت بسته به قوانین تحصیلی دانشجویان بین المللی در آن کشور نیز می‌توانید مشغول به کار پاره وقت دانجویی شوید. در برخی کشورها مانند کانادا دانشجویان مقاطع بالای تحصیلی می‌توانند تا چند سال بعد از تحصیل خود در این کشور مشغول بکار تمام وقت شوند. افراد در سنین مختلف (بسته به قوانین کشور مقصد) می‌توانند اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایند. ویزای تحصیلی در برخی از کشورها مانند آمریکا به چند دسته‌ی مختلف تقسیم می‌شود.

    شرط اول اخذ ویزای تحصیلی در مقاطع محبوب برای مهاجرت تحصیلی اعم از دوره های کالج، کارشناسی و مقاطع بالاتر، اخذ پذیرش یکی از کالج‌ها یا دانشگاه‌های کشور مقصد است. اما به طور کلی برای اخذ ویزای تحصیلی فرد متقاضی می‌بایست مدارکی از جمله پذیرش دانشگاه مقصد، پاسپورت معتبر، سوابق تحصیلی، انگیزه نامه و ... را به همراه ترجمه آن‌ها جمع آوری نماید.

    برای بالا بردن درصد موفقیت شما در اخذ پذیرش دانشگاه‌ها و از همه مهم تر اخذ ویزای تحصیلی بهتر است از طریق موسسات مهاجرتی معتبر اقدام نمایید. مراکزی همچون موسسات مهاجرتی میتوانند در جمع آوری مدارک، نوشتن انگیزه نامه، مشاوره دقیق و معرفی بهترین موقعیت تحصیلی بنابر علایق و شرایط شما بسیار تاثیرگذار باشند. معمولا پیشنهاد میشود قبل از شروع روند تکمیل پرونده متقاضی، فرمی به نام فرم ارزیابی اخذ ویزا تحصیلی توسط متقاضی تکمیل شود تا هم مشاوره ی دقیقی بر اساس مدارک و شرایط متقاضی به وی ارائه گردد و هم در زمان صرفه جویی شود.

    بهترین مقصد برای تحصیل در سال 2023 کدام است؟

    درباره‌ این سوال شاید نتوان جواب قطعی داده و با در نظر گرفتن نه فقط کلیه معیارها بلکه حتی با در نظر گرفتن صرفا برخی از معیارهای اصلی، جواب این سوال محدود به کشور یا کشورهایی خاصی نمی‌شود اما انتخاب از بین کشورهایی در یک قاره یا منطقه، باز کمی آسان‌تر است. بنابراین با نام بردن یک یا چند کشور و از طرفی دیگر با توجه به سلایق فرهنگی و سیاسی، نژادی، اقلیم و جغرافیایی، توان مالی، پشتوانه علمی و سایر معیارها، ممکن است برای هر فردی نتوان چندان به نتیجه واحد و خاصی رسید. اما با توجه به تجربه‌ی چندین ساله‌ی موسسه مهاجرتی ادب و با در نظر گرفتن رضایت مهاجران از مقصد، زندگی جدید خود و از طرفی دیگر و مهمتر اینکه راه‌ برای رفتن به کشور مقصد همچنان برای ایرانیان باز و میسر باشد و مهمتر از همه اینکه مقصد مورد بحث همچنان همان کیفیت و در نتیجه تقاضای بالا را برای مهاجرت داشته باشد، بنابراین دو کشور کانادا و استرالیا به عنوان بهترین گزینه‌های موجود برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان خود را سالیان سال است که ثابت کرده‌اند.

    جدای از بحث تحصیل و نظام آموزشی بسیار قوی این 2 کشور که هم‌تراز با برترین معیارهای جهانی بوده، بحث و قضیه بعد از تحصیل برای کار، اقامت، شهروندی، حقوق و مزایای زندگی در کشور مقصد، احساس راحتی به ویژه از نظر غربت و مسائل مربوط به اختلاف‌های فرهنگی و نژادی، امکان رشد و پیشرفت بدون احساس تبعیض و همچنین وجود امنیت، آرامش، رفاه، پیشرفت و در یک کلام استانداردهای بسیار بالا برای زندگی بسیار مهم بوده که این 2 کشور در این موارد بسیار خوب عمل کرده و دارای کارنامه و سابقه درخشانی از نظر و دید مهاجران و ساکنین آن هستند و از بسیاری از رقبای خود مانند آمریکا، انگلیس، آمریکا و... در چند مورد و چه بسا در بسیاری از موارد ذکر شده هم حتی جلو زده‌اند.

    از طرف دیگر حتی اگر هم کشورهای بسیار با کیفیت برای زندگی، تحصیل و مهاجرت مانند آلمان و یک سری کشورهای اروپایی، آمریکا و... را هم بخواهیم بررسی کنیم، اول و آخر یک مزیت را به نسبت 2 کشور ذکر شده از دست داده‌اند و آن هم سهولت پذیرش ایرانیان به عنوان محصل، مهاجر، مقیم و شهروند می‌باشد. بنابراین با یک برایند گیری و در نظر گرفتن همه موارد، پیشنهاد گروه ادب و همچنین بسیاری دیگر از افراد و موسسات با تجربه در این مسیر، 2 کشور کانادا و استرالیا در جواب این سوال می‌توانند به عنوان پاسخ خوبی در نظر گرفته شوند.

    برای بررسی فرم ارزیابی تحصیلی روی فرم ارزیابی اخذ ویزا کلیک کنید.

    به اشتراک بگذارید

    سوالات متداول فرم ارزیابی اخذ ویزای تحصیلی

    دیدگاه یا سوال خود را با ما در میان بگذارید
    دیدگاه ها (8 پاسخ)
    2022-07-12

    سلام ٣٤ ساله هستم. متاهل و فرزند ندارم. همسرم مدير فروش ٤٢ سال سن حدودا ٦ سال سابقه بيمه دارن. خودم ١٢-١٣ سال سابقه ي بيمه آموزش و پرورش دارم. رشته تحصيليم گرافيك در مقطع كارداني بوده. مي خواستم بدونم با اين شرايطمون امكان اقامت در استراليا يا نيوزيلند را داريم؟! ممنون ميشم راهنمايي كنيد.

    2022-07-13

    سلام. برای تحصیلی میتونیم براتون اقدام کنیم که با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

    2022-05-20

    سلام.من کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه ازاد و ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی که بهمن 1400 غارغ التحصیل شدم با معدل بالای 16 دارم.متاهل هستم .زبان انگلیسیم در حد خوب هست اما ایلتس نگرفتم .مربی درجه یک بسکتال با 20 سال سابقه قهرمانی کشور و دبیر اموزش پرورش هستم.به نظر شما امکان تحصیل رایگان در مقطع دکتری د رآلمان یا انگلیس و یا امکان اینکه ویزای کاری 0اروپا یا کانادا )بگیرم وجود دارد.راهنمایی بفرمایید. نریمان پارسا (کارشناس ویزا)2022-05-14 سلام. تحصیل در آلمان (البته به آلمانی) که رایگان هست اما در کل شرایط بسیار مساعدی برای اخذ بورسیه دارید منتهی ما فقط برای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند اقدام داریم... با سلام دوباره .چنانچه برای کانادا یا بخوام اقدام کنم شرایط شما به چه صورت هست

    2022-05-21

    شرایط ما از چه نظر؟ اگه در زمینه پروسه کار، مراحل، مدارکی که ازتون خواهیم خواست، هزینه‌ها و... سوال دارید بهتره که با کارشناسان ما در تماس باشید: 02171400111

    2022-05-11

    سلام.من کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه ازاد و ارشد مدیریت ورزشی از دانشگاه علامه طباطبایی که بهمن 1400 غارغ التحصیل شدم با معدل بالای 16 دارم.متاهل هستم .زبان انگلیسیم در حد خوب هست اما ایلتس نگرفتم .مربی درجه یک بسکتال با 20 سال سابقه قهرمانی کشور و دبیر اموزش پرورش هستم.به نظر شما امکان تحصیل رایگان در مقطع دکتری د رآلمان یا انگلیس و یا امکان اینکه ویزای کاری 0اروپا یا کانادا )بگیرم وجود دارد.راهنمایی بفرمایید.

    2022-05-14

    سلام. تحصیل در آلمان (البته به آلمانی) که رایگان هست اما در کل شرایط بسیار مساعدی برای اخذ بورسیه دارید منتهی ما فقط برای کانادا، استرالیا، آمریکا، قبرس شمالی و نیوزلند اقدام داریم...

    2022-04-11

    سلام من 34 سال سن دارم، متاهل، بدون فرزند، فوق لیسانس مدیرت و دارای 6 سال سابقه بیمه هستم، میخوام بدونم برای مهاجرت به لندن شانسی دارم یا خیر و از چه طریقی بهترین راه رو میتونم داشته باشم؟

    2022-04-16

    مهاجرت کاری به انگلیس مخصوصا اگه هزینه زیاد تحصیل براتون دغدغه هستش پیشنهاد میشه؛ هرچند که گزینه تحصیل هم همچنان یک گزینه عالی برای همه مقاصد است...اما به نظرم شما کاری اقدام کنین بهتره

    2022-01-25

    سلام من 36 سال دارم و متاهل هستم و فرزندی ندارم. فوق لیسانس اقتصاد دارم و معدل ارشدم بالای 18 و کارشناسی بالای 15 هست.در حال حاضر آیلتس7 دارم و به عنوان حسابدار در یک شرکت مشغول به کارم و 8سال سابقه کار دارم.میخواستم برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنم رشته MBA. آیا مدرک GRE به ویزا شدن کمک میکنه یا شرایطم در حدی هست که ویزا شم ؟

    2022-01-25

    سلام. اگه آزمون GRE از سوی دانشگاه مد نظرتون الزام نباشه خیر؛ با توجه به شرایط خوبتون نیازی ندارید اما شرکت اختیاری در اینجور آزمون‌ها امتیاز و شانس بیشتری به همراه خواهد داشت.

    2021-12-29

    من دانشجو ترم ۷ مهندسی پزشکی هستم ۲۳ساله میخوام برای تحصیل در المان ویزا بگیرم برای کارشناسی ارشدو زبان خارج ام زیاد خوب نیس ایا شامل شرایط میشم؟ از اتباع افغانستانی هستم

    2022-01-02

    سلام. مدرک زبان در کنار مدرک تحصیلی مقطع ماقبل شما، 2 مدرک اصلی و پایه برای مهاجرت تحصیلی هستند.

    2021-10-15

    بنده ۴۳سال سن و ۱۷سال سابقه کاری در زمینه شبکه و تعمیر دستگاه های ATMدارم،متاهل و دارای فرزند می باشم.قصد ادامه تحصیل در کالج های کانادا که منجر به اقامت دائم شود را دارم. با مدرک زبان آیلتس با نمره ۶ونیم یا ۷ (درخال حاضر در حال گذراندن دوره های آیلتس و آمادگی برای آزمون هستم) در صورت داشتن نامه از محل کارم و همراه نبودن خانواده از ابتدا و تحصیل در رشته مرتبط با سابقه کارم. با توجه به شرایط چقدر احتمال گرفتن پذیرش و ویزا برای من هست؟

    2021-10-16

    سلام. همه شرایطتتون اوکی هستش و فقط گپ تحصیلی دارید که اونم با کارشناسان ما تماس بگیرین و در این باره کامل راهنماییتون کنن

    2021-04-11

    سلام وقتتون بخیر من دانش آموزی 16 ساله متولد سوم آبان 1383 هستم و میخوام برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنم من به مدت 10 سال در موسسه ی زبان سرا در شهر سنندج مشغول به یادگیری زبان بودم این موسسه گواهینامه ی های بین المللی مانند ایزو و تاف را دارد من در مدارس خاص مشغول به تحصیل هستم و وضعیت نمراتم خوب است آیا من میتونم باری وبزای تحصیلی کانادا اقدام کنم؟ با تشکر از زحمات شما

    2021-05-24

    با توجه به شرایطتون خیلی بهتره که برای دبیرستان های شبانه روزی اقدام کنید که شانس ویزاتون خیلی بالا میره- شهره هاتون حدود 16 تا 17 هزار تاست و هزینه یکسال خوابگاه و غذا هم حدودا 15 هزار تا بابت یکسالتون خواهد شد- میتونید از مشاوره های تلفنی رایگان ما هم استفاده کنید بابت دبیرستان های کانادا.

    جهت نمایش پاسخ های بیشتر کلیک کنید

    موسسه آراد دانان برنا دارای مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات برای کشورهای استرالیا و کانادا می باشد و دیگر مطالب وبسایت که با دقت بالا توسط تیم تولید محتوای ادب ویزا تولید شده است برای اطلاع رسانی شما عزیزان است.

    مشاوره رایگان مهاجرت و رزرو وقت مشاوره

    021 71 400 111 مشاوره رایگان واتساپ